Wednesday, April 23, 2014

دلار آزاد در مرز میدان 3 هزار و 400 تومانی/ سکه میلیونی شد نسیم آنلاین : نرخ دلار در بازار به 3360 تومان رسید. بر این اساس هر یورو 4620 تومان، پوند 5580 تومان، درهم 915 تومان، ریال سعودی 900 تومان، لیر ترکیه 1620 تومان و کرون سوئد 508 تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر قطعه سکه تمام در بازار به مرز یک میلیون تومان رسید. بر این اساس هر قطعه سکه تمام طرح جدید و قدیم در بازار 999 هزار تومان، نیم سکه 537 هزار تومان، ربع سکه 320 هزار تومان، سکه یک گرمی 206 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 102 هزار و 270 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دلار آزاد در مرز میدان 3 هزار و 400 تومانی/ سکه میلیونی شد

 نسیم آنلاین : نرخ دلار در بازار به 3360 تومان رسید. بر این اساس هر یورو 4620 تومان، پوند 5580 تومان، درهم 915 تومان، ریال سعودی 900 تومان، لیر ترکیه 1620 تومان و کرون سوئد 508 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر قطعه سکه تمام در بازار به مرز یک میلیون تومان رسید. بر این اساس هر قطعه سکه تمام طرح جدید و قدیم در بازار 999 هزار تومان، نیم سکه 537 هزار تومان، ربع سکه 320 هزار تومان، سکه یک گرمی 206 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 102 هزار و 270 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیلم / تجمع خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰ مقابل ساختمان ریاست‌جمهوری. ۲ اردیبهشت

فیلم تجمع خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰ مقابل ساختمان ریاست‌جمهوری. ۲ اردیبهشت 

دبیرکل زندانی جبهه مشارکت روایت محسن میردامادی از پنجشنبه سیاه در بند 350

دبیرکل زندانی جبهه مشارکت
روایت محسن میردامادی
از پنجشنبه سیاه در بند 350
 
 
 
 
 
الهه مجردی، همسر محسن میردامادی، در یادداشتی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

دیروز وقتی وارد سالن ملاقات زندان اوین شدم تا محسن را ملاقات کنم دم در میخکوب شدم! ولوله بر پا بود. در این ۵ سال حتی در سخت ترین روزها چنین صحنه هایی ندیده بودم. مادران وهمسران گریان گوشه وکنار سالن گاهی شیون وگاهی فریاد میکشیدند. پدران پیر وخواهران وبرادران جوان گاهی گریان و گاهی بهت زده زنان را ارام می کردند. بعضی از ملاقات برگشته بودند و داستان سوزناک پنجشنبه سیاه را از زبان عزیزان مظلومشان شنیده بودند یا جراحتها وسر تراشیده عزیزانشان را دیده بودند.
مادر پیر علیرضا رجایی که با بدن کبود او مواجه شده بود گریه کنان بر مسببین ماجرا نفرین میکرد و از خداوند مدد می طلبید. ضجه ها وفریادهای مادر اکبر امینی که با بدن مجروح و گردن بسته او مواجه شده بود اکثر خانواده ها را متاثر کرده بود و آتش به جان میزد که بالاخره بیهوش شد و پسران جوان حاضر در سالن ایشان را به بیرون از سالن منتقل کردند. وقتی محسن پشت شیشه ملاقات قرار گرفت، خواهر یکی از عزیزان دربند که کابین کنار ما بود گوشی را برداشت و با گریه از او جویای حال شد. محسن با بغض و آب چشمی که گویای درد و رنج این چند روز بود جواب داد.
سالها بود چشمان نجیب و آرام محسن را چنین متلاطم ندیده بودم. به شدت نگران حال زخمی هایی بود که به انفرادی منتقل شده بودند و می گفت زخمی های اصلی در میان انان هستند که خبری از آنان نیست. از دنده شکسته ای که به حال خود رها شده و فرد زخمی از شدت درد حتی غذا نمیتواند بخورد، از پای گچ گرفته سر شکسته و کبودی های ضربات باتوم برتن بچه ها گفت. نگران کینه و خشونتی بود که از این ماجرا به جامعه منتقل میشود و جوان ها را ناامید می کند. نگران مظلومیتی بود که بر زندانیان رفته است و دروغ گویان هم چنان حقیقت را پنهان می کنند و زمان می خرند تا زخم هاو صدمات ناشی از حمله به زندانیان ترمیم شود و نگران خیلی مسائل دیگر……….. ولی همچنان امیدوار و سرفراز معتقد بود این هزینه به کرسی نشستن رای مردم است و با اینکه بی سابقه بوده و بسیار دردناک ولی خیلی دور از انتظار نبود.
می گفت پارسال این موقع خیال میکردیم دولت رادیکالها تشکیل میشود و مملکت با سرعت بیشتر به دره سقوط وشاید جنگ نزدیک میشود ولی به همت مردم و لطف الهی صفحه جدیدی در سرنوشت مردم باز شد. در اوج درد و رنج مثل همیشه امید در کلام و حرکاتش موج میزد و به ما منتقل میشد. اخرین جمله اش این بود “به همه دوستان سلام برسان و بگو این نیز بگذرد، اگرچه با سختی “.
گفتم تو که با اعتصاب غذا همیشه مخالف بودی، با قلب مریضت چه میکنی؟ اعتصاب غذا برای چه؟ گفت: این بار فرق میکند. این دروغ سنگین که حتی بعضی دوستان هم باور کرده اند باید با تحقیق و تفحص حقیقت یابان شکسته شود و این تنها راه باقیمانده پیش روی ماست. وظیفه دیگران به ما مربوط نیست.
 و من با خود زمزمه کردم ” کاش هرکس وظیفه خود را بشناسد و ادا کند تا بذر این امیدها و فداکاریها به باد نرود و شکوفه های آن فضای جامعه را عطر اگین کند، چون جامعه ما سزاوار بهتر از این ها ست.
 

سپاه "بحران ارز"ی را کلید زد!

سپاه "بحران ارز"ی را کلید زد!

بحران در بازار ارز در هماهنگی با دیگر کارشکنی های سپاه علیه دولت در چند هفته گذشته (از جمله حمله به زندانیان بند 350 اوین) کلید خورده است. سپاه با بهره گیری از قدرت عظیم پولی خود، توسط شركت های خود در اولین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه) بسیج شده تا ارز موجود در دوبی را خریدای كند. ارز موجود در دوبی معمولا از طریق فروش محصولات شركت های پتروشیمی تأمین می شود كه روزانه فروش ارزی خود را به ریال ایران تبدیل می كنند. صراف های دوبی زیر فشار و تهدید ماموریت یافته اند ارز موجود در بازار را بسرعت و با هر قیمتی بخرند. این توطئه در حالی به اجرا گذاشته شده که دولت بخوبی توانسته ثبات را به اقتصاد كشور باز گرداند و سپاه حدس زده که دولت خواهد توانست با پرداخت یارانه ها از یک گردنه اقتصادی مهم نیز عبور کند و به همین دلیل طرح از قبل تدوین شده ایجاد بحران ارزی را کلید زده است.
دولت روحانی با ایجاد توانمندی ارزی، توانسته اكثر بانك ها را از چرخه معاملات ارزی خارج کند. تقریبا اكثر بانكها پس از حذف بخش هایی از تحریم ها توانسته اند ارز مورد نیاز وارد كنندگان خصوصا در معاملات با چین را تأمین كنند. در صورت موفقیت توطئه جدید سپاه، بار دیگر ارز به یك كالای معاملاتی برای پول های سرگردان در داخل کشور تبدیل خواهد شد.

رییس سازمان زندان‌ها ترفیع گرفت

رییس سازمان زندان‌ها ترفیع گرفت

غلامحسین اسماعیلی، رییس سازمان زندان‌های کشور از سمت خود کنار رفت و بلافاصله توسط رییس قوه قضاییه به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران منصوب شد.
در حالی‌که سایت‌هایی نظیر «تدبیر» خبر از برکناری غلامحسین اسماعیلی، رییس سازمان زندان‌های کشور که در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن ماجرای بند ۳۵۰ اوین نامش در صدر خبرها قرار گرفته بود، دادند، رییس قوه قضاییه در حکمی او را به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران منصوب کرد.
گفته شده است که اصغر جهانگیر، دستیار ارشد رییس قوه قضاییه جایگزین اسماعیلی شده است.
اسماعیلی در روزهای اخیر بارها درباره‌ی ماجرای بند ۳۵۰ اوین گفته بود که «اتفاقی در این بند نیافتاده است.»
روکم‌کنی
در همین راستا احمد پورنجاتی از چهره‌های اصلاح‌طلب در فیس‌بوک خود تلویحا این موضوع را «روکم‌کنی» نامید.
وی نوشت: «ما اینیم! زل می‌زنیم توی چشم دوربین و دروغ می‌بافیم (به قصد قربت) از زور پیسی، متوجه غلط‌كاری خودمان كه می‌شویم، تازه می‌افتیم روی دنده‌ی لجبازی (برای رو كم كنی) خاطی را از كار هم كه بركنار می‌كنیم می‌نشانیمش صندلی بغل خودمان كه یعنی: هیچی به هیچی ربط نداره!»
۲۱ زندانی دیگر بند ۳۵۰ به اعتصاب غذا پیوستند
در رویدادی دیگر و در پی اعتصاب غذای اعتراضی ۱۲ زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، ۲۱ زندانی دیگر به جمع اعتصاب کنندگان غذا پیوستند.
به گزارش کلمه، این زندانیان سیاسی در بیانیه‌ی اعلام اعتصاب خود با تشریح تخلفات ماموران امنیتی که به بند ۳۵۰ یورش آورده بودند با ذکر هفت خواسته تاکید کرده‌اند که تا برآورده شدن درخواست‌ها «به‌رغم میل باطنی و با توجه به اینکه ما هیچ راهی برای رساندن پیام خود و پیگیری مطالبات‌شان باقی نمانده است» دست به اعتصاب غذای نامحدود می‌زنند.
پیش از این هم زندانیان منتقل شده به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ که هنوز ۱۴ نفر از آن‌ها در انفرادی هستند، اعلام کرده بودند که تا زمان بازگشت به بند ۳۵۰ در اعتصاب غذا خواهند بود

عکس / تظاهرات "خودجوش" زنان در مقابل دفتر ریاست جمهوری

عکس / تظاهرات "خودجوش" زنان در مقابل دفتر ریاست جمهوری
فارس، متعلق به سپاه : تعدادی از زنان تهرانی ظهر امروز در اعتراض به برگزاری جشن روز زن در کاخ سعدآباد، مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

 تعدادی از بانوان تهرانی به صورت خودجوش و در اعتراض به جشن برپا شده از سوی همسر رئیس جمهور ظهر امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بنا بر این گزارش این بانوان در مسیر نهاد ریاست جمهوری تا میدان پاستور را با سر دادن شعارهایی به راهپیمایی پرداختند بیانیه اعتراض آمیز خود را به دفتر رئیس‌جمهور تحویل دادند.

در پایان نیز بیاینه ای از سوی بانوان تجمع کننده قرائت شد.








سخنرانی علی مطهری در اصفهان "دل آقا با احمد نژاد است" فتنه 88 از اینجا آغاز شد!

سخنرانی علی مطهری در اصفهان
"دل آقا با احمد نژاد است"
فتنه 88 از اینجا آغاز شد! 
 
 
 
 
سخنرانی چهار روز پیش علی مطهری در دانشگاه اصفهان، یکی از پالایش شده ترین سخنرانی ها به جهت حاشیه نرفتن و موجز گوئی درباره اساسی ترین مسائل سیاسی کشور بود. 
به گزارش خبرگزاری ایسنا، علی مطهری در جمع هزار نفری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت:

از آن‌جا که انسان باید در هر دوره‌ای به وظیفه اش عمل کند من هم انتقادهای خودم را  در این دوره مجلس علنی کرده‌ام.
بنظر من خطر برخی از اصولگرای مجلس از اصلاح‌طلبان مجلس ششم بسیار بیشتر است.
من از همان ابتدای مجلس هشتم احساس کردم خطری انقلاب را تهدید می‌کند و آن برداشت‌های غلط از «ولایت فقیه»، «آزادی» و «ضد نظام» است که باعث شده خیال ‌کنیم برای «حفظ نظام» به راحتی می‌توانیم حقوق مردم را زیر پا بگذاریم.
در انتخابات ۸۸ اصولگرایان باید عاقلانه عمل می‌کردند. ما از آذرماه سال ۸۷ به این نتیجه رسیده بودیم که ادامه دولت احمدی‌نژاد سم مهلکی برای کشور است. از این رو شخصا به دنبال این بودم که اصولگرایان بر روی دکتر ولایتی اجماع کنند و حتی موافقت آقایان خاتمی و هاشمی را هم گرفته بودیم، اما به یکباره عده‌ای کاسه داغ تر از آش شدند و گفتند که دل آقا با احمدی‌نژاد است و این نقطه شروع فتنه بود.
خطر این جور نگاه‌ها به مراتب بیشتر از اصلاح‌طلبان است؛ چراکه اصلاح‌طلبان شاید در برخی مسائل فرهنگی اهل تساهل و تسامح باشند، اما عقل‌شان را به کار می‌برند.
من بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها را امری مثبت ارزیابی می کنم  اما متاسفانه مجلس مانع این کار است و به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند.
در مورد تکالیف مردم در مقابل نظام همه صحبت می‌کنند، اما در دفاع از حقوق مردم کمتر افرادی می‌آیند و کمتر جرأت می‌کنند حرف بزنند، همان‌گونه که در مورد ستار بهشتی همه از من انتقاد کردند که چرا در مورد شهادت بسیجی‌ها حرفی نمی‌زنی که گفتم در مورد شهادت یک بسیجی همه نظام پشت سر او است و از او حمایت می‌کنند، اما در مورد ستار بهشتی کسی جرأت نمی‌کرد حرفی بزند.
حالا هم بر سر دفن ریچارد فرای شرق شناس در اصفهان جنجال می کنند. مدرکی را که نشان دهد او جاسوس است، من ندیده‌ام بلکه او یک ایران‌دوست بوده که در دولت خاتمی از دولت وقت می‌خواهد که اجازه دهند او را در خاک ایران دفن کنند و در دولت احمدی‌نژاد هم تعهد کتبی می‌گیرد که او را در کنار مقبره پوپ دفن کنند که حتی احمدی‌نژاد در آن جلسه یک منزل هم در اصفهان به او هدیه می‌کند. این‌که کسی می‌خواهد در خاک ایران دفن شود چیز عجیبی نیست و نشانه عظمت ایران است که یک دانشمند از کشوری که دشمن ماست می‌خواهد در ایران دفن شود و اگر هم جاسوس باشد، جاسوس را دفن کنیم که خیلی خوب است!
من بارها در باره حصر آقایان موسوی و کروبی گفتم و حتی در نطق پیش از دستور خودم در ۸ دی ماه سال گذشته در مجلس هم تأکید کردم که این روش مصلحت نیست و باید مشکل حل شود. در آن جلسه اگرچه برخی از نمایندگان حتی در صحن علنی به من اهانت کردند اما تحقیقا نیمی از نمایندگان به من گفتند با سخنانت موافق هستیم، اما جرأت بیان آن را نداریم.

بهترین راه حل این است که طرفین از خطاهای یکدیگر بگذرند، هرچند خطاهای موسوی و کروبی عکس‌العمل کارهایی بود که دولت احمدی‌نژاد انجام می‌داد، اما به هرحال مرتکب خطاهایی شده‌اند که باید دو طرف یکدیگر را ببخشند. در فتنه ۸۸ به عده‌ای از بزرگان نظام هم تهمت زده شد که باید اجازه دهیم بیایند و از خود دفاع کنند؛ اگرچه همان موقع از صدا و سیما خواستند اما اجازه سخن به آن‌ها ندادند.
اگر بنا بر بخشش نیست، بیایند و همه را در یک دادگاه علنی محاکمه کنند. موسوی، کروبی، احمدی نژاد و حتی آن‌ها که بر خلاف قانون از احمدی‌نژاد دفاع ‌کردند. انتظار می‌رود از عقلای قوم که به صحنه بیایند و این موضوع را حل کنند و این ‌که بگوییم آن‌ها باید توبه کنند تا آزاد شوند در اسلام چنین چیزی وجود ندارد و ظاهرا عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار ۹ دی بگیرند.
برخی از نمایندگان حتی جرأت ندارند در نطق خود به موضوع حصر اشاره کنند، چه برسد به این‌که بخواهند آثار مکتوبی از خود بر جای بگذارند؛ چرا که می‌ترسند سرنوشتی همانند نامه بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس ششم که در باب موضوع هسته‌ای به رهبری نوشتند و همگی به لیست سیاه رفتند و در دوره بعدی تأیید صلاحیت نشدند را پیدا کنند.
وی به اقدامات گشت ارشاد و اقدامات نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: البته امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد؛ کار فرهنگی باید انجام شود، اما بعد از کار فرهنگی اگر عده‌ای رعایت نکردند و دوباره با وضعیت ناهنجار در جامعه ظاهر شدند با توجه به این‌که ما در ایران روابط آزاد نداریم، پس نمی‌توانیم اجازه دهیم تحریک کنند و باید با آن مقابله کنیم.
همواره آرزو می‌کردم که ای کاش حداقل شهید مطهری دیرتر شهید می‌شدند تا در تدوین قانون اساسی حضور پررنگ‌تری داشته باشند تا قانون اساسی بهتری می‌داشتیم.
درباره مرگ ستار بهشتی در زندان عده‌ای در مجلس ناراحت بودند که چرا این سوال را از وزیر وقت کشور پرسیدم و معتقد بودند حفظ نظام بالاتر از این‌هاست که البته این‌ها برداشت‌های غلطی از قانون اساسی است؛ چرا که زندانی در زندان جز مجازاتی که دادگاه صادر کرده حق اعمال مجازات دیگری ندارند.
در اسلام نمی‌توانیم بگوییم هر عقیده‌ای آزاد است، اما هر تفکری آزاد است. انسان تنها موجودی است که با ماهیت ثابت به دنیا نمی‌آید و ماهیت او نیز از منفی بی‌نهایت تا مثبت بی نهایت قابل بررسی است. هنر اسلام در این است که تفاوت میان مادیت و معنویت را مطرح نکرد، بلکه به ترکیب ماده و معنا پرداخت در حالی که کلیسا و برخی دیگر میان مادیت و معنویت تفاوت قائل شدند و فاصله انداختند تا این‌که مردم از دین گریزان شدند. شهید مطهری بر آزادی تفکر اهتمام داشت و برای آن ارزش قائل بود.

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی) + فیلم

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی)  + فیلم


کلمه : فیلم ادعایی باشگاه خبرنگاران و رییس سازمان زندان های کشور تدوینش تمام شد و در برنامه ۲۰:۳۰ از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد. رییس سازمان زندان های کشور پیش از گفته بود از همه مراحل بازرسی روز پنج شنبه بند ۳۵۰ زندان اوین فیلمبرداری شده و فیلمش موجود است و باشگاه خبرنگاران هم در خبری عنوان کرده بود که فیلم در حال تدوین است و به زودی منتشر می شود.
به نظر می رسد واکنش شتابزده رییس زندان ها و رسانه در اختیار اقتدارگرایان نتوانست کاری از پیش ببرد. تلویزیون تصاویری نشان داد که هیچ کدام امضای پنج شنبه را ندارد. تصویری از در و دیوار در حالی که بیشتر حجم گزارش صحبت های رییس سازمان زندان ها بود. اما خود این تصاویر نه چندان گویا تناقض های خبری و گفتاری خودشان را بر ملا می کرد. روز گذشته اسماعیل کوثری فرمانده سابق سپاه و نماینده فعلی مجلس خبر از کشف ادواتی می کرد که به ضعم خودشان می توانست برخورد ماموران را شاید اندکی توجیه کند. او با بیان اینکه در نهایت یازده موبایل ماهواره‌ای،‌ لپ‌تاپ و حتی سلاح سرد در بازرسی از اتاق‌ها یافته می‌شود، گفته بود: زندانیان بند ۳۵۰ اوین با جوسازی و ادعای مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، مسأله را واژگونه جلوه می‌دهند؛ البته سازمان زندانها مراحل بازرسی را کاملا فیلم برداری کرده که قرار است از سوی سازمان زندان‌ها فیلم های گرفته شده که نشانه قانونی انجام شدن مراحل بازرسی است، برای کسانی که در حال بررسی این مسأله هستند، نمایش داده شود.”
این تجهیزاتی که نماینده مجلس از آن سخن می گفت در پخش تلویزیونی و افشاگرانه ۲۰:۳۰ تبدیل به نمایش تعدادی سیم کارت، گوشی های تلفن همراه در مدل های بسیار قدیمی ، ام پی تری (پخش کننده موسیقی)، هندزفری و از تلفن های ماهواره ای و لپ تاپ خبری نبود. حالا بگذریم از ادعای تلفن ماهواره ای که به لحاظ فنی فقط در فضای باز امکان برقراری ارتباط دارد و یا باید تجهیزاتی بسیار پیشرفته روی پشت بام اوین داشته باشد تا بتواند ارتباطی را برقرار کند.
نمایش بیست و سی بیشتر نمایش ناتوانی در جمع کردن دروغ هایی بود که این چند روز از سوی مسوولان زندان و سازمان زندان ها و برخی نماینده های مجلس گفته شده بود. میرحسین راست می گفت:
ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کند و به مردم دروغ می گوید.
دروغگو گاه یک فرد است، گاه یک رسانه ملی و گاه یک سیستم کشوری.
در همان دقایق اول پس از پخش ۲۰:۳۰ کاربران فیس بوک به آنچه از تلویزیون به عنوان پخش تصاویر افشاگر از بند ۳۵۰ پخش شد، واکنش نشان دادند.
بخشی از این واکنش ها را در زیر می خوانید:
*آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
*مفهوم رذالت
مفهوم سیاهی
نفرین به ظالمین و دروغگوییشون
حفظ ابروی افراد دربند
شصت پای یکی در رفته بود
خودشون دستشون رو میبرن
: ۲۰/۳۰
*استیصال شما به غایت رقت انگیز است. حتی دیگر خشم هم بر نمی انگیزد. خوشحالم که با پایداری و شجاعت اسرا و خانواده هایشان و واکنش های دیگر ایرانیان، برنامه تان دود شد رفت هوا !
*ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کنه و به مردم دروغ می گه.
آقای اسماعیلی سه روز از اینکه گفتی تو زندان هیچ خبری نبوده و همه چی آرومه و اینا دارن دروغ می گن نگذشته به خدا. یعنی فیلم افشاگرانه تون ترکوند :))
*صرف نظر از ادعاها دو طرف واقعه پنج شنبه اوین؛ مستند منفعلانه صداوسیما؛ نشان داد؛ زندان اوین؛ یک سوراخ واقعی است
۲۰:۳۰ مچکریم!!
اعتراف می‌کنم که پیش‌بینی نمی‌کردم مستند صدا و سیما درباره‌ی پنجشنبه‌ی سیاه اوین انقدر ضعیف و غیرتاثیرگذار باشد (حتی در مقایسه با مستندهای مشابه خود صداوسیما برای قلب واقعیت درباره‌ی عاشورای ۸۸ یا کنفرانس برلین و امثالهم)!
ضمنا، گذشته‌ از دروغ‌های شاخ‌دار اصلی‌‌‌اش که بر خلاف شهادت ۷۴ شاهد عادل است، تصویر لانگ‌شاتی که نشان دادند از ۳۵۰ نیست (به شهادت دوستانی که آنجا بوده‌اند). ۳۵۰ نه پرده داره و نه پنکه‌ی سقفی.
*در فریب با استراتژی دروغ بزرگ، کوشش می‌شود تا مخاطب مورد نظر، به سمت یک فضای روانی متفاوت با واقعیت سوق داده شود. این فضای درونی باید به گونه‌ای ساخته و پرداخته شود که گروه هدف بدون ابزار مقاومت، در آن فضا قرار گیرد و مفاهیم و علائم انتقالی، مورد قبول و پذیرش او باشد.معروفترین مورد استفاده‌ای که از این تاکتیک،در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.
راستش کامل ترین تعریفی که برای این جعبه سانسورِ دست پخت ضرغامی می بینم همین تعریف است. «شگرد دروغ بزرگ » که استاد اول آن اگر یوزف گوبلز وزیر تبلیغات
هیتلر باشد استاد دومش خود ضرغامی است بدون تردید.
امشب حتی تمامی شگردهای دروغ بزرگ هم به کمک ضرغامی نیامد ، او حتی نتوانست دو تا صحنه را کنار هم مونتاژ کند و تحویل بینندگانش بدهد و این نشان از این دارد که اوضاع بسیار اسفبار بوده است چرا که این دستگاه دروغ پرداز از کمترین امکانات نهایت بهره را می برد و امشب نشان داد در مقابل وقاحت پنجشنبه سیاه آن قدر دستشان خالی بود که «شگرد دروغ بزرگ» هم کمکی نکرد.
*با سایه‌ها می‌جنگید حال آن که در میدان وجدان‌های مردم خاکریزهایتان پی در پی در حال سقوط است…..
میر حسین موسوی
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*شما یادتان نمی آید در سال ۸۸ شعار میدادیم ننگ ما ننگ ما صدای سیما ما
*بابا زدین دیگه ۳۵۰ ایا رو … این ادا و اطوارا و مستندا چیه که می ذارین … رو اعصاب ملت گیتار برقی می زنین … زدین ، لااقل اینقده مرد باشین که بگین … زدیم …
*نمایش سقوط صدا و سیما را می شود در فیلم سراسر دروغشان از ماجرای بند ۳۵۰ زندان اوین دید. گزارش صدا و سیما به کنار،این برادران جان بر کف خبرنگار ۲۰:۳۰ ذره ای شرافت ندارند و نمی دانند در خبرنگاری باید صادق بود.
*تا الان میگفتم بی … ترین آدم شریعتمداریِ اما اسماعیلی رئیس سازمان زندانها را که دیدم فهمیدم شریعتمداری پیش اون مثل سارا ۴ساله از تهران هست در مقابل خفاش شب
*سریال اعصاب و روان ۲۰:۳۰ باز هم حماسه ای دیگر آفرید…
هورا به آقای ضرغامی
* در مستند سراسر دروغ بیست و سی
جرات نکردند یک تصویر از برخورد ها را نشان دهند
جرات نکردند یک تصویر از زندانیان کتک خورده و کبود شده را نشان دهند
جرات نکردند نشان دهند چه کسی با باتوم شیشه ها را شکانده
جرات نکردند اسم اکبر امینی را بیاورند و بگویند واقعا سرش شکسته شده
جرات نکردند نشان دهند که چطور عماد بهاور را سیلی زدندو با باتوم حمله کردند
جرات نکردند تونل باتوم را نشان دهند
جرات نکردند اوین به خون نشسته و زمین های خونی را نشان دهند
جرات نکردند بگویند ۲۰ نفر در انفرادی هستند
جرات نکردند کتف در رفته را نشان دهند
جرات نکردند و فقط دروغ بافتند
فقط “لبخند های تصنعی رئیس سازمان زندان ها ” را نشان دادند
این تصویر را به خاطر بسپارید و منتظر روزی هستیم که خدا لبخندش را به بدترین شکل به گریه تبدیل کند در اتش جهنم
یعنی خدا رو شکر که مجموعه این احمق ها دارند ظلم می کنند

* تاکید بر “لندن و واشنگتن” ثابت می‌کند که هدف اصلی‌ دفاع از منافع جناحی و خشم از همکاری با جامعه جهانی‌ و پیگیری منافع ملی‌ است.
بگذار که راحتت کنم، گند زدى
*خرداد تا عاشورا و ۲۵ بهمن ۸۹ این مردم بودند که کتک خوردند شهید دادند، زندانی شدند سر از کهریزک درآوردند و … و در نهایت مردمی که گفته بودند تنها رای ما کجاست هم هزینه دادند و هم در نهایت متهم شدند.حالا هم داستان تکراری دوباره تکرار می شود ‫#‏بند۳۵۰اوین‬ آمده اند زدند و حالا نه تنها زندانی ها شاهد و هزینه داده هستند بلکه خانواده ها شاهد هستند که به عزیزانشون چه گذشته! تلویزیون ضرغامی همیشه دروغ گفته! همیشه دروغ تحویل داده تا از جنایت ها و قصورات خود را مبری کنند!
*در دروغ گویی این ها همین بس که همین آقا ( رییس سازمان زندانها) دو روز قبل گفته بود : هیچ درگیری ای اتفاق نیوفتاده
*تا چند روز پیش که اصلا اتفاقی نیفتاده بود ولی الان تصاویر دست اول صداسیمای آقا و شرکا می‌گه عده‌ای با شیشه‌های شکسته خودشان را زخمی کردند در حالی که مأموران خویشتن‌داری نشان می‌دادند!! کم مونده ضرغام بگه گل هم هدیه می‌دادند.
*یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*یوم تُبلی السرائر…
بعد از مدتها امشب تلویزیون رو روشن کردم و ۲۰:۳۰ رو دیدم. یکی از دوستان پیغام گذاشته بود که برنامه ای درباره وقایع بند ۳۵۰ می خواد پخش بشه.
موقع دیدن یاد روزهایِ سخت و آزار دهنده ۸۸ و ۸۹ افتادم. زمانی که بصورت مازوخیستی می نشستم و بخش های مختلف خبری تلویزیون رو می دیدم و حرص می خوردم و ویران می شدم!
اما امشب آروم بودم، انگار نه انگار. حتی تلخند یا زنجه موره زیر لبی و دری وری هم نگفتم! سِر بودم شاید! شایدم اون سالها هنوز و با وجود “هویت” و “کنفرانس برلین” و… فکر می کردم چیزی اون تهش براشون مونده! ولی خب ۸۸ و ۸۹ خیلی چیزا رو روشن کرد برای ماهایی که خودمون رو بچه های انقلاب می دونستیم و می دونیم…
آره! خیلی آروم نشستم و تا تهش دیدم و بعد خاموش کردم و با خودم زیر لب گفتم:
“یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند…-
 *اوشین هم از سیمای میلی پخش شد.
۱٫تصاویر کاملی که از زندان پخش شد اندرزگاه ۷ بود و احتمالا سالن ۶٫
بند محکومان مالی و اکثرا برادران کلاهبردار.
نه بند ۳۵۰ زندان اوین.
۲٫ما خواهان پخش کامل و پس و پیش تصاویر هستیم.همچنان که در مورد روز عاشورا و روزهای دیگر.
۳٫چگونه است که در بازرسی های دائمی دوره ای اتفاق خاصی رخ نداده بود.حضور فیلمبردار در این روز نشان از برنامه قبلی دارد.
۴٫وجود فرضا تلفن در بند چه اشکالی دارد؟مگر چه اطلاعاتی سری وجود دارد که ترس از مخابره هست؟
اورانیوم در انجا غنی میشود؟
۵٫وقتی بین زندانیان سیاسی و امنیتی تمایز قایل نشوید و جاسوسانی که برای ۹ دی مراسم بزرگداشت برگزار میکنند را در یک بند محبوس کنید امکان دیده شدن برخی واکنش ها و تصاویر هم هست.
*میرحسین موسوی: «یکی از مشکلات ما این است که با یک پدیده‌ی واقعا شگفت‌آوری مواجه هستیم که می‌تواند در برابر مردم به دوربین نگاه کند و بگوید سفید، سیاه است. هزار را بگوید ۲ هزار. ۲ ضرب‌در ۲ را بگوید ۴ نمی‌شود، می‌شود ۱۰. هیچ چیز بدتر از این نیست که حکومت به مردم دروغ بگوید.»
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*آقای روحانی، مبادا فراموش کنی که من، شخصاً به این دلیل بجای آقای گازانبری از رای به شمای حقوقدان حمایت کردم که لااقل در چنین روزهایی شاهد محکوم کردن آنچه در بند ۳۵۰ اتفاق افتاد باشم. سکوت شما با سکوت قالیباف یا جلیلی چه فرقی دارد؟!
* آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
* آقایان طراح صحنه ۲۰:۳۰ یک نکته ظریف؛ وقتی زندانیان شیشه را بشکنند، تکه های شیشه داخل حیات نمی ریزد، می ریزد داخل سالن سمت مأمورها…
این قسمت ادیت شود لطفن
تشکر هم لازم نیست.

*پس ﺍﺯ ﮐﺸﻒ ۱۱ ﺗﻠﻔﻦ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﻭ ﯾﮏ ﻟﭗﺗﺎﭖ، ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﺎﻟﺰﯾﺎﯾﯽ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺑﻨﺪ ۳۵۰ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﻭﯾﻦ ﮐﺸﻒ ﺷﺪ.

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی) + فیلم

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی)  + فیلم


کلمه : فیلم ادعایی باشگاه خبرنگاران و رییس سازمان زندان های کشور تدوینش تمام شد و در برنامه ۲۰:۳۰ از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد. رییس سازمان زندان های کشور پیش از گفته بود از همه مراحل بازرسی روز پنج شنبه بند ۳۵۰ زندان اوین فیلمبرداری شده و فیلمش موجود است و باشگاه خبرنگاران هم در خبری عنوان کرده بود که فیلم در حال تدوین است و به زودی منتشر می شود.
به نظر می رسد واکنش شتابزده رییس زندان ها و رسانه در اختیار اقتدارگرایان نتوانست کاری از پیش ببرد. تلویزیون تصاویری نشان داد که هیچ کدام امضای پنج شنبه را ندارد. تصویری از در و دیوار در حالی که بیشتر حجم گزارش صحبت های رییس سازمان زندان ها بود. اما خود این تصاویر نه چندان گویا تناقض های خبری و گفتاری خودشان را بر ملا می کرد. روز گذشته اسماعیل کوثری فرمانده سابق سپاه و نماینده فعلی مجلس خبر از کشف ادواتی می کرد که به ضعم خودشان می توانست برخورد ماموران را شاید اندکی توجیه کند. او با بیان اینکه در نهایت یازده موبایل ماهواره‌ای،‌ لپ‌تاپ و حتی سلاح سرد در بازرسی از اتاق‌ها یافته می‌شود، گفته بود: زندانیان بند ۳۵۰ اوین با جوسازی و ادعای مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، مسأله را واژگونه جلوه می‌دهند؛ البته سازمان زندانها مراحل بازرسی را کاملا فیلم برداری کرده که قرار است از سوی سازمان زندان‌ها فیلم های گرفته شده که نشانه قانونی انجام شدن مراحل بازرسی است، برای کسانی که در حال بررسی این مسأله هستند، نمایش داده شود.”
این تجهیزاتی که نماینده مجلس از آن سخن می گفت در پخش تلویزیونی و افشاگرانه ۲۰:۳۰ تبدیل به نمایش تعدادی سیم کارت، گوشی های تلفن همراه در مدل های بسیار قدیمی ، ام پی تری (پخش کننده موسیقی)، هندزفری و از تلفن های ماهواره ای و لپ تاپ خبری نبود. حالا بگذریم از ادعای تلفن ماهواره ای که به لحاظ فنی فقط در فضای باز امکان برقراری ارتباط دارد و یا باید تجهیزاتی بسیار پیشرفته روی پشت بام اوین داشته باشد تا بتواند ارتباطی را برقرار کند.
نمایش بیست و سی بیشتر نمایش ناتوانی در جمع کردن دروغ هایی بود که این چند روز از سوی مسوولان زندان و سازمان زندان ها و برخی نماینده های مجلس گفته شده بود. میرحسین راست می گفت:
ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کند و به مردم دروغ می گوید.
دروغگو گاه یک فرد است، گاه یک رسانه ملی و گاه یک سیستم کشوری.
در همان دقایق اول پس از پخش ۲۰:۳۰ کاربران فیس بوک به آنچه از تلویزیون به عنوان پخش تصاویر افشاگر از بند ۳۵۰ پخش شد، واکنش نشان دادند.
بخشی از این واکنش ها را در زیر می خوانید:
*آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
*مفهوم رذالت
مفهوم سیاهی
نفرین به ظالمین و دروغگوییشون
حفظ ابروی افراد دربند
شصت پای یکی در رفته بود
خودشون دستشون رو میبرن
: ۲۰/۳۰
*استیصال شما به غایت رقت انگیز است. حتی دیگر خشم هم بر نمی انگیزد. خوشحالم که با پایداری و شجاعت اسرا و خانواده هایشان و واکنش های دیگر ایرانیان، برنامه تان دود شد رفت هوا !
*ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کنه و به مردم دروغ می گه.
آقای اسماعیلی سه روز از اینکه گفتی تو زندان هیچ خبری نبوده و همه چی آرومه و اینا دارن دروغ می گن نگذشته به خدا. یعنی فیلم افشاگرانه تون ترکوند :))
*صرف نظر از ادعاها دو طرف واقعه پنج شنبه اوین؛ مستند منفعلانه صداوسیما؛ نشان داد؛ زندان اوین؛ یک سوراخ واقعی است
۲۰:۳۰ مچکریم!!
اعتراف می‌کنم که پیش‌بینی نمی‌کردم مستند صدا و سیما درباره‌ی پنجشنبه‌ی سیاه اوین انقدر ضعیف و غیرتاثیرگذار باشد (حتی در مقایسه با مستندهای مشابه خود صداوسیما برای قلب واقعیت درباره‌ی عاشورای ۸۸ یا کنفرانس برلین و امثالهم)!
ضمنا، گذشته‌ از دروغ‌های شاخ‌دار اصلی‌‌‌اش که بر خلاف شهادت ۷۴ شاهد عادل است، تصویر لانگ‌شاتی که نشان دادند از ۳۵۰ نیست (به شهادت دوستانی که آنجا بوده‌اند). ۳۵۰ نه پرده داره و نه پنکه‌ی سقفی.
*در فریب با استراتژی دروغ بزرگ، کوشش می‌شود تا مخاطب مورد نظر، به سمت یک فضای روانی متفاوت با واقعیت سوق داده شود. این فضای درونی باید به گونه‌ای ساخته و پرداخته شود که گروه هدف بدون ابزار مقاومت، در آن فضا قرار گیرد و مفاهیم و علائم انتقالی، مورد قبول و پذیرش او باشد.معروفترین مورد استفاده‌ای که از این تاکتیک،در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.
راستش کامل ترین تعریفی که برای این جعبه سانسورِ دست پخت ضرغامی می بینم همین تعریف است. «شگرد دروغ بزرگ » که استاد اول آن اگر یوزف گوبلز وزیر تبلیغات
هیتلر باشد استاد دومش خود ضرغامی است بدون تردید.
امشب حتی تمامی شگردهای دروغ بزرگ هم به کمک ضرغامی نیامد ، او حتی نتوانست دو تا صحنه را کنار هم مونتاژ کند و تحویل بینندگانش بدهد و این نشان از این دارد که اوضاع بسیار اسفبار بوده است چرا که این دستگاه دروغ پرداز از کمترین امکانات نهایت بهره را می برد و امشب نشان داد در مقابل وقاحت پنجشنبه سیاه آن قدر دستشان خالی بود که «شگرد دروغ بزرگ» هم کمکی نکرد.
*با سایه‌ها می‌جنگید حال آن که در میدان وجدان‌های مردم خاکریزهایتان پی در پی در حال سقوط است…..
میر حسین موسوی
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*شما یادتان نمی آید در سال ۸۸ شعار میدادیم ننگ ما ننگ ما صدای سیما ما
*بابا زدین دیگه ۳۵۰ ایا رو … این ادا و اطوارا و مستندا چیه که می ذارین … رو اعصاب ملت گیتار برقی می زنین … زدین ، لااقل اینقده مرد باشین که بگین … زدیم …
*نمایش سقوط صدا و سیما را می شود در فیلم سراسر دروغشان از ماجرای بند ۳۵۰ زندان اوین دید. گزارش صدا و سیما به کنار،این برادران جان بر کف خبرنگار ۲۰:۳۰ ذره ای شرافت ندارند و نمی دانند در خبرنگاری باید صادق بود.
*تا الان میگفتم بی … ترین آدم شریعتمداریِ اما اسماعیلی رئیس سازمان زندانها را که دیدم فهمیدم شریعتمداری پیش اون مثل سارا ۴ساله از تهران هست در مقابل خفاش شب
*سریال اعصاب و روان ۲۰:۳۰ باز هم حماسه ای دیگر آفرید…
هورا به آقای ضرغامی
* در مستند سراسر دروغ بیست و سی
جرات نکردند یک تصویر از برخورد ها را نشان دهند
جرات نکردند یک تصویر از زندانیان کتک خورده و کبود شده را نشان دهند
جرات نکردند نشان دهند چه کسی با باتوم شیشه ها را شکانده
جرات نکردند اسم اکبر امینی را بیاورند و بگویند واقعا سرش شکسته شده
جرات نکردند نشان دهند که چطور عماد بهاور را سیلی زدندو با باتوم حمله کردند
جرات نکردند تونل باتوم را نشان دهند
جرات نکردند اوین به خون نشسته و زمین های خونی را نشان دهند
جرات نکردند بگویند ۲۰ نفر در انفرادی هستند
جرات نکردند کتف در رفته را نشان دهند
جرات نکردند و فقط دروغ بافتند
فقط “لبخند های تصنعی رئیس سازمان زندان ها ” را نشان دادند
این تصویر را به خاطر بسپارید و منتظر روزی هستیم که خدا لبخندش را به بدترین شکل به گریه تبدیل کند در اتش جهنم
یعنی خدا رو شکر که مجموعه این احمق ها دارند ظلم می کنند

* تاکید بر “لندن و واشنگتن” ثابت می‌کند که هدف اصلی‌ دفاع از منافع جناحی و خشم از همکاری با جامعه جهانی‌ و پیگیری منافع ملی‌ است.
بگذار که راحتت کنم، گند زدى
*خرداد تا عاشورا و ۲۵ بهمن ۸۹ این مردم بودند که کتک خوردند شهید دادند، زندانی شدند سر از کهریزک درآوردند و … و در نهایت مردمی که گفته بودند تنها رای ما کجاست هم هزینه دادند و هم در نهایت متهم شدند.حالا هم داستان تکراری دوباره تکرار می شود ‫#‏بند۳۵۰اوین‬ آمده اند زدند و حالا نه تنها زندانی ها شاهد و هزینه داده هستند بلکه خانواده ها شاهد هستند که به عزیزانشون چه گذشته! تلویزیون ضرغامی همیشه دروغ گفته! همیشه دروغ تحویل داده تا از جنایت ها و قصورات خود را مبری کنند!
*در دروغ گویی این ها همین بس که همین آقا ( رییس سازمان زندانها) دو روز قبل گفته بود : هیچ درگیری ای اتفاق نیوفتاده
*تا چند روز پیش که اصلا اتفاقی نیفتاده بود ولی الان تصاویر دست اول صداسیمای آقا و شرکا می‌گه عده‌ای با شیشه‌های شکسته خودشان را زخمی کردند در حالی که مأموران خویشتن‌داری نشان می‌دادند!! کم مونده ضرغام بگه گل هم هدیه می‌دادند.
*یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*یوم تُبلی السرائر…
بعد از مدتها امشب تلویزیون رو روشن کردم و ۲۰:۳۰ رو دیدم. یکی از دوستان پیغام گذاشته بود که برنامه ای درباره وقایع بند ۳۵۰ می خواد پخش بشه.
موقع دیدن یاد روزهایِ سخت و آزار دهنده ۸۸ و ۸۹ افتادم. زمانی که بصورت مازوخیستی می نشستم و بخش های مختلف خبری تلویزیون رو می دیدم و حرص می خوردم و ویران می شدم!
اما امشب آروم بودم، انگار نه انگار. حتی تلخند یا زنجه موره زیر لبی و دری وری هم نگفتم! سِر بودم شاید! شایدم اون سالها هنوز و با وجود “هویت” و “کنفرانس برلین” و… فکر می کردم چیزی اون تهش براشون مونده! ولی خب ۸۸ و ۸۹ خیلی چیزا رو روشن کرد برای ماهایی که خودمون رو بچه های انقلاب می دونستیم و می دونیم…
آره! خیلی آروم نشستم و تا تهش دیدم و بعد خاموش کردم و با خودم زیر لب گفتم:
“یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند…-
 *اوشین هم از سیمای میلی پخش شد.
۱٫تصاویر کاملی که از زندان پخش شد اندرزگاه ۷ بود و احتمالا سالن ۶٫
بند محکومان مالی و اکثرا برادران کلاهبردار.
نه بند ۳۵۰ زندان اوین.
۲٫ما خواهان پخش کامل و پس و پیش تصاویر هستیم.همچنان که در مورد روز عاشورا و روزهای دیگر.
۳٫چگونه است که در بازرسی های دائمی دوره ای اتفاق خاصی رخ نداده بود.حضور فیلمبردار در این روز نشان از برنامه قبلی دارد.
۴٫وجود فرضا تلفن در بند چه اشکالی دارد؟مگر چه اطلاعاتی سری وجود دارد که ترس از مخابره هست؟
اورانیوم در انجا غنی میشود؟
۵٫وقتی بین زندانیان سیاسی و امنیتی تمایز قایل نشوید و جاسوسانی که برای ۹ دی مراسم بزرگداشت برگزار میکنند را در یک بند محبوس کنید امکان دیده شدن برخی واکنش ها و تصاویر هم هست.
*میرحسین موسوی: «یکی از مشکلات ما این است که با یک پدیده‌ی واقعا شگفت‌آوری مواجه هستیم که می‌تواند در برابر مردم به دوربین نگاه کند و بگوید سفید، سیاه است. هزار را بگوید ۲ هزار. ۲ ضرب‌در ۲ را بگوید ۴ نمی‌شود، می‌شود ۱۰. هیچ چیز بدتر از این نیست که حکومت به مردم دروغ بگوید.»
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*آقای روحانی، مبادا فراموش کنی که من، شخصاً به این دلیل بجای آقای گازانبری از رای به شمای حقوقدان حمایت کردم که لااقل در چنین روزهایی شاهد محکوم کردن آنچه در بند ۳۵۰ اتفاق افتاد باشم. سکوت شما با سکوت قالیباف یا جلیلی چه فرقی دارد؟!
* آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
* آقایان طراح صحنه ۲۰:۳۰ یک نکته ظریف؛ وقتی زندانیان شیشه را بشکنند، تکه های شیشه داخل حیات نمی ریزد، می ریزد داخل سالن سمت مأمورها…
این قسمت ادیت شود لطفن
تشکر هم لازم نیست.

*پس ﺍﺯ ﮐﺸﻒ ۱۱ ﺗﻠﻔﻦ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﻭ ﯾﮏ ﻟﭗﺗﺎﭖ، ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﺎﻟﺰﯾﺎﯾﯽ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺑﻨﺪ ۳۵۰ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﻭﯾﻦ ﮐﺸﻒ ﺷﺪ.

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی) + فیلم

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی)  + فیلم


کلمه : فیلم ادعایی باشگاه خبرنگاران و رییس سازمان زندان های کشور تدوینش تمام شد و در برنامه ۲۰:۳۰ از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد. رییس سازمان زندان های کشور پیش از گفته بود از همه مراحل بازرسی روز پنج شنبه بند ۳۵۰ زندان اوین فیلمبرداری شده و فیلمش موجود است و باشگاه خبرنگاران هم در خبری عنوان کرده بود که فیلم در حال تدوین است و به زودی منتشر می شود.
به نظر می رسد واکنش شتابزده رییس زندان ها و رسانه در اختیار اقتدارگرایان نتوانست کاری از پیش ببرد. تلویزیون تصاویری نشان داد که هیچ کدام امضای پنج شنبه را ندارد. تصویری از در و دیوار در حالی که بیشتر حجم گزارش صحبت های رییس سازمان زندان ها بود. اما خود این تصاویر نه چندان گویا تناقض های خبری و گفتاری خودشان را بر ملا می کرد. روز گذشته اسماعیل کوثری فرمانده سابق سپاه و نماینده فعلی مجلس خبر از کشف ادواتی می کرد که به ضعم خودشان می توانست برخورد ماموران را شاید اندکی توجیه کند. او با بیان اینکه در نهایت یازده موبایل ماهواره‌ای،‌ لپ‌تاپ و حتی سلاح سرد در بازرسی از اتاق‌ها یافته می‌شود، گفته بود: زندانیان بند ۳۵۰ اوین با جوسازی و ادعای مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، مسأله را واژگونه جلوه می‌دهند؛ البته سازمان زندانها مراحل بازرسی را کاملا فیلم برداری کرده که قرار است از سوی سازمان زندان‌ها فیلم های گرفته شده که نشانه قانونی انجام شدن مراحل بازرسی است، برای کسانی که در حال بررسی این مسأله هستند، نمایش داده شود.”
این تجهیزاتی که نماینده مجلس از آن سخن می گفت در پخش تلویزیونی و افشاگرانه ۲۰:۳۰ تبدیل به نمایش تعدادی سیم کارت، گوشی های تلفن همراه در مدل های بسیار قدیمی ، ام پی تری (پخش کننده موسیقی)، هندزفری و از تلفن های ماهواره ای و لپ تاپ خبری نبود. حالا بگذریم از ادعای تلفن ماهواره ای که به لحاظ فنی فقط در فضای باز امکان برقراری ارتباط دارد و یا باید تجهیزاتی بسیار پیشرفته روی پشت بام اوین داشته باشد تا بتواند ارتباطی را برقرار کند.
نمایش بیست و سی بیشتر نمایش ناتوانی در جمع کردن دروغ هایی بود که این چند روز از سوی مسوولان زندان و سازمان زندان ها و برخی نماینده های مجلس گفته شده بود. میرحسین راست می گفت:
ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کند و به مردم دروغ می گوید.
دروغگو گاه یک فرد است، گاه یک رسانه ملی و گاه یک سیستم کشوری.
در همان دقایق اول پس از پخش ۲۰:۳۰ کاربران فیس بوک به آنچه از تلویزیون به عنوان پخش تصاویر افشاگر از بند ۳۵۰ پخش شد، واکنش نشان دادند.
بخشی از این واکنش ها را در زیر می خوانید:
*آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
*مفهوم رذالت
مفهوم سیاهی
نفرین به ظالمین و دروغگوییشون
حفظ ابروی افراد دربند
شصت پای یکی در رفته بود
خودشون دستشون رو میبرن
: ۲۰/۳۰
*استیصال شما به غایت رقت انگیز است. حتی دیگر خشم هم بر نمی انگیزد. خوشحالم که با پایداری و شجاعت اسرا و خانواده هایشان و واکنش های دیگر ایرانیان، برنامه تان دود شد رفت هوا !
*ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کنه و به مردم دروغ می گه.
آقای اسماعیلی سه روز از اینکه گفتی تو زندان هیچ خبری نبوده و همه چی آرومه و اینا دارن دروغ می گن نگذشته به خدا. یعنی فیلم افشاگرانه تون ترکوند :))
*صرف نظر از ادعاها دو طرف واقعه پنج شنبه اوین؛ مستند منفعلانه صداوسیما؛ نشان داد؛ زندان اوین؛ یک سوراخ واقعی است
۲۰:۳۰ مچکریم!!
اعتراف می‌کنم که پیش‌بینی نمی‌کردم مستند صدا و سیما درباره‌ی پنجشنبه‌ی سیاه اوین انقدر ضعیف و غیرتاثیرگذار باشد (حتی در مقایسه با مستندهای مشابه خود صداوسیما برای قلب واقعیت درباره‌ی عاشورای ۸۸ یا کنفرانس برلین و امثالهم)!
ضمنا، گذشته‌ از دروغ‌های شاخ‌دار اصلی‌‌‌اش که بر خلاف شهادت ۷۴ شاهد عادل است، تصویر لانگ‌شاتی که نشان دادند از ۳۵۰ نیست (به شهادت دوستانی که آنجا بوده‌اند). ۳۵۰ نه پرده داره و نه پنکه‌ی سقفی.
*در فریب با استراتژی دروغ بزرگ، کوشش می‌شود تا مخاطب مورد نظر، به سمت یک فضای روانی متفاوت با واقعیت سوق داده شود. این فضای درونی باید به گونه‌ای ساخته و پرداخته شود که گروه هدف بدون ابزار مقاومت، در آن فضا قرار گیرد و مفاهیم و علائم انتقالی، مورد قبول و پذیرش او باشد.معروفترین مورد استفاده‌ای که از این تاکتیک،در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.
راستش کامل ترین تعریفی که برای این جعبه سانسورِ دست پخت ضرغامی می بینم همین تعریف است. «شگرد دروغ بزرگ » که استاد اول آن اگر یوزف گوبلز وزیر تبلیغات
هیتلر باشد استاد دومش خود ضرغامی است بدون تردید.
امشب حتی تمامی شگردهای دروغ بزرگ هم به کمک ضرغامی نیامد ، او حتی نتوانست دو تا صحنه را کنار هم مونتاژ کند و تحویل بینندگانش بدهد و این نشان از این دارد که اوضاع بسیار اسفبار بوده است چرا که این دستگاه دروغ پرداز از کمترین امکانات نهایت بهره را می برد و امشب نشان داد در مقابل وقاحت پنجشنبه سیاه آن قدر دستشان خالی بود که «شگرد دروغ بزرگ» هم کمکی نکرد.
*با سایه‌ها می‌جنگید حال آن که در میدان وجدان‌های مردم خاکریزهایتان پی در پی در حال سقوط است…..
میر حسین موسوی
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*شما یادتان نمی آید در سال ۸۸ شعار میدادیم ننگ ما ننگ ما صدای سیما ما
*بابا زدین دیگه ۳۵۰ ایا رو … این ادا و اطوارا و مستندا چیه که می ذارین … رو اعصاب ملت گیتار برقی می زنین … زدین ، لااقل اینقده مرد باشین که بگین … زدیم …
*نمایش سقوط صدا و سیما را می شود در فیلم سراسر دروغشان از ماجرای بند ۳۵۰ زندان اوین دید. گزارش صدا و سیما به کنار،این برادران جان بر کف خبرنگار ۲۰:۳۰ ذره ای شرافت ندارند و نمی دانند در خبرنگاری باید صادق بود.
*تا الان میگفتم بی … ترین آدم شریعتمداریِ اما اسماعیلی رئیس سازمان زندانها را که دیدم فهمیدم شریعتمداری پیش اون مثل سارا ۴ساله از تهران هست در مقابل خفاش شب
*سریال اعصاب و روان ۲۰:۳۰ باز هم حماسه ای دیگر آفرید…
هورا به آقای ضرغامی
* در مستند سراسر دروغ بیست و سی
جرات نکردند یک تصویر از برخورد ها را نشان دهند
جرات نکردند یک تصویر از زندانیان کتک خورده و کبود شده را نشان دهند
جرات نکردند نشان دهند چه کسی با باتوم شیشه ها را شکانده
جرات نکردند اسم اکبر امینی را بیاورند و بگویند واقعا سرش شکسته شده
جرات نکردند نشان دهند که چطور عماد بهاور را سیلی زدندو با باتوم حمله کردند
جرات نکردند تونل باتوم را نشان دهند
جرات نکردند اوین به خون نشسته و زمین های خونی را نشان دهند
جرات نکردند بگویند ۲۰ نفر در انفرادی هستند
جرات نکردند کتف در رفته را نشان دهند
جرات نکردند و فقط دروغ بافتند
فقط “لبخند های تصنعی رئیس سازمان زندان ها ” را نشان دادند
این تصویر را به خاطر بسپارید و منتظر روزی هستیم که خدا لبخندش را به بدترین شکل به گریه تبدیل کند در اتش جهنم
یعنی خدا رو شکر که مجموعه این احمق ها دارند ظلم می کنند

* تاکید بر “لندن و واشنگتن” ثابت می‌کند که هدف اصلی‌ دفاع از منافع جناحی و خشم از همکاری با جامعه جهانی‌ و پیگیری منافع ملی‌ است.
بگذار که راحتت کنم، گند زدى
*خرداد تا عاشورا و ۲۵ بهمن ۸۹ این مردم بودند که کتک خوردند شهید دادند، زندانی شدند سر از کهریزک درآوردند و … و در نهایت مردمی که گفته بودند تنها رای ما کجاست هم هزینه دادند و هم در نهایت متهم شدند.حالا هم داستان تکراری دوباره تکرار می شود ‫#‏بند۳۵۰اوین‬ آمده اند زدند و حالا نه تنها زندانی ها شاهد و هزینه داده هستند بلکه خانواده ها شاهد هستند که به عزیزانشون چه گذشته! تلویزیون ضرغامی همیشه دروغ گفته! همیشه دروغ تحویل داده تا از جنایت ها و قصورات خود را مبری کنند!
*در دروغ گویی این ها همین بس که همین آقا ( رییس سازمان زندانها) دو روز قبل گفته بود : هیچ درگیری ای اتفاق نیوفتاده
*تا چند روز پیش که اصلا اتفاقی نیفتاده بود ولی الان تصاویر دست اول صداسیمای آقا و شرکا می‌گه عده‌ای با شیشه‌های شکسته خودشان را زخمی کردند در حالی که مأموران خویشتن‌داری نشان می‌دادند!! کم مونده ضرغام بگه گل هم هدیه می‌دادند.
*یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*یوم تُبلی السرائر…
بعد از مدتها امشب تلویزیون رو روشن کردم و ۲۰:۳۰ رو دیدم. یکی از دوستان پیغام گذاشته بود که برنامه ای درباره وقایع بند ۳۵۰ می خواد پخش بشه.
موقع دیدن یاد روزهایِ سخت و آزار دهنده ۸۸ و ۸۹ افتادم. زمانی که بصورت مازوخیستی می نشستم و بخش های مختلف خبری تلویزیون رو می دیدم و حرص می خوردم و ویران می شدم!
اما امشب آروم بودم، انگار نه انگار. حتی تلخند یا زنجه موره زیر لبی و دری وری هم نگفتم! سِر بودم شاید! شایدم اون سالها هنوز و با وجود “هویت” و “کنفرانس برلین” و… فکر می کردم چیزی اون تهش براشون مونده! ولی خب ۸۸ و ۸۹ خیلی چیزا رو روشن کرد برای ماهایی که خودمون رو بچه های انقلاب می دونستیم و می دونیم…
آره! خیلی آروم نشستم و تا تهش دیدم و بعد خاموش کردم و با خودم زیر لب گفتم:
“یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند…-
 *اوشین هم از سیمای میلی پخش شد.
۱٫تصاویر کاملی که از زندان پخش شد اندرزگاه ۷ بود و احتمالا سالن ۶٫
بند محکومان مالی و اکثرا برادران کلاهبردار.
نه بند ۳۵۰ زندان اوین.
۲٫ما خواهان پخش کامل و پس و پیش تصاویر هستیم.همچنان که در مورد روز عاشورا و روزهای دیگر.
۳٫چگونه است که در بازرسی های دائمی دوره ای اتفاق خاصی رخ نداده بود.حضور فیلمبردار در این روز نشان از برنامه قبلی دارد.
۴٫وجود فرضا تلفن در بند چه اشکالی دارد؟مگر چه اطلاعاتی سری وجود دارد که ترس از مخابره هست؟
اورانیوم در انجا غنی میشود؟
۵٫وقتی بین زندانیان سیاسی و امنیتی تمایز قایل نشوید و جاسوسانی که برای ۹ دی مراسم بزرگداشت برگزار میکنند را در یک بند محبوس کنید امکان دیده شدن برخی واکنش ها و تصاویر هم هست.
*میرحسین موسوی: «یکی از مشکلات ما این است که با یک پدیده‌ی واقعا شگفت‌آوری مواجه هستیم که می‌تواند در برابر مردم به دوربین نگاه کند و بگوید سفید، سیاه است. هزار را بگوید ۲ هزار. ۲ ضرب‌در ۲ را بگوید ۴ نمی‌شود، می‌شود ۱۰. هیچ چیز بدتر از این نیست که حکومت به مردم دروغ بگوید.»
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*آقای روحانی، مبادا فراموش کنی که من، شخصاً به این دلیل بجای آقای گازانبری از رای به شمای حقوقدان حمایت کردم که لااقل در چنین روزهایی شاهد محکوم کردن آنچه در بند ۳۵۰ اتفاق افتاد باشم. سکوت شما با سکوت قالیباف یا جلیلی چه فرقی دارد؟!
* آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
* آقایان طراح صحنه ۲۰:۳۰ یک نکته ظریف؛ وقتی زندانیان شیشه را بشکنند، تکه های شیشه داخل حیات نمی ریزد، می ریزد داخل سالن سمت مأمورها…
این قسمت ادیت شود لطفن
تشکر هم لازم نیست.

*پس ﺍﺯ ﮐﺸﻒ ۱۱ ﺗﻠﻔﻦ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﻭ ﯾﮏ ﻟﭗﺗﺎﭖ، ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﺎﻟﺰﯾﺎﯾﯽ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺑﻨﺪ ۳۵۰ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﻭﯾﻦ ﮐﺸﻒ ﺷﺪ.

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی) + فیلم

واکنش گسترده افکار عمومی به تحریف واقعیت در گزارش صداوسیما (تکمیلی)  + فیلم


کلمه : فیلم ادعایی باشگاه خبرنگاران و رییس سازمان زندان های کشور تدوینش تمام شد و در برنامه ۲۰:۳۰ از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد. رییس سازمان زندان های کشور پیش از گفته بود از همه مراحل بازرسی روز پنج شنبه بند ۳۵۰ زندان اوین فیلمبرداری شده و فیلمش موجود است و باشگاه خبرنگاران هم در خبری عنوان کرده بود که فیلم در حال تدوین است و به زودی منتشر می شود.
به نظر می رسد واکنش شتابزده رییس زندان ها و رسانه در اختیار اقتدارگرایان نتوانست کاری از پیش ببرد. تلویزیون تصاویری نشان داد که هیچ کدام امضای پنج شنبه را ندارد. تصویری از در و دیوار در حالی که بیشتر حجم گزارش صحبت های رییس سازمان زندان ها بود. اما خود این تصاویر نه چندان گویا تناقض های خبری و گفتاری خودشان را بر ملا می کرد. روز گذشته اسماعیل کوثری فرمانده سابق سپاه و نماینده فعلی مجلس خبر از کشف ادواتی می کرد که به ضعم خودشان می توانست برخورد ماموران را شاید اندکی توجیه کند. او با بیان اینکه در نهایت یازده موبایل ماهواره‌ای،‌ لپ‌تاپ و حتی سلاح سرد در بازرسی از اتاق‌ها یافته می‌شود، گفته بود: زندانیان بند ۳۵۰ اوین با جوسازی و ادعای مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، مسأله را واژگونه جلوه می‌دهند؛ البته سازمان زندانها مراحل بازرسی را کاملا فیلم برداری کرده که قرار است از سوی سازمان زندان‌ها فیلم های گرفته شده که نشانه قانونی انجام شدن مراحل بازرسی است، برای کسانی که در حال بررسی این مسأله هستند، نمایش داده شود.”
این تجهیزاتی که نماینده مجلس از آن سخن می گفت در پخش تلویزیونی و افشاگرانه ۲۰:۳۰ تبدیل به نمایش تعدادی سیم کارت، گوشی های تلفن همراه در مدل های بسیار قدیمی ، ام پی تری (پخش کننده موسیقی)، هندزفری و از تلفن های ماهواره ای و لپ تاپ خبری نبود. حالا بگذریم از ادعای تلفن ماهواره ای که به لحاظ فنی فقط در فضای باز امکان برقراری ارتباط دارد و یا باید تجهیزاتی بسیار پیشرفته روی پشت بام اوین داشته باشد تا بتواند ارتباطی را برقرار کند.
نمایش بیست و سی بیشتر نمایش ناتوانی در جمع کردن دروغ هایی بود که این چند روز از سوی مسوولان زندان و سازمان زندان ها و برخی نماینده های مجلس گفته شده بود. میرحسین راست می گفت:
ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کند و به مردم دروغ می گوید.
دروغگو گاه یک فرد است، گاه یک رسانه ملی و گاه یک سیستم کشوری.
در همان دقایق اول پس از پخش ۲۰:۳۰ کاربران فیس بوک به آنچه از تلویزیون به عنوان پخش تصاویر افشاگر از بند ۳۵۰ پخش شد، واکنش نشان دادند.
بخشی از این واکنش ها را در زیر می خوانید:
*آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
*مفهوم رذالت
مفهوم سیاهی
نفرین به ظالمین و دروغگوییشون
حفظ ابروی افراد دربند
شصت پای یکی در رفته بود
خودشون دستشون رو میبرن
: ۲۰/۳۰
*استیصال شما به غایت رقت انگیز است. حتی دیگر خشم هم بر نمی انگیزد. خوشحالم که با پایداری و شجاعت اسرا و خانواده هایشان و واکنش های دیگر ایرانیان، برنامه تان دود شد رفت هوا !
*ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که به دوربین نگاه می کنه و به مردم دروغ می گه.
آقای اسماعیلی سه روز از اینکه گفتی تو زندان هیچ خبری نبوده و همه چی آرومه و اینا دارن دروغ می گن نگذشته به خدا. یعنی فیلم افشاگرانه تون ترکوند :))
*صرف نظر از ادعاها دو طرف واقعه پنج شنبه اوین؛ مستند منفعلانه صداوسیما؛ نشان داد؛ زندان اوین؛ یک سوراخ واقعی است
۲۰:۳۰ مچکریم!!
اعتراف می‌کنم که پیش‌بینی نمی‌کردم مستند صدا و سیما درباره‌ی پنجشنبه‌ی سیاه اوین انقدر ضعیف و غیرتاثیرگذار باشد (حتی در مقایسه با مستندهای مشابه خود صداوسیما برای قلب واقعیت درباره‌ی عاشورای ۸۸ یا کنفرانس برلین و امثالهم)!
ضمنا، گذشته‌ از دروغ‌های شاخ‌دار اصلی‌‌‌اش که بر خلاف شهادت ۷۴ شاهد عادل است، تصویر لانگ‌شاتی که نشان دادند از ۳۵۰ نیست (به شهادت دوستانی که آنجا بوده‌اند). ۳۵۰ نه پرده داره و نه پنکه‌ی سقفی.
*در فریب با استراتژی دروغ بزرگ، کوشش می‌شود تا مخاطب مورد نظر، به سمت یک فضای روانی متفاوت با واقعیت سوق داده شود. این فضای درونی باید به گونه‌ای ساخته و پرداخته شود که گروه هدف بدون ابزار مقاومت، در آن فضا قرار گیرد و مفاهیم و علائم انتقالی، مورد قبول و پذیرش او باشد.معروفترین مورد استفاده‌ای که از این تاکتیک،در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.
راستش کامل ترین تعریفی که برای این جعبه سانسورِ دست پخت ضرغامی می بینم همین تعریف است. «شگرد دروغ بزرگ » که استاد اول آن اگر یوزف گوبلز وزیر تبلیغات
هیتلر باشد استاد دومش خود ضرغامی است بدون تردید.
امشب حتی تمامی شگردهای دروغ بزرگ هم به کمک ضرغامی نیامد ، او حتی نتوانست دو تا صحنه را کنار هم مونتاژ کند و تحویل بینندگانش بدهد و این نشان از این دارد که اوضاع بسیار اسفبار بوده است چرا که این دستگاه دروغ پرداز از کمترین امکانات نهایت بهره را می برد و امشب نشان داد در مقابل وقاحت پنجشنبه سیاه آن قدر دستشان خالی بود که «شگرد دروغ بزرگ» هم کمکی نکرد.
*با سایه‌ها می‌جنگید حال آن که در میدان وجدان‌های مردم خاکریزهایتان پی در پی در حال سقوط است…..
میر حسین موسوی
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*شما یادتان نمی آید در سال ۸۸ شعار میدادیم ننگ ما ننگ ما صدای سیما ما
*بابا زدین دیگه ۳۵۰ ایا رو … این ادا و اطوارا و مستندا چیه که می ذارین … رو اعصاب ملت گیتار برقی می زنین … زدین ، لااقل اینقده مرد باشین که بگین … زدیم …
*نمایش سقوط صدا و سیما را می شود در فیلم سراسر دروغشان از ماجرای بند ۳۵۰ زندان اوین دید. گزارش صدا و سیما به کنار،این برادران جان بر کف خبرنگار ۲۰:۳۰ ذره ای شرافت ندارند و نمی دانند در خبرنگاری باید صادق بود.
*تا الان میگفتم بی … ترین آدم شریعتمداریِ اما اسماعیلی رئیس سازمان زندانها را که دیدم فهمیدم شریعتمداری پیش اون مثل سارا ۴ساله از تهران هست در مقابل خفاش شب
*سریال اعصاب و روان ۲۰:۳۰ باز هم حماسه ای دیگر آفرید…
هورا به آقای ضرغامی
* در مستند سراسر دروغ بیست و سی
جرات نکردند یک تصویر از برخورد ها را نشان دهند
جرات نکردند یک تصویر از زندانیان کتک خورده و کبود شده را نشان دهند
جرات نکردند نشان دهند چه کسی با باتوم شیشه ها را شکانده
جرات نکردند اسم اکبر امینی را بیاورند و بگویند واقعا سرش شکسته شده
جرات نکردند نشان دهند که چطور عماد بهاور را سیلی زدندو با باتوم حمله کردند
جرات نکردند تونل باتوم را نشان دهند
جرات نکردند اوین به خون نشسته و زمین های خونی را نشان دهند
جرات نکردند بگویند ۲۰ نفر در انفرادی هستند
جرات نکردند کتف در رفته را نشان دهند
جرات نکردند و فقط دروغ بافتند
فقط “لبخند های تصنعی رئیس سازمان زندان ها ” را نشان دادند
این تصویر را به خاطر بسپارید و منتظر روزی هستیم که خدا لبخندش را به بدترین شکل به گریه تبدیل کند در اتش جهنم
یعنی خدا رو شکر که مجموعه این احمق ها دارند ظلم می کنند

* تاکید بر “لندن و واشنگتن” ثابت می‌کند که هدف اصلی‌ دفاع از منافع جناحی و خشم از همکاری با جامعه جهانی‌ و پیگیری منافع ملی‌ است.
بگذار که راحتت کنم، گند زدى
*خرداد تا عاشورا و ۲۵ بهمن ۸۹ این مردم بودند که کتک خوردند شهید دادند، زندانی شدند سر از کهریزک درآوردند و … و در نهایت مردمی که گفته بودند تنها رای ما کجاست هم هزینه دادند و هم در نهایت متهم شدند.حالا هم داستان تکراری دوباره تکرار می شود ‫#‏بند۳۵۰اوین‬ آمده اند زدند و حالا نه تنها زندانی ها شاهد و هزینه داده هستند بلکه خانواده ها شاهد هستند که به عزیزانشون چه گذشته! تلویزیون ضرغامی همیشه دروغ گفته! همیشه دروغ تحویل داده تا از جنایت ها و قصورات خود را مبری کنند!
*در دروغ گویی این ها همین بس که همین آقا ( رییس سازمان زندانها) دو روز قبل گفته بود : هیچ درگیری ای اتفاق نیوفتاده
*تا چند روز پیش که اصلا اتفاقی نیفتاده بود ولی الان تصاویر دست اول صداسیمای آقا و شرکا می‌گه عده‌ای با شیشه‌های شکسته خودشان را زخمی کردند در حالی که مأموران خویشتن‌داری نشان می‌دادند!! کم مونده ضرغام بگه گل هم هدیه می‌دادند.
*یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند
*شوی تلویزیونی ۲۰ و ۳۰ نماد سقوط اخلاقی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی است
*یوم تُبلی السرائر…
بعد از مدتها امشب تلویزیون رو روشن کردم و ۲۰:۳۰ رو دیدم. یکی از دوستان پیغام گذاشته بود که برنامه ای درباره وقایع بند ۳۵۰ می خواد پخش بشه.
موقع دیدن یاد روزهایِ سخت و آزار دهنده ۸۸ و ۸۹ افتادم. زمانی که بصورت مازوخیستی می نشستم و بخش های مختلف خبری تلویزیون رو می دیدم و حرص می خوردم و ویران می شدم!
اما امشب آروم بودم، انگار نه انگار. حتی تلخند یا زنجه موره زیر لبی و دری وری هم نگفتم! سِر بودم شاید! شایدم اون سالها هنوز و با وجود “هویت” و “کنفرانس برلین” و… فکر می کردم چیزی اون تهش براشون مونده! ولی خب ۸۸ و ۸۹ خیلی چیزا رو روشن کرد برای ماهایی که خودمون رو بچه های انقلاب می دونستیم و می دونیم…
آره! خیلی آروم نشستم و تا تهش دیدم و بعد خاموش کردم و با خودم زیر لب گفتم:
“یوم تبلی السرائر”-روزی که پرده ها فرو اُفتند…-
 *اوشین هم از سیمای میلی پخش شد.
۱٫تصاویر کاملی که از زندان پخش شد اندرزگاه ۷ بود و احتمالا سالن ۶٫
بند محکومان مالی و اکثرا برادران کلاهبردار.
نه بند ۳۵۰ زندان اوین.
۲٫ما خواهان پخش کامل و پس و پیش تصاویر هستیم.همچنان که در مورد روز عاشورا و روزهای دیگر.
۳٫چگونه است که در بازرسی های دائمی دوره ای اتفاق خاصی رخ نداده بود.حضور فیلمبردار در این روز نشان از برنامه قبلی دارد.
۴٫وجود فرضا تلفن در بند چه اشکالی دارد؟مگر چه اطلاعاتی سری وجود دارد که ترس از مخابره هست؟
اورانیوم در انجا غنی میشود؟
۵٫وقتی بین زندانیان سیاسی و امنیتی تمایز قایل نشوید و جاسوسانی که برای ۹ دی مراسم بزرگداشت برگزار میکنند را در یک بند محبوس کنید امکان دیده شدن برخی واکنش ها و تصاویر هم هست.
*میرحسین موسوی: «یکی از مشکلات ما این است که با یک پدیده‌ی واقعا شگفت‌آوری مواجه هستیم که می‌تواند در برابر مردم به دوربین نگاه کند و بگوید سفید، سیاه است. هزار را بگوید ۲ هزار. ۲ ضرب‌در ۲ را بگوید ۴ نمی‌شود، می‌شود ۱۰. هیچ چیز بدتر از این نیست که حکومت به مردم دروغ بگوید.»
*حمله اقایان به بند ۳۵۰ حداقل ۳ ساعت طول کشیده اما مجموعا ۱ دقیقه تصویر از داخل زندان نتوانستند پخش کنند، چرا؟‌ چون تمام آن ۲ ساعت و۵۹ دقیقه دیگر را داشتند باتوم می زدند و مشت و لگد، دستشان بند بود اساسی.
*آقای روحانی، مبادا فراموش کنی که من، شخصاً به این دلیل بجای آقای گازانبری از رای به شمای حقوقدان حمایت کردم که لااقل در چنین روزهایی شاهد محکوم کردن آنچه در بند ۳۵۰ اتفاق افتاد باشم. سکوت شما با سکوت قالیباف یا جلیلی چه فرقی دارد؟!
* آقای بیست و سی … با استاندارد های مسخره خودت هم گند زدی…
* آقایان طراح صحنه ۲۰:۳۰ یک نکته ظریف؛ وقتی زندانیان شیشه را بشکنند، تکه های شیشه داخل حیات نمی ریزد، می ریزد داخل سالن سمت مأمورها…
این قسمت ادیت شود لطفن
تشکر هم لازم نیست.

*پس ﺍﺯ ﮐﺸﻒ ۱۱ ﺗﻠﻔﻦ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﻭ ﯾﮏ ﻟﭗﺗﺎﭖ، ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﺎﻟﺰﯾﺎﯾﯽ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺑﻨﺪ ۳۵۰ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﻭﯾﻦ ﮐﺸﻒ ﺷﺪ.