Saturday, January 2, 2010

در جلسه فوق العاده شورای امنیت ملی

در جلسه فوق العاده شورای امنیت ملی
ظهر عاشورا، فرماندهی تهران
از سردار احمدی مقدم گرفته شد



سردار احمدی مقدم روز قبل از عاشورا در جلسه شورای امنیت ملی، مسئولیت انتظامات تهران را برعهده گرفته و گفته بود، با نیروهای تحت امرش از پس عاشورا بر می آید. اما از حدود 12.30 که ریزش و تسلیم درمیان نیروهای انتظامی گزارش، جلسه فوق العاده شورای امنیت تشکیل شد که ضمن برخورد تند با احمدی مقدم، قرار شد سپاه فورا با واحدهای لباس شخصی وارد عمل شود. سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات نیز این تصمیم را تائید کردند. متعاقب این تصمیم که در جلسه ای 15 دقیقه ای اتخاذ شد قرارگاه
عاشورا، نیروهای بسیج سپاه و یگان ویژه وارد میدان شدند. اگر به زمان فیلم های روز عاشورا با دقت نگاه کنید متوجه می شوید که برخوردهای سنگین از حدود ساعت یک بعد از ظهر شروع شد. یگان ویژه در لباس نیروی انتظامی و خودروهای انتظامی وارد عمل شدند که برخی از آنها لباس پلنگی و برخی لباس انتظامی به تن داشتند اما آنها نیروی انتظامی نبودند بلکه نیروی سپاه بودند. تصمیم به آماده باش و تیراندازی مستقیم نیز در همین جلسه گرفته شد و در واقع تهران به سپاه سپرده شد.

این آماده باش در روزهای گذشته نیز ادامه یافت و گشت و بازرسی افراد و اتومبیل های عبوری در خیابان ها و پیاده روهای تهران بصورت علنی به اجرا گذاشته شد. در واقع حکومت نظامی علنی اما اعلام نشده!

تا دیشب (5 شنبه) جلوی مردم را در خیابان و محلات می گرفتند و کارت شناسایی می خواستند. من و خانمم را یکبار در خیابان فروردین و یکبار هم در سعادت آباد میدان فرهنگ متوقف کردند و کارت شناسائی خواستند. البته بیشترین هدف ترساندن مردم است. نیروی پشت خود را پلیس معرفی میکند و لباس پلیس هم به تن دارد، اما با کمی دقت متوجه می شوید که آنها پلیس نیستند و افراد آموزش دیده سپاه هستند.

خواهرم دیشب برای دیدن من در راه منزل ما با شوهر و بچه هایش نیز با همین برخورد مواجه شد. البته کار به بازرسی اتومبیل و داشبورد هم کشیده بود.

امروز (جمعه) جلوی اوین، آزادی- حد فاصل یادگارامام تا میدان انفلاب – و کارگر و همه بلوار کشاورز تا هفت تیر را گشت زدیم. از حضور نیروی نظامی خبری نبود. عقب کشیده اند تا بگویند اوضاع به حال عادی بازگشته است، اما میدانیم که نه اوضاع عادی است و نه خود آنها به عادی بودن اوضاع باور دارند. هر دو طرف در کمین یکدیگرند.

تصمیمی با دو هدف

تصمیمی با دو هدف
انتقال دفتر کار احمدی نژاد
به یکی از پادگان های سپاه



درباره این تصمیمات، بحث هائی درمحافل حکومتی جریان دارد:

1- خامنه ای از صبح عاشورا به نقطه ای دور از مرکز شهر منتقل شده است. محل دائمی او در خیابان پاستور بود. دفتر کار احمدی نژاد هم موقتا از خیابان پاستور به یکی از پادگان های سپاه منتقل شده است. با آنکه گفته می شود این تصمیم برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه ای مانند محاصره کاخ ریاست جمهوری توسط مردم گرفته شده، اما این حدس و گمان نیز وجود دارد که دفتر کار او را به محلی برده اند که بتوانند هم او را کنترل کنند و هم در صورت ضرورت از صحنه سیاسی حذف کنند و احتمال واکنش را از او بگیرند. درعین حال که ارتباط ها و دیدارهای او را تقریبا یا قطع کرده اند و یا نا ممکن.

2- از جمله تصمیمات تازه ای که با تجربه اندوزی از عاشورا گرفته اند، عقب کشیدن لباس شخصی ها و لباس پلنگی ها برای عملیات سرکوب خیابانی و افزایش نیرو در میان تظاهر کنندگان است. این مسئله که در روزعاشورا مردم به آسانی می توانستند به سلاح های این نیروها دسترسی پیدا کنند به یک نگرانی جدی تبدیل شده است. حتی در جلسات پرمشاجره ای که از روز عاشورا به وقت و نا وقت تشکیل می شود گفته شده «مردم قصد سرنگونی نظام را نداشتند و به همین دلیل در روز عاشورا کسی دنبال سلاح نیروهائی که تسلیم شده بودند نبود!»

3- قرار است به کار مقابله با تظاهرات خیابانی، اشکال کلاسیک بدهند. یعنی به جای موتور سوار و چماقدار و شلیک مستقیم، از وسائل ضد شورش مثل زرهپوش های ویژه استفاده کنند. تجربه دولت فرانسه برای سرکوب شورش های خیابانی در دو سال پیش بعنوان یک مدل موفق پیشنهاد و تصویب شده است.

پیام احمد منتظری به میرحسین موسوی

حجت الاسلام احمد منتظری، طی پیامی به میرحسین موسوی، کشته شدن مردم در روزعاشورا را به وی تسلیت گفت. دراین پیام آمده است:

‏پس از سلام و عرض تسلیت ایام سوگواری حسینی و با تشكر‏ ‏از پیام تسلیت و حضور در تشییع حضرت آیت الله العظمی منتظری، با‏ ‏كمال تأسف و تأثر شهادت تعدادی از هموطنان از جمله خواهرزاده ‏جنابعالی در روز عاشورای حسینی را تسلیت عرض می‎نمایم و‏ ‏امیدوارم با صبر و استقامتی كه در شما وجود دارد از این امتحان پیروز و‏ ‏موفق بیرون آئید و نظام‏ ‏جمهوری اسلامی با مجازات قاتل یا قاتلین - كه از ابتدائی ترین حقوق‏ ‏بازماندگان است - حیات دوباره ای به جامعه بدهد.

امیدوارم بیانیه مشفقانه و خیرخواهانه مورخه ‏88/10/11‏ جنابعالی كه‏ ‏نشانه ایمان و تعهد و وطن دوستی شماست راهگشای حل بحران‏ ‏موجود گردد، بحرانی كه همه دوستداران نظام جمهوری اسلامی نگران‏ ‏آن می‎باشند .امیدوارم مسئولین محترم نظام از ظرفیت و شخصیت‏ ‏جنابعالی در جهت حل بحران استفاده نمایند و به جای تهدیدهای‏ ‏بی حاصل، با رویكردی مثبت، آرامش و امید را به ایران عزیز باز‏ ‏گردانند.

بیت آیت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی علیه )‏

درس هائی از یک خبر جعلی

درس هائی از یک خبر جعلی
از جعل خبر تبعید موسوی
تا انتشار بیانیه شماره 17 وی



بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی در شرایطی انتشار یافت که از دو روز پیش از آن، اخبار گوناگونی پیرامون دستگیری و یا تبعید او و شیخ مهدی کروبی به منطقه ای بنام "کلارآباد" منتشر شده بود. همچنین خبری نیز درباره زهرا رهنورد همسر وی منتشر شده بود مبنی بر دستگیری وی در دانشگاهی که در آن تدریس می کند.

از اولین دقایق انتشار خبر خانم رهنورد روی شبکه "فیس بوک" طی پیام های پیاپی از ما نیز خواسته می شد تا این خبر را پوشش بدهیم و پس از انتشار اخبار مربوط به دستگیری و تبعید میرحسین موسوی نیز این پیام ها دو چندان شد.

تردید نیست که بخشی از این پیام ها ناشی از احساس مسئولیت و نگرانی است که در جامعه نسبت به سرنوشت میرحسین موسوی و مهدی کروبی از یکسو و شناخت عمومی است که نسبت به حاکمیت و عملکرد امنیتی آن وجود دارد، اما آنچه درکنار این دو احساس و شناخت عمومی، برای واکنش نسبت به هر خبری باید داشت، تفسیری از اوضاع ایران و حاکمیت است. تنها در این صورت است که میتوان در دام جنگ تبلیغاتی حکومت و بازی های امنیتی و زمینه سنجی های ارگان های اطلاعاتی حکومت نیفتاد. برای مثال:

- باید این واکنش را در نظر گرفت که در صورت انتقال موسوی و یا کروبی به هر نقطه ای ازجمله کلارآباد- آن منطقه تبدیل به مکانی می شود که مردم به سمت آن به حرکت در خواهند آمد و حکومت از تبدیل مکانی اینچنینی به امام زاده وحشت دارد.

- فرض دیگر اینست که این دو را منتقل کنند به یک زندان در تهران و از آن ناممکن تر، به زندانی در یکی از شهرستان ها و یا حتی انتقال به یک خانه امنیتی در تهران. دراینصورت اولا نمی توانند این محل را از مردم و رسانه های جهانی پنهان کنند. بلافاصله باید ثابت کنند که آنها زنده اند و حتی عکس و یا فیلم آنها را نشان بدهند و بگویند محل آنها در کجاست. در اینصورت حکومت چگونه می تواند از حرکت مردم به سمت این مکان جلوگیری کند؟

پیک نت، با در نظر گرفتن این نکات و پیش بینی ها، از انتشار خبرهائی که دربالا به آن اشاره شد خودداری کرد و آنها را فاقد اعتبار دانست. واین درحالی بود که علاوه بر سایت های فارسی زبان طرفدار جنبش مردم، شبکه های بزرگ خبری و تصویری مانند سی ان ان و یا کانال های رادیوئی و تلویزیونی بسیاری از کشورهای اروپائی این خبرها را یک روزکامل و برخی یک روز نیم آن ها را پوشش دادند، و سرانجام با انتشار بیانیه شماره 17 موسوی اشتباه خود را تصحیح کردند.

البته، جنگ روانی را با انتشار کج و معوج یک خبر، خبرگزاری رسمی دولت احمدی نژاد، یعنی "ایرنا" شروع کرد. این خبرگزاری با در نظر گرفتن یک راه فرار و تکذیب به نقل از بولتن داخلی خود خبر جعلی "تبعید به کلارآباد" را منتشر کرد. همه آنها که واقعا دستی در کار مطبوعاتی و خبری داشته اند و در خارج از کشور ناگهان به آنها احساس خود روزنامه نگاری دست نداده می دانند که هر خبرگزاری و یا روزنامه ای یک بولتن داخلی دارد برای آن که مسئولین بخش های مختلف آن روزنامه و یا خبرگزاری از شایعات و مطالب غیر قابل انتشار با اطلاع شوند. این بولتن کوچکترین اعتبار خبری ندارد و در هیچ کجای دنیا نیز به اخبار آن استناد نمی شود. خبرگزاری ایرنا، مستند به یک چنین بولتنی، خبر جعلی تبعید به کلارآباد را با هدف جنگ روانی با مردم سرهم کرد و پس از فاش شدن دروغ بودن آن نیز، به همان بهانه كه اشاره كردیم، شانه از زیر بار مسئولیت انتشار دروغی که تمام خبرگزاری های جهان آن را مخابره کردند خالی کرد. و آن را حساب بولتن فاقد اعتبار داخلی این خبرگزاری گذاشت.

از جمله نخستین سایت های خبری که خبرهای جعلی مورد اشاره در بالا را منتشر کرد، سایت فارسی تلویزیون "العربیه" بود، که شتاب و عجله اش برای انتشار اخبار ایران، اغلب چنان است که در دست اندازهائی از آنگونه که دربالا نوشتیم می افتد! و دیگر خبرگزاری ها و رسانه های خبری را هم بدنبال خود به این چاله چوله ها می کشد.

این که العربیه چرا اینچنین عجول است و یا چرا خبرگزاری ایرنا تن به چنین "سیاه" بازی ها می دهد و یا خبرگزاری های خارجی به دلیل نداشتن نمایندگی در ایران و یا اجازه فعالیت نداشتن درایران چه باید بکنند که از جنگ روانی دولت کودتائی احمدی نژاد پیروی نکنند، به خود آنها مربوط است. آنچه ما از آن پیروی می کنیم و به خوانندگان خود توصیه می کنیم از مشی و روش ما پیروی کنند آنست که برای انتشار اخبار مهمی از آن دست که در باره دستگیری و تبعید موسوی و زهرا رهنورد و مهدی کروبی به آنها اشاره کردیم، باید نگاهی تفسیری نسبت به اوضاع ایران داشت و زمینه های اجتماعی و واکنشی جامعه و تنگناهای حکومت را در نظر گرفت.

در غیر اینصورت است که وقتی صبح زود خانم رهنورد را افراد سپاه برای اجرای مراسم خاکسپاری خواهر زاده موسوی به بهشت زهرا می برند و موسوی را نیز گروه دیگری از افراد سپاه، جداگانه به همان محل می برند و ضمن ابراز تاسف از حادثه ای که روی داد، تمام امکانات مراسم خاکسپاری را فراهم کرده و سپس آنها را به خانه شان باز می گردانند، آنوقت ممكن است در آن چاله چوله هائی افتاد که "ایرنا" جلوی پای امثال العربیه و سپس دیگر خبرگزاری ها می کند.

بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی را چگونه باید دید

بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی را چگونه باید دید
راه حل قانونی
برکناری
احمدی نژاد!



بحث های انحرافی بسیاری پس از بیانیه اخیر میرحسین موسوی در گرفته است. بی. بی. سی نیز پیش قراول شده و مخالفت های دوستان سطحی نگر را عمده می کند. این بیانیه چیزی نیست جز دستآورد حضور میلیونی مردم در روز عاشورا و نتیجه ای نخواهد داشت جز به پیش بردن جنبش سبز.

دوستان منتقد مستقیما به بندهائی از این بیانیه استناد کرده و آن را عقب نشینی نامیده اند و عنوان این بیانیه را فراموش کرده اند: بحران!

این بیانیه قبل از هر چیز خبر از درگیربودن حاکمیت در بحران عظیمی میدهد که جز با پذیرفتن آن مشکل کنونی کشور حل نخواهد شد.

بحران تا اعماق رژیم نفوذ کرده و بهمین دلیل است که موسوی در این بیانیه بارها از حاکمیت خواسته که بحران را به رسمیت بشناسد. کاری که حتی ژنرال های برمه هم با رهبر مخالفان کرده اند، اگرچه او را حبس کرده اند ولی بحران را پذیرفته اند. در حالیکه حاکمیت ایران جنبش را انکار و موسوی را فتنه گر و مردم را اغتشاشگر می خواند و هنوز احمدجنتی به این خیال که آب سربالا می رود، در نماز جمعه تهران خطبه بگیر و اعدام کن می خواند.

بحران چیزی نیست جز همان که از روزهای نخست پس از انتخابات بارها تکرار شد: بحران مشروعیت دولت که به حاکمیت سرایت کرده و می رود که نظام را هم در برگیرد.

نکته دوم اینکه موسوی در این بیانیه خبر میدهد که او توسط حاکمیت از صدور بیانیه منع بوده است، پس حالا که به او اجازه صدور بیانیه داده اند یعنی رژیم عقب نشینی کرده است نه موسوی.

عقب نشینی رژیمی که حتی اجازه صدور پیام تسلیت هم نداده است ولی حالا دست به دامان موسوی شده است و این نتیجه ای نیست که از سر عقل درحاکمیت گرفته شده باشد، بلکه نتیجه حضور میلیونی مردم در خیابانها و اعتراضات آنها در روز عاشور و افتضاحی است که خود برپا کنندگان و سازمان دهندگان تظاهرات دولتی حمایت از امام حسین از ماهیت آن باخبراند.

بند نخست بیانیه از آنجا ناشی شده است که مردم ما پس از حمایت صریح خامنه ای از احمدی نژاد، او را محور اصلی اعتراضات خود قرارداده اند. موسوی با پیش کشیدن نقش دولت (مولود ولو نامشروع) از مجلس و قوه قضائیه خواسته تا متاثر از اعلام حمایت رهبر از احمدی نژاد خود را فدای بی کفایتی دولت نکرده و به وظایف قانونی خود عمل کنند و از دولت پاسخ بخواهند. در عین حال که راه حل قانونی برکنار احمدی نژاد نیز در اعلام صلاحیت او از جانب مجلس است. امری که از ابتدا، از اختیارات رهبر نیست و رهبر تنها پس از تصویب مجلس است که چنین برکناری را تائید می کند و یا با آن مخالفت. که با تائید آن گامی درجهت احیای اعتبار برباد رفته اش برداشته و اگر مخالفت کند آخرین ضربات را به ریشه سست خود در جمهوری اسلامی زده است. دراین بخش، موسوی به روحانیون و آن بخش عاقل تر جناح راست نیز نشان داده که یکبار دیگر راه حل نجات را در برابر رهبر قرار داده و قصد او مقابله با رهبر و قانون اساسی نیست، بلکه نجات کشور و نظام است.

به این ترتیب، این بیانیه یکبار دیگر، این شانس را به رهبر داده است که خود را در جلوی مردم کنار بکشد تا مردم تکلیفشان را با رئیس جمهوری که به او رای نداده و او را فاقد کفایت می دانند روشن کنند. البته از طریق مجلس. مجلسی که اگر رهبر دستش را از پشت احمدی نژاد بردارد، شاید- علیرغم عربده کشی های فراکسیون 50- 60 نفره مداحان و چاقوکش ها و شکنجه گران- تمایلش به شنیدن فریاد مردم در خیابان ها بیشتر از شنیدن پیام های شفاهی و اشاره ای است که از بیت رهبری باشد. ضمن آن که مجلس تازه و انتخاباتی تازه در راه است!

ما این زیرکی و اتمام حجت را در بخش های دیگری از بیانیه شماره 17 موسوی و بعنوان راه حل برون رفت از بحران مشاهد می کنیم. آنجا که درباره قانون انتخابات و ضرورت خاتمه یافتن دخالت ها و حمایت های رهبر از این فرد و یا آن فرد و این لیست و یا آن لیست انتخاباتی می نویسد.

این که رهبر از مقابل مردم کنار خواهد رفت یا نه، به واقع بینی و درک خود وی از موقعیتی دارد که بویژه در 7 ماه گذشته در آن قرار گرفته است.



از طرفی بیانیه شماره 17 موسوی پیامی است به مردم ایران که اعتراضات می تواند در همین راستا باشد. جوان های ما کافی است از وزارت علوم پاسخ بخواهند، کشاورزان از وعده های وزیر کشاورزی بپرسند و مردم در بحبوبه اعتراضات گُم شدن میلیاردها دلار از سیستم بانکی را از وزراتخانه های مربوطه جستجو کنند و بهمین ترتیب به رئیس جمهور نالایق برسند تا بی کفایتی او در عمل هم مشخص و به اطلاع عقلای نظام برسد.

بقیه بندهای بیانیه از اهداف یکصد ساله آزادیخواهی در ایران است و اعلام صریح آنها در شرایط کنونی ناشی از حمایت شجاعانه مردم ایران از رهبر سیاسی خود. اگرحضور میلیونی مردم در روز عاشورا رژیم را وحشت زده کرده، حتما آقای موسوی را در پیگیری خواسته های مردم مصمم تر از پیش کرده است.

متن بیانیه و کلام میرحسین همان کلام و انشای همیشگی و ساده و مردم پسند است که بزرگترین خواسته های مردم این سرزمین را به شیوایی نگاشته و خود را در صف مردم قرار داده است تا آنجا که آمادگی خود را برای جان سپردن در راه خواسته های مردم نیز اعلام داشته است.

سعید منتظری: حذف میرحسین موسوی پیامدهای فاجعه‌آمیزی خواهد داشت

سعید منتظری: حذف میرحسین موسوی پیامدهای فاجعه‌آمیزی خواهد داشت
مهم نیست که شکل حکومت آینده ما چگونه خواهد بود. حکومت آینده ما می‌تواند، جمهوری اسلامی، جمهوری لاییک یا حتی از نظر من حکومت سلطنتی باشد


سعید منتظری، فرزند آیت‌الله منتظری در گفت‌وگو با هفته‌نامه آلمانی «اشپیگل» با هشدار نسبت به حذف میرحسین موسوی توسط حکومت ایران، گفته است که کشتن یا بازداشت میرحسین موسوی، پیامدهای فاجعه‌آمیزی» در پی خواهد داشت.

آقای منتظری همچنین از عذر خواهی مقام‌های مسئول جمهوری اسلامی به خاطر رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان شرط ادامه بقای جمهوری اسلامی یاد کرده و خواستار استعفای محمود احمدی‌نژاد شده است.

سعید منتظری، پسر آیت‌الله منتظری، از مراجع تقلید شیعیان که به تازگی در گذشته است، با بیان این که ادامه روند کنونی در ایران به سقوط جمهوری اسلامی منجر خواهد شد، گفته است: «مقام‌های مسئول باید به خاطر رفتار غلط خود و نیز سرکوب مردم در ماه‌های گذشته عذرخواهی کنند. این امر شرط لازم برای ادامه بقای جمهوری اسلامی در آینده است. و پس از استعفای محمود احمدی‌نژاد نیز باید ریاست جمهوری به آقای موسوی، کسی که بیشترین رأی را در انتخابات کسب کرده است، سپرده شود».

وی همچنین در باره نوع حکومت آینده در ایران گفته است: «مهم نیست که شکل حکومت آینده ما چگونه خواهد بود. حکومت آینده ما می‌تواند، جمهوری اسلامی، جمهوری لاییک یا حتی از نظر من حکومت سلطنتی باشد. مهم این است که مردم بتوانند در آزادی و رفاه زندگی کنند، بتوانند آزادانه رفت و آمد کرده و صدای آنها شنیده شود».

سعید منتظری همچنین حاکمیت را مسئول بالا گرفتن تنش در تظاهرات خونین روز عاشورا معرفی کرده و نیروهای امنیتی و «سرکوبگر» را به تحریک تظاهرکنندگان معترض به نتایج انتخابات متهم کرد.

در روز عاشورا و همزمان با هفتمین روز درگذشت آیت‌الله منتظری، شمار زیادی از تظاهرکنندگان و حامیان جنبش سبز در چند شهر بزرگ در ایران دست به تظاهرات زدند که این تظاهرات با مداخله نیروهای امنیتی به خشونت کشیده شد.

در حالی که آمارهای رسمی از مرگ دست کم هشت نفر در این روز حکایت می‌کند، مخالفان به نقل از بولتن محرمانه ایرنا شمار قربانیان را تا ۳۷ تن برآورد کرده‌اند. همچنین صدها نفر دیگر نیز در این روز بازداشت شده‌اند که برخی مقام‌های جمهوری اسلامی ایران خواستار اشد مجازات برای آنها شده‌اند.

در حالی که مقام‌های جمهوری اسلامی، معترضان را «آشوبگر» خوانده و آنها را به آسیب زدن به اموال عمومی متهم می‌کنند، آقای سعید منتظری در باره رویارویی تظاهرکنندگان با نیروهای امنیتی در روز عاشورا گفته است: «مردم عادی هیچ علاقه‌ای به آتش زدن اموال عمومی ندارند. آنها قصد داشتند برای خواسته‌های مشروع خود تظاهرات کنند، اما از سوی نیروهای دولتی تحریک شدند».

وی از کشته شدن خواهر زاده میرحسین موسوی در جریان تظاهرات روز عاشورا نیز با عنوان «اقدامی هدفمند توسط ایادی حاکمیت» نام برده و گفته است: «هدف از این کار احتمالاً دادن آخرین هشدار به موسوی بوده است».

پسر آیت‌الله منتظری همچنین ابراز امیدواری کرده است که «حمام خون در کشور به راه نیافتد و حکمرانان عاقلانه رفتار کنند».

وی افزوده است: «من همچنان امیدوارم که صاحبان قدرت به مصالحه تن داده و راه را برای آشتی ملی هموار کنند. اگر آنها این کار را نکنند، تا یک سال دیگر وضعیت کشور ما به مراتب بدتر از وضع کنونی آن خواهد بود».

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 18:24:22 توسط kasra
ما مردم كل اين نظام حاكم بر ايران رو نميخواهيم چه تفاوت ميكنه كه اون رهبر مفعول عذرخواهي يا به غلط كردن بيافته احمدينژاد بره موسي بياد اصل نظام نشانس بهتر كه احمدينژاد شد وگرنه يه 8 سال هم جناب موسوي بازي ميداد بعد هم . سر خط بوديم. با اميد پيروزي ما مردم زجر كشيده ايران

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 18:11:25 توسط فدات
احمدی نژاد برود کنار، دولت معذرت بخواهد، موسوی و اصلاح طلبان رئیس جمهور لاییک شوند، خامنه‌‌ای همچنان سید علی‌ شاه بماند و مجتبی نیز ولیعهد. راضی‌ کردن آقا سعید زیاد سخت و محال نیست. شتر مرغ یوزپلنگ سلطنت وقیح بد معجونی نبود که کودتاچی‌ ۱۳۳۲ از حزب جاسوس استعمار زحمتکشان بقایی یعنی‌ حسن آیت درست کرد با تصویب اصل ولایت فقیه منتظری در خبرگان اول. حالا قاطی‌ تر میخواهند بکنند. اولا آقا سعید از قول بابات نقل کردی قبلا که فرم حکومت مهم نیست بلکه شیوه آن که وی هم این را از دیگران شنید پس نگو کشف کردم چون همین را هفته پیش گفتی‌ از قول وی. برو پیش حجاریان و تاجیک و دیگر امنیتی‌ها درس بخوان که آنها هم زیاد بارشان نیست. دوما کجای دنیا پس از قتل عام، یک باند جانی معذرت میخواهد و سپس ادامه به سلطنت وقیح خود میدهد و مشروع میشود؟ حق خون و غارت را در دادگاه باید پس دهند و این شامل غارتگران خارج نشین نوکر استعمار نیز میشود که ۹۰ سال با شراکت استعمار مردم را مثل دراکولا خونخواری کردند. شما حق بخشیدن کسی‌ را نداری چه خانواده‌های غارتگر و چه قاتل و چه هر دو. جای قاتلان یا دزدان میلیونی و بیلیونی: دادگاه!

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:58:02 توسط سینا
من نمیدانم بعضی ها اصلا دنبال راه حل نیستند اول که اگر تحمل نظر مخالف را ندارید چه فرقی با سرکوبگر دارید، دوم برنده اشوب سرکوبگر است، این اقا واقعا در این وضعیت با سخنان خود آب را روی اتش سرکوبگر ریخت، من بعنوان یک ایرانی از وجود این مبارز افتخار میکنم درود بر سعید منتظری

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:40:36 توسط فريد
فكر كنم اول اين ايرانيان ساكن داخل هستن كه حكومت آينده رو بر پا خواهند كرد ايرانيان خارج كشور هم فعلا سر صدا زياد ميكنند ولي صداها همه ميخوره بديوار در مورد فرزند منتظري هم ادامه بده عزيز برادر رژيم از امسال شماها وحشت داره. روز رفراندم هم هر گروهي چه مصدقي و چه مجاهد و كمونيست و مشروطه خواه نماينده خود را به ملت معرفي كنن تا ببينيم مردم به چه كسي راي ميدن البته آن روز جر زدن ممنوع است و چپيها نبايد بپرن بقل مصدقيها براي هم شعر بخونند كتر مهندس بازي هم بزارين كنار الان باربرهاي فرودگاههاي ايران هم دكتر مهندس هستند بريد بپرسيد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:39:00 توسط hamed
سعيد خان بايد كنترل ميكردي شب درگدشت پدرتان از چه قرصي خورده انها را به بوته ي ازمايش بگذاريد چون هر كس جلوي حكومت ايستاد سر به نيست شد انهم با سكته همچون طالقاني بازرگان احد خميني و ٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:32:49 توسط nader
درود بر ایرانیان و آزاد اندیشان مرگ بر دیکتاتوری در سراسر دنیا بخصوص در ایران تورو به هر کسی‌ که میپرستید دیگه گوله این ملاها رو نخورید

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:46:34 توسط مرگ بر جمهوری اسلامی
با نظرSecular کاملا موافقم. این سعید هم واقعا مرتجع است. حکومتی میخواهد با رئیس جمهوری موسوی. و رهبریی خامنه‌ای..لول

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:34:22 توسط Pari az US
Dear Secular, ايده اليست بودن بسي زيباست ولي قرنها از رياليست بدور. صحبت از افلاطون خوشست در جايي كه ٩٠ درصد جامعه را آگاهان به سياست و علوم در تمام زمينه ها تشكيل دهند. عزيز ايراني از هموطنان علاقمند به مشهد و كربلا و ... غاقلي كه درصد بالايي از جمعيت را تشكيل ميدهند و پي و بنيان خانواده هاي مايند? بايد از زنجير ايسم ها و مغلطه بيرون آييم تا آزادي را بدست آريم. من جانم را ميدهم تا تو حرفت را بزني اين ديگر عقل و تجربه و جهل مركب و ...ندارد. جاودانه ايران و پاينده ايرانيان

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:33:47 توسط دلتنگ
درود بر ازاد انديشي شما خداوند نگهدار ازادانديشان بادبه اميد ايراني ازاد و دمکراتيک.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:15:19 توسط مغربی
خدا رو شکر که با درگذشت آیت الله منتظری صدای ایشون و دیدگاه‌های ایشون هنوز زنده اند.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:03:49 توسط دكترتبرزين آذرسا
ارفاق عظیمی که حاکمیت کنونی در قبال پدر مرحومتان قائل شد اینست که ایشان با وجود اعتراضات و انتقادات شدیداللحنی که علیه رژیم و دولت درسالهای آخر ابراز داشتند، ایشان را بر خلاف سایرآیات اعظام مانند آقای بروجردی که "جرمش" بمراتب کمتر و ناچیز بود، فقط خانه نشین کردند در حالیکه از نام و حال بروجردی هیچکس باخبر نیست. این نشان بارز بر این است که حاکمیت نظام جمهوری اسلامی با وجود همه ناهنجاریها از سوی پدرتان، وی را هنوز از "خود" میدانست و فقط بخاطر پاداش زحمات و مبارزات بی دریغش برای استقرار و بقای نظام جمهوری اسلامی حاضر به حذف فیزیکی ایشان نبود. حال تصور میرود که با فوت ایشان یکی از معضلات رژیم خود بخود حل شد که در رابطه با هرگونه اقدامات بعدی هیچگونه بیم و هراسی از فتوی و یا انتقادات و هشدارهای اجتهادی از سوی پدرمرحومتان دیگر نخواهند داشت. بیم و هراس اصلی و واقعی آنان حالا فقط جوش و خروش خود ملت بطور یکپارچه است که این به تصور من بسی عظیمتر و خوفناکتر برای تمامیت رژیم است!

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:02:12 توسط دکتر تبرزین آذرسا
جناب سعید منتظری! من نمیدانم که شما چندسال سن دارید؟ اگر زیر۴۰ سال هستید، حتما در آغاز انقلاب اسلامی نوجوان بوده و الک دولک یا تیله بازی میکردید. بطور یقین در جبهه جنگ هشت ساله ایران و عراق هم حضور نداشته اید. پدرمرحوم شما یکی از مهره های اصلی و پایه گزاران همین حاکمیت است که امروز شما از آن سخن میرانید. در ایجاد کنونی مملکت پدرتان هم بی مقصر نبوده است. سخنانی را که شما امروز بیان میکنید، اگر پدر مرحوم بیست و چند سال پیش که هنوز در اوج قدرت بود، بهمراه یاران وهمکیشانش همان زمان دست از سرکوب و اعدامهای وحشیانه جوانان برومند وطن برمیداشتند، قطعا نه احمدی نژادی پدید می آمد و نه چنین حاکمیتی بر کشور حکمفرما بود. شما فکر نکنید که حالا بخاطر محبوبیت نسبی پدرتان پس از مرگش بین طبقات و اقشاری، جایی در حکومت آینده لاییک یا سکولار یا سلطنتی برای خود از هم اکنون میتوانید رزرو کنید. خواسته ی امروز ملت با آنهایی در۲۰-۳۰ سال گذشته تفاوتی فاحش دارد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:54:27 توسط ناصر سوئد
آفرين سعيد خان ميل نداريد وصيت نامه پدر محترمتان را پخش كنيد؟ آيا ايشان از ملت بخاطر فعاليت هايشان در انقلاب اسلامي عذرخواهي كردند؟ از آنهمه دروغ و دقل در مورد حكومت سابق ونقش موثر در پايه گذاري حكومت جهل و خرافه

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:20:38 توسط Amin
I absolutely agree with the secular piont of view. Viva IRAN and Iranian Barave People

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:04:15 توسط شورا
همه به تكاپو افتاده اند!! ارتجاع اسلامی، شکست سنگینی خورده. نه صرفاً از آن رو که در جنگ خیابانی، عجز و ناتوانی‌اش را در برابر ارتش انقلاب به نمایش گذاشت، بلکه از آن رو، که در روز عاشورا، فریاد انبوه جمعیت ایران را می‌شنید که خواهان سرنگونی حکومت اسلامی و برچیده شدن بساط جمهوری اسلامی بودند. مبارزه، اما ادامه دارد. هر روز رادیکال‌تر می‌شود. توده‌های وسیع‌تری به میدان مبارزه علنی گام می‌نهند. در حالی که مبارزه در اشکال دیگری ادامه دارد، ارتش انقلاب، در حال تجدید قوا و آماده شدن برای نبردی سهمگین‌تر و وارد آوردن ضربه‌ای خردکننده‌تر بر جمهوري اسلامي است٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:53:00 توسط reza
جناب سکولار، کدوم کشور رو سراغ دارید که حکومت نداره که ایران حالا دومیش باشه؟ مساله این نیست که حکومتی وجود نداشته باشه، چون اصلا من نمیدونم شما اینو از کجا آوردین، اما موضوع اینه که حکومت با مردم همسو باشه. بنظر من حرف ایشون در مورد رفراندوم کاملا منطقی‌ است و صحبت از حکومت سکولار از زبان ایشون نهایت دگرندیشی و غیر انحصار طلبی ایشون رو می‌رسونه، و در نقط مقابل تفکر شما که هیچ چیز رو قبول ندارید (و اصلا معلوم نیست دنبال چه سیستمی‌ هستید)، رادیکال تر از ایشون هست. من خودم اصلا به دین اعتقاد ندارم، و از نظر خودم حکومت ایده‌ال نباید دینی باشه، ولی‌ حتا فکر من رادیکال تر از پسر آقای منتظری است که در خانواده مذهبی‌ بزرگ شده و طیف از مذهبی‌ تا سکولار رو به عنوان آینده ایران ممکن میدونه. نکته آخر اینکه بیرون گود نشستن و کامنت گذاشتن آسونه، و این آقا در شرایطی این حرف را میزنند که ممکن است امشب لباس شخصی‌‌های ولی‌ فقیه بروند سراغش.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:40:39 توسط تهمتن
چشم همگي روشن!!!!؟؟؟؟ عافيت باشد!! ايشان سلطنت طلب است!! حالا معلوم نيست كه شاه اين سلطنت; آقا رضا پهلوي ست و يا ولي وقيح اين سلطنت كس ديگري ست!!! اين فرزند مرجع عاليقدر آيته الله العضمي منتظري!!؟؟ كه در دامان اين مرجع مسلمانان پرورش يافته; فيل اش موش زائيد!!؟؟ اما ;١- سقوط نظام را مردم به پاخاسته در خيابانهاي تهران وشهرها به پايان مي برند و نابودش ميكنند; و نه افاضات شما..٢ - اينكه ميگويند اتحاد تاريخي شاهان وشيخان جنايتكار درمسير تاريخ بر عليه مردم ايران بوده است; نمونه ي زنده و حي و حاضر آنرا از زبان اين بچه آخوند بشنويد!!! آيا شعار و انزجار مردم درشعارهايشان از سلطنت كه ميگويند ** خامنه اي حيا كن سلطنتو رهاكن**را نه شنيده اند؟؟؟ درضمن واژه سلطنت ريشه اش از *سلطه* مي آيد. ميتوانيد به فرهنگ لغت مراجعه كنيد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:39:08 توسط Zede DIN
متاسفانه الان دیگر دیر شده. نه احمدی‌نژاد و نه رهبر قتل دیگر در این مملکت قدرت سخن دارند. در زمان کنون فقط سپاه پاسداران هست که همه کاره می‌باشد. سپاه پاسداران تمامی قدرت را در دست گرفته. الان در ایران میشود گفت که یک حکومت فاشیستی ارتشی سر کار می‌باشد که گوش شنوا ندارد و فقط با زور حرفش را میزند. امیدوارم که اشتباه فکر کنم. نابود باد اسلام، درود بر آزادی

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:28:37 توسط secular /2
حاکميت از آن جامعه مدني است!!! در سال 57 با فريبکاري از ملت خواسته شد براي تعيين سرنوشت خويش در رفراندمي شرکت کنند تا بدين وسيله حاکميت خويش را به حاکميت جعلي سپارند !!! دگرانديشان بظاهر مترقي هم نمي انديشيدن که رفراندم تعيين نوع حاکميت (مذهبي ،کمونيست، ناسيوناليسم، سوسياليسم , پادشاهي ...) درست در مقابل حاکميت جامعه مدني قرار دارد !!! زيرا حق حاکميت جامعه مدني به زير کشيده گشته است و به زير سوال رفته !!! و با مغلطه اين رفراندم را بنام دمکراسي به ملت عرضه کردند!!! امروز هم مکاران و بيخردان جاه طلب با مطرح نمودن اينکه ما خواهان نظامي ??? سکولار و دمکراتيم که تعيين نوع حاکميت توسط ملت از طريق رفراندم تعيين گردد پا بميدان گذاشته اند. غافل از آنکه عقل خودبنياد هر تجربه اي را يکبار تجربه خواهد کرد و تکرار آن را جهل مرکب ميداند !!! حق حاکميت جامعه مدني (جمهور جامعه مدني) براي تسلط بر قدرت سياسي و ثروت ملي هرگز به زير سوال و رفراندم نخواهد رفت!!!

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:26:45 توسط secular
جناب سعيد, همين نكته بس كه شما الفباي سياست را نمي شناسيد از اينرو ميان واژگان تفاوتي قائل نيستيد! در دنياي سياست شما با اين تحليل, ماهي ٣ ثانيه اي هستيد كه قادر بديدن همان شعاع دايره ٣ ثانيه است. اگرچه ميانديشيدم كه در پشت پرده سخنت چپزي پنهان نكرده ايد ولي انگيخته ات به ارتجاعي ختم ميگردد كه پدرت هم در همان آتش سوخت!!!

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:25:59 توسط reza
آفرین بر غیرت و شهامتت. از هیچ چیز نترسید که امروز ۷۰ میلیون ایرانی‌ پشت سر هر کسی‌ است که حرف دل مردم را بزند.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:19:42 توسط حبيب
اميدواريم دركشورما گوش شنوا باشد٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:17:01 توسط حميد
پدر مرحوم شما حتمأ به شماو افکارتان واقعأ افتخار می کرد. راه پيروزی شما ومردم نزديک ودر دل ملت هميشه جاداريد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:59:03 توسط امیر
آفرین و دردو بر شما جناب سعید منتظری

کارناوال دفاع از امام حسین و حمایت از رهبر





کارناوال دفاع از امام حسین و حمایت از رهبر

عکس های این شماره اختصاص دارد به تظاهرات حکومتی دفاع از علی خامنه ای به بهانه توهین به امام حسین در روز عاشورا! عکس ها از سه خبرگزاری فارس، ایسنا و مهر انتخاب شده اند و نمونه ای اند از پشت جلد سناریوی ظهر عاشورا! اینها را آورده بودند تا از اقا دفاع کنند و توهین به امام حسين را محکوم!

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: تا آزادی کامل هم دانشگاهی های دربندمان همه کلاسها و امتحانات تعطیل است

جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با انتشار بیانیه ای نسبت به سرکوب خونین مردم در روز عاشورا، و حملات روزهای گذشته به دانشگاه‌های مختلف واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان در این بیانیه ذکر کرده‌اند که چاره ای جز این نیست که تا آزادی کامل هم دانشگاهی های در بندشان همه کلاسها و امتحانات را تعطیل کنند.

این بیانیه در پی بازداشت ۴ دانشجوی پلی تکنیک در طی حوادث روز عاشورا و پس از حضور نیروهای امنیتی در خوابگاه های پلی تکنیک در شب گذشته و تهدید دانشجویان منتشر شده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

عاشورایی دیگر فرا رسید ولی امسال عاشورا با سالهای دیگر متفاوت بود زیرا امسال باید علاوه بر سوگ سالار آزادمران جهان به سوگ مرجعی آزاده و فقیهی وارسته نیز می نشستیم.

مردی که علی وار زیست و حسین وار مرد.

مردی که نانش را و حتی نامش را برای زنده نگه داشتن اسلام راستین و غیر حکومتی هزینه کرد.

غم از دست دادن رهبر جنبش آزادی خواهی و عدالت طلبی برای مردم سخت بود و برای ما دانشجویان طاقت فرسا. ولی جامعه ی دانشگاهی این زخم را نیز با تن خاکستر شده ی خود پوشاند و لب برنیاورد.

در روز هفتم درگذشت این بزرگ مرد مردمی که هنوز از شوک از دست دادن پدر معنوی خود خاج نشده بودند در خیابان ها به دنبال بیان حس انزجار از ظلم با یزیدیانی روبه رو شدند که به طمع "ملک ری" شمروار بر مردم می تاختند.

و چه طنز عجیبی دارد تاریخ، حرامیانی که حسین را مرتد می نامیدند و به نام خروج از دین بر او تاختند اکنون با شعار یا حسین و برای خشنودی مدعی جانشینی اولاد حسین با یورش به پیروان واقعی حسین بیگانگی خود با انسانیت را به همگان آشکار کردند و سوختند و کشتند و بردند.

در روز عاشورا شاهد زیر پا گذاشتن تمام اصول انسانی توسط حرامیان بودیم. از کشتار و زندان و تجاوز ابایی نداشتند تهمت و افترا را نیز به آن افزودند.

ولی حقیقت با چراغ عقلانیت و تدبیر راه خود را پیدا خواهد کرد و برای تاریخ نقل خواهد نمود که چگونه در زمان ما گرگان پوستین بره بر تن کردند و هر آن کس را که نمی خواست گوسفندوار از آنها اطاعت کند منافق نامیدند.

تاریخ نقل خواهد نمود که چگونه قصد داشتند با پوشیدن چادر به مجید توکلی، به خيال خام خود "شرف جنبش دانشجويی" را تحقير كنند، كه در قاموس اينان زن بودن ننگ و عار تلقی مي شود.

تاریخ نقل خواهد کرد که یازده تن از دانشجویان این سرزمین را تنها از یک دانشگاه به جرم فهمیدن در بند کردند تا آیندگان ما قدر این گوهر اهورایی (فهمیدن) را بدانند.

ولی تاریخ نیز دیگر از ذکر این واقعه شرم دارد. آخر چگونه از دستگیری چهار دانشجوی ورودی جدید بگوید. چگونه نقل کند که دانشجویی با سر شکسته به خوابگاه مراجعه می کند ولی در را به روی خود بسته می بیند.

شرم دارد از نقل اين كه لشگري با چماق و زنجير و قمه، شبانه به خوابگاه های دانشجويان هجوم می برند تا فرياد آزادی خواهی جوانان آگاه ايرانی را خاموش كنند.

گر بدین سان زیست باید پست
من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را
به رسوایی نیاویزم
بر بلند کاج خشک کوچه ی بن بست

آری قلم نیز شرم دارد این واقعه را در تاریخ ثبت کند.

و ما دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از شرم این واقعه نمی دانیم چگونه بر سر کلاسهای درس و جلسه ی امتحانات حاضر شویم و چاره ای جز این نمی بینیم که تا آزادی کامل هم دانشگاهی های در بندمان همه ی کلاسها و امتحانات را تعطیل کنیم.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:12:22 توسط جهانگير از يزد
در اينجا باز عنصر آگاهى و پيشتازى دانشجو رخ مينمايد٠ بجاى هرگونه طرحهاى "برون رفتى" به برنامه هاى مشخص عملى اقدام ميكنند٠ و آن وارد شدن به مرحله بالاتر از مراحل ضروى سرنگونى است٠ و اين مرحله بااعتصابات عمومى آغاز ميشود٠ كارى كه اين آگاهان پيشتاز ميكنند الگوى عملى ست براى كل قيام و ان مرحله فلج كننده اعتصابات است٠ شاه خائن نيز بعد از اين مرحله از پا درامد و سرنگون شد٠ پس پيش به سوى اعتصابات عمومى براى رسيدن به مرحله نهائى كه همانا سرنگونى تام و تمام آخوندهاى قرون وسطائى ضدبشر است٠ مرگ بر خامنه اى-دشمن ايران و ايرانى٠ زنده باد انقلاب دمكراتيك و نوين ملت ايران٠ پيروزى بسى نزديك است٠ سرنگون بادرژيم جلادان آخوندى٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:08:49 توسط علي
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: تا آزادی کامل هم دانشگاهی های دربندمان همه کلاسها و امتحانات تعطیل است ........ كار ساز ترين حربه اي كه تمام ملتهاي تحت فشار ديكتاتورها در اختيار دارند و عملا حكومتهاي ديكتاتوري و فاشيستي مثل نظام اسلامي حاكم بر ايران را به زانو در ميآورد اعتصابهاي همگاني و سرتاسري ميباشد.... دانشجويان پيشرو و خط اول جبهه با شروع اعتصاب در مقابل رژيم فاسد اسلامي حربه كاري و موثر را شروع كرده اند كه بايد به بقيه اقشار مردم سرايت كرده و تا سقوط نهائي نظام و سران خونخوار رژيم ادامه يابد ...زنده باد جنبش دانشجويان پاينده باد ايران بدون حاكمان ديكتاتور سر نگون باد نظام جنايتكار اسلامي................

عزل آيت الله صانعي از مقام مرجعيت توسط جامعه مدرسین حوزه علميه قم

پرچم: پس از جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در روز جمعه که در آن جلسه عدم صلاحیت آقای صانعی برای مرجعیت مورد بررسی قرار گرفت آيت الله يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پاسخ به سئوال جمعي از استادان و فضلاي حوزه علميه قم در زمينه مرجعيت آقاي صانعي اعلام كرد: آقاي صانعي فاقد ملاك‌هاي لازم براي تصدّي مرجعيت است.

در متن سئوال مطرح شده از جامعه مدرسين حوزه علميه قم آمده است: مرجعيت شيعه خورشيد پر فروغي است كه در قرون متمادي همواره پشتيبان اسلام و خط راستين اهل بيت (عليهم‌السلام) بوده است. اين مسئوليت خطير همواره شايسته‌ مرداني بوده است كه واجد شرائط شرعي مذكور در روايات ائمه اطهار (عليهم السلام) باشند نظر به اهميت اين موضوع و با توجه به پرسش‌هاي مكرّر هموطنان درباره‌ مرجعيت آقاي حاج شيخ يوسف صانعي خواهشمند است آن جامعه محترم كه همواره مرجع تشخيص اين موضوع بوده نظر خود را درباره‌ مرجعيت ايشان اعلام فرمايند.

بر اساس اين گزارش، در پاسخ جامعه مدرسين حوزه علميه قم كه به امضاي آيت‌الله يزدي رسيده آمده است: با توجه به پرسش‌هاي مكرّر مؤمنان، جامعه مدرسين حوزه‌ علميه قم براساس تحقيقات به عمل آمده در يك سال گذشته و پس از جلسات متعدد به اين نتيجه رسيده است كه ايشان فاقد ملاك‌هاي لازم براي تصدّي مرجعيت مي‌باشد.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:41:30 توسط الناز
مرجعیت فقط مخصوص یزدی است با آن کارخانه دنا! انسان معلول الفکری که در مقابل جنایات بر مردم ایران بخاطر منافع مادی خودش و خانواده اش سکوت می کند باید هم مرجع شجاعی چون آیت اله صانعی را از مرجعیت خلع کند! درود بر مردم مبارز ایران به امید پیروزی جنبش سبز ملت ایران

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:13:09 توسط زویا
پذیرش مرجع تقلید به این معناست که ما انسانها، انسانهای ناقص العقلی هستیم که خوب و بد را از هم تشخیص نمیدهیم (بیمار روانی و یا حیوان) و احتیاج به فردی داریم (چوپان) که با تقلید از وی (اعتراف به میمون بودن خود) ما را به سر منزل سعادت (انقیاد و بردگی فکری) رهنمون سازد. بعد که به حیوان بودن و میمون بودن خود اعتراف کردیم میپرسیم چرا اقتصاد ما ورشکسته است؟ چرا خامنه ای ولی فقبه است؟ چرا احمدی نژاد رئیس جمهور است؟ چرا سپاه پاسداران و حشیانه سرکوب میکند؟ و هزاران پرسش دیگر. کسانی که از مرجعیتی تقلید میکنند نمیدانند از کجا دارند میخورند و انوقت سئوال مطرح میکنند و در پی اصلاحات هستند. بخش اعظمی از مشکلات ایران در همین تقلید از مراجع و ادغام مذهب دردولت نهفته است. ازخواب برخیزید!

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:34:28 توسط غلام
بسيار خوب- يك مرتجع با افكار پوسيده كمتر

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:29:12 توسط زنده باد صانعي
يكي از شرايط مجتهد زمان شناس بودن است، محمد يزدي آنقدر بلاهت دارد كه نمي فهمد در شرايط كنوني، پيش كشيده شدن مبحث مرجعيت شخصي چون آيت الله صانعي، چيزي جز به تصوير كشيدن درازگوشي جامعه مدرسين نيست. شرايط براي چنين پاسخي آن هم به فالس نيوز، آنقدر نامناسب است كه حتي اگر جامعه مدرسين( محمد يزدي) درست هم بگويد كه هيچگاه نمي گويد، حرفش را كسي نمي پذيرد. اگر يزدي اين نوشته را باور ندارد مي تواند شب جمعه قبل از هر كاري از همسرش بپرسد، مطمئنم همسرش هم به ريش شوهر احمقش خواهد خنديد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:09:21 توسط بچه مشهد
ايا هنوز وقت آن نرسيده كه آيت الله ها و علمايي كه در حد مرحوم منتظري و صانعي شهامت روبرو شدن با اوباش را ندارند لااقل با اعلام هجرت دستجمعي به نجف انزجار خود را نسبت به دارالخلافه خامنه اي اشكار كنند? اين كار در تاريخ ايران سابقه داشته و هميشه هم موثر بوده.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:03:21 توسط اشکان بشرزاده
او همچنان بزرگترین مرجع بعد از فوت آیت الله منتظری هست وخواهد بود ۀشغالها اگر پولو وآش بزید را میخورد وتعریف میکرد چون یزدی کتیف حتما سوپر مرجع بود معلوم است که شیعه هم برای شما 2 زار نمیارزد صندلی قدرت است صانعی ساده زندگی میکند اما زنده است شما آشغالهای گندیده را میمانید که با همزدنتان بوی تعفنتان همه جا رامیگیرد درود بر صانعی درود بر صانعی درود بر صانعی

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:55:21 توسط omide iran
درود بر صانعی مرجع تقلید ما روحانی واقعی منتظری صانعی

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:42:40 توسط Ali-T
اگر اين حرف جامعه متقلبين راسته پس اين متقلبين به ملت ايران خيانت كردند چون زماني كه صا نعي در خدمت رژيم بود جامعه متقلبين سكوت كرده

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:29:56 توسط ننه لیلا
هر کس که منفور شما بی لیاقتان آدم کش شد محبوب مردم شد حتی رفسنجانی حتی صانعی که هر کدام سوابقی منفی هم دارند...و هر کس محبوب شما شد منفور مردم ایران شد مثلا قطبی و رضا زاده و...و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. مرگتان نزدیک است. ما همه با هم هستیم.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:27:37 توسط ياحسين
اين نظريه جز افزايش ميزان مقلدان آيت الله صانعي نتيجه ديگري ندارد. اين جامعه كه تا الان مجتهد سازي مي كرده نمونه اش هم معرفي هفت نفر پس از رحلت آيت الله اراكي بود، جالب اينه كه تقريبا همه افراديكه معرفي شدند از مجتهدان حكومتي هستند اما حالا به تخريب مجتهداني كه سالها دفتر و رساله دارند اقدام مي كنه. اوني كه محمد يزدي فكر مي كنه مردم هستن خودشه.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:56:16 توسط فدات
این جامعه که چند سال است تاسیس شده چگونه همواره ملاک تعیین بوه؟ حجت الاسلام خامنه‌‌ای دزد قاتل مرجع است؟ آقای سیستانی در نجف از محله‌ای که تمام منازل آن توسط عوامل خامنه‌ای خریده شده به محله دیگری برود و جرات کند کمی‌ حرف بزند وگرنه مرجعیت خودش و کلّ سیستم تشیع باطل است.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:53:38 توسط Rasool
تا جايي كه مستندات و اخبار سنوات ماضى نشان مى دهد جامعه مدرسين هيچگاه بر مرجعيت و اعلميت حضرت آيت الله العظمى صانعى اذعان نداشته كه حالا بخواهد خلاف آنرا اعلام كند

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:50:50 توسط arash
به اميد روزي كه همه شما از صحنه سياسي ايران حدف شده و به دخمه هاي خود برگشته و شر خود رااز سر مردم دلير ايران كم كنيد

فيلم : وحشيگری لباس شخصی ها در دستگيری مردم


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:09:53 توسط MajidA
یه سری از این لباس شخصیا لشکر خصوصی خامنه‌ای هستن، یه سریشون هم مال وزارت اطلاعات یه سری هم اراذل که یه مدت کوتاه اجیر میشن.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:55:10 توسط امجد
اینان سربازان راستین امام زمان هستند که وظیفه شرعی ومذهبی دارند تا به جوانان ما تجاوز کنند و هر جنایتی را انجام دهند / لباس شخصی چه صیغه ای می باشد / آیا مردم ایران باید تماشاچی ونظاره گر این جنایتها باشند یا بهتر است که جواب این مزدوران امام زمان را با گلوله گدازان داد / آنانی که دم از مبارزه بدون خشونت می زنند احتمالا فکر می کنند این حکومت عاشق چشم وابروی مردم ایران است /ولی جنایت این جباران اسلامی در طول 1400 سال بر کسی پوشیده نیست.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:42:34 توسط جهانگير از يزد
در اين مرحله از قيام بواقع ديگر رژيم و سگهاى هارش خيلى بايد از جانشان مايه بگزارند كه بتوانند اين جورى پاچه يك مبارز و آزاديخواه را بگيرند٠ ديگر زمان اين گونه وحشيگريها به سر امده و ناقوس مرگ رژيم به صدا درآمده٠ديگر نبايد اين صحنه هارا تحمل كرد بايستى كه تمام ما در همان لحظه با شعار "مرگ بر بسيجى٠ مرگ بر خامنه اى٠ بسيجى. تجاوز. كشتار. ديگر اثر ندارد٠" بر اين سگان هار حمله ميبرديم و همانجا همه آنهارا توى نعش كش خودشان فرو ميكرديم و آنرا به آتش ميكشيديم٠آرى اين پاسخ مناسب به اين وحشيگريهاى ضد بشرى سگهاى هار بسيجى است٠ مرگ بر خامنه اى-دشمن ايران و ايرانى٠ زنده باد مبارزات بر حق ملت شجاع ايران٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:33:56 توسط hasan
منتظر روزی که خود اینها را با همین روش بگیرند و در سگدونی بیندازند

دفاع محسن رضایی از نامه‌اش به خامنه ای

سیاست > چهره ها - محسن رضایی صبح امروز در یک نشست خبری در خصوص نامه اخیرش به رهبری گفت: بحث من این بود که نخبگان از مردم، عقب نیفتند و در حقیقت به مردم بپیوندند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اینکه « آیا پیش از ارسال نامه‌تان به خامنه ای صحبتی با مجموعه مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتقدان به انتخابات داشته‌اید یا خیر؟» پاسخ داد: خیر، درباره نامه هیچ صحبتی در مجمع نداشتیم، اما پس از بیانیه آقای میرحسین بحث من این بود که نخبگان از مردم، عقب نیفتند و در حقیقت به مردم (؟!) بپیوندند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه « چرا این تصور وجود دارد که نخبگان از مردم عقب مانده‌اند؟» گفت: حضرت امام تعبیری داشتند و می‌فرمودند مردم همیشه جلوتر از ما حرکت می‌کنند. ما هم در دوران انقلاب همواره با این موارد مواجه می‌شدیم که نخبگان دچار تردید می‌شدند، اما زمانی که حرکت مردمی اتفاق می‌افتاد نخبگان نیز با آنها همراه می‌شدند و ابهاماتشان برطرف می‌شد؛ چرا که حرکت مردمی در واقع یک تایید الهی است. در حوادث ملی مردم همیشه زودتر اقدام می‌کنند و همین امر تردیدها و ابهامات نخبگان را کمتر و زمینه‌های اجماع در میان آنان را بیشتر می‌کند.

خبرنگار دیگری به رضایی گفت « در نامه خود به مقام معظم رهبری تلویحا ذکر کرده‌اید که ایشان پیام وحدت بدهند، مگر تاکنون ایشان این پیام را نمی‌دادند؟ پس چرا دوباره تاکید کردید؟»

وی پاسخ داد: سوال خوبی را مطرح کردید. بحث این است که از حرکت مردم در روز چهارشنبه نقطه عزیمتی بسازیم تا چند اتفاق روی دهد. اول آن‌که سرمایه‌گذاری اقتصادی که با کندی مواجه شده ، تند شود و ابهامات دنیا را رفع کرده و جذب سرمایه گذاری خارجی را افزایش دهیم. نکته دوم این که با این حرکت مردم نخبگان و سیاسیونی که دچار اشتباهات سیاسی شدند، درصدد جبران اشتباهات خود برآیند. نکته سوم تاکید دارد بر پیام‌های مقام معظم رهبری که می‌تواند نشاط سیاسی را افزایش دهد؛ چرا که صحبت‌های ایشان همواره حرکت‌های مردمی را کنترل می‌کند و نکته آخر وحدت است. درست است که حرکت مردمی می‌تواند نقطه‌ای برای تقویت وحدت باشد، اما صحبت‌های مقام معظم رهبری می‌تواند حضور مردم را در صحنه کامل و آن را به حرکت معناداری تبدیل کند که وحدت را تقویت کند.

یکی دیگر از خبرنگاران پرسید « اگر رهبران این اتفاقات جرم‌هایی را مرتکب شده‌اند به نظر شما آیا باید از این عوامل چشم پوشی شود؟»

رضایی در پاسخ گفت: من در نامه گفته‌ام که وحدت را باید بر عدالت مقدم کنیم، اگر وحدت شکل بگیرد عدالت روند خود را طی می‌کند. من در نامه‌ام گفته‌ام سیاسیونی که اشتباه کرده‌اند بیایند و جبران کنند، این موضوع می‌تواند بسیار در فضای وحدت موثر باشد.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:06:05 توسط پيک ايران
پيک ايران : از انتشار نطراتی که در آنها رعايت ادب نشده باشد معذوريم.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:00:21 توسط علي
دفاع محسن رضایی از نامه‌اش به خامنه ای........ اي بدبخت محسن رضائي دروغگوي همه سرانتان از ملاعلي گرفته تا داداش احمدي نجات سران پرت و پلاي سپاه و پليس امام جمعه هاي مفت جيره خوار گفته تا شكنجه گرانتان به اندازه كافي گه خوري كرده اند تو پوز گشادت را ببند برو پي كارت اين زوزه هاي وحشتتان چيزي نيست مگر رسيدن مرگ نظام کثيفتان از فردا اعتصابات سراسري (با شروعش از دانشگاه ها امروز) در سراسر ايران راه خروجتان ازاين مرز و بوم هموار ميكند يادت باشه از متهمان رديف دوم دردادگاه ملي هستي بجاي مزخرفات و نامه نگاري كه بدستور ملا علي انجام داده اي تا وقت داري يه جائي برا فرار پيدا كن ..............

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:40:55 توسط سپاهي قديم
ديگه ...) تر از رضائي پر رو تر از رضائي چاپلوس تراز رضائي احمق تر از رضايي ونه دزد تر چون دزدها خيلي اند. در ظرف ٣٠ سال حكومت اسلامي كسي نيست همه حضرات فهميدند كه روزهاي آخرشون را طي ميكنند اين مرتيكه را انداخته اند جلو در حاليكه تا خود ملا علي بهش نگه اين جرات اين غلطها را نداره در دوران ٨ سال جنگ و بعدش هم خوب ميشناسيمش.......

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:33:31 توسط در به در
"اول آن‌که سرمایه‌گذاری اقتصادی که با کندی مواجه شده ، تند شود و ابهامات دنیا را رفع کرده ".........همین اولین دلیل که دلیل اصلی هم هست مشخص می کند این اسگل بچه گوریل دارد واسه چی پاچه خواری می کند.....لاشی دلش فقط واسه کسادی بازار می سوزد..

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:26:01 توسط مهتاب
محسن رضائی خائن به ایران و ایرانی است. بی شرافت تر از تو خودت هستی. حیف از آن جوانانی که در جبهه های جنگ تو فرمانده شان بودی و آنها را به کشتن دادی. تاج و تخت امثال تو و اون رهبر قاتلت رو به زودی پائین میکشیم. مفت خور دزد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:43:21 توسط Morteza
حضرت آقای دکتر مهندس سردار محسن رضایی خودشان حدودا ۱۴۰۰ سالی‌ از مردم ایران عقب افتاده اند گویی ایشان در دنیای دیگری زندگی‌ میکنند.نخبه خطاب کردن یک مشت آخوند مفتخور بی‌ سواد در واقع به ابتذال کشیدن مفهوم کلمه "نخبه" است(نخبگان غیر آخوند،،احمدی نژاد ،نقدی،سرداران سپاه و و...) هموطنان عزیز برای آشنائی بیشتر با این نخبگان به توضیح المسائل آنها یا به گفتار و رفتارشان توجه کنید ایشان به فکر نقش ایوان افتاده اند در حالیکه خانه از پای بست ویران است. حضرت آقا فعلا نتایج سحر را تجربه کنید تا بزودی صبح دولت تان بدمد.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:34:24 توسط بچه محل
خطاب به Ali-T: این مردیکه فرزند اون کسی که شما تصور میکنید نیست عزیزم. این شایعه مربوط به اوایل انقلاب است واکنون همه میدانند که شایعه بوده. پاسداررضایی اهل مسجد سلیمان است درحالیکه طیب حاج رضایی بچه تهران بوده حالا اگر درجوانی گریزی به مسجد سلیمان وخانم والده ایشان زده ! نمیدونم باید محققان بگویند.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:27:33 توسط سخنگو
مردم ايران بدلايل سياسي شايد حاضر باشند با افرادي از قبيل موسوي و كروبي براي نجات خودشان از دست ديكتاتوري معاهده همكاري داشته باشند ولي قصد جانشين كردن "اوباش آخر" جمهوري اسلامي با "اوباش اول" آن مانند مخملباف و گنجي و سازگار خان و غيره ندارند٠فعاليت اين اوباش بسيار مشكوك و سو ظن برانگيز است٠رضائي هم از سرنوشت خودش بعد از سقوط خامنه اي وحشت دارد و حق هم دارد٠جمله هاي ايشان بي سر وته و نامربوط است٠بيسواد وحشت زده بهتر از اين جمله نميتواند بسازد٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:04:01 توسط مهدی سابق ( خسرو )
جای تاسف نیست، موجود عقب مانده ای، مثل سبزوار رضایی میرقائد معروف به محسن رضائی،خود را جزو نخبگان میداند !؟و اعلامیه موسوی را یک عقب نشینی، و تائید مشروعیت دولت دهم ، احترام به قوه قضائیه و مقننه میداند!؟چنانچه توجه کرده باشیم موسوی و هیچیک از ارادتمندان خمینی دجال، تاکنون ، حمایتی از معترضین در بند نکرده اند!؟ و کما بیش خواستار آزادی زندانیان سیاسی( یاران اصلاح طلب) بوده اند ،و در مواردی با بعضی از خانواده های جانباختگان دیدار داشته اند!؟آیا چنانچه در کفش این حضرات ریگی نبود، نمیبایست، از مردم دعوت میکردند، به جهت حمایت و آزادی دستگیر شدگان ماههای اخیر، بویژه روز عاشورا،اعلام راهپیمائی میکردند!؟و چنانچه در کنارملت بودند، حکومت جنایتکار را تهدید و التیماتم میدادند، در صورت عدم آزادی همه زندانیان ،ظرف یک زمان محدود، ملت درب زندانها را خواهند شکست، و خود اقدام باین مهم خواهند کرد!؟ آیا کدام ایرانی وطن پرستی، موافق سرنگونی حکومت فاسد اسلامی نمیباشد!؟ تنها خائنین و شیادان دو رو هستند، تغیر در درون حکومت را خواستار ،و موسوی نمونهً بارزش میباشد.مرگ بر حکومت اسلامی از کلان و خُردشان

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:59:23 توسط جهانگير از يزد
شرايط هر چه به سمت سرنگونى نزديگتر ميشود. كفهاى زائد مسير نيز به كنار ميروند! در اين مرحله از قيام هر گونه تلاش براى جلوه دادن قيام بعنوان "بحران" و مطرح كردن جنگهاى زرگرى و دجالگريهاى خمينى گونه افشاگر ماهيت جنايتكارانه اين قماش خيانت پيشه است٠ اين احمقها عاجز از فهم اين واقعيت هستند كه ملت با اين جلادان ديگر "بحثى" و "يافتن راه برون رفت" ندارد٠ هدف نهائى روشن است: سرنگونى تام و تمام رژيم جنايتكار آخوندى ٠ هيچ راه ديگرى وجود ندارد٠ مرگ بر خامنه اى-دشمن ايران و ايرانى٠ زنده باد انقلاب نوين دمكراتيك مردم ايران٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:55:44 توسط اشکان بشرزاده
حماقت را بنگرید وحدت را بر عدالت مقدم کنیم همینگونه اندیشیده اید که اینگونه وحدتی دارید اگر عدالت مقدم بر هر چیزی نباشد نه وحدتی بوجود خواهد آمد نه هیچ این بیعدالتی است که همه وحدت را از بین میبرد این بعدالتی است که آآغاز گر هر گونه فتنه ای است در ایران بحت از فتنه غلط است عدالتخواهی در ست سردار پشم الدواله

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:53:42 توسط Ali-T
حيف ان پدر لات ولي با مرام كه چنين فرزند بي عرزه وبي بخار از اوست كه شرف نداشته اش را دربست در اختيار ولي مطلق قبيح گذاشته.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:45:21 توسط امجد
این مردیکه تروریست هزار چهره باز هم سر وکله اش پیدا شد / کسانی در اروپا هستند که در حکومت سابق با این مزدور هم پیمان بوده اند وتمام ترورهای خارج از کشور زیر سر این جانی بوده او خوب می داند که وقتی حکومت زیر ضرب رفت اولین گلوله ها را خود واطرافیانش نوش جان خواهد کرد زیرا در شلوغیها برای فتح سنگرهای ارتجاع اسلامی کسی به این جانیان رحم نخواهد کرد وخلیفه اسلامی را مثل سگ آبگش خواهند کرد/ مردیکه نخودی سردارک بی همه چیز حیف از مردم مسجد سلیمان که همچین کثافتی را تحمل کرده اند.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:38:55 توسط شام
بیانیه موسوی اتمام حجت با رهبری جمهوری اسلامی است سایت جنبش راه سبز: محسن مخملباف و محسین سازگارا از فعالان سیاسی هوادار جنبش سبز در بیانیه ای کوتاه نسبت به دروغ پردازی ها و ارائه تعابیر غیر واقعی در مورد بیانیه میر حسین موسوی توسط رسانه های حامی دولت محمود احمدی نژاد و رهبری ایران توضیحاتی را ارائه کردند. متن این بیانیه سه ماده ای به شرح زیر است: 1- مهندس موسوی در بیانیه اخیرش اعلام کرد که آماده کشته شدن برای مردم ایران است.او اعلام کرد رهبر واقعی جنبش سبز مردمی هستند که بی هیچ بیانیه ای از سوی او در روز عاشورا بپا خواستند. با این همه برای آخرین اتمام حجت با کسانی که دل به اصلاح این نظام بسته اند، پیشنهادات اصلاحی خود را مطرح کرد تا اگر روزی مردم نا امید از اصلاح، از تمامیت این نظام هم گذشتند، جای هیچ اگر و امایی نماند. 2- مهندس موسوی برپس گرفتن رای مردم مصراست و دولت احمدی نژاد را کماکان غیر مشروع می داند. پافشاری بر تغییرقانون انتخابات وبرگزاری انتخابات آزاد، قدم اول مناسبی برای حا

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:38:06 توسط ضد آخوند
خيلي دير شده مردم ايران ديريست كه تصميم خودرا گرفته اند اينا كه هيچ خميني هم بياد باهاش ميجنگند٠توهم از دستمال بدست هايي هستي كه باچرخش باد ميچرخي٠بزودي همه شما كه دستتان بخون جوانان ايران زمين آلوده است نابود ميشويد٠شماجانيان تاريخ ايران كه نامتان به ننگي برده خواهدشد٠

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:19:44 توسط حسين
بي ... فرصت طلب پاچه خوار

اعتراض خانواده ها در مقابل دادگاه انقلاب و لیست اسامی دستگیر شدگان تاسوعا و عاشورا

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز شنبه 11 دی ماه بيش از 100 نفر از خانواده بازداشت شده هاي 16 آذر و روزهاي تاسوعا و عاشورا كه اكثرا خانواده بازداشت شده هاي روز عاشورا بودند براي روشن شدن وضعيت عزيزانشان به دادگاه انقلاب مراجعه كردند،خانواده ها خواهان آزادي عزيزانشان بودند .
امروز چند نفر از حراست دادگاه انقلاب در بين خانواده ها آمدند و به خانواده ها گفتند چرا اينجا را شلوغ كرديد ؟ خانواده ها دور آنها جمع شدند و يكي از افراد حراست گفت يكي يكي حرف بزنيد بفهميم چه مي گوييد .خانواده ها گفتند آزادي بازداشت شده ها چون آنها هيچ كاري نكرده اند .يكي از حراستي ها گفت كاري نكرده اند پس اينهمه خسارتي كه به اموال عمومي وارد شده ، اتومبيل به آتش كشيده شده كار كي بوده كار همين ها بوده است برويد يخه همان هايي را بگيريد كه بچه هايتان را به ايجاد آشوب تحريك كردند .
خانواده ها هم اعتراض كردند پس اينهمه كشته و زخمي كار كي بوده ؟ نيروهايتان را مي اندازيد به جان مردم آنهم در روز عاشورا بعد بچه هاي ما را بازداشت مي كنيد حراستي ها گفتند نيروي انتظامي هم وظيفه خود را انجام داده مادري گفت كدام وظيفه دختر من را كتك زده اند با سر شكسته بازداشت كرده اند .مادري ديگر گفت كدوم وظيفه رد شدن از روي جوان مردم با ماشين نيروي انتظامي وظيفه است ؟
حراستي ها سعي مي كردند خود را كاملا خونسرد نشان بدهند اما به يكباره به خانواده ها گفتند مگر نيروي انتظامي نگفت از اين به بعد با هر تجمع غير قانوني برخورد مي كند و هر كسي بازداشت شد خانواده دنبال او نگردد .اگر نگران فرزندانتان بوديد نمي گذاشتيد بيايند بيرون و آشوب به پا كنند حالا هم برويد خانه هايتان تا روز دادگاه و صدور حكم هر كسي بازداشت شده گناهكار است و بايد مجازات بشود.
با شنيدن اين حرف نگراني و اضطراب در چهره بسياري از پدرها و مادرها ديده شد اما بقيه مادرها به آنها دلداري مي دادند و مي گفتند خودتان مي دانيد كه اينها دروغ مي گويند محكم باشيد اينها فقط مي خواهند تسلیم شدن ما را ببينند .
تا زماني كه با هم باشيم و پيگير وضعيت بچه ها اينها هيچ كاري نمي توانند بكنند .برخي از مادرها و پدرها دور هم جمع مي شدند و مي گفتند با وجود بيماري هاي مختلفي همچون ناراحتي قلبي ، ديابت ، پا درد و ... هر روز مي آيند .
حراستي ها به بهانه شلوغ شدن دادگاه انقلاب و ايجاد مزاحمت توسط خانواده ها تعدادي را از دادگاه انقلاب خارج كردند اما خانواده ها همچنان در بيرون دادگاه انقلاب ايستادند و گفتند آنقدر مي آييم تا همه بازداشتي ها آزاد شوند.
لیست جدیدی از اسامی تعدادی از بازداشت شده ها ی روز تاسوعا و عاشورا برای ارسال به سازمانهای حقوق بشری و اطلاع عموم انتشار می یابد. با این لیست تا به حال اسامی 35 نفر از بازداشت شدگان روز تاسوعا و عاشورا منتشر شده است.
1- بهرام موسيوند 27 ساله گروهبان كادري نيروي هوايي
2- مهسا يداللهي رضوي 24 ساله در پل حافظ بازداشت شده
3- روژان نوريان 31 ساله در ميدان ولي عصر بازداشت شده
4- اشكان سعيدي 24 ساله در ولي عصر بازداشت شده
5- مجيد پور عابد 29 ساله در ميدان امام حسين روز تاسوعا بازداشت شده
6- سيد عليرضا حسيني 25 ساله در انقلاب توسط لباس شخصي ها مورد حمله قرار گرفته و در حاليكه دو لباس شخصي او را روي آسفالت مي كشاندند به داخل ون نيروي انتظامي منتقل كرده اند
7- امير امير انتظامي 30 ساله در حافظ بازداشت شده
8- حامد اصغر پور 22 ساله در امام حسين بازداشت شده
9- محسن حكيمي 30 ساله مكان بازداشت نامعلوم
10- آرين نظام آبادي 23 ساله در توحيد بازداشت شده
11- احمد رضا قاسم پور نجف آبادي 28 ساله در چهاراه ولي عصر بازداشت شده
12- عارف ناصري 21 ساله در بلوار كشاورز بازداشت شده
13- علي ذوالانوار 36 ساله در آزادي بازداشت شده
14- فرشيد كريمي 27 ساله در آذربايجان بازداشت شده
15- مهدي واعظي 24 ساله مكان بازداشت نامعلوم
16- مصظفي عرب 32 ساله در ميدان ولي عصر بازداشت شده
17- كمال حيدر دوست در فردوسي بازداشت شده
طبق قوانین اسلامی خونریزی در ماه محرم حرام است و این دومین باری است که حرمت ماه محرم و بخصوص جنایت در روز عاشور روی میدهد. بار اول توسط یزید روی داد. اما اینبار خونریزی و جنایت بدستور علی خامنه ای صورت گرفت. نیروهای تحت امر علی خامنه ای با به گلوله بستن ،به زیر خودرو گرفتن ،پرتاب از بالای پل و حمله با قمه و چاقو جان ده ها نفر از مردم ایران را گرفتند و صدها نفر زخمی بر جای گذاشت و تعداد بیشماری را دستگیر کردند. آنها به این جنایتها و شکستن حرمت ماه محرم اکتفا نکرده اند و قاتلین فرزندان مردم ایران که در منصب های بالای قوۀ قضائیه مانند رئیسی که از اعضای کمسیون مرگ قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 است ،محسنی اژه ای که حکم اعدام تعداد زیادی از مردم ایران را صادر و به اجرا در آورده است ، جعفر آبادی ،احمدی مقدم و رادان که نیروها و خودروهای آنها مردم را زیر می گرفتند. با ظاهر شدن بر صفحۀ تلویزیون هنوز محاکمه نکرده صحبت از اعدام جوانان را بر سر زبان می رانند .
تمام دلایل و شواهد حاکی از نیات پلید علی خامنه ای و قوۀ قضائیه او و تبلیغات گسترده و گوش کر کن آنها برای ارتکاب جنایت هولناک دیگری علیه جوانان آزادیخواه مردم ایران هستند. آنها قصد دارند تعداد از جوانان دستگیر شده و اسیر برای ایجاد رعب و وحشت و خروج از بن بست مرگبار سیاسی حاکم بر آنها اعدام نمایند.
برای پیشگیری از این جنایتها هولناک در شرف وقوع، هموطنان خارج کشور می توانند نقش عمده ای برای نجات جوانان اسیر نمایند با تماس با دفتر دبیر کل سلزمان ملل و کمیسر عالی و سایر مراجع بین المللی و حقوق بشری و راه اندازی آکسیونهای اعتراضی جلوی اعدام جوانان را بگیرند و دست رژیم برای خونریزی بیشتر را ببندند.

تغییر نام میدان”سردار سازندگی”در رفسنجان

کلمه:برخی از سایت های افراطی نزدیک به دولت حاضر مدعی شدند نام میدانی در شهر رفسنجان که به نام “سردار سازندگی” نامگذاری شده بود تغییر یافت.

سایت جهان که وابسته به علیرضا زاکانی نماینده حامی احمدی نژاد در مجلس است خبر داده “در پی راهپیمایی عظیم مردم ایران در سراسر کشور، راهپیمایان کرمانی در شهر رفسنجان نام یکی از میادین اصلی این شهر را تغییر دادند”

بنابراین گزارش، مردم رفسنجان با نصب تابلویی جدید نام میدان “سردار سازندگی” را به میدان “امام حسین” تغییر دادند.

این سایت مدعی شده هنوز از تصمیم شورای شهر رفسنجان برای تغییر رسمی نام این میدان خبری در دست نیست.

دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک تهران، امتحانات پایان ترم این دانشگاه را تعطیل کردند

ادوارنیوز: درپی وعده قبلی دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک تهران، دانشجویان این دانشگاه امتحانات پایان ترم این دانشگاه را تعطیل کردند.‬

‫به گزارش خبرنگار ادوارنیوز، دانشجویان دانشکده های مختلف این دانشگاه در اعتراض به بازداشت تعدادی دیگری از دانشجویان این دانشگاه، امروز شنبه و در اولین روز برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه در جلسات امتحان حاضر نشدند و کلیه امتحانات دانشکده های مختلف این دانشگاه تعطیل شد.

دانشجویان در حال رایزنی با اساتید هستند تا سایر امتحانات هفته جاری این دانشگاه را نیز در اعتراض به بازداشت همکلاسی هایشان تعطیل نمایند. دانشجویان خواسته خود را آزادی دانشجویان دربند این دانشگاه عنوان می کنند
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:05:36 توسط جهانگير از يزد
درود بيكران بر عنصر آگاه و پيشتاز دانشجو٠ مرحله بعدى قيام همين كار است: پيش به سوى اعتصابات عمومى٠ مرحله عملى سرنگونى رژيم جلادان ضد بشر ٠ وقتى وارد اين مرحله از فيام بشويم ديگر سرعت سرنگونى به حداكثر خواهد رسيد و درست مثل سرنگونى شاه خائن به سرعت بر اين جلادان نيز پيروز خواهيم شد٠مرگ بر خامنه اى- دشمن ايران و ايرانى٠ زنده باد انقلاب دمكراتيك ملت شجاع ايران زمين٠

جمهوری اسلامی هم برای تأمین سوخت به غرب اولتیماتوم داد

راديو فردا : ایران روز شنبه هشدار داد اگر غرب نسبت به تأمین سوخت رآکتور اتمی تهران تا پایان ماه ژانویه به توافقی با ایران دست نیابد، ایران خود نسبت به تولید سوخت هسته‌ای این رآکتور تحقیقاتی اقدام می‌کند.

منوچهر متکی، وزیر خارجه، روز شنبه به تلویزیون دولتی ایران گفت غرب باید تصمیم بگیرد که یا پیشنهاد ایران درباره تأمین سوخت را ‌بپذیرد یا ایران خود برای تأمین سوخت اتمی‌اش اقدام خواهد کرد.

منوچهر متکی تأکید کرد که غرب یک ماه مهلت دارد تا تصمیم‌گیری کند و در غیر این صورت ایران نسبت به تولید اورانیوم با غنای بالا اقدام می‌کند.

کشورهای غربی تا پایان سال ۲۰۰۹ به ایران مهلت داده بودند با پیشنهاد وین موافقت کند؛ برپایه این پیشنهاد که ایران پیش از این به طور اصولی آن را پذیرفته بود، تهران ۱۲۰۰ کیلوگرم از اورانیوم ۳،۵ درصد غنی‌شده خود را می‌بایست در یک محموله به روسیه می‌فرستاد و درقبال آن مقدار کمتری اورانیوم ۲۰ درصد غنی‌شده برای استقاده در رآکتور تهران تحویل می‌گرفت.

تهران سرانجام پس از چند ماه به تأخیر در پاسخگویی، پیشنهاد غرب را رد کرد و در برابر، پیشنهاد داد که اورانیوم غنی‌شده خود را به‌جای روسیه، به جزیره کیش بفرستد و مبادله سوخت در آن جزیره صورت بگیرد و نه در خارج کشور.

کشورهای غربی و دولت آمریکا با این پیشنهاد مخالفت کرده و ایران را تهدید کرده‌اند که با دور جدید تحریم‌ها در شورای امنیت سازمان ملل متحد روبه‌رو خواهد شد.

در حالی که آمریکا و متحدان اروپایی‌اش در تلاشند حمایت روسیه و چین را برای اعمال دور تازه تحریم‌ها علیه ایران جلب کنند، از ماه‌ها پیش در کنگره آمریکا، اقداماتی برای اعمال تحریم‌های گسترده‌تر ایالات متحده علیه ایران در حال انجام است.

مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به ویژه برای تحریم‌ صادرات بنزین به ایران طرح داد‌ه‌اند؛ کالایی که ایران ۴۰ درصد از نیاز خود را از طریق واردات تأمین می‌کند.

هری رید، رهبر جناح اکثریت در سنای آمریکا، در روزهای پایانی سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که مصمم است طرح تحریم شرکت‌های صادرکننده بنزین به ایران به رأی گذاشته شود.

هری رید، سناتور دموکرات در این باره گفته بود: «مایلم همه بدانند که خود را ملزم می‌دانم که این طرح پس از این که در ماه ژانویه (از تعطیلات) برگشتیم، به رأی گذاشته شود.»

آمریکا افزون بر تحریم‌های اعمال شده از سوی شورای امنیت، به طور یکجانبه فعالیت‌های مالی و تجاری جمهوری اسلامی را مورد تحریم قرار داده است تا از این رهگذر ایران را به ترک غنی‌سازی اورانیوم وادارد.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:10:04 توسط ما ایرانیان
این بازی شرم آور سی ساله تنها بوسیله مبارزات ملت ایران به پایان خواهد رسید و بس

برادر احمدی‌نژاد : دشمن برای ضربه زدن از وارد كردن غذای فاسد هم دریغ نمی‌كند حتی فيفا ميگويد چه چيزی استاندارد است

پارلمان‌نیوز:دبیر كل كمیته پدافند غیر عامل گفت: دشمن در مواد غذایی و در همه چیز ما دخالت می‌كند و اگر بتوانند برای ضربه زدن به ما حتی از وارد كردن غذای فاسد هم دریغ نمی‌كند.

به گزارش فارس، داود احمدی‌نژاد، صبح امروز در همایش پدافند غیر عامل كه صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: امام در 3 مقطع زمانی فرمان پدافندی دادند و بعد از اعلام تحریم امام فرمودند برای این تحریم باید جشن بگیرند، در جایی دیگر گفتند كه نباید بگذاریم نااهلان و نامحرمان انقلاب را در دست بگیرند و در یك مقطع زمانی دیگر فرمودند ما می‌خواهیم شما آقا باشید، نوكر نباشید.

وی افزود: باید امروز بدانیم كه كجا هستیم و چه كار می‌كنیم و باید بدانیم كه دشمن چگونه و از چه راه‌هایی می‌خواهد ساختار محكمی را كه امام خمینی ایجاد كرده، بشكند.

نماینده ویژه احمدی‌نژاد افزود: دشمن با جنگ، ایجاد شلوغی در شهرها و با كودتا نتوانست این ساختار محكم را در هم بشكند و امروز دشمن با تغییر رفتار می‌خواهد این ساختار را بشكند، به همین دلیل امروز باید دانشگاه‌ها وسط گود باشند.

وی تأكید كرد: باید دقت بیشتری داشته باشیم. دشمن اینترنت را با هدف مشخص آورده و وارد كرده، اما با اینترنت هم نمی‌تواند این ساختار را بشكند.

احمدی‌نژاد افزود: فناوری‌ها به سرعت در حال پیشرفت هستند به طوری كه اگر قطعه‌ای در گذشته در یك دقیقه ساخته می‌شد، هم اكنون در یك ثانیه ساخته می‌شود و هم اكنون به دنبال این هستند كه مسافت‌ها را بشود در كوتاه‌ترین زمان طی كرد و این مسائل وحشتناك و تهدید است.

وی ادامه داد: دشمن در مواد غذایی و در همه چیز ما دخالت می‌كند. برای مواد غذایی «ایزو» گذاشته‌اند و آنان به ما می‌گویند كه چه چیز استاندارد است و در ورزش هم همین طور فیفا تعیین می‌كند و هم‌اكنون همه چیز را دشمن صادر می‌كند.

دبیر كل كمیته پدافند غیر عامل تأكید كرد: دانشگاه‌های ما باید هم اكنون وارد گود شوند هزینه زیادی برای رشد كمی و كیفی دانشگاه‌ها شده و اساتید زیادی تربیت شده‌اند. حال دانشگاه‌ها باید در مقابل این تهدیدها بایستند. نباید هزینه‌هایی كه برای دانشگاه‌ها می‌شود، بیهوده باشد، دانشگاه‌ها وظیفه مقابله با این تهدیدها را دارند.

وی گفت: عمده نگرش ما روی تهدیدهای سخت بوده، در حالی كه ما بیشتر از تهدید نرم گزیده می‌شویم و سابقه تهدید نرم طولانی‌تر است.

برادر احمدی‌نژاد اضافه كرد: خسارت و آسیب‌پذیری تهدید نرم به مراتب بیشتر است و برای این‌كه بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم باید دانشگاه‌ها را وارد صحنه عمل كنیم و از فكر و اندیشه آن‌ها استفاده كنیم.

وی با اشاره به موضوع گوشت‌های آلوده گفت: دشمن برای ضربه زدن به ما حتی از وارد كردن غذای فاسد هم دریغ نمی‌كند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:24:57 توسط ن
هر دم از اين باغ بري مي رسد نادانی مي رود نادان تری مي رسد خوب شد كه سخنان .... بار برادر ا.ن را هم خوانديم. در شگفتم كه اين خانواده چقدر در سرشان "ان ديشه" بار كرده اند.

نوشته شده در تاريخ دوازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با دوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:18:33 توسط سهیلا
تو یکی دهنت رو ببند. بلای جون و مال مردم امثال تو و اون برادر آشغالت هستین. پیروزی بر شما ظالمان نزدیک است. مرگ بر ا.ن

احمد بهارلو دستگیر شد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): احمدرضا بهارلو از اعضای ستاد موسوی در تهران، صبح امروز پس از مراجعه به دادگاه انقلاب، از طرف انتظامات نهاد ریاست جمهوری بازداشت شد.
به گزارش جرس، پیشتر ماموران این نهاد با مراجعه به منزل وی اقدام به ضبط برخی وسایل و مدارک، از جمله هارد کامپیوتر، آلبوم عکس، سیم کارت، سند خودرو، و دسته چک کرد بودند.
ماموران همراه خود حکمی مربوط به اغتشاشگران بعد از فوت آیت الله منتظری و فهرستی از اسامی داشتند.
بهارلو که در آن زمان در منزل حضور نداشت بصورت شفاهی به دادگاه انقلاب احضار شد؛ اما، پس از مراجعه به او گفته شد که پرونده ای از وی وجود ندارد. ماموران انتظامات نهاد ریاست جمهوری، عصر چهارشنبه مجددا با خانواده احمدرضا بهارلو تماس گرفتند و وی را به ساختمان دادگاه انقلاب فراخواندند، که وی پس از مراجعه، توسط همین افراد بازداشت گردید. این درحالی است که آقای بهارلو هیچگونه فعالیتی خارج از ستاد انتخاباتی آقای موسوی نداشته است