Saturday, June 3, 2017

حداد عادل: اگر رئیسی حکم قتل هم صادر کرده، باید ممنون‌اش بود غلامعلی حداد عادل در مراسم ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت: "آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده رای نمی‌دهند. یعنی اینطور باید رقیب خود را از میدان به در کرد؟ اتفاقا آقای رییسی در همه عمر قضایی خود یک حکم قتل هم صادر نکرده است. بر فرض اینکه کسی قاضی بود حکم قتل چه کسی را صادر کرد؟ مگر غیر این است که شما در زیر پوست مردم قصه منافقین را مطرح کردید. آیا نباید ملت از همه کسانی که شر این‌ها را از سر مردم کم کردند ممنون باشند." حداد عادل با "ساختارشکنانه" خواندن صحبت‌های حسن روحانی در رقابت‌های انتخاباتی گفت: "قرارنیست برای به دست آوردن رای بگوییم اگر رقیب من پیروز شود در پیاده رو دیوار می‌کشند. آن مردمی که می‌خواهند رای دهند از خود می‌پرسند آیا همچین اعتقادی داریم؟ یعنی ۱۶میلیونی که به رییسی رای دادند می‌گویند آیا حق بوده که به چنین افکاری متهم شوند؟" این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که در رقابت‌های انتخاباتی "پیروزی رقیب" را پیش‌بینی می‌کردیم، از ۱۶ میلیون رای ابراهیم رئیسی به عنوان "سرمایه‌ای برای آینده" یاد کرد.

حداد عادل: اگر رئیسی حکم قتل هم صادر کرده، باید ممنون‌اش بود
غلامعلی حداد عادل در مراسم ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت: "آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده رای نمی‌دهند. یعنی اینطور باید رقیب خود را از میدان به در کرد؟ اتفاقا آقای رییسی در همه عمر قضایی خود یک حکم قتل هم صادر نکرده است. بر فرض اینکه کسی قاضی بود حکم قتل چه کسی را صادر کرد؟ مگر غیر این است که شما در زیر پوست مردم قصه منافقین را مطرح کردید. آیا نباید ملت از همه کسانی که شر این‌ها را از سر مردم  کم کردند ممنون باشند."
حداد عادل با "ساختارشکنانه" خواندن صحبت‌های حسن روحانی در رقابت‌های انتخاباتی گفت: "قرارنیست برای به دست آوردن رای بگوییم اگر رقیب من پیروز شود در پیاده رو دیوار می‌کشند. آن مردمی که می‌خواهند رای دهند از خود می‌پرسند آیا همچین اعتقادی داریم؟ یعنی ۱۶میلیونی که به رییسی رای دادند می‌گویند آیا حق بوده که به چنین افکاری متهم شوند؟"
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که در رقابت‌های انتخاباتی "پیروزی رقیب" را پیش‌بینی می‌کردیم، از ۱۶ میلیون رای ابراهیم رئیسی به عنوان "سرمایه‌ای برای آینده" یاد کرد.