Thursday, July 6, 2017

روز جهانی بوسه روز ۶ جولای- ۱۵ تیر، روز جهانی بوسه است. در این روز در بسیاری از کشورها برنامه‌های ویژه‌ای از قبیل مسابقات طولانی‌ترین بوسه برگزار می‌شود.




روز جهانی بوسه
روز ۶ جولای- ۱۵ تیر، روز جهانی بوسه است. در این روز در بسیاری از کشورها برنامه‌های ویژه‌ای از قبیل مسابقات طولانی‌ترین بوسه برگزار می‌شود.
***
بوسه‌ها آواره‌ترین مخلوقات پروردگارند
بر باد
بر در
بر خود
بر حسرت
و گاهی بر لب...


حرف روز/ بدن عباس کیارستمی را شخم زده بودند در این روزهای داغ تیرماه وسالروز عباس کیارستمی عزیز، بار دیگر درگذشت یار و همراه دیرینه‌ام را به خانواده و دوستان و هواداران این مرد بزرگ سینما و هنر ایران تسلیت می‌گویم. هرچند هنوز بعد از گذشت یک سال نتوانسته‌ام مرگ مظلومانه و غافلگیرانه او را باور کنم. درحال‌حاضر فقط در انتظار نتیجه پرونده پزشکی عباس عزیز هستم و از وزیر محترم بهداشت پاسخی دقیق و روشن می‌خواهم. چرا، چگونه و چه کسانی باعث غفلت شدند؟ و آیا از چنین سهل‌انگاری بزرگی در حق یکی از سرمایه‌های ملی کشورمان می‌شود چشم پوشید؟ سه بار او را شکافتند و بیهوش کردند و سه ماه زجر کشید... هرگز آخرین حرف‌هایش را فراموش نمی‌کنم: «بدن مرا حسابی شخم زدند». نامش گرامی، روحش جاوید، یادش گرامی. داریوش مهرجویی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۶

حرف روز/ بدن عباس کیارستمی را شخم زده بودند
در این روزهای داغ تیرماه وسالروز عباس کیارستمی عزیز، بار دیگر درگذشت یار و همراه دیرینه‌ام را به خانواده و دوستان و هواداران این مرد بزرگ سینما و هنر ایران تسلیت می‌گویم. هرچند هنوز بعد از گذشت یک سال نتوانسته‌ام مرگ مظلومانه و غافلگیرانه او را باور کنم. درحال‌حاضر فقط در انتظار نتیجه پرونده پزشکی عباس عزیز هستم و از وزیر محترم بهداشت پاسخی دقیق و روشن می‌خواهم. چرا، چگونه و چه کسانی باعث غفلت شدند؟ و آیا از چنین سهل‌انگاری بزرگی در حق یکی از سرمایه‌های ملی کشورمان می‌شود چشم پوشید؟ سه بار او را شکافتند و بیهوش کردند و سه ماه زجر کشید... هرگز آخرین حرف‌هایش را فراموش نمی‌کنم: «بدن مرا حسابی شخم زدند». نامش گرامی، روحش جاوید، یادش گرامی.
داریوش مهرجویی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۶

تصویر روز امروز گیشا،خیابان پیروزی،یک نفر با احساس پشیمانی شَدید. تصویر و متن به نقل از توئیتر "مریم عبدی"

تصویر روز
امروز گیشا،خیابان پیروزی،یک نفر با احساس پشیمانی شَدید.
تصویر و متن به نقل از توئیتر "مریم عبدی"

شوخی روز کارت ملی "همسر علم‌الهدی"!

شوخی روز
کارت ملی "همسر علم‌الهدی"!