Wednesday, February 3, 2010

سفیر سابق ج. اسلامی در فرانسه

سفیر سابق ج. اسلامی در فرانسه:
باید هوشیار بود!
نصب موشک های بالستیک امریکا
در کشورهای خلیج فارس علیه ایران است


صادق خرازی سفیر سابق جمهوری اسلامی در فرانسه و از بنیانگذاران سایت سیاسی – تحلیلی "دیپلماسی ایرانی"، درباره اقدام جدید امریکا برای مجهز ساختن چهار کشور خلیج فارس به موشک های دفاعی "پاتریود" با خبرگزاری "ایلنا" مصاحبه کرده و از جمله گفت:

نصب موشك‌های بالستیك در منطقه خلیج فارس تحریك‌آمیز است و نیاز به واكاوی سریع و واكنش صریح دارد.

باید نسبت به فروش موشك‌های بالستیك آمریكا به كشورهای حاشیه خلیج فارس هوشیار بود. اتحاد استراتژیك كاخ سفید با كشورهای عربی همسایه، حركتی نظامی و بازدارند است.

آمریكا، اسراییل و اعراب حلقه تصمیم‌سازی مشتركی را بصورت استراتژیک تشکیل داده اند.

سپر دفاع موشكی آمریكا که در کشورهای خلیج نصب می شود برای مقابله با موشك‌های بالستیك و میان‌برد ایران است.

موشك‌های بالستیك پیش از این در منطقه دریای مدیترانه وجود داشته است اما نصب این موشك‌ها در منطقه خلیج فارس برای نخستین مرتبه صورت می‌گیرد.

بیانیه، گروه اصلاح طلبان عدالتخواه داخل کشور

بیانیه، گروه اصلاح طلبان عدالتخواه داخل کشور
اصلاح طلبی با رویکرد
عدالت خواهی و دمکراسی طلبی



اصلاح‏طلبان عدالت‏خواه، تشکل گروهی از میهن ‏پرستان ایران با گرایشات ملی و دموکراتیک، اصلاح‏طلبانه و چپ معتقد به فعالیت جبهه‏ای است که برای سعادت و خوشبختی مردم این سرزمین و تحقق اهداف زیر که به استقرار حاکمیت ملی می‏انجامد مبارزه میکند.

1- دستیابی به شغل مناسب، غذا، مسکن، بهداشت و تامین اجتماعی و آموزش رایگان تا سطح عالی

2- تامین آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی منطبق بر مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشر و جدایی دین از حکومت و بهره‏مندی همه ایرانیان از حقوق شهروندی بدون تبعیض جنسی، قومی، زبانی و فرهنگی

3- برقراری مناسبات سازنده با احزاب و گروههای سیاسی و نهادهای مدنی با هدف تقویت همبستگی ملی به منظور ساختن ایرانی آزاد و آباد

4- تفکیک و استقلال قوای سه گانه مجریه، مقننه، قضائیه که حقانیت هستی و موجودیت آنان با آراء و نظرات مردم پیوند دارد

5- برقراری مناسبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... با همه کشورها مبتنی بر منافع ملی

6- تحقق صلح جهانی، برقراری رابطه حسن همجواری با همسایگان و سایر ملل جهان بر اساس حقوق برابر و عدم مداخله در امور یکدیگر و حل و فصل مسائل میان کشورها به طور مسالمت آمیز

7- حفاظت از محیط زیست و کنترل آلاینده‏ها در سطح ملی و همکاری با گروههای مدافع حفظ محیط زیست در سراسر جهان

8- استقرار حاکمیت ملی در پیوند با احزاب و گروههای ملی، اصلاح‏طلب و نیروهای دموکرات و چپ و نهادهای مدنی

اطمینان داریم که در شرایط کنونی کشور، افراد و مجموعه های فراوانی با اعتقاد به رئوس برنامه‏ای که تشکل اصلاح‏طلبان عدالت‏خواه اعلام داشته‏اند در چارچوب جنبش دموکراسی‏خواهی تلاش می کنند، اما آنچه موجب میشود تا معتقدان به رئوس برنامه مذکور جدا و مستقل از هم اقدام نمایند، شرایط زمانی و مکانی است که جنبش دموکراتیک مردم ایران در آن قرار گرفته است. این شرایط حکم می کند تا برای پیش‏برد مبارزه با کم‏ترین هزینه و بیشترین دستاورد، مبارزان راه آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی در جمع‏های محدود و جداگانه با اهداف مشترک و کاملا مرتبط، با چشم انداز روشن و شیوه مسالمت‏آمیز اقدام نمایند. این شبکه‏ها و جمعیت‏ها همراه با رشد و تعمیق جنبش و در ادامه پیمودن راه مشترک می توانند همدیگر را یافته و به یکدیگر نزدیک و ملحق شوند.

مصاحبه جدید موسوی، در یک بیت از سرودهای انقلاب 57


مصاحبه جدید موسوی، در یک بیت از سرودهای انقلاب 57
باید دوباره، از ریشه روئید!

وحشت از فتح سبز

بهمن22
وحشت از فتح سبز
خیابان انقلاب و میدان آزادی



سپاه (احتمالا در همآهنگی با شورای امنیت ملی) تدارک و برنامه ریزی مراسم 22 بهمن را برعهده گرفته است. بموجب این برنامه ریزی، مسیر خیابان آزادی بدون اطلاع قبلی از سحرگاه 22 بهمن بطور کامل بسته خواهد شد. تلاش سپاه اینست که تمام ورودی های به خیابان آزادی در حد فاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی را بسته و از هرگونه ورود جمعیت به داخل خیابان آزادی و بهم پیوستن آنها جلوگیری نماید.

جمعیت دولتی از غرب و جنوب میدان آزادی به این مکان آورده خواهند شد. هدف جلوگیری از ورود راهپیمان واقعی و معترض به کودتای 22 خرداد به میدان آزادی و برگزاری نمایش دولتی در میدان آزادی و مخابره آن به رسانه های جهان و اعلام ختم اعتراضات و نابودی جنبش سبز است.

میهمانان خارجی دهه فجر و خبرنگاران خارجی، تحت نظارت و برنامه ریزی قبلی از مسیر شمال میدان آزادی وارد میدان شده و در جایگاه ویژه مستقر شده و فقط امکان مخابره آنچه می بینند را دارند.

برای پر کردن میدان آزادی نیاز به دویست هزار نفر است و سپاه امیدوار است با برنامه ریزی های انجام داده و بکارگیری جمعیت دولتی و براه انداختن نهضت اتوبوسی، این جمعیت را از تهران و شهرهای اطراف ایران فراهم کرده و به نمایندگان رسانه های بین المللی وانمود نماید که همه جمعیت ایران موافق نظام اند تمام برنامه ریزی 22 بهمن را سرداران سپاه تنظیم کرده اند.(برگرفته از ندای سبز)