Thursday, June 27, 2013

کمیک هفته

کمیک هفته



آغاز باز شدن در زندان های سیاسی روز گذشته اعلام شد "ژیلا بنی یعقوب" که یکسال محکومیتش تمام شده بود آزاد شد و نسرین ستوده نیز از زندان اوین به مرخصی فرستاده شد. بصورت همزمان سعید جلالی فر، بهنام ابراهیم زاده، مرتضی خسروی راد و علی امینی از بند 350 و فرح (المیرا) واضحان از بند نسوان زندان اوین به مرخصی فرستاده شدند. همچنین، احمدرضا احمدپور؛ که از زندانیان سیاسی بود نیز آزاد شد. ضمنا هوشنگ فنائیان شهروند بهایی از زندان آمل آزاد شد.

آغاز باز شدن در زندان های سیاسی
 
روز گذشته اعلام شد "ژیلا بنی یعقوب" که یکسال محکومیتش تمام شده بود آزاد شد و نسرین ستوده نیز از زندان اوین به مرخصی فرستاده شد. بصورت همزمان سعید جلالی فر، بهنام ابراهیم زاده، مرتضی خسروی راد و علی امینی از بند 350 و فرح (المیرا) واضحان از بند نسوان زندان اوین به مرخصی فرستاده شدند. همچنین، احمدرضا احمدپور؛ که از  زندانیان سیاسی بود نیز آزاد شد.  ضمنا هوشنگ فنائیان شهروند بهایی از زندان آمل آزاد شد.

بشنوید! این نماز جمعه تاریخی است چهار سال از نماز جمعه این که موجب حذف هاشمی رفسنجای از نماز جمعه شد گذشت. او باحتمال بسیار به نماز جمعه باز می گردد. موسوی و کروبی نیز از حصر بیرون خواهند آمد. زندانیان نیز بتدریج آزاد خواهند شد. آنها که از زندان و حصر بیرون می آیند به حامیان و مشاوران و همراهان دولت روحانی تبدیل خواهند شد. فصل جدیدی می خواهد آغاز شود. همه اینها موکول به آینده است. اما امروز، پس از 4 سال جا دارد یکبار دیگر آن نماز جمعه پس از انتخابات 88 هاشمی شنیده شود، تا معلوم شود بصیرت را احمد جنتی و احمد خاتمی و مصباح یزدی و علم الهدا و برادران تائب و ...... بالاخره رهبر داشتند و یا او که سعی کرد در همان ابتدای کار چشمه را قبل از تبدیل شدن به سیل با یک بیل خاک ببندد؟ پیام انتخابات 92 چه بود؟ تائید بصیرت چه کسی؟

بشنوید!این نماز جمعه تاریخی است
چهار سال از نماز جمعه این که موجب حذف هاشمی رفسنجای از نماز جمعه شد گذشت. او باحتمال بسیار به نماز جمعه باز می گردد. موسوی و کروبی نیز از حصر بیرون خواهند آمد. زندانیان نیز بتدریج آزاد خواهند شد. آنها که از زندان و حصر بیرون می آیند به حامیان و مشاوران و همراهان دولت روحانی تبدیل خواهند شد. فصل جدیدی می خواهد آغاز شود. همه اینها موکول به آینده است. اما امروز، پس از 4 سال جا دارد یکبار دیگر آن نماز جمعه پس از انتخابات 88 هاشمی شنیده شود، تا معلوم شود بصیرت را احمد جنتی و احمد خاتمی و مصباح یزدی و علم الهدا و برادران تائب و ...... بالاخره رهبر داشتند و یا او که سعی کرد در همان ابتدای کار چشمه را قبل از  تبدیل شدن به سیل با یک بیل خاک ببندد؟ پیام انتخابات 92 چه بود؟ تائید بصیرت چه کسی؟

همزمان با شکستن رکود خرید و فروش قیمت زمین و خانه در ایران 5 در صد کم شد بدنبال سقوط قیمت دلار و یورو در ایران، کاهش قیمت خانه و پایان رکود خرید و فروش آن آغاز شد. روزگذشته رئیس اتحادیه مشاوران املاک اعلام کرد: وقتی آرامش وارد بازار می‌شود بر همه مسائل از جمله مسکن تاثیر می‌گذارد. امیدواریم ثبات اقتصادی در بازار تداوم داشته باشد. فعلا حباب 20 درصدی مسکن، 5 در صد کاهش پیدا کرده است و به ‌طور طبیعی روی قیمت‌ زمین هم تاثیر گذاشته است.


 همزمان با شکستن رکود خرید و فروشقیمت زمین و خانه
در ایران 5 در صد کم شد
 
 
 
 
بدنبال سقوط قیمت دلار و یورو در ایران، کاهش قیمت خانه و پایان رکود خرید و فروش آن آغاز شد. روزگذشته رئیس اتحادیه مشاوران املاک اعلام کرد:
وقتی آرامش وارد بازار می‌شود بر همه مسائل از جمله مسکن تاثیر می‌گذارد. امیدواریم ثبات اقتصادی در بازار تداوم داشته باشد. فعلا حباب 20 درصدی مسکن، 5 در صد کاهش پیدا کرده است و  به ‌طور طبیعی روی قیمت‌  زمین هم تاثیر گذاشته است.

میان ایران و امریکا بررسی دو جانبه پرواز مستقیم تهران- واشنگتن بدنبال انتخابات ریاست جمهوری در ایران و حوادث در جریان ترکیه، آمریکایی تمایل این کشور برای بازگشایی پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا را اعلام کرد. بدنبال این اعلام تمایل، وزیر خارجه جمهوری اسلامی نیز روز گذشته گفت: ایران برای ایجاد این پرواز مستقیم بین دو کشور مشکلی ندارد، تاکنون هم خود امریکائی ها مشکل داشتند. ما از پیشنهاد هر کشوری که آمادگی داشته باشد این روابط را ایجاد کند استقبال می‌کنیم. ایرانی‌های زیادی در امریکا داریم که پرواز مستقیم واشنگتن – تهران تسهیلات خوبی است برای رفت و آمد ایرانی ها. درمورد تضاد سیاست عربستان و جمهوری اسلامی در برابر حوادث سوریه نیز وزیر خارجه گفت: امیدواریم آن‌ها به گونه‌ای موضع‌گیری کنند که شاهد تقویت روابط باشیم نه این که باعث دوری از یکدیگر شود. ما تلاش‌مان را می‌کنیم که دو کشور به یکدیگر نزدیک‌تر شود.


میان ایران و امریکا
بررسی دو جانبه پرواز مستقیم تهران- واشنگتن

بدنبال انتخابات ریاست جمهوری در ایران و حوادث در جریان ترکیه، آمریکایی تمایل این کشور برای بازگشایی پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا را اعلام کرد.
بدنبال این اعلام تمایل، وزیر خارجه جمهوری اسلامی نیز روز گذشته گفت:
ایران برای ایجاد این پرواز مستقیم بین دو کشور مشکلی ندارد، تاکنون هم خود امریکائی ها مشکل داشتند. ما از پیشنهاد هر کشوری که آمادگی داشته باشد این روابط را ایجاد کند استقبال می‌کنیم. ایرانی‌های زیادی در امریکا داریم که پرواز مستقیم واشنگتن – تهران تسهیلات خوبی است برای رفت و آمد ایرانی ها.
درمورد تضاد سیاست عربستان و جمهوری اسلامی در برابر حوادث سوریه نیز وزیر خارجه گفت: امیدواریم آن‌ها به گونه‌ای موضع‌گیری کنند که شاهد تقویت روابط باشیم نه این که باعث دوری از یکدیگر شود. ما تلاش‌مان را می‌کنیم که دو کشور به یکدیگر نزدیک‌تر شود.