Monday, May 6, 2019

فیلم/ این است نتیجه بیکاری و فقر در سیستان و بلوچستان/ قاچاق گازائیل و بنزین!(دیدنی است) مرز بخش جالق، شهرستان سراوان، روستای کله‌گان، مرز دمه

فیلم/ این است نتیجه بیکاری و فقر در سیستان و بلوچستان/ قاچاق گازائیل و بنزین!(دیدنی است)


مرز بخش جالق، شهرستان سراوان، روستای کله‌گان، مرز دمه
 

اشکال مختلف مفت خوری آخوندها + عکس ستاد استهلال ( رصد هلال ماه رمضان) سالانه 14 میلیارد بودجه دارد! ستاد استهلال بیش از ۷۰۰ کارمند دارد که تا سال ۹۷ سالانه ۱۴ میلیارد بودجه میگرفت موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر رهبری : ۱۱۰ گروه از سراسر کشور در حال رصد هلال ماه رمضان هستند شرح وظایف ستاد استهلال: ۱_غروب روز آخر شعبان ماه را ببینند یا نبینند. ۲_غروب روز ۲۹ یا ۳۰ رمضان ماه را ببینند یا نبینند. ۳_غروب روز عرفه همان ببینند یا نبینند.

اشکال مختلف مفت خوری آخوندها + عکس
ستاد استهلال ( رصد هلال ماه رمضان) سالانه 14 میلیارد بودجه دارد!


ستاد استهلال بیش از ۷۰۰ کارمند دارد  که تا سال ۹۷ سالانه ۱۴ میلیارد بودجه میگرفت 

موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر رهبری : ۱۱۰ گروه از سراسر کشور در حال رصد هلال ماه رمضان هستند

شرح وظایف ستاد استهلال:
 ۱_غروب روز آخر شعبان ماه را ببینند یا نبینند.
۲_غروب روز ۲۹ یا ۳۰ رمضان ماه را ببینند یا نبینند.
۳_غروب روز عرفه همان ببینند یا نبینند.



زولبیا و بامیه به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسید! محمدرضا بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان در خصوص قیمت زولبیا بامیه در ماه رمضان گفت: «امسال در ماه مبارک قیمت زولبیا بامیه از ۱۸ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان مشخص شده است. برای کیفیت درجه دو ۱۸ هزار تومان و برای درجه یک ۲۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند در حالی که در سال گذشته این عدد ۱۲ و ۱۴ هزار تومان بود». جمهوری اسلامی با تلاش خود توانست آجیل را از سفره نوروزی ایرانیان حذف کند. اکنون نیز با سیاست‌های خانمان‌سوز خود، جد و جهد به خرج می‌دهد که زولبیا بامیه از سفره افطار حذف شود! به نظر شما بهترین واکنش مردم به گرانی اقلام و اجناس چه می‌تواند باشد؟ چه راه مبتکرانه‌ای برای واکنشی موثر به فساد جمهوری اسلامی می‌توانید پیشنهاد دهید؟

زولبیا و بامیه به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسید!
محمدرضا بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان در خصوص قیمت زولبیا بامیه در ماه رمضان گفت: «امسال در ماه مبارک قیمت زولبیا بامیه از ۱۸ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان مشخص شده است. برای کیفیت درجه دو ۱۸ هزار تومان و برای درجه یک ۲۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند در حالی که در سال گذشته این عدد ۱۲ و ۱۴ هزار تومان بود».
جمهوری اسلامی با تلاش خود توانست آجیل را از سفره نوروزی ایرانیان حذف کند. اکنون نیز با سیاست‌های خانمان‌سوز خود، جد و جهد به خرج می‌دهد که زولبیا بامیه از سفره افطار حذف شود!
به نظر شما بهترین واکنش مردم به گرانی اقلام و اجناس چه می‌تواند باشد؟ چه راه مبتکرانه‌ای برای واکنشی موثر به فساد جمهوری اسلامی می‌توانید پیشنهاد دهید
ضان

خامنه ای: نابودی اسرائیل 25 سال بعد علم الهدی: نابودی آمر یکا سال آینده 2020

خامنه ای: نابودی اسرائیل 25 سال بعد
علم الهدی: نابودی آمر یکا سال آینده 2020

تازه ترین عکس های مهناز افشار بعد ازخروج از کشور

تازه ترین عکس های مهناز افشار بعد ازخروج از کشور

"‏سوئد: یک ایرانی به اسم سعید رِندی، ۲۳ ساله، به جرم ۱۱ مورد تعرض جنسی در شهر اوپسالا، به مجازات تعلیقی محکوم شد ــ اما اخراج نمیشه! سعید رندی، مرتب به باسن خانم‌ها دست میزده و بعد از یک مدت، ترس بین زن‌های شهر، به سرعت پخش شده. نامبرده بعد دستگیریش گفته این مسائل در کشورش طبیعیه!" . توانا جان! این خبر رو در توئیتر دیدم و همینطور دیدم که بحث زیادی زیر این توئیت درگرفته، یادم اومد که کاردار سفارت ایران در برزیل هم توی یه استخر بدن کودکی رو گویا لمس کرده بود و وقتی باهاش برخورد کردن، گفت که سوءتفاهم ناشی از تفاوت فرهنگی رخ داده! واقعیتش اینه که توی خیابون‌های خیلی از شهرهای ایران و همینطور در خیلی از شرکت‌ها زنان مورد تعرض قرار می‌گیرن، و خیلی مواقع اگه اعتراض کنن، به جای رسیدگی به اعتراض اونا بهشون میگن "می‌خواستی خوب لباس بپوشی که انگولک نشی!"، یا میگن: "کرم از خود درخته"! و انگشت اتهام رو به سمت زنان می‌گیرن. این تعرض‌ها به زنان توی ایران تو هیچ آماری هم ثبت نمیشه! نیروهای ارزشی هر از چندی به آمار کشوری مثل سوئد ارجاع میدن و میگن ببینید توی سوئد زنان امنیت ندارن، ولی توی ایران چون حجاب اجباریه امنیت داریم! ☝️متن بالا را یکی از مخاطبان توانا برای ما ارسال کرده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا زنان در خیابان‌های ایران امنیت دارند؟ آیا مزاحمت خیابانی برای زنان در ایران موضوعی عادی است؟!

"‏سوئد: یک ایرانی به اسم سعید رِندی، ۲۳ ساله، به جرم ۱۱ مورد تعرض جنسی در شهر اوپسالا، به مجازات تعلیقی محکوم شد ــ اما اخراج نمیشه!
سعید رندی، مرتب به باسن خانم‌ها دست میزده و بعد از یک مدت، ترس بین زن‌های شهر، به سرعت پخش شده. نامبرده بعد دستگیریش گفته این مسائل در کشورش طبیعیه!"
.
توانا جان! این خبر رو در توئیتر دیدم و همینطور دیدم که بحث زیادی زیر این توئیت درگرفته، یادم اومد که کاردار سفارت ایران در برزیل هم توی یه استخر بدن کودکی رو گویا لمس کرده بود و وقتی باهاش برخورد کردن، گفت که سوءتفاهم ناشی از تفاوت فرهنگی رخ داده!
واقعیتش اینه که توی خیابون‌های خیلی از شهرهای ایران و همینطور در خیلی از شرکت‌ها زنان مورد تعرض قرار می‌گیرن، و خیلی مواقع اگه اعتراض کنن، به جای رسیدگی به اعتراض اونا بهشون میگن "می‌خواستی خوب لباس بپوشی که انگولک نشی!"، یا میگن: "کرم از خود درخته"! و انگشت اتهام رو به سمت زنان می‌گیرن.
این تعرض‌ها به زنان توی ایران تو هیچ آماری هم ثبت نمیشه! نیروهای ارزشی هر از چندی به آمار کشوری مثل سوئد ارجاع میدن و میگن ببینید توی سوئد زنان امنیت ندارن، ولی توی ایران چون حجاب اجباریه امنیت داریم!
☝️متن بالا را یکی از مخاطبان توانا برای ما ارسال کرده است.
نظر شما در این مورد چیست؟ آیا زنان در خیابان‌های ایران امنیت دارند؟ آیا مزاحمت خیابانی برای زنان در ایران موضوعی عادی است؟!

حکم ارتداد آیت‌الله مکارم شیرازی علیه شاعر و روزنامه‌نگار محمد تنگستانی ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، علیه محمد تنگستانی، شاعر و روزنامه‌نگار مقیم بلژیک حکم ارتداد صادر کرده است. او این شاعر ۳۶ ساله را متهم به توهین به مقدسات و مرتد اعلام کرده و گفته است مطالعه نوشته‌های او حرام است. بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران، در پی یک استفتاء از ناصر مکارم شیرازی در مورد اشعار و نوشته‌های یک روزنامه‌نگار و شاعر به نام محمد تنگستانی، افرادی ناشناس او را به مرگ تهدید کردند. "محمد تنگستانی" شاعر، نویسنده و روزنامه نگار، متولد28 نوامبر 1982 در آبادان است. او در سال ۲۰۱۲ (به ناچار) به کشور بلژیک پناهنده شد وبلا فاصله در رسانه‌های فارسی زبان شروع به کار کرد. محمد تنگستانی از سال ۲۰۱۱ یکی از مدیران کمپین خانواده بزرگ "زندانیان سیاسی" شد و درهمان سال به عضویت کانون "نویسندگان در تبعید" درآمد. برخی از منتقدین ادبیات ایران، او را شاعر شعرهای جنگ‌زده نامیده‌اند. در مجموعه‌ شعر‌های «من روی مینی به نام تو بود افتاد»، «فیلم کوتاه» و «امیر ‌زهرا» محمد تنگستانی به روایت‌های عاشقانه ضد جنگ در شعر‌هایش اهمیت داده است. اسماعیل خویی، شاعر نام‌آشنا درباره این شعر محمد تنگستانی می‌گوید: شعر تنگستانی نمونه دلنشین و ارجمندی از شعر جوان ایران است. در شعر جوان ایران هرچند که به اوزان عروضی اهمیت داده نمی‌شود اما خیال‌پردازی گسترش یافته، نگاه ژرف‌تر شده است و تک‌سوی‌نگری جای خود را به چند‌سوی‌نگری داده است. ایدئولوژی و جهان‌نگرانه اندیشیدن جای خود را به آزادانه اندیشیدن و یا رندانه اندیشیدن داده است. شعر در نسل من خواهان دموکراسی و در آرزوی دموکراسی بود، امروزه با توجه به این شعر باید گفت شعر امروز ایران در درون خودش دموکراتیزه شده است و این پیشرفت خوبی برای شعر است. از محمد تنگستانی چندین کتاب منتشر شده است. او همچنین سابقه‌ی همکاری با ایران‌وایر، رادیو فردا، رادیو زمانه و روزآنلاین و نیز برخی نشریات داخلی داشته است.

حکم ارتداد آیت‌الله مکارم شیرازی علیه شاعر و روزنامه‌نگار محمد تنگستانی
ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، علیه محمد تنگستانی، شاعر و روزنامه‌نگار مقیم بلژیک حکم ارتداد صادر کرده است. او این شاعر ۳۶ ساله را متهم به توهین به مقدسات و مرتد اعلام کرده و گفته است مطالعه نوشته‌های او حرام است.
بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران، در پی یک استفتاء از ناصر مکارم شیرازی در مورد اشعار و نوشته‌های یک روزنامه‌نگار و شاعر به نام محمد تنگستانی، افرادی ناشناس او را به مرگ تهدید کردند.
"محمد تنگستانی" شاعر، نویسنده و روزنامه نگار، متولد28 نوامبر 1982 در آبادان است.
او در سال ۲۰۱۲ (به ناچار) به کشور بلژیک پناهنده شد وبلا فاصله در رسانه‌های فارسی زبان شروع به کار کرد.
محمد تنگستانی از سال ۲۰۱۱ یکی از مدیران کمپین خانواده بزرگ "زندانیان سیاسی" شد و درهمان سال به عضویت کانون "نویسندگان در تبعید" درآمد.
برخی از منتقدین ادبیات ایران، او را شاعر شعرهای جنگ‌زده نامیده‌اند. در مجموعه‌ شعر‌های «من روی مینی به نام تو بود افتاد»، «فیلم کوتاه» و «امیر ‌زهرا» محمد تنگستانی به روایت‌های عاشقانه ضد جنگ در شعر‌هایش اهمیت داده است.
اسماعیل خویی، شاعر نام‌آشنا درباره این شعر محمد تنگستانی می‌گوید:
شعر تنگستانی نمونه دلنشین و ارجمندی از شعر جوان ایران است. در شعر جوان ایران هرچند که به اوزان عروضی اهمیت داده نمی‌شود اما خیال‌پردازی گسترش یافته، نگاه ژرف‌تر شده است و تک‌سوی‌نگری جای خود را به چند‌سوی‌نگری داده است. ایدئولوژی و جهان‌نگرانه اندیشیدن جای خود را به آزادانه اندیشیدن و یا رندانه اندیشیدن داده است. شعر در نسل من خواهان دموکراسی و در آرزوی دموکراسی بود، امروزه با توجه به این شعر باید گفت شعر امروز ایران در درون خودش دموکراتیزه شده است و این پیشرفت خوبی برای شعر است.
از محمد تنگستانی چندین کتاب منتشر شده است. او همچنین سابقه‌ی همکاری با ایران‌وایر، رادیو فردا، رادیو زمانه و روزآنلاین و نیز برخی نشریات داخلی داشته است.
عکس ‏Tavaana: E-Learning Institute for Iranian Civil Society توانا: آموزشکده جامعه مدنی ایران‏