Thursday, October 12, 2017

وزارت خارجه آمریکا: جمهوری اسلامی منابع مردم خود را هزینه حزب الله لبنان می‌کند هماهنگ کننده وزارت امور خارجه برای مبارزه با تروریسم همزمان با بیستمین سالگرد قرار گرفتن گروه حزب الله لبنان در لیست سازمان های تروریستی آمریکا، از جمهوری اسلامی به عنوان حامی اصلی این گروه نام برد و گفت جمهوری اسلامی منابع متعلق به مردم ایران را صرف حمایت از گروه حزب الله و خونریزی‌های این گروه می‌کند. نتان سیلز هماهنگ کننده جدید وزارت امور خارجه برای مبارزه با تروریسم روز گذشته در حاشیه نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده گفت: «مهم است به یاد بیاوریم که حزب الله به تنهایی توانایی‌های نظامی و تروریستی خود را توسعه نداده است. این یک تهدید جهانی است که امروز به یک دلیل آنقدر گسترش یافته؛ کمک‌های عمیق و پایدار جمهوری اسلامی. رژیم حاکم بر ایران، حزب الله را برای ایجاد بی ثباتی در سرتاسر منطقه و در سراسر جهان ساخته است." این مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: "همه هزینه‌های صرف شده به وسیله‌ی جمهوری اسلامی برای حزب الله از منابع متعلق به مردم ایران است و جمهوری اسلامی این منابع را صرف حمایت از خونریزی های حزب الله می‌کند. مردم و لبنان هزینه همکاری مرگبار جمهوری اسلامی و حزب الله را می‌دهند. مردم ایران و مردم لبنان سزاوار بهتر از این هستند.

وزارت خارجه آمریکا: جمهوری اسلامی منابع مردم خود را هزینه حزب الله لبنان می‌کند
هماهنگ کننده وزارت امور خارجه برای مبارزه با تروریسم همزمان با بیستمین سالگرد قرار گرفتن گروه حزب الله لبنان در لیست سازمان های تروریستی آمریکا، از جمهوری اسلامی به عنوان حامی اصلی این گروه نام برد و گفت جمهوری اسلامی منابع متعلق به مردم ایران را صرف حمایت از گروه حزب الله و خونریزی‌های این گروه می‌کند.
نتان سیلز هماهنگ کننده جدید وزارت امور خارجه برای مبارزه با تروریسم روز گذشته در حاشیه نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده گفت: «مهم است به یاد بیاوریم که حزب الله به تنهایی توانایی‌های نظامی و تروریستی خود را توسعه نداده است. این یک تهدید جهانی است که امروز به یک دلیل آنقدر گسترش یافته؛ کمک‌های عمیق و پایدار جمهوری اسلامی. رژیم حاکم بر ایران، حزب الله را برای ایجاد بی ثباتی در سرتاسر منطقه و در سراسر جهان ساخته است."
این مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: "همه هزینه‌های صرف شده به وسیله‌ی جمهوری اسلامی برای حزب الله از منابع متعلق به مردم ایران است و جمهوری اسلامی این منابع را صرف حمایت از خونریزی های حزب الله می‌کند. مردم و لبنان هزینه همکاری مرگبار جمهوری اسلامی و حزب الله را می‌دهند. مردم ایران و مردم لبنان سزاوار بهتر از این هستند."

فیلم/ حتی برای این کودک هم مراسم های محرم جنبه تفریح پیدا کرده

فیلم/ حتی برای این کودک هم مراسم های محرم جنبه تفریح پیدا کرده


فیلم / دادستان خراسان ننگت باد ننگت باد / شب پنجم تحصن مالباختگان پديده

فیلم / دادستان خراسان ننگت باد ننگت باد / شب پنجم تحصن مالباختگان پديده