Friday, October 9, 2015

جان و جواد و جایزه صلح نوبل

جان و جواد و جایزه صلح نوبل

کارتون «اسمال‌آقا» - تونستان  

 جان و جواد و جایزه صلح نوبل

فالس‌نیوز: در حمله موشکی روسیه، میان‌دوآب و دوگنبدان و ممسنی هدف قرار گرفتند

فالس‌نیوز: در حمله موشکی روسیه، میان‌دوآب و دوگنبدان و ممسنی هدف قرار گرفتند

موشک‌های مورد نظر نوعی پوشش ضد بارداری هم داشته‌اند

به گزارش فالس‌نیوز، امروز شهرهای دوگنبدان، ممسنی و میان‌دوآب هدف موشک‌های روسی قرار گرفتند که قرار بود به داعش بخورند. فرمانده روسی اشتباهی با دقت این شهرها را زد.
به گزارش خبرگزاری روسی  زیتار‌طاس و روایت فالس‌نیوز شب جمعه، فرمانده موشکی روسیه از دریای خزر با دقت، موشک‌ها را به اهدافی که قرار بود در سوریه باشند فرستاد که معلوم شد این اهداف در شهرهای ایرانی بوده‌اند.
فرمانده روسی، ویتار شولومولولیاخوف (نبیره جناب لیاخوف) در پاسخ به اعتراض وزارت خارشه روسیه نسبت به این اتفاق گفت که از اسامی شهرهای ممسنی، دوگنبدان و میان‌دوآب خیلی خوشش آمده و بعد از نوشیدن دو بطر ودکای اسمیرینوف، تصمیم گرفت موشک‌هایش را به سمت این شهرها هدایت کند.
مقام‌های ایرانی هرگونه اصابت موشک‌ها را نفی کرده‌اند و حوزه علمیه هم گفته که دخول تا ۱/۲ طول موشک حلال است و روزه و وضو را باطل نمی‌کند.

سرکوبگر «جنبش سبز» در سوریه کشته شد

سرکوبگر «جنبش سبز» در سوریه کشته شد  

سردار حسین همدانی که در سال ۱۳۸۸ فرماندهی لشکر محمد رسول الله را بر عهده داشت و از عوامل سرکوب جنبش سبز شناخته می‌شد، در حلب سوریه به دست نیروهای «داعش» کشته شد.
سردار حسین همدانی که بسیاری از معترضان بعد از انتخابات ۱۳۸۸ با نام او به عنوان سرکوبگر اعتراضات آشنا بودند، در سن ۶۰ سالگی و در حومه شهر حلب سوریه، کشته شد. سپاه پاسداران، ماموریت او را «مستشاری» ذکر کرده است.
به گزارش ایسنا، در بیانیه‌ی سپاه آمده است: «سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سالهای گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، عصر دیروز در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.»
در سال ۱۳۸۸، سردارهمدانی، فرمانده لشکر محمد رسول الله  بود که حفظ امنیت تهران بزرگ را به عهده دارد، و به خاطر نقشی که در سرکوب اعتراض‌های سال ۸۸ داشت، در فهرست تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفت.
از همدانی به عنوان متخصص نحوه رزم عملیات نیروهای منظم با شبه نظامیان» یاد شده است.
آخرین سمت‌های حسین همدانی، «جانشینی قرارگاه امام حسین» و «مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران» بوده است.