Thursday, April 8, 2010

فتوای خامنه ای در باره پرداخت بهای آب مصرفی شهروندان ایران

راديو فرانسه : "علی خامنه ای" رهبر جمهوری اسلام ایران با انتشار فتوائی ازمردم خواست بهای آب مصرفی خود را به پردازند. خامنه ای در این "فتوا" تاکید کرده است که "امنتاع از پرداخت قبوض آب بهاء جایز نیست و وضو و غسل با آن آب باطل است و مشترک بدهکار و ضامن آن مبلغ است". پنج تن از آیت الله های بلند پایه شیعه ، مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، شبیری زنجان ، علوی گرکانی نیز در ذیل فتوای آیت الله خامنه ای فتاوی ای را در مورد پرداخت پول آب صادر کرده اند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 16:47:56 توسط بينماز
تقريبا همه شماها در كاخها وخانه هاي غصبي و يا از مال دزدي خريده شده زندگي ميكنيد همواره دست در جيب مردم داريد نمازتون و وضو و غسلتون باطل نيست؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 15:11:17 توسط شيخ صدوق
هرگاه خليفه المسلمين امام علي خامنه اى را سفتي ويبوست افتد علاج را در گل ختمي و آلو ي بخارا يابد هرگاه به شلي مزاج واسهال افتد چاي شيرين وترياك دارويش دهند هرگاه ضعف مقاربت وركود ذكر و سستي كمر افتد ' تهديد نرمش بنامد وسپاه وبسيج بطلبد ومردم بفريبد و درخفا با غلام زنگي خلوت كند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:18:35 توسط آرش*
اگر مردم به مبارزات اقتصادی ولی‌ سراسری نیز روی آورند،نتایجی مهلک برای حکومت خواهد بود :آب ،برق ،مالیات،بیرون کشیدن سپردی‌های بانکی‌ و ..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:14:58 توسط آرش
خامنه ای قاتل! قرقیزستان را ببین. آینده حکومت توی قاتل است.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:35:16 توسط حسین
خامنه ای با خون وضو می گیرد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:42:29 توسط ستاره
به علی خامنه ای (رهبر جمهوری اسلام و رهبر مسلمانان و مستضعفان جهان و جانشين الله): بخاطر اينكه نظام جنابعالي, و رهبريت و جانشيني شما زير علامت سوال است و از جانب مردم ايران هيچگونه مشروعيت و مقبوليت و رسميتي دارا نمي باشد بنابراين از پرداخت پول آب و برق و ٠٠٠ به نظام فاسد و اشغالگر شما معذوريم! و بخاطر اين مهم, هر لحظه در پي سرنگون كردن تاج و تخت شما ميباشيم٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:55:27 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
موج!!! منبع؟؟؟******************* پ ا : http://www.mojnews.com/

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:52:13 توسط موج
باز خريد اموالی که ازيک جامعه به يغما رفته حرام و سبب آتش اخروی است. :)

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:08:16 توسط melina
راست ميگه اين رهبر وقيح . خودش با خون جوانان وضو ميگره و غسل ميكنه كه براى ايشان حلاله!!!!! نه اب مجانى ..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:59:16 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
اينك كه حضرت ايت الله امام خامنه اي رهبر معظم حكومت '' اسلامي '' چنين فتوايي را صادر نموده اند, اعلام ميداريم كه اينجانبان دارودسته وابسطه به طايفه ( محترم ) كفار, ضمن ادامه امتنان از پرداخت قبوض اب بها, از امروز وضو هم گرفته و هر شب غسل نيز خواهيم كرد كه بفرموده, باطل باشد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:21:25 توسط حجت
آقای خامنه ای (حیف کلمه آقا). ملت ایران فتوا میدهد که حکومت یک جانی فطری بر یک مملکت حرام است و استفاده از مزایای آن از هر چیزی حرام تر و وراجی بی اثر. فتوای ملت را قبول کن و خود را تسلیم ملت بنما و ملت قول میدهد که تو را عادلانه محاکمه کند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:47:52 توسط احسان
سلام خدمت تمام ايرانيها. ما میگیم شاه نمیخواهیم,...... نمیدونم کی قراره لال بشه ولش کنین.حرفهای این مرتیکه اصلا اهمیت نداره.هرکسی هرکاری دوست داره انجام بده سبز باشید

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:06:51 توسط xxx
بهترين راه حل همان راه حلي است كه mani هم ميهن ما مبني بر ترك نماز و روزه ايكه اين آيت الله هاي دزد و جاني بر مبناي دين ضد بشري اسلام برما تحميل كرده اند است و بس.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:57:33 توسط محمد
یک زمان ایت الله شیرازی با یک فتوا مبنی بر حرام بودن تنباکو ناصرالدین شاه را وادار به تسلیم کرد چرا ؟ چون در آن روز مردم به حرف علما احترام میگذاشتند و لی امروز آخوندهایی مثل جنتی و مصباه و احمد خاتمی یزدی و غیره چنان جفایی در حق روحانیت کردند که مردم دیگر برای آخوند جماعت از هر درجه ای که باشند چه آیت الله چه حجت الاسلام و... حتی تره هم خورد نمی کنند چه رسد به عمل کردن به فتوا

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:32:17 توسط mehran
مردم بر آنند كه خامنه اى فتوا صادر كند و مردم آن را لوث كنند و ان ۵ اخوند و خود ايت الله على منقلى ارزشى براى مردم ندارند٠ اين شيادان وقتى جوانان را ميكشند خفه شده اند٠ اين دين و كارگزارانش عمرشان به سر آمده ديگر مردم شيادان را به رهبرى الله مدينه به خاك سپرده اند٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:32:14 توسط نیما
وقتی که یک قاتل فتوا دهنده می شود.فتوای ولی فقیه قاتل و جانی در مورد چهارشنبه سوری مردم ایران بصورت گسترده به سخره گرفتند و به ریش این قاتل سفاک خندیدند و گسترده به خیابانها آمدند و علیه او تبدیل کردند. در رابطه با فتوای فعلی او هم همین خواهد شد اگر تا به حال تعدادی پول آب را پرداختند نمی کردند به سایر جاها هم سرایت خواهد کرد مانند برق و موارد دیگه را پرداخت نخواهند کرد. هر چه این ولی فقیه قاتل میگه مردم عکس عمل خواهند کرد. علی خامنه ای تا به حال فتواهای قتل،شکنجه ،تجاوز را برای اطلاعاتیها و پاسداران ،بسیجیها و غیره می داد و شاهد آن جنایتهای گسترده بودیم.در ماههای آینده باید اعتراضات را مقابل کاخ خامنه ای قاتل در پاستور متمرکز کرد و سر اژدها را هدف قرار داد چونکه سقوط این کاخ ظلم و جنایت سقوظ تمامیت این پلیدها است و همچنین صدای روغ و نیرنگ ولی فقیه یعنی صدا و سما باشد. حرکتهای اعتراضی را باید گسترده و به سرعت انجام گیرد و مراکز رژیم علی خامنه ای را هدف قرار داد تا قدرت عمل را از آنها گرفت. مراکزی مانند بسیج و کلانتریها را در هم کوبید. بسیجیها و عناصر جاسوس را مجازات کرد

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:15:43 توسط mani
اينكه راه حلش خيلى ساده است٠ از امروز نماز را ترك كنيد نه وضو بگيريد و نه غسل كنيد٠ رهبر لطف كنند و يك فتوا در مورد دستشوئى رفتن هم بدهند تا مردم بدانند كه آيا ميتوانند خودشان را تميز كنند يا نه؟

واکنش تند مشایی و ثمره‌هاشمی به نادران: قوه قضاییه پیگرد قانونی کند

گزارش خبرآنلاین، مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد رییس‌جمهور در حاشیه سفر هیات دولت به آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تمام کسانی که در دولت حضور دارند با فساد و تباهی مخالفند، در واکنش به اتهاماتی که اخیرا از سوی الیاس نادران نماینده تهران نسبت به معاون اول رئیس‌جمهور مطرح شده است، گفت: خود آقای رحیمی اعلام کرده که اگر فسادی کشف شود باید دست فاسد را قطع کرد.

هاشمی ثمره ایراد اتهامات علیه مقامات دولتی را از شیوه‌های تخریبی علیه دولت عنوان کرد که در گذشته وجود داشته است اما در این دوره تشدید شده تا دولت را از کار اصلی خود باز دارد.

مشاور ارشد رییس‌جمهور از لزوم اقدام قوه قضاییه در این راستا سخن گفت و افزود: دادستان کل کشور و قوه قضاییه باید نسبت به کسانی که اهانت می‌کنند و تهمت می‌زنند اعلام جرم کند و درخواست رسیدگی به موضوع را داشته باشند.

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز بر تعقیب قانونی سخنان اخیر نادارن در مورد معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد. و گفت: دولت قطعاً نسبت به حقوقش که ضایع می‌شود، اقدام می‌کند.

وی افزود: متأسفانه هرچند از گاهی شاهد تلاش‌هایی در جهت تضعیف دولت و بازماندن جامعه از فضای تلاش و سازندگی بیشتر هستیم. البته اینگونه اظهارات هیچ تأثیری در روند خدمت‌رسانی دولت ندارد.
---------------------------------

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:25:23 توسط Mehdi Az America
This is answer to MR. Saied. God will not change our future unless we all Iranian unify and come out with handful of gun and fight aginst these criminals who are taking our country as hostage and selling our resources to other countries and deposit money in safe banks around the world. No wondering khomenie and his son have over 50 billions dollars deposited in Arab, European countries because Iranians are fooled by their islamic appearence for over 31 years, It is time to wake up and get ride of these people.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:05:53 توسط nima
تا زمانيكه دست سه قوه در يك كاسه است و رئيس آن نيز خامنه اي باشد استقلال قواي سه گانه يك حرف پوچ است بويژه كه جناب خامنه اي نيز فرمودند كه قواي سه گانه با هم همكاري!!!كنند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:39:04 توسط سعید
پروردگارا !!!! به زنان ومردا ن ایران زمین همت عنایت فرما تا هر چه سریعتر نظیر قرقیزستان ما هم از شر این اوباش واراذل نجات پیدا کنیم . تا کی باید مزخرفات این ناپاکان را بشنویم وچهره منحوسشان را ببینیم ؟

روزنامه دولتی "ایران" : دعای‌باران احمدی‌نژاد فورا مستجاب شد

فرارو : سایت روزنامه ایران نوشت: از نکات قابل توجه سفر رئیس جمهور این بود که احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود در جمع مردم ارومیه در ورزشگاه تختی از آنها خواست برای بارش باران دعا کنند و خود نیز از خداوند متعال خواست که باران رحمت را بباراند که به محض اتمام سخنان رئیس جمهور باران در ارومیه کم کم شروع به باریدن کرد و رفته رفته شدت آن نیز افزوده شد.

البته یک سایت خبری هم در ذیل این خبر آورده که طی دوهفته گذشته هوای آذربایجان غربی و شهر ارومیه نیمه ابری و گاه تمام ابری بوده و در برخی روزها باران های نسبتا قابل توجهی باریده است.

گزارش می شود در اوایل هفته دوم فروردین در ارتفاعات اطراف شهر ارومیه برف نیز باریده است.



[تاريخ مطلب: نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰]

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:56:25 توسط baba karl
حاجي محمود ´´دفعه بعد ´´خال و نشان همه مشتريهاي حمام عمومي سيد علي *لو *خواهد رفت´´حالا خود داني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:15:54 توسط nima
ايشان از زلزله در تهران خبر داده بودند اما دعاي خير!!!ايشان الحمدالله به وقوع نپيوست اما در مورد هواشناسي اختر شناسان هاله نور سايت ايران بهتر ميدانند كه از طريق اينترنت آب و هواي هر ناحيه اي از دنيا را ميتوان حداقل تا شش روز آينده پيش بيني كرد!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:49:07 توسط مش قربون از دبي
چرا دعا نمي كنه خدا يه عقل درستوحسابي به خودش بده فكركنم ازدعاي نزول باران واجب تره

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:33:04 توسط سیاوش از لندن
حکومت امام زمان از این بهتر هم نمی شود

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:28:42 توسط SABZHA
از كي اين ميمون دروغگوي چركو مقدس شده كه دعايش اجابت ميشه آهان ببخشيد حلقه نورانيش را فراموش كرده بودم با اينكه ميدانستم اين حلقه نور در اثر استفاده از نيمسوز بود كه طرفدارانش بهش ....تقديم! كرده اند

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:53:01 توسط ناخوشامد
واقعا مردم را خر فرض میکند.حالا دیگر هربچه محصل هم می تواند از اینترنت ساعت به ساعت پیش بینی وضع هوا را بخواند.برای رییس جمهور که خودش سواد ندارد حد اقل نوزده هزار هوادار دارد که از طریق چاوز با زبان اسپانیولی هوارا پیش بینی بکنند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:23:55 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
اگر اقاي رئيس جمهور واقعا معجزه دارند بهتر است دعا كنند كه حكومت "اسلامي" هر چه سريع تر بدرك واصل گردد كه من بهمراه تمامي افراد طايفه ( محترمم ) مريد ايشان شويم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:11:13 توسط بهمن ۵٧
بابا اين خود امام زمانه بخدا ! موقع انقلاب اسلامي گفتند عكس خميني را در ماه ديدند, ولي اين يكي ديگه هم هاله داره, هم دعاش بر آورده ميشه, هم برقش مردم را ميگيره, تازه هم رهبر هواش راداره, هم اوباما, هم پوتين و هم هو جین تائو رئیس جمهور چین. به اين ميگن معجزه الهي!

احمدی نژاد : ايران چه در عرصه داخلي و چه در عرصه بين‌الملل، در بهترين شرايط تاريخ خود است / ايران قدرتمندترين كشور دنياست!

ايلنا: محمود احمدي‌نژاد به اظهارات رييس جمهور آمريكا اشاره كرد و گفت: اين آقايي كه جديدا آمده و با بمب با مردم صحبت مي‌كند، به افغانستان و عراق آمده و بيش از يك ميليون و 300 هزار نفر را كشته و طلبكار هم هست!
به گزارش خبرنگار ايلنا، وی در ادامه سفر هيات دولتش به استان آذربايجان غربي در ديدار با جمعي از فرهيختگان و منتخبين اين استان با بيان اينكه در دنيا سه بهار وجود دارد، اظهار داشت: بهار اول بهار طبيعت است كه حقيقت آن با بهار هويدا مي‌شود و در غير اين صورت هيچگاه حقيقت طبيعت شكوفا نمي‌شد.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود شرايط امروز ايران را چه در عرصه داخلي و چه در عرصه بين‌الملل، بهترين شرايط تاريخ ايران دانست و گفت: همبستگي ملي‌اي كه امروز در جريان است، در تاريخ سرزمين ايران بي‌نظير است. بسياري تلاش مي‌كنند با انتشار اخبار دروغ، گردوغبار به پا كنند اما همدلي ملت در اوج است و همه مرز بندي‌ها در حال برچيده شدن است.

وي به بحران مالي جهان اشاره كرد و گفت: با وجود اينكه شرايط اقتصادي جهان، كشورها را مجبور به عقب‌گرد كرده، اما ما در جهت رشد اقتصادي در حال حركت هستيم. آنها ما تحريم كردند و فكر كردند كه مي‌توانند جلوي حركت ما را بگيرند اما ديديد كه ما دور حركتمان را افزايش داديم.

احمدی نژاد ادامه داد: هر چند هنوز به طور كامل شكوفا نشده‌ايم اما حركت ما رو به جلو است. كما اينكه در عرصه بين‌المللي، ايران قدرتمندترين كشور دنياست و خود آنها نيز به اين مساله اذعان دارند. تا 15 سال پيش معيار قدرت كشورها، سلاح و تمركز بر منابع جهاني بود. اما معيار قدرت در حال حاضر، قدرت دفاع از خود و تاثيرگذاري بر مناسبات جهاني است.

احمدی نژاد رمز ماندگاري ايران را تبديل تحريم‌ها و تهديدها به فرصت دانست و گفت: در همين يكسال گذشته، اين توطئه‌هايي كه عليه ما كردند، به گفته خودشان مي‌توانست صد حكومت را از پاي در بياورد، اما يكي از ويژگي‌هاي ملت ايران اين است كه همه تحريم‌ها و تهديدها را به فرصت تبديل مي‌كند. به همين دليل از تحريم استقبال كرديم. هرچند كه از اين اقدامات آنها خوشحال نيستيم. ما دوست داريم با كشورها براساس منطق و گفت‌وگو ارتباط برقرار كنيم.



[تاريخ مطلب: نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰]

معاون پارلمانی احمدی نژاد : حالا که 40 هزار میلیارد تومان برای یارانه ها نميدهيد حداقل ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهيد

بی بی سی : دولت ایران که در مورد میزان درآمدهای ناشی از افزایش قیمت سوخت در بودجه سال ۱۳۸۹ در حال چانه زنی با مجلس است، آخرین رقم مورد نظر خود در این مورد را ۳۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.

محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری ایران روز پنج شنبه ۱۹ فروردین (۸ آوریل) به خبرنگاران گفت: "آخرین پیشنهاد دولت ۳۵ هزار میلیارد تومان است اما رایزنی ها و صحبت ها را ادامه می دهیم. این یک عقب نشینی نیست، بلکه یک توافق است و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز آن را امضاء کرده اند که امیدواریم رأی بیاورد".

این در حالی است که غلامرضا مصباحی مقدم، یکی از نمایندگان اصولگرای منتقد دولت در مجلس، در این مورد گفته است: "آیین نامه داخلی مجلس اجازه تغییر بودجه سالیانه را با ارائه طرح از سوی نمایندگان نمی دهد و این اقدام تنها با ارائه لایحه متمم بودجه از سوی دولت امکان پذیر است".

دولت ایران در لایجه بودجه سال ۱۳۸۹ کسب درآمدی معادل ۴۰ هزار میلیارد تومان را از طریق حذف بخشی از یارانه انرژی پیش بینی کرده بود که نمایندگان مجلس از بیم افزایش شدید تورم، آن را به نصف کاهش دادند.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در آخرین روزهای سال ۱۳۸۸ در یک برنامه تلویزیونی گفت که قانون هدفمندکردن یارانه ها به این ترتیب قابل اجرا نیست و پیشنهاد کرد که موضوع برای تصمیم گیری نهایی به همه پرسی گذاشته شود، اما آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران بعدا تأکید کرد که از یک طرف دولت موظف است که قانون را اجرا کند و از طرف دیگر مجلس باید با دولت همراهی نشان دهد.

در این حال آقای مصباحی مقدم، که از مخالفان اصلی پیشنهاد دولت در مجلس بود، می گوید که ایراد اصلی دولت به مصوبه مجلس روشن نیست.

او گفت که آقای احمدی نژاد در نامه ای که اخیرا به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته است، هیچ اشاره ای به اختلاف نظر در مورد میزان پیش بینی درآمد ناشی از حذف یارانه ها نکرده، بلکه موضوعات تازه ای چون "پیچیدگی قانون مصوب مجلس و ابهام در آن" را پیش کشیده است.

آقای مصباحی مقدم گفت که نمایندگان عضو "کمیته مشترک دولت و مجلس برای هدفمند کردن یارانه ها" تلاش می کنند که از خواسته اصلی دولت اطلاع یابند و ببینند که "آیا دولت واقعا برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با مشکل مواجه است یا توهم مشکل دارد".

همزمان علی اصغر زارعی، یکی از اعضای این کمیته، به خبرنگاران گفته است که نمایندگان عضو کمیته که در جلسه روز سه شنبه (۱۷ فروردین) حاضر بوده اند، عقیده دارند که مجلس می تواند روی مبلغ ۳۵ هزار میلیارد تومان با دولت به توافق برسد.

به گفته او در جلسه روز سه شنبه سید محمد حسین ابوترابی فرد (نایب رئیس اول مجلس)، احمد توکلی (رئیس مرکز پژوهش های مجلس)، محمدرضا باهنر (نایب رئیس دوم مجلس)، جمشید انصاری و محمدحسین فرهنگی از سوی مجلس و محمدرضا میرتاج الدینی (معاون پارلمانی رئیس جمهوری)، شمس الدین حسینی (وزیر امور اقتصادی و دارایی) و محمدرضا فرزین (مشاور آقای حسینی) از طرف دولت حضور داشته اند.

این در حالی است که اعتراض گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقاومت دولت در برابر اجرای قانون بودجه ادامه دارد.

محمدمهدی پور فاطمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ایران گفته است که از هیأت رئیسه مجلس انتظار می رود که با قاطعیت در برابر "قانون گریزی" دولت بایستد.

او افزود: "اگر مجلس کوتاهی کند، شأن قوه مقننه به حدی تنزل می یابد که هر چه را دولت اعلام کند باید به تصویب برساند".

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:24:08 توسط Neda
ین ا.ن آقا از زمان روی کار آمدنش تا بحال همش در حال جفتک زدن و لگد پرانیست!!!! چه در مورد تغییر ساعت رسمی کشور که چه الم شانگه ای بپا کرد!!! و کلی وقت و انرژی مجلس و مردم و مملکت را هدر داد!!! تا عاقبت توی پوزش زده شد و از خر شیطان آمد پایین!!! و چه در مورد اعلام نرخ تورم که آمار بانک مرکزی را دستکاری کرد!!! تا کلی دروغ تحویل مردم بده!!! و این چه این مورد حذف یارانه ها و شاخه بندی خانواده ها و .... هزاران مورد ریزو درشت دیگر!!!!!! از قدیم گفته اند: "میمون هرچی زشت تره ، بازش بیشتره". حالا چه اشی برای مردم بدبخت پخته که همین جیره خوران و مزدوران نوکر صفت در مجلس هم صداشون در آماده و جلوش ایستادند!!! خدا میداند. با زور و لات بازی و وقاحت و پررویی و بی نزاکتی هرچه تمامتر میخواهد خواست خودش را براورده کند!!! بقول معروف این اش آنقدر شور است که اشپزهم فریادش به آسمون رسیده!!! حالا گندش بعدن در میاد!!! تا این اهریمنان بر سر کار باشند آب خوش از گلوی این مردم زجر کشیده پایین نخواهد رفت!!! و اش همین اش است و کاسه همین کاسه !!!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:45:51 توسط حجت
اداره مملکت با روشهای اداره دکان بقالی. وقتی بیسواد ابلهی را در پست ریاست حمهورس منتصب نمایند، آنچه بدست آید چیزی بهتر از این نمیشود. از اینها بدتر چانه زدن در باره سرنوشت اسیران است که بین خودشام کینشینند و بین آزادی یک اسیر تا اعدام او مجادله و بحث میکنند و بیچاره آن اسیری گه مایه ای به قضات محترم و پاک پرداخت نکرده باشد. شخصی را در هنگام خارج کردن گردنبند عروسی اش از مهر آباد دستگیر کرده بودند و بالاخره با پرداخت 400 هزار تومان اورا آزاد کزدند. پاسبان مجکمه مهر آباد به آن خانم گفته بود نصف این پول را قبلاً میدادی بدون درد سر کارت انجام شده و گردن بندت را هم برده بودی. فساد اسلامی بالا ترین فسادهاست و ما گرفتار بالاترین فساد اسلامی هستیم. داستان فوق مربوط به ده سال پیش است.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:28:49 توسط melina
كسى چيزى دارد بگويد راجع به اين رئيس رئيس كودتا ؟

ساز شکسته دانشجویان شریف، سزای یادکردن از دانشجویان دربند! + عکس



پارلمان‌نیوز: اعضای کانون موسیقی دانشگاه شریف که در آخرین روزهای سال 88 در برنامه‌ای از دانشجویان دربند یاد کرده بودند، چهاردهم فرورین ماه هنگامی که وارد اتاق موسیقی شدند سازهای شکسته خود را مشاهده کردند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، یکی از اعضای شورای مرکزی گروه موسیقی شریف گفت:« تا آخرین چهارشنبه سال و پیش از تعطیلی ساختمان فوق برنامه در ساعت 12 ظهر و تعطیلی دانشگاه به دلیل نوروز، اعضا در این مرکز حضور داشته و کلیه‌ اموال و سازهای دانشجویان سالم در محلشان قرار داشت. اما هنگامیکه برخی اعضا در روز 14 فروردین درب اتاق را باز می‌کنند مشاهده می‌کنند که سازهای گروه موسیقی به شکل معنادار و مغرضانه‌ای شکسته شده است.»

به گفته وی در پایان سال گذشته در برنامه‌ای تحت عنوان "جشن شب عید" که هر ساله توسط گروه‌های فوق برنامه اجرا می‌شود، شعری برای دانشجویان در بند این دانشگاه خوانده شد و بعد از آن سرودی با همراهی ساز توسط دانشجویان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با مجوز مسئولان مربوطه برگزار شده بود، متذکر شد:«به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تا پایان سال سازها سالم و در تعطیلات درب ساختمان توسط مسؤلان فوق برنامه بسته بوده و عملا دانشجویی به سازها دسترسی نداشته است و با توجه به نحوه‌ شکسته شدن سازها که نشانگر غیظ و خشم برخی بوده است، این عمل وقیح توسط افراد معلوم الحالی صورت گرفته که نه تنها با موسیقی اصیل و پاک ایرانی عناد و دشمنی دارند،بلکه از یادکردن دانشجویان در بند برآشفته‌اند.»

وی خاطر نشان کرد:«موسیقی اصیل ورای یک تکه چوب و پوست است که بتوان به شکستن و پاره کردن، این هنر مؤثر را از ایرانیان گرفت.»

کاریکاتور


میرحسین موسوی در دیدار با فراکسیون مجاهدین انقلاب در مجلس ششم

جنبش سبز برای برپائی

فردای بهتری ایستاده است



نمایندگان اصلاح طلب فراکسیون سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در مجلس ششم به دیدار مهندس میرحسین موسوی رفتند.

در این دیدار مهندس میرحسین موسوی با مهم خواندن سخنان اعضای سازمان در ابتدای دیدار گفت:



نظام ما دچار مشکلاتی شده است که بازتاب آن فقط در تظاهرات خیابانی محدود نمی شود، مسائل و مشکلات خیلی عمیق تر از اینهاست. یکی از اینها همین است که حاکمیت فکر کند با جمع کردن تظاهرات خیابانی مسئله معترضان حل شده است.

تمام مسائل و مقوله هایی که پایه های اعتبار و مشروعیت یک نظام را تشکیل می دهد در حال از بین رفتن است. نظام ها معمولا نیروهای سخت افزاری ( نیروی های انتظامی و نظامی و امنیتی ) را در نهایت برای حفظ خود به هر قیمت بکار خود می گیرند اما این در کشور ما اتفاق افتاد و این جای تامل و توجه بسیار دارد. مسئله دروغ مسئله اصلی ما شده و مردم نسبت بدان اعتراض دارند که متاسفانه در همه سطوح حاکمیت و تبلیغات جریان دارد و مردم را نسبت به اصل و اساس این نظام مسئله دار و در باورهاشان تردید ایجاد کرده است. اصلی ترین عامل که باعث تثبیت و حفظ نظام بوده و آن اعتماد مردم به حاکمیت بوده است از بین رفته است. مسائل اخلاقی، عدم کارآمدی، سیاست خارجی، فساد فراگیر، ... همه اینها یک نوع بی اعتمادی نسبت به حاکمیت و نظام ایجاد کرده است. آیا این مسائل با سرکوب و بکارگیری قوه قهریه حل می شود ؟

این وضعیت جریان سرمایه گذاری در کشور را کاملا مختل کرده است، چرا که آینده غیرقابل پیش بینی شده است. برخلاف جامعه ای مثل ژاپن که جریان سرمایه گذاری در آن توسط برخی خانواده ها قدمتی بیش از دو قرن دارد. در جامعه ما زود سود بردن هدف شده، چون امید به آینده نیست و بدلیل شرایط کسی بدنبال سرمایه گذاری تولیدی و دراز مدت و اشتغال پایدار نیست. آیا نتیجه تداوم این وضعیت بیکاری و فقر بیشتر نیست؟ متوسط نرخ رشد سرمایه گذاری در پنج سال اخیر به حدود 7 درصد کاهش یافته در حالیکه بر طبق قانون برنامه چهارم توسعه این رقم باید 2/12 درصد در سال رشد می داشت. البته این نرخ رشد باید با هزینه 82 میلیارد دلار در قوانین بودجه سنواتی توسط دولت حاصل می شد که با هزینه بیش از 220 میلیارد دلار(7/2 برابر) نه تنها این اتفاق نیافتاده بلکه نسبت به گذشته نیز پشترفت داشته است ! و آیا این رخداد یک فاجعه نیست؟

طرح هدفمند شدن یارانه که توسط رئیس دولت مطرح شده، دراجرای این طرح هدفمندی یارانه ها و دعواهای جاری هم مسئله اصلی دولت اجازه گرفتن هزینه میلیارد تومان برای جلب و خرید رای است و لاغیر ! واقعیت موجود و تبلیغات رسمی بگونه ای شده است که همه نسبت به آمارهای رسمی اعلامی و اینکه نرخ تورم به 8/10 درصد در سال گذشته کاهش یافته است دچار تردید جدی شده‎اند و همه اینها نشانه هایی است از اینکه موریانه های بی اعتمادی دارد پایه های نظام را می خورد و از درون تهی می کند .

نشانه های دیگری که می شود بدان اشاره کرد یکی استفاده ابزاری و بد از ارزشها ( اسلام ، انقلاب و امام ) باعث اغتشاش و آشفتگی فکری و روحی در جامعه شده است . نوع معرفی امام خمینی از صدا و سیمای غیرملی و رسانه های خارجی چهره مغشوشی از امام به نسل جوان ارائه می دهد و دراین آشفته بازار افراد چه برداشتی می توانند از امام داشته باشند؟

برخورد عجیب اخیر با مردمی است که برای حفظ محیط زیست دریاچه ارومیه رفته بودند نیز نشانه دیگری است از همین روند. یا پادگانی کردن بهشت زهرا در روز 12 فروردین یا ... و آیا همه مسائل را با امنیتی و پادگانی کردن می توان حل کرد؟ نظام را می خواهند با حاکمیت یک فرقه اداره کنند که نمی شود.

حقیقت این است که اگر حاکمیت می توانست یک کارآمدی نسبی در اداره امور داشته باشد با هر تخلف انتخاباتی تمکین می کردم و مسائل و مشکلات کشور به سمت حل شدن می رفت اما ما اینراهم نداریم و بطور اشاره دولت در انجام یک پروژه عسلویه درمانده است. یا در سیاست خارجی هر روز مشکل پیش می آید و وضع بحرانی تر می شود . روند طی شد پیرامون پرونده هسته ای در یکسال گذشته بهترین شاهد مثال در این باره است .

در نظام های سیاسی مردمسالار و معقول تلاش می شود که برای حل مسائل مهم و کلیدی کشور به ویژه در عرصه سیاست خارجی حتی از طریق مشورت با منتقدین و مخالفین نوعی اجماع نسبی حاصل شود در حالیکه مشاهده می کنیم در اینجا در باره این موضوع حتی بین حاکمیت موجود اجماعی وجود ندارد و این نشانه چه می تواند باشد؟

با توجه با این وضعیت، اجرای بدون تنازل قانون اساسی را به عنوان خواسته و محور اصلی جنبش سبز می دانم و باید در این باره کالبد شکافی بیشتری در ادبیات جنبش انجام گیرد . اصول متعددی از این قانون که متضمن حقوق ملت است به فراموشی سپرده شده اس. بطور خاص فصل حقوق ملت یا اصل 168 در مورد رسیدگی به جرائم سیاسی و مطبوعاتی در دادگاههای علنی با حضور هیات منصفه. و اگر اینها خوب مطرح شود اجماعی کلی را در جنبش بوجود می آورد .

پایه هر تغییری در جامعه تولد یک ایده است و این ایده در جامعه ما متولد شده و میل به تغییر و باز بینی همه گیر شده است. باید به مردم هشدار داد که منافع عده ای در برخی نهاد ها نمی گذارد که اینها به آسانی تسلیم خواسته های جنبش و ملت شوند و باید صبر به معنای ایستادن، تامل و پایداری در این راه را معنا کرد و اینکه حفظ همین منافع است که جلوی برخورد با مفاسد و دانه درشت ها را گرفته است .

ما باید ایده های روشنی را مطرح و باز تعریف کنیم و برای گسترش دادن آنها مقاومت و استواری داشته باشیم و راه هایی را پیدا کنیم که بتوانیم سازمانیافته تر از گذشته کارها را به پیش ببریم. به نظام و حاکمیت باید گفت کم هزینه ترین راه در اداره کشور آزادی فعالیت تشکل ها، رسانه ها ، نهادهای صنفی و مدنی و...است و نه تقابل و مقابله با آنها .

جنبش سبز باید با همه قشرهای اجتماعی پیوند خورده و مسائل آنها را مطرح کند. از کارگران تا معلمان. هدف جنبش سبز ایجاد زندگی بهتر برای همه و بویژه اقشار فرودست و آسیب پذیر اجتماعی است. ما باید در جامعه از کارگران و کارآفرینان بطور توامان دفاع کنیم و اینکه منافع ایندو قشر بهم گره خورده و در تعامل مثبت با یگدیگر قرار دارد و اینکه تعامل سازنده این دو باعث پیشترفت و توسعه جامعه می شود . جامعه معلمان ما که قشر وسیعی را در برمی گیرد و نقشی مهم و سرنوشت ساز در حیات اجتماعی ما دارند مسائلشان باید مطرح و پیگیری شود و همینطور دیگر اقشار و گروهها .

برداشت و امید من این است که جریان حاکم به اجرای قانون اساسی و همه اصول آن برگردد و فضای امنیتی و نظامی را کنار گذارند و فضا را باز کنند ولی اگر اینراه رفته نشود مجبوریم بایستیم چون ما نظام و کشور و انقلاب را دوست داریم.

من می پرسم اگر اول انقلاب به نیروهای مذهبی گفته می شد که حاضرید حاکم شوید و آدم بکشید؟ هیچکس اینرا قبول نمی کرد. بنابراین ما نمی توانیم نسبت به این وضعیت بی تفاوت باشیم . جنبش سبز مطالبه زیادی ندارد اما ظاهرا اجرای همین خواسته برای آنها بسیار سخت است و از اینرو افسانه سازی در مقابله با این جنبش می کنند و خود در دام این افسانه سازی و دروغ هایی که می بافند می افتند. با این حال دعا می کنم که جریان حاکم از این دائره تنگی که برای خود ساخته اند خارج شود و اداره کشور به مسیر و روال مطلوب باز گردد .

اگر اینها فکر می کنند که با ادامه این نگاه و بینش مسائل و مشکلات کشور حل می شود اشتباه بزرگی است و ما باید بایستیم تا مسائل و مشکلات حل شود. مردم در این مدت هزینه سنگینی پرداختند و چون آرمان بلند و درستی دارند به این هزینه دادن عادت کردند. الان شما می بینید زندانی ها قهرمان مردم شده اند و چه استقبالی از آنها می شود و این نشانه بی اثری اینگونه کارها در مقابله با جنبش و خواست مردم است و راه حل درست بازگشت به قانون اساسی و اجرای تام و تمام آن است.
تشکل های سیاسی که در کشور فعال هستند ظرفیت هاشان بیشتر از این است و باید بیشتر فعال شوند و تحلیل و بیانیه و ... بدهند و با مردم ارتباط دائمی داشته باشند تا با تلاش همگی بتوان جریان رشد و پیشترفت جامعه مان را دامن زد و فردایی بهتر ساخت.

ابتکار بموقع کروبی

تماس با خانواده زندانیان کودتا

که در شهرستان ها زندانی اند!



مهدی كروبی با تماس تلفنی با خانواده برخی زندانیان کودتای 22 خرداد، مبتکر اقدامی شد که در ماه های گذشته از آن غفلت شده بود. او در تماسی تلفنی با خانواده های دکتر احمد میری و سروش از فعالین سیاسی مازندران كه در بازداشت اداره اطلاعات استان به سر می برند، از این خانواده ها دلجویی كرد. او دراین تماس تلفنی سال نو را به آنها تبریك گفت و از همسر دكتر احمد میری که از چهرهای شناخته شده اصلاح طلب مازندران، جانباز جنگ ایران و عراق و فرماندار نمونه استان در سال 83 است، جویای حال و موقعیت او در زندان و همچنین وضع زندگی و تامین معیشت آنها شد.

دكتر احمد میری، استاد دانشگاه و قائم مقام جبهه مشاركت مازندران است. او در آغاز هفته سوم فروردین طی تماسی تلفنی با خانواده و ضعیت عمومی خویش را مناسب توصیف كرد. این درحالی است که گفته می شود برخورد با وی در زندان به غایت خشن و بویژه مناسبات قاضی اكبرزاده، معاون دادستان شهرستان بابل در جریان بازجویی از وی بسیار توهین آمیز بوده است. همین رفتار در باره زندانی دیگر، یعنی سروش نیز گزارش شده است.

در سخنرانی جانشین نماینده رهبر در سپاه فاش شد

در سخنرانی جانشین نماینده رهبر در سپاه فاش شد
برکناری و یا کناره گیری
علی خامنه ای از رهبری مطرح است


حجت الاسلامی بنام مجتبی ذوالنور که در سالهای دولت خاتمی، رهبری گروه های فشار کفن پوش ضد اصلاحات را در قم برعهده داشت، پس از روی کار آمدن احمدی نژاد، شد جانشین نماینده رهبر در سپاه پاسداران. یعنی جانشین حجت الاسلام دیگری بنام "سعیدی".

دوالنور حرف زیاد می زند، اما حرف حساب بندرت از دهانش بیرون می آید، از جمله در سخنرانی که اخیرا در جریان سفر به قم کرده و چند کلامی از دهانش بیرون پریده که دسته اول ترین اخبار است!

از جمله، این که علی خامنه ای تحت فشار برای کناره گیری است و اطرافیان او – از جمله ذوالنور- نگران از صحنه خارج شدن او و برباد رفتن همه رشته هائی اند که تاحالا بافته اند.

او در قم گفت: «اگر امروزه 4 نفر آمدند و به رهبر ایراد گرفتند که باید کنار برود، مگر ولایت برای خودشان است که کنار بکشند؟ مگر دلبخواهی است که کنار بکشند؟ ولایت که وکالت نیست که کنار بروند. »

این اولین بار است که فرد در مسئولیت جانشین نماینده رهبر در سپاه پاسداران که قطعا از بحث های پشت صحنه بی اطلاع نیست، فاش می سازد که مسئله برکناری خامنه ای و یا داوطلب شدن خود او برای کنار رفتن آنچنان مطرح است که امثال ذوالنور مخالفت علنی با آن را آغاز کرده اند. آن هم در قم!
به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجتبی ذالنور که در مراسم "نشست بصیرت" در مسجد اهل بیت قم سخنرانی می کرد، در ادامه گفته است:

«بسياري ولايت فقیه را نفهميده‌اند و آن را در حد يك وكيل مي‌دانند. »

نظر به اهمیت این بخش از سخنان ذوالنور، ما آن را مستقل از متن سخنرانی وی منتشر کردیم، درعین حال که بخش های دیگر سخنرانی وی را نیز در همین شماره می توانید بخوانید.

مصاحبه افسر یهودی تبار و سابقه دار "CIA" و همسرش




مصاحبه افسر یهودی تبار و سابقه دار "CIA" و همسرش
در برنامه تلویزیونی "چارلی رز"
احمدی نژاد حسابگراست
باید با او وارد معامله شد!



مصاحبه تلویزیونی آقا و خانم "لِوِرت" .

آقا و خانم "لورت" از وابستگان و یا ماموران سازمان "CIA" امریکا هستند و در یک برنامه تلویزیونی مطالبی را که در ادامه می خوانید بیان داشته اند. آنها از ملاقات های خودشان با مقامات سپاه و از جمله محسن رضائی فرمانده اسبق سپاه و دبیر کنونی مجمع مصلحت نظام می گویند. آینده امیدوار کننده ای که آنها برای روابط امریکا و احمدی نژاد ترسیم می کنند، بسیار قابل توجه است. پیک نت در شماره 14 فروردین خود، خلاصه ای از این مصاحبه را منتشر کرده و از خوانندگان مسلط به زبان انگلیسی خود خواسته بود تا این برنامه تلویزیونی را مشاهده کرده و آن را ترجمه و برای انتشار دراختیار ما بگذارند. این درخواست ما را "شیرک پاک خورده" اجابت کرد و در همینجا از ایشان نهایت سپاس را داریم.

خانم لورت دراین مصاحبه می گوید:

معتقد هستند که در انتخابات ایران هیچ تقلبی نشده است. هیچ سندی مبنی بر وجود تقلب تا به حال از سوی مخالفین احمدی نژاد ارائه نشده است. تظر سنجی 3 ارگان آمریکایی و دانشگاه تهران همه نشان از این دارد که مردم به احمدی نژاد رای داده اند. اینکه یک نفر از یک پاسدار سئوال کند که چه طوری رای بنویسم که تقلب به حساب نمی آید.

دو هفته قبل که در ایران بودم، از طرفداران موسوی پرسیدم که چرا به خیابان ریختید؟

گفتند: چون آقای موسوی گفت که تقلب شده

پرسیدم: سندی هم دادند که حاکی از تقلب باشد؟

گفتند : نه

دولت حاکم به اندازه کافی پاسخگو است. کما اینکه در مورد کهریزک که در آن جنایاتی شده بود بلافاصله آنرا تعطیل کردند و الان دارند همه دست اندر کاران را محاکمه می کنند. در زمان شاه هم ساواک به طور معمول در خیابان به روی مردم شلیک می کرد. این دولت با دولتهای چین- مصر- عربستان سعودی – و عراق صدام حسین فرق زیادی دارد.

خاتمی نشان داد که نتوانست خوب کار کند و موسوی هم نه رفرمیست خوبی است و نه حامی و کمک های بدرد بخوری دارد. جنبش سبز رو به خاموشی دارد و بزرگترین اشتباه غرب این است که با جنبشی که رهبر ندارد معامله کند.

آمریکا بدون داشتن رابطه با ایران نمیتواند به هیچکدام از برنامه هایی که در منطقه بسیار مهم خاورمیانه دارد برسد. آنهایی که ایران را اداره می کنند می خواهند بدانند که آمریکا به دنبال تغییر رژیم نیست. علامتی میخواهند. خود احمدی نژاد علاقه نشان میدهد. او در حکومت است و باید با او وارد معامله شد. باید از آنها پرسید که مسئله شان چیست؟ چه میخواهند؟ از چه نگران هستند؟ ایران هم هیروکربور دارد هم موقعیت استراتژیک. ضد هالوکاست بودن احمدی نژاد فقط برای کسب موقعیت است. او میخواهد بین مردم سنی منطقه طرفدار پیدا کند و ضمنا برای جلب نظر آمریکا! من این را به عنوان یک یهودی آمریکایی می گویم. غرب پیغام احمدی نژاد را بد درک کرده است٬ او قرار نیست که به اسرائیل حمله کند و از روی زمین محوش کند. او میگوید اگر انتخابات شود جمعیت یهود در بین فلسطینی ها حل میشود و در واقع به این شکل اسراییل از روی نقشه حذف می شود٬ منظورش حذف فیزیکی نیست. او می خواهد به عنوان حامی حزب الله و حماس شناخته شود. او میداند که نمایش ضد اسراییلی برای او مفید است. او یک سیاستمدار حسابگر است.

احمدی نژاد آدمی مردمی است٬ او به اقصی نقاط کشور مسافرت کرده است و با همه اقشار مردم ملاقات کرده٬ همه طبقات مردم او را دوست دارند و از او حمایت می کنند. او محبوب ترین رییس جمهور ایران تا به حال بوده است. او سیاستمدار موثری است. او نیازی ندارد که پاسداران را همیشه به خیابان بفرستد٬ با کمی اصلاحات می تواند اوضاع را آرام کند.

آمریکا باید با او وارد معامله شود. در مقایسه میان احمدی نژاد و سادات، سادات خیلی بیشتر از احمدی نژاد ضد اسراییلی بود. او قبل از اینکه مرد صلح شود٬ مرد جنگ بود. او دستور داده بود که هر یهودی را که دیدید٬ بکشید. ولی دیدیم که در نهایت به سوی آمریکا آمد و مبتکر صلح بین اعراب و اسرائیل شد. باید مانند زمان نیکسون و کسینجر که بانی صلح با چین و مصر شدند٬ دولت اوباما هم با ایرن وارد معامله شود. برای منافع اسرائیل و امنیت آن باید برگشت به سوی رابطه با ایران.

سپاه پاسداران در جهت خصوصی سازی اقدامات موثری انجام میدهد. قبلا که ما با محسن رضایی ملاقات کرده بودیم٬ بعدا او به ما پیغام داد که ما با هیچی که نمیتوانیم معامله کنیم!

آنها یک علامتی میخواهند.

رفسنجانی هم هیچوقت به جنگ رهبر نمی رود. او گفته است که رهبر در مرکز ثقل همه چیز قرار دارد. این یعنی ختم جنبش سبز.

سپاه پاسداران- پدیده ای که از نو باید شناخت

امپراطوری سپاه
با 200 هزار میلیارد تومان دارائی



بودجه نظامی دفاعی کشور در بودجه علنی سال 1388 مصوب مجلس معادل 25 درصد کل بودجه، یعنی حدود 120 هزار میلیارد ریال بوده که بر اساس جمع بندی کل بودجه های 20 سال گذشته از زمان رهبری خامنه ای، بیش از یک میلیون میلیارد ریال به طرح های نظامی دفاعی زیر نظر سپاه اختصاص یافته است. بر این اساس با جمع بندی ارقام بودجه و شرکتهای بورسی، دارایی های آشکار سپاه پاسداران حدود 2 میلیون میلیارد ریال، معادل 200 هزار میلیارد تومان است.Bottom of Form



بیش از 50 درصد سهام شرکت مخابرات ایران با سرمایه 45873 میلیارد ریال به سپاه واگذار شده در حالیکه ارزش واقعی آن حدود 500 هزار میلیارد ریال است و به یک پنجم قیمت واقعی به شرکتهای سپاه واگذار شده است. کنسرسیوم "توسعه اعتماد مبین" خریدار سهام شرکت مخابرات، از سه شرکت تشکیل شده است. شرکت های سرمایه گذاری "توسعه اعتماد" و "شهریار مهستان" که از شرکت های زیر مجموعه بنیاد تعاون سپاه هستند و شرکت "گسترش الکترونیک مبین ایران" که از شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام است.

حدود 51 درصدسهام سرمایه گذاری غدیربا سرمایه 6075 میلیارد ریال و ارزش بورسی حدود 15 هزار میلیارد ریال به ارزش کمتر از 9 هزار میلیارد ریال به ساتا واگذار شده، در حالیکه ارزش این شرکت (که مالک شرکتهایی همچون پتروشیمی زاگرس، فناوران، بین المللی توسعه ساختمان، سیمان سپاهان، سیمان شرق، سیمان کردستان، سرمایه گزاری توسعه صنایع بهشهر،فولاد آلیاژی ایران، موتوژن، آبگینه، داروسازی سینا ، بانک پاسارگاد و صدها شرکت دیگر است) حداقل 40 هزار میلیارد ریال است که به یک چهارم قیمت واقعی فروخته شده است.

بخشی از سهام بانک پارسیان با سرمایه 7500 و ارزش روز حدود 17 هزار میلیارد ریال که بیش از 190 هزار میلیارد ریال از سپرده های مردم در این بانک سپرده گذاری شده است.

شرکت حفاری شمال

شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی اصفهان با سرمایه 4162 و ارزش بورسی حداقل 21525 میلیارد ریال

نمایشگاه بین المللی تهران که جهت ساخت مجتمع های مسکونی به ارزش 5 هزار میلیارد ریال به سپاه واگذار شد اما در پی مخالفت بخش خصوصی دولت این سهام را پس گرفت و حدود 8 هزار میلیارد ریال سهام پتروشیمی به سپاه واگذار کرد

شرکت آلومینیوم ایران با سرمایه 160 و ارزش حدود 4 هزار میلیارد ریال که فقط ارزش زمینهای این شرکت در مجاورت شهر اراک بیش از 3 هزار میلیارد ریال است

معدن سرب و روی انگوران زنجان با ارزش بیش از بیست هزار میلیارد ریال که فقط با 1870 میلیارد ریال یعنی کمتر از یک دهم قیمت به سپاه واگذار شده است

حدود ۱۵٪ سهام بانک های صادرات، تجارت و ملت

شرکت توسعه معادن روی با سرمایه 1097 و ارزش حدود 4 هزار میلیارد ریال

شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با سرمایه 1500 و ارزش بیش از ده هزار میلیارد ریال

شرکت تاید واتر خاورمیانه به عنوان اپراتور و بهره بردار بندر شهید رجایی بندر عباس (متولی بیش از 60 درصد صادرات و واردات کشور) با سرمایه 216 و ارزش حدود 3 هزار میلیارد ریال

شرکت تکنوتار

سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با سرمایه 755 و ارزش بیش از 1500 میلیارد ریال

15) شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه 15800 و ارزش روز حدود 31 هزار میلیارد ریال

بانک سینا با سرمایه 2 هزار و ارزش بیش از 4 هزار میلیارد ریال که حدود 260 شعبه آن در سراسر کشور بیش از 25 هزار میلیارد ریال سپرده مردم را جذب کرده است

شرکت سرمایه گزاری توسعه شهری توس گستر که با سرمایه 383 میلیارد ریال ارزشی معادل 500 میلیارد ریال دارد

شرکت سرمایه گزاری توسعه آذربایجان

شرکت تراکتور سازی تبریز ایران با سرمایه 900 و ارزش بورسی حدود 1800 میلیارد ریال که ارزش واقعی آن بیش از 4 هزار میلیارد ریال است اما به نرخ 1770 میلیارد ریال به شرکتهای سپاه واگذار شده است

شرکت موتورسازان تراکتور با سرمایه 162 و ماشین آلات تراکتور سازی با سرمایه 17 و ارزش 120 میلیارد ریال و شرکت ریخته گری تراکتورسازی با سرمایه 213 میلیارد ریال

شرکت لوله و تجهیزات سدید با سرمایه 98 میلیارد ریال و تولید کننده لوله های اسپیرال صنایع نفت و گاز

شرکت فراوری مواد معدنی ایران با سرمایه 48 و ارزش بیش از 300 میلیارد ریال

شرکت ملی سرب و روی ایران با سرمایه 92 و ارزش بیش از هزار میلیارد ریال

شرکت معادن بافق با سرمایه 10 و ارزش بورسی حدود 150 میلیارد ریال

شرکت داروسازی جابر بن حیان با سرمایه 189 و ارزش روز حداقل هزار میلیارد ریال

همچنین سرمایه گزاری مهر اقتصاد ایرانیان 20 کارخانه نان صنعتی در 20 استان کشور با سرمایه گزاری 4 هزار میلیارد ریالی در دست ساخت و راه اندازی دارد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران از زیر مجموعه های مهر اقتصاد ایرانیان به همراه شرکت سرمایه گذاری تجلی سامانه با خرید 26 درصد از سهام بانک دی توانستند یک کرسی از هیأت مدیره این بانک را در اختیار بگیرد . پس از عدم احراز شرایط لازم برای تبدیل موسسه مالی اعتباری مهر به بانک مهر، این موسسه مالکیت 35 درصد و 2 عضو هیات مدیره بانک دی را تملک نموده است.سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در سال 88 اقدام به اضافه نمودن سهام یک شرکت و سه بانک در پرتفوی سرمایه گذاری های خود نموده است بطوریکه در این سال سه بانک پارسیان ، کار آفرین و دی به همراه شرکت بیمه البرز وارد پرتفوی این شرکت شده اند .

معادل 19 درصد از سهام شركت پتروشيمي مارون به ارزش حدود6هزار میلیارد ریال

معادل 40 درصد از سهام شركت پتروشيمي پارس به ارزش بیش از7هزار میلیارد ریال



سایرشرکتهای زیرمجموعه موسسه مالی اعتباری مهربسیجیان عبارتند از:

سرمایه گزاری مسکن و عمران مهر

کوشاپایدار

کوثرآذربایجان

خدمات بازرگانی آینده نگر مهر

تدبیرگران آتیه





شرکتهای متعلق به بنیاد تعاون سپاه در بورس



1- گروه بهمن با سرمایه 3520 و ارزش روز حدود 5 هزار میلیارد ریال

2- مالکیت حدود 17 درصدی و یک عضو هیات مدیره شرکت سایپا با سرمایه 10400 و ارزش روز حدود 20 هزار میلیارد ریال

3- مالکیت حدود 16 درصد و یک عضو هیات مدیره سرمایه گزاری توسعه صنایع بهشهر با سرنایه 2160 و ارزش روز حدود 2500 میلیارد ریال

4- سرمایه گزاری بهمن با سرمایه 2420 میلیارد ریال

5- صنایع ریخته گری ایران با سرمایه 23 و ارزش روز حدود 300 میلیارد ریال

6- حدود 25 درصد سهام پتروشيمی کرمانشاه به ارزش حدود 2500 میلیارد ریال

از جمله شرکت‌های معروفی که صد‌در‌صد سهام آنها متعلق به بنياد تعاون سپاه است مي‌توان به شرکت "کشت و صنعت شاداب خراسان"، شرکت "خدمات هوايی پارس" و صنايع غذايی "مائده" اشاره کرد. همچنین شرکتهای بهمن دیزل تولید کننده کامیون و کامیونت ایسوزوی ژاپنی،عصر بهمن، شاسی ساز ایران و ارزش آفرینان از دیگر شرکتهای متعلق به گروه بهمن سپاه هستند.



قرار گاه خاتم الانبیا


قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز بخش قابل توجهی از پروژه های عمرانی کشور را در اختیار دارد. معروف ترین مرکز فني و سازندگي و تجاري سپاه «قرارگاه خاتم» است. نام اين قرارگاه در فعاليت‌هاي عمراني تهران، در پروژه‌هاي نفتي عسلويه، در سرمايه گذاري‌هاي بازار سهام و در فعاليت‌هاي بازار پول بيشتر از هميشه به چشم مي‌خورد. اين قرارگاه تاكنون بنابر برخي آمارها حدود 1500 طرح و پروژه عمراني و سازندگي را به انجام رسانده و در حال حاضر نيز حدود 247 طرح ديگر را در دست اجرا دارد. قرارگاه سازندگی خاتم ‌الانبیا بنا به گزارش سپاه به کمیسیون بودجه مجلس 812 شرکت ثبت شده در داخل و خارج ایران دارد. سد مخزنی کرخه، آزاد راه تهران- ساوه، آزاد راه همدان- ساوه، تونل‌های آبی نیروگاه سد مخزنی کارون 4، ترمیم و بازسازی پست‌های بتنی اسکله‌های هشت و 9 بندر خرمشهر- خوزستان، طراحی و احداث آبگیر پالایشگاه‌های گاز منطقة پارس جنوبی با ظرفیت 250 هزار مترمکعب در ساعت از دیگر قرارداد های این قرارگاه است.



این قرارگاه با توسعه خود زیرمجموعه های تخصصی " قرب نوح"، "موسسه حرا"،"موسسه رهاب"،"موسسه ساحل"،"موسسه عمران"،"موسسه مکين" قرارگاه بازسازي نيروي زميني سپاه و... را دراختیار دارد.

بودجه نظامی دفاعی کشور در بودجه علنی سال 1388 مصوب مجلس معادل 25 درصد کل بودجه، یعنی حدود 120 هزار میلیارد ریال بوده که بر اساس جمع بندی کل بودجه های 20 سال گذشته از زمان رهبری خامنه ای، بیش از یک میلیون میلیارد ریال به طرح های نظامی دفاعی زیر نظر سپاه اختصاص یافته است. بر این اساس با جمع بندی ارقام بودجه و شرکتهای بورسی، دارایی های آشکار سپاه پاسداران حدود 2 میلیون میلیارد ریال، معادل 200 هزار میلیارد تومان است.