Sunday, July 21, 2013

این دست خط اهدائی را ملت فراموش نخواهد کرد! این دست خط ملوکانه نیز، دست خط مقام معظم فرزانه رهبری است. البته با دست چپ و به همین دلیل هم کج و کوله، زیرا وی با دست راست قادر به نوشتن نیست. اشاره وی در نماز جمعه پس از کودتای انتخاباتی 88 و فرمان سرکوب خونین مردم به "بدن ناقص" و "نیمه جان" همین دست بود! احمدی نژاد با همین دست خط، پشت قرآن اهدائی رهبر به وی بدرقه شد، اما تردید نیست که ملت به نوع دیگری او را بدرقه کردند و تاریخ نیز در آینده بدرقه ای متفاوت از او خواهد کرد. دلقکی که در حد ملیجک دربار ناصرالدین شاه هم نبود و بزرگترین ضربات را به اقتصاد و هویت ایرانی زد و با پنهان شدن پشت شعارهای پوچ و جنجالی، ژست هائی گرفت که رهبر جمهوری اسلامی آن را "احیای شعارهای انقلاب" نامید. این دست خط، پشت قرآن، به این آسانی فراموش نخواهد شد. با آغاز کار دولت روحانی و فاش شدن آنچه که در دوران احمدی نژاد بر سر ایران و ایرانی آمد، انگیزه نوشتن این دست خط بیشتر آشکار خواهد شد. در حقیقت آقای خامنه ای از خود و دسته گلی که با کودتا به سود احمدی نژاد، علیه موسوی کرد، دفاع کرده است. و در بی تدبیری او همین بس که احمدی نژاد می رود و از این پس هرچه از دوران 8 ساله او فاش شود، پاسخگو همان است که این قرآن را با این دست خط به احمدی نژاد هدیه کرده است!

این دست خط اهدائی را ملت فراموش نخواهد کرد!
این دست خط ملوکانه نیز، دست خط مقام معظم فرزانه رهبری است. البته با دست چپ و به همین دلیل هم کج و کوله، زیرا وی با دست راست قادر به نوشتن نیست. اشاره وی در نماز جمعه پس از کودتای انتخاباتی 88 و فرمان سرکوب خونین مردم به "بدن ناقص" و "نیمه جان" همین دست بود!
احمدی نژاد با همین دست خط، پشت قرآن اهدائی رهبر به وی بدرقه شد، اما تردید نیست که ملت به نوع دیگری او را بدرقه کردند و تاریخ نیز در آینده بدرقه ای متفاوت از او خواهد کرد. دلقکی که در حد ملیجک دربار ناصرالدین شاه هم نبود و بزرگترین ضربات را به اقتصاد و هویت ایرانی زد و با پنهان شدن پشت شعارهای پوچ و جنجالی، ژست هائی گرفت که رهبر جمهوری اسلامی آن را "احیای شعارهای انقلاب" نامید. این دست خط، پشت قرآن، به این آسانی فراموش نخواهد شد. با آغاز کار دولت روحانی و فاش شدن آنچه که در دوران احمدی نژاد بر سر ایران و ایرانی آمد، انگیزه نوشتن این دست خط بیشتر آشکار خواهد شد. در حقیقت آقای خامنه ای از خود و دسته گلی که با کودتا به سود احمدی نژاد، علیه موسوی کرد، دفاع کرده است. و در بی تدبیری او همین بس که احمدی نژاد می رود و از این پس هرچه از دوران 8 ساله او فاش شود، پاسخگو همان است که این قرآن را با این دست خط به احمدی نژاد هدیه کرده است!

اعلام جرم علیه اپراتور ایرانسل به اتهام توهین به اهل سنت

اعلام جرم علیه اپراتور ایرانسل به اتهام توهین به اهل سنت

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان از اعلام جرم علیه اپراتور ایرانسل خبر داد.
محمد مرزیه داستان انقلاب زاهدان گفته است که این دادستانی به عنوان مدعی‌العموم، علیه شرکت ایرانسل که اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با «محتوای خلاف وحدت» کرده، اعلام جرم کرده است.
شرکت ایرانسل در یک مسابقه پیامکی «عمر ابن الخطاب» خلیفه دوم اسلام را «فریب خورده شیطان» نامید.
در واکنش به این اقدام، «کمپین تحریم ایرانسل» ایجاد شد و این کمپین خواستار آن شد تا سیم کارت‌های ایرانسل را «روانه سطل‌های زباله کنند و از خرید شارژ ایرانسل خودداری» کنند.
همچنین مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان دو روز پیش در نماز جمعه این شهر به این اقدام ایرانسلاعتراض کرد.

طلا نیز همین اندک نوسان قیمت را دارد بازی دلار و یورو در آنسوی مرز 3 هزارتومان قیمت دلار در بازار آزاد در مرز 3100 تومان و یورو در مرز 4100 تومان چنان متوقف مانده که بسیاری بر این باورند، این قیمت با اندکی بالا و اندکی پائین تثبیت خواهد شد. بویژه این که در روزهای اخیر این نوسان بسیار اندک بوده است. همین ثبیت نرخ شامل حال طلا نیز می شود. سکه طلا طرح جدید یک میلیون 15 هزار تومان، طرح قدیم 970 هزار تومان، نیم سکه 540 هزار تومان، ربع سکه 340 هزار تومان و سکه گرمی 225 هزار تومان. هر گرم طلا 18 عیار نیز در بازار 98 هزار و 820 تومان است.

طلا نیز همین اندک نوسان قیمت را داردبازی دلار و یورو
در آنسوی مرز 3 هزارتومان
 
 
 
 
قیمت دلار در بازار آزاد در مرز 3100 تومان و یورو در مرز 4100 تومان چنان متوقف مانده که بسیاری بر این باورند، این قیمت با اندکی بالا و اندکی پائین تثبیت خواهد شد. بویژه این که در روزهای اخیر این نوسان بسیار اندک بوده است.
همین ثبیت نرخ شامل حال طلا نیز می شود. سکه طلا طرح جدید یک میلیون 15 هزار تومان، طرح قدیم 970 هزار تومان، نیم سکه 540 هزار تومان، ربع سکه 340 هزار تومان و سکه گرمی 225 هزار تومان. هر گرم طلا 18 عیار نیز در بازار 98 هزار و 820 تومان است.

وسیع ترین مراسم تحلیف برای حسن روحانی


وسیع ترین مراسم
تحلیف برای حسن روحانی

وسیع ترین مراسم تحلیف و آغاز به کار حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور در دست تدارک است. از آنجا که جمهوری اسلامی نیازمند نمایش مشروعیت متکی به شرکت 73 در صد واجدین رای در انتخابات اخیر است، و باز، از آنجا نیازمند اعلام گشایش دفتر دیگری در ایران پس از 8 سال ریاست جمهوری مسئله ساز و بحران آفرین احمدی نزاد به جهانیان است، تدارک مراسم مذکور همراه شده شده است با دعوت از میهمانانی از کشورهای دیگر جهان.
سخنگوي وزارت خارجه اعلام داشت که این وزارتخانه به صورت عام از مقامات کشورهای مختلف برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر روحانی دعوت کرده است و البته بیشترین تمرکز روی دعوت از مقامات دولتی کشورهای منطقه است.
با توجه به این که حدس زده می شود دولت انگلیس، "جک استرا" وزیر خارجه اسبق این کشور را بعنوان مهمان ویژه برای شرکت در مراسم یاد شده به تهران اعزام کند، علاء الدین بروجردی، معاون سابق وزارت خارجه که اکنون در راس کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار دارد نیز در همین زمینه اعلام کرد: تصمیم در باره دعوت و سفر "جک استراو" به تهران، از اختیارات دولت و وزارت خارجه است. حضور احتمالی "جک استراو" در تهران و در مراسم تحلیف از این نگاه نیز پر اهمیت تلقی شده که وی در گذشته و درجریان مذاکرات اتمی در دورانی که روحانی سرپرست هیات مذاکره کننده بوده، روابط توام با تفاهم و همکاری با وی داشته و چند بار نیز به تهران سفر کرده بود. وی اخیرا درکتابی که منتشر کرده، از کارشکنی امریکا و اسرائیل در روند مذاکرات اتمی در دوران دولت خاتمی یاد کرده و آن را در چارچوب سیاست تهاجمی و نظامی جورج بوش رئیس جمهور وقت امریکا ارزیابی کرد. اوج این کارشکنی، اعلام ایران بعنوان "محور شرارت" از سوی بوش و کاخ سفید بود که مقدمه شکست مذاکرات اتمی با ایران و روی کار آمدن دولت احمدی نژاد شد. دولتی که هر آنچه کرد در جهت سیاست استراتژیک جورج بوش و اسرائیل بود و ایران را به اسارت قطعنامه های تحریم از سوی شورای امنیت سازمان ملل در آورد. از جمله ماجرای جنجالی برپائی همایش "هولوکاست" در تهران.
صادق زيباكلام در يادداشتي در روزنامه اعتماد در همین ارتباط نوشت:
شاید سخنی به اغراق نرفته باشد اگر بگوییم که ظرف 34 سال گذشته کمتر مقام بلند پایه دستگاه دیپلماسی بریتانیا به اندازه "جک استراو" به ایران سفر کرده و به روابط صمیمانه با ایران اسلامی علاقمند بوده است. اگر قرار شود که بهبودی در رابطه میان ایران و بریتانیا به دنبال انتخاب آقای روحانی صورت گیرد و در ادامه بهبودی هم با 1+5 اتفاق بیفتد، یقینا حضور جک ‌استراو با آن پیشینه مثبت در ایران بسیار مغتنم خواهد بود.
عراقچی، سخنگوی وزارت خارجه نیز در همین ارتباط گفت: ما خوشحال خواهیم‌ شد، اگر آقای استراو به ایران سفر کند. ملت ایران میهمان‌نواز است. روابط ما با اتحادیه اروپا که شامل کشور انگلیس نیز می‌شود بر مبنای رفع تنش‌های موجود و اعتمادسازی است.
خبرگزاري فارس نیز به نقل از يك منبع آگاه نوشت:
تمام مراحل پذیرایی، دعوت از مهمانان و هماهنگی حضور آنها در مراسم تحلیف در اختیار وزارت امورخارجه است که با هماهنگی با دفتر رئیس جمهور منتخب انجام می‌شود.


پایان این نمایش های مضحک! این عکس مربوط به این روزهای آخر احمدی نژاد نیست، بلکه مربوط به آغاز دور دوم و کودتائی ریاست جمهوری وی است. آن که سلام نظامی میدهد و قطعا در دل بزرگ خود می خندد، سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در ابتدای روی کار آمدن احمدی نژاد و همزمان با "هاله نور" دیدن وی در سازمان ملل، او نیز نامه ای خطاب به امام زمان نوشت! نقش مهم در کودتای 88 علیه پیروزی میرحسین موسوی داشت و سر و سری هم چاه دو قلوی جمکران و با مصباح یزدی. حالا کار به آخر رسیده و احمدی نژاد می رود. مردم سه بار، به فاصله 16 سال، در سه انتخابات گفته اند از اوضاع ناراضی اند، از اختناق بدشان می آید، از دروغگوئی، امام زمان بازی، لاف زدن ها و تهدید و ترویج خشونت در نماز جمعه ها، از تک گوئی ها در صدا و سیما و سخنرانی های یکسویه رهبر در برابر جمعی که هر چند وقت یکبار به دیدارش می بردند و ....بدشان می آید. در انتخابات دوم خرداد 76 گفتند، در انتخابات 22 خرداد 88 هم گفتند و سرانجام در انتخابات 92 هم یکبار دیگر و علیرغم همه محدودیت هائی که وجود داشت حرفشان را گفتند. مگر کر باشند که با صدای شلیک توپ هم بیدار نشوند. پایان این نمایش های مضحک! این عکس مربوط به این روزهای آخر احمدی نژاد نیست، بلکه مربوط به آغاز دور دوم و کودتائی ریاست جمهوری وی است. آن که سلام نظامی میدهد و قطعا در دل بزرگ خود می خندد، سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در ابتدای روی کار آمدن احمدی نژاد و همزمان با "هاله نور" دیدن وی در سازمان ملل، او نیز نامه ای خطاب به امام زمان نوشت! نقش مهم در کودتای 88 علیه پیروزی میرحسین موسوی داشت و سر و سری هم چاه دو قلوی جمکران و با مصباح یزدی. حالا کار به آخر رسیده و احمدی نژاد می رود. مردم سه بار، به فاصله 16 سال، در سه انتخابات گفته اند از اوضاع ناراضی اند، از اختناق بدشان می آید، از دروغگوئی، امام زمان بازی، لاف زدن ها و تهدید و ترویج خشونت در نماز جمعه ها، از تک گوئی ها در صدا و سیما و سخنرانی های یکسویه رهبر در برابر جمعی که هر چند وقت یکبار به دیدارش می بردند و ....بدشان می آید. در انتخابات دوم خرداد 76 گفتند، در انتخابات 22 خرداد 88 هم گفتند و سرانجام در انتخابات 92 هم یکبار دیگر و علیرغم همه محدودیت هائی که وجود داشت حرفشان را گفتند. مگر کر باشند که با صدای شلیک توپ هم بیدار نشوند.


پایان این نمایش های مضحک!

این عکس مربوط به این روزهای آخر احمدی نژاد نیست، بلکه مربوط به آغاز دور دوم و کودتائی ریاست جمهوری وی است. آن که سلام نظامی میدهد و قطعا در دل بزرگ خود می خندد، سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در ابتدای روی کار آمدن احمدی نژاد و همزمان با "هاله نور" دیدن وی در سازمان ملل، او نیز نامه ای خطاب به امام زمان نوشت! نقش مهم در کودتای 88 علیه پیروزی میرحسین موسوی داشت و سر و سری هم چاه دو قلوی جمکران و با مصباح یزدی. حالا کار به آخر رسیده و احمدی نژاد می رود. مردم سه بار، به فاصله 16 سال، در سه انتخابات گفته اند از اوضاع ناراضی اند، از اختناق بدشان می آید، از دروغگوئی، امام زمان بازی، لاف زدن ها و تهدید و ترویج خشونت در نماز جمعه ها، از تک گوئی ها در صدا و سیما و سخنرانی های یکسویه رهبر در برابر جمعی که هر چند وقت یکبار به دیدارش می بردند و ....بدشان می آید. در انتخابات دوم خرداد 76 گفتند، در انتخابات 22 خرداد 88 هم گفتند و سرانجام در انتخابات 92 هم یکبار دیگر و علیرغم همه محدودیت هائی که وجود داشت حرفشان را گفتند. مگر کر باشند که با صدای شلیک توپ هم بیدار نشوند.


در انتظار نتیجه مذاکرات مستقیم با ایران طرح تشدید تحریم ها از کنگره به کاخ سفید نرفت کنگره آمریکا علیرغم تهدید ها و وعده های پیشین، اعلام داشت که طرح سالانه تشدید تحریم‌ها علیه ایران آماده نیست و نمی تواند آنرا تسلیم کاخ سفید کند. این طرح شاید تا اکتبر و حتی تا پایان سال جاری نیز آماده نشود! (ظاهرا، کنگره امریکا نیز در انتظار نتیجه مذاکرات مستقیم ایران و امریکا، پس ازآغاز ریاست جمهوری حسن روحانی است.)


 
در انتظار نتیجه مذاکرات مستقیم با ایران
طرح تشدید تحریم ها
از کنگره به کاخ سفید نرفت 
 
 
 
 
کنگره آمریکا علیرغم تهدید ها و وعده های پیشین، اعلام داشت که طرح سالانه تشدید تحریم‌ها علیه ایران آماده نیست و نمی تواند آنرا تسلیم کاخ سفید کند. این طرح شاید تا اکتبر و حتی تا پایان سال جاری نیز آماده نشود!
(ظاهرا، کنگره امریکا نیز در انتظار نتیجه مذاکرات مستقیم  ایران و امریکا، پس ازآغاز ریاست جمهوری حسن روحانی است.) 

دولت حسن روحانی ترکیب زیر را خواهدداشت: درباره ترکیب احتمالی کابینه دکتر روحانی، از همان ابتدای پیروزی وی حدس و گمان‌هائی در رسانه های منتشر شد. منظور رسانه هائی است که ریگی به کفش ندارند و خبر منتشر می کنند، و نه امثال کیهان که با انتشار اسامی افراد مختلف در پی جنگ روانی با مردم و منتخب آنهاست. از میان این لیست ها، ظاهرا لیست زیر، علیرغم آن که ممکن است برخی از افراد مطرح در آن با افراد دیگری تعویض شوند و یا مسئولیت هایشان تغییر کند، نزدیک ترین احتمال به یقین است و جلوتر از ما، در برخی رسانه های دیگر، از جمله روزنامه "آرمان" منتشر شده است: معاون اول رئیس‌جمهوری: اسحاق جهانگیری؛ وزارت اطلاعات: محمداسماعیل شوشتری؛ وزارت کشور: علی یونسی؛ وزارت نیرو: حمید چیت‌چیان؛ وزارت دفاع: سردار حسین علایی؛ وزارت بهداشت: مسعود پزشکیان؛ وزارت کار: علی ربیعی؛ وزارت ارتباطات: سیدابوالحسن فیروزآبادی؛ وزارت امورخارجه: محسن ظریف؛ وزارت فرهنگ: احمد مسجدجامعی؛ وزارت علوم: جعفر توفیقی؛ وزارت دادگستری: محمدرضا عباسی‌فرد؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت: رضا ویسه؛ وزارت اقتصاد: محمدباقر نوبخت؛ وزارت جهاد کشاورزی: عیسی کلانتری؛ وزارت ورزش و جوانان: بیژن ذوالفقارنسب؛ وزارت نفت: بیژن زنگنه؛ وزارت راه مسکن و امور زیربنایی: عباس آخوندی؛ معاون رئیس‌جمهوری: پروین داداندیش؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه: مسعود نیلی؛ رئیس دفتر ریاست‌جمهوری: محمد شریعتمداری یا حسام‌الدین آشنا؛ میراث فرهنگی و گردشگری: سیدرضا صالحی‌امیری؛ معاونت پارلمانی: مجید انصاری؛ رئیس حوزه مشاورین ریاست‌جمهوری: اکبر ترکان

دولت حسن روحانی

ترکیب زیر را خواهدداشت:

درباره ترکیب احتمالی کابینه دکتر روحانی، از همان ابتدای پیروزی وی حدس و گمان‌هائی در رسانه های منتشر شد. منظور رسانه هائی است که ریگی به کفش ندارند و خبر منتشر می کنند، و نه امثال کیهان که با انتشار اسامی افراد مختلف در پی جنگ روانی با مردم و منتخب آنهاست.

از میان این لیست ها، ظاهرا لیست زیر، علیرغم آن که ممکن است برخی از افراد مطرح در آن با افراد دیگری تعویض شوند و یا مسئولیت هایشان تغییر کند، نزدیک ترین احتمال به یقین است و جلوتر از ما، در برخی رسانه های دیگر، از جمله روزنامه "آرمان" منتشر شده است:
معاون اول رئیس‌جمهوری:
اسحاق جهانگیری؛
وزارت اطلاعات: محمداسماعیل شوشتری؛
وزارت کشور: علی یونسی؛
وزارت نیرو: حمید چیت‌چیان؛
وزارت دفاع: سردار حسین علایی؛
وزارت بهداشت: مسعود پزشکیان؛
وزارت کار: علی ربیعی؛
وزارت ارتباطات: سیدابوالحسن فیروزآبادی؛
وزارت امورخارجه: محسن ظریف؛
وزارت فرهنگ: احمد مسجدجامعی؛
وزارت علوم: جعفر توفیقی؛
وزارت دادگستری: محمدرضا عباسی‌فرد؛
وزارت صنعت، معدن و تجارت: رضا ویسه؛
وزارت اقتصاد: محمدباقر نوبخت؛
وزارت جهاد کشاورزی: عیسی کلانتری؛
وزارت ورزش و جوانان: بیژن ذوالفقارنسب؛
وزارت نفت: بیژن زنگنه؛
وزارت راه مسکن و امور زیربنایی: عباس آخوندی؛
معاون رئیس‌جمهوری: پروین داداندیش؛
رئیس سازمان برنامه و بودجه: مسعود نیلی؛
رئیس دفتر ریاست‌جمهوری: محمد شریعتمداری یا حسام‌الدین آشنا؛
میراث فرهنگی و گردشگری: سیدرضا صالحی‌امیری؛
معاونت پارلمانی: مجید انصاری؛ 
رئیس حوزه مشاورین ریاست‌جمهوری: اکبر ترکان