Wednesday, January 27, 2010

11 نفر از مخالفان رژیم جنايت کار اسلامی به اعدام محکوم شدند / 2 نفر امروز صبح اعدام شدند

پی اعتراصات ماه‌های اخیر به خصوص در روز عاشورا، شعب دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران به اتهامات تعدادی از متهمان رسیدگی و 11 نفر را به اعدام محکوم کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در همین راستا حکم دو نفر از این تعداد به نام‌های محمدرضا علی‌زمانی و آرش رحمانی‌پور که به تایید دادگاه تجدیدنظر تهران رسیده بود سحرگاه امروز (پنج شنبه) اجرا شد و محکومان به دار مجازات آویخته شدند.

این گزارش می‌افزاید: احکام 9 نفر دیگر از محکومان اعتراضات ماه‌های اخیر نیز در مرحله تجدیدنظرخواهی است که در صورت قطعیت احکام صادره، طبق مقررات نسبت به اجرای حکم اقدام خواهد شد.

اتهام محاربه و تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و عضویت در گروه مسلح ضد انقلابی انجمن پادشاهی ایران و گروه منافقین، از جمله اتهامات این متهمان است

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:22:58 توسط arsdeshir
ای کاش اقايان کروبی موسوی خاتمی از خانواده های ارش رحمانی پور و محمد رضا علی زمانی شهدای اخير ملت ايران دلجوئی کنند

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:01:42 توسط ناظر
فقط بجرم مخالفت ؟ با اين كارها باعث كينه و نفرت بيشتر مردم نسبت به خودشان ميشوند .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:57:39 توسط barfi
اين رژيم جنايتکار و اين اعراب مزدور و اين نوادگا ن پيغمبر اسلام برای نجات خود چار ه ای جز از بين بردن فرزندان ازاديخواه ايران ندارند .ملت ايران با اتحاد خود بايد هر چه زود تر جلو اين اعدامها رو بگيره .به خيابونا بريزيد و اونجا رو ترک نکنيد اعتصابات عمومی رو دامن بزنيد دانش اموزان از رفتن به مدرسه خودداری کنند .ملت ايران برای يک بارهم که شده بايد شر اين حاکمان عرب مسلمان رو از سر خود کوتاه کنه

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:22:28 توسط nas
اين اعدامها جنبش را بي شك بطرف خشونتي غير قابل كنترل ميكشاند زيرا مردمي كه در تظاهرات شركت ميكنند براي اينكه توسط مزدوران دستگير نشوند راهي جز مقابله و دفاع از خود نخواهد داشت و اين دفاع , همچون دفاع مقدسي كه جمهوري اسلامي سالها در جنگ ايران و عراق آنرا در بوق و كرنا ميدميد لازم , واجب و مقدس است.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:17:42 توسط جنجال گل سفیدی
میکشیم ! میکشیم! هر که برادرم کشت! رژیم هار جمهوری کثافت از ترس سالگرد قیام سیاهکل و سربداران و انقلاب ۲۲ بهمن به جنون دیگری گرفتار شده است و برای رهائی از سرنگونی که در انتظارش است، به کشتار هرکسی که در دستان خون آلود اش اسیر است اقدام میکند! کار جدیدی نیست! قتل عام زندانیان سیاهی در سالهای قبل و کشتار زندانیان سیاسی در حال! این دست و پا زدن یک غریق در اقیانوس است که شنا بلد نیست وبه برگی از درخت که روی آب شناور است امید بسته است! همرزمان ! مردم تحت ستم ! نشستن و ناظر جولانهای قصابان انسان کش بودن، هر روز تعداد جان باختگان ما را زیاد میکند! حتی درانتظار سالگرد انقلاب ۲۲ بهمن نشستن دیر است! باید دستان کسانی که فرمان اعدام میدهند را قطع کنیم و چوبه های داری را که آماده کرده اند تا بهترینهای این مرز وبوم را بدار بزنند برای بدار زدن خودشان بکار گیریم! به پیش دوش بدوش! شهر بشهر! نابود کنیم سلطه بیش از هزارسال ارتجاع و جنایت را!

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:12:32 توسط آزادی
رژیم سر تا پا یهودی ضد ایرانی صبح رنگ سبز پرچم شیر و خورشید نشان ما را ، نه آن عنکبوتی که در سایت بالاترین سبزهای گیج و گمراه برایش یقه جر میدهند را بالای سر محمود سبورجیان یهودی تبار به رنگ آبی پرچم اسرائیل در میاورد و یک عده را اینطوری می گزارد سر کار و در همان زمان در زندانهای حصار کشیده اش از ترس ، جوانان ما را به دار می کشد.خامنه ای کثافت متعفن خبیث، اطمینان داشته باش که خودت ، زنت، مجتبی الدنگت و تمامی پسر ها و دختر های از ترس پنهان شده د ر دست پاسدار ها و لباس شخصی ها که از روز 23 خرداد در هزاران لایه حفاظتی روز مرگی می کنید و چنان ترسی به جانتان افتاده است که یک قدم هم بدون همراهی پا اندازهای مزدورتان جرئت بر داشتن ندارید، سر همه تان را گوش تا گوش میبریم در حضورتان و یکی یکی تا برای ابد این ننگ سی و یکساله را از تاریخ ایران پاک کنیم. با این نظام ایرانی کش ، جوان کش فقط یک راه مانده است و آن رو در روئی مسلحانه ، باقیش حرف مفت است ، لاس زدن است، وقت خریدن برای اسرائیل است که با کمک سبورجیان و مشائی و رامین و حسین شریعتمداری و باقی حرام زادگان،ایران و ایرانی را نابود کنند.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:57:15 توسط shahroodi
درود بر شهدای بخون خفته خلق.مسلما آخوندهای جانی برای زهر چشم گرفتن تا ۲۲ بهمن تعداد زیادی از هموطنان آزاده مان را به جوخه اعدام خواهد سپرد. ولی آیا جوانان به پا خواسته ما عقب خواهند نشست؟

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:55:27 توسط شورا
صدور احکام اعدام و اجرای گسترده این پدیده نفرت انگیز توسط بیدادگاه های جمهوری اسلامی، امری نیست که صرفا در روزها و هفته های اخیر آغاز شده باشد. سرکوب و صدور احکام اعدام، آنهم در ابعادی وسیع و تکان دهنده، هرگز به عنوان سیاست های موردی جمهوری اسلامی نبوده و نخواهد بود. سیاست جمهوری اسلامی و نیز بقاء این رژیم ارتجاعی فاسد و پوسیده، با سرکوب، کشتار و اعدام در هم تنیده است. کارنامه تبه کارانه سه دهه از حاکمیت جمهوری اسلامی، گویای این واقعیت تلخ و غم انگیز است.اعدام های گسترده و کم نظیر سال های ۶٠ تا ۶٣، قتل عام هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۶٧، نمونه هائی از کشتار و نسل کشی جمهوری اسلامی در ایران بوده اند. جدای از اعدام های بی حد و حساب دهه ۶٠، که عملا به صورت یک نسل کشی در جامعه اعمال گردید، پدیده اعدام و به قتل رساندن نیروهای مخالف جمهوری اسلامی در هیچ برهه ای از دوران حاکمیت جنایتکارانه رژیم حاکم بر ایران متوقف نگردیده است.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:54:51 توسط saber
ايران ايراني به پا خيز بايد جواب اين قاتلان ايراني كش را تا دير نشده با يك جهاد سبز پس بدهيم

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:48:50 توسط yazid
ای تيغ تان چونیزه برای ستم دراز ..این تیزی سنان شما نیز بگذرد چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد. .بیداد ظالمان شما نیز بگذرد آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست. .گرد سم خران شما نیز بگذرد در مملکت چو غرش شیران نماند ورفت ..این عوعوی سگان شما نیز بگذرد این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید ..نوبت زناکسان شما نیز بگذرد

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:44:46 توسط ستاره
در مقابل اعدام هموطنانمان سكوت نكنيم! در مقابل امواج احكام بيرحمانه, صادره از "قوه جنايتكار قضائيه ولي فقيه" سكوت نكنيم! در داخل و خارج از كشور آرام ننشينيم! نبايد به جنايتكاران و دژخيمان حاكم بر ايران اجازه بدهيم كه مبارزان را اعدام كند! اگر ساكت بنشينيم اعدامها بيشتر و بيشتر خواهند شد! بطرف زندانها حركت كنيم, زندانها را محاصره و بتصرف خود درآوريم, و مبارزان تحت شكنجه و تجاوز و اعدام را آزاد سازيم٠ حركت بطرف زندانها٠٠٠

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:43:28 توسط محمد
رژیمی که حتی یک نفر به دلیل مخالفت با خودش بکشد شرعیت ندارد, حتی یک نفر را. حالا زمان پایان دادن به این بیداد است. بدون برنامه ریزی با شعار من و تو تنها نمیشود. اون کسانی که سری در سرها دارنند بایستی که گوششان را گرفت نشوندشون سر یک میز آشتی ملی تمامی مخالفین این ظلمت سیاه تر از سیاهی است. آقای رجوی, آقای رضا پهلوی, آقای بنی صدر, آقای موسوی, آقای و خانم هنرمند امروز به خاطر مرگ تک تک این عزیزان مان و دیگرانی که در نوبت اعدامند بایستی سر یک حداقل با هم اتحاد کنید. من از همه شما دلخورم نه برا ی اینکه کاری نمکنید بلکه برای آنکه کاری که بایستی بکنید نمیکنید آنهم اتحاد بدون پیش شرط است. فکر کنید فرزند خودتان اعدام شده یا قرار است اعدام شود. دستتان را بی دریغ دراز کند و دست همدیگر را بگیرید و به هم میهنانتان در داخل ایران امید بدهید. باور کنید یک مهد کودک را هم نمیشود بدون مدیریت "رهبری" هدایت کرد چه رسد به براندازی یک رژیم جنایتکار مانند جمهوری اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران. منتظر پاسختانیم

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:42:15 توسط amin
با درود به جوانان میهن اسیرمان. رژیم کثیف خون و جنون که خودش را در آستانه سقوط می‌بیند، از ترس۲۲ بهمن، با انجام این اعدامها قصد در ایجاد فضای رعب و وحشت دارد. این مزدوران نیک بدانند که در فردای سقوط این رژیم جانی، عذر " مأمورم و معذور " از هیچ کسی‌ پذیرفته نیست و انتقام هر قطره خونی که به زمین بریزند را در دادگاه‌های مردمی از حلقومشان بیرون میکشیم. درود به روان پاک عزیزان، محمدرضا علی‌زمانی و آرش رحمانی‌پور ، و با تسلیت به خانواده این قهرمانان. جمهوری اسلامی مرگت فرا رسیده. مسلسل، مسلسل، جواب ضد خلقه.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 02:22:19 توسط nasse az soed
بادرود٠سكوت باعث مرگ تمام دگر دربندان خواهد شد٠اينها منتظر ديدن واكنش احتمالي مردم چه در داخل و خارج هستند٠روان اين شهدا شاد٠لعنت بر خميني و دگر جانيان حكومت پست اخوندي

احتمال کناره گیری مرتضوی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

شنیده ها از بالا گرفتن احتمال کناره گیری مرتضوی از ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز حکایت می کند.

به گزارش "تابناک"، سعید مرتضوی که چندی پیش با حکم رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شده است، ظاهرا اکنون به سبب آنکه ریاست گمرک را در اختیار وی قرار نداده اند تمایلی به ماندن در این پست ندارد.

بر پایه این گزارش، شنیده ها حاکی است که مرتضوی، پذیرفتن پست ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مشروط به در اختیار گرفتن ریاست گمرک کرده بود زیرا وی بر این باور است که مبارزه با قاچاق بدون هماهنگی کامل گمرک های کشور میسر نخواهد شد و این موضوع با موافقت ضمنی آقای احمدی نژاد نیز همراه بوده است، اما پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص مجلس در ماجرای بازداشتگاه کهریزک و اصرار مجلسیان بر نقش مستقیم آقای مرتضوی دادستان وقت تهران در اتفاقات کهریزک، آقای احمدی نژاد در واگذاری مدیریت گمرک به مرتضوی دچار تردید شده است و این موضوع سبب شده تا زمزمه کناره گیری مرتضوی از سمت جدیدش شنیده شود.

بنابر همین شنیده ها، همین موضوع سبب شده تا بحث آمدن سردار میراحمدی به این ستاد به عنوان دبیرکل نیز مسکوت بماند.

این گزارش می افزاید: پس از آنکه تقی زاده، دبیرکل سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با رفتن الهام از پست خود استعفا داده و اکنون به عنوان مشاور سردار نقدی در بسیج و همچنین قالیباف در شهرداری تهران مشغول شده است، برای جایگزینی وی سردار میر احمدی فرمانده سابق اطلاعات سپاه و جانشین کنونی حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، که روابط نزدیکی با مرتضوی در زمان تصدی پست دادستانی تهران داشته است در نظر گرفته شده است اما به سبب آنکه مرتضوی با شرایط جدید احتمال استعفایش از ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز وجود دارد، مراسم تودیع و معارفه تقی زاده و میر احمدی به تعویق افتاده است.

کیهان از مفاد بيانيه منتشر نشده خاتمی و موسوی خبر داد

خبر آنلاين : روزنامه کیهان نوشت خاتمی و موسوی به مناسبت 22بهمن بیانیه منتشر می‌کنند. این روزنامه تاکید کرد صدور این بیانیه فرمولی است که به این افراد دیکته شده و سران فتنه ملزم به اجرای آن هستند.

کیهان افزود:

براساس فرمول، موسوی و خاتمی باید در بیانیه خود:

اولا؛ بر ضرورت حضور در راهپیمایی 22بهمن تاکید و خود را بخشی از مردم قلمداد کنند.

ثانیاً؛ موسوی و خاتمی باید در بیانیه خود وانمود کنند که حرکتی به نام «جنبش سبز» هنوز وجود دارد و از هواداران فراوانی برخوردار است

ثالثاً؛ موسوی و خاتمی در بیانیه‌ای که اکنون وقت انتشار آن است، سردادن یکی از شعارهای مخصوص انقلاب را توصیه می‌کنند. این شعار احتمالا شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خواهد بود.

رابعاً؛ موسوی و خاتمی- مطابق فرمول یاد شده- باید در بیانیه خود اعلام کنند کسانی که شعار ساختارشکنانه سرمی‌دهند از ما نیستند.

خامساً؛ احتمالا در بیانیه خود اعلام می‌کنند هر کس روز 22بهمن شعار ساختارشکنانه سرداده و یا دست به آشوب بزند، وابسته به حاکمیت است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:27:13 توسط كمال
اگر كسي فيلم اليور تويست را كه بر اساس كتاب چارلز ديكينز نويسنده انگليسي ساخته شده ديده باشد متوجه شباهت بسيار نزديك قيافه رهبر بچه دزدها فاگين و شريعتمداري ميشود! هر دو چهره سرشار از پليدي و ريا و تملق و بدذاتي ميباشند٠ان نويسنده بزرگ و انساندوست اگر زنده بود از اين شباهت مات ميشد!

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:54:58 توسط Hashem
اقاي شريتمداري يك بيمار است ومشكلات شخصيتي شدپدي دارد كه به دوران بچگياش برميگردد و ايشان مبايست در تيمارستان بستري و تحت معالجه پزشكان قرار بگيرد٠

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:27:03 توسط abdi
با اين حساب طبق معمول كيهان شريعتمداري خود بيانه را به اسم آقايان انتشار داده پس بجاي تعارف بفرمائيد اعلام كنيد! كيهانيان اساسا به مسائل اصلي جامعه توجهي ندارند و بجاي پرداختن به تحليل علل اصلي اين معضل يا نگاه به عوامل خارجي دارند! و يا اصلاح طلبان را متهم كرده و با دستگيري و بگير و ببند و فيلم هاي اعترافگيري و غيره سعي در وارونه جلوه دادن واقعيات جامعه را دارند در صورتيكه حتي اگر با فشار رهبران جنبش را نيز به تسليم وادار كنند موج حركتي مردم راديكالتر و رهبران راديكالتري را نيز پيدا خواهد كرد اگر چه حتي حاكميت كيهاني نيز بدنبال همين موج خشنونت است اما النهايت دود آن در چشم حاكمان خواهد رفت ! نبايد ناديده گرفت كه عينيت و ذهنيت جامعه براي يك جنگ شهري و ساقط كردن حاكمان در مدتي بسيار كوتاه تطابقي بالقوه دارد نيروهاي مزدور و سرداران خودفروخته قطعا در يك فرصت مناسب بوسيله بدنه سالم و ميهن دوست سپاه و ارتش نابود خواهند شد ٠

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:53:09 توسط كاوه
پاسدار برو گم شو٠قاتل برو گمشو ٠هيچكس و هيچ چيز عزم ملت را براي سرنگوني تام و تمام عوض نخواهد كرد٠

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:35:22 توسط محمد
شریعتمداری دیشب دمر خوابیده

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:31:20 توسط فرياد
معلوم نبود اگر اين حسين بازجو نبود وضع نظام چي ميشد ؟! !

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:23:52 توسط ساسان اول
آقای حسین شرّی-عت- نداری ، اگر خاتمی ( رئیس جمهور 8 ساله شما ) و موسوی ( نخست وزیر مورد قبول امام شما ) بهشان دیکته شده ( حتمن از طرف آمریکا ! ) پس وای برحکومت شما که تمام دست اندکاران تان در این 31 سال مهره های آمریکا بوده اند ! اگر دعوت به راهپیمانی 22 بهمن غلط بوده است ، پس چرا خودتان در این 31 سال هر ساله همین دعوت را کرده اید ؟ معلوم است خیلی دوست دارید آنها شعار ساختار شکنانه بدهند تا شما بهشان فحش بدهید ، اما موسوی دست شما را خوانده و نمی خواهد چنین شعاری باشد . فقط حضور 5 ملیون مردم سبز در تهران به شمای وقیح ثابت خواهد کرد که جنبش سبز زنده است و شما دزدان هم رفتنی هستید .

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:42:03 توسط mani
تنها چيزى كه به فكرم ميرسه اينكه بايد گفت واقعا زكى٠

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:36:11 توسط hani
هر كي گفت پنير٠٠٠شريعتنداري تويكي سرتو بذار بمير٠چشم بسته غيب گفته قاتل بي٠٠٠٠٠

مشایی:با کامپیوتر "هدیه تهرانی" را به من نزدیک کردند + عکس


دبير كل جامعه اسلامي وعاظ با بيان اينكه سؤالات زيادي مانده كه هنوز از مشايي پرسيده نشده است، گفت: سؤالات همچنان باقي است مشايي نبايد در حوزه غيرتخصصي وارد شود.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني دبير كل جامعه اسلامي وعاظ در گفتگو با فارس با اشاره به جلسه شب گذشته اين تشكل با اسفنديار رحيم مشايي مشاور و رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور اظهار داشت: بارها گفته‌ام و الان نيز تكرار مي‌كنم آقاي مشايي حق ندارد وارد حوزه‌هاي غيرتخصصي خود شود. وي بايد به كار خود در دفتر رياست‌جمهور مشغول باشد و در خصوص انبياءالهي كه تخصص ندارد اظهار نظر نكند.

شجوني با بيان اينكه سئوال‌هاي زيادي از مشايي پرسيده نشده است، گفت: آقاي مشايي كه رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور است نبايد با اظهار نظر‌هاي غيرتخصصي، بر سر راه دولت مانع بگذارد.
اين فعال سياسي با بيان اينكه درخصوص ديدار هديه‌تهراني و رحيم مشايي از وي سئوال كردم، گفت: رحيم مشايي گفت كه براي ديدن نمايشگاه هديه تهراني به اين نمايشگاه رفته و خطاب به خانم تهراني گفته كه "عكس‌هاي شما توحيدي است و انسان را ياد خدا مي‌اندازد، كه در اين حال خانم تهراني گريه كرد و خطاب به من گفت كه شما اولين كسي هستيد كه اين مسائل را به من مي‌گويد ".

شجوني افزود: مشايي در خصوص عكس خود با هديه‌تهراني نيز گفت كه "برخي‌ها شيطنت‌كرده و با امكانات كامپيوتري فاصله من با خانم تهراني را در اين عكس نزديك كرده بودند كه بايد گفت كه اين عكس غير واقعي است ".

شجوني با بيان اينكه از مشايي پرسيدم، مردم از ما مي‌پرسند كه آقاي مشايي شيعه است يا سني و اصلا مرجع تقليد وي كيست؟ گفت: مشايي در پاسخ به من گفت مرجع تقليد من آقاي شجوني است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:51:08 توسط شهیدان شهر
مشاعی تو بنام یک ایرانی که زرتشتی هم بوده ای یعنی اجدادت بیش از ما بقیه به زور عرب گردن نهاده اند حیف نیست که پشت سر مشتی آخوند بیسواد افتادی واضربو اضربو میکنی؟تو اگر ما یک حکومت مردمی داشتیم بهتر میبود مانکن میشدی خوش تیچی مانند ممو بی ریخت نیستی پسر نوح با بدان بنشست تا ته نبوتش گم شد حال حکایت توست که با این اضربا اضربو هایت که معلوم هست ته دلی نیست تا ته نبوتت گم شد نگاه به این چند روزه حکومت ملاها نکن ما یک حکومت بقول کسروی به اینان بدهکار بودیم تا نشان بدهند که مرد اینکار نیستند به شکر ایزد توانا نشان هم دادند و سراپای ایران پاک ومنزه را کردند جنده خانه دنیا بگونه ای که از تایلند وروس هم پیش زدیم تو ه خیال کردی بات این توپ وتانک وتشر وبگیر ببند اینها میمانند ؟اگر اینطوری فکر میکنی باید گفت ذهنت هم بر اتر همنشینی موریانه زده وپوسیده خواهی دید که ملت گردن ننهاده ونخواهد نهاد ملت مگر نادان است که ممو جنتی و مصباح وعلی خامنه ای را فکر برتر در بین اینهمه آدمهای سوپر مغز ایران بداند تا حالا ریشخندشان کرده ودر فرصت مناسب کار را تمام خواهد کرد تاریخ بخوان بچه جان

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:19:56 توسط tara
بابا جان بي خود نيست كه به هديه تهراني وامهاي چندميليوني بلا عوض ميدن خوب اين هم يكجورش هست يكي سانديس ميخواد يكي هم ماشين و خونه حسابي قيمت و شرف ومملكت و..... هم مهم نيست اين ما مردم بايد ببينيم كه زود يكي رو قديسش مي كنيم.

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:57:36 توسط رضا
اقای مشایی با بیان اینکه دازای مرجع تفلید است به میمون بودن خود اعتراف کرده است. در و اقع کسانی که دارای مرجع تقلید هستند، خوب و بد را از هم تشخیص نمیدهند و باید از دیگران تقلید کنند و میمونی بیشتر نیستند.

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:19:33 توسط رضای خدا
منظور حاج رحیم این بوده که خود هدیه خداست و اگر نظری مثبت بده همه چی مثل زنهای پیغمبر که هی صیغه میکرددددد حله!!!

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 01:58:41 توسط یک آنارشیست
این با با کلا بو میده و بزودی خواهرش گاهید... میشه . زیاد نگران نباشید و اگر خلاف ادب است این نظر را هم منتشر نکنید . ولی شک نداشته باشید چنان خواهری ازش گاهید ... بشه که همه حال کنند. لا الا اله الله ... خمینی رهبر ... اونم اکه الان بود خواهرش .... می شد! حیف که نیستش ! چه بد ها؟

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 00:41:53 توسط بچه محل
شغل همه آدمها به نوعی خودفروشی است. بعضی ها فکر ووقت و نیروی خود را میفروشند و بعضی ها هم خودشون را.البته این یستگی به مرغوبیت جنس ووضعیت بازار آن دارد. اگر یک زن درمانده و بدبختی باشد نرخ او درکنار خیابان تعیین میشود. ولی این سرکار علیه هدیه خانم و مهتاب خانم قیمتشون بالاتر است.اینها به دولتی ها نزدیک میشوند .

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 23:11:18 توسط محسن
یک آدم با حال هم در این دولت نکبتی احمدی نژاد هم پیدا میشه هی اذیت کنید بیچاره با اسراویئل که خوبه با خانمها هم خوبه دین را هم که قبول نداره و فقط کارهای خودش را می کنه حالا دراه حالش رو می بره بگذارید حال کنه .

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 21:38:21 توسط behnam
جناب اشکان تو را به خدا جوری بنویسید که بشود خواند ، زبان فارسی که اینگونه نیست که شما نوشته اید، مصطفی ، ماستیدن غاز قلک ، غاز ، چندر غاز، خلاصه اینکه ما چیزی از نوشته شما نفهمیدیم، آن از حکومتمان این هم از نوشتنمان ، به نظر میاد که همه چیزمان مثل همه چیزمان است، بدرود

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 18:31:41 توسط بختیاری
میگن گربه دستش به پی نمی رسید می گفت بوش می یاد مشای هم از اون حرفها زده ها من خودم توی اون جلسه بودم این مشای بود که کنار ایشون نشست حالا بیچاره کریمی روش نشد از سر جاش بلند شه دیگه شما این همه بهش گیر ندهید حالا اگه احمدی نژاد خوش تیپه بود یه حرفی!!!!

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 18:05:41 توسط مبارز
مشاعی جان نمیدانستیم که اینهمه ابیات الهی؛ عشقی در چنته ات بود. چه فضولی بیموردی میکند این دبير كل جامعه اسلامي وعاظ که میگوید در امور غیر تخصصی دخالت نکنید. اتفاقاً اصل تخصص پیش شماست. نکبتی ها فکر میکنند که چون مشاعی عمامه ندارد غیر متخصص است. میخواهند این هنرمند را آخوند خورش کنند. مشاعی هم اشتهای خودش را دارد. اتفاقاً مشاعی خود بچه صیغه ای است و درد آخوندها را خوب میداند. خودش یک پاچه تخصص است. هر شب درس امور مملکت داری و مردم داری را با احمد کوچولو مرور میکند. دم بچه ها گرم که رضازاده را با کامپیوتر به تو نچسبانیدند که یهو زیر خرواری گوشت و چربی له میشدی. نگفتی که بچه ها دیگه چه چیزهائی به تو چسبانیدند؛ برو تو خونه نگاه کن؛ جلو دوربین عیب داره.

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:58:33 توسط حجت محارب
آقای مشائی عکس این خانم شما را بیاد خدا میاندازد؟ خوب بفرمائید وقتیکه خودشان را با حجاب اسلامی (البته نه کامل کامل) در کنار خود دیدید و بوی عطر ایشان مجیط را رؤیائی کرده بود و شما با انداختن یک پایتان بر روی پای دیگر و نگهداشتن آن پا که بپائین نیفتد و درد پنهان نشود آشکارا بیاد چه کسی افتادید. آیا در آن موقع از مهدی موعود و یا مرتاض هندی در دل تقاضائی نداشتید. از شجونی هم دلگیر نباش از روی حسودی میگوید ولی شجونی از عکس این خانم یاد خدا نمی افتد این یقین است. لعنت بشما که برای زنان اخترام لازم را قائل نیستید و بحکم اعتقاداتتان کثیف فکر میکنید.

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:58:05 توسط melina
حالا هى روح اشفته ى روح الله را عذاب دهيد !! كامپيوتر غلط كرده از اينكارا بكند... مگر زمان محمد رو بياد نيست كه تپ و تپ زن ميگرت از ٤٠ سالهاش وقتى خود ١٨ ساله بود و تا عايشه ى ٦ ساله وقتى خود ٤٠ ساله بود انزمانها مردم با خر اينور انور ميرفتند و نمى دانستند كامپيوتر چى هست .........جورى نباشد كه يكى بكند!! يكى نكد!!

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:56:00 توسط محسن
.خیلی برای خانم هدیه تهرانی متاسفم! کسی از ایشان انتظار مبارزه ندارد ولی ایشان که از نظر شهرت و ثروت مشکلی ندارند می توانند به احترام مبارزات ملت ایران حداقل کم توجهی به چنین کسانی بنمایند. ایشان یا مهناز افشار ومهتاب کرامتی واقعا ارزش و احترام خودشان را پایین می آورند. در هرصورت هر کس دیدگاهی دارد و مردم از روی اعمال افراد قضاوت می کنند.البته شاید انتظار مردم زیاد است کسانی مانند چنین افرادی سطح بینش شان به همین مقدار است!!!!یاد ندا آقا سلطان گرامی باد شیرزن ایرانی !!!

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:31:30 توسط tizbin
نزديكي مشائي بيشتر ناشي از جذابيت "هدیه تهرانی" است حال رابطه با كامپيوتر را بدون جذابيت با شفافيت تفكيك و ترديد كنيد! كه شكر خدا اسب هست اسب سوار هم هست و.....

نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:20:51 توسط اشکان بشرزاده
ای با با آقای مشایی رمال باید خیلی دلت بخواد کنار چنین زنی زیبا ومعطر وخوشبو ونظیف بنشینی چند سال پیش را یادت بیار که شپش توی سرت کشتی میگرفت حالا به دولتی سر مموت به دولتی ها پیوستی خوب ظاهر کسی هستی اگر کل این دولت کسی میست واین هدیه خانم هم براه عوضی میرود که به دور وبر شماها برای چنذر غاز البته با قاز بهتر است میپلکد.دوران مصطفی ها تمام شده است وایشان هنوز میخواهد یک چیزی بماسد که خوب گاهی هم میماسد خوب هم میماسد دختر بست نیست اینهمه پول وپله را میخواهی چکار مردم چل پنجا درصدشان شب نانشان هم مشکل دارد با هرکس نشستن قشنگ نیست حداقل اگر یک دولت سبزی بود میشد یک چیزی گفت اما باین غازقلگی ها که نمیشود اعتبار کسب کرد ایننها بی آبروتر از آنی هستند که بخواهی به چیز زیادی برسی چون خودشان مشکل چیز دارند یکی میخواهد هی چیز نشان بدهد ودیگری کاش چیز خورده بود ورای نداده بود مردم هم میگویند ساندیس بخور پاین برود بازهم حل نیست خلاصه مشاعی رمال هندی دوست است شاید رمالها یک پیش بینی هایی کرده اند که اگر با هدیه عکس بیاندازی بختت باز میشود .

پیش بینی روزنامه حامی دولت از یک اقدام خودجوش!

نوانديش : محمد کاظم انبارلویی در سرمقاله امروز صبح روزنامه اصولگرای "رسالت" با عنوان "ما و انگلیسی ها" تهدید کرد که اگر دولت سطح روابط خود را با انگلیس کاهش ندهد ممکن است مردم همچون 13 آبان 58 سفارت انگلیس را اشغال کنند.

وی در این سرمقاله می نویسد: به نظر مي رسد سفارت انگليس در تهران فراتر از عرف ديپلماتيک به وظايف خود مي نگرد. مردم بارها با حضور در مقابل سفارت انگليس نفرت خود را به مناسبتهاي مختلف به افعال مداخله جويانه لندن اعلام کرده اند.موضوع نقش خصمانه دولت انگليس در جلوگيري از پيشرفت ايران بويژه در مورد دستيابي به فناوري هسته اي و نقش تخريبي در حوادث بعد از انتخابات و مديريت جنگ رواني توسط رسانه هاي تحت کنترل بويژه راديو و تلويزيون بي بي سي و خارجکردن منافقين از فهرست تروريستها و استخدام آنها در آشوبهاي خياباني و مشارکت در تحريمها شکي باقي نمي گذارد که رفتار دولت انگليس با ملت ايران خصمانه تر شده است .

سرمقاله روزنامه رسالت می افزاید: اکنون در سطح نخبگان بويژه در دولت و مجلس اين سوال مطرح است که چه دليلي دارد با اين همه دشمني سطح روابط با انگليس در وضعيت فعلي باقي بماند. مردم خواهان کاهش و حتي قطع روابط هستند . اگر به اين خواست توجه نشود ممکن است در پاسخ به شرارت انگليسي ها حادثه اي همانند انقلاب دوم ملت - تسخير لانه جاسوسي آمريکا - براي سفارت انگليس نيز اتفاق بيفتد. لذا علاج واقعه قبل از وقوع بايد کرد.

عقب‌نشینی کامل ایران از اطراف چاه نفتی مورد مناقشه با عراق

رادیو فردا : بر اساس اعلام وزارت امور خارجه عراق نیروهای ایرانی به طور کامل از اطراف یک چاه نفتی مورد اختلاف میان دو کشور ایران و عراق عقب‌نشینی کرده و به مواضع اولیه خود در خاک ایران بازگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه عراق روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای از «عقب‌نشینی کامل» یک یگان کوچک از سربازان ایرانی از نزدیکی یک چاه نفتی غیرفعال در منطقه مرزی دو کشور خبر داده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که وزرای امور خارجه دو کشور توافق کرده‌اند که «روابط دوستانه دو کشور را حفظ کرده و نیروهای نظامی را به مواضع اولیه خود بازگردانند».

وزارت امور خارجه عراق با استقبال از «عقب‌نشینی کامل نیروهای ایرانی» از اطراف چاه نفتی مورد مناقشه از این اقدام با عنوان «رویکردی منطقی» یاد کرده است که می‌تواند به «تقویت روابط میان دو کشور دوست و همسایه» منجر شود.

اوایل دی‌ماه سال جاری مقام‌های عراقی از «تصرف یک چاه نفتى عراق» توسط نیروهاى ایرانى در منطقه مرزى فکه خبر داده بودند.

بر اساس اعلام شرکت نفت دولتى جنوب عراق، شمارى از سربازان ایرانى با عبور از مرز میان دو کشور «چاه شماره ۴» میدان نفتى فکه را تصرف کرده و پرچم جمهورى اسلامى را بر فراز آن به اهتزاز درآورد‌ه‌ بودند.

چندی بعد على الدباغ، سخنگوى دولت عراق، نیز با تایید این خبر، از ایران خواست که هر چه زودتر نیروهاى خود را از این میدان نفتى خارج کند.

در واکنش به اظهارات مقام‌های عراقی در این باره، شرکت ملى نفت ایران خبر تصرف این چاه نفتی توسط نیروهاى ایرانى را تکذیب کرد و اندکى بعد نیز ستاد کل نیروهاى مسلح جمهورى اسلامى ایران با انتشار بیانیه‌اى اعلام کرد: «سربازان ایرانى از مرز عراق رد نشده‌اند و چاه نفت مورداختلاف با عراق در داخل مرز ایران قرار دارد و متعلق به ایران است.»

پس از بالا گرفتن تنش‌ها میان دو کشور در این زمینه که حتى افزایش قیمت جهانى نفت را نیز در پى داشت، در اوایل دی‌ماه سخنگوى دولت عراق اعلام کرد نیروهاى ایرانى پرچم ایران را از فراز چاه مورد مناقشه پایین آورده و ۵۰ متر عقب‌نشینى کرده‌اند.

با این حال به گفته مقام‌های عراقی نیروهای ایرانی همچنان در عمق صد مترى خاک عراق حضور داشته و در نزدیکی چاه نفتی مورد مناقشه موضع گرفته‌ بودند.

در اواسط دی‌ماه وزرای امور خارجه دو کشور در جریان دیدار خود در بغداد درباره «برگزاری نشست‌های کارشناسانه به منظور رفع اختلاف‌های مرزی» به توافق رسیده بودند.

منوچهر متکی در جریان دیدار خود از بغداد درباره «استقرار سربازان ایرانی در میدان نفتی فکه» به خبرنگاران گفته بود: «به نیروهای ایرانی دستوراتی داده شد تا به پایگاه‌های اصلی خود بازگردند و نیروهای دو کشور به پایگاه‌های سابق خود بازگشتند.»

میدان نفتى «فکه» در مرز مشترک ایران و عراق واقع شده است و دو کشور به صورت مشترک از این میدان نفتى بهره‌بردارى مى‌کنند.

هر چند مقام‌هاى عراقى مى‌گویند «چاه شماره ۴» در این میدان نفتى متعلق به عراق است، با این حال قرار است یک کمیسیون کارشناسی مشترک کار علامت‌گذارى در منطقه مرزى مورد مناقشه را آغاز کند.

کار حفارى «چاه شماره ۴» فکه در سال ۱۹۷۹ به پایان رسید و میزان تولید روزانه آن در آن زمان حدود سه هزار بشکه نفت بود.

با این حال پس از آغاز جنگ عراق و ایران در سال ۱۹۸۰ بهره‌بردارى از این چاه متوقف شد و از آن زمان به بعد این چاه غیرفعال بوده است.

در حالى که مقام‌هاى ایرانى و عراقى بر «حل دیپلماتیک» اختلاف نظرها در این زمینه تاکید کرده‌اند، پیشتر هوشیار زیبارى، وزیر امور خارجه عراق، با متهم کردن ایران به «نقض مکرر حاکمیت عراق» لیست موارد اختلاف میان دو کشور را «بسیار بلند» توصیف کرده بود.

وى در این باره گفته بود: «ما موضوعات حل نشده فراوانى با ایران داریم که به سال ۲۰۰۳ باز مى‌گردد و برخى از آنها ریشه در جنگ عراق و ایران دارد، موضوعاتى مانند اختلاف‌هاى مرزى، آب و میدان‌هاى مین.»

اختلاف‌هاى مرزى میان ایران و عراق پیشینه طولانى دارد و در سال ۱۹۸۰ میلادى به جنگى هشت ساله میان دو کشور منجر شد که در جریان آن حدود یک میلیون نفر کشته شدند.

معاون وزير اطلاعات : دخالت ديپلمات‌هاي آلماني در اغتشاشات ظهر عاشورا

ايلنا : معاون وزير اطلاعات از دخالت ديپلمات‌هاي آلماني در اغتشاشات روز عاشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، اين مقام مسوول در وزارت اطلاعات پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عوامل پشت صحنه و سازمان‌دهندگان اغتشاشات ظهر عاشورا پرده برداشت و گفت: اغتشاشات ظهر عاشورا از قبل سازماندهي شده و در آن جريان فتنه، ضدانقلاب، شبكه‌هاي وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي حضور داشتند.
معاون وزير اطلاعات همچنين از شناسايي و دستگيري يكي از مشاوران نزديك ميرحسين موسوي خبر داد و گفت: طبق اسناد و اعترافات اين فرد وي از طريق سرشبكه‌هاي سرويس اطلاعاتي يكي از كشورهاي اروپايي مرتبط بوده و سرويس‌هاي اطلاعاتي با در اختيار قرار دادن ابزار شنود از وي اطلاعاتي را كسب مي‌كردند.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

"تبعات لغو سفر جليلي به مسكو از تحريم شركت‌هاي اروپايي و آمريكايي سنگين‌تر است"

ایلنا: يك استاد دانشگاه با تاكيد بر اينكه براي ما تبعات لغو سفر جليلي به مسكو از تحريم شركت‌هاي اروپايي و آمريكايي سنگين‌تر است اظهار داشت:روسيه شريك استراتژيك ايران به شمار مي‌رود و ممكن است تحت تاثير آمريكايي‌ها زمينه‌هاي سفر دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان به مسكو را فراهم نكرده باشد.

علي بيگدلي اظهارات صدراعظم آلمان مبني بر اينكه اروپايي‌ها براي تحريم ايران نيازي به مصوبه سازمان ملل ندارند را اقدامي در راستاي اعمال فشار بيشتر بر تهران ارزيابي كرد و گفت:به لحاظ حقوقي منعي بر اي انجام اين تصميم نيست؛اروپايي‌ها در تلاش هستند تا با ايجاد يك حلقه اقتصادي ايران را وادرا به پذيرش خواسته‌هايشان كنند.

وي افزود:البته بايد توجه داشت در صورتي كه ديدگاه كشورهاي اروپايي از مجراي سازمان‌هاي بين المللي چون شوراي امنيت سازمان ملل صورت پذيرد مي‌تواند منجر به همراهي جامعه جهاتني براي اعمال اقدامات تنبيهي عليه ما باشد.

اين استاد دانشگاه تصريح كرد:اعلام تحريم شركت‌هاي اروپايي اقتصاد ايران را فلج نخواهد كرد اما در هر صورت مي‌تواند تجارت ما را در وضعيت نامساعدي قرار دهد و بيكاري را افزايش دهد.

وي ادامه داد:تحريم اقتصادي ايران تبعات رواني نيز از خود برجاي مي‌گذارد و موجب خواهد شد كه شركت‌هاي مطرح جهاني براي سرمايه‌گذاري در ايران ترديد داشته باشند.

به گفته بيگدلي مسوولين ايراني با بي‌اعتنايي به تحريم شركت‌هاي بزرگ جهاني شركت‌هاي كشورهايي نظير مالزي را جايگزين آنها كرده‌اند و دغدغه خاصي نيز به كيفيت عملكرد آنها ندارند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:07:19 توسط اکبر -استکهلم
من که امیدم مردم کشورم است, در ۲۲ بهمن ۸۸ است که نفس رژیم را میگیرند ، این تحریمها آبکی هستند و آلوده به مماشات با اخوندا هستند و برای همین این تحریمها اثر ندارند، اینها به فکر هر کس یا هر چیز باشند فکر ما مردم ایران نیستند، کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من . پیش به سوی اتحاد یکپارچه بر علیه رژیم ضد بشری حاکم بر ایران عزیز . زنده باد ۲۲ بهمن ۸۸ روز خروش خلق .

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:14:11 توسط farzad
اين بدبخت بيسواد منتر على گدا شده٠ بيچاره گيج شده مثل ادم كوكى هر روز ميره يكجا٠ بلد هم نيست حرف بزنه٠

یورش و بازجوئی از همسر یک زندانی سیاسی منجر به بستری شدن او در بیمارستان گردید

بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،روزيكشنبه4 بهمن ماه حوالي ساعت 1400 مامورین وزارت اطلاعات رشت به منزل زندانی سیاسی هادی عابد با خدا یورش برده وبعدازبازرسي منزل ايشان همسر وی را برای چندین ساعت مورد بازجوئی قرار دادند که منجر به بستری شدن او در بیمارستان گردید .
در این یورش 3 نفر از مامورین وزارت اطلاعات شرکت داشتند. آنها بطور وحشیانه ای منزل را برای مدت طولانی مورد بازرسی قرار داده و بخشی از اموال شخصی آنها را تخریب کردند و مقداری از وسائل شخصی این خانواده را نيزضبط و با خود بردند که از جمله آنها رسیور ماهواره و سی.دی آموزشی فرزندان این زندانی سیاسی می باشد..مامورین وزارت اطلاعات خانم مهری جوان محجوب دوست همسر زندانی سیاسی هادی (همایون) عابد با خدا را به اداره اطلاعات رشت بصورت شفاهی احضار کردند.
روز دوشنبه 5 بهمن ماه خانم مهری جوان محجوب دوست به اداره اطلاعات رشت مراجعه کرد و نزدیک به 5 ساعت مورد بازجوئی قرار گرفت. بازجوئیهای او پیرامون مصاحبه با رسانه هاي بین المللی خارج ازكشور و تشریح و ضعیت خطرناک جسمی همسرش،پاسخگویی به فعالین حقوق بشر و تشریح آخرین وضعیت همسرش و موارد متعدد دیگربود .در این بازجوئی 2 تن از بازجویان اداره اطلاعات رشت شرکت داشتند. یکی از بازجویان با تهدید خطاب به خانم محجوب دوست گفت :نگران فرزندانت و خودت نیستی. آنها در حین بازجوئی او و فرزندانش را تهدید به مرگ کردند همسر این زندانی سیاسی بر اثر بازجوئی طولانی و رفتارهای وحشیانه و تهدیدات بازجویان علیه فرزندانش دچار حمله قلبی گردید و بازجویان ناچار شدند که او را به بیمارستان منتقل کنند ومتعاقبا او چندین ساعت در بیمارستان بستری بود.
دادستانی رشت و بازجویان وزارت اطلاعات امکانات معیشتی را بر روی این خانواده قطع کرده اند و اين خانواده دروضعيت بسيار بدی به لحاظ مالي به سر ميبرد درصورتي كه هزينه هاي پزشكي آقاي هادي باخدا درزندان هم برعهده خانواده ميباشد وهرکسی که قصد دارد به این خانواده کمک مالی کند با تهدیدات وزارت اطلاعات مواجه است و حتی به خانم محجوب دوست گفتند کمک هایي که از طرف انسا ن دوستان به این خانواده شده را باید به حساب دادگاه انقلاب واریز کنند.
از طرفی دیگر زندانی سیاسی هادی (همایون) عابد باخدا که قطع نخاع می باشد و قادر به تحرک و حتی انجام کار شخصی خود نیست و چند اندام او عمل طبیعی خود را نمی توانند انجام دهند و در شرایط وخیم جسمی می باشد و می باید در بیمارستان بستری شود او همچنان در زندان نگهداری می شود و از آزادی وی خوداری می کنند.رئیس زندان،پزشک زندان و قاضی پرونده موافقت خود را با مرخصی استعلاجی او اعلام کرده اند ولی مامورین وزارت اطلاعات و دادستان انقلاب رشت از آزادی او خوداری می کند.
لازم به یادآوری است که زندانی سیاسی هادی(همایون) عابد با خدا در شعبۀ 2 كه دادگاه انقلاب به 2 سال زندان محکوم شده است و در تاریخ 17 آبان ماه دستگیر و به زندان مرکزی رشت منتقل شد. او همچنین در دهۀ 1360 به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق چند سال در زندانهای اوین و قزل الحصار تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی بسر برد. پاسداران هنگامی که قصد دستگیری او را داشتند، بسوی وی شلیک کرده اند که اصابت گلوله، باعث قطع نخاع وی شده است و قطع نخاع باعث شده که تعدادی از اندامهایش بطور طبیعی عمل خود را نتوانند انجام دهند که از جملۀ آنها راه رفتن، مثانه (با سوند ) و کلیه و دستگاه گوارشی او بشدت آسیب دیده است.همچنین برادر وی هرمز عابد باخدا در دهۀ 1360 بخاطر هواداری از سازمان مجاهدین در زندان اعدام شد.

دم خروس ۱۲هزار میلیاردی درتکذیبیه بانک ملی؛اوضاع برگترین بانک کشور خوب نیست

کلمه:“دولت توان پرداخت بدهی‌های بانک ملی را ندارد اما به جای آن بانک مرکزی خط اعتباری می‌دهد.” این صحبت مدیرعامل بانک ملی ایران درباره بدهی ۵۰ هزار میلیارد ریالی دولت به این بانک در گفت‌وگو با ایسنا آنچنان جنجالی آفرید که در نهایت منجر به تکذیب آن از سوی شخص محمودرضا خاوری شد.

به گزارش خبرمدیرعامل بانک ملی که رویه‌ای محافظه‌کارانه در بزرگ‌ترین بانک دولتی کشور در پیش گرفته با بیان ناخواسته این جملات، خشم دولت را برانگیخت تا جایی که روابط عمومی این بانک را مجبور به ارسال تکذیبیه این خبر برای رسانه‌ها کرد و روز پس از آن هم در یک گفت‌وگوی دیگر با ایسنا متذکر شد: ” ارائه خط اعتباری معادل بدهی دولت به بانک‌ها کاری است که باعث تسریع در پرداخت بدهی‌ تولید به بانک‌ها می‌شود و هر میزان که سازمان حسابرسی از میزان بدهی دولت را شناسایی و اعلام کند بانک مرکزی به همان میزان خط اعتباری در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد و بدین ترتیب بانک‌ها مشکلی در زمینه وصول مطالباتشان ندارند.”

با این حال خبرگزاری ایسنا درباره اینکه آیا خبر اول کذب بوده یا نه سکوت کرده تنها به ارسال یک گفت‌وگوی اصلاحی دیگر با خاوری بسنده کرد اما با توجه به رویه این رسانه در نقل اخبار بعید به نظر می‌رسد که به قول خاوری این امر ناشی از “برداشت نادرست رسانه‌ها” بوده باشد چه آنکه چند روز پیش از آن هم خبرگزاری رسمی دولت ایرنا هم دقیقا همین موضوع را از قول خاوری با این ادبیات منعکس کرده بود: “گرچه دولت توان پرداختی بدهی بانک ها را ندارد اما بانک مرکزی بصورت اعتباری منابعی را در اختیار بانک ها قرار داده است.” که البته در آن موقع، جنجالی برنینگیخت.

این در حالی است که خاوری تصریح کرده است که این رقم بدهی‌هایی است که تا کنون حسابرسی‌شده است و مبلغ واقعی بیش از آن است و شنیده‌ها آن را تا ۸۰ هزار میلیارد ریال هم برآورد می‌کند.

از سوی دیگر خاوری در نشست خبری خود صراحتا اعلام کرد صورت‌های مالی این بانک در سال ۸۷ شفاف نبوده و پس از بررسی مجدد و شفاف‌سازی میزان مطالبات معوق این بانک ۵۵۰ درصد افزایش یافته است و در حالی که در پایان سال ۸۷ در صورت‌های مالی رقم ۲۱۰۰ میلیارد تومان ذکر شده بود، رقم واقعی ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان را در خود پنهان کرده بود.

این البته جسارتی می‌خواست که خاوری به خرج داده بود و در گفت‌وگو با رسانه‌ها آن را اعلام کرد اما او در پاسخ به سئوالی که چگونه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده چنین اختلاف فاحشی را نشان می‌دهند گفت: “به دلیل اینکه نیروی انسانی در ثبت مطالبات معوق نقش داشته و سعی می‌کرده از شعبات آن را منعکس نکند این اتفاق افتاده و برای مقابله با آن هم با به‌کارگیری یک نرم‌افزار به جایی خواهیم رسید که نیروی انسانی نتواند دخالت کند.” که برای کارشناسان امور بانکداری دلیل قانع‌کننده‌ای به نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر برخی منابع آگاه از بازداشت یکی از اعضای هیات‌مدیره این بانک که یکی از معاونت‌های کلیدی بانک ملی را هم بر عهده داشته خبر می‌دهند و به همین دلیل هنگامی که از وزیر اقتصاد درباره احتمال تغییر هیات‌مدیره بانک ملی سئوال شد بدون اشاره به مورد خاص بانک ملی پاسخ داد: ” اساسا امکان تغییر همه افراد وجود دارد اما اینکه چقدر این امکان قوی باشد را در حال حاضر نمی‌دانم.”

در حالی که برخی از اخبار حتی حکایت از تعیین جانشین برای اکثر اعضای کنونی هیات‌مدیره این بانک دارد اما به نظر می‌رسد خاوری به عنوان معتمد و مجری دستورات تکلیفی دولت همچنان در این سمت خواهد ماند چه آنکه هنگامی که از او به عنوان یکی از کاندیداهای پست رییس‌کلی بانک مرکزی نام برده شد این گونه واکنش داد: “اگر اجازه داده شود که به فعالیت خود در بانک ملی ادامه دهم، مفیدتر خواهد بود.”

اوضاع در بزرگ‌ترین بانک کشور چندان روبراه به نظر نمی‌رسد و بار دیگر باید شاهد تغییرات زیادی در این بانک باشیم؛ موضوعی که این بانک در سال‌های اخیر به آن عادت کرده است.

معاون وزير اطلاعات : دخالت ديپلمات‌هاي آلماني در اغتشاشات ظهر عاشورا

ايلنا : معاون وزير اطلاعات از دخالت ديپلمات‌هاي آلماني در اغتشاشات روز عاشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، اين مقام مسوول در وزارت اطلاعات پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عوامل پشت صحنه و سازمان‌دهندگان اغتشاشات ظهر عاشورا پرده برداشت و گفت: اغتشاشات ظهر عاشورا از قبل سازماندهي شده و در آن جريان فتنه، ضدانقلاب، شبكه‌هاي وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي حضور داشتند.
معاون وزير اطلاعات همچنين از شناسايي و دستگيري يكي از مشاوران نزديك ميرحسين موسوي خبر داد و گفت: طبق اسناد و اعترافات اين فرد وي از طريق سرشبكه‌هاي سرويس اطلاعاتي يكي از كشورهاي اروپايي مرتبط بوده و سرويس‌هاي اطلاعاتي با در اختيار قرار دادن ابزار شنود از وي اطلاعاتي را كسب مي‌كردند.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

الهام :سخنرانی من در میتینگ تبلیغاتی احمدی نژاد در مصلای تهران غیر قانونی بود/ هاشمی درنامه‌ای که قبل از انتخابات به رهبری نوشت تهدید به نا آرامی های

غلامحسین الهام بعد از گذشت هشت ماه از حضورش در میتینگ تبلیغاتی محمود احمدی نژاد در مصلای تهران ، پذیرفت که حضورش در آن مراسم به عنوان یک عضو حقوقدان شورای نگهبان برخلاف قانون بوده است .

وی با تاکید بر اینکه « اعتراف می کنم که اشتباه کردم »‌، در این باره گفت :‌من خیلی جاها برای سخنرانی دعوت شده بودم اما نپذیرفتم و در ضمن آن روز من برای سخنرانی به آنجا نرفته بودم. موج مردم مرا روی دست به سمت جایگاه کشاند که با نرسیدن آقای احمدی نژاد به جایگاه، ترس از آن داشتیم که کسی در آن ازدحام بمیرد. در آنجا من اعلام کردم که آقای احمدی نژاد نتوانستند خودشان را به جایگاه برسانند و چند دقیقه‌ای هم در مورد مسائل کلی صحبت کردم. البته اگر آن اضطرار هم نبود بنده سخنگوی ایشان بودم و مردم مرا نیز با این سمت می‌شناختند اما من اعتراف می‌کنم که اشتباه کردم، ولی اضطرار بود.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از ایسنا ، اهم سخنان الهام که در مسجد اهل البیت قم سخنرانی می‌کرد بدین شرح است:

طرح عبور از هاشمی توسط جریان تند مشارکت دنبال می‌شد اما بعدها این حزب فهمید که باید با او به وحدت برسد.

آقای هاشمی اعتقادی به سقف مشارکت نداشتند به جهت اینکه اگر افراد بخواهند تابع و مطیع این جریان باشند این شرایط با مشارکت حداکثری بهم می‌خورد و از طرفی هم اگر چهره مطلوب آنها در انتخابات پیروز نشد و به قدرت نرسید طرف مقابل را با حداقل مشارکت محکوم کنند.

مدیریت قوه مجریه در دوره اصلاحات تفاوت و تعارضی با نگرش‌های سیاسی و اقتصادی هاشمی نداشت، در دوم خرداد این حرکت قابل پیش بینی نبود و آنها تنها برای وزن کشی آمده بودند اما نتیجه انتخابات به سود آنها شد.
مواضع آقای هاشمی متناسب با شرایط تغییر می‌کند . از خطبه‌های عدالت خواهانه دهه 60 ایشان تا دوران سازندگی و از دوران 8 ساله ریاست جمهوری تا حرف‌های امروز ایشان تناقض‌های فاحشی مشاهده می‌شود که حکایت از تغییر 180 درجه مواضع ایشان در طی این سال‌ها دارد.

همه ما در خاطرمان این جمله معروف آقای خاتمی را به یاد داریم که گفتند اگر دین در برابر آزادی بایستد دین از بین خواهد رفت، اگر عدالت در برابر آزادی بایستد عدالت از بین خواهد رفت، و یکی از سران این جریان هم بیان کرد علیه خدا هم می‌توان تظاهرات کرد و شعار داد.

در دوران اصلاحات، دولت برای اولین بار به اپوزیسیون نظام تبدیل شد و از موضع آنها با نظام برخورد کرد و رسالت خود را تغییر داد و با حاکمیت دوگانه تبدیل اسلامیت به جمهوریت را دنبال می‌کرد.

چگونه ممکن است شخصی مثل مهندس موسوی که دشمنان او را فردی رادیکال می‌شناختند امروز مورد حمایت شدید آمریکا و انگلیس قرار می‌گیرد پس آنها می‌دانند در وی ظرفیتی وجود دارد که می‌تواند نظام را تغییر دهد.

ابطحی اعتراف کرد که در روز 23 خرداد آقایان معترض پیش آقای هاشمی رفتند و ایشان به آنها گفت بروید سراغ مراجع و حوزه را وارد میدان کنید تا در این زمینه مداخله کنند که خوشبختانه با هوشیاری مراجع این حرکت نیز ناکام ماند.

آقای هاشمی درنامه‌ای که قبل از انتخابات به رهبری نوشتند گفتند اگر این مشکلات حل نشود بعد از انتخابات بحران خواهید داشت، این یعنی تهدید نظام و اینکه سناریوهای بعدی نیز کاملا طراحی شده است.

در مناظره آقای احمدی نژاد چیز جدید و خاصی مطرح نشد. در آنجا بیان شد مواضع و استراتژی آقای هاشمی با آقای موسوی و خاتمی فاصله‌ای ندارد و در یک راستا است.

آقای هاشمی یک سال قبل با اعلام اینکه دیگر دوره مدارا با این دولت به پایان رسیده است مرتب دولت قانونی و منتخب مردم را تهدید می‌شمرد و در ادامه برای فشار آوردن به رهبری، مجلس خبرگان را بر خلاف قواعد به خط کرد تا به خاطر حمایت رهبری از رئیس جمهور، دولت را مورد بررسی قرار دهند که بزرگان خبرگان با تدبیر این عمل را خنثی کردند.

من با نظر برخی‌ها که می‌گویند اساس فتنه مباحث مطرح شده در مناظره است مخالفم،فتنه را باید در برخی آقازاده‌ها دنبال کرد.

آقای موسوی معتقد است که در انتخابات تقلب شده است حال از شما سوال می‌کنم شما در ساعت 11 شب روز انتخابات اعلام کردید که رئیس جمهور شده‌اید، شما چطور در یک فرایندی که معتقدید تقلب شده است خود را رئیس جمهور می‌دانید؟

آنها آمدند کف خیابان‌ها و این فتنه را تا روز عاشورا ادامه دادند و عنوان کردند یا قدرت را به ما می‌دهید یا خیمه‌های امام حسین (ع) را به آتش می‌کشیم و در این رابطه رهبری هم در دیدار با مردم استان مازندران به صراحت فرمودند که نظام به هیچ کس باج بده نیست.

اشتباه ما به 18 تیر 78 که از درون کودتا کردند بر می‌گردد، اگر آن روز حوادث آن زمان ریشه یابی می‌شد دیگر خاتمی آنرا به گردن آقای مصباح نمی‌انداخت تا بگوید نتیجه ترویج خشونت چنین خواهد بود و امروز دوباره شاهد بوجود آمدن این حوادث نبودیم.

رییس قوه قضاییه بعد از راهپیمایی حماسی مردم در روز 9 دی ماه عنوان کرد صدای ملت را شنیدم و پیام آنها را دریافت کردم، اما امروز انتظار ما از محاکمه اغتشاشگران این چنینی که برگزار شد نبوده است.»

قوه قضائیه استراتژی روشنی در این زمینه ندارد و به عمق مسئله توجه کافی ندارد که این دعوا بین دو جناح نیست بلکه ابعاد وسیع‌تری دارد.

هرکس علاقه و شناختی شخصی از افراد دارد که شاید در نظر دیگران این طور نباشد و بگذارید از این مساله مشایی و رابطه او با احمدی نژاد عبور کنیم. هنوز خطرات بزرگتری هست که آنها در اولویت هستند و الان وقت پرداختن به این مسئله نیست.

دستگاه‌های اطلاعاتی می‌گویند که ما مدارک کافی و شفافی در باره مفاسد اقتصادی فرزندان هاشمی داریم و از طرفی خود آقای هاشمی نیز باید راه را برای شفاف سازی باز کنند و تصریح کنند که پرونده‌های آنها پیگیری شود تا وضعیت آنها برای همه روشن شود.

من تعصبی روی آقای احمدی نژاد ندارم و در این جریانات ایشان را مقصر نمی‌دانم. او حق داشت در مناظره حرف خودش را بزند و در برابر کسانی که از سال قبل رئیس جمهور قانونی کشور را دروغگو می‌خواندند از خود دفاع کند.

احمدی نژاد در سخنرانی خود در میدان ولیعصر 40 میلیون ایرانی را برنده انتخابات برشمردند و عده‌ای که اموال مردم را به آتش کشیدند را خس و خاشاک نامید که در حقیقت همان کسانی بودند که در روز عاشورا آن اعمال زشت را مرتکب شدند.

جزئیات جدید از سیلی معاون وزیر راه به صورت مدیرعامل هواپیمایی تابان

پارلمان‌نیوز: روز یکشنبه مدیرعامل سازمان هوایپیمایی کشوری و معاون وزیر راه که برای توضیح در خصوص حادثه سانحه هوایی برای توپولوف روسی در فرودگاه مشهد به مجلس آمده به صورت مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان سیلی زد که جزئیات جدیدی از این حرکت به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری «پارلمان‌نیوز»، بعد از اینکه در جلسه کمیسیون عمران که با حضور حمید بهبهانی، نخجوان مدیر عامل سازمان هواپیمایی کشوری و عبدالله پور رئیس هواپیمایی تابان حضور به هم رسانده بودند درپایان جلسه، جملات تندی از سوی عبدالله پور خطاب به نخجوان بیان شد و باعث ضرب سیلی توسط مدیر عامل هواپیمایی کشوری به صورت رئیس شرکت هواپیمایی تابان شد.

بعد از اینکه نخجوان به صورت عبدالله‌پور سیلی می‌زند عبدالله کعبی نماینده مردم آبادان و عضو فراکسیون خط امام مجلس نیز به شدت نسبت به این عمل واکنش نشان می‌دهد تا جایی که او نیز یک سیلی به صورت نخجوان می‌زند.

کعبی به معاون وزیر راه می‌گوید:«اینجا خانه ملت است و عبدالله پور مهمان خانه ملت است و دولت حق ندارد مسائل خودش را به این شکل در خانه ملت پیگیری کند.»

نامه دانشجویان دانشگه علم و صنعت در پی کشته شدن یک دانشجو

بعد از آنکه کامیون یکی از دانشجوبان دانشگاه علم و صنعت را در صحن این دانشگاه زیر گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه با فرستادن نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد با مدیران متخلف این دانشگاه شدند.

به گزارش ندای سبز آزادی، روز دوشنبه یک کامیون که در حال حمل مصالح ساختمانی بود، یک دانشجوی دختر مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت را زیر گرفت و او را کشت.

در نامه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت آمده است: "شنیدیم مسئولی از نامسئولین دانشگاه افاضه کرده که آن دختر اجلش رسیده بود، اگر زیر کامیون نمی رفت سکته می کرد. شنیدیم مدیران دانشگاه جلسه ای تشکیل داده اند و با بی شرمی تمام راه های فریب خانواده مقتول وخبرسازی جعلی -ازجمله این که هنس فری در گوش دانشجو بوده- را بررسی کرده اند. شنیدیم وکیل دانشگاه را فرا خوانده اند تا راه های دور زدن قانون را نشانشان بدهد. این بود که بر آن شدیم تا داد دانشجویان را از بیداد این مدیران بی حیا با شما در میان بگذاریم."

در این نامه مسئولیت حقوقی تمام اتفاقاتی که در دانشگاه رخ می دهد با رئیس دانشگاه دانسته شده و با اشاره به اینکه احتمال فریبکاری مدیران دانشگاه و فرار آنها از قانون وجود دارد، از رئیس قوه قضائیه خواسته شده است "با پیگیری خداپسندانه این وقایع، متخلفین را به مجازات برسانند."
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:59:40 توسط رنگین , محاربان,جهان متحدشوید.
این نظریات آقازاده ها جدید نیست. در سالهای 1200 میلادی پادشاهان و امیرانی در کشورهای غربی و اسکاندیناوی زندگی میکردند که همین نظرات را داشتند. آنها مردم را وسیله ای , نردبانی برای ترقی خود میپنداشتند. زندگی مردم معنی و مفهومی نداشت, از 17 بچه 10 تا از بچه ها میمردند و از 5 بچه فقط دو تا زنده میماند. مرگ, ذلت و بدبختی و فقر نصیب مردم عادی بود و زندگی اشرافی برای آقایان آقا بالاسر. مردم بیسواد با افکاری بشدت مذهبی کار دیگری نمیتوانستند بکنند, غیر از اینکه زندگی خود را تقدیر الهی و مرگها را اجل بدانند. اما چه خوب گفت کارل مارکس, تاریخ دو بار تکرار میشود یکبار به شکل کمدی و بار دیگر به شکل تراژدی. امروز بعد از 800 سال یعنی 2010 ما مردم کشورهای اسلامی همان جائی ایستاده ایم که مردم اروپا برای 800 سال پیش ایستاده بودند. باز هم تقدیر و سرنوشت, خواست الهی و اجل, فقر و فحشاء تصیب مردم هست و زندگی پادشاهان و امیران که من در فسمت اول متنم نوشتم, نصیب آقازاده ها و ولایت فقیه و روانپریشان حوزه علمیه قم. براستی تاریخ دو بار تکرار میشود و باید نظرات کارل مارکس را در قابهای طلا بر دیوار خانه ها آوبخت.

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:58:48 توسط رامين
هرچي قوه قضاييه به داد مردم عادي و بي پناه رسيد به داد دانشجويان هم ميرسد. قوه قضاييه حامي رانت خواران و مفسدان اقتصادي و اجتماعي است.

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:51:48 توسط اجل
آن مسؤل کاملا درست گفته. اگر هم زیر کامیون نمی رفت در تظاهرات تیر می خورد یا در بازداشتگاه زیر شکنجه می مرد، به هر حال اجلش رسیده بود!!

نوشته شده در تاريخ هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:15:45 توسط اسی
ای داد! کاش می دانستید که قوه قضائیه خود یک قوه ورشکسته و مظلوم کش است....

عکس : صندلی های خالی در افتتاح جشنواره فجر


بسياری از هنرمندان ايرانی و خارجی اين جشنواره را در اعتراض به سرکوب وحشيانه مردم توسط نيروهای امنيتی خامنه ای تحريم کرده اند.

عبدالله نوری در دیدار با صفائی فراهانی


گردانندگان امور از تشخیص
مصلحت خویش هم ناتوان شده اند



محسن صفایی فراهانی عضو ارشد شورای مرکزی جبهه مشارکت هنوز در مرخصی به سر می برد و دیدارها با وی ادامه دارد. محمد خاتمی و مهدی کروبی در روزهای گذشته با وی دیدار کردند و روزگذشته عبدالله نوری وزیر کشور کابینه اول خاتمی با وی دیدار کرد.

در این دیدار صفایی فراهانی از آخرین وضعیت پرونده خود و سایر اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب که با وی هم بند بوده اند سخن گفت. عبدالله نوری نیز در پاسخ گفت:

"اشخاص برجسته جناح راست در دهه های گذشته دائما جناح مقابل و منتقد خود را به دلیل آنچه آنها دوری از مسیر و معیارهای شخصیت هایی همچون شهید بهشتی می دانستند ملامت می کردند اما امروز می بینیم که با فرزند شهید بهشتی که اندیشه های پدرش را پی گیری می کند اینگونه برخورد می کنند. یکی از مهمترین اتفاقات و نقاط عطف تحولات هفت ماهه اخیر، تبدیل آقای خاتمی به مهندس میرحسین موسوی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری بود، چرا که به دلیل تبلیغات مسموم و دور از انصافی که طی سالهای گذشته و به تناوب صورت گرفته بود، بخش هایی از جریان راست و به اصطلاح اصول گرا و بخش کوچکی از جامعه مذهبی کشور به دلیل حجم گسترده ی تبلیغات مخرب و یکسویه علیه جریان اصلاحات توسط رسانه های منتسب به حکومت، نسبت به اصلاحات و جناب آقای خاتمی موضع گیری داشتند اما عملکرد و نحوه ی برخورد چند ماه گذشته ی اقتدارگرایان با مهندس موسوی که از محبوبیت و اعتبار قابل توجهی در میان اقشار مذهبی و طیف گسترده ایی از جریان راست هم برخوردار است، ماهیت واقعی بسیاری از تخریب کنندگان چهره ی اصلاحات را خصوصا نزد اقشار مذهبی مشخص کرد و آنها اکنون با این تردید جدی مواجه شده اند که آیا هدف اصلی تخریب کنندگان اصلاحات پاسداری از ارزش ها و شعائر مذهبی است؟ و یا کسب منافع سیاسی؟ از این رو سرگردانی و یأس در میان بسیاری از حامیان جناح اصولگرا و همچنین بسیاری از روحانیان همراه با حاکمیت به وضوح نمایان است. به نظر می رسد گردانندگان امور از تشخیص مصلحت خودشان نیز ناتوان شده اند.

در این دیدارحجج اسلام سید یاسر خمینی (نوه امام خمینی )، سید سراج الدین موسوی و منهاج و همچنین تعدادی از اعضای شورای مرکزی سازمان ادوارتحکیم نیز حضور داشتند.

سخنرانی کم نظیر مجید انصاری در کنگره مردمسالاری

6 میلیون ایران، هر شب
VOA و BBC می بینند!



هشتمین كنگره‌ حزب مردم‌سالاری در تهران برگزار شد. کنگره ای که مهدی کروبی نیز بعنوان مهمان در آن شرکت کرد. دراین کنگره مجید انصاری عضو رهبری مجمع روحانیون مبارز، نماینده اقتصاد دان چند دوره مجلس، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت و رئیس سازمان زندان های جمهوری اسلامی در زمان آیت الله خمینی طی سخنانی گفت:



امام نظام را در فرد یا در شوكت نیروهای نظامی و انتظامی یا قدرت قوه‌ قضاییه و دادگاه‌ها نمی‌ دید. نظامی كه مبتنی بر خواست مردم نیست، اسلامی هم نیست؛ چرا كه اسلام نخواسته است چیزی را بر مردم تحمیل كند.

امروز بحث كشور فراتر از اصلاح‌طلب و اصولگراست. اصولگرایان و اصلاح‌طلبان واقعی باید برای حفظ محتوای واقعی نظام به صحنه بیایند. امروز بر عرصه‌ مطبوعات، رسانه‌ها و گفت‌وگو در كشور ما به‌خصوص در آن بخش كه رسانه‌ها بیشتر به حاكمیت برمی‌گردند، شاخص صداقت، امانت و بی‌طرفی در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

کینه و نفرتی كه امروز براساس سیاست‌ها و تبلیغات نادرست در جامعه به وجود آمده، نه در سه دهه گذشته و نه حتی در دوران قبل از انقلاب ‌سابقه نداشته است. امام گفته بود نگذارید انقلاب پس از من به دست نااهلان بیفتد. نمی‌خواهم بگویم كه امروز انقلاب به دست نااهلان افتاده، ولی ببینید كه امروز آن اهل‌های دوران امام (ره) كجا هستند؟ آیا خانواده‌ شهید مطهری در این كشور محترم است؟ آیا دودمان شهید بهشتی در این كشور محترم است؟ آیا خانواده‌های شهید همت و شهید باكری محترم هستند؟ آیا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی كه شناسنامه انقلاب اسلامی و یار همیشگی امام بوده‌اند محترم است؟ آیا این سقوط اخلاقی نیست كه عده‌ای طلبه در قم سازمان داده شوند كه اگر مرجع تقلیدی خلاف شاخص‌های مورد تایید آنها حرفی زد یا فتوایی داد به بیت او حمله كنند؟ حال می‌خواهد آن فرد حضرت آقای جوادی آملی باشد یا آقای صانعی یا منتظری و دیگران. آیا این سقوط اخلاقی نیست كه روزنامه‌ای به خود حق می‌دهد به محض آن‌كه آیت‌الله اردبیلی فتوایی صادر كرد، هرچه می‌خواهد در این رابطه بگوید و بنویسد؟

من روز عاشورا نبودم و ندیدم ولی فرض می‌گیریم كه آن حركتی انجام شد كه باید محكوم شود. ولی آیا این درست است كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون را در اختیار افراد تندی قرار دهد و پلاكاردهایی از پول بیت‌المال علیه شخصیت‌های نظام و با آن شعارها و ناسزاها در دست گرفته شود؟ آیا ادبیات گوساله و بزغاله حتی نسبت به دشمنان ادبیات قرآنی است؟

وقتی گروهی سامان پیدا می‌كنند كه شبانه در شهر راه بیفتند و بر در و دیوار شعارهایی علیه شخصیت‌های بزرگ نظام بنویسند، طبیعی است كه عده‌ای هم تحریك و ناراحت می‌شوند و آن نام‌ها را پاك كنند و چیز دیگری جای آن بنویسند .

چرا برخی كه بیش از دیگران باید حرمت نگه دارند بیشتر تیشه به ریشه می‌زنند؟ و اصرار دارند كه مدام یك گروه را بمباران كنند و وقتی هم كه آخ گفتند، بگویند برانداز هستند؟

امروز راهی جز اجرای تمام‌عیار قانون اساسی نداریم.

درمیان قوای سه‌گانه كشور، مسوولیت مجلس در پاسداشت نظام و حقوق مردم بی‌بدیل است و من به عنوان یك شهروند از مجلس گلایه دارم. متاسفانه در پاره‌ای از موارد مماشات بیش از حد است. تمام شاخص‌های رشد و توسعه برخلاف چشم‌انداز است و برنامه‌ چهارم توسعه رو به سقوط است. حق مردم این نبود كه پس از تدوین برنامه چهارم و آن درآمد بادآورده نفتی، این‌طور با مشكلات اقتصادی دست و پنجه نرم كنند.

این افتخاری برای كشور نیست كه دروازه‌های آن به روی كالاهای بیگانه باز شده است و حتی سنگ قبر هم از چین وارد می‌شود. امروز در سبد آجیل شب عید مردم ایران پسته‌ آمریكایی و خارجی هم وارد شده است.

آیا این كرامت انسانی است كه سرمایه‌های اجتماعی به تاراج برود و نتیجه‌ تربیت مدیران در این نظام، دور ریخته شود؟ به كار نگرفتن اصلاح‌طلبان و به كار نگرفتن افرادی نظیر ناطق نوری و ولایتی، پیشكش؛ در خود همین مدیران دولت نهم هم این مشكل بارز است. در كجای دنیا طی چهار سال و نیم، چهار وزیر كشور، سه وزیر اقتصاد، چند رییس كل بانك مركزی عوض می‌شود؟ آقای محسنی اژه‌ای كه اصلاح‌طلب نبود. آقای صفارهرندی كه از كیهان بود و آقای لنكرانی هم كه از اصلاح‌طلبان نبوده است!

به نظر من آقای پورمحمدی قوی‌ترین وزیر دولت نهم بود. ولی ایشان هم بركنار شدند. آیا این یعنی تعامل و مردم‌سالاری؟

من از نمایندگان مجلس خواهش می‌كنم كه از حقوق مردم دفاع كنید. خواهش می‌كنم كه از حق كسانی كه تنور انتخابات را گرم كردند و امروز مزد خود را در سلول‌ها می‌گیرند دفاع كنید. خدا می‌داند كه اگر مشكلی برای توقف كار یك روزنامه وجود داشته باشد، آن مربوط به ستون آن روزنامه‌ای است كه هر روز حرف‌هایی را می‌نویسد كه حتی لات‌های مشروب‌خور زمان شاه هم نمی‌گفتند. چرا باید روزنامه‌هایی این‌چنین در حاشیه‌ امن باشند ولی برخی روزنامه‌ها مثل مردم‌سالاری و آفتاب یزد یا برخی دیگر از روزنامه‌ها مدام در معرض تذكر و تعطیلی قرار بگیرند؟

مجمع روحانیون مبارز طی سه نامه از وزارت كشور درخواست مجوز كرد و هر بار بهانه‌هایی آوردند و در نهایت هم گفتند چرا خود را خسته می‌كنید؟ شما هم بیایید در راهپیمایی كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت كرده است شركت كنید، یعنی همان راهپیمایی كه برگزار شد و در آن به ما فحش و ناسزا دادند. آیا ما باید در راهپیمایی كه در آن به ما فحش می‌دهند شركت می‌كردیم؟



از مسوولان برگزاری مراسم 22 بهمن می‌خواهیم كه حداقل حرمت 22 بهمن را حفظ كنید و آن را مصادره به مطلوب نكنید. من در همین جا اعلام می‌كنم كه شعارهای اصلاح‌طلبان در 22 بهمن شعارهای 30 ساله‌ انقلاب نظیر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است؛ همان‌طور كه در روز قدس هم چنین بود. چرا بیانیه‌ مجمع روحانیون مبارز كه پس از روز قدس صادر شد را منعكس نكردند و صدا و سیما حتی اشاره‌ای هم به آن نكرد؟

هر سال آقای خاتمی در خانه‌ هنرمندان به مناسبت روز عاشورا سخنرانی می‌كردند و امسال قرار شد به خاطر برخی محدودیت‌ها در جوار بیت امام (ره) و در حسینیه جماران برگزار كنند و من خودم در آن‌جا حضور داشتم و شهادت می‌دهم كه مردم عزاداری سیدالشهدا می‌كردند ولی با چه مجوزی نیرو آوردند و با میل‌گرد و چوب و چماق به جان مردم افتادند و مردم را كتك زدند؟ شیشه‌های حسینیه جماران را شكستند و به بیت امام (ره) اهانت كردند؟

مراسم ما را كه به هم می‌زنید، بیانیه‌های ما را در صدا و سیما منعكس نمی‌كنید، روزنامه‌ها هم كه تكلیفشان مشخص است و سایت مجمع روحانیون را هم كه فیلتر كرده‌اید. پس می‌گویید چطور با مردم حرف بزنیم؟ ما معتقدیم كه VOA و BBC خیرخواه ما نیستند و طبیعی است كه به دنبال منافع خود باشند و هر كشوری به دنبال منافع خود است، ولی باید دید كه چه كسی 6 میلیون شنونده و بیننده را برای این شبكه‌ها درست كرده است؟ و این آماری است كه خود آقایان اعلام كردند. چرا باید كار به جایی برسد كه نوبت‌دهی دیش ماهواره در قم 12 روزه بشود؟ و كار به جایی برسد كه سخن مردم ایران در رسانه‌های بیگانه شنیده شود؟ آیا مجلس نباید راجع به صداوسیما و یا عدم كفایت برخی افراد كه دارایی‌های مردم را به تاراج بردند و به حراج گذاشته‌اند تحقیق و تفحص كند؟

سخنان علی خامنه ای در آمل، بهترین اعلامیه بود

حجت بر جنبش سبز

برای راهپیمائی اعتراضی

در 22 بهمن تمام شد!

علی خامنه‌ای، در یک سفر تبلیغاتی به مازندران، که هدف از آن افزودن حمله لفظی به حملات نظامی به جنبش سبز بود، طی سخنانی در شهر آمل گفت:

«حوادث اخیر باعث شد تا همه مردم برای حضور بیش از پیش در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی، احساس وظیفه كنند.

ما براساس دستورات اسلام معتقدیم هرگاه حق و باطل در مقابل یكدیگر قرار گیرند، اگر اصحاب حق، صادقانه در مسیر خواسته حق خود ایستادگی كنند، قطعاً باطل شكست خواهد خورد و تجربه سی سال گذشته نیز همین موضوع را اثبات كرده است.

امروز هیچكس نباید بگوید من تكلیف و مسئولیتی ندارم بلكه همه باید در دفاع از نظام جمهوری اسلامی كه دفاع از اسلام، حقوق مردم و عزت كشور است، احساس مسئولیت كنند. مردم همواره این احساس مسئولیت را به اثبات رسانده اند كه نمونه واضح آن راهپیمایی نهم دی بود و در 22 بهمن نیز مردم حضور، آمادگی و سرزندگی خود را همچون گذشته نشان خواهند داد.»

این چکیده آن لفاظی هائی است که عادت علی خامنه ای در خطبه ها و سخنرانی هایش است. حاشیه این لفاظی ها اشاره ای بود که وی به ماجراجوئی های عده ای چپ نما در اوائل جمهوری اسلامی در شهر آمل کرد. چند روز حرکات مسلحانه و سپس پایان خونین آن.

علی خامنه ای عامدانه و بصورت تحریک آمیزی، در شهر آمل به آن وقایع مربوط به 30 سال پیش اشاره کرد تا بتواند غیر مستقیم، جنبش سبز امروز را به آن ماجراجوئی کودکانه چند ده نفر مربوط به 30 سال پیش تشبیه کند.

وی فراموش کرده که 30 سال از عمر جمهوری اسلامی گذشته و مردم با چهره واقعی حاکمیتی آشنا شده اند که ایشان در صدر آن قرار دارد. مردم در مقابل چشمشان بیکاری، فقر، غارت، آدم کشی، دزدی حکومتی، ارتجاع مذهبی، نابودی برنج کاری و چایکاری و پنبه کاری را در مازندران می بینند و بیکاری ناشی از آن را. مردم کارخانه های نابود شده ریسندگی را می بینند و فقر و فلاکت کارگران بیکار شده آنها را. آنچه در مقابل چشم مردم است، همین است، نه ماجراجوئی فراموش شده 30 سال پیش چند ده جوان! مردم دروغگوئی صدا و سیما را می بینند و وقتی سخنان رهبر را گوش می کنند، تازه می فهمند که صدا و سیما درست همان را می گوید و می کند که رهبر می گوید و می کند. مردم به نتیجه رای خود در انتخابات اخیر نگاه می کنند و به سرکوب خونین خویش. مردم سپاهی و بسیجی را در مقابل خود می بینند که هیچ علامت و نشانه ای از سپاهی و بسیجی دوران جنگ ندارد. فرماندهان این بسیج و سپاه خود غارتگراند و سرکوبگر و مروج خرافات مذهبی. چنان که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگمار شده توسط خود ایشان – رهبر- نامه به امام زمان می نویسد! علی خامنه ای به جای این که درباره بانک های ورشکست شده و صندوق های خالی از اسکناس همین روزهای آنها سخن بگوید، درباره 30 سال پیش سخن گفته تا ادامه خونریزی در کشور را توجیه کند!

علی خامنه ای به مردم در آمل نگفت که هزاران زندانی بعد از کودتا را به چه حقی دستگیر کرده اند و اگر همه این دستگیری ها به فرمان خود او نبود، چرا درهمین سخنرانی اش به آن اشاره نکرد. وی یکبار دیگر همان مواضع 7 ماه گذشته خود را در باره معدود افراد باقی مانده و دستگیر نشده رهبری جنبش سبز تکرار کرد.

بخش دیگری از سخنان علی خامنه ای در باره 22 بهمن است و در واقع انگیزه این سفر و دوره افتادن که احتمالا در نقاط دیگر کشور نیز تکرار خواهد شد، برگزاری یک 22 بهمن حکومتی است تا آن را به تظاهرات حکومتی 9 دیماه در تهران پیوند بزند و مشروعیت از جهان و مردم ایران طلب کند.

دو نتیجه از سفر و سخنرانی علی خامنه ای حاصل است:

1- سخنان خامنه ای بر آن شایعاتی که خبرگزاری کودتائی "فارس" درباره نوعی سازش میان رهبران جنبش سبز و شخص ایشان در این روزها دامن زده بود مهر باطل زد. چرا که اگر چنین شده بود، دیگر علی خامنه ای نیاز نداشت باردیگر آنها را تهدید کند تا از وی حمایت کنند!

2- اشتباه بزرگ خامنه ای در جریان این سفر و این سخنرانی، آن بود که با این سخنان تحریک آمیز و طلب یک 22 بهمن حکومتی، عملا جنبش سبز را فراخواند تا روی 22 بهمن با حضور در خیابان ها به او پاسخ بدهند. این بهترین اعلامیه ای بود که برای یه خیابان آمدن جنبش سبز در روز 22 بهمن صادر شد و دیگر هیچ نیازی به اطلاعیه و نامه و بیانیه کروبی و موسوی و خاتمی نیست! حجت بر همگان آشکار شد!

این حرکات و سخنان پریشان گونه علی خامنه ای نشانه پاره شدن شیرازه ها در پشت صحنه است.

تاکتیک آمران ترور، به دامی علیه خودشان تبدیل شد

تحقیق بین المللی در باره

عوامل ترور استاد فیزیک


آنها که استاد فیزیک "مسعود علیمحمدی" را در تهران ترور کرده و سپس نمایش تشییع جنازه برای او به راه انداختند، با یک تاکتیک اشتباه، خود را به دام یک تحقیق بین المللی درباره این ترور انداختند.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی که امریکا را عامل این ترور اعلام کرده، از طریق دولت سوئیس که رابط مناسبات ایران و امریکاست، رسما به آمریکا اعتراض کرد و مدعی شد که این ترور توسط یک گروه مجهولی بنام "تندر" انجام شده که در خاک آمریکا فعال است!

علیمحمدی از جمع آن استادان دانشگاهی ایران بود که در یک نامه جمعی از نامزدی میرحسین موسوی برای ریاست جمهوری دفاع کرده بودند.

با این صحنه سازی جمهوری اسلامی، حال 110 استاد و محقق دانشگاهی سراسر جهان با انتشار نامه سرگشاده ای خواستار تحقیق مجامع مستقل بین المللی درباره این ترور در ایران شده اند.

آنها درنامه خود نوشتند «با توجه به مشارکت جمهورى اسلامى در تروریسم دولتى و احاطه این رژیم بر عوامل مرتبط با مرگ پروفسور على‌محمدى، ما خواستار بررسى ترور وى توسط مراجع مستقل هستیم.»

نوآم چامسکى، ژانت آفاری، نهلا عبدو، رامین جهانبگلو، سوزان بابیت، ناتالی دیویس، مارکوس اسمیت، تد سویدنبورگ، کاترین وسینگر، از جمله چهره های شناخته شده دانشگاهی هستند که این نامه را امضا کرده اند.

بدین ترتیب، توپی که جمهوری اسلامی ابتدا به طرف جنبش سبز پرتاب کرده و پس از برگشت آن، به طرف امریکا پرتاب کرده بود، این بار به خودش در ایران برگردانده شده و حال بتدریج مجامع بین المللی می توانند مانند ترور رفیق حریری در لبنان، یک کار تحقیقاتی را درباره ترور علیمحمدی آغاز کنند و از حمایت سیاسی و مالی امریکا برای این تحقیق نیز برخوردار شوند. و تازه این بشرطی است که دراین حد باقی بماند و بتدریج دیگر پرونده های ترور داخل و خارج کشور جمهوری اسلامی باز نشود!

هاشمی رفسنجانی:

توطئه ای درکار است

که بزودی افشاء خواهم کرد



هاشمی رفسنجانی روز گذشته با جمعی ازاستادان علوم سیاسی دانشگاههای قم دیدار کرد. او در این دیدار، بی آنکه وارد مصداق بشود، از اصل ولایت فقیه و جایگاه رهبری در جمهوری اسلامی دفاع کرد. او گفت که توطئه ای علیه این اصل قانون اساسی در کشور جریان دارد که ریشه هایش به مجلس بازنگری قانون اساسی در سال 1368 باز می گردد، و در ادامه گفت که در باره نقش شیخ محمدیزدی رئیس حکومتی حوزه علمیه قم، در آن جلسه علیه این اصل، در آینده افشاگری خواهد کرد!

هاشمی رفسنجانی درباره علی خامنه ای صحبتی نکرد و یا اگر کرده، از سوی خبرگزاری های داخلی منتشر نشده است، اما دفاع او از اصل رهبری و ولایت فقیه چنان عام بود که خود علی خامنه ای را هم بعنوان بخشی از توطئه علیه این اصل می تواند شامل شود. یعنی عملکرد او ضربه مهلکی به این اصل زده و اکنون این عملکرد و شخص او با اصل ولایت فقیه گره خورده است. اصلی که ظاهرا هاشمی رفسنجانی مدافع حفظ آن در قانون اساسی است، حتی اگر شورائی باشد.

جملات هاشمی چنین است:

«... در بررسی عملکرد سی ساله جمهوری اسلامی، نقاط قوت ناشی از حرکت در مسیر اسلام و نقاظ ضعف مربوط به اشخاص و انحراف آنها از دستورات اسلامی است. ساختار نظام اسلامی متکی بر اسلام و سرمایه اعتماد مردم است و هر گونه انحراف از آن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. اسلامیت و جمهوریت در قانون اساسی جداشدنی نیستند. درعین حال اگر ولایت و جایگاه رهبری آسیب ببیند نمی‌توان آینده خوبی برای کشور متصور بود. »

بخش دوم صحبت های هاشمی رفسنجانی در باره شیخ محمد یزدی بود که در پاسخ به سئوال یکی از حاضران مبنی بر موضع گیری های اخیر محمد یزدی علیه هاشمی رفسنجانی بود. دراین بخش هاشمی گفت:

«مهمترین دلیل حملات آیت الله شیخ محمد یزدی، مواضع اینجانب درباره لزوم رعایت حقوق مردم و همچنین دفاع از شخص رهبری و پرهیز از افراط بر اساس عقیده و اعتقاد قلبی‌ام است. درمورد سخنان اخیر آقای یزدی همانگونه که قبلا هم گفتم جوابم تاکنون به سخنان توام با عصبانیت وغرض‌آلود ایشان تقاضای سلامتی بوده است، ولی با صحبت‌های دیروز ایشان و اطلاعات رسیده، این بار بوی توطئه به مشام می‌رسد و درباره مسائل ایشان در زمان امام راحل و درجلسه انتخاب رهبری بعد از ارتحال امام و درقوه قضاییه به صورت کتبی مطالبی را گوشزد خواهم کرد. »

آنچه هاشمی رفسنجانی می خواهد بیشتر توضیح بدهد ظاهرا در باره این بخش از شرح مذاکرات مجلس خبرگان برای انتخاب رهبر در سال 68 است که در جلد دوم، صفحه 694 آن منتشر شده است:

"بنده مخالف سپردن سرنوشت امت مسلمان به دست ولی فقیه ام تا هر کار می خواهد بکند، مطابق سلیقه و نظر شخصی خودش"

البته آن زمان مخالفت وی با ولی فقیه، مخالفت با خط فکری آیت الله خمینی بود، چنان که در سالهای بعد که سکان افتاد بدست یکی از هم نظرات خودش، یعنی علی خامنه ای، طرفدار سینه چاک ولایت فقیه و ولی فقیه و رهبر نیز شد!

این احتمال که بیماری علی خامنه ای جدی شده و یکبار دیگر دو راهی انتخاب رهبر و یا شورائی شدن رهبری بزودی فرا می رسد، حتی در میان این اظهار نظرها نیز مشهود است.

یعنی اینبار، با توجه به دست بالائی که محمدیزدی و احمدجنتی درحاکمیت دارند و می توانند یک مهره دست آموز تری را جانشین علی خامنه ای کنند، و یا شورای رهبری موقت را، بموجب قانون اساسی با ترکیب رئیس جمهور کنونی، یک فقیه شورای نگهبان – خود یزدی و یا احمد جنتی- و رئیس قوه قضائیه تشکیل دهند، طرفدار ولایت مطلقه رهبر شده است. برخلاف مواضعی که در مجلس خبرگان انتخاب رهبر در سال 1368 داشته است. در آن مذاکرات مخالفت یزدی با ولایت فقیه – حتی شورائی آن- مخالفت با خط فکری آیت الله خمینی و ترس از به رهبری رسیدن فردی در خط او بود!