Friday, October 12, 2018

انتخاب نام برای پلنگ ایرانی تازه‌وارد به اسرائیل یونان یک قلاده پلنگ ایرانی که در معرض خطر انقراض قرار دارد را به باغ‌وحش اسرائیل که عضو پروژه جهانی حفاظت از این نوع حیوانات است، اعطا کرد. باغ‌وحش اسرائیل درخواست انتخاب یکی از نام‌های زیر را برای این پلنگ تازه‌وارد دارد: رستم، کوروش، رامبد، آزادی. انتخاب شما کدامست؟

انتخاب نام برای پلنگ ایرانی تازه‌وارد به اسرائیل
یونان یک قلاده پلنگ ایرانی که در معرض خطر انقراض قرار دارد را به باغ‌وحش اسرائیل که عضو پروژه جهانی حفاظت از این نوع حیوانات است، اعطا کرد. باغ‌وحش اسرائیل درخواست انتخاب یکی از نام‌های زیر را برای این پلنگ تازه‌وارد دارد: رستم، کوروش، رامبد، آزادی. انتخاب شما کدامست؟

یکی از هم بندیان آرش صادقی از عفونت دست او و بی توجهی مسئولان زندان رجایی شهر خبر داده است. او نوشته است: «سلام خوبید. آرش دستش بشدت عفونت کرده وشنبه قرار بوده که به بیمارستان خمینی ببرند ولی به دستور دادیار زندان(رستمی) تمام بچه ها از فرستادن به بیمارستان منع شده اند. درحالی اگر عفونت دستش ازبین نرود عواقب بدی برای آرش دارد.در ضمن بخاطر سرمای زود رس ودحالیکه زندان رجایی شهر در دامنه کوه میباشد بچه ها از وسایل گرمایشی محرومند و به دستور ضیایی از دادن بخاری هم به بچه های سیاسی خودداری میکنند».

یکی از هم بندیان آرش صادقی از عفونت دست او و بی توجهی مسئولان زندان رجایی شهر خبر داده است.
او نوشته است:
«سلام خوبید. آرش دستش بشدت عفونت کرده وشنبه قرار بوده که به بیمارستان خمینی ببرند ولی به دستور دادیار زندان(رستمی) تمام بچه ها از فرستادن به بیمارستان منع شده اند.
درحالی اگر عفونت دستش ازبین نرود عواقب بدی برای آرش دارد.در ضمن بخاطر سرمای زود رس ودحالیکه زندان رجایی شهر در دامنه کوه میباشد بچه ها از وسایل گرمایشی محرومند و به دستور ضیایی از دادن بخاری هم به بچه های سیاسی خودداری میکنند».

40 سال حکومت اسلامی فيلم/ فرياد الله اکبر در جواب ناله هاي يك پدر!

40 سال حکومت اسلامی
فيلم
/ فرياد الله اکبر در جواب ناله هاي يك پدر! 

 
 

فيلم/ سخنگوی وزارت بهداشت: خودتون سرم درست کنید! مگه سرم چیه؟ دو لیوان آب و چهار حبه قند!

فيلم/ سخنگوی وزارت بهداشت: خودتون سرم درست کنید! مگه سرم چیه؟ دو لیوان آب و چهار حبه قند! 

 
 

فرزاد کمانگر، شیرین علم‌هولی، فرهاد وکیلی و علی حیدریان، چهار زندانی سیاسی کرد، سال ۸۹ اعدام شدند. جمهوری اسلامی پیکر آنان را به خانواده‌هایشان تحویل نداد. سازمان "عدالت برای ایران" در این رابطه به سازمان ملل شکایت کرد.

فرزاد کمانگر، شیرین علم‌هولی، فرهاد وکیلی و علی حیدریان، چهار زندانی سیاسی کرد، سال ۸۹ اعدام شدند. جمهوری اسلامی پیکر آنان را به خانواده‌هایشان تحویل نداد. سازمان "عدالت برای ایران" در این رابطه به سازمان ملل شکایت کرد.

ففففرزاد کمانگر، شیرین علم‌هولی، فرهاد وکیلی و علی حیدریان، چهار زندانی سیاسی کرد، سال ۸۹ اعدام شدند. جمهوری اسلامی پیکر آنان را به خانواده‌هایشان تحویل نداد. سازمان "...


- حراج عدالت در ایران! طرحی از شاهرخ حیدری «صادق آملی لاریجانی» رییس قوه قضاییه است. قوه ای که به قوه قصابیه مشهور شده است و در جدیدترین بی عدالتی، نزدیک به ۳۰۰ راننده کامیون اعتصاب گر را بازداشت کرده است.

- حراج عدالت در ایران!
طرحی از شاهرخ حیدری
«صادق آملی لاریجانی» رییس قوه قضاییه است. قوه ای که به قوه قصابیه مشهور شده است و در جدیدترین بی عدالتی، نزدیک به ۳۰۰ راننده کامیون اعتصاب گر را بازداشت کرده است.