Wednesday, January 6, 2010

اختصاصی جرس / 7 میلیون نفر، آمار واقعی تعداد شرکت کنندگان در برنامه نود

شبکه جنبش راه سبز (جرس): در حالی که مسئولان برنامه فوتبالی 90 تعداد شرکت کنندگان در نظر سنجی اس ام اسی این برنامه را بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر اعلام کردند، خبرنگار جرس توانست آمار دقیق شرکت کنندگان در این برنامه را به دست بیاورد.


در برنامه دوشنبه شب 90 ، هواداران جنبش سبز اعلام کردند که بدون در نظر گرفتن سئوال مسابقه و پاسخ ها، گزینه آخر را انتخاب خواهند کرد و این برنامه را به نمایشی از وحدت خود تبدیل خواهند کرد. آنچه نتیجه این نظر سنجی اعلام شد شرکت بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر بود که از این تعداد یک و نیم میلیون نفر به گزینه سوم رای داده بودند ، آماری که حکایت از حضور 77 درصدی هواداران جنبش سبز داشت.

اما یک مقام آگاه در شرکت مخابرات ایران از پائین آوردن و کند کردن سرعت ارسال اس ام اس ها خبر داد و گفت: مخابرات سرعت ارسال اس ام اس ها را به شدت کاهش داد به گونه ای که تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه نیز همچنان اس ام اس های مردم روانه شماره 200090 بود.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در ادامه اظهار داشت:تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه بالغ بر 7 میلیون اس ام اس روانه نظرسنجی برنامه 90 شده بود اما از آنجایی که کار تفکیک اس ام اس ها با برنامه 90 بود، مخابرات نمی دانند که چه تعداد از این 7 میلیون گزینه سه را انتخاب کرده بودند.

گفتنی است دو شنبه شب بسیاری از شهروندان از عدم ارسال اس ام اس های خود خبر داده بودند.


کامنتها
معلوم است از وحدت مردم می ترسند
مهربد -- 2010 01 06

سلام خواهش می کنم از این به بعد به گزینه غیر قابل قبول رای داده شود مثلا می فرستیم "سبز" که این بیشتر نشان دهنده حضور ماست.
در ضمن با این کار آیا شماره های ارسالی در لیست مقامات اطلاعاتی و امنیتی قرار نمی گیرد؟(برای مشارکت در مباحث خصوصی عزیزان).
اگر قرار می گیرد چه کار کنیم؟
یک ابتکار دیگر هم این است که مثلا برای آزمایش همه در یک دوره قبوض را نپردازند.به نظرم اتفاق خاصی نخواهد افتاد فوقش موقتا خط قطع می شود که می توان دوباره پرداخت کرد و قابل پیگیری هم نیست.
یکی از مردم -- 2010 01 06

در منطقه ما فرستادن عدد 3 به کلیه خطوط مقدور نبود در حالی که بقیه اعداد و متن ها فرستاده میشد
hanmid -- 2010 01 07

احتمالا اگه 7 میلیون اس ام اس به دست 90 میرسید فرداش اخبار میگفت که فتنه گران فضای سالم نظر سنجی 90 را هم به آشوب کشیدند...
ایمان -- 2010 01 07

ما که هر کاری کردیم اس ام اس مون فرستاده نشد.
s0gol -- 2010 01 07

با سلام

پرسشی دارم از دستگاه حکومت:

ایا به نظر خودتان خنده دار نیست که منافقان و اشوبگران فریب خورده عقلشان به اینجا نمیرسید که شما اقایان فضلا و دانشمند و کلیه ملت مسلمان ایران روی عاشورا و امام حسین تعصبی به حق دارید و با این وجود بیایند و خود را در مظان اتهام قرار بدهند و در این ایام کار حرام انجام دهند ،واقعا اگر دشمنان اسلام انقدر احمقند که خوش به حال اسلام که دشمنانش اینچنین اسیب پذیرند پس موضوع طور دیگریست
سعید -- 2010 01 07

سلام
به نظر من تو سايتتون اعلام كنيد كه مردم هر هفته در برنامه نود شركت كنند و هر هفته به گزينه آخر راي بدند و از اين كار بعنوان ابزاري مسالمت آمير براي بيان قدرت جنبش سبز و اعتراض سفيد استفاده كنند.

فرهاد
فرهاد -- 2010 01 07

طرح اعدام محارب ظرف پنج‌روز تقدیم مجلس شد

پارلمان‌نیوز: 36نماینده حامی دولت با ارائه طرح دوفوریتی، خواستار تقلیل زمان اجرای حکم محارب از بیست روز به پنج روز شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، این نمایندگان طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 236 آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری را در نامه‌ای به شرح زیر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کردند:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراما طرح ذیل که به امضاء 36نفر از نمایندگان رسیده است جهت طی مراحل قانونی تقدیم می‌گردد.

مقدمه(دلایل توجیهی):

با توجه به حوادث اخیر(بعد از انتخابات دهم) و ضرورت رسیدگی فوری به اتهامات آشوبگران و مجازات مجرمین و بازدارندگی آن از اهمیت خاصی برخوردار است، طرح دو فوریتی ذیل تقدیم می‌گردد:

طرح الحاق یک تبصره به ماده 236 آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری

ماده واحده-تبصره ذیل به ماده 236 آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری الحاق می‌گردد.

تبصره-در جرائم مربوط به اخلال در نظم عمومی چنانچه متهم محارب شناخته شود، مهلت مذکور بیست روز به پنج روز تقلیل یابد.

امضا کنندگان: احمد بیغش-غضنفرآبادی-روح‌الله حسینیان-اخوان بیطرف-ثروتی-ونایی-بشیری-آلیا-بهمن محمدی-افشاری-سلیمی-رضارحمانی-لطفی-علیزاده-حسین فدایی-حیاتی- حمید رسایی- کوهکن-کوثری-محمد محمدی-ابطحی- هدایت‌خواه- کامران- طاهری- نادران- زارعی- نوروزی- حسنی نائینی- گروسی- سودانی-آقازاده-حسینی دولت‌آبادی-قاضی زاده-بزرگواری-امیری کهنوج-فرهنگی

به گزارش پارلمان‌نیوز، طراح اصلی این طرح روح‌الله حسینیان است.

تاریخ انتشار: ١٤ دي ١٣٨٨
ساعت: ١٥:٢٦
کد خبر: ٦٩١٧

الف:سعید مرتضوی متهم اصلی کهریزک شناخته شد

سایت نزدیک به احمد توکلی اعلام کرد سعید مرتضوی متهم اصلی کهریزک شناخته شد.

به گزارش الف، سرانجام پس از چند ماه بررسی دقیق، هیات ویژه مجلس برای بررسی ماجرای بازداشتگاه کهریزک عصر یکشنبه گزارش خود را نهایی و به اتفاق آرا تصویب کرد.

برای تنظیم این گزارش که امروز چهارشنبه تقدیم رییس مجلس شد، بازدیدهای مختلف از بازداشتگاه‌‌های نیروی انتظامی صورت گرفت، بازداشت شدگان، عوامل انتظامی، مقامات قضایی گفتگو و مصاحبه انجام شده است.

گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس، تقصیر اصلی را متوجه سعید مرتضوی؛ دادستان سابق تهران که به دستور رییس وقت قوه قضاییه اختیار بازداشتگاه کهریزک را بر عهده داشته است، می‌داند.

قابل ذکر است که دستور اعزام بازداشت شدگان 18 تیرماه 88 به کهریزک را مرتضوی شخصا صادر کرده بود. در اثر رفتارهای خشونت بارماموران با بازداشت شدگان، محیط غیربهداشتی و ضرب و شتم بازداشتی‌ها به دست ماموران و زندانیان شرور تحت امرشان؛ سه جوان به اسامی مرحوم محسن روح‌الامینی، مرحوم امیر جوادی‌فر و مرحوم محمد کامرانی جان باختند.

سازمان قضایی نیروهای مسلح در بیست و هفتم آذرماه در اطلاعیه ای کشته شدن سه نفر از دستگیر شدگان در بازداشتگاه کهریزک را قتل عمد به دلیل ضرب و جرح دانسته و از مجرم شناخته شدن 12 نفر از متهمان در پرونده کهریزک خبر داده بود.

سعید مرتضوی به درخواست دولت از قوه قضائیه به قوه مجریه منتقل و از امروز مسئول ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شده است.

انتظار می‌رود گزارش هیات ویژه مجلس در هفته آینده در مجلس قرائت شود. اسامی اعضای این هیات عبارتند از: آقازاده (نماینده رشت)، اسداللهی ( تربت جام)، الهیان (تهران)، بروجردی ( بروجرد)، تجری (قصرشیرین)، جلالی (شاهرود)، رضایی (مسجدسلیمان)، سروری (تهران)، سنایی (نهاوند)، علیخانی (قزوین)، کرمی(کرمان) و کرمی راد (کرمانشاه)
تاریخ انتشار: ١٦ دي ١٣٨٨
ساعت: ١٤:٣
کد خبر: ٦٩٩٠

فيلم : زنی که بوسيله پاترول بسیج زیر گرفته شد- 6دی، عاشورا




نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ شانزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با ششم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:12:59 توسط ali
ای خدا کمکمون کن..........