Tuesday, May 24, 2011

احمدی نژاد و ضرغامی ممنوع التصویرش کرده بودند

احمدی نژاد و ضرغامی ممنوع التصویرش کرده بودند

دروازه بان استقلال ایران

برای همیشه خاموش شد!

ناصر حجازی دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران كه به "جنتلمن فوتبال" ایران شهره بود درگذشت. با درگذشت او یك بار دیگر خاطره درخشش‌های او در بازی های ملی و بین‌المللی و بویژه در المپیك 1976 مونترال در ذهن مردم ایران زنده شد. حجازی ستون اصلی صعود ایران به جام جهانی 1978 آرژانتین بود كه ایران برای نخستین بار بدان راه یافت. وی بعدها نیز در مقام مربی همچنان به فوتبال و ورزش ایران خدمت كرد و درخشید.



ناصر حجازی بازیكن تیم استقلال بود و تا به آخر به این تیم وفادار ماند ولی همه پیشكسوتان فوتبال ایران اعم از استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم ها به او احترام می گذاشتند و در دل همه ورزشكاران جای داشت.



در اوج شلتاق دار و دسته احمدی نژاد و نیاز مالی كه حجازی بدلیل هزینه های بیماری اش گرفتار آن بود، 5 میلیون تومان رحیم مشایی را كه برای تبلیغات و گرفتن عكس سراغ او آمده بود نپذیرفت و برعكس از دیدار صمیمانه سید حسن خمینی تقدیر كرد. پس از آن بود که دیگر ورزشكاران پرسپولیس و استقلال نیز باوجود فشارهای حكومتی به دیدار حسن خمینی رفتند.



آخرین ایستادگی حجازی مربوط به هدفمندی یارانه ها بود كه او را به فریاد آورد: "آمده‌اند و یارانه‌ها را قالب کرده‌اند. زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است. خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آن ها اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم. دولت می‌گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می‌کنیم، مگر مردم گدا هستند؟ مردم ایران روی گنج نفت و گاز خوابیده‌اند."



سخنانی كه او را در تلویزیون ممنوع التصویر كرد و با واكنش تند هواداران دولت روبرو شد كه از حجازی خواستند پایش را از گلیمش درازتر نكند. واكنشی كه با ریشخند ناصر حجازی روبرو شد.



پیکرناصر حجازی چهارشنبه ازمقابل ورزشگاه آزادی به سمت بهشت زهرا تشییع می شود و سید حسن خمینی بر آن نماز خواهد خواند.

No comments:

Post a Comment