Sunday, June 7, 2009

از میدان تجریش تا میدان راه آهن

از میدان تجریش تا میدان راه آهن

در یک طرح ابتکاری، قرار است روز دوشنبه 18 خرداد(فردا) از میدان تجریش تا میدان راه‌آهن زنجیره انسانی در حمایت از میرحسین موسوی تشکیل شود. این برنامه قرار است از ساعت 17 تا 19 آغاز شود.

نظر انتخاباتی آیت الله منتظری اتهام نزنید، وعده بی جا ندهید در آراء مردم تقلب نکنید!


از سوی دفتر آیت الله منتظری، متنی بعنوان دیدگاه وی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری جازی و تبلیغات انتخاباتی منتشر شد. مطابق این متن، آیت‌الله منتظری بی آن که از کسی نام ببرد، از شیوه تبلیغات انتخاباتی احمدی نژاد و کروبی انتقاد کرده است. از احمدی نژاد بدلیل اتهام زدن به دیگران و از کروبی به دلیل دادن وعده هائی که امکان اجرای آن نیست. وی همچنین نسبت به تقلب در انتخابات هشدار مذهبی داده است.



انتخابات امر تقلیدى نیست و تشخیص با خود مردم‏ ‏است و این جانب شخص خاصى را تعیین نمى کنم . مردم ما با رشد فکرى‏ ‏و تجربه هایى که دارند مى‎توانند اصلح را از غیر اصلح تشخیص دهند.

تبلیغات و تبیین برنامه هاى تدوین شده توسط کاندیداها، مستلزم این‏ ‏نیست که انسان دیگران را متهم کند و بدون حضور آنان براى دفاع از خود،‏ ‏با حیثیت و آبروى افراد بازى کند. بسیارى از این افشاگرى ها بر خلاف‏ ‏عقل و شرع است . اگر کسى فرضا خلافى مرتکب شده باشد جاى‏ ‏رسیدگى به آن دستگاه قضایى کشور است که مسئولیت رسیدگى به چنین‏ ‏اتهاماتى را دارد.
کاندیداهاى محترم ضمن توجه به مسئولیت بزرگى که بر عهده آنان‏ ‏قرار مى‎گیرد، اگر واقعا توان آن را ندارند، خود را در معرض آراء ملت قرار‏ ‏ندهند و از طرفى نباید درصدد دادن شعارها و وعده هایى باشند که از‏ ‏عهده آنها برنمى آید، زیرا چه بسا خداى ناکرده مردم از چنین وعده هایى‏ ‏تلقى فریب کنند.

متصدیان بدانند آراء مردم امانتى در دست آنهاست که‏ ‏باید آنان بدون اعمال نظر و دستکارى ، با تمام توان از آراء ملت صیانت‏ ‏نمایند و تصرف در آراء مردم تقلب و بزرگترین خیانت و شیوه اى در‏ ‏جهت پایمال نمودن حقوق مسلم مردم است.

تفسیری بر بخشنامه هاشمی ثمره یاران احمدی نژاد ترور او را بررسی می کنند؟


انتشار بخشنامه تحریک آمیز و درعین حال تهدید آمیز "ثمره هاشمی" مشاور ارشد و رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد، که در آن خواهان صیانت از جان رئیس جمهور شده، گام دیگری در جهت تنش آفرینی دولت برای مقابله با انتخابات ارزیابی شده است. بخشنامه و یا فراخوان ثمره هاشمی، در واقع بخشنامه ایست خطاب به حزب پادگانی، به بهانه محافظت از جان رئیس جمهور. این درحالی است که کوچکترین خطری جان احمدی نژاد را تهدید نمی کند، زیرا هیچکس بازنده را ترور نمی‌کند. آن که با رای مردم بازنده است، دیگر به چه دلیل باید ترورش کرد؟

یگانه احتمالی که وجود دارد اینست که یاران احمدی نژاد، با آگاهی از آمارها و نظرسنجی ها که باخت او را قطعی نشان می دهد، بخواهند با ترور او به دو هدف برسند:

1- با کشتن او هم باخت و از صحنه خارج شدن جناح حاکم را نجات بدهند.

2- بازنده را قبل از باخت کشته باشند و انتخابات را متوقف کنند و همزمان با آن سرکوب و تصفیه های درون حکومتی را آغاز کنند. البته با این پیش بینی که این ترور را بتوانند به گردن کسانی بیاندازند که احمدی نژاد در مناظره با موسوی از آنها نام برد. یعنی هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری و دیگران.

نمی تواند احتمال دیگری را متصور شد. اعزام نیروی نظامی ویژه به منطقه نارمک که محل زندگی احمدی نژاد است و هدایت افراد حزب پادگانی به منطقه هفت حوض نارمک که از جمعه شب آغاز شد، معنای دیگری جز تفسیر بالا را دارد؟

هشدار هاشمی رفسنجانی در باره خطر امنیتی کردن شرایط و برهم زدن انتخابات نیز همین را می گوید. این خبر را بصورت مستقل در همین شماره پیک نت می خوانید.

"محمود" در سرزمین آمار



"این همان آماری است که هرساله از دروغهای محمود منتشر میشود و اسنادش موجود است"
هجمه بی سابقه "دبل ایکس لارج" دروغهای احمدی نژادی
تب و لرز شدیدی داشتم و شک بر این بود که نکند "آنفولانزای خوکی" در این سرزمین کفر برما استیلا جسته است! به دکتر مراجعه کردیم تا آماری به ما ارائه دهد و اگر اسناد منتشر شد که بنده آنفولانزای خوکی دارم عطای تبعید را بر لقای آن به نخست وزیر نیوزیلند ببخشم و طی یک عملیات انتحاری بروم و با "محمود" روبوسی کنم و شر ایشان را از همه موجودات زنده عزادار در جهان فانی کم کنم. اما چه کنم که این سرزمین کفر "دکتر کردان" و آنهم از نوع آکسفوردی ندارد. لذا نتایج تحقیق و تفحص و آزمایش کارشناسان چیزی غیر از "آنفولانزای خوکی" از آب درآمد.
دکتر فرمود که تشعشعات سهمگین و خطرناک "دروغهای محمودی" از سایت "یوتیوب" در این چند روز اخیر جسم و روح و روان شما را بکلی آلوده کرده است. اتفاقا اسناد آن هم در وزارت امور خارجه موجود است و میگویم بچه ها منتشر کنند...
اما "محمود" یکم بیا اینورتر با تو صحبتی دارم. میدانم به اندازه کافی پر رو هستی و برایت فرقی نمیکند در جمع آبروی نداشته ات را ببرند یا در خلوت. "محمود" تو چرا حالیت نیست!؟ "محمود" تو خیلی زشتی, این مقوله مهم به کت و شلوار و پیرهن نو هم نیست که کاپشن زیر بغل پاره تو را با یک دست کت و شلوار نو عوض کنند. حالا درست است که ابراهیم نبوی و سیل عظیم ضد انقلابهای نو فکر میکنند که تو از نظام نیامده ای و اگر بروی دیگر نظام تحفه ای مثل تو نخواهد داشت اما حداقل تو که خود میدانی فرزند همین نظامی, بخاطر آبروی نظام هم که شده برو. حالا اگر نمیروی و حق داری که نروی و اگر من هم جای تو بودم نمیرفتم بگذار دیگران تو را ببرند و انقدر در اصفهان و مشهد و اینور و آنور فیل هوا نکن...
"محمود" تو نه تنها زشتی, بلکه استعداد این را داری که در برنامه پخش مستقیم هم مکرر دروغ بگوئی. بدون تعارف به تو بگویم, اسنادش هم موجود است و منتشر میشود, تو اولین نفری در جهان هستی که بصورت زنده انقدر دروغ میگوید, تو در این زمینه هم رکورد تازه ای شکستی محمود. با یک ژست ژیکوندائی فرموده بودی "تونی بلر" در رابطه با ملوانان انگلیسی از تو کتبا عذرخواهی کرده بود, بعد مشخص شد که روح "تونی" هم از ماجرا خبر نداشته و تو در روز روشن آنهم در صدا و سیما دروغ گفته بودی!
"محمود" صدام حسین خدا بیامرز هم همین بیماری تو را داشت. او میگفت چون عراق ما امسال 1000 تا گلوله خمپار تولید کرده است و سوئد 900تا پس اقتصاد ما از سوئد پیشی گرفته است و رشد اقتصاد ما در سالهای آینده با انگلستان و آمریکا رقابت خواهد کرد و از آنها هم جلو خواهد زد. اتفاقا او هم مثل تو اسم ماشین "لیموزین" را نمیدانست و چپ و راست به ملت و رئسای آمریکا نامه میداد و این نامه ها فقط در شبکه خبر عراق پخش میشد و کسی هم جوابشان را نمیداد! "محمود" بیماری صدام نگونبخت, بدجوری معالجه شد! حالا تو به همین معالجه انتخاباتی رضایت بده و بگذار این آزادترین ملت جهان که از قضا ملت ایران هم هست یک نفس راحتتری بکشه!
"محمود" گفته بودی آن برگه های نقاشی که در دستت گرفته بودی آمار است. آخر این چه آماری است که میشود با آن ساندویچ پیچاند و به مردم داد!؟ آمارت هم که فقط داخلی نبود, اینبار دکتر کردان باز تو را گول زده بود و علاوه بر آمار داخلی آمار خارجی و بین المللی هم به تو داده بود. محمود تو با آن آمار فکر آبروی مجله های معروفی مثل "اکونومی" را نکردی که با این نقاشی های تو چه خاکی بر سرشان بریزند!؟ خود را با کشورهای درب و داغان یا بقول خودت غیر نفتی خاورمیانه مقایسه کرده بودی گفتیم اشکالی ندارد, نفت جنابعالی جای ماتحت گشادتان را نسبت به کشورهائی مثل سوریه و لبنان و اردن... پر میکند و رشد نداشته شما را نسبت به آن کشورها نشان میدهد, البته شما در برابر اقتصاد همین اردن هم باید بوق بزنی, زیاد خوشحال نباش. ترکیه را هم اسم نمیآورم چون برایتان غلط اندازی دارد! اما اینکه یکباره بیائی و بگوئی کشورهای نفتی خاورمیانه که آدم را در جا یاد کویت و دبی و چیزهای خوب خوب میاندازد! از 4% تورم بیکباره در بحران اقتصاد جهانی به 14% تورم رسیده اند, فکر نکردی آنها هم ممکن است بشنوند و مثل وزارت خارجه انگلستان اسنادشان را منتشر کنند و تو که مادرزاد آشپاله هستی, آبروی ما دوباره آشپاله شود!؟ محمود تو را از کجا کشف کرده اند!؟ مگر دوستانتان در دبی سوپرمارکتهای ذولفقار و والفجر یک و دو و سه و تا بی نهایت ندارند!؟ آیا دوستانتان میتوانند طبق همین آمار بر اجناس خود قیمت بکشند و آنها را در دبی بفروشند!؟ محمود من تو را دوست دارم, نگذار بگویم در کویت و دبی چه خبر است. نیوزیلند و استرالیا و اروپا هم پیش کش محمود, من تو را دوست دارم, نکن این کارها را, نده این آمارها را..!
"محمود" قبول کن که خیلی ضایع هستی. فیلمها و روایتها و یوتیوب و تمامی دستاوردهای بشری هم این را ثابت میکنند, اسناد هم منتشر شده است و بچه های پنج ساله هم این را میدانند. از تمامی اینها گذشته, کارد به استخوان رسیده است و من باید آمار تو را بدهم. خواهش میکنم بازدید کنندگان بیشتر به این آمار زووم کنند. محمود من تو را دوست دارم که این آمار را نشان میدهم.
اسناد کامل مجموعه آمارها موجود است, اگر خواستید در پست بعدی منتشر میکنم. اگر هم همین کفایت کرد که هیچ! منتشر نمیکنم دیگه, چیکار کنم. روی محمود رو که ندارم!

نامه موسوی به خامنه ای جلوی دولت را بگیرید تا مانع اعلام تصمیم مردم نشود



رفتارهای رئیس‌جمهوری و طیف هواداران ایشان که مرزهای اخلاقی و اسلامی را زیر پا می‌گذارند، در واقع واکنش به این واقعیت است که مردم تصمیم خود را- مطابق نظرسنجی ها- گرفته‌اند.

از آنجا که احتمال می‌رود در واکنش به اقبال مردمی امواج جدید پرونده‌سازی و ارعاب مردم و ایجاد تهدید و جوسازی علیه فعالان و طرفداران اینجانب در دستور کار قرار گیرد. از جنابعالی می‌خواهم به اعتبار مصلحت جمهوری اسلامی ایران اوامر لازم را جهت جلوگیری از فضای یاد شده اعلام تا هوشیاری لازم در نهادهای مسوول بوجود آید.