Monday, April 29, 2019

فیلم/ برنده جام طلایی «چاخان» امروز از شهر مشهد(مسابقه دروغگویی بین آخوندها و مقامات جمهوری اسلامی بسیار داغ است)

فیلم/ برنده جام طلایی «چاخان» امروز از شهر مشهد(مسابقه دروغگویی بین آخوندها و مقامات جمهوری اسلامی بسیار داغ است) 


 

دوستان بهروز حاجیلو می‌گویند انگیزه او از قتل مصطفی قاسمی - روحانی همدانی - به این علت بوده است که این روحانی هفته قبل از آن، در یک سخنرانی در مسجد کربعلی همدان، زنان را تشویق کرده بود به عقد حشدالشعبی و نیروهای شبه‌نظامی عراقی ساکن در ایران در بیایند. این ادعای مورد نظر آنان را یک اکانت جعلی نخستین بار هفته قبل در توییتر منتشر کرد. این اکانت با استفاده از تصویر یک روحانی جوان آملی، ولی با نام مستعار «سید مصطفی حجازی» این تقاضا را مطرح کرد که «خواهران مجاهده مجرد» ایرانی به صیغه نیروهای شبه‌نظامی عراقی در بیایند. ولی پس از اینکه آن روحانی جوان آملی که آن اکانت از تصویر او استفاده کرده بود، ویدئویی منتشر کرد و روشن ساخت که اساسا در توییتر فعالیتی ندارد، مسئله از حالت جدی‌ خود خارج شد. اما اکنون هواداران و دوستان بهروز حاجیلو مدعی هستند که مصطفی قاسمی نیز مشابه این تقاضا را در یکی از منبرهای خود در مسجد کربعلی همدان مطرح کرده است؛ یعنی تقاضا از زنان بیوه و دختران ایرانی برای به صیغه درآمدن نیروهای شبه‌نظامی عراقی. اما نکته دیگر در این میان، بهره‌برداری سیاسی وبسایت‌های خبری امنیتی و نزدیک به حکومت، از این اتفاق و تلاش برای انتساب این قتل به شاهزاده رضا پهلوی است. به عنوان مثال چندین سایت داخل کشور، از جمله «باشگاه خبرنگاران جوان»، «تابناک»، «جوان آنلاین» در یک گزارش کاملا شبیه به هم، سعی کردند روند اتفاقات و تحلیل‌های پشت ترور طلبه همدانی را به گونه‌ای تنظیم کنند که آن را به رضا پهلوی برسانند. درواقع آنان تلاش می‌کنند با اشاره به پیام شاهزاده رضا پهلوی مبنی بر ضرورت مقابله ایرانیان با حضور نیروهای حشدالشعبی، خشونت بهروز حاجیلو را متاثر از این پیام بدانند. «پویان حسین‌پور» یکی از اکانت‌های پرطرفدار «ارزشی» است که سعی می‌کند این قتل را به دامن هواداران شاهزاده رضا پهلوی بیاندازد. او در یکی از توییت‌های خود می‌نویسد: «تروریست سلطنت‌طلبی که دیروز طلبه همدانی را به شهادت رساند، از قبل بیانیه عملیاتی منتشر کرده بود و بعد از قتل هم با همراهی باندش، سناریوی فرار و فریب سیستم امنیتی را اجرا کرد. این سازماندهی و طراحی را نباید ساده فرض کرد. چه بسا جوخه‌های ترور پهلوی، دوباره شروع به کار کرده باشند!»

دوستان بهروز حاجیلو می‌گویند انگیزه او از قتل مصطفی قاسمی - روحانی همدانی - به این علت بوده است که این روحانی هفته قبل از آن، در یک سخنرانی در مسجد کربعلی همدان، زنان را تشویق کرده بود به عقد حشدالشعبی و نیروهای شبه‌نظامی عراقی ساکن در ایران در بیایند. این ادعای مورد نظر آنان را یک اکانت جعلی نخستین بار هفته قبل در توییتر منتشر کرد. این اکانت با استفاده از تصویر یک روحانی جوان آملی، ولی با نام مستعار «سید مصطفی حجازی» این تقاضا را مطرح کرد که «خواهران مجاهده مجرد» ایرانی به صیغه نیروهای شبه‌نظامی عراقی در بیایند.
ولی پس از اینکه آن روحانی جوان آملی که آن اکانت از تصویر او استفاده کرده بود، ویدئویی منتشر کرد و روشن ساخت که اساسا در توییتر فعالیتی ندارد، مسئله از حالت جدی‌ خود خارج شد.
اما اکنون هواداران و دوستان بهروز حاجیلو مدعی هستند که مصطفی قاسمی نیز مشابه این تقاضا را در یکی از منبرهای خود در مسجد کربعلی همدان مطرح کرده است؛ یعنی تقاضا از زنان بیوه و دختران ایرانی برای به صیغه درآمدن نیروهای شبه‌نظامی عراقی.
اما نکته دیگر در این میان، بهره‌برداری سیاسی وبسایت‌های خبری امنیتی و نزدیک به حکومت، از این اتفاق و تلاش برای انتساب این قتل به شاهزاده رضا پهلوی است. به عنوان مثال چندین سایت داخل کشور، از جمله «باشگاه خبرنگاران جوان»، «تابناک»، «جوان آنلاین» در یک گزارش کاملا شبیه به هم، سعی کردند روند اتفاقات و تحلیل‌های پشت ترور طلبه همدانی را به گونه‌ای تنظیم کنند که آن را به رضا پهلوی برسانند. درواقع آنان تلاش می‌کنند با اشاره به پیام شاهزاده رضا پهلوی مبنی بر ضرورت مقابله ایرانیان با حضور نیروهای حشدالشعبی، خشونت بهروز حاجیلو را متاثر از این پیام بدانند.
«پویان حسین‌پور» یکی از اکانت‌های پرطرفدار «ارزشی» است که سعی می‌کند این قتل را به دامن هواداران شاهزاده رضا پهلوی بیاندازد. او در یکی از توییت‌های خود می‌نویسد: «تروریست سلطنت‌طلبی که دیروز طلبه همدانی را به شهادت رساند، از قبل بیانیه عملیاتی منتشر کرده بود و بعد از قتل هم با همراهی باندش، سناریوی فرار و فریب سیستم امنیتی را اجرا کرد. این سازماندهی و طراحی را نباید ساده فرض کرد. چه بسا جوخه‌های ترور پهلوی، دوباره شروع به کار کرده باشند!»
عکس ‏Tavaana: E-Learning Institute for Iranian Civil Society توانا: آموزشکده جامعه مدنی ایران‏

«محمدعلی رامین» پدر همسر «مهناز افشار» خواهان محاکمه وی شد

«محمدعلی رامین» پدر همسر «مهناز افشار» خواهان محاکمه وی شد

 
 
«محمدعلی رامین» پدر همسر «مهناز افشار»،  معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در دولت احمدی نژاد و مشاور مطبوعاتی وی بود. شهرت وی به دلیل ۹ لغو امتیاز نشریات، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، به نشریات ایرانی داد که رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود. رامین در رمان احمدی نژاد کنگره "نابودی اسرائیل" را برگزار کرد. 

وی نوشته: سلبریتی ها در همه جای دنیا با ابزار حکومت ها تبدیل به چهره های محبوب می شوند تا بخشی از "سرمایه اجتماعى" برای تأمین مصالح عمومی و پیشبرد منافع ملی کشورهای خودشان را تشکیل بدهند؛
اما برای بعضی از چهره ها ظاهراً وارونگی همه چیز، "مد روز" شده است:

این که یک بازیگر سینما به خودش اجازه بدهد، در بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعي، سیاسی، عقیدتی و حتی در روابط سیاست خارجی کشورش دخالت کرده و با تشویش اذهان عمومی، روابط میان ایران و همسايگان را مخدوش کند، حتما "غیرعادی" است و من در هیچ کجای جهان، نمونه چنین رفتاری را سراغ ندارم.

از سوی دیگر، در هیچ کجا معمول نیست که رسانه ها بخواهند، تا یک چهره محبوب هنری که تمام اعتبار هنریش را مدیون کشورش می باشد، محاکمه و محکوم و مجازات کنند...
لیکن در این مورد خاص، هیچ راه حلی به ذهنم نمی رسد!

سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار بخاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مسئله ساده "اختلاف حساب با هلال احمر" را پيچيده و عنادآلوده تر هم خواهد کرد..

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه از انتقال اسماعیل بخشی، نماینده زندانی کارگران نیشکر هفت‌تپه، سپیده قلیان و امیر امیرقلی٬ دو فعال مدنی، به زندان اوین خبر داد. به نوشته کانال تلگرامی این تشکل کارگری، این سه تن روز یکشنبه، هشتم اردیبهشت، از دو زندان در اهواز به زندان اوین درتهران منتقل شدند و پرونده‌شان نیز به شعبه هفتم بازپرسی اوین ارسال شده است. آقایان بخشی و امیرقلی و خانم قلیان در ارتباط با اعتراض‌های کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده‌اند. اسماعیل بخشی و سپیده قلیان پس از افشای شکنجه خود در بازداشتگاه اطلاعات اهواز در اواخر دی‌ماه ۹۷ بازداشت شدند. این دو در آبان سال گذشته نیز بازداشت شده بودند. امیر امیرقلی نیز همراه با دو تن از اعضای نشریه اینترنتی «گام»؛‌ ساناز اللهیاری و امیرحسین محمدی‌فرد، بازداشت شد و به اهواز منتقل شد. تاکنون برای این پنج تن دادگاهی برگزار نشده است.

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه از انتقال اسماعیل بخشی، نماینده زندانی کارگران نیشکر هفت‌تپه، سپیده قلیان و امیر امیرقلی٬ دو فعال مدنی، به زندان اوین خبر داد.
به نوشته کانال تلگرامی این تشکل کارگری، این سه تن روز یکشنبه، هشتم اردیبهشت، از دو زندان در اهواز به زندان اوین درتهران منتقل شدند و پرونده‌شان نیز به شعبه هفتم بازپرسی اوین ارسال شده است.
آقایان بخشی و امیرقلی و خانم قلیان در ارتباط با اعتراض‌های کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده‌اند. اسماعیل بخشی و سپیده قلیان پس از افشای شکنجه خود در بازداشتگاه اطلاعات اهواز در اواخر دی‌ماه ۹۷ بازداشت شدند. این دو در آبان سال گذشته نیز بازداشت شده بودند.
امیر امیرقلی نیز همراه با دو تن از اعضای نشریه اینترنتی «گام»؛‌ ساناز اللهیاری و امیرحسین محمدی‌فرد، بازداشت شد و به اهواز منتقل شد.
تاکنون برای این پنج تن دادگاهی برگزار نشده است.

قاسم سلیمانی گفت: «مذاکره با دشمن در شرایط کنونی تسلیم شدن محض است». رئیس مجلس شورای اسلامی نیز مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی را "اشتباه راهبردی" خواند. عباس عراقچی هم از واکنش قریب‌الوقوع به اقدامات آمریکا خبر داد.

قاسم سلیمانی گفت: «مذاکره با دشمن در شرایط کنونی تسلیم شدن محض است». رئیس مجلس شورای اسلامی نیز مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی را "اشتباه راهبردی" خواند. عباس عراقچی هم از واکنش قریب‌الوقوع به اقدامات آمریکا خبر داد.

باری بر دوش مردم! علم‌الهدی: در همه عرصه‌ها، قدرتمندتر، عزیزتر و پولدارتر شده و زندگانی بهتر داریم. طرح از شاهرخ حیدری

باری بر دوش مردم!
علم‌الهدی: در همه عرصه‌ها، قدرتمندتر، عزیزتر و پولدارتر شده و زندگانی بهتر داریم.
طرح از شاهرخ حیدریکارتون

شاملو، رهبر و یک پرسش؛

شاملو، رهبر و یک پرسش؛

به نوشته خبرگزاری تسنیم "برف ۱۰ متری" جاده پونل به خلخال در استان اردبیل را فرا گرفته است. برخی مناطق ایرانی بهار برفی و سردی را تجربه می‌کنند.

به نوشته خبرگزاری تسنیم "برف ۱۰ متری" جاده پونل به خلخال در استان اردبیل را فرا گرفته است. برخی مناطق ایرانی بهار برفی و سردی را تجربه می‌کنند.


دلالان شکر در 2 ماه، 2 هزار میلیارد تومان سود به جیب زدند از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود غیرقانونی به جیب دلالان بازار شکر رفته است. این عدد مابه‌التفاوت قیمت شکر در بازار مصرف با نرخ مصوبی است که ستاد تنظیم بازار برای این کالا در نظر گرفته است. به گزارش ایسنا، از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون روند افزایشی قیمت شکر در بازار آغاز شد و اگر مابه التفاوت نرخ مصوب ۴۰۰۰ تومانی قیمت شکر با آن چیزی که در بازار فروخته می‌شود را محاسبه کنیم، از اوایل اسفند ۱۳۹۷ تا دیروز (۸ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۹۶۶ میلیارد تومان سود غیرقانونی به جیب دلالان رفته است که با حساب و کتابی ساده می‌توان به این عدد دست یافت. جالب اینکه اگر بخواهیم میزان سود غیر قانونی بازار شکر را در میزان مصرف ایرانی‌ها حساب کنیم، دلالان با این سودهای نجومی میزان مصرف شکر ماهانه ۲۰۰ هزار نفر از ایرانیان را بلعیده‌اند. در این شرایط مشخص نیست که چرا دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی و امثال آن با گران‌فروشی و نرخ غیرقانونی شکر در بازار برخورد نمی‌کنند؟ از آن گذشته معلوم نیست این سود هنگفت غیر قانونی به جیب چه کسانی در بازار شکر می‌رود!؟

دلالان شکر در 2 ماه، 2 هزار میلیارد تومان سود به جیب زدند


از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود غیرقانونی به جیب دلالان بازار شکر رفته است. این عدد مابه‌التفاوت قیمت شکر در بازار مصرف با نرخ مصوبی است که ستاد تنظیم بازار برای این کالا در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون روند افزایشی قیمت شکر در بازار آغاز شد و اگر مابه التفاوت نرخ مصوب ۴۰۰۰ تومانی قیمت شکر با آن چیزی که در بازار فروخته می‌شود را محاسبه کنیم، از اوایل اسفند ۱۳۹۷ تا دیروز (۸ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۹۶۶ میلیارد تومان سود غیرقانونی به جیب دلالان رفته است که با حساب و کتابی ساده می‌توان به این عدد دست یافت.

جالب اینکه اگر بخواهیم میزان سود غیر قانونی بازار شکر را در میزان مصرف ایرانی‌ها حساب کنیم، دلالان با این سودهای نجومی میزان مصرف شکر ماهانه ۲۰۰ هزار نفر از ایرانیان را بلعیده‌اند.

در این شرایط مشخص نیست که چرا دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی و امثال آن با گران‌فروشی و نرخ غیرقانونی شکر در بازار برخورد نمی‌کنند؟ از آن گذشته معلوم نیست این سود هنگفت غیر قانونی به جیب چه کسانی در بازار شکر می‌رود!؟

فیلم/ سئوالات یک جوان: آقای خامنه ای اگر ما شمارو نخواهیم چه کسی را باید ببینیم ؟

فیلم/ سئوالات یک جوان: آقای خامنه ای اگر ما شمارو نخواهیم چه کسی را باید ببینیم ؟


 
آقای خامنه ای چندتا سوال از شما دارم :

* شما یه جا میگی دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه بعد یه جای دیگه میگی این گرونی و تحریم کار دشمن هست حالا تکلیف مارو روشن کنید آیا دشمن میتونه غلطی بکنه یا نمیتونه غلطی بکنه ؟

* آقای خامنه ای شما هم مثل ما مشکل خرید گوشت دارید آیا دلار به زندگی شما هم تاثیر گذاشته یا فقط در زندگی ما تاثیر گذاشته

* وظیفه اصلی رهبر دقیقا چیه ؟چرا رهبر درمورد فقر  گرانی فحشا اعتیاد حرفی نمیزنه ؟

* شما مردم را با کت و شلوار تحویل گرفتید و بدون کبد و کلیه تحویل دادید

* همه ما میدونیم تصمیم گیرنده اصلی کشور شما هستید، رئیس جمهوری هیچ نقشی در امور اجرایی کشور نداره چه برسه به تصمیمات مهم کشوری

*آقای خامنه ای اگر ما شمارو نخواهیم چه کسی را باید ببینیم ؟؟؟

فیلم/ ابهاماتی تکان دهنده از پشت صحنه واگذاری پالایشگاه بزرگ کرمانشاه به بخش خصوصی از زبان نماینده مجلس عبدالرضا مصری: پالایشگاهی که سال ۹۰ به مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد تومان واگذار شده بود، در این دولت مجددا پس گرفتند و پس از سه سال تنها ۱۸۰ میلیارد تومان فروختند، آن هم قسطی! فقط قیمت زمینهای این پالایشگاه که در وسط شهر کرمانشاه است، بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان است!

فیلم/ ابهاماتی تکان دهنده از پشت صحنه واگذاری پالایشگاه بزرگ کرمانشاه به بخش خصوصی از زبان نماینده مجلس


عبدالرضا مصری: پالایشگاهی که سال ۹۰ به مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد تومان واگذار شده بود، در این دولت مجددا پس گرفتند و پس از سه سال تنها ۱۸۰ میلیارد تومان فروختند، آن هم قسطی!

فقط قیمت زمینهای این پالایشگاه که در وسط شهر کرمانشاه است، بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان است!

فروش کلیه و قرنیه چشم برای پرداخت مهریه! باید دادن حق طلاق، خروج از کشور و اشتغال بصورت وکالت بلاعزل به زن و حذف مهریه، نفقه، عجرت المثل، نحله و ... بصورت مافی الذمه به مرد را تا زمان تغییر قوانین به جوانان آموزش دهیم. اینگونه مردان از شر تعهدات مالی خلاص می‌شوند و لازم نیست هنگام جدایی به زندان بروند و یا کلیه و قرنیه چشم خود را بفروشند. زنان هم درهنگام جدایی و یا حین ازدواج به مشکل نخواهند خورد. (شرط تصنیف اموال جمع آوری شده در حین زندگی مشترک هم باید در هنگام ازدواج مد نظر دو طرف قرار گیرد. هرچند در این شرایط بد اقتصادی اموالی جمع آوری نمی‌شود). بهروز جاوید

فروش کلیه و قرنیه چشم برای پرداخت مهریه!
باید دادن حق طلاق، خروج از کشور و اشتغال بصورت وکالت بلاعزل به زن و حذف مهریه، نفقه، عجرت المثل، نحله و ... بصورت مافی الذمه به مرد را تا زمان تغییر قوانین به جوانان آموزش دهیم. اینگونه مردان از شر تعهدات مالی خلاص می‌شوند و لازم نیست هنگام جدایی به زندان بروند و یا کلیه و قرنیه چشم خود را بفروشند. زنان هم درهنگام جدایی و یا حین ازدواج به مشکل نخواهند خورد. (شرط تصنیف اموال جمع آوری شده در حین زندگی مشترک هم باید در هنگام ازدواج مد نظر دو طرف قرار گیرد. هرچند در این شرایط بد اقتصادی اموالی جمع آوری نمی‌شود).
بهروز جاوید

فيلم/ وضعیت کشاورزان سوسنگرد؛ بعد از گذشت چندین روز از بالا آمدن سیلاب در مناطق مختلف خوزستان هیچگونه رسیدگی به وضعیت اهالی این مناطق نشده است

فيلم/ وضعیت کشاورزان سوسنگرد؛ بعد از گذشت چندین روز از بالا آمدن سیلاب در مناطق مختلف خوزستان هیچگونه رسیدگی به وضعیت اهالی این مناطق نشده است 

 

رد پای سید مجید! دوربین مدار بسته پارکینگ اتفاقی خراب است. حمید حاجیان وکیل دادگستری چهارشنبه شب در همین پارکینگ و به ضرب گلوله به قتل رسید. همان وکیلی که حسین هدایتی اخلال گر اقتصادی در دادگاه مدعی شد 50 میلیارد او را خورده است. حسین هدایتی اسپانسر مالی تعدادی از باشگاه های فوتبال است ویک روز قبل از کشته شدن حمید حاجیان از زندان آزاد شده ووکیلش هر گونه ارتباط حسین هدایتی با این قتل را رد می کند. به هر حال قاتلی معرفی می شود.... در چند سال گذشته افرادی مرتبط با بعضی باشگاه های فوتبال کشور به قتل رسیده اند. در پرونده اعدام شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی به جرم قتل همسر اول این فوتبالیست قدیمی صحنه قتل بازسازی می شود. در صحنه بازسازی به دلیلی که من آخر نفهمیدم به چه دلیل، بازجو و معاون یکی از شعب انقلاب اسلامی" مجید پورسیف "، معروف به" سید مجید" حضور دارد. همان چهره آشنای بسیاری از زندان سیاسی که معاون شعبه " حسن زارع دهنوی" مشهور به قاضی حداد" نیز بود . سید مجید در این بازسازی صحنه قتل نقش لاله سحرخیزان را به عهده می گیرد و عکس هایی که در آن زمان در روزنامه ها چاپ شد عکس سید مجید چاپ می شود. پس از قتل لاله سحرخیزان همسر اول محمد خانی من به مجلس ختم وی رفتم . نکته عجیب این بود که این بازجو که در قتل های سال 67 به همراه حسن زارع دهنوی " دادیاروقت زندان اوین"در این زندان حضور داشت ، به همراه دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعات موازی در مجلس ختم بودند و چهره مسجد واقع در خیابان سهروردی تهران کاملا امنیتی بود. افرادی که معلوم بود با ناصر محمد خانی دوست بودند. امید که این بار قاتل معرفی شده، از دادرسی عادلانه و بی طرفانه بهره مند شود. عکس سید مجید با پیراهن مشکی در حالی که سیگار می کشد در عکس مشخص است. فریبا داودی مهاجر

رد پای سید مجید!
دوربین مدار بسته پارکینگ اتفاقی خراب است. حمید حاجیان وکیل دادگستری چهارشنبه شب در همین پارکینگ و به ضرب گلوله به قتل رسید. همان وکیلی که حسین هدایتی اخلال گر اقتصادی در دادگاه مدعی شد 50 میلیارد او را خورده است.
حسین هدایتی اسپانسر مالی تعدادی از باشگاه های فوتبال است ویک روز قبل از کشته شدن حمید حاجیان از زندان آزاد شده ووکیلش هر گونه ارتباط حسین هدایتی با این قتل را رد می کند.
به هر حال قاتلی معرفی می شود.... در چند سال گذشته افرادی مرتبط با بعضی باشگاه های فوتبال کشور به قتل رسیده اند.
در پرونده اعدام شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی به جرم قتل همسر اول این فوتبالیست قدیمی صحنه قتل بازسازی می شود.
در صحنه بازسازی به دلیلی که من آخر نفهمیدم به چه دلیل، بازجو و معاون یکی از شعب انقلاب اسلامی" مجید پورسیف "، معروف به" سید مجید" حضور دارد.
همان چهره آشنای بسیاری از زندان سیاسی که معاون شعبه " حسن زارع دهنوی" مشهور به قاضی حداد" نیز بود .
سید مجید در این بازسازی صحنه قتل نقش لاله سحرخیزان را به عهده می گیرد و عکس هایی که در آن زمان در روزنامه ها چاپ شد عکس سید مجید چاپ می شود.
پس از قتل لاله سحرخیزان همسر اول محمد خانی من به مجلس ختم وی رفتم .
نکته عجیب این بود که این بازجو که در قتل های سال 67 به همراه حسن زارع دهنوی " دادیاروقت زندان اوین"در این زندان حضور داشت ، به همراه دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعات موازی در مجلس ختم بودند و چهره مسجد واقع در خیابان سهروردی تهران کاملا امنیتی بود.
افرادی که معلوم بود با ناصر محمد خانی دوست بودند.
امید که این بار قاتل معرفی شده، از دادرسی عادلانه و بی طرفانه بهره مند شود.
عکس سید مجید با پیراهن مشکی در حالی که سیگار می کشد در عکس مشخص است.
فریبا داودی مهاجر

«وزیر بهداشت ایران، گفته: "انتظار بنده از جامعه مامایی، رفع دغدغه مقام معظم رهبری در مورد رشد جمعیت است و این دغدغه بسیار بجا است و اگر مراقبت کافی نکنیم، در آینده شرمسار خواهیم بود". نظر رهبری در قالب قانونی تدوین شده تحت عنوان «سیاست های کلی جمعیت» که بر مبنای آن مقرر است جمعیت ایران دو برابر شده و به ۱۵۰ میلیون نفر برسد. این قانون به عنوان یکی از رویکردهای مبنایی برنامه ششم هم اکنون توسط دولت در حال اجراست. نکته مبهم اما نقش ماماها در این باره است. ماماها قاعدتا خیلی بعد در مراحل آخر حاملگی وارد پروسه بچه زایی می شوند. در حالی که گیر ماجرا خیلی پیش‌تر رخ می دهد: اینکه به خاطر هزار مسئله اجتماعی و اقتصادی جوان‌ها ازدواج نمی کنند، بکنند هم تمایلی برای داشتن بیشتر از یک بچه ندارند؛ به ندرت مگر دو بچه. اما کمتر زوجی فرمان رهبری برای داشتن حداقل چهار بچه را اجرا میکنند. چرا وزیر بهداشت گمان کرده اگر مشکلی هست برای اجرای این فرمان ناشی از ماماهاست و آنها هستند که باید کاری کنند فرمان رهبر زمین نماند و خلق «شرمسار آینده» نشوند؟ واقعا ماماها قرار است چکار بکنند در این باره؟». از فیس‌بوک دکتر ناصر کرمی

«وزیر بهداشت ایران، گفته: "انتظار بنده از جامعه مامایی، رفع دغدغه مقام معظم رهبری در مورد رشد جمعیت است و این دغدغه بسیار بجا است و اگر مراقبت کافی نکنیم، در آینده شرمسار خواهیم بود".
نظر رهبری در قالب قانونی تدوین شده تحت عنوان «سیاست های کلی جمعیت» که بر مبنای آن مقرر است جمعیت ایران دو برابر شده و به ۱۵۰ میلیون نفر برسد. این قانون به عنوان یکی از رویکردهای مبنایی برنامه ششم هم اکنون توسط دولت در حال اجراست.
نکته مبهم اما نقش ماماها در این باره است. ماماها قاعدتا خیلی بعد در مراحل آخر حاملگی وارد پروسه بچه زایی می شوند. در حالی که گیر ماجرا خیلی پیش‌تر رخ می دهد: اینکه به خاطر هزار مسئله اجتماعی و اقتصادی جوان‌ها ازدواج نمی کنند، بکنند هم تمایلی برای داشتن بیشتر از یک بچه ندارند؛ به ندرت مگر دو بچه.
اما کمتر زوجی فرمان رهبری برای داشتن حداقل چهار بچه را اجرا میکنند. چرا وزیر بهداشت گمان کرده اگر مشکلی هست برای اجرای این فرمان ناشی از ماماهاست و آنها هستند که باید کاری کنند فرمان رهبر زمین نماند و خلق «شرمسار آینده» نشوند؟ واقعا ماماها قرار است چکار بکنند در این باره؟».
از فیس‌بوک دکتر ناصر کرمی

فيلم/ خیابان های آق قلا يکشنبه هشتم ارديبهشت

فيلم/ خیابان های آق قلا يکشنبه هشتم ارديبهشت

 

توییت‌های عجیب احمدی‌نژاد برای دختر خبرنگار! محمود احمدی‌نژاد و تیم رسانه‌ای‌اش از هر فرصتی برای بودن بین اخبار استفاده می‌کنند. اعتماد آنلاین نوشت :این بار سرگرمی‌شان شده چت کردن با یک روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل مقیم استرالیا ،البته آنها با هم درباره موسیقی حرف زدند! جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپرهای آمریکایی را به من بگو.» احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشته بودید. اول شما رپرهای محبوبت را به من بگو.» جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!» احمدی‌نژاد: «بله گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.»

توییت‌های عجیب احمدی‌نژاد برای دختر خبرنگار!
محمود احمدی‌نژاد و تیم رسانه‌ای‌اش از هر فرصتی برای بودن بین اخبار استفاده می‌کنند.
اعتماد آنلاین نوشت :این بار سرگرمی‌شان شده چت کردن با یک روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل مقیم استرالیا ،البته آنها با هم درباره موسیقی حرف زدند!
جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپرهای آمریکایی را به من بگو.»
احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشته بودید. اول شما رپرهای محبوبت را به من بگو.»
جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!»
احمدی‌نژاد: «بله گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.»
عکس ‏توانا تک   TavaanaTech‏

فیلم/ افشاگري کارشناس تلویزیون: تلگرام طلایی متعلق به جمهوري اسلامي ميباشد وبابت آن ٤٠٠ ميليارد تومان هزينه شده است !!!!

فیلم/ افشاگري کارشناس تلویزیون: تلگرام طلایی متعلق به جمهوري اسلامي ميباشد وبابت آن ٤٠٠ ميليارد تومان هزينه شده است !!!!


اینجا جمهوری اسلامی ایران است اینجا ولایت فقیه است

اینجا جمهوری اسلامی ایران است
اینجا ولایت فقیه است

علم الهدی: «تمدید نشدن معافیت واردات نفت نشانه نزدیکی ظهور است»

علم الهدی: «تمدید نشدن معافیت واردات نفت نشانه نزدیکی ظهور است»
احمد علم الهدی عدم تمدید معافیت نفتی کشورهای خریدار نفت را «نشانه ظهور امام زمان» دانست و گفت: «القای این رعب از طرف خدا نشان این بوده که فرج نزدیک شده است».
امام جمعه مشهد همچنین اشاره کرد که با «توانمندی امام زمان» ایران مشکلی نخواهد داشت. او گفت: «با قدرت و توانمندی سر انگشت توانمند آسمانی صاحب و آقای ما هیچ مشکلی برای ما به وجود نمی‌آید و تمام مشکلات ما حل است».
او همچنین اتکای جمهوری اسلامی به بعزار جهانی را رد کرد و گفت: «اتکای ما به خدا، اسلام، قرآن و وجود مقدس امام زمان و مناجات رهبر در نیمه‌های شب در دلداگی با خدا است. ما به این موارد متکی هستیم نه به نفت، معادن، منابع و بازار جهانی».
این سخنان آقای علم‌الهدی در حالی ادا می‌شوند که جمهوری اسلامی در مشکلات بسیاری بسر می‌برد. اخیرا سیدحسن نصرالله - دبیر کل حزب الله لبنان - از مشکلات اقتصادی این گروه گفت که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی از تامین مالی این گروه تروریستی در مانده است.