Monday, July 17, 2017

کیک تولد آیت اله خامنه ای ، به ابتکار امیر تتلو!

کیک تولد آیت اله خامنه ای ، به ابتکار امیر تتلو!

عکس/ چرا نظامیان (سپاهی) به طور مرتب به دیدار رئیسی میروند؟ چرا نظامیان به طور مرتب به دیدار رئیسی میروند؟ چرا اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اخیراً به دیدار وی رفتند؟ دیروز هم سرلشکر باقری در دفتر رئیسی که یکی از مسئولان اجرایی قتل عام سالهای 60 است ملاقات کرد. قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نیز عصر چهارشنبه (7 تیر 96) با ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

عکس/ چرا نظامیان (سپاهی) به طور مرتب به دیدار رئیسی میروند؟


چرا نظامیان به طور مرتب به دیدار رئیسی میروند؟ چرا اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اخیراً به دیدار وی رفتند؟ دیروز هم سرلشکر باقری در دفتر رئیسی که یکی از مسئولان اجرایی  قتل عام سالهای 60 است ملاقات کرد. قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نیز عصر چهارشنبه (7 تیر 96) با  ابراهیم رئیسی دیدار کرد.
سرلشکر باقری و رئیسی

قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر چهارشنبه (7 تیر 96) با  رئیسی دیدار کرد

رویش‌های تازه‌ی نظام خامنه‌ای زمانی خامنه‌ای از شعار "ریزش حداقلی، رویش حداکثری" استفاده می‌کرد. نتیجه این شد که ناطق نوری، نوری‌زاد، موسوی، کروبی، خاتمی و ... ریزش کردند و تتلو، بهنوش بختیاری، حسام نواب صفوی و ... روئیدند. مبارک نظام و "آقا"یش. به نقل از توئیتر "نیما نیم" توضیح فیسبوک "روز" : تصاویر مربوط به جشن یک سالگی "فارس پلاس" متعلق به خبرگزاری فارس- نزدیک به سپاه پاسداران- است.

رویش‌های تازه‌ی نظام خامنه‌ای
زمانی خامنه‌ای از شعار "ریزش حداقلی، رویش حداکثری" استفاده می‌کرد. نتیجه این شد که ناطق نوری، نوری‌زاد، موسوی، کروبی، خاتمی و ... ریزش کردند و تتلو، بهنوش بختیاری، حسام نواب صفوی و ... روئیدند. مبارک نظام و "آقا"یش.
به نقل از توئیتر "نیما نیم"
توضیح فیسبوک "روز" : تصاویر مربوط به جشن یک سالگی "فارس پلاس" متعلق به خبرگزاری فارس- نزدیک به سپاه پاسداران- است.

نیروهای حفاظت مجلس لباس‌شان را درآوردند تا از تیررس داعش در امان باشند کانال تلگرامی آمد نیوز در گزارشی مدعی شده نیروهای حفاظت مجلس هنگام حمله‌ی تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، لباس‌های فرم خود را از تن درآوردند تا از تیررس تروریست‌ها در امان بمانند. آمد نیوز نوشته است: "هنگام ورود تروریست‌ها به مجلس، تمامی نیروهای حفاظت از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند و حتی برخی از آنان، لباس‌های سبز پاسداری خود را نیز کنده‌‌اند تا مورد هدف تروریست‌ها قرار نگیرند. " آمد نیوز در ادامه مدعی شده فرماندهان سپاه از علی خامنه‌ای درخواست کرده‌اند که نیروهای حفاظت مجلس برای حفظ روحیه "مدال شجاعت" بدهد اما پس از بازبینی فیلم‌های دوربین‌های «مجلس شورای اسلامی» و «مقبره‌ی آیت‌الله خمینی» از سوی دفتر رهبری، مشخص شد که نیروهای حفاظت این دو مکان، با درآوردن لباس‌های خود از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند. این‌گونه بود که دریافت مدال شجاعت توسط این افراد منتفی و فرمانده حفاظت مجلس نیز تغییر پیدا کرد. سپاه پس از این حمله‌ی تروریستی در قلب تهران با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. گفته می‌شود علی لاریجانی، رئیس مجلس، در جلسه‌ای علت ناامنی در مجلس را تمرکز بیش از حد سپاه بر روی مسائل سیاسی عنوان کرده و از این نهاد خواسته فقط وظیفه‌ی امنیتی نظامی‌اش را انجام بدهد.

نیروهای حفاظت مجلس لباس‌شان را درآوردند تا از تیررس داعش در امان باشند
کانال تلگرامی آمد نیوز در گزارشی مدعی شده نیروهای حفاظت مجلس هنگام حمله‌ی تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، لباس‌های فرم خود را از تن درآوردند تا از تیررس تروریست‌ها در امان بمانند.
آمد نیوز نوشته است: "هنگام ورود تروریست‌ها به مجلس، تمامی نیروهای حفاظت از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند و حتی برخی از آنان، لباس‌های سبز پاسداری خود را نیز کنده‌‌اند تا مورد هدف تروریست‌ها قرار نگیرند. " آمد نیوز در ادامه مدعی شده فرماندهان سپاه از علی خامنه‌ای درخواست کرده‌اند که نیروهای حفاظت مجلس برای حفظ روحیه "مدال شجاعت" بدهد اما پس از بازبینی فیلم‌های دوربین‌های «مجلس شورای اسلامی» و «مقبره‌ی آیت‌الله خمینی» از سوی دفتر رهبری، مشخص شد که نیروهای حفاظت این دو مکان، با درآوردن لباس‌های خود از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند. این‌گونه بود که دریافت مدال شجاعت توسط این افراد منتفی و فرمانده حفاظت مجلس نیز تغییر پیدا کرد.
سپاه پس از این حمله‌ی تروریستی در قلب تهران با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. گفته می‌شود علی لاریجانی، رئیس مجلس، در جلسه‌ای علت ناامنی در مجلس را تمرکز بیش از حد سپاه بر روی مسائل سیاسی عنوان کرده و از این نهاد خواسته فقط وظیفه‌ی امنیتی نظامی‌اش را انجام بدهد.

بسیجی‌ای که بسیجی بودن‌اش را پنهان کرد تا وارد خاک آمریکا بشود موقعی که کسی ویزای آمریکا تقاضا می‌کند باید عضویت در گروه نظامی یا شبه نظامی را ذکر کند. که معمولا در صورت عضو بودن تقریبا احتمال اخذ ویزا صفر است. کسی نمی‌داند چرا به سیدمحسن دهنوی اجازۀ ورود به آمریکا ندادند. یک حدس می‌تواند این باشد که او با علم به این که در صورت اعلام عضویت و ریاست در بسیج، ویزا دریافت نمی‌کند، این مساله را پنهان کرده و در فرم درخواست ذکر نکرده است و بعدا این دروغ او آشکار شده و برگردانده شده است. اگر چنین حدسی درست باشد ربطی به قوانین مهاجرتی ترامپ ندارد. قانون همیشه بر این بوده که اگر شخصی در جایی از روند اخذ ویزا دروغ بگوید و بعدا در هر مرحله، این دروغ معلوم شود، ویزای آن فرد باطل می‌شود. آن ماموران هم در صورت درست بودن این قضیه، به قولا مامور بودند و معذور و وظیفه‌شان را در قبال قوانین کشورشان انجام داده‌اند. بحث این نیست که قوانین ویزا و مهاجرت در آمریکا یا هر جای دیگر انسانی است یا خیر، به هر حال ما در جهانی مملو از قوانین مختلف زندگی می‌کنیم. همانطور که وقتی یک شهروند آمریکایی به ایران میاید ویزایش و مدارکش بررسی می‌شود و زن‌هایشان باید روسری سر کنند، آمریکا هم قوانین خود را دارد. طبق قوانین آن کشور، دهنوی دروغ گفته و ویزایش باطل است. نمی‌شود که توی بسیج دانشکده پوستر مرگ بر آمریکا بچسبانی و در تظاهرات حکومتی پرچم این کشور را آتش بزنی، بعد در تقاضای ویزا کتمان کنی که عضو فلان گروه بوده‌ای! قدیمی‌ها گاهی حرف‌های خوب هم می‌زده‌اند، شتر سواری دولا دولا که نمی‌شود برادر من! چیزی که در این ماجرا مهم و روشن است، اخذ فرصت مطالعاتی و بورس دولتی و کمک هزینه وزارت علوم به دست این قماش افراد است. کسی که در تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی درس خوانده، می‌داند از چه چیز حرف می‌زنم! فرصت مطالعاتی و بورس دولتی به راحتی به دست نمی‌آید و معمولا یواشکی و بی سرو وصدا به نورچشمی‌ها تعلق می‌گیرد! و من حدس می‌زنم دهنوی از همین دسته بوده باشد! انقدر فساد و رانت‌خواری در این موارد واضح و زیاد است که مثلا یکی از همین مقامات ارزشی در دانشگاه فردوسی به بنده خدایی گفته بود: "اگه روزی شغل دولتی گرفتی یا دکتری دانشگاه دولتی قبول شدی بیا نشونم بده! قبول نمیشی حتی اگه رتبه یک باشی" به نقل از فیسبوک "بی‌نظیر خواجه‌پور" تیتر، تخلیص و انتخاب تصویر: فیسبوک "روز

بسیجی‌ای که بسیجی بودن‌اش را پنهان کرد تا وارد خاک آمریکا بشود
موقعی که کسی ویزای آمریکا تقاضا می‌کند باید عضویت در گروه نظامی یا شبه نظامی را ذکر کند. که معمولا در صورت عضو بودن تقریبا احتمال اخذ ویزا صفر است.
کسی نمی‌داند چرا به سیدمحسن دهنوی اجازۀ ورود به آمریکا ندادند. یک حدس می‌تواند این باشد که او با علم به این که در صورت اعلام عضویت و ریاست در بسیج، ویزا دریافت نمی‌کند، این مساله را پنهان کرده و در فرم درخواست ذکر نکرده است و بعدا این دروغ او آشکار شده و برگردانده شده است.
اگر چنین حدسی درست باشد ربطی به قوانین مهاجرتی ترامپ ندارد. قانون همیشه بر این بوده که اگر شخصی در جایی از روند اخذ ویزا دروغ بگوید و بعدا در هر مرحله، این دروغ معلوم شود، ویزای آن فرد باطل می‌شود. آن ماموران هم در صورت درست بودن این قضیه، به قولا مامور بودند و معذور و وظیفه‌شان را در قبال قوانین کشورشان انجام داده‌اند.
بحث این نیست که قوانین ویزا و مهاجرت در آمریکا یا هر جای دیگر انسانی است یا خیر، به هر حال ما در جهانی مملو از قوانین مختلف زندگی می‌کنیم. همانطور که وقتی یک شهروند آمریکایی به ایران میاید ویزایش و مدارکش بررسی می‌شود و زن‌هایشان باید روسری سر کنند، آمریکا هم قوانین خود را دارد. طبق قوانین آن کشور، دهنوی دروغ گفته و ویزایش باطل است. نمی‌شود که توی بسیج دانشکده پوستر مرگ بر آمریکا بچسبانی و در تظاهرات حکومتی پرچم این کشور را آتش بزنی، بعد در تقاضای ویزا کتمان کنی که عضو فلان گروه بوده‌ای! قدیمی‌ها گاهی حرف‌های خوب هم می‌زده‌اند، شتر سواری دولا دولا که نمی‌شود برادر من!
چیزی که در این ماجرا مهم و روشن است، اخذ فرصت مطالعاتی و بورس دولتی و کمک هزینه وزارت علوم به دست این قماش افراد است. کسی که در تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی درس خوانده، می‌داند از چه چیز حرف می‌زنم! فرصت مطالعاتی و بورس دولتی به راحتی به دست نمی‌آید و معمولا یواشکی و بی سرو وصدا به نورچشمی‌ها تعلق می‌گیرد! و من حدس می‌زنم دهنوی از همین دسته بوده باشد! انقدر فساد و رانت‌خواری در این موارد واضح و زیاد است که مثلا یکی از همین مقامات ارزشی در دانشگاه فردوسی به بنده خدایی گفته بود: "اگه روزی شغل دولتی گرفتی یا دکتری دانشگاه دولتی قبول شدی بیا نشونم بده! قبول نمیشی حتی اگه رتبه یک باشی"
به نقل از فیسبوک "بی‌نظیر خواجه‌پور"
تیتر، تخلیص و انتخاب تصویر: فیسبوک "روز"

اولین تصویر از فردی که در متروی شهرری به وسیله نیروی انتظامی کشته شد فریاد می‌زد: "فرزند ایرانم. ما آخوند نمی‌خواهیم" بنا بر اعلام یک منبع مطلع، فردی که به یک روحانی در متروی شهرری حمله کرد، قبل از کشته شدن به وسیله‌ی ماموران نیروی انتظامی، در حالی که عبا و عمامه این روحانی را روی زمین می‌کشیده، فریاد می‌زده: " من فرزند ایرانم، ما از دست آخوندها خسته شده‌ایم، ما آخوند نمي‌خوايم، این چه مملکتیه؟ این چه جامعه اسلامیه؟ اینا به اسم اسلام دارن دزدی می‌کنن، این آخوندا همه‌شون دزدن، ما جونمون به لب‌مون رسیده از دست آخوندا ، من از هیچی نمی‌ترسم." ماموران نیروی انتظامی به سوی این فرد گلوله‌ای شلیک کردند که باعث خون‌ریزی شدید کبد و طحال او شد و در آمبولانس به دلیل خونریزی شدید فوت کرد. همچنین بنابر اخبار منابع مطلع، روحانی مضروب، با توجه به ضربه به رگ کاروتید گردن، پس از جراحی، همینک در بخش ICU بیمارستان هفت تیر شهرری بستری و حال او وخیم است. این روحانی خلیل ذوالفقاری ۴۷ ساله است که قبلا قاضی دادگاه خانواده شهرری بوده و چند سالی‌ست که امام جماعت مسجد مرتضی علی واقع در خیابان دیلمان شهرری است.

اولین تصویر از فردی که در متروی شهرری به وسیله نیروی انتظامی کشته شد
فریاد می‌زد: "فرزند ایرانم. ما آخوند نمی‌خواهیم"
بنا بر اعلام یک منبع مطلع، فردی که به یک روحانی در متروی شهرری حمله کرد، قبل از کشته شدن به وسیله‌ی ماموران نیروی انتظامی، در حالی که عبا و عمامه این روحانی را روی زمین می‌کشیده، فریاد می‌زده: " من فرزند ایرانم، ما از دست آخوندها خسته شده‌ایم، ما آخوند نمي‌خوايم، این چه مملکتیه؟ این چه جامعه اسلامیه؟ اینا به اسم اسلام دارن دزدی می‌کنن، این آخوندا همه‌شون دزدن، ما جونمون به لب‌مون رسیده از دست آخوندا ، من از هیچی نمی‌ترسم."
ماموران نیروی انتظامی به سوی این فرد گلوله‌ای شلیک کردند که باعث خون‌ریزی شدید کبد و طحال او شد و در آمبولانس به دلیل خونریزی شدید فوت کرد.
همچنین بنابر اخبار منابع مطلع، روحانی مضروب، با توجه به ضربه به رگ کاروتید گردن، پس از جراحی، همینک در بخش ICU بیمارستان هفت تیر شهرری بستری و حال او وخیم است. این روحانی خلیل ذوالفقاری ۴۷ ساله است که قبلا قاضی دادگاه خانواده شهرری بوده و چند سالی‌ست که امام جماعت مسجد مرتضی علی واقع در خیابان دیلمان شهرری است.