Sunday, May 31, 2009

کروبی





















پس از عبور کروبی از سد های امنیتی
پیش رو ترین شعار انتخاباتی
دیروز در دانشگاه امیرکبیر فریاد شد

خبرگزاری های داخلی غیر وابسته به دولت، روز گذشته از دانشگاه امیرکبیر گزارش دادند که مقامات این دانشگاه، علیرغم همه تدابیری که اتخاذ کرده بودند نتوانستند مانع ورود کروبی به این دانشگاه برای ایراد سخنرانی انتخاباتی شوند. دانشجویان در ورودی دانشگاه را که بدستور مقامات دانشگاه بسته شده بود از جا کندند و کروبی به همراه دانشجویان و غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران وارد دانشگاه شد. شاید، غیر از دو خبر دستور مقامات امنیتی برای بستن در دانشگاه به روز کروبی و شکسته شدن در توسط دانشجویان و ورود کروبی به دانشگاه آن شعاری باشد که بعنوان شعار غالب توسط دانشجویان پس از وارد کردن کروبی به دانشگاه سردادند:”کروبی میرحسین اتحاد اتحاد” .

این که در روزهای آینده این شعار تبدیل به عمل خواهد شد یا خیر؟ هنوز معلوم نیست، اما نفس همین شعار و برخاستن بانگ اتحاد میان موسوی و کروبی برای شکست احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری یک گام بزرگ به جلوست. بویژه توسط دانشجویان امیرکبیر که تاکنون تصور می‌شد و یا اینگونه تبلیغ می شد که این دانشگاه تنها حامی کروبی است. حال آنکه معلوم شد این دانشگاه طرفدار تحقق مهم ترین شعار و اقدام این دوره از انتخابات است. یعنی اتحاد دو کاندیدای اصلاحات و با یک کاندیدا به صحنه انتخابات ورود کردن!

سعید حجاریان



سخنان کوتاه حجاریان
نقش آفرینی مخرب
دو تلویزیون بی. بی. سی و امریکا




سعید حجاریان که این روزها با دشواری خود را به برخی مجامع انتخاباتی می رساند تا چند کلامی سخن بگوید، در جمع شماری از دندانپزشکان حامی مهندس موسوی، از دو پدید در این انتخابات سخن گفت. نخست رخوت سیاسی که در 4 سال گذشته به جامعه تزریق شده و سپس به نقشی که دو تلویزیون بی بی سی و امریکا - در جهت حمایت غیر مستقیم از ادامه ریاست جمهوری احمدی نژاد زیر پوشش دفاع از کروبی و یا تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم تحریم از دهان مصاحبه شوندگان- ایفاء می کنند اشاره کرد.

حجاریان در هر دو مورد گفت:

کار دولت نهم طی چهار سال گذشته ، بی حس کردن مردم و جامعه بوده است. به همین خاطر مردم به دلیل مشکلات فراوان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به فکر انتخابات نیستند.

به خوبی روشن است که نوعی افیون زدگی در جامعه ما حکمفرماست.

در شرایطی که صدا وسیمای ما درباره موضوع بسیار مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری به نوعی سکوت کرده است، به خوبی می بینیم که رادیو و تلویزیون های خارجی از جمله صدای آمریکا و بی بی سی و رسانه های مشابه، چگونه با تمام توان به این موضوع پرداخته و بهره برداری های خود را می کنند.

دولت می خواهد با توزیع سیب زمینی، سکه، پول نقد و اقلام مشابه از مردم رای بگیرد. مردمی که گرفتار تأمین حداقل معیشت زندگی شان هستند.

کشور باید از شرایط کنونی و بحران های گریبانگیر رها شود و مهندس موسوی را بهترین گزینه برای اداره امور کشور می دانم.

حسین شریعتمداری



حسین شریعتمداری
بسیج و حزب الله آماده
جمع کردن بساط شال سبز شوند
حسین شریعتمداری در جریان سفر توطئه آمیز خود به اصفهان در مسجد سید این شهر گفت:

«صحنه عاشوراست. ولی این بار قرار نیست حسین شهید شود، بلکه زمان هلاکت یزیدها و عمرسعد‌هاست. چه شده است که آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای وابسته منطقه همه متفق القول شده اند که در ایران اصولگرایان نباید در انتخابات پیروز شوند؟ (شریعتمداری نعل وارونه می زند، درست برعکس، تمام تبلیغات اسرائیل و دو تلویزیون بی بی سی و امریکا همانگونه که حجاریان می گوید در جهت حمایت عملی از احمدی نژاد است.)
چه اتفاقی افتاده است که همه سرمایه داران در اردوگاه برخی کاندیداهای خاص کباده می کشند.(شریعتمداری تصور می کند مردم نمی دانند وزیر کشور احمدی نژاد سردار میلیارد سپاه و وزیر کشور موقت و قبلی اش دکتر کردان بود! و نگاه کنید به حمایت موتلفه اسلامی یعنی حزب سرمایه داری تجاری ایران از احمدی نژاد و پول یامفتی که احمدی نژاد در این هفته ها برای خریدن رای مردم خرج می کند)

شریعتمداری پس از این مقدمه چینی، طرح کودتای مخملی را اینگونه کلید زد:

«در آشوب های 18 تیر نیز همین افراد آمدند و آن مسائل را طراحی کردند، بسیج و حزب الله صبر کردند و وقتی فهمیدند موقع مناسب است چند ساعته قضیه را جمع کردند. احمدی نژاد را خیلی مظلوم گیر آورده اند و از هر طرف به او می تازند.»

شریعتمداری پس از سخنان تحریک آمیز دیگری، در پایان آدرس را داد و گفت:

« تو شال سبز می بندی؟ شال سبز که مقدس تر از قرآن نیست. قرآن را هم بر سر نیزه کردند، باید دید ماهیت امر چیست و باید دید آیا تابلوها با ماهیت کار سازگار است یا خیر؟»

خطر کودتای مخملی


خطر کودتای مخملی
احمد جنتی و احمدی نژاد
از میان اخبار مهم انتخاباتی 48 ساعت گذشته، نخست اعلامیه ای است که شماری از فرماندهان سابق سپاه پاسداران به حمایت از میرحسین موسوی منتشر کرده اند و دومی شایعاتی است که درباره کودتای مخملی که احمدی نژاد و احمد جنتی علیه میرحسین موسوی تدارک می بینند.

کودتای مخملی را حسین شریعتمداری با سفر به اصفهان و وعده کشتن یزدیها کلید زد و سپس خبرگزاری وابسته به دولت و بنیاد نشر افکار مصباح یزدی آن را روز گذشته در تهران پی گرفت. .

در جبهه مقابل و شاید با هدف جلوگیری از این کودتای مخملی، تاکنون 64 فرمانده سابق سپاه پاسداران متن بیانیه‌ای را به حمایت از میرحسین موسوی امضاء کرده اند که گفته می شود امضای آن همچنان ادامه دارد
.از میان اخبار مهم انتخاباتی 48 ساعت گذشته، نخست اعلامیه ای است که شماری از فرماندهان سابق سپاه پاسداران به حمایت از میرحسین موسوی منتشر کرده اند و دومی شایعاتی است درباره کودتای مخملی که احمدی نژاد و احمد جنتی علیه میرحسین موسوی تدارک می بینند.

کودتای مخملی را حسین شریعتمداری با سفر به اصفهان و وعده کشتن یزیدیها کلید زد و سپس خبرگزاری وابسته به دولت و بنیاد نشر افکار مصباح یزدی آن را روز گذشته در تهران پی گرفت. خلاصه هر دو سخنرانی و خبر را در همین شماره پیک نت می خوانید.

در جبهه مقابل و شاید با هدف جلوگیری از این کودتای مخملی، تاکنون 64 فرمانده سابق سپاه پاسداران متن بیانیه ای را به حمایت از میرحسین موسوی امضاء کرده اند که گفته می شود امضای آن همچنان ادامه دارد.

دربیانیه مذکور که از جمله امضاء کنندگان آن عباس دوزدوزانی وزیر سابق سپاه است، آمده است:



با سلام و درود بر محلاتی ها و کلاهدوزها و همت ها و باکری ها و جهان آراها و بروجردی ها و باقری ها و خرازی ها و افشردی ها و زین الدین ها و کاظمی ها و همه راست قامتان همیشه جاوید تاریخ که چونان سرو سرافرازی در برابر هجوم بیگانگان ایستادند و جان شیرین را هدیه به دین و میهن و مردمشان کردند.

سلام و درود بر ملت بزرگ ایران که با حمایت های خالصانه و بیدریغ شان 8 سال دفاع مقدس را یاری کردند.

اینک مدیر شجاع و موفق و در عین حال عاقل و کارآمد دوران جنگ، (میرحسین موسوی)با کوله باری از تجربه و دانش به میدان آمده است.

بنابراین ما امضاء کنندگان زیر، فرماندهان و مسؤولین سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از نزدیک مدیریت مدبرانه، عاقلانه و شجاعانه مهندس موسوی را شاهد بوده ایم، اعتلای کشور عزیز و پیشرفت آن را در همه زمینه ها و مصونیت کشور از سقوط ناشی از سوء مدیریت ها را تنها در سایه مدیریت ایشان می دانیم و در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، با کمال افتخار به این مرد توانا رای خواهیم داد.

امضا کنندگان تا تاریخ ۸۸/۳/۹:

1. مرضیه حدیده چی (دباغ)

2. عباس دوزدوزانی

۳. محسن رشید

۴. محمد عزلتی مقدم

۵. حسن عابدی جعفری

۶. سید رضا اکرمی

۷. طحایی

۸. حسن احراری

۹. اسداله امینی

۱۰. غلامرضا امینی

۱۱. جمشید ایمانی

۱۲. مجتبی بخشی

1۳. علی بلوری

1۴. محمود بهرامیان پرچکوهی

1۵. حسین بیگلری

1۶. مرادعلی توانا فر

1۷. داوود کریمی دستجردی

1۸. اسداله درویش امیری

1۹. حسن سبحانی

۲۰. فریدون مرادی

۲۱. محمد ابراهیم مرتجائی

2۲. امراله میرزا پور

2۳. علی نصراللهی

2۴. محمد رضا تهرانی

2۵. سید رضا باقری

2۶. ایران کریمی

2۷. علی اصغر خدایاری

2۸. عبدالرحیم صالحی

2۹. میرطاهر موسوی

۳۰. رضا گل محمدی

۳۱. علی ربیعی

3۲. محمود سعید نژاد

3۳. غلامرضا حیدری

3۴. علی فلاح

3۵. سید کمال حسینی

3۶. محمد آبروشن

3۷. تقی آزاد

3۸. داوود ریاحی

3۹. سعید سرمدی

۴۰. عظیم عامری

۴۱. عباس سقایی

4۲. رضا معتمدی

4۳. علی میرزایی

4۴. مجید صادقی

4۵. امیرحسین ربیعی

4۶. محمد سهل آبادی

4۷. سید یحیی ترین سان

4۸. محسن زعفرانی

4۹. امیرحسین کیهان پناهی

۵۰. محسن رضایی تهرانی

۵۱. حسین کلانی

5۲. احمد دشتی

5۳. امیر مانیان

5۴. غلامرضا حیدری

5۵. مصطفی عصار زاده

5۶. علی منصور کیایی

5۷. یوسف منصورکیایی

5۸. سید دین الدین نجیبی آل هاشم

5۹. سیاوش میرصادقی

60. حسین قیومی

61. هرمز نجفی

62. حسین مقیمی

63. حسن سینکی

64. محمد هاشم مهیمنی