Saturday, June 6, 2009

همایش بانوان حامی احمدی‌نژاد (گزارش تصویری)










24 خرداد، نماز شکر پیروزی موسوی

تمهیدات لازم به منظور برپایی نماز شکر به مناسبت پیروزی مهندس میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مساجد بزرگ شهرها در روز 24 خردادماه در حال فراهم شدن است.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، محمد عزلتی مقدم، مسئول کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی، در نامه‌ای به مسؤولان شاخه‌های استانی این کمیته، با اشاره به احتمال قریب به یقین انتخاب مهندس میرحسین موسوی در دور اول انتخابات، از آنان خواست که از هم اکنون تمهیدات لازم را به منظور برپایی نماز شکر در مساجد بزرگ شهرها در مورخه 88.3.24 اتخاذ کنند.

در این نامه از مسؤولان شاخه‌های استانی کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی خواسته شده است که به این منظور تبلیغات گسترده‌ای را از هم اکنون آغاز نمایند

آيت الله صانعی: احمدی نژاد را برکنار کنید


خبرگزاری فرانسه" در گفت وگويي با آیت الله العظمی شیخ "یوسف صانعی" نظر وی را درباره انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای آن پرس و جو شد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: یک روحانی ارشد اصلاح طلب ایران با اعلام این مطلب که دولت "محمود احمدی نژاد" در بهبود وضعیت اقتصادی مردم شکست خورده است، از رأی دهندگان خواست تا در انتخابات هفته جاری، او را برکنار کنند.

آیت الله "یوسف صانعی" در دفترش در شهر قم گفت: من در انتخابات شرکت می کنم و از همه رأی دهندگان واجد شرایط می‌خواهم که آنها هم شرکت کنند تا ببینیم آیا می‌توانیم در این وضعیت تغییری ایجاد کنیم یا خیر.

در گزارش خبرگزاري فرانسه آمده است، با توجه به ماهیت حساس دیدگاه‌های اصلاح طلبانه صانعی، این مصاحبه با حضور مقام هایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شورای نگهبان انجام شد.

آيت الله صانعی که از مریدان "روح الله خمینی" رهبر انقلاب ایران است، در سال های اولیه پیروزی انقلاب، دو سمت مهم داشت. او، یکی از شش روحانی شورای نگهبان دوازده نفره بود که بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس و انتخابات را به عهده دارد و طی سال های 1983 تا 1986(1362 تا 1365 ه.ش)، از طرف خمینی به سمت دادستان کل کشور منصوب شده بود.

اين مرجع تقليد به اين خبرگزاري گفته است: "اصول انقلابی خمینی همچنان تداوم دارد اما، در دوره دولت نهم (تحت ریاست احمدی نژاد)، برخی خصیصه ها تغییر کرده است. چندین مدیر ماهر و مجرب کنار گذاشته شدند، تورم و بیکاری ، مردم را فقیرتر کرده است ... ما، هر بشکه نفت را 130 دلار فروختیم اما، الان دستمان خالی است."

وی افزود: "امام، این مسایل را نمی خواست. او خواستار بهبود وضعیت معیشت مردم بود، من ، شرایط کنونی را قبول ندارم."

این روحانی معروف، ضمن مخالفت با سياست خارجي دولت نهم اظهار داشت: "به اعتقاد من، انتقاد احمدی نژاد از پیمان سعدآباد، کاری اشتباه است، زیرا بدون رضایت و موافقت رهبر، امضای این پیمان، ناممکن بود."

معاهده سعدآباد که در دوره ریاست جمهوری "سيد محمد خاتمی" با انگلیس، فرانسه و آلمان امضا شد، موجب تعلیق فعالیت های حساس هسته ای تهران شد. احمدی نژاد در سخنرانی 20 مه(30 اردیبهشت)، در سمنان (زادگاهش)، این پیمان را "شرم آور" خواند و به از سرگیری فعالیت هسته ای ایران پس از روی کار آمدن خود، مباهات کرد.

آيت الله العظمی صانعی در حالی که سرش را به نشانه مخالفت تکان می داد، افزود: "سیاست هسته ای، هیچ ربطی به رئیس جمهوری ندارد بلکه به رهبر معظم ارتباط دارد."

اين مرجع تقليد همچنین از موضع احمدی نژاد درباره هولوکاست انتقاد کرد و گفت: "این رئیس جمهوری، اندکی پس از آنکه روی کار آمد و گفت که اسرائیل باید از نقشه (زمین) حذف شود و هولوکاست یک افسانه است، خشم جهانی را برانگیخت. "

احمدی نژاد، روز چهارشنبه در تازه ترین حمله به این دولت یهود (اسرائیل)، هولوکاست را یک "حقه و فریبکاری بزرگ" خواند.

این روحانی با تاثر و ناراحتی آشکار و محسوس تصریح کرد: "با این موضع (احمدی نژاد) مخالفم. کار ما این نیست که درباره تاریخ حرف بزنیم، ما معلم تاریخ نیستیم. ما می توانیم به گونه ای دیگر و با شیوه ای بهتر درباره مسایل صحبت كنيم."

یک روحانی ارشد اصلاح طلب ایران با اعلام این مطلب که دولت "محمود احمدی نژاد" در بهبود وضعیت اقتصادی مردم شکست خورده است، از رأی دهندگان خواست تا در انتخابات هفته جاری، او را برکنار کنند
وی از نام بردن فردی که در انتخابات 22 خرداد می خواهد به او رای دهد، خودداری کرد اما، خاطر نشان کرد که "میر حسین موسوی" نخست وزیر سابق را ترجیح می دهد.

آیت الله صانعی افزود: "از نامزد خاصی حمایت نمی کنم بلکه فقط از طرح ها و برنامه ی مطرح شده از سوی آنها (نامزدها) حمایت می کنم . از نامزدی حمایت می کنم که دروغ نگوید و به وعده هایش در زمینه کاهش فقر، بیکاری و اعتیاد به مواد مخدر، پایبند باشد. من به نامزدی رای می دهم که، راه امام را ادامه دهد و به لحاظ ذهنی، خشک و انعطاف ناپذیر نباشد."

وی با اعلام این مطلب که وظیفه یک روحانی ، هدایت و راهنمایی مردم برای انتخاب، نامزد درست و صالح است، افزود: وادار کردن مردم به رای دادن به یک نامزد خاص، آزادی انتخاب آنها را کم و سلب می کند.

احمدی نژاد که به یک دوره دیگر زمامداری کشور می اندیشد، در انتخابات 22 خرداد با رقبایی مانند ميرحسين موسوی، "مهدی کروبی" اصلاح طلب و "محسن رضایی" فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه است.

دادستان كل كشور: احمدی نژاد مجرم است


نامزدهاي انتخابات مواضعي اتخاذ نكنند كه لبخند بر چهره دشمنان مسلم نظام بنشيند.
دادستان كل كشور تاكيد كرد:كانديداها براي اثبات خود ديگران را نفي نكنند.
دری نجف آبادي با اشاره به بيانات رهبري در مرقد خميني اظهار داشت: انقلاب موجب احياي اسلام و عزت ايران و ايراني شد و فرمايشات رهبري در جهت صيانت از دستاورد عظيمي است كه ثمره الله اكبرهاي ملت و خون‌بهاي ارزشمند شهيدان است.

وي افزود: شركت در انتخابات عقلا و شرعا واجب است و همه مسووليم شرايط برگزاري انتخاباتي سالم را با حضور حداكثري مردم فراهم نماييم و سلامت و امنيت انتخابات به طور كامل حفظ و صيانت شود.
دادستان كل كشور ادامه داد: جو انتخابات بايد سالم و به دور از برخوردهاي خلاف اخلاق و مجادله و درگيري و اغتشاش باشد. كانديداهاي محترم از نفي ديگران پرهيز كنند و براي اثبات خود ديگران را نفي نكنند.

وي با انتقاد از ناديده گرفتن دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي طي 3 دهه گذشته افزود: زحمات و خدمات دوران انقلاب را نبايد فراموش كنيم و همه چيز يكجانبه نفي شود؛ بايد در برخي روش‌ها تجديدنظر شود و فعالان عرصه انتخابات پا را از قانون فراتر نگذارند.
دري نجف‌آبادي به نامزدهاي انتخابات تذكر داد از اين‌كه مواضعي اتخاذ كنند كه دشمنان شاد شوند پرهيز كند و از منافع و مصالح كشور به طور كامل صيانت شود.

وي تصريح كرد:: از تشويش اذهان عمومي پرهيز و از كرامت انسان‌ها صيانت شود. به حريم خصوصي نامزدها تعرض نشود و از ايراد افترا و هتك حرمت اشخاص و شخصيت‌ها جداً اجتناب شود.
دری نجف آبادي ياد آور شد: هرگونه اتهامي نخست بايد در محكمه صالحه اثبات شود و طرح نام افراد پيش از مراحل قانوني و توسط مرجع صلاحيت‌دار جرم است.

وي به فصل 27 و مواد 697 تا 700 قانون مجازات اسلامي اشاره كرد و افزود: قانون حافظ حقوق و حرمت و آبروي اشخاص است و دادستاني به عنوان مدعي‌العموم بر حسن جريان امور نظارت دارد.

شاید همه آنها لغو شود! دومسابقه فوتبال درتهران همزمان با دو همایش انتخاباتی

قرار بود در تهران همایش انتخاباتی میرحسین موسوی در استادیوم یکصدهزار نفره برگزار شود. همزمان با انتشار این خبر، خبرگزاری دولتی ایرنا نیز اعلام کرد که احمدی نژاد در مصلای تهران یک همایش انتخاباتی برگزار خواهد کرد. پیش از این دو همایش، دو مسابقه فوتبال در تهران و در استادیوم یکصدهزار نفره برگزار خواهد شد که می تواند تکلیف آن دو همایش رسمی انتخاباتی را از پیش روشن کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی که عملا تبدیل به خبرگزاری احمدی نژاد شده، روز گذشته متنی را بعنوان خبر منتشر کرد که یک اعلامیه تبلیغاتی به نفع رئیس جمهور بود.

ایرنا به نقل از معاونت ستاد انتخاباتی دولت نوشت:

در پی استقبال پرشور مردم از شجاعت، متانت، تدبر، عدل‌گستری و مهرورزی اخیر رئیس جمهور مردمی و دولت کریمه نهم، جوش و خروشی نو حامیان دولت عدالت‌گستر را فرا گرفت. کمتر کسی باور می کرد پس از چهار سال تخریب بی‌امان دولت نهم، این‌چنین مردم جای جای ایران از مرد خدمتگزار حمایت کنند.

به دنبال استقبال بی نظیر مردم شهرهای مشهد و اصفهان از رئیس جمهوری و اعلام حمایت قاطبه ملت ایران از کاندیداتوری و افشاگری‌های دکتر محمود احمدی نژاد، گردهمایی بزرگ حامیان احمدی نژاد در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود. این گردهمایی از ساعت 16 دوشنبه 18 خردادماه با حضور پرشور مردمی آغاز و با سخنرانی دکتر احمدی نژاد ادامه می باید.

پخش فیلم تبلیغ احمدی نژاد در استرالیا

به اطلاع می رسانم که فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد را که در بلژیک و فنلاند نشان داده اند، در استرالیا نیز با خرید وقت از تلویزیون SBS پخش کردند. این یک کار سازمان یافته است که از مدتی پیش تدارک آن را دیده و با بودجه ای که معلوم نیست از کدام منبع تامین شده با تلویزیون های کشورهای مختلف وارد مذاکره و خرید وقت برای پخش شده بودند. در استرالیا و از کانال دولتی به تاریخ 2/6/2009 این فیلم ساعت 11 شب پخش شد. کار عجیبی که در استرالیا شد این بود که قبلا در فواصل برنامه های تبلیغ trans sexuals in Iran را کرده بودند که یکساعت قبل از فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد پخش شد و بلافاصله پس از آن فیلم تبلیغی پخش شد و به همین دلیل بیننده زیادی داشت.

نیروی انتظامی با آنها همکاری می کند آماده باش حزب پادگانی برای حریق و تخریب در تهران

نیروی انتظامی با آنها همکاری می کند
آماده باش حزب پادگانی
برای حریق و تخریب در تهران
1- شبی که مناظره موسوی و احمدی نژاد از تلویزیون پخش شد، ساختمان مرکز تحقیقات استراتراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، توسط گروهی از هواداران محمود احمدی‌نژاد مورد حمله قرار گرفت. حملات از ساعت 12 و نیم شب آغاز شد.

نیروی انتظامی که ابتدا به صحنه آمده بود، پس از اندک زمانی فرمان عقب نشینی دریافت کرد و دسته های حزب پادگانی که گفته می شود در 5 دسته 10 نفره سازمان یافته بودند با آتش زدن لاستیک به بخشی از ساختمان این مرکز آسیب رساندند. پس از مدتی مردم محل و جوانان طرفدار موسوی به صحنه آمدند و جنگ و گریز تا 5 صبح ادامه یافت.

2- گارد ویژه انتظامی محوطه جماران را از روز گذشته محاصره کرده و اجازه حضور نیروهای طرفدار میرحسین موسوی به آنجا را نمی دهد. این درحالی است که اعضای حزب پادگانی که برای گارد ویژه و نیروهای انتظامی شناخته شده اند و فرماندهان آنها "کد" های رمز عبور را میدانند، به آسانی می توانند خود را به حسینه جماران رسانده و در آنجا به نفع احمدی نژاد تظاهرات کنند!

3- از بعد از ظهر دیروز(جمعه) در آن نقاطی از تهران که در شب های گذشته تبدیل به کانون های بحث خیابانی مردم شده بود، نیروی ویژه مستقر شده است.

4- شایع است که روز گذشته به خانه حجت الاسلام "دعاگو" که در شمیران نماز جمعه می خواند و بشدت منتقد احمدی نژاد و دولت اوست حمله شده اما معلوم نیست به خود وی دست یافته اند یا نه.

اگر مردم غفلت کنند، فاجعه آفریده خواهد شد برای نجات احمدی نژاد می خواهند دست به اسلحه ببرند

اگر مردم غفلت کنند، فاجعه آفریده خواهد شد
برای نجات احمدی نژاد
می خواهند دست به اسلحه ببرند
محتشمی پور وزیر اسبق کشور و مسئول کمیته صیانت از آراء انتخاباتی میرحسین موسوی در جریان سفر به اصفهان که یک روز بعد از پخش مناظره تلویزیون میرحسین موسوی و احمدی نژاد انجام شد، طی سخنانی دراین شهر گفت:

من برای امشب مطالب دیگری را در نظر گرفته بودم اما این مناظره حق و باطل که از صفحه تلویزیون میلیون ها ایرانی مشاهده کردند، مسیر صحبت امشب مرا تغییر داد.

سال گذشته اعلام کرده بودند باید بساط جماران برچیده شود. آنان با صحبت های خود در محافل خصوصی و مطالبی که فرقه مصباحیه در قالب کیهان و دیگر ارگان‌های رسانه‌ای خود انجام دادند، این حرکت را به پیش می‌برند.

هتک حرمت خانواده امام یکی از اقدامات آنان بود. در آن زمان من از یکی از اعضای داخلی این فرقه سوال کردم که منظور از برچیدن بساط جماران چیست؟ آیا منظور این است که فقط به خانواده امام تعرض شود؟ او گفت: خیر، فقط تعرض به خانواده امام نیست، دایره آن گسترده تر از این است.

هدف آنان برخورد با تمام یاران و شاگردان امام و همه کسانی است که امام را همراهی کرده و منش امام را از نزدیک دیده اند و انقلاب را در شرایط حساس همراهی کرده و در شرایط حساس از موضع امام خمینی(ره) هشدار می دهند.

در پروژه برچیده شدن بساط جماران، اگر نتوانند یاران امام را از نظر آبرو خدشه‌دار کنند، با دروغ گفتن و فحاشی کردن به آنان حمله می کنند و اگر باز هم نتوانند، آنان را ترور فیزیکی می‌کنند و حکم اعدام آنان را از شریح های قاضی خواهند گرفت.

مرکز آنان در قم تشکیلاتی است به نام مصباح یزدی و ستاد احمدی نژاد از بودجه دولتی این نهاد و از این محل شکل گرفت.

امروز می بینیم که در بسیاری از صحنه ها و موارد بر خلاف شرع و قوانین مصرح قانون اساسی عمل می کنند و برای استمرار راهی که منجر به نابودی نظام و انقلاب می شود، حرکت می‌کنند.

ملت ایران باید راه خود را مشخص و تبیین کنند زیرا 4 سال آینده می تواند 4 سال رشد انقلاب باشد و یا می تواند 4 سال سیاهی و منکرات و فحش و نابودی و زیر پاگذاشتن قانون باشد.

گزارش های دریافتی از تهران، شیراز، لرستان و کردستان شعارهای دیشب مردم در تهران

گزارش های دریافتی
از تهران، شیراز، لرستان و کردستان
شعارهای دیشب مردم در تهران




از یک گزارش دریافتی دیگر:

امشب(جمعه شب) خیابانهای تهران قیامت بود. ازدحام مردم از یک سو و شعارهای که از سوی آنها داده می شد به گفته خیلی از مردم ویژه بود. شعارهائی از نوع :

- اگر تقلب بشه، ایران قیامت میشه.

- اتل متل توتوله، دیکتا تور کوتوله

- رای ما یک کلام، نحست وزیر امام

- اگر تقلب نشه موسوی اول میشه

- اگر امام زنده بود، احمدی دست بسته بود

با حمله نیروهای بسیج به تظاهر کنندگان مردم شعر "بسیجی وحشی شده" را سر میدادند. شب گذشته همین شعارها با گستردگی زیادی در شمیران و تجریش به تظاهرات انجامید. طرفداران احمدی نژاد به مردم حمله ور شدند و بدنبال آن نیروهای انتظامی شروع به تیراندازی هوائی کردند و مردم پراکنده شدند. عین همین جریان در فرمانیه اتفاق افتاد.

مردم، پس از 4 سال فرصت پیدا کرده اند با هم درباره کارنامه دولت دروغگو و عوام فریب حرف بزنند مناظره تلویزیونی به مناظره ای ملی تبدیل شده

مردم، پس از 4 سال فرصت پیدا کرده اند با هم
درباره کارنامه دولت دروغگو و عوام فریب حرف بزنند
مناظره تلویزیونی
به مناظره ای ملی تبدیل شده
مناظره تلویزیونی میرحسین موسوی و احمدی نژاد، که گفته می شود 55 میلیون ایرانی آن را دیدند، از همان شب پخش برنامه تلویزیونی، تبدیل به مناظره ای ملی در سطح جامعه شده است. اخبار گوناگونی در جامعه مطبوعاتی ایران پیرامون ادامه این مناظره در شهرها و از سوی مردم – بویژه جوانان- وجود دارد که یا منتشر نمی شود و یا لابلای تفسیر اوضاع انتخاباتی به آن ها اشاره می شود.

البته مناظره خیابانی، تنها با همان ادبیاتی که احمدی نژاد در تلویزیون صحبت کرد ادامه ندارد، بلکه با چوب و چماق و فحش های رکیک نیز از سوی طرفداران احمدی نژاد همراه شده است. لباس شخصی های دوران مقابله با اصلاحات و دولت خاتمی، اکنون با نوارهای سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی و در دست داشتن عکس های احمدی نژاد وارد مناظره های خیابانی شده اند. فرماندهان آنها بی سیم و سلاح دراختیار دارند و تیم های چماق بدست آنها نیز مانند گارد محافظ بحث کنندگان عمل می کنند. آنها اعضای همان حزب پادگانی اند که از آغاز انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم درباره آن بحث و افشاگری آغاز شد. آنها پیاده نظام و زمینه ساز اقدامات کودتائی اند. یعنی بنام مردم و طرفداران احمدی نژاد سرکوب و کشتار خیابانی را آغاز کنند و بدنبال آن، شرایط فوق العاده اعلام شده و فرماندهان پشت سر آنها، برای اداره کشور رسما وارد صحنه شوند.

به این ترتیب است که در روزهای گذشته، در تمام محافل سیاسی و مطبوعاتی بحث بر سر کودتای انتخاباتی است، نه برگزاری انتخابات. دلیل و انگیزه این کودتا نیز از روز روشن تر است. اگر فرماندهان سپاه و ستاد هدایت سیاست جنگی در کشور از پیروزی احمدی نژاد مطمئن بودند، دست به چنین اقداماتی نمی زدند، بلکه منتظر پیروز بیرون آمدن او از صندوق ها و با رای مردم بودند. بنابراین، آنها برای نجات احمدی نژاد از باخت انتخاباتی بسیج شده اند.

طی سه روز گذشته، انواع تفسیرها درباره مناظره تلویزیونی میرحسین موسوی و احمدی نژاد روی سایت های اینترنتی و مطبوعات داخل کشور منتشر شده است، که تقریبا تمام آنها مشابه هم اند. یعنی شیوه ای که احمدی نژاد در آن مناظره به کار گرفت تا موسوی را به دفاع از دیگران ناچار سازد و موسوی دقیقا با آگاهی از همین مسئله؛ آن پایگاهی را مخاطب قرار داد که احمدی نژاد روی گرفتن رای از آنها حساب کرده بود. یعنی کارگران و کشاورزان. به همین دلیل هرچه احمدی نژاد خواست با انواع دروغگوئی ها او را از طرح واردات شکر و نابودی چغندرکاری، واردات برنج و چای و نابودی همین دو محصول در شمال کشور، وارد سیر از چین و خلاصه حجم عظیم واردات در دولت او منفک شود، موسوی بدرستی بر همین مسائل متمرکز ماند. احمدی نژاد که خود از طراحان و ناظران حمله به کوی دانشگاه در تیرماه 1378 بوده، مانند روح الله حسینیان مدعی شد که دانشجویان می خواستند نظام را بربیاندازند. او قصد داشت موسوی را به دام بحث در باره آن حوادث بیاندازد، اما وی روی ستاره دار شدن دانشجویان متمرکز ماند و به حوادثی که احمدی نژاد اشاره می کرد اعتناء نکرد.

تقریبا همه این نکات را، همگان میدانند و به آن توجه کرده اند. آنچه شاید هنوز وسیعا به آن توجه نشده، حملاتی بود که احمدی نژاد به آیت الله خمینی و دوران او، زیر پوشش انتقاد از دوران موسوی کرد. و یا حمایت از رهبر کنونی، یعنی علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری و اختلافاتش با میرحسین موسوی. اینها مقدماتی است برای آن تدارکی که فرماندهان سپاه برای حذف روحانیت از حکومت در سر دارند و اتفاقا گفته می شود یکی از مهم ترین بحث های روحانیون حکومتی در حاشیه مراسم سالگرد در گذشته آیت الله خمینی همین نکته بوده است. یعنی آنها بروند و فرماندهان سپاه جای خالی آنها را پر کنند و حکومت روحانیت را تبدیل به حکومت فرماندهان کنند. درحقیقت هسته مرکزی انتخابات کنونی نیز همین است. یعنی فرماندهان سپاه که در 4 سال گذشته واردات را در چنگ گرفته و عرصه را بر موتلفه اسلامی نیز تنگ کرده اند، بنیادهای مالی وابسته به روحانیون حکومتی را نیز قبضه کنند و قرارگاه "خاتم الانبیاء" را تبدیل به بزرگترین امپرطوری مالی- اقتصادی جمهوری اسلامی کنند. این پا و آن پا کردن موتلفه اسلامی برای حمایت از احمدی نژاد که ظاهرا پس از دیدار عسگراولادی با وی و گرفتن قول و قرارها برای دست نیانداختن دولت نظامی بر بنیادهای مالی زیر دست موتلفه اسلامی انجام شده جز این تفسیری نمی تواند داشته باشد.

فرماندهانی که برای چنین حاکمیتی خیز برداشته و چند روحانی نظر احمد جنتی و مصباح یزدی را هم بدنبال خود می کشند، اکنون با کابوس باخت احمدی نژاد در انتخابات روبرو شده اند. مشکل آنها ثروت خانواده هاشمی و یا خانواده ناطق نوری نیست، اگر آنها نیز حامی احمدی نژاد شده بودند باندازه آیت الله یزدی که نامش را پالیزدار برده بود یا آیت الله مهدوی کنی و یا امامی کاشانی و یا سلطان شکر ایران، "مصباح یزدی" یا سران موتلفه اسلامی و... از هر نوع افشاگری مصون بودند.

برخی اخبار مرتبط با انتخابات که درمحافل مطبوعاتی از آنها صحبت می شود را در این شماره پیک نت می خوانید.

تهران- ساعت 2 نیمه شب جمعه(2 صبح شنبه)-

تهران- ساعت 2 نیمه شب جمعه(2 صبح شنبه)-
خیزش خیابانی مردم
دوم خرداد را پشت سرگذاشته!
هیچ کس نمیداند سرنوشت انتخابات به کجا خواهد کشید و اصلا برگزار خواهد شد یا نه! امشب خیابان‌های تهران را دور زدم. آنچه را دیدم قابل بیان نیست. اینهمه مردم طرفدار موسوی؟

بنظرم دیگر جمعیت قابل کنترل نیست. هیچکس تصور نمی‌کرد تاثیر آن مناظره اینچنین مردم را به خیابان‌ها بکشاند. سراسر خیابان ولی عصر راه بندان بود. از کوچک و بزرگ که اکثراً جوانان. اول فکر کردم موتور سوارها طرفدار احمدی نژاد هستند، جلو که رفتم دیدم نوار سبز به دست به پیشانی و به هر وسیله‌ای که همراه داشتند بسته بودند. فریاد مردم گوش فلک را کر کرده اما هنوز به گوش حکومت نرسیده و یا گوشش را گرفته که نشود. مردم علیه دولت ریخته‌‌اند به خیابان و در عوض امشب احمدی نژاد را به بهانه پاسخ به سئوالات مردم آوردند به تلویزیون. مجری برنامه یک چیز دیگری می‌پرسید و احمدی نژاد حرف‌های تحریک آمیز خودش را می‌زد. او، این بار بدون ترس از پاسخ میرحسین موسوی، به تنهائی همان اتهامات قبلی را بدون ذکر نام نثار‌هاشمی رفسنجانی تکرار کرد. او از ساعت 10.30 بمدت 55 دقیقه هرچه دلش خواست گفت. احمدی نژاد گفت: «من افشا می‌کنم و این‌ها را باید بدستور امیرالمومنین رسوا کرد وبر سر بازار چرخاند تا مردم ببینند.»

خواندم که زیدآبادی در یک مقاله‌ای مردم را متهم به شورش کور کرده است، اما آنچه من می‌بینیم درخیابان‌ها، اعتراض و حتی قیامی آگاهانه برای رفتن به سوی انتخابات و جلوگیری از تقلب در آنست. البته امثال زیدآبادی و دفتر تحکیمی‌ها از این ناراحت‌‌اند که این اقبال عمومی نصیب کروبی نشده است.

مردم رفتار سید و شیخ را در این 30 سال مقایسه کرده‌‌اند و باقی ماندن او و کنار نرفتنش به سود موسوی بزرگترین ضربه ایست که به خودش می‌زند.

امشب از شیراز هم خبر گرفتیم که گفتند اصلاً نمی‌شود به خیابان رفت . در مقابل مردمی که به حمایت از موسوی به خیابان‌ها ریخته اند، دولتی‌ها در حال تدارک درگیری سراسری هستند زیرا شاید به این طریق از باخت حتمی جلوگیری کنند. اگر چنین کنند، آنوقت باید نگران جنگ داخلی بود. یگانه راه آزاد گذاشتن مردم برای تبلیغات و پرهیز از درگیری‌های خیابانی و آزاد برگزار کردن انتخابات است زیرا در‌ غیر‌اینصورت باید بیش از امروز نگران فردای پس از انتخابات بود.

ساعت 1 بامداد خبر گرفتیم که در بالاترین سطوح مملکتی یک جلسه مشاوره انجام شده و رهبر گفته است نباید گذاشت مسئله از کنترل خارج شود. خیزش مردم این بار حتی قابل مقایسه با انتخابات دوم خرداد نیست. مردم بشدت عصبی و آماده واکنش اند.