Thursday, April 8, 2010

فتوای خامنه ای در باره پرداخت بهای آب مصرفی شهروندان ایران

راديو فرانسه : "علی خامنه ای" رهبر جمهوری اسلام ایران با انتشار فتوائی ازمردم خواست بهای آب مصرفی خود را به پردازند. خامنه ای در این "فتوا" تاکید کرده است که "امنتاع از پرداخت قبوض آب بهاء جایز نیست و وضو و غسل با آن آب باطل است و مشترک بدهکار و ضامن آن مبلغ است". پنج تن از آیت الله های بلند پایه شیعه ، مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، شبیری زنجان ، علوی گرکانی نیز در ذیل فتوای آیت الله خامنه ای فتاوی ای را در مورد پرداخت پول آب صادر کرده اند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 16:47:56 توسط بينماز
تقريبا همه شماها در كاخها وخانه هاي غصبي و يا از مال دزدي خريده شده زندگي ميكنيد همواره دست در جيب مردم داريد نمازتون و وضو و غسلتون باطل نيست؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 15:11:17 توسط شيخ صدوق
هرگاه خليفه المسلمين امام علي خامنه اى را سفتي ويبوست افتد علاج را در گل ختمي و آلو ي بخارا يابد هرگاه به شلي مزاج واسهال افتد چاي شيرين وترياك دارويش دهند هرگاه ضعف مقاربت وركود ذكر و سستي كمر افتد ' تهديد نرمش بنامد وسپاه وبسيج بطلبد ومردم بفريبد و درخفا با غلام زنگي خلوت كند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:18:35 توسط آرش*
اگر مردم به مبارزات اقتصادی ولی‌ سراسری نیز روی آورند،نتایجی مهلک برای حکومت خواهد بود :آب ،برق ،مالیات،بیرون کشیدن سپردی‌های بانکی‌ و ..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:14:58 توسط آرش
خامنه ای قاتل! قرقیزستان را ببین. آینده حکومت توی قاتل است.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:35:16 توسط حسین
خامنه ای با خون وضو می گیرد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:42:29 توسط ستاره
به علی خامنه ای (رهبر جمهوری اسلام و رهبر مسلمانان و مستضعفان جهان و جانشين الله): بخاطر اينكه نظام جنابعالي, و رهبريت و جانشيني شما زير علامت سوال است و از جانب مردم ايران هيچگونه مشروعيت و مقبوليت و رسميتي دارا نمي باشد بنابراين از پرداخت پول آب و برق و ٠٠٠ به نظام فاسد و اشغالگر شما معذوريم! و بخاطر اين مهم, هر لحظه در پي سرنگون كردن تاج و تخت شما ميباشيم٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:55:27 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
موج!!! منبع؟؟؟******************* پ ا : http://www.mojnews.com/

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:52:13 توسط موج
باز خريد اموالی که ازيک جامعه به يغما رفته حرام و سبب آتش اخروی است. :)

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:08:16 توسط melina
راست ميگه اين رهبر وقيح . خودش با خون جوانان وضو ميگره و غسل ميكنه كه براى ايشان حلاله!!!!! نه اب مجانى ..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:59:16 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
اينك كه حضرت ايت الله امام خامنه اي رهبر معظم حكومت '' اسلامي '' چنين فتوايي را صادر نموده اند, اعلام ميداريم كه اينجانبان دارودسته وابسطه به طايفه ( محترم ) كفار, ضمن ادامه امتنان از پرداخت قبوض اب بها, از امروز وضو هم گرفته و هر شب غسل نيز خواهيم كرد كه بفرموده, باطل باشد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:21:25 توسط حجت
آقای خامنه ای (حیف کلمه آقا). ملت ایران فتوا میدهد که حکومت یک جانی فطری بر یک مملکت حرام است و استفاده از مزایای آن از هر چیزی حرام تر و وراجی بی اثر. فتوای ملت را قبول کن و خود را تسلیم ملت بنما و ملت قول میدهد که تو را عادلانه محاکمه کند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:47:52 توسط احسان
سلام خدمت تمام ايرانيها. ما میگیم شاه نمیخواهیم,...... نمیدونم کی قراره لال بشه ولش کنین.حرفهای این مرتیکه اصلا اهمیت نداره.هرکسی هرکاری دوست داره انجام بده سبز باشید

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:06:51 توسط xxx
بهترين راه حل همان راه حلي است كه mani هم ميهن ما مبني بر ترك نماز و روزه ايكه اين آيت الله هاي دزد و جاني بر مبناي دين ضد بشري اسلام برما تحميل كرده اند است و بس.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:57:33 توسط محمد
یک زمان ایت الله شیرازی با یک فتوا مبنی بر حرام بودن تنباکو ناصرالدین شاه را وادار به تسلیم کرد چرا ؟ چون در آن روز مردم به حرف علما احترام میگذاشتند و لی امروز آخوندهایی مثل جنتی و مصباه و احمد خاتمی یزدی و غیره چنان جفایی در حق روحانیت کردند که مردم دیگر برای آخوند جماعت از هر درجه ای که باشند چه آیت الله چه حجت الاسلام و... حتی تره هم خورد نمی کنند چه رسد به عمل کردن به فتوا

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:32:17 توسط mehran
مردم بر آنند كه خامنه اى فتوا صادر كند و مردم آن را لوث كنند و ان ۵ اخوند و خود ايت الله على منقلى ارزشى براى مردم ندارند٠ اين شيادان وقتى جوانان را ميكشند خفه شده اند٠ اين دين و كارگزارانش عمرشان به سر آمده ديگر مردم شيادان را به رهبرى الله مدينه به خاك سپرده اند٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:32:14 توسط نیما
وقتی که یک قاتل فتوا دهنده می شود.فتوای ولی فقیه قاتل و جانی در مورد چهارشنبه سوری مردم ایران بصورت گسترده به سخره گرفتند و به ریش این قاتل سفاک خندیدند و گسترده به خیابانها آمدند و علیه او تبدیل کردند. در رابطه با فتوای فعلی او هم همین خواهد شد اگر تا به حال تعدادی پول آب را پرداختند نمی کردند به سایر جاها هم سرایت خواهد کرد مانند برق و موارد دیگه را پرداخت نخواهند کرد. هر چه این ولی فقیه قاتل میگه مردم عکس عمل خواهند کرد. علی خامنه ای تا به حال فتواهای قتل،شکنجه ،تجاوز را برای اطلاعاتیها و پاسداران ،بسیجیها و غیره می داد و شاهد آن جنایتهای گسترده بودیم.در ماههای آینده باید اعتراضات را مقابل کاخ خامنه ای قاتل در پاستور متمرکز کرد و سر اژدها را هدف قرار داد چونکه سقوط این کاخ ظلم و جنایت سقوظ تمامیت این پلیدها است و همچنین صدای روغ و نیرنگ ولی فقیه یعنی صدا و سما باشد. حرکتهای اعتراضی را باید گسترده و به سرعت انجام گیرد و مراکز رژیم علی خامنه ای را هدف قرار داد تا قدرت عمل را از آنها گرفت. مراکزی مانند بسیج و کلانتریها را در هم کوبید. بسیجیها و عناصر جاسوس را مجازات کرد

نوشته شده در تاريخ نوزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هشتم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:15:43 توسط mani
اينكه راه حلش خيلى ساده است٠ از امروز نماز را ترك كنيد نه وضو بگيريد و نه غسل كنيد٠ رهبر لطف كنند و يك فتوا در مورد دستشوئى رفتن هم بدهند تا مردم بدانند كه آيا ميتوانند خودشان را تميز كنند يا نه؟

No comments:

Post a Comment