Thursday, January 7, 2010

وب سایت شخصی دکتر مهدی خزعلی

بسم الله الرحمن الرحیم



سایت ، در راستای آزادی مطلق بیان و اندیشه توسط برادران محترم ، سربازان گمنام! هک شده است .
کارشناسان مشغول بازسازی اطلاعات می باشند. ان شاء الله بزودی سایت راه اندازی می شود.



دکتر مهدی خزعلی

معاون وزیر ارشاد : نگفتن امام خامنه‌ای،ازبزرگترین خیانتها است


رسا : به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شب گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، با مدیر عامل و اعضا تحریریه این خبرگزاری دیدار و گفت و گو كرد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از قسمت های مختلف خبرگزاری رسا دیدن كرد و مسؤولان مربوطه این بخش ها نیز گزارشی از اقدامات مربوطه و روند فعالیت های این خبرگزاری به دكتر رامین ارائه كردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مساله ولایت فقیه در جامعه اسلامی و همچنین خیانت برخی از افراد دراین خصوص، برضرورت جریان سازی رسانه ها بویژه خبرگزاری رسا، با عنوان امام خامنه ای تاكید كرد و افزود:برخی ها با ترفندی كه بكار بردند گفتند كلمه امام بعد از امام راحل نباید به شخص دیگری اطلاق شود كه به نظر من این موضوع یكی از بزرگترین خیانت ها است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی تاكید كرد: این افراد گفتند بعد از امام، هر عنوانی خواستید بكار ببرید غیر از كلمه امام و وقتی امام جامعه را تا این حد تنزل دادند كلیدواژه امت هم به ملت تغییر پیدا كرد.

وی همچنین خطاب به دست اندركاران خبرگزاری رسا گفت: شما باید با عنوان امام خامنه ای جریان سازی خبری كنید و دشمنان را در ترفندها و نقشه هایی كه علیه تشییع و اصل مترقی ولایت فقیه بكار گرفته اند ناكام سازید.

گفتنی است حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و نحوه پوشش اخبار توسط این خبرگزاری ارائه كرد.

لازم به ذكر است بازدید دكتر رامین از خبرگزاری رسا، كه از نیمه های شب گذشته آغاز شد تا ساعاتی از بامداد امروز ادامه یافت و در این بازدید اعضای تحریریه خبرگزاری رسا، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسایل جاری كشور پرداختند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:24:57 توسط Amin
طاقت بیار رفیق, دنیا تو مشت ماست. طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست. مرگ بر اين رژيم ضد ايراني كه با اين اعمال وحشيانه فقط تاريخ نابودي خود را به جلو مي اندازند٠ شما با رفتارتان در اين ٣٠ سال كاري كرديد مردم نسبت به تمامی١٢ امام هم شك كنند چه برسد به اين امام قلابي !!!!٠ حكومت ديكتاتوري شما ابلهان محكوم به مرگ است و در اين هرگز ترديد نكنيد٠ اگر فوانین من در اوردی مملکت و تعاریف جدید در مورد "جرم"، "جنایت"،"خیانت" و...... را هم قبول کنیم آنوفت باید بگوئیم ، " امام خامنه ای خونخوار" ، "امام خامنه ای جلاد"، "امام خامنه ای تبهکار"،"امام خامنه ای دزد", "امام خامنه ای کفتار"، "امام خامنه ای فاتل", "امام خامنه ای مادر بختا" و ....... این واژه ها با چسباندن کلمه امام کاملتر و شیوا تر میشود. طاقت بیار رفیق ما هر دو بی کسیم طاقت بیار رفیق , داریم میرسیم. دنیا اگه تاریک شد , دستای فانوس رو بگیر . طاقت بیار رفیق دنیا تو مشت ماست. طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:23:22 توسط سام
اگر امام اين است من ميخواهم كه خيانتكار باشم از نظر اين حكومت دجال ضد ايراني. زيرا خيانت به اين حكومت عبادت است و با صداي بلند و رصا ميگويم مرگ بر اين امام و رررري ي ي ي ددددم م م به اماماني از اين نوع.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:57:11 توسط دربدر
حتمآ لقب امام را باید به خامنه ای داد تا فردا که مردم فریاد "مرگ بر امام" سر دادند، و این فریادها تا عمق تاریخ اسلام نفوذ کرده و معنی ژرفتری پیدا میکند...و بدین ترتیب شعار تظاهرات بعدی از هم اکنون شکل میگیرد

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:55:48 توسط ali-t
كلمه امام يعني پيشوا كه آلمانيها نيز آن را براي هيتلر بكار مي بردند و ا ينجانب اعتراف مي كنم كه خامنه اي نه تنها امام تمام قا تلا ن بلكه امام هيتلر هم هست. اما يك تفاو ت بزرگ بين هيتلر وخامنه اي اينست كه هيتلر ملت خود را نكشت ولي خامنه اي كشت.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:33:13 توسط فرهاد
مردم ايران گنجشگ را رنگ ميكنند و جاى قناري ميفروشند حالا اين مرتيكه اومده كه خامنه اي را به اسم امام به مردم جا كنه ٠ شما با رفتارتان در اين ٣٠ سال كاري كرديد مردم نسبت به ١٢ امام هم شك كنند چه برسد به اين امام قلابي ٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:47:09 توسط ايراندوست
اگر از دوستان كسي از بيوگرافي اين اين شخصيت نازنين!خبر دارد خوبست به آگاهي همه برساند٠ شخصيتي كه بهترين دوستانش كرمهاي خاكي هستند كه ميخواهند ازتن او هرچه زودتر تغذيه كنند!!!

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:26:14 توسط آرش
گوسفندهایی مثل شماهای قاتل، شبان قاتل و گاوی مثل خامنه ای میخواهند. مردم ایران خودشان همه شبانانی هستند گوساله هایی امثال شما را هنوز تحمل میکنند.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:50:05 توسط زویا
اگر فوانین من در اوردی مملکت و تعاریف جدید در مورد "جرم"، "جنایت"،"خیانت" و...... را هم قبول کنیم آنوفت باید بگوئیم ، " امام خامنه ای خونخوار" ، "امام خامنه ای جلاد"، "امام خامنه ای تبهکار"، "امام خامنه ای کفتار"، "امام خامنه ای فاتل" و ....... این واژه ها با چسباندن کلمه امام کاملتر میشود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:30:30 توسط مهدی سابق ( خسرو )
با سپاس از یادآوری و اصرار،معاون وزیر ارشاد،درباره،لقب امام ،و نگفتن امام خامنه‌ای،ازبزرگترین خیانتها است!؟ بنده بسیار موافقم!؟ زیرا خامنه ای هم امام است و هم در خط حسین و ائمه، رفتار حکومت ملایان،دقیقا در خط اسلام است و تنها موفق به پیاده کردن،قسمتی از دستورات قرآنی را شده اند. بنده یقین دارم، مصباح بزدیها ،نوری همدانیها،حسينيان ها،سرداران .... تماما حسینی و از یاران امام خامنه ای،نماینده برحق الله میباشند. متاسفانه،بعضی از هموطنان،تعمدا" یا عمدا" ،لقب مبارک یــــــزید را بر خامنه ای میگذارند، که شعاری بسیار انحرافی، و پشتیبانی از خون جنایت است...بدیهیست بسیارند از ملت آگاه ایران،که حاضرند،یزید این زمان باشند ،و شّر این امام کذاب را، از سر ملت ایران کم کنند،و مطمئنا اینجانب، لز جان و دل موافقم، این موهبت بزرگ ملی را انجام دهم، و با هدیه جان ناقابلم،ملت ایران به آزادی برسند،و اینجانب مانند یزید، مورد لعن و نفرین اُمت گوسفند قرار گیرم...

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:11:00 توسط مهدی
کاشکی این را زودتر میگفتید. پس از حالا مرگ بر امام خامنه ای. لعنت بر شیطان حالا بایستی همه شعارها را روی اسکناس ها تغییر دهیم. هر چند مرگ کسی را آرزو نمیکنم.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:43:01 توسط آزاده
شکرکه معنی مترقی راهم فهمیدیم - البته منظورایشان متر - قی میباشد. واقعا" که قی ایشان نه تنهاایران راکه کم کم داردازایران هم خارح می شود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:31:30 توسط KOROSH
حالا یواش یواش دارم متوجه میشم که به چه اشخاصی امام میگن و گفتن !!!

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:06:31 توسط zede jasus
تو رو خدا کمی به چهره این فرد دقت کنید آیا چهره یک جاسوس کثیف رو تشخیص نمی دید؟ خاطرش جمعه تا شلوغ بشه فرار میکنه میره پیشه ارباباش که احتمالا تو اسرائیل منتظرشن با امید به پیروزی ایران وایرانی

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:56:33 توسط ایرانی
مرتیکه از قیافه اش کثافت می باره آدم یاد ..... می افته

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:53:36 توسط حجت
خوب دارند معی امام را به لجن میکشند بدون آنکه بدانند چکونه دارند مغازه خود را بی رونق میکنند. حالا رفته رفته مردم میفهمند که آن قبلی ها هم ...بله. پیشنهاد میکم امام رامین که ازچشمانش امامت می باردیک عبا وعمامه ای دست و پا کند تا سید علی خواب ببیند که امام چاه نشین در خواب از او خواسته که رامین درجه آیت الهی بگیرد و باو هم بگویند امام زیرا در شرارت و قساوت و دروغگوئی و اطلاعی از اینکه جایت مستقیم (مثل سینمارکس) کرده بنده ندارم ولی این نبوغی که امام رامین دارد ظرفیت آنرا هم نشان میدهد. دکترا هم دارد (یاد مرحوم دکتر کردان افتادم) و مترقی بودن اصل ولایت سفیه ببخشید وقیح باز ببخشید چی بود.. آها ولایت فقیه را هم خوب میداند. این عنوان آخری البته بدنام تر از سفیه و وقیح شده. مردک توکه متوجه پیشرفته بودن اصل ولایت ... باز یادم رفت فقیه هستی تا آخرین لحظه که دلاوران ایرانی برای محافظت و نگهداری تو در هتل اوین آمدند متوجه نخواهی شد چه خبر شده است. وقتی وارد سلول شدی همکارانت که قبلاً آنجا هستند فریاد خواهند زد "ولایت فقیه تمام شد" و آنوقت شاید بفمی چه بلائی در انتظارت هست. باش تا صبح دولتت بدمد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:53:30 توسط hamed
اصلا تمام اين سر و صداها بخاطر پاره كردن عكس خامنه اي هست عاشورا بهانه هست

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:49:04 توسط mohammad
ما مردم دیگه بیزار شدیم از این اسلامه خامنهیی و مزدورانش حالا هر چقدر تو میخواهی تبلیغ کن از جنایات اسلامی .من به نوبه خودم هزارم یهودی باشم نه مسلمانه خامنه ای .ببینید که چه کردید با مردم

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:43:10 توسط حميد
عمرهمه شما مزدوران وطن فروش سررسيده ٠ملت تك تك شمارا زنده بگور ميكنند

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:35:40 توسط برده هرگز
جناب معاون بی فرهنگ وزیر بی فرهنگ دولت احمقی نژاد، خر همیشه خر است حتی اگر پالانش (عنوانش) عوض شود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:24:18 توسط یک زن ایرانی
باید بگویند "خامنه ای کثافات" یا "خامنه ای مزدور" یا "خامنه ای آدم کش" یا "خامنه ای فاسد" که همش میشه همون "امام" .... خاک بر سره این دولت که ملت رو میخاد امت کنه یعنی مشتی بیسواد که هیچی نمیفهمن و به خری به اسمه امام احتیاج داران

استعفانامه روح الله حسینیان، طراح طرح اعدام "اغتشاشگران" در 5 روز : احساس شکست و سرخوردگی می کنم هر روز ما مطرودتر و بي‌خاصيت‌تر می شویم

شبکه جنبش راه سبز (جرس): روح الله حسينيان نماينده تهران در نامه‌اي به هيئت رئيسه مجلس تقاضاي استعفا كرده است.

در ابتدای نامه حسینیان آمده است:
اينجانب نزديك به دوازده سال است كم و بيش در حال مبارزه با جريان انحرافي به اصطلاح‌ اصلاح‌طلبان هستيم. خداوند خود مي‌داند كه چه ظلم ها، فشارها، تهمت‌ها، توهين‌ها و تحقيرها را از اين جماعت شنيدم و ديدم. در اين ميان نصحيت‌ها و زخم‌ زبان‌هاي دوستان را با همه تلخي‌هايش به جان خريديم؛ اما به ياري خداوند كه همه انگيزه‌ام او بوده هرگز احساس ضعف و ناتواني نكردم؛ اما امروز بيش از هر زماني احساس دلشكستگي و سرخوردگي مي‌كنم.
امروز خود را ناتوان‌تر از هميشه مي‌يابم. هر اقدامي آغاز كرديم با رقابت پيچيده پارلمان تاريست‌هاي حرفه‌اي نقش بر آب شد.

وی در ادامه نامه ود مدعی شده است: جناح اصلاح‌طلب نزد رئيس عزيزتر و ارزشي‌تر شدند و هر روز ما مطرودتر و بي‌خاصيت‌تر. من خود را موجودي شكسته خورده و سرخورده مي‌بينم وقتي مي‌بنيم رياست كميته دفاع مجلس يكي از فتنه‌گراني است كه از بانيان اتهام تقلب در انتخابات بود. وقتي مي‌بينم مجلس اصولگرا نماينده‌اي را براي اين كميته انتخاب مي‌كند كه تا ديروز علناً از يكي از سران فتنه دفاع مي‌كرد و يك روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و تنها با تاجران كويتي مي‌نشيند و برمي‌خيزد و رسالتش توزيع آدامس در بين نمايندگان است.

روح الله حسینیان همچنین در بخشی از این نامه می نویسد: امروز بسيج و نيروهاي انتظامي كه در جريان فتنه‌هاي اخير در خط مقدم عليه مزدوران آمريكايي مي‌جنگيدند تا از امنيت مردم دفاع كنند به بهانه‌ تخلف چند نفر (كه بايد هم برخورد شود) اينان با تمام وجود مورد تحقير و ظلم دادگاه‌هاي نظامي قرار مي‌گيرند، تمام بدنه تحت تعقيب قرار مي‌گيرند. فرماندهان مورد اذيت و توهين قرار مي‌گيرند؛ ولي هيچ كس دفاعي نمي‌كند و هيچ‌كس نمي‌پرسد نيرويي كه مي‌خواهد از امنيت مردم و اركان نظام دفاع كند با اين روحيه زخم خورده چگونه و چرا؟ من خود را سرخورده و شكست خورده مي‌بنيم كه كساني در دفاتر مسئولان نظام جمهوري اسلامي حاكم شده‌اند كه 180 درجه با رهبري نظام زاويه دارند. چرا احساس يأس و شكست نكنم كه با همه فداكاري اين مردم معتقد و ولايتي در اين نظام كساني نصب مي‌شوند كه تا ثريا فاصله با رهبري نظام دارند كساني كه در اين فتنه تا جايي كه احساس ترس نكردند از حريف حمايت كردند. من نمي‌دانم اگر به كارگيري اين افراد چند چهره به مصلحت مي‌باشد آيا سرخورده شدن صدها مانند من هم مصلحت اين نظام است؟


او می نویسد: بسياري از تصميمات را نمي‌فهمم، بسياري از رفتارها را سوراخ كردن كشتي انقلاب مي‌دانم، بسياري از الطاف كريمانه به منافقان را ساختن جدار بر مردمي بي‌معرفت مي‌دانم كه از لقمه‌‌اي بر گرسنگان راه كوتاهي كردند. بسياري از شخصيت‌كشي‌ها را قتل بي‌گناهان مي‌دانم. اعتراف مي‌كنم كه اشكال از من و بي‌عمقي من است به همين جهت اين حق را به خضر نبي مي‌دهم كه مرا از خود براند و به همين جهت من به آنها حق مي‌دهم تا به من بگويند: «اَلَم اقُل لكَ انّك لن تستطيعَ معي صبراً» و باز بر سرم فرياد زنند‌ «هذا فراقٌ بيني و بينك».
من يك ظاهرگرا هستم فقط اين را مي‌دانم كه طبق قانون اساسي در مجلس سوگند خورده‌ام و هم‌صدا با ديگر نمايندگان تكرار كرده‌ام كه «من در برابر قرآن مجيد به خداي قادر متعال ياد مي‌كنم و با تكيه بر شرف انساني خويش تعهد مي‌نمايم كه پاسدار حريم اسلام و نگهبان دستاوردهاي انقلاب اسلامي ملت ايران و مباني جمهوري اسلامي باشم.» ولي مي‌بينيم تجربه اين مدت به من نشان داده است كه قادر به وفاداري به اين سوگند نيستم.
مطمئن هستم كه با مرگ سياسي يا جسماني حقيري مانند من نه بر دامن كبريايي ولايت گردي خواهد نشست نه از روند انقلاب خواهد كاست .

حسینیان در پاان نامه خود تاکید کرده است:آنچه كه بايد بدانند اين است كه من لحظه‌اي از گذشته خود پشيمان نيستم و از آنچه با من شده است راضي به رضاي اويم چون همه آنها «بعين‌الله» بوده است.

در همين رابطه :

امضای36نماینده حامی دولت طرح اعدام محارب ظرف پنجروز
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:16:26 توسط رنگین کمان 1, محارب و ملحد
جرأت دارید بچه های مردم را اعدام کنید, مردم پاشنه در اوین را از جا میکنند. اینبار این بمیریها اون بمیریها نیست. هیچ خانواده ای در اون کشور ماتم زده نیست که از آزار و شکنچه شما در امان بوده باشد. همه را به نوعی شکنجه کردید. شما که دزدیهایتان را کردید و جا در آمریکای لاتین دارید, بیاید و جل و پلاستان را جمع کنید و گورتان را گم کنید.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:10:43 توسط keyvan
اين جونور آدمکش از قيام مردم سرخورده شده به زودي با اربابت بايد در دادگاه جواب گو جنايتن باشين

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:07:44 توسط Morteza
روحی جان کجا تشریف داشته باشین ملت ایران حالا حالاها باشما کار دارند ما می‌‌خواهیم بدانیم در مدرسه فیضیه و سایر حوزه‌ها چه می‌گذرد عامل اینهمه وقاحت،پر رویی،دروغ گویی و خصلت پلید و جنایت کارانه آخوند‌ها چیست چه درس و آموزشی‌ حجت الاسلام ،آیت الله را بدین درجه از پستی و فرو ما یگی می‌‌رساند.،، فقط و فقط با محاکمه اینها می‌‌توان به این حقایق پی‌ برد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:06:09 توسط Amin
مطمئنا توطئه دیگری در سر دارد این حسینیان. کاش حداقل در این استعفا صداقت داشته باشد و براستی خود را از صحنه سیاست ایران حذف کند و به این ترتیب یکی از خشن ترین افراد حناح افراطی راست دیگر نقشی در مدیریت سیاسی کشور نداشته باشد. البته بعید است . فقط با اینکار می خواهد مظلوم نمایی کند و افراد معتدل حناح راست را نیز در تصمیمات خشن خود مثل طرح اعدام در پنج روز همراه کند. در همه جای دنیا سعی می کنند که مراحل اعدام طولانی تر باشد این آقا می خواهد سریعا از دست هر چه مخالف خلاص شود. کار خوبی میکنی ولی کمی دیر شده چون بزودی در دادگاهای که مردم به پا میکنند جواب گو خواهید شد و سر ور قاتل ات و همراهان جانی ات را به توا لت ایران میفرستیم . پیروز باد مبارزات مردم شجاع ایران و ایرانی . اين حرامزاده ها مردم را فريب ميدهند لا بد ميخواهدجاى لاريجانى جنايت كار را بگيرد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:53:27 توسط فرياد
مثلي هست كه ميگه گو ..ده (صداي خاص در آورده) تغار و شكسته ، طلاق هم ميخواد ! واقعاً كه تاريخ بشري از اين صنف بد كار تر و قبيح تر نديده ، قسم خوردنش را يادشه ولي فراموش كرده حفظ منافع ملي و مردم اولين دليل وجود مجلس بوده نه حفظ منافع فرد و گروهي كه روبروي مردم ايستاده اند ، قطعاً اين كار ها زمينه سازي براي رفتارهاي زشت و غير مردمي بعديش است .

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:45:41 توسط fred
اشکان بشرزاده، بادرود فراوان، واقعآ خوشم آمد ، دمت گرم حرفهای دل مرا زدی ، اگر بنده مسیحی اینگونه مینوشتم هزاران دری وری بمن گفته میشد. خداوندی که توعزیز و بنده قبول داریم شبیه خدای دورغین حسینیان و امثال او در رژیم منفور اسلامی نیست و نخواهد یود . خدائی راپرستش میکنم که اجازه ندهد شکنجه ، شلاق ، زندان ، فحشا ، بچه خیابانی ، گرسنه ، اعدامی ووو در سرزمین سرمایه دارم وجود نداشته باشد. رژیم خون و جنون اسلامی توسط شیطان بزرگ خمینی گور بگور شده ، رهبر ماردوش خامنه ای و یک مشت جنایتکار و شیاد رهبری شده و میشود . امیدوارم بزودی زود این ننگ از کشورمان رخت بربنـــــدد. تاآزادی ایران و ایرانی.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:40:58 توسط شورا
ارتجاع حاکم بر ایران، از ضرباتی که خورده است، دچار رعشه‌های مرگ‌آور شده است. به خود می‌پیچید و خشم ناشی از نومیدی آخرین لحظات مرگ‌اش را بروز می‌دهد. خامنه‌ای که دیگر در پی شکست‌های پی در پی، نای نفس کشیدن ندارد، چه می‌خواهد بکند و بگوید؟ فرمان کشتار مردم را در پی راه‌پیمایی بزرگ و میلیونی مردم در خرداد ماه، صادر کرد. کارساز نیافتاد. ارگان‌های سرکوب‌اش مردم را به گلوله بستند. در زندان‌ها به بند کشیدند. شکنجه کردند. به اعدام محکوم نمودند. اجساد مبارزین را سوزاندند. به آن‌ها تجاوز کردند. مردم بی دفاع را ترور کردند. در زیر چرخ‌های ماشین‌های پلیس‌شان له کردند. اما اوضاع آرام نگرفت. مبارزه ادامه یافت. خشم مردم فزون‌تر شد. مبارزات، رادیکال‌تر و تعرضی‌تر شدند.درحا ليكه بعضي از سردمداران رژيم تلاش دارند خود را خونسرد نشان داده و اوضاع را تحت كنترل جلوه دهند اما كنار كشيدنها و فرارها نشان از واقعيتي ديگر دارد٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:31:42 توسط ufd
دمت گرم حسینیان بابا همینه.رک اعتراف کن و کارهای کثیفت رو به پای قران نذار راه خودت و مشخص کن تا آنهایی که هنوز دین و ایمان دارند و به اشتباه دنباله رو شما بودند بدانند که شما از همون اول هم دین و ایمانی نداشتید و هر چی بود منافع دنیوی بود و مقاصد کثیفتان

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:27:49 توسط Reza
با سلام به نظر من جنبش سبز نباید ساکت بنشیند‌ متاسفانه ظاهراً خواستهای این جنبش با همهٔ خونها که ریخته شده تنها با کمی‌ کوتاه آمدنهای دولت و چند استعفا آرام و ساکت میشود... خوب روحیهٔ احساسی‌ ما ایرانیان همین است. نگرانم که این جنبش سبز از نیمه راه باز ایستاده باشد. رضا

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:27:42 توسط مادر
ای قاتلان .ای جنایت کاران. ای با خونه خوانان وضع کرفتگان بزودی انتقام خونه ریخته شدی این خوانانه بی گناه از شما بی شرمان گرفته خواهد شد ننگ بان مجلسی که تو از خدا بی خبر در ان نشسته ائی وبا دسته بخون آغشت خودت قانون برای مردومه شریف ان مملکت مینوسی .شرم باد. بر تو ظلم و مرتضوی آدم کش دوسته تو و رادن تجاوز گر به خوانان دست بسته در زندان .شماها فکر میکنید میشود به مردومی هکومت کرد که هر خانوادئی دسته کم یک کشته بدست شماها داده. این مردوم شریف جنایاته شماها را هرگز از یاد نخواهد برد .عاقبته خلخالی آدم کش در انتظار شماها هم هست .روزی میاید که بارها از خدا تقاظای مرگ میکنید .اما مرگ هم از شما نفرت دارد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:16:46 توسط اشکان بشرزاده
آقای حسینیان یا همان خسرو خان وجیه الماه تابان همیشه کامنت گذاشته ام یکراه برایت بیشتر نیست السم ال استرکنین یا ااخی لا اخی نه نه تو را نمشود گفت یا اخی یا حبیب الشیطان انزروت القروت راهی نیست خز خوردن این سم چون خودمانیم ها همین اخوی های هم فکرت هم شرم میکنند که تو امنیتی بزرگ عوامفریبتر از آنان باشی واین میشود که ال تک وال تنها میمانی تو که نه همه نظام جمهوی اسلامی تنها مانده وآنقدر تنها میماند که بمیرد زیرا تو وامتال تو ملتی که حق وحقوق دارد وصاحب این سرزمین است به حکم ارتداد و زهر ومار میکشید کدام خدا جناب نکر الاصوات کدام خدا خدای شمایان که غیر از زدتن وکشتن وتجاوز کردن وزیر ماشین له ولورده کردن ندارد تو میخواهی ما اینطور خدایی را بپرستیم ؟نه ملت اینگونه خدا را نه میخواهند نه گردن به امرش مینهند اگر هم اورا به چنگ بیاورند اعدامش میکنند خدای مردم وشما 2 تاست مال شما این است ومال ما از خونریزی و تجاوز وووبیزار است یکراست به جایی که مرگ موش میقروشند برو وهر چه زودتر این ویسکی استرکنین را سر بکش که زودتر با حواریون بهشتی البته در بخشی که تو دانی وآنهایی که لو دادند عشق کن وملت رها

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:11:13 توسط ایران
کار خوبی میکنی ولی کمی دیر شده چون بزودی در دادگاهای که مردم به پا میکنند جواب گو خواهید شد و سر وره قاتل ات و همراهان جانی ات را به توا لت ایران میفرستیم . پیروز باد مبارزات ایران و ایرانی .

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:04:30 توسط hamvatan
کشتی سوراخ سوراخ شده و در حال غرق شدن این حکومت را یکی پس از دیگری ترک میکنند

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:00:58 توسط سام
ظاهرا اين نماينده مزدوران حكومت سرعقل آمده و ميخواهد فرار را بر قرار ترجيح دهد٠بهتر است ديگر مزدوران حكومت جهل و ناداني هم سرعقل آيند زيرا در غيراين صورت بزودي مردم دم آنها را گرفته و به زباله داني يعني همان جايي كه آنها به آن تعلق دارند، خواهند فرستاد٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:50:25 توسط bidin
اين حرامزاده ها مردم را فريب ميدهند لا بد ميخواهدجاى لاريجانى جنايت كار را بگيرد

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:27:21 توسط Iranpour
این خسرو خوبان تمساح یزدی دیگر خود را بی‌ مصرف می‌بیند و از آنچه در عهد شباب به پای تمساح ریخت،به عشقی بی‌ حاصل انجامید و حالا دیگر پای معشوقه‌های جدید به دم و دستگاه تمساح باز شده و به وی به چشم عجوزه‌ای بی‌ خریدار نگاه می‌‌کنند و این طناز دیروز مانده و یک لیست بلند بالایی‌ از جنایات و فجایعی که این مفعول صد صاحب تا حال انجام داده و از آنجا که دیگر گروه گروه بهترین و اگاهترین و شجاعترین فرزندان قهرمان ایران زمین را برایش به صف نمی‌‌کنند تا با دست خویش آنها را به رگبار بندد و مراتب بندگی خویش را به ضحاک اثبات کند،سرخورده و دلشکسته شده است. اما بدان ‌ای جنایت کار،ترا خلاصی و رهایی از چنگ عدالت نیست که کشتی‌ بی‌ مهابا و از کشته‌های ملت پشته‌ها ساختی تا برای صاحبان خلوتهایت،غمزه‌های اطاعت فروخته باشی‌ و این سیاه نامه ا ت هم نیست مگر فریادی از سر عشوه که چرا دیگر ترا عجوزه و بی‌ مصرف می‌بینند.آن جانیانی که تازه آغاز کرده‌اند،از این جانی بالفطره عبرت بگیرند.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:24:47 توسط farzad
با جريان انحرافى لازم نيست الان مبارزه كنى با يد در نو جوانى مبارزه ميكردى ٠ در قسمتى از نامه ات گفتى من به درد نميخورم٠ تازه فهميدى؟ مصباح يزدى عج هم تو را نمى خواهد

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:09:27 توسط فدات
لطفآ یکی در مجلس این حکم زیر را که جواب در مورد افرادی چون روح الله حسینیان اخیرا صادر شده پخش کند. اگر هم چک کنید با جستجو در گوگل با یک جمله از متن، منابع آن را مییابد. آیت الله فاضل لنکرانی: "بسمه تعالی - سلام علیکم, لواط يکي از زشت ترين و قبيح ترين گناهان کبيره است و در اسلام مجازات شديد براي لواط کار چه فاعل باشد و چه مفعول باشد در نظر گرفته شده است. حکم لواط افراد بالغ در صورتي که براي حاکم شرع ثابت شود قتل است و حاکم شرع مخير است که اورا به يکي از راه هاي زير به قتل برساند: 1- گردن اورا با شمشير بزند. 2- او را با دست و پاي بسته از بلندي مانند قله کوه و امثال آن پرتاب کند. 3- او را رجم ( سنگسار) کند تا بميرد. 4- اورا در آتش بسوزاند تا بميرد."

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:09:05 توسط من نیز محاربم
آشیخ، شعور اجتماعی در ضرب المثل ها خود نمائی می کند و ضرب المثل شیرین پارسی "جواب ابلهان خاموشیست" را توصیه می نماید.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:05:51 توسط حمید - س
به احتمال زیاد بزودی زود حکم ارتقا این دزد و قاتل شیاد را به ریاست جوخه اعدام مبارزان در بند از طرف ریاست قوه مقننه به پاداش طرح پیشنهادی ایشان در روزنامه‌ها خواهیم خواند. کرسی گرم مجلس بیکاران یاوه گو برای چنین قاتل تشنه بخون چندان مناسب نبود که شغل تیر خلاص زن بیشتر برازنده اوست. حمید - س

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:53:13 توسط goftar nik,krdar,pendar nik
لطفا لیست این نمایندگان وحشی وخونخوار را با تلفن همراه و تلفنهای دیگر در اینتر نت بگذارید واز مردم بخواهید زنگ بزنند و ... تنفر مردم به انها برسانند.... باید صفو ف دشمنان مردم تفر قه ایجاد کرد...به هر شکلی باید در تمام جهان بر ضد تمام اعدام ها اعتراض کرد زنده باد رستاخیز مردم ایران

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:49:22 توسط sasan
حتما پا تمساحه يزدي ميخواد بره خارج معالجه كنه خودتون حدث بزنيد

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:36:57 توسط حجت
این بازی دیگرچیست؟ آیا براستی میخواهدکنار رفته وازمعرکه فرارکند وطرح ونقشه تهیه کرده. آیا میخواهنددنباله سعید امامی را پیش او بفرستند؟ آیا براستی ازطرح ریاست جمهوری علی لاریجانی کثافت آکاه شده وبااینکار و مراجعه بمظلومیت سران سپاه قصد بر انگیختن شپاه وبوجود آوردن حرکت جدیدی دارد؟ آیا منظورتعیین تکلیف رفسنجانی است؟ آیا بدلیل دیگری بزرگ اهریمنان فرمانده دستورداده؟ سئوالات زیاد است زیرا در این وضعیت نکبت بار که رژیم قرار گرفته و با توجه باین نکته که سردمداران رژِم بجز مکر و حیله از خرد کاملاً تهی هستند نمیتوان واقعاً گفت چرا جز اینکه رژیم از درون هم دچار شکافهای بزرگ ونادانی مطلق وحرکات بیحاصل است. آنکس که نداندکه نداند--درجهل مرکب ابدالدهر بماند. واین حکایت رسیدن احمقی بنام خمینی بحکومت برکشوری با عظمت و جانشینی احمق تر از اولی و راهنمائی کتابی است بنام تازینامه. برای ما مرگ وزندگی حسینیان فرقی نمیکند زیرا اگر بماند محاکمه و اعدام میشود و اگر بسوی سعید امامی برود هزینه محاکمه و اعدام را صرفه جوئی میکنیم. همتان بروید گم شوید وخانه مارا که ویران کرده اید، خالی کنید تاخودمان آنرا آباد کنیم.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:33:30 توسط الینا
مطمئنا توطئه دیگری در سر دارد این حسینیان. کاش حداقل در این استعفا صداقت داشته باشد و براستی خود را از صحنه سیاست ایران حذف کند و به این ترتیب یکی از خشن ترین افراد حناح افراطی راست دیگر نقشی در مدیریت سیاسی کشور نداشته باشد. البته بعید است . فقط با اینکار می خواهد مظلوم نمایی کند و افراد معتدل حناح راست را نیز در تصمیمات خشن خود مثل طرح اعدام در پنج روز همراه کند. در همه جای دنیا سعی می کنند که مراحل اعدام طولانی تر باشد این آقا می خواهد سریعا از دست هر چه مخالف خلاص شود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:24:45 توسط تهمتن
اثرات كوبنده و نابودكننده قيام رااز زباني كسي مي شنويم كه عامل اصلي ولي وقيح دركشتار وقتلهاي زنجيره ايست.اين دژخيم وطيف خونريز او; گماشتگان مستقيم و از نزديكترين عوامل ولي وقيح اند.اين شكست و زبوني ولي وقيح ست; و نه شكست گماشتگان او.اين پي آمد پيروزي قيام است(عمدتا قيام عاشورا و روند تازه قيام -دفاع قيام ازخود) كه اين پي آمدها ونتايج ديگر;هم در راه است(شكست هاي ديگرنظام)آري قيام در هرمرحله ودر هر روز ودرهمان روز پايان نمي يابد; بلكه اثرات آن(در روزهاي بعد);بمراتب شكننده تربراي نظام خواهد بود;كه يكي از نمونه هاي آنرا در اين خبر ميخوانيد. انعكاس جهاني قيام; هراس و وحشت نظام;ريزش نيروي سركوب; شقه شدن بيشتر سران نظام; فرار نمايندگان جنايتكار سفارتخانه هاي رژيم وووو.. همگي ازتاثيرقيام در روزهاي بعداز روز قيام خياباني; شروع ميشود كه تا قيام بعدي خياباني ديگر;اين ضربات مهلك بنظام ادامه دارد. اينكه برخي شتابانه منتظرقيام خياباني بعدي هستندهم بايدتوجه كنندكه پروسه قيام همراه با تاثيرات آنست وبهانه قيام وخيزش بعدي هم متصل به همين شكستها وزبوني نظام بوده تاقيام خياباني بعدي رابسيارشكننده تر كنند

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:24:39 توسط mohammad ahwazi
اوا خوسي ( خسرو خوبان قبل از انقلاب ) جون چرا ? ميموندي يخورده ديگه بيشتر حال ميكردند از تو زيبا روي تر در حوضه پيدا نميشد و شما روح بخش علما در حوضه بوديد حيف شد???

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:17:26 توسط عباس
یک نوع اشک تمساح ازطرف یک جانی بی آبرو. لابد هوا خیلی پس است که قاتل گرانمایه ای ! مثل ایشان پس کشیده است؟ ولابد دارد خود را برای محاکمه ای که می داند درپیش است آماده می کند که بگوید من وقتی دیدم اینطور شد وآنطورشد، استعفا کردم ! این آدمکش حرفه ای درطرحی اعدامی که پیشنهاد کرده است اگرمی توانست بجای 5 روز 5 دقیقه پیشنهاد می کرد . خوشبختانه دست همه این جانورهای آدمکش برای ملت ایران بازشده واین ننه من غریبم ها دیگر دردی را دوا نمی کند. می دانم که خواب راحت نداری حضرت آقا . بزودی درپیشگاه ملت ایران محاکمه خواهی شدولی نه ازسری محاکمات آقای مرتضوی لاجوردی وخلخالی . یک محاکمه عادلانه که قاضی اش قاضی باشد نه بیمارروانی گربه کشی مثل خلخالی ملعون

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:10:54 توسط یک زن ایرانی
خجالت بکش مردیکه بی چشو رو . خاک بر سرت که شرم و حیا سرت نمیشه . امیدوارم که روزی سرتو بالا دار ببینم و رو قبرت سگ بشاشه البته اگر قبری داشتی .

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:59:37 توسط مهدی سابق ( خسرو ) محارب
روح الله حسینیان پلید با شامولتی بازی آخوندی،در پی توطئۀ دیگری،اینبار بر علیه اقلیت سازشکار اصلاح طلب مجلس و شخص علی لاریجانیست،زیرا این نامرد خبیث شیفتۀ قدرت است، و استعفایش،بیشتر به یک جوک شبیه است!؟ روح الله حسینیان در جنایت دست کمی ار یاران زنازاده اش،خلخالی، قدوسی،لاجوردی،حداد، مرتضوی ها ندارد، و این قوم کثیف،سر تا پای یک کرباس میباشند!؟در ۸ سال دوران خاتمی،و مجلس یکدست اصلاح طلب،برای این شیاد، امکان هر تغییر و دگرگونی بود،ولی او با فریبکاری هایش،ملت ایران را گرفتارتر از تمام دوران ذلتبار رژیم ایران کرد،و اکنون بجز توجیه و حرف های صد تا یک غاز، کاری از دستش بر نمیآید!؟حسینیان و فاشیستهای همردیفش،معترضین را محارب،و تقاضای مدت رسیدگی،به پرونده محاربین را،از ۲٠روز به ۵ روز خواستار میباشند!؟با توجه به حجابی که بر سر دانشجوی مبارز مجید توکلی گذاردید،تا شخصیتش را خُرد کنید،ولی با اعتراض مردان باحجاب روبرو شدید!؟ اکنون باعث سربلندی بنده و دیگر هم اندیشانمان است،بزعم جلادان اسلامی،ما را محارب خطاب کنید،و عنوان محارب بر من افتخاری بزرگ و ملیست.مرگ و ننگ بر رهبر الدنگ و ایادیش،پاینده ایران

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:58:35 توسط حبیب
جناب حسینیان ها در توهمات مالیخولیائی خود را موسی و رهبر خود را خضر میدانند بهتر گفته بشه:اين چه ژاژ است و چه کفر است و فشار ................. پنبه اي اندر دهان خود فشــــــــــــــار گند کـــــــــــــفر تــو جهان را گنــــــده کرد ................. کفر تو ديباي دين را ژنده شماها بعنوان نماینده مردم در مجلس یعنی نوکر مردم نه نوکر رهبر خود رهبر هم خدمتگزار مردم است و علی را مردم نخواستند و ایشان اطاعت کرد و خانه نشین شد بدون اینکه تهدید به اعدام بکنه همه کارگزاران حکومتی باید بر این باور باشند که نوکر ملت هستند نه قیم انهااگر از اول همین قانون اساسی در خال حاضر بی اعتبار اجرا شده بود الان بعد از سی سال باید تمام ایرانیان صاحب خانه و در مقابل منزل هم اتومبیلی اخرین مدل جا خوش میکرد.انشاالله حکومت سوکولار تمام مشگلات را حل میکنه چون که صد با ماست نود هم پیش ماست بعد بر قراری حکومت لائیک تکلیف اخوند و رهبر و..معلوم میشه

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:51:13 توسط sodabeh
اينهم از هوجيگريها ى شما ست يكروز نزديك در دادگاه بايد پاسخگوى قتلهاى كه كردى باشى

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:49:58 توسط PARVIZ
هوا را پس ديده ميخواهد فرار كند ٠ مردم مواظب باشيد ٠نگذاريد از مملكت برون بروند ٠يا اگر ميتوانيد اين وحشي ها را تا درنرفتند بكيريدويا خودشان وبقول خودشان بيت ها شون را با ككتول ملوتوف بفرستيد به هوا ٠ديگر درمقابل اين ها انسانيت بس است بايد از بين بروند٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:48:36 توسط سیا
با درود به بیداران-عزیزان ایران زمین..بهوش باشید این اعتراف مزدور ادمخوار جنایتکار ،حسینیان، اولین امضا کننده سند رسمی ،مرگ رژیم اسلامیست و بزودی شاهد خیلی از مسائل خواهیم بود و تا نابودی کامل این نظام نباید آسوده بود..دیگر نابودی ولایت مطرح نیست ،بلکه نابودی حکومت الله مدینه مد نظر است...پیروزی کاملا در دست ماست...نابود باد هر نوع استبداد با هر رنگش..

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:47:20 توسط arman
علي مطهري تير خلاص را تو ي كله پوكت زد كه گفت ٠٠٠حسينيان علاقه عجيبي به اعدام دارد٠٠٠بابا جان ! سيد علي و سپاه ميخواهند مردم را بترسانند كه نيايند توخيابان و درگيري و تو ساده لوح امضا جمع ميكني كه زودتر ترتيب طناب دارشان رابدهي٠آخه كاس از آش داغ تر٠٠٠رو ز روشن كه نميشه قانون عليه دموكراسي تصويب كرد٠ديدي كه با ضرب و زور چند تا احمق آن را امضا كردند و بعد هم مخفيانه زيرش زدند٠خوب حالت جا اومد٠البته من كمي بدبينم و فكر ميكنم ظرف چند روز آينده يك سمت و پست جنايي بهت پيشنهاد خواهند داد وگرنه شما واستعفا٠٠؟

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:37:45 توسط غضنفر
براي شما ارزوي سلامتي ميكنم واميدوارم كسي بلايي سرشما نياوردچون هموطنان زيادي هستند كه دوست دارند روزي با شما ملاقات خصوصي داشته باشند٠در يك زير زميني٠٠ جايي٠٠٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:25:46 توسط khosro
بادرود........... نامردتيكه خداكمر توخبيث وقاتل و رواني رابزند٠ننگ ابدي بر تو موجود پست و رهبر تو و انقلاب و دوستان تو باد

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:21:31 توسط فرزانه
اين هم از ننه من غريبم بازيهاي يكي ديگر از سردمداران حكومت جنايت و جنون اسلامي پيشنهاد ميكنم براي حضور و دفاع از خود در دادگاههاي مردمي بيشتر تمرين مظلوم نمائي كند!!٠ منتظر كنار كشيدن جنايتكاران بعدي هستيم!!٠

ریشه های اجتماعی بی ریشه ها

ریشه های اجتماعی بی ریشه ها
در میان آنها که 4 شنبه
در میدان انقلاب جمع شدند


جماعت «بی ریشه» بودند. این را به عنوان یک توهین قلمداد نکنید؛ زاغه نشین بودن ننگ نیست؛ یک درد است. آنچه من می دیدم زاغه نشین های بی ریشه ای بودند که بسیاری همچنان در همان فقر زندگی می کردند و بسیاری دیگر شاید به مدد رانت و حمایتی صرفا از لحاظ اقتصادی رشد کرده بودند؛ اما از نظر فرهنگی اینها واقعا بی ریشه بودند؛ به هیچ چیز اعتقاد نداشتند؛ در ظاهر مذهبی هستند اما وقتی با آنها مواجه می شوید خیلی زود در خواهید یافت که با یک فرد مذهبی سنتی مواجه نیستید. از الفاظی استفاده می کنند که به معنای واقعی «مبتذل» است. رفتارشان گاه بی بند و بار و گاه وقیحانه است .من در میان خانواده های سنتی و مذهبی زندگی کرده ام و میدانم از آن فرهنگ چنین حرکاتی سر نمی زند. اینها که چهارشنبه من دیدم چادر به سر می کنند و یا ریش می گذارند؛ اما نه از چشم چرانی ابایی دارند، نه از قهقهه زدن در روز سوم کشته شدن حسین. برای یک پاکت شیر یا ساندیس و کیک از روی جنازه همدیگر هم رد می شدند.



سخنران(علم الهدا) یک جا از دست مردم عصبانی شد و فریاد زد «ساکت باشید، دارم استدلال می کنم». این فریاد برایم خیلی جالب بود. واقعا داشت استدلال می کرد. تمام تلاشش را به کار گرفته بودند تا با استناد به آمار فقهای مجلس خبرگان بیست سال پیش ثابت کند خامنه ای صلاحیت رهبری را دارد. به هیچ وجه قصد نداشت مردم را تحریک کند و از هیجانی شدن آنان استفاده کند. به نظرم رسید خوب فهمیده اند دیگر هیجانات آنی کارکرد خود را از دست داده. پایه های نظام متزلزل شده و نیازمند «استدلال» است.

سخنران تاکید می کرد نباید شعارها را معطوف به افراد کنیم؛ ما با فرد خاصی مشکل نداریم؛ ما می خواهیم از ولایت دفاع کنیم. در بیانیه پایانی هم هیچ اشاره ای به درخواست بازداشت و سرکوب وجود نداشت.

حواشی:

- یک گروه سه چهار نفری به تقلید از رفتار معترضین در روز قدس دلشان می خواست هر وقت از پشت بلندگو شعاری داده می شد اینها شعار متفاوتی بدهند. مثلا وقتی گفته می شد «مرگ بر آمریکا» اینها به جای تکرار این شعار، فریاد می زدند «مرگ بر موسوی» و بعدش هم کلی از این ساختار شکنی خود مشعوف می شدند و با صدای بلند می خندیدند.

- در کل شاید نود درصد شعارها از روی شعارهای جنبش کپی شده بود. مثلا: «این ماه، ماه خون است؛ فتنه گر سرنگون است»! «ما اهل کوفه نیستیم! تا آخرش می ایستیم»

- یک نوجوان دبیرستانی با یک بلندگوی دستی رهبری یک گروه 20- 30نفری از هم مدرسه ای هایش را بر عهده داشت. باید شعاری را تکرار می کرد با این قافیه که «خاتمی و کروبی و موسوی». مدام دستپاچه می شد و می گفت «میرحسین و کروبی و موسوی»! یک مرد چهل ساله بیسیم بدست هم کنار ما در پیاده رو ایستاده بود که هرچند وقت یک بار می رفت و زیر گوشش این نوجوان تذکر می داد و اصلاح می کرد، اما بی فایده بود؛ دو تا فریاد که می زد باز هم خاتمی از یادش می رفت!

- عکس های پاره خمینی، خامنه ای، چمران، همت و باکری در جوی آب و کف خیابان موج می زد.

محمد دادکان

گل جنبش را دقیقه 90
وارد دروازه صدا و سیما کرد!



دوشنبه شب محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که دولت احمدی نژاد کنارش گذاشت، در برنامه 90 صدا و سیما پشت پرده های برکناری خود از فدارسیون فوتبال را فاش کرد. او در بخشی از مصاحبه خود گفت:



« علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی به دنبال کسب ریاست فدراسیون فوتبال بود و به همین دلیل و به صورت غیرقانونی من را اخراج کرد. من بعد از جام جهانی اعلام کردم که دیگر در فدراسیون فوتبال نخواهم ماند و علی آبادی در انتخابات برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد. در زمان ریاست من مسئولین وقت سازمان تربیت بدنی مشکلات بسیاری برای من و همکارانم ایجاد می کردند. نقش ریاست تربیت بدنی و شان وی در این حد نیست که تعیین کند تیم ملی چه تیمی را باید ببرد و چه کار باید بکند. در زمان جام جهانی از تیم ملی ایران هیچ کس دفاع و حمایت نکرد. گفتند دادكان می‌رود و یك نیروی جوان می‌آید و كار را می‌چرخاند. بعدها متوجه شدیم نیروی جوان‌ خودش و آقای كفاشیان بود. او خودش می‌خواست رئیس فدراسیون شود كه فیفا اجازه نداد و سرانجام كفاشیان شد با این تفاوت كه فامیلی این دو فرق می‌كرد.

من به ورزش برنخواهم گشت مگر برای خدمت به پیشکسوتان. حضور من در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس شایعه‌ای بیش نیست و من فقط به خاطر خدمت به پیشکسوتان که هیچ توجهی به آنها نمی‌شود به ورزش خواهم آمد اما دیگر به فوتبال برنخواهم گشت.
من 3 افتخار در ورزش دارم که خواسته‌ام روی سنگ قبر من هم بنویسند. اول کسب لوح لیاقت مدیریت از دست آقای خاتمی. دوم صعود تیم ملی به جام جهانی و سوم اخراج از فدراسیون فوتبال به دست محمد علی آبادی.

دایی زمانی که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد از من کسب اجازه کرد. به او گفتم که برای تو زود است و اگر ببازی کسی از تو حمایت نمی کنند و همه پشت تو پنهان می‌شوند. قلعه نوعی هم برای مربیگری تیم ملی به من زنگ زد و من به او هم گفتم که تو را به تیم ملی بردند تا هواداران استقلال را به تیم ملی نزدیک کنند و از محبوبیت تو استفاده کردند.

مطمئن باشید اینها دنبال این هستند كه با قطبی نیز این كار را انجام دهند. شما فكر می‌كنید قطبی را به خاطر دانشش آوردند؟ آنها قطبی را به دلیل محبوبیتی كه داشت سرمربی تیم ملی كردند تا این محبوبیت را از او بگیرند. فكر می‌كنید قطبی الان محبوب است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد كه این گونه نیست.

در زمان من نزدیک به 150 هزار تماشاگر وارد استادیوم می‌شد اما اکنون برای بازی تیم ملی 300 نفر به استادیوم می‌روند و این نشان از کاهش محبوبیت تیم ملی در میان مردم است.

اتفاقاتی افتاد كه باعث شد فوتبال ایران به این حال و روز بیفتد. صحبت بركناری من قبل از بازی‌‌های جام جهانی مطرح شد. ما در جام جهانی 2006 بازی‌های خوبی انجام دادیم و تا دقیقه 67 سه مسابقه‌ای كه برگزار كردیم با حریفان مساوی بودیم اما آن زمان ناكارشناسانی آمدند و این موضوع را بررسی كردند.

در بین دو دیدار ایران و پرتغال با كارتی كه داشتم می‌توانستم به رختكن بروم. همان زمان دیدم كه بازیكنان پرتغال ایستاده بودند و اسكولاری برای آنها صحبت می‌كرد، اما وقتی وارد رختكن تیم ملی شدم دیدم پای بازیكنان روی صندلی است. پرتغال توپ را دواند اما بازیكنان تیم ملی خودشان دویدند. آقای كارشناسی كه می‌آیی و می‌نشینی و می‌گویی ایران باید پرتغال را ببرد، مگر ایران می‌تواند این تیم را شكست دهد؟ آنهایی كه آن موقع این حرف را می‌زدند و به خاطر نتایج تیم ملی در جام‌جهانی از مردم عذرخواهی كردند چرا پس از شكست برابر بحرین، كویت، عربستان و قطر از مردم عذرخواهی نمی‌كنند؟ چرا حالا نمی‌گویند شرافت ملی زیر سئوال رفته است. من اخراج نشدم بلكه با این كار آقایان ایران اخراج شد.
این مردم هستند که باید بگویند که من آیا به فوتبال خدمت کرده‌ام یا نه و هیچ کس دیگری نمی تواند در این باره قضاوت کند.

اعتراف حسین شریعتمداری

اعتراف حسین شریعتمداری
به ملاقات ها و رایزنی های پشت پرده



آنچه را در زیر می خوانید تهدید نامه ایست که حسین شریعتمداری در کیهان منتشر کرده است. تهدیدی که پشت آن وحشت از آغاز عقب نشینی و گریبانگیری از کودتاچیان 22 خرداد نهفته است. کودتائی که حسین شریعتمداری خود از جمله طراحان و مدافعان تبلیغاتی- امنیتی آنست.

اهمیت این مطلب آنجاست که شریعتمداری وحشت زده از رایزنی ها و دیدارهای روزهای اخیر، اعتراف به خطر عقب نشینی کودتاچی ها و از چنگ رفتن آن قدرتی است که با کشتار و جنایت طی 7 ماه گذشته حفظ کرده اند. ما در شماره یکشنبه پیک نت، از شایعات خبری در ایران نوشتیم و 5 نمونه آن را با دقت توضیح دادیم. آنچه که شریعتمداری در کیهان نوشته، درعمل اعتراف به همان اخباری است که بصورت شایعه خبری زمزمه می شود. خبر یکشنبه 14 دیماه پیک نت را از اینجا می خوانید یکبار دیگر بخوانید و مقاله شریعتمداری را در ادامه:

گزارش های دریافتی كیهان نشان دهنده آن است كه سران جریان فتنه طراحی های جدیدی برای لاپوشانی خیانت های چند ماهه خود در قالب یك نسخه جدید از طرح به اصطلاح «آشتی ملی» انجام داده اند.

در حالی كه برخی از تحلیلگران در روزهای اخیر با نامه نسنجیده محسن رضایی خطاب به رهبر انقلاب به عنوان یك «پروژه مستقل» و طراحی شده توسط شخص وی مواجه شده اند، برخی گزارش ها كه كیهان اخیرا به آنها دست یافته نشان می دهد این نامه صرفا یك «زیر پروژه» است و باید آن را به عنوان بخشی از یك پروژه كلان تر كه هدف آن خارج كردن سران فتنه از بن بست فعلی و فراهم آوردن امكان تداوم حیات سیاسی برای آنهاست، تحلیل كرد.

محسن رضایی در نامه خود خطاب به رهبر انقلاب با به كار بردن تعبیر «معترض» درباره میرحسین موسوی و تمجید از بیانیه شماره 17 وی كه در آن حركت هتاكانه اوباش در جسارت به ایام عزای حضرت سیدالشهدا(ع) مورد تایید قرار گرفته و به عنوان حركتی خودجوش ستوده شده بود، از ایشان خواسته بود درباره حماسه روز 9 دی پیامی صادر یا سخنرانی كنند تا «از شروع دوباره فعالیت افراطیون دو جناح» جلوگیری شود. این نامه كه به وضوح در حكم تاییدیه و تكمله ای بر بیانیه ضد انقلابی موسوی است، با واكنش های گسترده ای در میان مردم و نخبگان اصولگرا مواجه شد و به سرعت اجماعی در این باره شكل گرفت كه رضایی هدفی جز تطهیر سران فتنه ندارد.

اطلاعات كیهان نشان می دهد برخی واقعیت های كلیدی این احساس عمومی را تایید می كند. برمبنای این اطلاعات سران جریان فتنه كه اخیرا بر هماهنگی های خود با یكدیگر افزوده اند به 3 دلیل به این نتیجه رسیده اند كه روند فعلی قابل تداوم نیست و باید راه خروجی از آن بیابند: -

-1 از دست رفتن بدنه مردمی فتنه و محدود شدن آن به ضد انقلاب

2- ناتوانی سران فتنه از كنترل رفتارهای ضد انقلابی باقی مانده حامیان خود و قطعی شدن این موضوع كه نظام و مردم عقیده دارند هزینه این رفتارهای ضد انقلابی باید مستقیماً توسط سران فتنه پرداخت شود و

3- استحكام درونی جبهه انقلاب و سربازان ولایت فقیه كه حماسه روز 9 دی نشان داد از پشتوانه مردمی وسیع و غیرقابل انكاری برخوردار است.

بر مبنای این 3 دلیل سران فتنه تصمیم گرفته اند یك پروژه وسیع رسانه ای با محوریت ضرورت آشتی ملی و خروج كشور از وضعیت فعلی را كلید زده و خود را در جایگاه ناصحان نظام و طلبكاران از آن بنشانند. نامه رضایی فقط بخشی از این پروژه است و بخش های دیگر آن هم به زودی آشكار خواهد شد كه نگارش نامه هایی دیگر به رهبری، وارد كردن برخی بزرگان روحانی به این عرصه و نهایتاً ایجاد جنجال رسانه ای از طریق به دست گرفتن «پرچم خاتمه بحران» و «آرامش كشور» فقط بخش هایی از آن است. یك كارشناس آگاه كه تحركات جریان فتنه در ماه های گذشته را مستمراً مطالعه كرده در این باره به كیهان گفت: «از ابتدا قرار بود همین اتفاق بیفتد. لااقل یك محفل خاص كه تا امروز سران فتنه را اداره و تغذیه كرده از ابتدا بنا داشت ابتدا برای شعله ورتر شدن آتش فتنه هرچه می تواند انجام بدهد و بعد آن روز كه همه خسته شدند و مطالبه خروج از وضعیت بحران در میان مردم بالا گرفت به عنوان فرشته نجات وارد عمل شود و ختم شدن غائله را به نام خود تمام كند.» وی ادامه داد: «برنامه ریز این جریان مدت ها قبل گفته بود نهایتاً همه مجبور می شوند سراغ من بیایند و حالا كه این اتفاق نیفتاده و بلكه مطالبه برخورد با سران فتنه فراگیر شده، خودش تصمیم گرفته وارد عرصه شود و آخرین پروژه اش را اجرا كند.»
اطلاعات كیهان نشان می دهد كه هدف نهایی این پروژه این است كه اولاً سران فتنه را با كمترین هزینه از مهلكه نجات دهد و ثانیاً فتنه گران خود تبدیل به منادی وحدت و آشتی شوند تا اگر نظام نپذیرفت- كه طبعاً نخواهد پذیرفت- بتوانند نظام را متهم كنند كه اساساً بنای آشتی ندارد و فقط به دنبال درگیری و دعواست و به این ترتیب هزینه همه درگیری های احتمالی آینده را از روی دوش سران فتنه برداشته و به گردن نظام بیندازند.

اطلاعات موجود نشان می دهد گام بعدی این پروژه احتمالاً انتشار یك نامه دیگر و درخواست تشكیل چیزی شبیه شورای حكمیت یا شورای آشتی ملی خواهد بود. سران فتنه البته هنوز در این باره كه نامه بعدی باید به امضای چه كسی باشد، چه زمانی منتشر شود و دقیقاً چه مواردی را مطرح كند كه كهنه و تكراری به نظر نیاید، به جمع بندی نهایی نرسیده اند ولی در این باره اتفاق نظر دارند كه در پیش گرفتن این روش تنها راهكار پیش روی آنهاست.

همه این برنامه ریزی ها در حالی است كه كارشناسان عقیده دارند هرگونه اغماض و چشم پوشی نسبت به فتنه گران كه امثال آقای رضایی هم در ماه های گذشته با آنها همگام و هم قدم بوده اند، باعث خواهد شد هزینه اقدام علیه امنیت ملی بسیار پایین به نظر برسد و به این ترتیب فتنه گران و دوستان خارجی آنها در برنامه ریزی برای ایجاد فتنه های بعدی جسورتر شوند و دقیقاً به همین دلیل باید حداكثر سخت گیری را در این مورد اعمال كرد. این كارشناسان معتقدند اگر منظور از آشتی ملی آشتی مردم با یكدیگر باشد این بحثی بی مورد است چرا كه مردم اساساً با یكدیگر نزاعی ندارند و حماسه روز 9 دی ماه هم نشان داد اتحاد ملی با حداكثر درجه ممكن اكنون در میان مردم وجود دارد و بسیاری از كسانی كه آن روز به خیابان آمدند همان كسانی هستند كه در روز 22 خرداد به كاندیدایی به جز دكتر احمدی نژاد رای داده اند. اما اگر مقصود آشتی بین جریان سیاسی باشد این امر بدون برخورد با فتنه گران، جبران عملی خسارت هایی كه در اثر خیانت های آنها به كشور وارد شده و مرزبندی صریح و روشن آنها با دشمنان اسلام، انقلاب و رهبری مطلقاً امكانپذیر نیست.



http://www.kayhannews.ir/881015/2.htm#other203

آینده مراجع، در آینه این دو عکس



دو آیت الله در فاصله دو هفته یکی در قم و آیت الله دیگری در تهران چشم برجهان فرو بستند. آیت الله منتظری و آیت الله صافی گلپایگانی. اولی طول عمرش به مبارزه سیاسی- مذهبی گذشت و دومی مذهبی. اولی در زمان شاه زندانی شد و در جمهوری اسلامی به حبس خانگی و دومی نه پیش از انقلاب اهل این حرف ها بود و نه بعد از انقلاب به این کارها کار داشت. مگر در انتخابات اخیر که حاضر نشد کودتای احمدی نژاد را تائید کند. دو عکسی که در بالا می بینید مربوط به تشییع جنازه این دو مرجع تقلید در قم است. بعید است پس از مرگ شیخ محمد یزدی باندازه تشییع کنندگان آیت الله صافی گلپایگانی هم پشت تابوتش کسی جمع شود. تشییع و خاکسپاری آیت الله منتظری پاسخ مردم به آنهائی بود که مراجع تقلید حکومتی اند وآنهائی که مراجع تقلید برگزیده توده های مردم اند. همه آیاتی که در قم و مشهد و اصفهان ساکن اند، آینده پس از خویش را می توانند در این دو عکس ببینند. از آینده آن دنیا هم که کسی خبری ندارد. اما آیت الله سوم، آیت الله گلزاده غفوری نماینده مجلس اول است که نامش درکنار اندک شمار روحانیون فهیم، روشن بین و جسور جمهوری اسلامی برای همیشه ثبت می ماند. روحانی دانائی که در بسیاری از طرح های انقلاب مجلس اول – بویژه در مسائل اقتصادی- صاحبنظر بود و مانند حجت الاسلام مجتهد شبستری در همین مجلس نقش تعیین کننده داشت. گلزاده غفوری در اعتراض به اعدام ها و جنایاتی که در دهه 60 آغاز شد، عمامه از سر برداشت و اعلام کرد: از اینجا به بعد، من دیگر نیستم! مجتهد شبستری نیز با همین استدلال و اعتراض لباس روحانی را از تن در آورد. آن مجلس را مقایسه کنید با مجلس هشتم که در آن فراکسیون قاتلین تشکیل شده و طرح اعدام در عرض 5 روز را تهیه کرده اند.

وداع آخر


آنکه شال ترمه به رویش کشیده و رو به قبله قرارش داده اند، خواهر زاده 35 ساله میرحسین موسوی است که ظهرعاشورا توسط سرنشینان یک "پاترول" سیاه رنگ امنیتی ترور شد. برای شناسائی و دستگیری عاملین ترور، دنبال آدرس های گمراه کننده نباید رفت. می توان یک نوک پا رفت به مجلس شورای اسلامی و مچ دست روح الله حسینیان را گرفت و بُرد برای تحقیق بیشتر، تا نام بقیه آمرین و عاملین را معرفی کند. شاید هم قاضی مرتضوی در بازجوئی هایش که ظاهرا باید به زودی شروع شود بگوید: بروید یک نوک پا روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری را بیآورید و ما را با هم روبرو کنید تا بقیه اش را بگویم! البته اگر از بیم باز شدن گوشه ای از پرونده پر خون احمد جنتی، به سبک وزیر کشور ناکام "کردان" سکته کش و یا به سبک حاج "سعید امامی" واجبی کش نشود!