Sunday, November 18, 2012

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ذخیره داروئی ایران در آستانه تمام شدن است رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد که ذخایر دارویی کشور رو به اتمام است و کمبود واکسن و کاهش منابع واکسیناسیون در کشور جدی است و طی چند ماه آینده کشور در زمینه تامین واکسن مورد نیاز خود دچار مشکل خواهد شد. به گفته وی بانک مرکزی در شش ماه اخیر تقریبا هیچ ارزی به حوزه سلامت نداده است در حالیکه 600 میلیون دلار ارز مرجع برای واردات خودروهای لوکس اختصاص داده شده و این درحالی است که برای واردات دارو حتی با دلار 3 هزار تومانی و 4 هزار تومانی هم در بانکها و گمرگ کارشکنی می‌کنند. دولت الان در بهترین شرایط فقط حقوق پرسنل وزارت بهداشت را تأمین می‌کند آن هم با اختساب وقت اداری ستادی در حالی که بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت باید 24 ساعته کار کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلسذخیره داروئی ایران
در آستانه تمام شد
ن است
 
 
 
 
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد که ذخایر دارویی کشور رو به اتمام است و کمبود واکسن و کاهش منابع واکسیناسیون در کشور جدی است و طی چند ماه آینده کشور در زمینه تامین واکسن مورد نیاز خود دچار مشکل خواهد شد. به گفته وی بانک مرکزی در شش ماه اخیر تقریبا هیچ ارزی به حوزه سلامت نداده است در حالیکه 600 میلیون دلار ارز مرجع برای واردات خودروهای لوکس اختصاص داده شده و این درحالی است که برای واردات دارو حتی با دلار 3 هزار تومانی و 4 هزار تومانی هم در بانکها و گمرگ کارشکنی می‌کنند.
دولت الان در بهترین شرایط فقط حقوق پرسنل وزارت بهداشت را تأمین می‌کند آن هم با اختساب وقت اداری ستادی در حالی که بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت باید 24 ساعته کار کنند.

دیدار و توطئه مشترک امیر قطر و نخست وزیر اسرائیل خبرنگار روزنامه "سویتسکایا راسیا" در دمشق گزارشی از سوریه ارسال داشته که در این روزنامه منتشر شده است. اهمیت این گزارش نسبتا مشروح درآنست که در آن، پیرامون جنگ کنونی غزه اطلاعاتی مهم وجود دارد. اطلاعاتی که تاکنون هیچ نشریه و یا خبرگزاری به آن ها اشاره نکرده است. او می نویسد: «در طول برگزاری اجلاس سوریه در قطر (هفته گذشته) حکام امارات متحده عربی از سران "اپوزیسیون جدید سوریه" خواستند با شلیک چند راکت به طرف اسرائیل بهانه لازم را برای کشاندن پای اسرائیل به معرکه سوریه فراهم کنند. قبل از اجرای این سناریو حاکم قطر به غزه، در منطقه خود گردان فلسطینی مسافرت کرد و با دست و دلبازی قول کمک های دهها میلیونی به مردم فلسطین داد. در همین سفر بود که (هرچند در خبر ها نیامد) این حاکم دست و دل باز با نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ملاقات کرده و از او نیز خواستند جبهه جدیدی را برای سرنگونی بشار اسد باز کند. او قول داد که در ازای همکاری نظامی اسرائیل با " ائتلاف ضد سوری"، قطر بمدت دوسال نفت و گاز مورد نیاز اسرائیل را بصورت مجانی تامین خواهد کرد. پس از برگزاری اجلاس قطر، گروه های ضد سوری، بعضی از کشورهای جهان از جمله امارات متحده عربی، عربستان، فرانسه، ترکیه و... این تشکل را به عنوان تنها نماینده مردم سوریه به رسمیت شناختند.

دیدار و توطئه مشترک امیر قطر و نخست وزیر اسرائیل
 
 
 
 
 خبرنگار روزنامه "سویتسکایا راسیا" در دمشق گزارشی از سوریه ارسال داشته که در این روزنامه منتشر شده است. اهمیت این گزارش نسبتا مشروح درآنست که در آن، پیرامون جنگ کنونی غزه اطلاعاتی مهم وجود دارد. اطلاعاتی که تاکنون هیچ نشریه و یا خبرگزاری به آن ها اشاره نکرده است.
او می نویسد:
«در طول برگزاری اجلاس سوریه در قطر (هفته گذشته) حکام امارات متحده عربی از سران "اپوزیسیون جدید سوریه" خواستند با شلیک چند راکت به طرف اسرائیل بهانه لازم را برای کشاندن پای اسرائیل به معرکه سوریه فراهم کنند.
قبل از اجرای این سناریو حاکم قطر به غزه، در منطقه خود گردان فلسطینی مسافرت کرد و با دست و دلبازی قول کمک های دهها میلیونی به مردم فلسطین داد. در همین سفر بود که (هرچند در خبر ها نیامد) این حاکم دست و دل باز با نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ملاقات کرده و از او نیز خواستند جبهه جدیدی را برای سرنگونی بشار اسد باز کند. او قول داد که در ازای همکاری نظامی اسرائیل با " ائتلاف ضد سوری"، قطر بمدت دوسال نفت و گاز مورد نیاز اسرائیل را بصورت مجانی تامین خواهد کرد.
پس از برگزاری اجلاس قطر، گروه های ضد سوری، بعضی از کشورهای جهان از جمله امارات متحده عربی، عربستان، فرانسه، ترکیه و... این تشکل را به عنوان تنها نماینده مردم سوریه به رسمیت شناختند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: کبودی‌ها عامل مرگ ستار بهشتی نیست/ "مرگ مشکوک" به جای "قتل"! به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نماینده مسئول پیگیری مرگ وبلاگ نویس زندانی در پی بررسی این پرونده با استفاده از عنوان "مرگ مشکوک" به جای "قتل" اعلام کرده است، کبودی های عامل مرگ ستار بهشتی نمی تواند باشد. به گزارش مهر، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گو با خبرنگاران گفت: با توجه به جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس در روزهای اخیر و سکوت مرگبار مجامع و محافل بین المللی و ضرورت توجه جدی به آلام، نیازهای اولیه و حمایت های انساندوستانه و روحیه بخشی به مقاومت مردم مظلوم غزه، اعزام هیات پارلمانی به غزه قطعی است و اقدامات قانونی آن در حال پیگیری است. نقوی حسینی گفت: در جلسه امروز کمیسیون دواتگری عضو کمیسیون و مسئول پیگیری موضوع مرگ ستار بهشتی گزارشی از آخرین بررسی ها ارائه کرد. وی با استفاده از عنوان "مرگ مشکوک" به جای "قتل" اعلام کرد بررسی ها ادامه دارد و گزارش نمونه برداری و آزمایشات پزشکی تاثیر بسزایی در نتیجه بررسی ها خواهد داشت چون کبودی ها عامل مرگ وی نمی تواند باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: کبودی‌ها عامل مرگ ستار بهشتی نیست/ "مرگ مشکوک" به جای "قتل"!


به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نماینده مسئول پیگیری مرگ وبلاگ نویس زندانی در پی بررسی این پرونده با استفاده از عنوان "مرگ مشکوک" به جای "قتل" اعلام کرده است، کبودی های عامل مرگ ستار بهشتی نمی تواند باشد.
به گزارش مهر، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گو با خبرنگاران گفت: با توجه به جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس در روزهای اخیر و سکوت مرگبار مجامع و محافل بین المللی و ضرورت توجه جدی به آلام، نیازهای اولیه و حمایت های انساندوستانه و روحیه بخشی به مقاومت مردم مظلوم غزه، اعزام هیات پارلمانی به غزه قطعی است و اقدامات قانونی آن در حال پیگیری است.
نقوی حسینی گفت: در جلسه امروز کمیسیون دواتگری عضو کمیسیون و مسئول پیگیری موضوع مرگ ستار بهشتی گزارشی از آخرین بررسی ها ارائه کرد.  وی با استفاده از عنوان "مرگ مشکوک" به جای "قتل" اعلام کرد بررسی ها ادامه دارد و گزارش نمونه برداری و آزمایشات پزشکی تاثیر بسزایی در نتیجه بررسی ها خواهد داشت چون کبودی ها عامل مرگ وی نمی تواند باشد.