Monday, February 8, 2010

انتقاد دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب از سیاست یک بام و دو هوای وزارت کشور


دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی عدم صدور مجوز برای برگزاری کنگره حزب متبوعش و صدور مجوز برگزاری کنگره برای حزب مردم سالاری را سیاست یک بام و دو هوا دانست.

محمد سلامتی در این باره به اعتماد گفت :‌ وزارت کشور به ما اعلام کرد کنگره برگزار نشود اما دلیل کافی در این خصوص به ما ارائه نکرد. تنها به بیان این نکته بسنده کردند که چون پرونده سازمان در حال بررسی در مراجع قضایی است کنگره نباید برگزار شود. حال آنکه این برخورد قانونی نیست زیرا تا وقتی یک تشکیلات سیاسی در دادگاه محکوم نشده باشد باید فعالیتش را ادامه دهد.

وی همچنین در این مصاحبه تاکید کرد: فضای کنونی الان بسیار مبهم است و رفتار افراطیون جناح مقابل اصلاً قابل پیش بینی نیست. از سویی توان عقلای اصولگرا برای جلوگیری از رفتار تند افراطیون هم چندان مشخص نیست بنابراین الان جو غیرقابل پیش بینی است.

سلامتی با اشاره به تقیف رسانه های منتقد اظهار داشت: آیا آقای احمدی نژاد همین حساسیت و تذکری جدی که به قوه قضائیه در خصوص توقیف نشریه همت و موج اندیشه دادند را ، برای اعتماد ملی و سایر روزنامه های توقیف شده هم دادند؟ آیا برای نشریات منتقد هم همین حساسیت ها وجود دارد؟ کسی که مسوول کشور است باید نسبت به همه حساسیت داشته باشد.

اخبار زندانیان سیاسی: وخامت حال دکتر ابراهیم یزدی









در پی فشارهای بازجویان بر دکتر ابراهیم یزدی که شامل بازجویی های شبانه و مداوم و
همچنین بازجویی چند نفره بوده است ، جمعه شب حال دکتر یزدی یه وخامت گرایید و به بیمارستان آتیه در شهرک غرب منتقل شد.



بنابر گزارش شاهدان عینی دو ماشین حامل ماموران امنیتی و یک آمبولانس ساعت 19 روز جمعه دکتر یزدی را به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان آتیه انتقال دادند اما بر حسب همین گزارش ساعت 22 روز شنبه ماموران علیرغم مخالفت پزشکان دکتر را از CCUبه محل نامعلومی انتقال دادند.

شنیده می شود پزشکان بیمارستان اعتراض شدیدی به رفتار ماموران کرده و نسبت به مخاطرات انتقال ایشان از بخش مراقبتهای ویژه هشدار داده اند.

یزدی، 78 ساله روز هشتم دی ماه در منزل شخصی خود در ساعت سه بامداد بازداشت شده است. به گفته خانواده ابراهیم یزدی، او مبتلا به سرطان پروستات است و نیاز به مراقبت دائم پزشک دارد. از بعد از انتخابات 22 خرداد این دومین بار است که وی بازداشت می شود. بار اول وی را از بیمارستان به زندان منتقل کردند

اخبار زندانیان سیاسی: عمادالدین باقی همچنان در انفرادی










حالي كه بازجويي عمادالدين باقي پايان يافته و چهل و دو روز از بازداشت او مي گذرد وي همچنان در سلول انفرادي بند 240 به سر مي برد و در تمام اين مدت حتي محروم از دسترسي به قرآن و ممنوع الملاقات بوده است.



عمادالدين باقي يك روز پس از عاشورا و به اتهام مصاحبه با آيت الله منتظري كه در بي بي سي فارسي پخش شد ، در منزلش بازداشت شد. خانواده باقي گفته اند ضمن اينكه هيچ اتهامي متوجه آن مصاحبه نمي تواند باشد قابل توجه است كه اين گفتگو دو سال قبل انجام شده بود و وي از زمان و نحوه پخش آن خبري نداشت و اساسا اين اقدام طبق قانون آني بوده ، نه مستمر و پايانه يافته است و بيم تباني و يا امحاء آثار نمي رود تا بازداشت موقت او ادامه يابد. خانواده باقي مي گويند بازداشت او بلاوجه است در حالي كه اگر بر فرض نسبت به آن مصاحبه اتهامي متوجه او بود مي توانست احضار شود و در دادگاه حضور يابد و در مورد آن توضيح دهد.



خانواده باقي به خصوص با توجه به وضعيت جسمي وي خواستار آزادي او هستند. آنها اعلام كرده اند كه پايان زندان انفرادي و ملاقات با باقي را به دادستاني تهران داده اند كه هنوز موفق به دريافت پاسخي از اين نهاد نشده

اخبار زندانیان سیاسی: تاج زاده در دادگاه از خود دفاع نکرد








دومین جلسه دادگاه سید مصطفی تاجزاده، عضو ارشد جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب
اسلامی امروز درحالی برگزار شد که وی باز هم حاضر به دفاع از خود نشد.

به گزارش نوروز، مصطفی تاجزاده پیش از این اعلام کرده بود که تا به شکایت رسمی وی که 10 سال پیش از احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صورت گرفته ، رسیدگی نشود، او در هیچ دادگاهی از خود دفاع نخواهد کرد.

فخرالسادات محتشمی پور، همسر این ازاده دربند درباره دادگاه امروز که به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده بود، گفت: اقای تاجزاده طبق روال قبلی از حق دفاع خود استفاده نکرد و ضمن تشکر از وکلای محترمشان که زحمات زیادی برای مطالعه پرونده کشیده اند، به ایشان نیز اجازه دفاع نداد.

به گفته محتشمی پور، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات در جلسه محاکمه خود اعلام کرد که "همانطور که در دادگاه قبلی گفتم، قاضی می تواند حکمش را بدهد.‬"

تاجزاده پس از کودتای انتخاباتی 22 خردادماه بازداشت شد..

دیدار جوانان و دانشجویان در ‌آستانه ۲۲ بهمن با میرحسین موسوی







در آستانه ۲۲بهمن ماه و سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز مهندس میرحسین موسوی در دیداری صمیمی با جمعی از دانشجویان و جوانان سراسر کشور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی پرداختند.

به گزارش کلمه در این جلسه ابتدا بیانیه جمعی از دانشجویان و جوانان حامی مهندس موسوی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد و سپس نخست وزیر محبوب امام با تیریک ایام دهه فجر به تحلیل چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی وآنچه که بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم اتفاق افتاد ،پرداختند.

مشروح سخنان میر حسین موسوی در این دیدار تا ساعاتی دیگر در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

به گزارش کلمه متن کامل بیانیه جمعی از دانشجویان و جوانان حامی مهندس موسوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صفحات تاریخ ایران یادآور سلحشوری های دلیرمردان و شیرزنانی ست که جان خود را در راه مبارزه با دیو خودکامگی و استبداد فدا کرده اند و پرچم این نهضت نسل به

نسل بر دوش فرزندان پاک این کهن دیار بوده است.

سی و یک سال پیش زمانی که انقلاب اسلامی ایران در میان موجی از امید و ایمان به پیروزی رسید همه نیک می دانستند که راهی بس طولانی و دشوار در راه تحقق کامل

آرمان های انقلاب داریم.

امروز ما نسل جوان ایران هستیم که بر همان عهد و میثاقی که پدرانمان با خمینی کبیر بستند مانده ایم.شعار آن روز – که خواسته امروز ایرانیان و به راستی سبزترین شعار نیز هست –استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که جلوه تمام نمای خواسته های یک ملت بزرگ بود.

بی تردید ترتیب این خواسته ها نیز در این شعار نهفته است. استقلال از بیگانگان به عنوان مهمترین عامل غرور ملتی به بزرگی تاریخ، آزادی از هر آنچه جسم و روح و فکر انسان و انسانیت انسان را به بند می کشد و نهایتا جمهوری اسلامی با تمام اصول و ویژگیهای آن که در کلام بزرگان و معماران آن نهفته است.

امروز به دلایل گوناگون که ملت ایران و به خصوص جوانان از همه بیشتر به آن آگاهند و با گوشت و پوست این دلایل را لمس میکنند روح این شعار مورد خدشه جدی قرار گرفته است.دولتی برخواسته از اراده ای خاص با ضعیف ترین عملکرد در طول سالهای پس از انقلاب استقلال و میراث گرانبهای امام و شهیدان را به مسلخ برده، تمامیت خواهان که مطرودین امام راحل بودند با چوب و چماق و باتوم و … بهترین های این مرز و بوم را به بند کشیده اندو به دنبال اسیری فکر و ذهن مردمند و از جمهوری اسلامی نیز جمهوریت از اسلامیت و اسلامیت از جمهوریت غریب تر و تنها تر مانده است.

از این رو در ۲۲بهمن در حالی که بسیاری از دوستان و همکلاسی هایمان و اساتید عزیزمان در زندان هستند، با نمادهای سبزمان که برگرفته از آموزه های دینی واعتقادات مذهبیمان است به خیابان ها می آئیم و برای تحقق کامل استقلال،آزادی وجمهوری اسلامی یک صدا و بلند تر از همیشه فریاد بر می آوریم و به اقتدار گرایان نشان خواهیم داد که دیر یا زود جمهوری اسلامی را از بند آنان آزاد خواهیم کرد.

با صلابت و آرامش و با پرهیز از خشونت در راه سبزمان قدم برخواهیم داشت و خوب می دانیم که پیروز نهایی این مبارزه تاریخی هستیم و ایمان داریم که خون برشمشیر پیروز است.

شعارنویسی سبز را تا ۲۲ بهمن بر دیوارهای شهر ادامه خواهیم داد










شعارنویسی سبز را تا ۲۲ بهمن بر دیوارهای شهر ادامه خواهیم داد
ایجاد شده در: 02/08/2010 - 14:00, به روز شده در: 02/08/2010 - 14:06
شگفت انگیز است! و در این فضا اگر به چشم ندیده باشی، اگر فقط خبرها را خوانده باشی، شاید برایت باور نکردنی باشد. اما اتفاق در خیابان‌های شهر باز فراتر از وعده خبرها رفته است. خبرها از دار و بند حکایت می‌کنند؛ از به حبس فرستادن این یار آشنا و آن نامِ ناآشنا. از تهدید حکایت می‌کنند، و از تیغی که با سر و صدا تیز می‌کنند. اما در میان این صدای گوش‌خراش دل آزار، خطوط سبزی که دوباره بر دیوارهای شهر ظاهر شده‌اند، با همه سکوت‌شان، پیغامی را بلندتر از این هم‌همه فریاد می‌زنند.

از عاشورای خونین به بعد، کودتاچیان شعارهای سبز را با جد و جهد زیر رنگ‌های سیاه پوشانند. در تدارک سرکوبِ هرچه بیشتر، دیوارهای شهر سیاه و سیاه‌تر شد. دیگر به ندرت می‌شد شعارهای تازه بر دیوارها یا کیوسک‌ها دید. اما از ابتدای هفته منتهی به ۲۲ بهمن، بار دیگر شعارهای دعوت به تظاهرات روی دیوارهای شهر پدیدار شدند: «۲۲ بهمن»؛ «۲۲ بهمن سبز»؛ «۲۲ بهمن با جنبش سبز»؛ «یا رفراندوم، یا انتخابات آزاد V» و...

شعارنویسان این شب‌های تار، بی گمان و بی اغراق از شجاع‌ترین مجاهدان آزادی تاریخ این خاکند. این جوانان گمنام، با ماژیک و اسپری در برابر کودتاچیان مسلحی که به هیچ قانونی و قاعده‌ای پایبند نیستند، به رغم کسانی که تمام هم و غمّ‌شان ناامید کردن مردم است، امید را پیش چشم شهروندان تجسم بخشیده‌اند.

شعارنویسان، قطعاً از خطرهایی که در کمین شان است با خبرند. بسا دوستانشان که به بند گرفتار آمده‌اند. گاهی شعارهای نیمه تمامشان را در دعوت به تظاهرات 22 بهمن که می‌بینی، دلت می‌لرزد. اما آنها به رغم چنین ترس ملموس و نزدیکی، باز به فرستادن پیام امید خود ادامه می‌دهند؛ و خود این عمل شاید مهم‌ترین پیغام‌شان است.



آنان که همه تلاش خود را کردند و می‌کنند تا ناامیدی بیاورند، اگر اهل فهمیدن باشند، لازم نیست منتظر ۲۲ بهمن و اجرای باقی نمایش خود بمانند. همین چند روز شعارنویسی، باید نشان داده باشد که انگیزه پشت جنبش سبز قوی‌تر از آن است که تسلیم ترس شود. اگر کسی اهل فهمیدن باشد، همین شعارها باید نشانشان دهد که با نمایش دادن، نمیتوان خواست عمق یافته مردمی را عقب زد یا انکار کرد.



جوانانی که برای دعوت به ادامه مقاومت در این شبها جان خود را بر کف دستشان گذاشتند، پیش از هر تظاهراتی، این پیام را رساندند که مبارزه، مثل زندگی، همچنان ادامه دارد. آنها این پیام را رساندند که مبارزه و مقاومت ادامه دارد، و با این یا آن اتفاق فیصله نیافته و به این راحتی هم تمام نمیشود. پیغام سبزی که دوباره روی دیوارهای شهر روییده، به ما نوید میدهد که بهار را باید انتظار کشید؛ نه به انتظاری که بگذاری تا برسد، بلکه به انتظاری که بکاری تا بروید. همانطور که شعارهای سبز در این روزهای غمبار دوباره پیش چشمان شگفت زده ما روییدند.

همه ما، مدیون جوانان و پیرانی هستیم که در این روزهای سرد و تلخ، بهار را نوید می‌دهند. امید که با هم از این زمستان تاریک بگذریم و به بهار برسیم.

بازداشت ۱۴ تن از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

ندای سبز آزادی: در ادامه فشارهاي نيروهاي امنيتي در آستانه 22 بهمن، بر دانشجویان دانشگاه صنعتي اميركبير (پلي تكنيك تهران) بیش از 14 تن از دانشجویان این دانشگاه بازداشت شده اند.

براساس گزارش ندای سبز آزادی نيروهاي امنيتي در طي هفته گذشته، 5 نفر از دانشجويان دانشگاه را با احضاريه تلفني كه توسط حراست دانشگاه انجام مي شد، به دفتر پيگيري وزارت اطلاعات فرستاده اند که همگی این دانشجویان بازداشت شدند و از ابتداي هفته تنها يكي از دانشجويان با خانواده خود تماس گرفته و از حضور خود در زندان اوين خبر داده است

تا این لحظه از محل نگهداری سایر دانشجویان اطلاعی در دست نیست.

در ادامه این پروژه نیروهای امنیتی شش نفر ديگر از دانشجويان را نيز با تماس تلفني حراست دانشگاه به دفتر پيگيري احضار کردند كه تا امروز خبري از بازگشت آنان در دست نيست. نكته بسیار مهم در این احضارها اين مسئله است كه اكثر دانشجويان احضار شده دانشجوي فعال سیاسی در سطح دانشگاه نبودند و حتي به كميته انضباطي نيز فراخوانده نشده بودند.

از سوی دیگر از طرف دادسراي عمومي و انقلاب تهران با 10 نفر از دانشجويان دانشگاه تماس گرفته شده و در اقدامي غير قانوني آنها را به دادسرا احضار کرده اند و اين در شرايطي است كه با دهها نفر ديگر از دانشجويان اين دانشگاه نيز تماس گرفته شده و آنها را تهديد به بازداشت در صورت حضور در تجمعات آينده كرده اند.

اين حالي است كه بيش از 60 تن از اساتيد دانشگاه در نامه اي خواستار پايان فشار هاي بي مورد بر دانشجويان شده بودند که رئيس دانشگاه امیرکبیر نیز قول پیگیری و توقف این اقدامات را به اساتید داد و اساتید نیز براساس این قول نامه خود را منتشر ننمودند.

براساس گزارش رسیده به ندای سبز آزادی دانشگاه اميركبير شرايطي ناگواري طي مي كند و فضاي امنيتي و سختي را در آستانه 22 بهمن تحمل مي كند.بازداشت ۱۴ تن از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

ندای سبز آزادی: در ادامه فشارهاي نيروهاي امنيتي در آستانه 22 بهمن، بر دانشجویان دانشگاه صنعتي اميركبير (پلي تكنيك تهران) بیش از 14 تن از دانشجویان این دانشگاه بازداشت شده اند.

براساس گزارش ندای سبز آزادی نيروهاي امنيتي در طي هفته گذشته، 5 نفر از دانشجويان دانشگاه را با احضاريه تلفني كه توسط حراست دانشگاه انجام مي شد، به دفتر پيگيري وزارت اطلاعات فرستاده اند که همگی این دانشجویان بازداشت شدند و از ابتداي هفته تنها يكي از دانشجويان با خانواده خود تماس گرفته و از حضور خود در زندان اوين خبر داده است

تا این لحظه از محل نگهداری سایر دانشجویان اطلاعی در دست نیست.

در ادامه این پروژه نیروهای امنیتی شش نفر ديگر از دانشجويان را نيز با تماس تلفني حراست دانشگاه به دفتر پيگيري احضار کردند كه تا امروز خبري از بازگشت آنان در دست نيست. نكته بسیار مهم در این احضارها اين مسئله است كه اكثر دانشجويان احضار شده دانشجوي فعال سیاسی در سطح دانشگاه نبودند و حتي به كميته انضباطي نيز فراخوانده نشده بودند.

از سوی دیگر از طرف دادسراي عمومي و انقلاب تهران با 10 نفر از دانشجويان دانشگاه تماس گرفته شده و در اقدامي غير قانوني آنها را به دادسرا احضار کرده اند و اين در شرايطي است كه با دهها نفر ديگر از دانشجويان اين دانشگاه نيز تماس گرفته شده و آنها را تهديد به بازداشت در صورت حضور در تجمعات آينده كرده اند.

اين حالي است كه بيش از 60 تن از اساتيد دانشگاه در نامه اي خواستار پايان فشار هاي بي مورد بر دانشجويان شده بودند که رئيس دانشگاه امیرکبیر نیز قول پیگیری و توقف این اقدامات را به اساتید داد و اساتید نیز براساس این قول نامه خود را منتشر ننمودند.

براساس گزارش رسیده به ندای سبز آزادی دانشگاه اميركبير شرايطي ناگواري طي مي كند و فضاي امنيتي و سختي را در آستانه 22 بهمن تحمل مي كند.



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:38:28 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
درختان تسلیت, جنگل غمان آخرت باشد. شنیدم سینه ات را بمب آلوده است. من اندوه بررگت را پذیرایم. ولی آخر چرا نامرد بودن, چرا مرد نا بودن, چرا بر سینه مردان چنین رگبار بگشودن؟ من اینک اوج فریادم, ز فریادی از خون پاک آن یاران که در یک صبح خونین آسودند. و تا فردای پیروزی وجودم صبحگاهی تیرباران است.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:33:40 توسط nas
حکم اعدام یک زندانی سیاسی دیگر صادر شد http://www.iranglobal.info/I-G.php?mid=2-56909

خامنه ای بار ديگر از تقلب اش در انتخابات دفاع کرد:















ايلنا : خامنه‌ای در دیدار جمع زیادی از فرماندهان، افسران، خلبانان و كاركنان نیروی
هوایی ارتش، راز استحكام، ماندگاری و اثربخشی انقلاب اسلامی را، وجود انگیزه الهی، اخلاص و ایمان در بنای آن دانستند و با اشاره به ضرورت حفظ وحدت آحاد مردم، تأكید كردند: ملت ایران در روز 22 بهمن، با نمایش وحدت كلمه و اتحاد خود، جبهه استكبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد كرد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در این دیدار كه در سالروز بیعت جمعی از افسران و كاركنان نیروی هوایی با امام خمینی در 19 بهمن سال 57، انجام شد، فرمانده كل قوا، حادثه نوزده بهمن 57 را یك خط شكنی بزرگ سیاسی خواندند و افزودند: در این حادثه جز انگیزه خدایی و اخلاص، هیچ انگیزه دیگری وجود نداشت، و به همین دلیل حركت نوزده بهمن 57، در تاریخ ماندگار شد و همچنان نیز اثرگذار است.

خامنه ای با تأكید بر اینكه راز ماندگاری انقلاب اسلامی اتكاء به خداوند متعال و ایمان مردم است، خاطرنشان كردند: به همین دلیل است كه هرگاه توده عظیم مردم در سراسر كشور، برای انقلاب احساس خطر، و دشمنی جدی می كنند، بدون فراخوان به خیابانها می آیند و این همان اتفاقی است كه در روز 9 دی افتاد.

خامنه‌ای با اشاره به تلاش همیشگی بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی برای كوچك نمایی حضورهای میلیونی مردم افزودند: راهپیمایی و حادثه روز 9 دی (روز سانديس) آنقدر عظمت داشت كه دشمنان اینبار نتوانستند عظمت آن را پنهان كنند و مجبور به تأیید آن شدند. ( لازم به توضيح است هيچ رسانه ای خارجی از عظمت روز سانديس ننوشت و او مثل هميشه دروغ ميگويد)

وی حضور در صحنه مردم، به هنگام احساس خطر برای نظام اسلامی را یك حركت ایمانی و قلبی و متأثر از انگیزه الهی دانستند و تأكید كردند: حضور عظیم و میلیونی مردم همچون راهپیمایی 9 دی فقط با اراده و دست قدرت الهی امكان پذیر است زیرا دلها به دست خداوند است و از آنجا كه نظام اسلامی، حركتی الهی است، خداوند از آن، اینگونه دفاع می كند.

خامنه‌ای با تأكید بر اینكه ابراز نفرت مردم دنیا از سران استكبار نشانگر این است كه افكار عمومی دنیا شعارهایی همچون حقوق بشر و دموكراسی را از آنان باور نمی كند، خاطرنشان كردند: كسانی دم از حقوق بشر می زنند كه ابتدایی ترین حقوق انسانها را در زندانها و در سراسر دنیا و حتی در مورد ملت خود لگدمال، و شكنجه را رسماً قانونی می كنند. آیا این مایه سرافكندگی برای یك كشور نیست؟
وی گفت : این مدعیان دموكراسی با مستبدترین و ارتجاعی ترین حكومتها در دنیا و از جمله در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا عقد اخوت می بندند و بعد هم دم از دموكراسی می زنند.

خامنه ای با اشاره به وجود فضای تهدید، تهمت و تحریم بر ضد جمهوری اسلامی در طول 30 سال گذشته و هوشمندی و تجربه اندوزی ملت ایران، خاطرنشان كردند: نظام اسلامی در چنین فضای سنگین تبلیغاتی و انواع فشارها، توانسته است به پیشرفت های شگرف كنونی در عرصه های دفاعی و علمی و فناوری از جمله زیست شناسی، هسته ای و لیزری دست پیدا كند.

وی حفظ وحدت آحاد مردم را خاری در چشم دشمنان، و اصلی ترین نیاز كنونی برشمردند و تأكید كردند: مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه بعد از انتخابات، ایجاد شكاف بین آحاد مردم بود كه این هدف بدست نیامد و اكنون كاملاً مشخص شده است، كسانی كه در مقابل عظمت ملت ایران در انتخابات ایستادند، از ملت نیستند بلكه افراد ضد انقلاب صریح و یا افرادی هستند كه براثر جهالت و لجاجت خود همان كار ضد انقلاب را انجام می دادند و ربطی به توده مردم ندارند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:31:45 توسط شورا
در واقع، هراس خامنه ای جدای از اتفاقات روز عاشورا، هم اکنون متوجه تکرار حماسه ی دیگری از طرف توده ها، در روز ٢٢ بهمن، سالروز سقوط نظام سلطنتی است.پوشیده نیست، بدون حضور وسیع توده های طبقه کارگر در این مجموعه کارزار مبارزاتی توده های مردم، خامنه ای و جناح سرکوبگر جمهوری اسلامی، هنوز بر این باورند که با تکیه بر تشدید سرکوب، دستگیری های گسترده، زندان، شکنجه و گسترش اعدام در درون جامعه، قادر هستند جنبش انقلابی توده ها را مهار سازند.طبیعتا، زمانی که جنبش عمومی توده ها، با گسترش بیشتر و همگانی شدن خود، توازن قوا را به نفع انقلاب رقم زند، زمانی که طبقه کارگر با حضور مستقل خود، عرصه را بر این نظام استبدادی و سرکوبگر تنگتر سازد، زمانی که سرکوب، به عینه در تمام عرصه های اجتماعی و مبارزاتی، اثر و کارکرد خود را از دست بدهد، در آن صورت، خامنه ای با همه کسانی که به “جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر” وفا دارند، بدون هیچ اما و اگری، تن به مصالحه خواهد داد.22 بهمن به طور بالقوه می تواند به بسیاری از سوالات درباره آینده جنبش اعتراضی ایران حداقل در کوتاه مدت پاسخ دهد ٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:15:59 توسط آرش
فقط بخاطر اسلام نه‌ یک کلمه کم نه‌ یک کلمه بیش ... " ثروت‌های حاشیه أی و ناگهانی خانواده خامنه أی : قرارداد‌های اسلحه (تانک موشک و ضد هوایی ) .فقط ۱۰ میلیارد دلار با چین معامله شده است ( ۳ میلیارد دلار کمیسیون گرفته شده،چون کمیسیون قرارداد اسلحه بالاست ) ۱۱ میلیارد دلار از روسیه اسلحه خریداری شده است.( ۳ میلیارد دلار کمیسیون گرفته شده ) حدود ۲.۵ میلیون بشگه نفت نفت ایران روزانه فروش میرود که یک میلیون و نهصد هزار بشگه آن از طرف خامنه أی فروخته میشود.بابت حمل و نقل هر بشگه نفت ۵ سنت کمیسیون بر میدارند.بعضی‌ از پول‌ها هم برای پروژه‌های سری است و کسی‌ حسابش را ندارد پروژه‌های اتمی‌،نظامی ،حزب الله و پروژه‌های خارج از کشور،مثلا می‌گویند ۲۰ میلیون دلار میخواهیم،نصفش را خرج میکنند و نصفش را خودشان برمیدارند.حالا معلوم است چرا خامنه أی با روضه ابا عبدالله سر کار آمده است و براحتی در روز عاشورا آزدیخواهان را به خاک و خون میکشاند "برای چه ؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:08:57 توسط mohemnist
He first defines Melat as those criminals around him and then says anyone who stands against them is not a member of Melat. This is a Belahat in his part. V

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:53:59 توسط فريد
خيلي نگرانند فكرش رو بكنيد مردم به خانه هاي ميليارديشان حمله كنن تمام پولهاشون در يك روز بخار ميشه

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:51:00 توسط آرش
فقط به خاطر اسلام یا صد رحمت به دزد‌های دریایی ؟ ثروت‌های حاشیه أی و ناگهانی خانواده خامنه أی : قرارداد‌های اسلحه (تانک موشک و ضد هوایی ) .فقط ۱۰ میلیارد دلار با چین معامله شده است ( ۳ میلیارد دلار کمیسیون گرفته شده،چون کمیسیون قرارداد اسلحه بالاست ) ۱۱ میلیارد دلار از روسیه اسلحه خریداری شده است.( ۳ میلیارد دلار کمیسیون گرفته شده ) حدود ۲.۵ میلیون بشگه نفت نفت ایران روزانه فروش میرود که یک میلیون و نهصد هزار بشگه آن از طرف خامنه أی فروخته میشود.بابت حمل و نقل هر بشگه نفت ۵ سنت کمیسیون بر میدارند.بعضی‌ از پول‌ها هم برای پروژه‌های سری است و کسی‌ حسابش را ندارد پروژه‌های اتمی‌،نظامی ،حزب الله و پروژه‌های خارج از کشور،مثلا می‌گویند ۲۰ میلیون دلار میخواهیم،نصفش را خرج میکنند و نصفش را خودشان برمیدارند.حالا معلوم است چرا خامنه أی با روضه ابا عبدالله سر کار آمده است و براحتی در روز عاشورا آزادیخوهان را به خاک و خون میکشاند".

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:42:00 توسط Iranpour
اگر جزٔ این اراجیف بی‌ سر و ته و گیج و مغشوش، که نیست مگر هذیان‌های یک دیوانهٔ مالیخولیایی، چیز دیگری می‌‌گفتی‌ موجب حیرت همهٔ انسانهای با خرد و با شعور و شرف و آزاده می‌‌شد. پاسخی در روز ۲۲ بهمن و روزهای در پیش رو به توی گرفتار در چنبرهٔ بیماریهای خطرناک ایران و ایرانی بر باد ده خواهیم داد که دیگر هرگز در تاریخ فرزندان ما ،احدی گوش بدهکاری به جانیان بالفطره‌ای که خدا را در حد عمله و اکرهٔ خود به خدمت می‌‌گیرند تا هزار و یک جور عقده و بیماری خود را چونان سرطانی در جامعی‌ سرایت دهند،نخواهد داشت. ای دیکتاتور سفاک و حقیر و مفلوک کمتر از آنی‌ که یک انسان برخوردار از ارزشهای انسانی‌، به چیزی کمتر از به زیر کشیدن این نظام فاشیستی قرون وسطایی و ضد ایران و ایرانی تو تن در دهد.مرگ بر تو و مرگ بر این نظام در حال سقوط.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:40:42 توسط زاگرس محارب
بي هيچ ترديد خامنه اي كودن ترين و سفيه ترين ديكتاتوريست كه تا بحال تاريخ بخود ديده است! واقعا كه مجسمه تمام قد بلاهت است! آخوند به اين خرفتى نوبره٠ انگار تو اون كله پر از گچ است٠٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:12:43 توسط mohammad
ملت ایران از تو و از ان اسلام ننگین تو بیزارند مردک دیگه از ملت ایران صحبت نکن

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:52:47 توسط آرش
جشن ۲۲ بهمن یا جنگ ۲۲ بهمن ؟ دولت که گفته است جشن است،و ما میدانیم که جنگ است،و حتّی یک نفر هم برای جشن نمیاید،جنگ برای دو گروه کاملا مشخص، نگاهدارنده رژیم و سر نگون کنندگان، حد واسطی هم وجود ندارد.دیدم که ظرف‌های زباله را برای خود برداشته اند و آهنی را به خیابانها سپرده اند.ما برای گاز اشگ آور شما به اندازه کافی‌ لاستیک‌های فرسوده و لباس‌های نخی اضافی می‌آوریم با دود‌ها و آتش ها، خشم و مظلومیت خود را به تمام جهانیان نشان خواهیم داد.پیام و حقانیت دفاع از خود را در برابر لشگریان لاشخور‌های ولایت فقیه که بر پیکره مردم قهرمان ایران و ثروت‌های آن پرواز میکنند میفرستیم.در این سر زمین ماییم و دیوار " برلن " ولایت فقیه که باید سر نگون شود، دیر یا زود سرنگون خواهیم کرد. ما هر گز با شما صلح و آشتی‌ نداشیم و نخواهیم داشت،انبوهی از لاله‌های سرخ در تمامی سرزمین ایران و انبوهی دیگر از گمشدگان , در زندانها گواه آن است،ما فرزندان ایرانیم و به آن میبالیم.مرگ را برای شما هر روز ترسیم می‌کنیم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:33:13 توسط حمید - س
اینکه خامنه یی در سالروز پیوستن بخشی از همافران به مردم در ۱۹ بهمن ۵۷ با آنان سخن میگوید یاد آور تجربه تلخی‌ است از انقلاب ۵۷. در همان آغاز انقلاب خمینی با برجسته کردن پیوستن ارتش به ملت توانست با فریبی بزرگ بدنه ارتش را از ضربه‌های انقلابی‌ مردم حفظ کند. اعدام جمعی از سران ارتش و شهربانی که بدون محاکمه و تائید جرم آنها صورت گرفت، تنها برای فریب انقلاب و مردم خواهان عدالت و آزادی بود. خلع سلاح مردم پس از انقلاب و حمایت ارتش و دستگاه پلیسی‌ از آن که از صدمات انقلابی‌ وارده به خود در هراس بودند، خمینی و دولت بازرگان را تنها پشتیبانان خود یافتند و به حمایت او کمر بستند.خمینی با تکیه به ارتش و دستگاه پلیسی‌ باقی‌ مانده از رژیم شاه با سرکوب نیروهای انقلابی‌ در کردستان و خوزستان و خلق ترکمن، ضد انقلاب را برای تهاجم نهایی به باقیمانده‌های انقلاب که همان نیروهای فعال سیاسی انقلابی‌ بود آماده کند که حاصل آن کشتار هزاران انسان انقلابی‌ و ببند و زنجیر کشیدن دهها هزار تن‌ دیگر بود. نتیجه این فریب بزرگ خمینی که گفت "ارتش به آغوش ملت باز گشته" جز خرابی و شکست برای انقلاب نوپای مردم ایران نداشت.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:51:42 توسط melina
توده ى مردم خودشون ز مايه ى سر افكندگى ملت ايران تو , اون مجتبى ح... زاده ات و دولت كودتا با اون ميمون احمقى نژاد هست... در ضمن توده ى مردم خودشون زبون دارند .

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:44:51 توسط Amin
علی گدای شل، تو اگر راست میگی ۲۲ بهمن بیا توی راهپیمایی و مثل موسوی و کروبی در بین مردم باش تا ببینی ملتی که دام از آنها میزنی چطور قیمه قیمت میکنن. مردک جانی وطن فروش! تو یک فرد کاملا بیمار روانی هستی که همه چیز و همه کس را "دشمن" میبینی و در صحبتهایت هم از هر ۱۰ کلامی که به دروغ میگویی ۲۰ کلمه ان دشمن است!!! اصلآ تو روانپریش خون اشام معنای "دوست" و "دوستی" و "دوست داشتن" و "دوست داشته شدن" را میفهمی؟؟؟!!! تو حتا پسر حرمزادات مجتبا در آرزوی مرگت لحظه شماری میکند. دیکتاتوری که تمامی اطرافیانش و نزیکترین افرادش را دشمن میداند و همگی را دشمن خود میداند و به هیچ کسی نمیتواند اعتماد کند!!! و در فکرو ذهنش کلمه ای جز "دشمن " نمییاد!!! این دنیا برایش جهنمی بیش نیست! و مزدوران اطراف او نیز همگی چشم طمع به اموال دزدی و چپاول مال مردم را دارند!!! این حقیقت نظام "ولایت وقیح" ای هستش که این فرد روانی برای خودش چیده !!! اما ملت شجای ایران در ۲۲ بهمن دودمان این رژیم فاسد و ضد مردی را میسوزانند و یک حکومت دموکراسی برخاسته از رای ملت جایگزین ان مینمایند. مرگ بر استبداد دینی !!! پاینده باد ایران آزاد!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:39:34 توسط zede droghgo
آخه آدم چي بگه تمام جمله بجمله اين مرد دروغه و خنده داره ولي بايد بحال خودمان گريه كرد كه اين آخوند چندين و چند سال است بجاي ملت تصميم ميگيره و نتيجه اش همين است كه ميبينيد٠ چقدر دروغ ميگي شرم نميكني ؟ اگر ملت ايران فقط ارازل و اوباش و چند تا آخوند و گرهبان قند علي و راهزنان است اينها ارزاني خودت ٠ملت حقيقي ايران را روز ٢٢ بهمن خواهي ديد !

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:34:58 توسط دگتر الفی
خلیل نیشابوری سلام ،دمت گرم خوش به سعادت تو که از کنار بارگاه فردوسی برخواسته وما را هم با خود به باغ زیبایت مهمان میکنی ،من بی استعداد،شاعر نیستم،اما چه کنم که وقتی بوی خاک مقدس خراسان آرامگاه فردوسی،این غیور مرد،که به ما شناسنامه ایرانی داده ،هر ایرانی را به زنده بودن امیدوار میکند(1400ساله که،ما رفتیم به ذلت//31سال دیگر،هم به خجلت=به بیداری از این غفلت!ملت هم رسیدست//که،امروزه آخوند دزد وجانی،به نیرنگ و تقیه وابستست).خامنه ای خون خوار بازم ایه نازل میکند!! مریکه میگه( با تأكید بر اینكه ابراز نفرت مردم دنیا! از سران استكبار! نشانگر این است كه افكار عمومی دنیا! شعارهایی همچون حقوق بشر و دموكراسی! را از آنان باور نمی كند، خاطرنشان كردند: كسانی دم از حقوق بشر می زنند كه ابتدایی ترین حقوق انسانها !را در زندانها! و در سراسر دنیا و حتی در مورد ملت خود! لگدمال، و شكنجه را رسماً قانونی می كنند!!آیا این مایه سرافكندگی برای یك كشور نیست؟)با این اعتراف!!الحق که اخوندی !!روی الله را هم سیاه کردید و پیغمبر هم دیگر از خجالت جواب خدا را نمیتواند بدهد! عجب اسلامی که من هم خبر ندارم از کجا امده؟؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:48:54 توسط فدات
خیلی ممنون شکنجه را محکوم کردی حضرت مشنگ. این دوباره از ترس رفت چند بست زد لول شد اومد جفنگ گویی. حرف هایش همیشه سطحی و شعار گونه است چون تخصص هیچ چیز از جمله درس بی فایده آخوندی را هم ندارد. ولی در مورد همه چیز صبح تا شب هجویات استفراغ میکنه و در مورد زمین و زمان مرتب جوک میگه به غیر از صحبت در باره معتادین و بحث شیرین لواط که خود در آنها بسی تجربه دارد. علی شیره ای حیا کن - سلطنتو رها کن.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:26:49 توسط اکبر-استکهلم
اگه منظورت از ملت ۴ تا آخوند و بسیجی و پاسدار هست، باید با افتخار بگم که ما نیستیم. این اخوندا ، بسیجیها و این پاسدارا کسانی هستند که خون جوانان وطن را ریخته اند و در زندانها به خیلی از زندانیان بی دفاع تجاوز و شکنجه کردند. خامنه ی به این ارازل میگه ملت . با کمال افتخار ما جزو این ملت نیستیم . بلکه جزو ملتی هستیم که طلسم ولایت را شکسته ایم. پیش بسوی بهمن عظیم ، روزی که ریش و ریشه خامنه ی را در میاوریم و میسزنیم .

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:24:42 توسط ستاره
ولي جنايتكار فقيه در جنگ تمام عيار با مردم ايران... هموطنان, دوستان, ياران, دليران, قهرمانان, رزمندگان و مبارزان "ارتش آزادي ايران" درود بر شما! براي انقلابي ديگر در بهمني خروشان, در ٢٢بهمن بپاخيز! در تهران, كردستان, سيستان و بلوچستان, در شمال, جنوب, مشرق و مغرب ايران زمين و در سراسر جهان بپاخيز! ما مردم قهرمان ايران فقط يك حرف و يك پيام براي جهانيان داريم: ما مردم ايران آزادي ميخواهيم و آنرا به هر بهائي, ولو با چنگ و ناخن و دندان بدست خواهيم آورد... با درود و صد هزار درود به خلق قهرمان ايران كه بار ديگر اميد را براي جهانيان زنده كرد! براي "سرنگوني رژيم ولي فقيه" و برقراري يك "حكومت مردمي" لحظه اي از پاي ننشينيم! صبح زيباي پيروزي و آزادي براي خلق در زنجير بسيار نزديك است!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:18:06 توسط شهيدان شهر درغيبت
خامنه اي بيخود لباس روحانيت را پوشيده است هرچند ديگرروحانيتي وجود ندارد او بد به سياست آلوده شده ودرست مانند سياستمداران استعمار گر ميخواهد شب را روز جلوه دهد اما اقاي رهبر آناني كه دستور كشتن چشم دراوردن دريدن تجاوز شكنجه واعتراف گيري كه همان دزدي وزورگيري است را دادند در مقابل ملت نياستادند؟درمقابل اجانبي چون روسهاايستادند كه ايران راغارت كرده وميكند؟چه كسانيرا ميخواهيد گول بزنيد مردم بيسواد ده قرن پيش را؟تنها ١ فرد در برابر ملت ايستاد وآن شما بودي وهمه جنايات هم بدستور مستقيم شما صورت گرفت وادامه دارد شما مشروعيت را از دست داديد وهرروز بيشتر ماهيت شما روشن ميشود شما اجانب رابيشتر از ايرانيان ارزش مينهيد شما ماندگار نخواهيد شد حتا باكشت نيمي از مردم مظلوم

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:00:43 توسط هم وطن
نمیشه از خداوندی که اینگونه از حکومت وقیح تو حمایت میکند بخواهی کاری کند که فقط میر حسین موسوی وکروبی ونه همه ملت دست از سرت بردارند.نکنه خداوند تو این یک کار هم از دستش بر نمی آید.احتمالا خداوند هم سبز شده.هم وطن بیست و دوم بهمن یادت نره.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:49:53 توسط نداي ايران
ملت قهرمان ايران روز22 بهمن با آ مدن مليونها تن به اين مردك جانى بار ديگر نشان خواهند داد كه قدرت تعين كننده با رژيم خون آشام اسلاميست يا در دستهاي اهنين مردم٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:34:23 توسط تهمتن
احساس خطر گويي; آنهم چندين بار و تهديد نظام گويي(ازقيام مردم) در گفته هاي اين جنايتكارشكست خورده بخوبي ديده ميشود. ترس ووحشت او از قيام مردم خلاصه نشده بلكه هراس او نيز از نيروهاي آرتش هم كه با كوچكترين غفلت;ممكن است به مردم به پيوندند هم اورا هراسناك كرده و به همين خاطرهم هست كه بيشترملاقاتها و سخنراني هاي خودرا در حضور نيروهاي نظامي انجام داده ومنبعد هم انجام خواهدداد. اماخود بخوبي ميداند كه اتكا به نيروهاي رنگارنگ نظامي وانتظامي براي دفاع از نظام وحساب كردن به اين نيروها سرابي پيش نبوده و همچنان بايد حساب نظام را با نيروي چند هزار نفره بسيجي و لباس شخصي وزارت اطلاعات و فرزندان جنايتكار سران خودنظام كه هفت تيربدست;اما ترسيده;به سركوب ادامه داده كه اين مزدوران هم در قيام عاشورا بوسيله مردم گوشمالي شدند و در مقابل دفاع از نظام او; فراركردند. حال٢٢بهمن و روش تازه قيام كه همان گوشمالي مزدوران كه = با سرنگوني قطعي در آينده ي نزديك را ضمانت ميكند را در پيش داريم كه اين واقعيت را خود نظام جنايتكار و رهبر آدمكش آن هم به آن ادغان دارد كه درهمين خبر بالا هم نمايانگر همين وحشت است.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:28:44 توسط بهادر
آقاي خامنه اي شمار در گوشه پستو نشسته ايد. حرفهاي زيبا و زشت را با هم ميزنيد. هنگامي كه امثال ما در جبهه هاي جنگ زجر ميكشيديم شما در زير سايه هاي درختان لم داده بوديد پيپ فرانسوي بر لبانتان بود و توتونهاي انگليسي ميكشيديد و كوكاكولاي امريكايي مينوشيديد و مرگ برامريكا و انگليس ميگفتيد. آخوندهاي زيادي براي كمك به جبهه ها پولها را بالا كشيدند و الان در آلمان و اروپا و آفريقا شركتهاي ساختماني و فرش فروشي باز كرده اند . يكي از آن شركتهاي غول كه زير نظر بنياد جانبازان و كميته امداد است پولها و محصولاتي كه مربوط به مردم ايران است را در خارج مفت ميفروشد و پروزه هاي كمتر از 30 ميليون دلار بر نميدارد (اگر باور نميكنيد آقاي ري شهري بپرسيد كه پروزه هايي را در آلمان و تانزانيا و آفريقاي جنوبي و كانادا در دست دارد). آقاي خامنه اي چرا در اين 22 بهمن شما هم بهمراه ياران خودتان در راهپيمايي شركت نميكنيد و حقيقتهاي كتمان كرده را از نزديك نميبينيد؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:28:42 توسط ايراندخت
مردک، تو غلط کردی اسم ملت را میاوری، ما ملتیم و تو را زیر پایمان له خواهیم کرد!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:28:41 توسط خلیل نیشابوری
سی و یک سال از این ذلت گذشته *** از این بیماری و علت گذشته *** سی و یک ساله شد این آب گندی *** که عمری از سر ملت گذشته.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:12:13 توسط arman
هشت ماهه كه داريم زورميزنيم همين را به اثبات برسونيم كه شما در برابرراي اكثريت مطلق جامعه ايستاده ايد و ازملت نيستيد٠ساعت خواب٠٠٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:09:05 توسط bolbol
کمی‌ صبر داشته باش آقای خامنه‌ای ، ملت ایران چنان عظمتی‌ به تو جانی خونخوار و دارودسته ادمکشت نشان بدهند که در تاریخ ایران و دنیا نوشته شود. تو احتیاجی نیست که از ترست هندوانه زیر بغل ملت ایران بگذاری، ملت فهمیده که تو حیوان درنده از ترس به خودت ری‌... !!!! برو فکر روزی رو بکن که طناب دار به گردن التماس بخشش کنی‌!!! فکر روزی رو بکن که همه دارو دسته چاقوکشت بالای در در مقابل چشمهات جان میدهند و به درک واصل میشوند. بگو آمین

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:57:20 توسط فرشاد
خوب حالا کی گفت که ما از ملت تو هستیم؟ یا تو از ملت ما هستی‌؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:54:21 توسط nas
همه خوب ميدانند كه وقتي اينها ميگويند در ٢٢ بهمن شعار هاي تند و يا ساختار شكنانه ندهيد يعني چه ? .. يعني مردم در تاييد خامنه اي و احمدي نژاد به خيابان آمدند !! .. والسلام- نامه تمام .. ديگر خود دانيد..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با هشتم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:51:35 توسط ناشناس
بدون فراخوان به خیابانها می آیند و این همان اتفاقی است كه در روز 9 دی افتاد. اگر بدون فراخوان هست پس چرا صدا و سیما خودش رو جر داد و ادارات نیز کلی اتوبوس برا کارمندا گذاشت و بذور مردم رو بردند. فکر کنم نمیدونن فراخوان را با چی مینویسند