Saturday, March 6, 2010

جزئياتی از پرونده محمد امین ولیان، دانشجوی محکوم به اعدام


گزارشگران حقوق بشر - در هفته‌های اخیر، تایید حکم اعدام محمدامین ولیان، فعال دانشجویی 20 ساله و عضو انجمن اسلامی دانشگاه دامغان، اعتراض‌های گسترده داخلی و بین‌المللی را در بر داشته است.

وب‌سایت ندای سبز آزادی، طی گزارشی خبر از تایید حکم اعدام این دانشجو داد. قضاوت دادگاه ولیان را صلواتی بر عهده داشت و او را به «محاربه»، «افساد فی‌الارض»، «اجتماع و تبانی جهت انجام جرائم علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» و «توهین به مقامات ارشد نظام» متهم کرد.

این فعال دانشجویی یکی از ۵ نفری است که در جلسه چهارم دادگاه‌‌های متهمان عاشورا به اعدام محکوم شد و با تایید حکم وی، احتمال اجرای آن، هرلحظه وجود دارد.

در ابتدا، برخی خبرگزاری‌ها اشاره نمودند که یکی از دلایل صدور حکم اعدام برای ولیان، سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص «محارب‌بودن حرمت‌شکنان روز عاشورا» بوده است و این سخنان به عنوان یک فتوای شرعی تلقی گشته و بر اساس آن حکم اعدام صادر شده است.

این درحالی است که در روزهای اخیر آیت‌الله مکارم شیرازی در این‌باره اظهار داشت که چنین فتوایی درباره چنین شخصی نداده است و این «شیطنتی» است که «برخی از سایت‌ها» انجام داده‌اند.

آیت‌الله صانعی نیز در اظهاراتی اشاره کرد: « هرگاه جمعیتی متشکل به اعمال حکومت و رفتار آن اعتراض داشته باشند و اعتراض خودشان را بیان کنند، قطعاً محارب نیستند.»

در سوی دیگر، آیت‌الله مصباح یزدی در اظهارات خود در نماز جمعه تهران از رییس قوه قضاییه خواست تا به اعدام متهمان ادامه دهد. محمود احمدی بیغش، عضو فراکسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در اظهاراتی از اعدام معترضان حمایت کرد و «شبیه‌سازی اعدام‌های سال 67» را صحیح خواند.

ولیان در دادگاه‌ها تنها به دو مورد اعتراف کرد. اول اینکه در سه مرحله سنگ پرتاب کرده و این سنگ‌ها به کسی آسیب نزده است و از دادگاه درخواست نمود تا بررسی نماید چرا نارضایتی او به این شکل بروز پیدا کرده است. وی همچنین اعتراف نمود که در تظاهرات شعار «مرگ بر دیکتاتور»‌سر داده است.

عبدالفتاح سلطانی در گفتگویی با کمپین بین‌المللی حقوق بشر درباره اتهام محاربه اظهار داشت متهم باید «اقدام مسلحانه» انجام داده باشد یا باید «هوادار» یا «عضو» یک گروه مسلح باشد. در غیر این‌صورت محاربه بی‌معتی است. وی همچنین پرتاب سنگ را از مصادیق محاربه ندانسته و ابراز داشت که اگز پرتاب سنگ به کسی آسیبی رسانده باشد می‌توان با وی «برخورد قانونی» کرد اما هرگز نمی‌توان او را «محارب» نامید.

در دادگاه این فعال دانشجویی، به بیانیه‌های انجمن اسلامی دانشگاه دامغان و دفتر تحکیم وحدت اشاره شد و حتی در مورد برگزاری مناظره انتخاباتی بین مصطفی تاج‌زاده و اسماعیل گرامی‌مقدم به وی اتهاماتی وارد شد. دوستان وی، محمد را یکی از فعال‌ترین اعضای انجمن اسلامی دانشگاه دامغان خواندند. محمدامین ولیان یکی از حامیان میر حسین موسوی؛ و عضو ستاد دانشجویی وی در دامغان بود.

در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر تحت‌فشار قرار گرفتن خانواده ولیان برای عدم اطلاع‌رسانی در زمینه فرزندشان منتشر شده است. کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام نمود که خانواده ولیان از «تایید» خبر حکم اعدام فرزندشان خودداری می‌کنند. یکی از دوستان وی در این زمینه گفت خانواده ولیان به شدت «تحت فشار» هستند تا با رسانه‌ها و نهادهای حقوق بشری مصاحبه نکنند.

دفتر تحکیم وحدت نیز طی بیانیه‌ای صدور حکم اعدام برای این فعال دانشجویی را محکوم کرد و ابراز داشت حاکمیت برای اعدام این دانشجو «تاوان سنگینی» خواهد پرداخت. دفتر تحکیم وحدت، در این بیانیه صدور این حکم را شروع فصل جدیدی از «برخوردها و سرکوب‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری» دانسته و از کلیه فعالان مدنی و حقوق بشری خواسته‌ است مانع از حرکت‌های «خطرناک» بعدی حاکمیت در این راستا شوند.

در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان و فعالان دانشجویی در زندان به سر می‌برند. فشار بر دانشجویان منتقد سال‌های اخیر همواره مشاهده شده و در چندماه اخیر رو به فزونی گذارده است. از جمله آخرین احکام سنگین که برای فعالان دانشجویی صادر شد می‌توان به حکم 15 سال حبس تعزیری برای علی کانطوری و 6 سال حبس برای امید منتظری اشاره کرد.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 04:12:04 توسط hassan
محمد منهم شعاره تورو میدم ، مرگ بر دیکتاتور و دیکتاتوری .

شیوه پخش اعترافات اجباری تغییر کرد

ندای سبز آزادی : خبرنگار ندای سبز آزادی پس از گفت و گو با یکی از اسرای آزاد شده کسب اطلاع کرد که در ادامه پروژه اعترافگیری، بازجویان در تماس با برخی زندانیان آزاد شده، از آنان خواسته اند با حضور در نشست های مختلف - خصوصا نشست های دانشجویی - به ایراد سخنرانی پرداخته ومتون دیکته شده از سوی بازجویان را قرائت کنند.

سخنان مورد نظر بازجویان، مشابه متن اعترافاتی است که در شرایط زندان اخذ شده و در دادگاه های نمایشی بیان شد.
بازجویان تاکید کرده اند ایراد این سخنان که به عنوان "سخنرانی در محیط آزاد" و "اقدام داوطلبانه" القا خواهد شد، باعث تخفیف در احکام اولیه یا تاخیر در اجرای حکم می شود. اما درصورت سرباز زدن از آن، افراد به سرعت به زندان بازگردانده می شوند.

ظاهرا این اقدام از آنجا ناشی می شود که مقامات نظام، خود نیز به بی اعتباری و بدون اثر بودن پخش اعترافات زندانیان پی برده و خواستار به کارگیری روش های تازه ای برای این منظور شده اند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 05:10:58 توسط مملي ف
با درود . اين رژيم رسوا بداند , با اين كارها ديگر بهيچ عنوان نه تنها مشروعيتي كسب نميكند بلكه بيش از پيش و بسيار درمانده مهر بطالتي پاك ناشدني به پيشاني كثيف خود ميكوبد زيرا همچنان به جنايت و دروغ ادامه ميدهد و با بيشرمي و وقاحت ويژه ي ولايت , به رعب و تهديد صدمه ديدگان پرداخته و از آنها بعنوان ابزار استفاده ميكند و چه بسا زندانيان آزاد (مرخص) شده در تظاهرات دولتي جهت سياهي لشگر , مورد سو استفاده قرار نگيرند!! اين اهريمنان بايد بدانند مردم ايران به چيزي كمتر از سقوط و سرنگوني شما دجالان رضايت نميدهند و تا آخر پاي اين مهم خواهند ماند. حال شما ميتوانيد سرتان را زمين بگذاريد و انقدر حرص بخوريد تا سكته كنيد ! مردم ايران شما را جزو آدم بحساب نمي آورند برويد گم شويد!!!

نادران: انتشار سخنان فائزه هاشمی برای رسیدگی به اتهاماتش کفایت می‌کند

عضو فراکسیون اصولگرایان از ارسال نسخه‌ای از سخنان فائزه هاشمی درباره ارکان نظام به پدرش خبر داد و افزود: اگر این صحبت‌ها منتشر شود برای اقامه کیفرخواست کفایت می‌کند.

به گزارش فارس،الیاس نادران نماینده مردم تهران و عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در خصوص علت تعلل دستگاه قضایی در رسیدگی به اتهامات فائزه و مهدی هاشمی، مهدی هاشمی را قابل استرداد به کشور دانست و گفت: او در مقایسه با برخی از مجرمانی که هم اکنون در زندان به سر می‌برند و انتظار محاکمه را می‌کشند، اتهاماتش کمتر نیست منتهی برخی از آنهایی که هم اکنون در زندان هستند متصل به مقامات‌ و افراد بزرگ نیستند از این رو هیچ تفاوتی بین اتهامات آنان با این فرد نیست.

وی از ارسال نسخه‌ای از سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی به پدرش خبر داد و افزود: اگر این صحبت‌ها منتشر شود معلوم می‌شود که مواضع و اقدامات فائزه هاشمی چه بوده است و همین سخنان او برای اقامه کیفرخواست و رسیدگی به اتهاماتش در دستگاه قضایی کفایت می‌کند.

نادران با ابراز ناخرسندی و تعجب از تعلل دستگاه قضایی در برخورد با اتهامات فرزندان هاشمی گفت که باید از رئیس دستگاه قضایی پرسید که چرا در این خصوص کوتاهی می‌شود.

نماینده مردم تهران در پاسخ به ادعای مهدی هاشمی مبنی بر درس خواندن در مقطع دکترا در کشور انگلیس اظهارداشت:‌ دکترا خواندن منافاتی با آنکه انسان به اتهاماتش رسیدگی شود و پاسخگوی مردم باشد ندارد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:01:53 توسط أمين ورب....
گرگان خون آشام به جان همديگر افتاده اند به اميد روزيكه همديگر را پاره پاره كنند تا ملت خواب آرامى بعد از سى سال داشته باشد آمين٠

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 06:08:08 توسط سبز
این آقا کیه که از طرف مردم صحبت می کنه؟

تحريم هاى احتمالی جديد عليه جمهورى اسلامى، بر بانك هاى ايرانى در خارج تمركز مى يابد

راديو فردا : ديپلمات ها در سازمان ملل مى گويند تحريم هاى جديد غرب عليه جمهورى اسلامى باعث مى شود تهران در استقرار سيستم هاى بانكى جديد در خارج به منظور غلبه بر محدوديت هاى جهانى اعمال شده بر موسسات اقتصادى موجود با مشكل مواجه شود.

ديپلمات ها مى گويند پيشنهادها براى تحريم هاى جديد بيش از آن كه بانك مركزى جمهورى اسلامى را در فهرست سياه قرار دهد، خواهد كوشيد هشيارى بيشترى در مورد فعاليت هاى اقتصادى اين بانك به خرج دهد كه بدين ترتيب سرمايه گذارى در ايران را دشوارتر مى كند.

شوراى امنيت سازمان ملل تا كنون در سه نوبت تحريم هايى را عليه جمهورى اسلامى وضع كرده است تا ايران را وادار به توقف روند غنى سازى اورانيوم كند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:11:53 توسط ابوالفضل پ
فعلا كه آقاي ريشهري و دار و دسته مافيائيش (وابستگان مالي بيت رهبري در: بنياد 15 خرداد - شركت هاي بي نام و نشان سپاه - كميته امداد - بنياد جانبازان) حسابي در حال خارج كردن پول از مملكت و سرمايه گذاري در مالزي - سنگاپور - برزيل - ونزوئلا - بوليوي - تانزانيا و آفريقاي جنوبي هستند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 05:25:48 توسط amir
وقتئ که واقعا اینگونه جناین در کشورمان رخ میده دانشجو 20 ساله را محکوم به ادام مئ کنند دوستان بنظر شما بهتر نیست که واقعا این رژِم کثیف جمهورئ کثیف اسلامئ را ریشه کن کرد با تحریم به نتیجه نخواهند رسید باید تمام نظام را تحریم کرد که حتئ سفارتها تا این رژِم خونخوار دستش از کشور عزیزمان کوتاه بشه

مادران میدان مه :خواستار آزادی فوری حامیان مادران عزادار شدند

مادران میدان مایو (مه)، مادران ناپدیدشدگان آرژانتینی که معروفیت جهانی دارند، با مادران عزادار ایرانی اعلام همبستگی کرده اند.

انجمن مادران میدان مه (مایو) با مادران عزادار در ایران همبستگی می کند. این تشکل با سرکوب دولت احمدی نژاد مواجه است، دولتی که جان ۵۷ نفر را گرفته و بیش از چهار هزار نفر را زندانی کرده است. مادران ایرانی که برای نخستین بار در ۲۸ ژوئیه ۲۰۰۹ در تهران گرد هم آمده اند، شنبه ها، لباس سیاه بر تن، با مطالبهء آزادی تمام زندانیان سیاسی و خواست محاکمه تمام کسانی که مسئول سرکوب هستند تظاهرات می کنند.
شب ۸ فوریه نیروهای مسلح به منزل بسیاری از این مادران رفتند و آنان را دستگیر کردند. ما مادران میدان مه خواستار آزادی فوری آنان هستیم. و همراه با آنان خواستار آزادی تمام زندانیان سیاسی و محاکمه و مجازات سرکوبگران هستیم.

مبارزهء خلق های جهان مبارزهء خود ماست
ابه د بونافینی
رئیس انجمن مادران میدان مه
۵ مارس2010

انتشار:فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 06:12:07 توسط برده هرگز
سرنگونی رژیم زن ستیز واشغالگر ج.ا به دست زنان ایرانی دیگر یک رویا نیست بلکه یک حقیقت است که روز به روز واضح تر می شود

مجازات احتمالی نوکیا-زیمنس از سوی اتحادیه اروپا

مردمک : آرمین عارفی، روزنامه‌نگار ایرانی-فرانسوی در بلاگ خود «تور و چادر» در پایگاه اینترنتی روزنامه لوموند به مساله قرارداد میان شرکت نوکیا-زیمنس با ایران پرداخته است که برای اولین بار در ماه ژوئن مطرح شد.

او نوشته: یک هفته پس از انتخاب دوباره و بحث برانگیز محمود احمدی‌نژاد، روزنامه اقتصادی آمریکایی «وال استریت جورنال» تایید کرد که شرکت فنلاندی- آلمانیِ نوکیا-زیمنس تجهیزات پیچیده‌ای در اختیار ایران قرار داده تا دسترسی به پایگاه‌های اینترنتی گوناگون را ناممکن سازد.

این تجهیزات حتی با کنترل ارتباطات آنلاین کاربران در فیس بوک، یاهو مسنجر، ام اس ان مسنجر و توییتر امکان دستیابی به اطلاعات کاربران اینترنتی را فراهم می‌سازند؛ شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای اینترنتی که نامشان برده شد همواره و به خصوص در دوران انتخابات ایران و پس از آن نقش مهمی در اطلاع رسانی در ایران بازی کرده‌اند.

آرمین عارفی در ادامه می نویسد: «روز بیستم فوریه، لَری کیوینن مدیر کل شرکت نوکیا-زیمنس در مصاحبه‌ای با روزنامه فنلاندی Helsingin Sanomat اظهار داشت: خبرهایی در سراسر دنیا پخش شد مبنی بر آن که ما به جمهوری اسلامی تجهیزات جاسوسی و کنترل اینترنت فروخته‌ایم. این ادعا واقعیت ندارد.»

اما هانا نیکانن خبرنگار فنلاندی این اظهارات را رد می‌کند. او در گزارشی که روز پنجشنبه بر مبنای چندین سند تکنیکی سری تهیه شده، توضیح می‌دهد که تجهیزات فروخته شده به تهران امکان کنترل کاربران اینترنتی ایرانی را به حکومت ایران ارائه می‌کنند.

در اروپا از این سیستم به صورت مقطعی و با محدودیت‌های قانونی بسیار استفاده می‌شود. در اتحادیه اروپا سه نفر، یک مسوول کنترل، یک قاضی و یک مامور پلیس، بر چگونگی استفاده از این سیستم نظارت می‌کنند تا به صورت غیر قانونی به کار نرود.‌

در ایران برای اعمال سیستم کنترل نیاز به حکم قاضی است که از سوی مقامات جمهوری اسلامی به این سمت منصوب شده است.

مجازات احتمالی نوکیا-زیمنس از سوی اتحادیه اروپا

ایران ۲۳ میلیون کاربر اینترنتی دارد که بیش از ۷۰۰هزار بلاگ ایجاد کرده‌اند. بر اساس تخمین‌های گزارشگران بدون مرز در چند سال گذشته بیش از پنج میلیون پایگاه اینترنتی در ایران بسته شده‌اند.

به نوشته وبلاگ نویس روزنامه لوموند، فروش سیستم‌های شنود و کنترل به ایران بسیاری را شگفت زده کرده است. آقای عارفی می نویسد: «ایران همان کشوری است که ۷۲ نفر از معترضان به نتیجه انتخابات را به صورت رسمی کشته، دو نفر را اعدام، بیش از چهار هزار نفر را زندانی و بعضی را شکنجه و به بعضی دیگر تجاوز کرده‌است.»

آرمین عارفی در ادامه، توضیحات هانا نیکانن، خبرنگار فنلاندی را نقل می‌کند. او در گزارش خود اعلام می‌کند که نوکیا- زیمنس با فروختن سیستم‌های شنود و جاسوسی هیچ قانونی را زیرپا نگذاشته‌است. و حتی موسسه استاندارهای مخابرات اروپا از آنها خواسته‌است تا امکان کنترل قانونی بیشتری را در شعبه‌های موسسه فراهم کنند.

با این وجود، روز سوم فوریه ۲۰۱۰ مجلس اتحادیه اروپا قرارداد تجاری منعقد شده میان نوکیا-زیمنس و جمهوری اسلامی را به شدت محکوم کرد. شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل سال ۲۰۰۳، سه روز قبل از آن، از جامعه بین‌الملل خواسته‌ بود تا تحریم‌هایی را علیه نوکیا-زیمنس اعمال کنند.

در پایان مطلب، سخنان ریتا مَرد مسوول روابط عمومی شرکت نوکیا-زیمنس نقل شده است که با این همه از این قرار داد دفاع کرده و می‌گوید: « یک شرکت تجاری نمی‌تواند در دنیا نقش پلیس را بازی کند. جامعه بین‌الملل باید قانون گذاری کند و ما هم به آن عمل خواهیم کرد.»


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 06:26:00 توسط farhad
این ادعا نیست بلکه حقیقت است . و داره کار میکنه میشه به متن هر ایمیل و چت و ... دسترسی داشت کاربر اپراتور

جعفر پناهی و محمد رسول اف در بند 209 زندان اوین

به گزارش پویا خبر از تهران، جعفر پناهی و محمد رسول اف در بند 209 زندان اوین بسر می برند.
مهدی پورموسی، مدیر تولید فیلم جدید جعفر پناهی که نامش در لیست آزاد شدگان چهارشنبه شب دیده شده بود همچنان در زندان اوین در بندی غیر از بند 209 در بازداشت است.

کیومرث پوراحمد و مهدی هاشمی خواستار آزادی همکاران خود شدند

به گزارش خبرنگار پویا خبر شب گذشته در مراسم سالیانه «دنیای تصویر» در تالار مرکز همایش های برج میلاد کیومرث پوراحمد کارگردان سرشناس سینما به روی صحنه رفت و ضمن ستایش از همکارانش خواستار آزادی جعفر پناهی، محمد رسول اف و مهدی پورموسی شد. مهدی هاشمی بازیگر نام آشنای تئاتر و سینما نیز پس از حضور بر صحنه گفت
« آرزو میکنم هر چه زودتر شاهد آزادی آقای جعفر پناهی و دیگر هم صنفان خود از زندان باشیم.»
فرهنگسرای پویا – پاریس – شنبه ششم ماه مارس دو هزار و ده

* سی سال حبس برای ۵ فعال سياسی از سوی دادگاه انقلاب سنندج صادر شد

سی سال حبس برای ۵ فعال سياسی از سوی دادگاه انقلاب سنندج صادر شد

خبرگزاری هرانا - پنج تن از بازداشت شدگان روستای "نگل" در استان کردستان مجموعا به ۳۰ سال حبس تعزيری محکوم شدند.
به گزارش هرانا، پنج جوان کرد اهل روستای نگل از توابع مريوان به نام های "هوشيار احمدی , بهمن سعيدی , جهانبخش احمدی , سيروان محمودی و سيوان رحيمی" که در اواخر زمستان سال گذشته در روستای نگل توسط نيروهای امنيتی دستگير شده بودند، در طی هفته گذشته از سوی شعبه يک دادگاه انقلاب سنندج به رياست قاضی بابايی هر کدام به اتهام " اقدام عليه امنيت ملی " به ۶ سال زندان محکوم شدند. نامبرده گان نسبت به محکوميت خويش اعتراض کرده اند و پرونده ی آنها در مرحله تجديد نظر خواهی قرار دارد.
لازم به ذکر است که اين پنج نفر در اواخر زمستان سال گذشته در روستای " نگل" توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده بودند و روز يکشنبه مورخ ۴ مردادماه در شعبه يک دادگاه انقلاب سنندج محاکمه شده بودند.

صدور حکم انضباطی برای 7 دانشجوی دانشگاه آزاد زاهدان

آفتاب: کمیته انضباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان پس از احضار 8 نفر از دانشجویان این دانشگاه، برای 7 نفر از آنها احکام انضباطی مختلفی صادر کرد.
به گفته خبرنگار ما، کمیته انضباطی 4 نفر از این دانشجویان را به یک ترم محرومیت از تحصیل بدون احتساب سنوات و 3 نفر دیگر را به توبیخ کتبی محکوم کرده است.
اتهامات وارده به این دانشجویان شرکت در تجمعات اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان پس از انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس: برخی اعضای کانون وکلا معاند و فرصت طلب اند

رادیو فردا : فرهاد تجری، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی و از نمایندگان حامی محمود احمدی نژاد، برخی اعضای کانون وکلای دادگستری ایران را معاند و فرصت طلب خواند. او به خبرگزاری مهر گفته است که نباید اجازه دهد برخی از افراد معاند ِ نظام و فرصت طلب ِ خارج نشین، به نام عضویت در کانون وکلا، برخلاف منافع نظام حرف بزنند.
دادگاه انتظامی قضات صلاحیت 36 تن از 79 نامزد انتخابات هیات مدیره کانون وکلا را رد کرده است. هیات مدیره کانون وکلای مرکز به دادگاه انتظامی قضات اعتراض کرده و خواستار اعلام دلیل رد صلاحیت ها شده است.
غالب نامزدهای رد صلاحیت شده، وکلایی هستند که دفاع از متهمان سیاسی، محکومین به اعدام و سنگسار را در دادگاههای انقلاب برعهده می گیرند.
شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل و شادی صدر، مدافع حقوق زنان نیز از اعضای کانون وکلا هستند.
قرار است انتخابات ِ هيات مديره کانون وکلا 20 اسفند ماه، برگزار شود.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 08:58:36 توسط abdi
اصل ايجاد كانونهاي مختلف صنفي دانشجوئي زنان و....وكلاي دادگستري كه نهادهائي هستند غيردولتي جهت نظارت و اعتراض به مواردي ميباشد كه از طرف دولت نقض ميگردد بنابراين اگر اين كانونها بقول فرهاد تجري در جهت (باد) موافق دولت و بقول ايشان موافق نظام!! موضع بگيرند اصل وجودي خود را زير سئوال برده اند و بصورت ابزاري منفعل در دست نظام خواهند بود و اين چيزي است كه بطور معمول از طرف رژيم هاي ديكتاتور مطالبه ميشود در ضمن كساني كه بدور اين كانون ها گرد آمده اند و شهامت و جرات برخورد و انتقاد از رژيم هاي ديكتاتور را دارند چه مزايائي جز زندان و شكنجه و دربدري و.....دارند كه فرصت طلب هم قلمداد ميشوند؟!! فرصت طلب كسي است كه در جهت پيشبرد منافع شخصي خود حامي ديكتاتور باشد و فراتر از آن جهت پست و رانت بيشتر اينچنين به پاچه خوري نيز بپردازد٠

احمدی نژاد : امروز پاكترين دستگاه اطلاعاتي دنيا سيستم اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران است

ایلنا: احمدی نژاد ماموريت سربازان گمنام امام زمان را ماموريتي الهي و مقدس دانست و گفت: وزارت اطلاعات بايد منسجم‌ترين‌، هماهنگ‌ترين ، مقتدرترين و روانترين تشكيلات كشور باشد.
به گزارش ايلنا، احمدي‌نژاد در ديدار وزير، معاونين‌، مديران و كاركنان وزارت اطلاعات با تبريك ميلاد پيامبر با بيان اينكه كاركنان وزارت اطلاعات ،عصاره زبده‌ترين نيروي‌هاي حزب‌الهي كشور است‌،‌اظهار داشت‌: امروز پاكترين دستگاه اطلاعاتي دنيا سيستم اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران است.
وی هدف اصلي از خلقت انسان را حكومت جهاني مبتني بر توحيد و‌عدالت دانست و گفت‌:در طول تاريخ تلاش شياطين در مقابل مجاهدت‌هاي انبياء و صالحان بوده و دوره ما اوج نبرد حقيقت انسان با شياطين است‌.‌امروز شياطين در جبهه استكبار جهاني تجميع و متجلي شده‌اند.
وي اضافه كرد‌: فطرت بشر خدايي و آسماني است و وقتي كه انديشه بشر و‌ابعاد وجودي او محدود و زميني شود به ناچار سقوط خواهد كرد .
رييس شوراي‌عالي امنيت ملي با بيان اينكه همه بدي‌هاي تاريخ در جبهه استكبار جمع شده است، اظهار داشت‌: جناياتي كه استكبار جهاني در دنيا مرتكب شده است‌، در طول تاريخ سابقه ندارد؛ امروز سنگين‌ترين كشتار واقدامات تروريستي در جهان با بلند كردن پرچم حقوق بشر توسط ايادي آنان صورت مي‌گيرد .
احمدي نژاد در ادامه با اشاره به دستگيري عبدالمالك ريگي توسط سربازان گمنام امام زمان خاطر‌نشان كرد : دستگيري اين شرور تروريست سند ذلت دستگاه اطلاعاتي آمريكا – انگليس و رژيم صهيونيستي است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 13:07:52 توسط hamid
رفته بودم ایران یک سر به زندان کمیته مشترک ، شهربانی زدم ، دو دقیقه بیشتر طاقت نیاوردم چون یادمه که بعداز پهلوی نامش رو اینجا شد زندان توحید که باز هم یک رژیمه نا مشروع دیگه داشتش ، وای به حال ما مردم ایران

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:59:04 توسط آيدين- دانمارك
البته اينو احمدي نژاد دروغ نميگه چون سربازان گمنام امام زمان كه استخدام وزارت اطلاعات هستند بعد از تجاوز و جنايت و كارهاي كثيف و پليدشون به حمام ميرن و غسل جنابت و ميت و وحشت ميگيرند٠

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:34:44 توسط نیما
البته کلماتی که خامنه ای و احمدی نژاد بکار می برند. فرهنگ لغت خاص خودشان است.در فرهنگ اینها پاکترین یعنی شکنجه ،تجاوز،قتل و هزاران جنایت دیگر که مامورین جنایتکار اطلاعات مرتکب می شوند. این فرهنگ نوع خامنه ای همان فرهنگی است که به مردم اعتشاشگر می گوید و پاسدارها،اطلاعاتیها،بسیجیها و قاتلین مردم می گوید.زندان ندامتگاه می نامد، بند را اندرزگاه می نامد و بازجو جنایتکار را کارشناس (البته کارشناس شکنجه و جنایت )می نامد.مبارزین آزادی را محارب می نامد. این فرهنگ لغت جنایتکارانه خامنه ای است .

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:05:17 توسط Bita
پاكترين دستگاه اطلاعاتي??????????? مرگ بر احمدی نژاد و خانواده کثیفش مرگ بر خامنه ای و خانواده خون خوارش درود بر آزادگان و جان باختگا ن راه آزادی زنده باد ایرانبان آزادیخواه در سراسر ایران و سراسر دنیا مرگ بر حکومت استبدادی آخوندی و مزدورانش

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:00:52 توسط hamed
ای خدا من درسال پیش دونفر ازکسا نی‌ که علاقه بهشون داشتم رو از این دنیا بردی یکی‌ مایکل جکسون بود و دیگریپتریک سویسی ولی‌ باید بگم که من نیز به احمدی نژاد خیلی‌ خیلی‌ علاقه مندم یه لطفی‌ به حال ما بکن دمت ویژ ویژ

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:59:30 توسط رضا
باور کنید که در پاکی که محمود احمقی می گویددرسته چون هنوز پدر و مادر کارکنان وزارت اطلاعات مشخص نشده از کدام زنا متولد شده اند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:47:35 توسط شهیدان شهر
امروز بهترین ماست بند دنیا هم محمود احمدی نزاد است وبهترین ماست را میفروشد اما حیف که ترش است

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:32:44 توسط یک ایرانی
دوره ما اوج نبرد حقيقت انسان با شياطين است‌.از این حرف ها بوی جنگ می آید. خدا به این شیاطین غربی رحم کند. ار این خالی بندی ها هم هیتلر که ابوی " ا ن " است زیاد میزد. هه هه هه

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:14:36 توسط انسان پارسی
حرفهای زیبا و منطقی است ، ولی این حرفها جدیت دارد و اطلاعات کشور ما کارهای الهی و انسانی را دنبال کرده است و یا حافظ جان انسانها بوده است . هر کس در مقام رییس و صاحب میکروفن میتواند هرچه که اصول و رفتار صحیح انسانی و الهی یک دستگاه دولتی را به نحوی که مردم پسند باشد را بگوید ، اما عمل به آن و کارنامۀ آن است که دلیل اثبات میشود

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:09:31 توسط رزمجو از طایفه ( محترم ) کفار
خوب شد که نمردیمو معنی '' پاکترین '' را هم به مفهوم پرتعفن اسلامیش فهمیدیم. خاله زنک هایی مثل سعید و یا هر زهرمار دیگر, خوب بشنوند. (اشاره به تیتر خبر مربوط به تهدید جامعه بین المللی توسط اصغر اغا سلطانیه).

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:51:31 توسط بابک شمالی
شماها گویا منظور جناب( محتاج به دکتر )احمدی .. را هنوز متوجه نشده اید !!! منظور احمدی نژاد این است که سیستم اطلاعا تی جمهوری اسلامی از هر گونه خصوصیات ی مانند شرافت --انسانیت --وجدان ---نا مو س ---میهن پرستی و ..... پاک است و با این کلمات بیگانه است !!!!(بابک شمالی )

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:28:37 توسط عمو نوروز
هشت ماه حکومت جهل و جنایت زیر ضرب جنبش سبز بوده است حالا باید دید چقدر از پول این مردم را داده اند تا ریگی را بخرند و قدری این مزدوران گمنام را که دیگر گمنام نیستند و بدنامند دلخوش کنند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:24:40 توسط تهمتن
چندين بار مشغول نوشتن نظري برآمدم;كه ازدنباله آن منصرف شدم و ديدم كه ناسزاگويي به بيشرفان و اوباشان بيهوده ست - امانگارنده قيام مردم ايران و اقدامات حتمي تحريم جهاني رژيم رامقدم دانسته و ازپاسخ وناسزاگويي بيهوده بگماشتگان ولي وقيح خودداري ميكنم. ١- قيام مردم ٢- تحريم قطعي جهاني رژيم ولي وقيح.. درادامه قيام مردم هيچگونه شكي نكنيدكه صددرصد ادامه داشته كه مردم هم هيچگاه اين موقعيت ٣١ساله راازدست نخواهندداد. درموردتحريم جهاني هم;نگارنده برخلاف نظرات ديگران;به اين تحريم معتقدبوده كه تحريم نفت(اين شاهرگ حيات نظام) و واردات بنزين وگازوئل را صددرصد دانسته و با محاصره دريايي;اين تحريم را بمورد اجرا در خواهندآورد و جنگي هم دركار نخواهدبود. قدرت ماندگاري اين نظام تنها وتنها از درآمدهاي همين نفت دزدي شده مردم است و بدون اين سرمايه;تمام بنيادها ومراكزاقتدارحكومت ازنمونه سپاه پاسداران وبسيجيان وماموران وزارت اطلاعات ولباس شخصي ها درسراسركشوركه تعدادآنها به صدها هزارنفرجيره خوارميرسد;جيره به آنها نخواهدرسيدوقطعابخش بزرگي ازاين جيره خواران بمردم خواهندپيوست. اقتدارنظام وسدراه قيام برهمين درآمدهاست..

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:21:57 توسط ولي
خروش «مرگ بر خامنهاى ديكتاتور»، از بلندگوى دانشگاه گرگان.دانشجويان دانشگاه گرگان در يك ابتكار جالب شعار مرگ بر خامنهاى ديكتاتور را از بلندگوى دانشگاه پخش كردند.دانشجويان اين دانشگاه از طريق دستكارى در بلندگوهاى دانشگاه كه براى پخش اذان استفاده مىشد، با كارگذارى يك دستگاه واكمن، شعار مرگ بر خامنهاى ديكتاتور را در محوطه دانشگاه پخش كردند. .

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:11:42 توسط مشه قلی
اطلاعات و پاکی ؟؟!! بعدالمشارق و بعدالمغارب !! اطلاعات همان تجسس در اسلام است ( ولا تجسسوا ، جاسوسی نکنید عزیز دلم ، قند عسلم جاسوسی حرام است )

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:03:03 توسط زی
بنده یک کمونیست هستم و اصلا قصدم این نیست که خوانندگان محترم این چند خط را " کمونیست" کنم، چون راه دراز و پرمسئولیتی ست کمونیست بودن و کمونیست شدن! اما به نظر بنده هیچ چیز به اندازه این رژیم ارازل و اوباش با تمام جناح و دسته هایش به اسلام ضربه نزد! عرض کردم قصد دفاع از " اسلام و یا هر دین" دیگری را به هیچ وجه ندارم، اما سخنم با آندسته از هموطنان مسلمان است که از این دو جناح جانی دفاع میکنند این میباشد که برعلیه این بیدادگری، دورغگویی، شارلاتان بازی ها بپا خیزید! " سربازان گمنام" امام زمان چه صغیه یست؟ آخر مگر عقل و دانش هیچ بشری این عبارت را چیزی جز " مزدوران کمر خدمت بسته به سیستم زور و شکنجه و نابرابری نیست" که دیروز اسمش رژیم شاه بود و امروز ج ا ؟ وقتی که برخی ها " مبدا" جنایات این رژیم " کشتن ندا و سهراب.." میشود و چشم بر روی قتل عام زندانیان سیاسی سالهای 60 و 67 میبندند همین میشود که ملاحظه مینمایید! پاسدار تیرخلاص زن میگوید وزارت اطلاعاتش " پاک" ترین است! امید که دخل توی جانی را یکی از همان " سربازان گمنام امام زمانت" بیاورد تا به قعر چاه و به نزد او " تشرف" یابی!

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 09:26:17 توسط مهدی
آره بابا ایشان صحیح میفرمایند. هه هه هه. حالا کسی حرف مرا قبول نمیکند تقصیر آقای احمدی نژاد است هه هه هه. من که خیلی از این مقاله لذت بردم.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 09:09:36 توسط nima
گويا اين آقايان كر وكور هستند اما الحمدالله لال نيستند و چنين استنباط ميشود كه اين سخنان براي ملتي ديگر در سرزمين يا كراتي ديگر گفته ميشود!

محمد شريف : محمد ملكي به محاربه متهم شده است

ايلنا:يك وكيل دادگستري آخرين وضعيت موكلان خود را تشريح كرد.
محمد شريف در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص آخرين وضعيت پرونده بدرالسادات مفيدي گفت: با توجه به ملاقات‌هايي كه خانواده وي با ايشان داشته و پيگيري‌هاي به عمل آمده توسط وكلا، به نظر مي‌رسد از زماني‌كه ايشان به بند عمومي منتقل شدند تاكنون بازجويي مجددي در مورد اتهامات انتسابي به وي به عمل نيامده و بر اين اساس علي‌الاصول تحقيقات مقدماتي خاتمه يافته شمرده مي‌شود.
اين وكيل دادگستري ادامه داد:در خصوص تبديل قرار موكلم تاكنون اقدامي صورت نگرفته و اينجانب و خانواده ايشان در انتظار اتخاذ تصميم قضايي جهت تبديل قرار به سر مي‌بريم و اميدوارم طبق رويه معمول پرونده اتهامي ايشان تا زمان رسيدگي در دادگاه به تبديل قرار مناسب منتهي شود.
شريف كه وكالت احمد زيد آبادي و مسعود باستاني را بر عهده دارد در خصوص پرونده‌هاي آنها نيز اظهار داشت: امروز طي مراجعه‌اي به دادگستري تلاش كردم جهت پرونده‌هاي زيدآبادي و مسعود باستاني با رياست دادگستري استان ملاقات داشته باشم كه اين امر تحقق نيافت.
وكيل زيد آبادي افزود: اميدوارم با توجه به اينكه محل نگهداري موكلم در بندي است كه تمامي محبوسين به لحاظ اتهامات عادي محكوميت يافته‌اند و بخش قابل توجهي از آنان منتظر اجراي حكم اعدام هستند امكان تبديل محل تبديل حبس زيدآبادي مهيا شود.
وي درباره پرونده محمد ملكي كه رياست دانشگاه تهران در دولت موقت بر عهده داشت با اعلام اينكه موكلش در هفته گذشته با قرار كفالت يك ميليارد ريالي آزاد شده است گفت: طبق كيفرخواست صادره موكلم به اتهام ارتباط با يكي از سازمان‌هاي غيرقانوني و به استناد ماده 186 قانون مجازات اسلامي به محاربه متهم شده است.
وي اتهام ديگر ملكي را توهين به امام خميني، مقام معظم رهبري و تبليغ عليه نظام عنوان كرد و ادامه داد: وقت رسيدگي به پرونده موكلم 24 فروردين ماه سال آينده اعلام شده كه با توجه به وخامت وضع جسماني موكلم اميدوارم در روز اعلام شده جهت رسيدگي قادر به حضور در دادگاه شود.
وي در پايان درخصوص پرونده شيوا نظر آهاري گفت: اقدامات لازم جهت تبديل قرار صورت گرفته كه تاكنون به كوچك‌ترين نتيجه‌اي منتهي نشده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 13:50:15 توسط پرویز ایرانی
محمد ملکی زمانیکه ملا ها نمیدانستند باید چگونه نامه اداری نوشت یا امضا کرد با تایید خمینی ریس دانشگاه تهران شد اشتباه نکنیم دکتر رادان دکتر ذوالنور دکتر طایب دکتر محصولی دکرها لاریجانی ها دکتر فشنگ دکتر قشنگ دکتر ملنگ نیست او انسان مسنی وملی است وهمین دلیل بر توانایی علمی او استادان دانشگاه امروز مخصوصا ارض شی هایش معمولا دیپلم را با معدل مینیمم گرفته اند وبعد برای بابایی دانشگاه واینکه دانشجوی موافق نظام تولید کنند البته با گذشتن از صافیهایی که مرسوم بود دکتر شدند وبعضی را نیز به خارجه به دانشگاههایی که کمکهای میلیون دلاری از ج ا دریافت میکنند فرستادند ودر آنجا هم مدرک سفارشی شد اما ملکی مردی که میگوید دوست ندارد در رختخواب بمیرد وعشق میهن را دارد نمیتواند به کسانیکه میهنش را ویران کرده اند توهین کند او میتواند البته به خمینی چیزهایی بگوید اما به خدای روی زمین یا همان سالطان علی معروف میشود محاربه به توان ده به خود خدا اگر توهین میکرد اشکالی نداشت جرم او میهن پرستی است وقیام بر علیه ظلم خدای روی زمین ایران همانکه تروتهای کلان در دامن محصولی ها میگذارد است اما مهم نیست این کهنسال راضی

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 13:42:17 توسط nader
چرا در این حکومت هر کس که به زندان میرود سبب افتخار خود و ملت میشود

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 13:10:12 توسط سارا
تف بر این رزیم. مرگ بر این رزیم.

کودتاچیان مسئولیت ارتش سایبری را پذیرفتند

خبرگزاری فارس - وزیر سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: با ارتش سایبری که در اختیار داریم فتوحات بزرگتری را در پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در راستای پاسداشت هشت ماه نبرد اینترنتی و اتحاد و همگرایی در بین نیرو‌های مردمی مدافع انقلاب اسلامی در فضای سایبر، همایش پاسداشت 8 ماه جنگ اینترنتی برگزار شد.

محمدحسین صفار هرندی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی دولت نهم از دیگر مدعوین این همایش بود.

وی در سخنان خود گفت: هر مرحله که پشت دشمن به خاک مالیده می‌شود تمناهایش به باد می‌رود و برای ما فتح به حساب می‌آید که فتح‌الفتوح ما 22 بهمن بود.

صفار هرندی افزود: با ارتش سایبری که در اختیار داریم فتوحات بزرگتری را هم در پیش خواهیم داشت.

وزیر سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی خاطر نشان کرد: اگر خیز جدی در فضای سایبر برداریم می‌توانیم این فضا را در اختیار بگیریم؛ فضای مجازی هم خود پیام است و آن کسی می‌تواند دست برتر باشد که پیام پرمحتوا داشته باشد و علت اینکه جنبش سبز افول کرد این بود که پیامی برای مردم نداشت. آنها حرفی برای گفتند و مصرعی سرودند اما در قافیه بعدی ماندند چون محتوا نداشتند.

صفارهرندی افزود: عرصه سایبری عرصه‌ای است که ما در آن محتوا و حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم. اگر بتوانیم در کار تولیدی محتوای خوبی داشته باشیم و همت جدی نماییم آنوقت خواهیم دید مشتری‌های اینترنتی از آن ما خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از وبلاگ‌نویسانی که در این نبرد مقدس وارد شده‌اند و اجازه ندادند کسانی به حریم حق تجاوز کنند و پنجه به خورشید زده شود، تشکر و قدردانی کرد.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 13:36:04 توسط آيدين-دانمارك
اين سفاك چرندي كه مدتي كوتاه در دولت قبلي احمدي نژاد بود هيچكس تحويلش نميگيره. نه دوست, نه دشمن. نه آقدر محبوب بود كه اين نوچه شريعتمداري به نان و نوايي در سپاه برسه, نه در دولت بعدي نقشي هرچند بي اهميت به او بدهند و نه روزنامه اي راهش داد. حالا با وجود چاپلوسي هاي مدام و دم جنبوندن براي دولت و رهبر الاغش باز كسي پهن هم بارش نميكنه٠حالا شما داريد مديريت جهاني را بدست ميگيريد و اينهمه بمب و موشك و هواپيماي پيشرفته وماهواره و سرباز گمنام و معروف و يد بيضا داريد اين پارازيت انداختن روي كانالها و فيلتر كردن كاف نيست حالا لشكر سايبري(فرهنگستان شما براي پليس و هليكوپتر و فكس و ..اسم مزخرف پيدا كرد, اسم با مسمايي هم براي اين پيدا كند) براي وبلاگهاي مخالفين درست ميكنيد؟ ترستان از چيه, اگه از آگاهي مردم نيست؟

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:03:06 توسط رزمجو از طایفه ( محترم ) کفار
کیا Kiap78, هموطن گرامی! نظر جنابعالی گرچه کاملا '' درست '' است ولی عجیب به سوره نامبارکه ''یاسین'' شبیه است.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:44:45 توسط شهیدان شهر
بدبختی ومصیبت این نظام آن است که آدمهایی نظیر هرندی از مدیرانش هستند همه یک چیز را دراشتراک دارند واین انکار ناپذیر است وآن حماقت است حماقتی که چشمان آنانرا برروی حقیقت وواقعیت جامعه ایران وجهانی میبندد وناچار به تحلیل واظهار نظرهایی میپردازند که همه جهانیان را روده بر میکند حرفهای احمدی نزاد لاریجانی مشایی الهام وو هرکدام هر از گاهی باعت خنده جهانیان شده اند ملت ایران که جای خود را دارد آقای صفار با پرداختن دلارهای نفتی به عده ای که موذی وشیطان اند وآنان را از جاهای مختلف اتیر کردن وارتش سایبری را ساختن دردی از شما درمان نمیکند به دو دلیل اول آنکه جناح مقابل شما اگر ایرانیان تغییر طلب اند بیش از ارتش سایبری به فوت وفن های دنیای ارتباطات آشنایند اینان از ده کوره های ایران تا سراسر دنیا پخش و از تخصص های خالط ارتباطات تا هک وهکری برخوردارند وهمه برای هدف پرتاب کردن شما از صحنه سیاست ایران آماده هر گونه هزینه دوم اجیر شده های شما باوری به شما ونظام شما ندارند حتا اگر ایرانی باشند وبا تهدیدات سربازان گمنام ولایت فقیه نه امام زمان به اینکار گماشته شده باشند اینان فوت وفن های شما را لو میده

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:43:46 توسط انسان پارسی
امثال هرندی دیگه چیزی برای گفتن ندارند .با کلمات و ساختارهای تبلیغاتی بازی کردن حرفۀ انقلابی ها است ،مانند فتح الفتوحات و دشمن کمرش به خاک مالیده شد، پیام پرمحتوا و دیگران بی محتوا ،تجاوز به حریم حق و خورشید که داستانش چیست ؟ ولی این کلمات زمانی اثرگذار بودند که مردم نمی دانستند تهاجم فرهنگی یک توطئه بوده و یا نمی دانستند که دشمنان را ساخته اند و این سرزمین بوده که با دشمنان فتح کرده اند .سی سال شعار و مخ خوردن مردمی که رسانه و اطلاعات دنیا ازشان مخفی بوده است و قلمشان شکسته اند و جانشان را با مالشان را نیز گرفته اند ، مردمی که با جنگ و درد و گرفتاری هر دروغی را باور میکردند را خام کردند ، بنظر میرسد که دیگر بی فایده است و باید طوری دیگر با انسانهای فهمیده و هوشیار صحبت کرد که مردم ایران خداوند را سپاس مثل گذشته خاموش نیستند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:27:49 توسط کیا Kiap78 بخش دوم
موضوع اینه که اگر بدانید دولت تروریست یعنی چه به اینها بنگرید! همه اش در فکر نابود کردن و برباد دادن و صدمه زدن و به زور حرف مهمل خودشان را به خورد دیگران دادن است، زنده گذارند اینها کلا خطاست! اینها رسما تروریستند و همچون صدر اسلام عمل میکنند! اینها را نباید به هیچ وجه زنده گذاشت مثل اینکه به بن لادن رحم کنید!!

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:23:03 توسط کیا Kiap78
خوب دیوانه ! ارتش سایری نمیخواست هر بچه ای در IRC یا اینترنت بگردد میتواند نرم افزارها و Script هایی برای هک کردن سایتهای Joomla پیدا کند از بد روزگار ایرانیها همگی از نرم افزار Joomla (PHp Content Management System) استفاده میکنند از دولت بگیر تا ملت و از آنجا که این نرم افزار امن نیست و صد البته مدیران سایتها آنرا به روز نمیکنند هک کردن آن توسط بچه های 14 ساله هم ممکن است بقیه نرم افزارهای رایگان PHP و ASP یا برخی نرم افزارها که توسط متخصصین امنیت سیتمهای اطلاعاتی Information Systems Seurity وارسی نشده همگی به سادگی قابل هک کردن هستند خوب مردک اگر راست میگی برو وزارت دفاع آمریکا رو هم کن یا بانکها رو ! مهمل بافیهایشان مثل داستانهایی است که بچه های 14 ساله یا فیلمهای احمقانه سینمایی هالیوودی که یک نفر همه چیز را هک میکند در شهر میماند!! حضرت آقا میلیونها دلار خرج تامین امنیت شبکه ها میشود به خودی خود که امن نیستند مثلا شرکتی که من در آن مشغولم از 9000 کامپیوتر مراقبت میکند که همگی در دیتا سنترها هستند!!! زورشان به وبلاگهای مردم بیدفاع بدون بودجه رسیده !

مراسم چهارشنبه سوری امسال


مراسم چهارشنبه سوری امسال

طرز زندگی خامنه ای

نقض حقوق بشر درایران
خطرناک تر از تولید بمب اتمی است


گروهی از دانشمندان اتمی آلمان، در یک نشست مشورتی در شهر "برلین" پایتخت آلمان شرکت کرده و با صدورقطعنامه ای نقض حقوق بشر درایران را محکوم کردند. آنها در بیانیه پایانی نشست خود اعلام داشتند که بخشی از جنجال سازی های اتمی دولت ایران، ایجاد انحراف در افکار عمومی داخلی و خارجی و منحرف ساختن توجه عمومی از مسئله اصلی درایران، یعنی نقض حقوق بشر است.





گروهی از دانشمندان اتمی آلمان، در یک نشست مشورتی در شهر "برلین" پایتخت آلمان شرکت کرده و با صدورقطعنامه ای نقض حقوق بشر درایران را محکوم کردند. آنها در بیانیه پایانی نشست خود اعلام داشتند که بخشی از جنجال سازی های اتمی دولت ایران، ایجاد انحراف در افکار عمومی داخلی و خارجی و منحرف ساختن توجه عمومی از مسئله اصلی درایران، یعنی نقض حقوق بشر است.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: به عنوان دانشمندانی که به تحولات مسالمت آمیز اجتماعی معتقدیم، با توجه به رویداد های اخیر ایران، می­خواهیم که نقض حقوق بشر در ایران، که از سوی سازمان ملل متحد مستند شده است، پایان گیرد. به نظر ما یکی از مهم ترین مقاصد دولت ایران در بیانات رسمی، پیرامون برنامۀ هسته ای خود، منحرف ساختن افکار عمومی از نقض مستمر حقوق بشر در ایران است.

مانفرد نوُواک، گزارشگر ویژۀ سازمان ملل، در تابستان سال ۲۰۰۹ دربارۀ بیش از ۳۰۰ مورد شکنجه و آزار در زندان های ایران گزارش داده و عنوان کرده است: "نگران­ام که انسان ها بر پایۀ اعترافات اجباری محکوم ­­شوند." (روزنامه دی ولت 14.08.2009).

حکومت ایران به جای محاکمۀ عاملین و آمرین سرکوب­ بی­رحمانۀ مردم و آزادی زندانیان سیاسی، به برپایی دادگاه های نمایشی علیه آزادی خواهان دست زده است. امروز پس از گذشت ماه ها از تقلب بزرگ انتخاباتی در ایران و سرکوب شدید تظاهرات­ اعتراضی پس از آن، حقوق بشر در ایران همچنان به طور مستمر نقض میشود و به همین دلیل دفاع از ارزش های انسانی و آزادی خواهانه نیازمند اعتراض و توجه ما به نقض حقوق بشر در ایران است.

ما اعتقاد راسخ داریم که رعایت آزادی ها و حقوق بشر، تأثیر سازنده ای بر تحول اجتماعی در ایران خواهد داشت. به همین دلیل خواهان آزادی بی قید و شرط همۀ زندانیان سیاسی و عقیدتی، آزادی مطبوعات، برگزاری یک انتخاباتی با رأی آزاد و مخفی، و نیز به رسمیت شناختن حقوق قانونی احزاب سیاسی و جنبش های دانشجویی و زنان در ایران هستیم.

جمهوری اسلامی باید به مسیر انقلاب باز گردد

خاتمی در دیدار با گروهی از جوانان ودانشجویان مجمع نیروهای خط امام که بمناسبت تولد پیامبر اسلام با وی دیدار کرده بودند:

«ما و شما جوان‌ها نباید از این مسائل کوتاه بیائیم و هرچه هم عده‌ای بر سر ما زدند نباید دست بکشیم. باید حداکثر تلاش خود را برای اقناع طرف به کار ببریم تا این انحرافات اصلاح شود و جمهوری اسلامی همانی شود که برایش انقلاب کردیم.»

گوشه های پنهان فاجعه

قربانیان خاموش جنبش اعتراضی
در گوشه پانسیون های تهران


با عرض درود وسلام. خسته نباشید.

زنان و دختران زیادی را می شناسم كه از شهرستان ها به تهران آمده و در پانسیون زندگی میكنند. این پانسیونها كه اكثرا كم گنجایش یکصد نفر را دارد عموما در نواحی مركزی تهران مثل خیابان های انقلاب، ولیعصر، هفت تیر و فاطمی هستند.

در حوادث پس از انتخابات بیشتر دختران و زنان این پانسیون ها نیز با مردم همراه شده و به خیابان آمدند.

نكته ایی كه كمتر به آن اشاره شده، اینست كه این زنان و دختران پس از دستگیری توسط نیروهای به اصطلاح اطلاعاتی و امنیتی در تهران كسی را برای پیگیری وضعیتشان نداشتند و به همین دلیل بسیار شدیدتر و خشن تر در معرض اذیت و آزار و حتی تجاوز قرار گرفتند. برای نمونه یک مورد را که مربوط به خوابگاه های نزدیك خیابان انقلاب است و كمتر از 70 نفر در ساکن هستند برایتان می نویسم.

در این پانسیون، 3 دختر زندگی می كنند كه بعد از انتخابات و پس از دستگیری توسط نیروهای لباس شخصی مورد تجاوز قرار گرفته اند و چون به علت مسائل سنتی و اخلاقی موجود در فرهنگ شهرستان محل زندگی خانواده شان نمی توانند مشكلات خود را به خانواده انتقال دهند،‌ دچار شدیدترین آسیب های روحی و روانی شده اند.

شاید به همین دلیل بود كه آقای كروبی نتوانست یا نخواست دردسر آنها را بیشتر کند و مدارک آنها را فاش نکرد. او هم می دانست که به محض اعلام هویت آنها، همان متجاوزین انتظامی و لباس شخصی و اوباش بسیجی به راحتی این دختران را متهم به ولگردی و فاحشگی می کردند. چون روز زن - 8 مارس- نزدیک است، خواستم این زنان فراموش شده هم اشاره ای کرده باشم تا ظلمی که بر آنها رفته فراموش نشود.

قطعنامه جدید تحریم ها

اقتصاد دراختیار سپاه است
تحریم سپاه یعنی تحریم اقتصادی


اجلاس شورای حکام اتمی برای بررسی آخرین گزارش رئیس آژانس انرژی اتمی پایان یافت و همانگونه که پیش بینی می شد، گروه 1+5 پیش نویس قطعنامه تازه ای را برای تشدید تحریم ها علیه ایران ارائه داد، که قرار است در شورای امنیت سازمان ملل طرح و پس از تصویب اعمال شود. با آنکه گفته می شود این تحریم ها عمدتا سیاسی است و شامل حال سپاه و مقامات جمهوری اسلامی می شود، اما از آنجا که شاهرگ های اقتصادی ایران اکنون در اختیار سپاه است، این قطعنامه علیرغم عنوان "سیاسی" بودن آن، عملا تشدید تحریم اقتصادی علیه ایران است.

گفته می شود تحریم های تازه علاوه بر بانک صادرات و بانک ملی، بانک مرکزی را نیز شامل می شود.

این قطعنامه را آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان تهیه کرده اند و اکنون اعلام موضع چین و روسیه سرنوشت نهائی آن را تعیین می کند. برای تائید و همراهی این قطعنامه روسیه موضعی متزلزل تر از چین دارد.

گزارش جدید آژانس انرژی اتمی، برای نخستین بار سمت گیری نظامی فعالیت های اتمی ایران را تا حد تولید کلاهک اتمی مطرح کرد و همین مسئله زمینه قطعی تهیه قطعنامه جدید را ممکن ساخت. قرار است تا قبل از پایان ماه "مارس"، یعنی تا سه هفته دیگر این قطعنامه پس از گرفتن تائید روسیه و چین تسلیم شورای امنیت شده و به بحث برای تصویب گذاشته شود.

علاوه بر بانکها، تحریم کشتیرانی و بیمه ایران نیز مشمول قطعنامه جدید شده و ضمنا کلیه کشورهای جهان را ملزم به انسداد دارایی های افرادی می کند که در قطعنامه از آنها بعنوان فرماندهان سپاه که در فعالیت اقتصادی هستند نام برده شده است. همچنین در این قطعنامه قید شده که به این افراد نباید ویزای سفر به کشورها داده شود.

سفرهای استانی فرمانده کل سپاه برای توجیه کودتا و جلب حمایت از رهبر

نشانه های نگرانی
از شکاف در بدنه سپاه و بسیج



سرلشگرعزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، چند ماه پس از کودتای انتخاباتی 22 خرداد و ضربات مهلک وارده به اعتبار سپاه نزد مردم، سلسله سفرهای استانی را در برنامه خود گنجانده است. البته، او در این سفرهای باصطلاح مردمی، عموما یا در گورستان شهرها برای بسیجی ها سخنرانی می کند و یا در مجالسی که با شرکت بسیج تشکیل می شود. موضوع سخنرانی ها نیز تبلیغ حمایت از ولایت (خامنه ای) و دفاع از کودتائی است که انجام شد. آخرین سفر وی به "یاسوج" است که مهدی کروبی در آنجا دارای نفوذ وسیع محلی است. کروبی زاده "لرستان" است.

عزیز جعفری در همایش "تجدید میثاق با ولایت" که در گلزار شهدای یاسوج برپا شده بود، اهدافی را بعنوان آرمان های انقلاب 57 اعلام کرد که کوچکترین قرابتی با واقعیت ندارد و بیشتر آرمان مصباح یزدی است تا آرمان انقلاب 57. او گفت: ادامه







«هدف انقلاب اسلامی ایران پیاده كردن احكام الهی و ارزش‌های دین اسلام است. در جریانات پس از انتخابات امسال، رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت‌گیری و مسیر اصلی را به خوبی برای همگان تبیین و مردم نیز در 9 دی و 22 بهمن همه چیز را شفاف كردند. ایران اسلامی هم‌اكنون دارای وضعیت سیاسی بسیار خوبی در جهان و منطقه است. در حوادث اخیر دو جریان مدافع اسلام و مدافع سیاست‌های غرب در مقابل همدیگر قرار گرفتند و مردم هم بع خوبی موضع خود را نشان دادند.

تغییر و تحولات ساختاری سپاه برای انجام بهتر رسالت‌های سپاه است و اقدامات موثر پس از انتخابات بسیج و سپاه از جمله تاثیرات مثبت این تغییر و تحولات است.»



آنها که درگلزار شهدای یاسوج زیر خاک خفته بودند، نه فجایع 9 ماه گذشته را دیده اند و نه از انتخابات خبر دارند و اطلاعی از تبدیل شدن سپاه به بنگاه بزرگ اقتصادی. بنابراین حساب آنها از آنچه سپاه در 9 ماه گذشته مرتکب شده جداست. اما درباره آن زندگانی که دراین همایش شرکت کرده بودند باید پرسید: اگر شکافی در این بدنه احساس نشده بود، نیازی به دوره راه افتادن فرمانده کل سپاه و سخنرانی برای آنها و جلب حمایت برای رهبر بود؟ مجری فرامین نظامی که نیازمند سخنرانی نیست، مگر بیم از اجرا نشدن فرامین رشد کرده باشد! و با دروغ و پشت هم بافی - از آن نوع که درهمین سخنرانی مشهود است- بخواهند خیمه شکاف برداشته را درز بگیرند و بدوزند!