Tuesday, May 16, 2017

گزارش تصویری/ پنج نما از حضور هواداران ابراهیم رئیسی تصویر یک- ویزیت رایگان دندان‌پزشکی تصویر دو- دیوار کشیدن بین زنان و مردان در یکی از ستادها تصویر سه- حاضرم روسری‌ام را جلو بکشم اما ... تصویر چهار- تو چهار سال من‌و بی‌چاره کردی! تصویر پنج- بدون شرح!

 
گزارش تصویری/ پنج نما از حضور هواداران ابراهیم رئیسی
تصویر یک- ویزیت رایگان دندان‌پزشکی
تصویر دو- دیوار کشیدن بین زنان و مردان در یکی از ستادها
تصویر سه- حاضرم روسری‌ام را جلو بکشم اما ...
تصویر چهار- تو چهار سال من‌و بی‌چاره کردی!
تصویر پنج- بدون شرح!

تصویر روز/ "سید محرومان" با پورشه می‌آید! تبلیغات «سید محرومان» با پورشه کاین یک میلیارد و صدمیلیون تومانی. از راننده جوانش که برای عکس اجازه گرفتم پرسیدم کارت چیه؟ با خنده گفت بیکارم. تصویر و متن از توئیتر صدرا محقق

تصویر روز/ "سید محرومان" با پورشه می‌آید!
تبلیغات «سید محرومان» با پورشه کاین یک میلیارد و صدمیلیون تومانی.
از راننده جوانش که برای عکس اجازه گرفتم پرسیدم کارت چیه؟ با خنده گفت بیکارم.
تصویر و متن از توئیتر صدرا محقق

فیلم/ ایجاد مزاحمت نیروهای لباس شخصی در میدان تجریش میدان تجریش تهران، امروز صبح (سه شنبه)؛ نيروهاي لباس شخصي براي مردم ايجاد مزاحمت مي كنند. يك تن نيز توسط اين نيروها ضرب و شتم شده است.

فیلم/ ایجاد مزاحمت نیروهای لباس شخصی در میدان تجریش

میدان تجریش تهران، امروز صبح (سه شنبه)؛ نيروهاي لباس شخصي براي مردم ايجاد مزاحمت مي كنند. يك تن نيز توسط اين نيروها ضرب و شتم شده است.

آماده باش برای سرکوب "فتنه سبز" محمود صادقی، نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی، در دو توئیت پیاپی نسبت به جو امنیتی تهران هشدار داده است. این نماینده‌ی مجلس که از حامیان دولت حسن روحانی است، در توئیت اول‌اش نوشته: "گسیل گسترده نیروهای انتظامی با لباس شخصی به تهران برای چیست؟ حضور در میتینگ آقای رئیسی یا ایجاد درگیری و تنش؟ هوشیار باشیم." صادقی ساعتی بعد در توئیتی دیگر به نقل از "شاهدان عینی" مدعی شده "لباس شخصی"هایی که از دیشب در اطراف بهارستان مستقر شده‌اند، می‌گویند: "می‌خواهیم «فتنه سبز» را سرکوب کنیم." در همین حال ستاد انتخابات حسن روحانی از هواداران خود خواسته که از هرگونه تجمع خیابانی پرهیز کنند. سخن‌گوی این ستاد به خبرگزاری ایسنا گفته است: "هواداران مراقب حرکت‌های مشکوک باشند؛ چرا که مطابق بیانیه ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی آرامش فضای عمومی رمز موفقیت است." سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، چند روز قبل در یک سخنرانی در جمع نیروهای نظامی مردم و کسانی که قصد "قیام" داشته باشند را تهدید به "سیلی" زدن کرد. تجمع هواداران ابراهیم رئیسی در مصلای تهران که بهانه‌ی ایجاد جو امنیتی در تهران است تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد. تصویر تزئینی است.

آماده باش برای سرکوب "فتنه سبز"
محمود صادقی، نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی، در دو توئیت پیاپی نسبت به جو امنیتی تهران هشدار داده است.
این نماینده‌ی مجلس که از حامیان دولت حسن روحانی است، در توئیت اول‌اش نوشته: "گسیل گسترده نیروهای انتظامی با لباس شخصی به تهران برای چیست؟ حضور در میتینگ آقای رئیسی یا ایجاد درگیری و تنش؟ هوشیار باشیم." صادقی ساعتی بعد در توئیتی دیگر به نقل از "شاهدان عینی" مدعی شده "لباس شخصی"هایی که از دیشب در اطراف بهارستان مستقر شده‌اند، می‌گویند: "می‌خواهیم «فتنه سبز» را سرکوب کنیم." در همین حال ستاد انتخابات حسن روحانی از هواداران خود خواسته که از هرگونه تجمع خیابانی پرهیز کنند. سخن‌گوی این ستاد به خبرگزاری ایسنا گفته است: "هواداران مراقب حرکت‌های مشکوک باشند؛ چرا که مطابق بیانیه ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی آرامش فضای عمومی رمز موفقیت است."
سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، چند روز قبل در یک سخنرانی در جمع نیروهای نظامی مردم و کسانی که قصد "قیام" داشته باشند را تهدید به "سیلی" زدن کرد. تجمع هواداران ابراهیم رئیسی در مصلای تهران که بهانه‌ی ایجاد جو امنیتی در تهران است تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.
تصویر تزئینی است.