Tuesday, May 24, 2011

احمدی نژاد و ضرغامی ممنوع التصویرش کرده بودند

احمدی نژاد و ضرغامی ممنوع التصویرش کرده بودند

دروازه بان استقلال ایران

برای همیشه خاموش شد!

ناصر حجازی دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران كه به "جنتلمن فوتبال" ایران شهره بود درگذشت. با درگذشت او یك بار دیگر خاطره درخشش‌های او در بازی های ملی و بین‌المللی و بویژه در المپیك 1976 مونترال در ذهن مردم ایران زنده شد. حجازی ستون اصلی صعود ایران به جام جهانی 1978 آرژانتین بود كه ایران برای نخستین بار بدان راه یافت. وی بعدها نیز در مقام مربی همچنان به فوتبال و ورزش ایران خدمت كرد و درخشید.



ناصر حجازی بازیكن تیم استقلال بود و تا به آخر به این تیم وفادار ماند ولی همه پیشكسوتان فوتبال ایران اعم از استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم ها به او احترام می گذاشتند و در دل همه ورزشكاران جای داشت.



در اوج شلتاق دار و دسته احمدی نژاد و نیاز مالی كه حجازی بدلیل هزینه های بیماری اش گرفتار آن بود، 5 میلیون تومان رحیم مشایی را كه برای تبلیغات و گرفتن عكس سراغ او آمده بود نپذیرفت و برعكس از دیدار صمیمانه سید حسن خمینی تقدیر كرد. پس از آن بود که دیگر ورزشكاران پرسپولیس و استقلال نیز باوجود فشارهای حكومتی به دیدار حسن خمینی رفتند.



آخرین ایستادگی حجازی مربوط به هدفمندی یارانه ها بود كه او را به فریاد آورد: "آمده‌اند و یارانه‌ها را قالب کرده‌اند. زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است. خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آن ها اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم. دولت می‌گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می‌کنیم، مگر مردم گدا هستند؟ مردم ایران روی گنج نفت و گاز خوابیده‌اند."



سخنانی كه او را در تلویزیون ممنوع التصویر كرد و با واكنش تند هواداران دولت روبرو شد كه از حجازی خواستند پایش را از گلیمش درازتر نكند. واكنشی كه با ریشخند ناصر حجازی روبرو شد.



پیکرناصر حجازی چهارشنبه ازمقابل ورزشگاه آزادی به سمت بهشت زهرا تشییع می شود و سید حسن خمینی بر آن نماز خواهد خواند.

بعد از ظهر دیروز صورت گرفت

بعد از ظهر دیروز صورت گرفت


بازداشت غافلگیرانه

نزدیک ترین اطرافیان احمدی نژاد





شب گذشته در برخی محافل سیاسی تهران، اخباری در باره بازداشت غافلگیرانه چند تن از مقامات دولت احمدی نژاد دهان به دهان شد. این افراد، بدون اطلاع احمدی نژاد، بعد از ظهر دیروز در تهران بازداشت شده اند و بدنبال اعتراض های احمدی نژاد، با وی تفاهم شده که اسامی آنها و همچنین اسناد و مدارکی که بموجب آنها این بازداشت ها انجام شده، فعلا بصورت خبر منتشر نشود! در همین محافل از نزدیک ترین همکاران احمدی نژاد بعنوان افرادی که در جمع بازداشتی های دیروز بوده اند نام برده شده که تا گزارش صحت دقیق این نام ها، از انتشار آن ها خودداری می کنیم!

اتحادیه اروپا نام تحریم‌شدگان جدید ایرانی را اعلام کرد

اتحادیه اروپا نام تحریم‌شدگان جدید ایرانی را اعلام کرد


بی بی سی : اتحادیه اروپا، نام افراد و حدود ۱۰۰ نهاد جدیدی را که روز گذشته به ظن ارتباط با برنامه هسته ای ایران مشمول تحریم شده اند، اعلام کرد.



وزرای خارجه ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا، روز دوشنبه دوم خرداد (۲۳ مه) این تحریم ها را علیه ایران تصویب کردند.



شرکتهای کوچک و بزرگ صنعتی، مثل شرکتهای صدرا و گروه صنعتی ندا، نهادهای وابسته به سپاه پاسداران مانند بنیاد تعاون، بانک مهر و بانک انصار و موسسه های مالی و کشتیرانی، از جمله نهادهای هستند که در فهرست جدید تحریم شدگان قرار گرفته اند.



اتحادیه اروپا در تصمیم جدید خود ممنوعیت سفر علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران را که در زمان ریاست او بر سازمان انرژی اتمی ایران اعمال شده بود، تعلیق کرده است.



بنا به تصمیم اتحادیه اروپا، چهار نفر از مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران مشمول تحریم‌هایی از قبیل ممنوعیت سفر به کشورهای اروپایی و مسدود کردن دارایی‌هایشان شده اند.



محمد احمدیان، ناصر رستخواه، بهزاد سلطانی و مسعود اخوان فرد چهار معاون رئیس سازمان انرژی اتمی هستند که این تحریم ها در خصوص آنها اعمال خواهد شد.



همچنین نام محمد حسین داجمر، مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی در فهرست جدید اتحادیه اروپا گنجانده شده است.



چندین شرکت حمل و نقل وابسته به کشتیرانی ایران نیز از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده اند.

پالایشگاه آبادان 15 روزه بازسازی می شود"/ تعداد کشته شدگان افزایش یافت

پالایشگاه آبادان 15 روزه بازسازی می شود"/ تعداد کشته شدگان افزایش یافت


مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از بازسازی کامل واحدهای آسیب دیده پالایشگاه نفت آبادان تا 15 روز آینده خبر داده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ضیغمی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران امروز پس از وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در پالایشگاه آبادان از بازسازی کامل واحدهای آسیب دیده این پالایشگاه نفت حداکثر در مدت 15 روز خبر داده است.



از سوی دیگر پیگیریهای خبرنگار مهر نشان می دهد که تعداد کشته شدگان حادثه امروز در پالایشگاه نفت آبادان به چهار نفر افزایش یافته است. ضمن آنکه تاکنون مداوای 13 نفر از مجروحان به صورت سرپایی انجام شده است.



تعداد مجروحان بستری شده این حادثه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما گزارشهای غیر رسمی از مجروحیت و سوختگی شدید بیش از 20 نفر حکایت دارد.



در حال حاضر محدوده یک هاله و توده هوا سیاه رنگ در سطح پالایشگاه آبادان در حال کوچکتر شدن است و پیش بینی می شود تا ساعات آینده به طور کامل از بین برود.



در همین حال در ساعات اولیه حادثه در پالایشگاه ابادان یک توده گاز در سطح شهر آبادان پراکنده شده بود که در شرایط فعلی انتشار این توده گاز سمی به طور کامل از بین رفته است.



هم اکنون فضای شهر آبادان و خرمشهر کاملا عادی بوده ضمن انکه با حضور مسئولان دستگاههای مختلف در سطح پالایشگاه نفت دلایل اصلی بروز این حادثه در مرحله کارشناسی و بررسی است

خبرهای کوتاه: دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم برای شرکت در مراسم ناصر حجازی/ رفسنجانی هم درگذشت حجازی را تسلیت گفت!/ رکورد پیامک برنامه نود تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی شکسته شد

خبرهای کوتاه: دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم برای شرکت در مراسم ناصر حجازی/ رفسنجانی هم درگذشت حجازی را تسلیت گفت!/ رکورد پیامک برنامه نود تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی شکسته شد


دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم برای شرکت در مراسم ناصر حجازی



جرس: شورای هماهنگی راه سبز امید با انتشار اطلاعیه ای ضمن تسلیت درگذشت ناصرحجازی، از مردم ایران دعوت کرد با شرکت در آیین های بزرگداشت وی، مراتب قدردانی ملت از قهرمانان خود را ابراز دارند.

به گزارش جرس، متن کامل این اطلاعیه بشرح زیر است:



قهرمانان ملی و مردمی بخشی از هویت هر ملتی را تشکیل می دهند و بزرگداشت آنها وظیفه ای همگانی است.

شورای هماهنگی راه سبز امید درگذشت قهرمان ملی و مردمی ناصر حجازی را به مردم ایران، جامعه ورزشی و بویژه خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کند و از مردم شریف ایران دعوت می نماید با شرکت در آیین های بزرگداشت این عزیز، مراتب قدردانی ملت از قهرمانان خود را ابراز دارند.

۳ خرداد ۱۳۹۰



رفسنجانی هم درگذشت حجازی را تسلیت گفت



مهر: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت ناصر حجازی به شرح زیر است:



« انالله و انا الیه راجعون



خبر درگذشت آقای ناصر حجازی موجب تأسف و تأثر خاطر گردید.

مصیبت وارده را به جامعه ورزشی ایران بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت، می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور که از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار فوتبال ایران بود علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسألت می‌کنم.»

مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر حجازی از ساعت 8:30 دقیقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد و پس از دور افتخار زدن در ورزشگاه و خواندن نماز توسط حجه الاسلام سیدحسن خمینی بر روی محوطه چمن ورزشگاه، پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری در قطعه نام آوران به بهشت زهرا منتقل خواهد شد.



رکورد پیامک برنامه نود تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی شکسته شد



به گزارش مشرق و به نقل از دنیای صنعت، برنامه دوشنبه شب نود رکورد تعداد ارسال پیامک تلویزیون را که در دست خود بود بار دیگر شکست.

برنامه این هفته نود که تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی قرار داشت شب گذشته شاهد ارسال بیش از چهار میلیون و پانصد هزار پیامک بود.

فردوسی پور مجری برنامه نود که خود نیز در غم درگذشت اسطوره دروازه بانی فوتبال کشور سیاه پوش شده بود، شب گذشته پیامک برنامه خود را تغییر داده و با یاد ناصر حجازی طراحی کرد.

در این نظر سنجی مردم به یاد حجازی عدد یک را به شماره پیامک برنامه نود ارسال کردند تا یاد او را زنده نگه دارند.

لازم به ذکر است ناصر حجازی روز دوشنبه درگذشت.

سایت دبکا : احمدی نژاد از ترور جان سالم به در برد

سایت دبکا : احمدی نژاد از ترور جان سالم به در برد


سایت اسرائیلی دبکا در خبری با عنوان"احمدی نژاد از ترور جان سالم به در برد" نوشت: در طی سفر احمدی نژاد به آبادان برای افتتاح طرحی در پالایشگاه آبادان انفجاری رخ داد که حداقل دو نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند. گزارش شده است که این انفجار به دلایل فنی رخ داده است.



به گزارش انتخابEntekhab.IR، دبکا به نقل از منابع ایرانی خود ادعا کرد: انفجار زمانی رخ داد که احمدی نژاد دکمه ای را فشار داد که قسمتی در پالایشگاه را فعال نماید. آن قسمت، قبل از اینکه رئیس جمهور ایران به آنجا برای افتتاح بیاید، باید تست شده باشد و حتی راه اندازی شده باشد تا در هنگام افتتاح مشکلی پیش نیاید.



یک کنفرانس خبری به سرعت در تلویزیون به نمایش در امد که در آن احمدی نژاد به سئوالات در مورد پالایشگاه آبادان پاسخ می داد. این اقدام برای جلوگیری از پخش اخباری در مورد اینکه او ترور شده است، انجام شد.



التبه احمدی نژاد در طی این کنفرانس خبری به انفجار اشاره ای نکرد.