Sunday, February 22, 2015

معلمان در بسیاری از شهر‌های کشور تحصن کردند بنابر گزارشها امروز یکشنبه سوم اسفند معلمان سراسر کشور در اقدامی هماهنگ در راستای تحصن ماه پیش، تحصن کرده و از حضور در کلاسهای درس خودداری کردند. به گزارش ملی – مذهبی این تحصن جمعی در نتیجه هماهنگی های صورت گرفته از طریق شبکه‌های مجازی انجام شد و تا کنون از کرمانشاه ،فارس ،شهر رضا ،زرین شهر ،خراسان ،شهرستانهای تهران ،شهر تهران ،کهکیلویه وبویراحمد ،کردستان و گیلان گزارشهایی مبنی بر مشارکت معلمان گزارش شده است و بر این اساس در بسیاری از مدارس معلمان از حضور در کلاس درس خودداری کردند. شهرهای کرج قزوین بوشهر و برخی شهرهای استان اصفهان همگام با سایرین در این تحصن شرکت داشتند.این تحصن در اعتراض به تبعیضات حقوقی و عدم پرداخت مطالبات صورت گرفت

معلمان در بسیاری از شهر‌های کشور تحصن کردند

بنابر گزارشها امروز یکشنبه سوم اسفند معلمان سراسر کشور در اقدامی هماهنگ در راستای تحصن ماه پیش، تحصن کرده و از حضور در کلاسهای درس خودداری کردند.
به گزارش ملی – مذهبی این تحصن جمعی در نتیجه هماهنگی های صورت گرفته از طریق شبکه‌های مجازی انجام شد و تا کنون از کرمانشاه ،فارس ،شهر رضا ،زرین شهر ،خراسان ،شهرستانهای تهران ،شهر تهران ،کهکیلویه وبویراحمد ،کردستان و گیلان گزارشهایی مبنی بر مشارکت معلمان گزارش شده است و بر این اساس در بسیاری از مدارس معلمان از حضور در کلاس درس خودداری کردند. شهرهای کرج قزوین بوشهر و برخی شهرهای استان اصفهان همگام با سایرین در این تحصن شرکت داشتند.این تحصن در اعتراض به تبعیضات حقوقی و عدم پرداخت مطالبات صورت گرفت

عکس/ تجمع پرستاران مقابل مجلس در اعتراض به تبعیض «پرستاران حاضر در تجمع امروز نسبت به عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و افزایش اختلاف پرداختی بین پزشکان و پرستاران پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت معترض‌اند.

عکس/ تجمع پرستاران مقابل مجلس در اعتراض به تبعیض
«پرستاران حاضر در تجمع امروز نسبت به عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و افزایش اختلاف پرداختی بین پزشکان و پرستاران پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت معترض‌اند.»










عکس/ بیمارانی که از امکان دیدن دکتر محروم اند صف های طولانی بیماران بیمارستان صحرایی دومین روز از فعالیت بیمارستان صحرایی صدوقی سپاه پاسداران استان اصفهان صبح امروز یکشنبه با ازدحام مردم محروم منطقه هشت بندی استان هرمزگان از ساعت 4 صبح با وجود هوای بارانی همراه است.

عکس/ بیمارانی که از امکان دیدن دکتر محروم اند
صف های طولانی بیماران بیمارستان صحرایی


دومین روز از فعالیت بیمارستان صحرایی صدوقی سپاه پاسداران استان اصفهان صبح امروز یکشنبه با ازدحام مردم محروم منطقه هشت بندی استان هرمزگان از ساعت 4 صبح با وجود هوای بارانی همراه است.