Monday, April 29, 2019

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه از انتقال اسماعیل بخشی، نماینده زندانی کارگران نیشکر هفت‌تپه، سپیده قلیان و امیر امیرقلی٬ دو فعال مدنی، به زندان اوین خبر داد. به نوشته کانال تلگرامی این تشکل کارگری، این سه تن روز یکشنبه، هشتم اردیبهشت، از دو زندان در اهواز به زندان اوین درتهران منتقل شدند و پرونده‌شان نیز به شعبه هفتم بازپرسی اوین ارسال شده است. آقایان بخشی و امیرقلی و خانم قلیان در ارتباط با اعتراض‌های کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده‌اند. اسماعیل بخشی و سپیده قلیان پس از افشای شکنجه خود در بازداشتگاه اطلاعات اهواز در اواخر دی‌ماه ۹۷ بازداشت شدند. این دو در آبان سال گذشته نیز بازداشت شده بودند. امیر امیرقلی نیز همراه با دو تن از اعضای نشریه اینترنتی «گام»؛‌ ساناز اللهیاری و امیرحسین محمدی‌فرد، بازداشت شد و به اهواز منتقل شد. تاکنون برای این پنج تن دادگاهی برگزار نشده است.

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه از انتقال اسماعیل بخشی، نماینده زندانی کارگران نیشکر هفت‌تپه، سپیده قلیان و امیر امیرقلی٬ دو فعال مدنی، به زندان اوین خبر داد.
به نوشته کانال تلگرامی این تشکل کارگری، این سه تن روز یکشنبه، هشتم اردیبهشت، از دو زندان در اهواز به زندان اوین درتهران منتقل شدند و پرونده‌شان نیز به شعبه هفتم بازپرسی اوین ارسال شده است.
آقایان بخشی و امیرقلی و خانم قلیان در ارتباط با اعتراض‌های کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده‌اند. اسماعیل بخشی و سپیده قلیان پس از افشای شکنجه خود در بازداشتگاه اطلاعات اهواز در اواخر دی‌ماه ۹۷ بازداشت شدند. این دو در آبان سال گذشته نیز بازداشت شده بودند.
امیر امیرقلی نیز همراه با دو تن از اعضای نشریه اینترنتی «گام»؛‌ ساناز اللهیاری و امیرحسین محمدی‌فرد، بازداشت شد و به اهواز منتقل شد.
تاکنون برای این پنج تن دادگاهی برگزار نشده است.

No comments:

Post a Comment