Monday, February 22, 2010

راه اندازي قرارگاه مبارزه با جنگ نرم دراستان اصفهان

ایلنا:معاون سياسي-امنيتي استاندار اصفهان از راه‌اندازي قرارگاه مبارزه با جنگ نرم دراستان اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا محمد مهدي اسماعيلي صبح امروز در نشست رسانه‌اي خود با خبرنگاران دراين باره اظهار داشت: اين قرارگاه به منظور رصد كردن فعاليت دشمنان در فضاي مجازي ايجاد مي شود چرا كه عمده فعاليت اين افراد از طريق فضاي اينترنت است.
وي ادامه داد: درحال حاضر اشراف خوبي بر فضاي اينترنتي موجود و محتواي سايت‌ها داريم و با جرايم مشهود اين حوزه مقابله خواهيم كرد.
معاون استاندار اصفهان، كميسيون ساماندهي فضاي سايبر و الكترونيك را از جمله كميسيون هاي فعال استانداري اصفهان دانست و تصريح كرد: درحال حاضر درصدد تقويت فعاليت‌هاي اين كميسيون هستيم.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 05:48:14 توسط سینا
خنده دار اینجاست که اکثر سایتهای این اشغالگران اصلش توی آمریکاست فارس نیوز پاسداران اشغالگر DNS سرور در دست My Domain امریکاست. آمریکا محافظ سایت سپاه پاسداران!!

بیانیه جدید کروبی : رفراندوم برای پایان دادن به حاکمیت شورای نگهبان / حاکمیت یک میتینگ در یکی از میادین بزرگ تهران برگزار کند، به ما هم در بیابان و کو

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در پیامی به ملت ایران در خصوص حوادث روز ۲۲بهمن بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به نقل از سحام نیوز به شرح ذیل صادر نمود:

بسمعه تعالی

مردم بزرگ و آزاده ایران

از حضور فراگیر و گسترده شما به رغم فشارهای امنیتی و فضای بسته سیاسی حاکم در مراسم ۲۲ بهمن امسال عمیقا سپاسگزارم. امسال اگرچه مراسم ۲۲ بهمن با دعوت همه جناح‌های سیاسی و شخصیت‌ها و مراجع عظام، با امید گشایش روزنه‌هایی به سوی حل بحران و مشکلات ملی انجام پذیرفت، اما متاسفانه جریان تمامیت‌خواه و خشونت‌طلب می‌کوشد با استفاده از صدا و سیما و رسانه‌های دولتی و شبه‌دولتی خود، با بی‌اخلاقی تمام و وارونه‌سازی واقعیت و پنهان‌کردن وحشی‌گری‌های جانبی و فضای امنیتی حاکم بر این راهپیمایی، آن‌را به نفع خود مصادره کند. جریان خشونت‌طلب می‌خواهد از این راهپیمایی که با حضور عظیم اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان امکان پذیر شد، برای پاک‌کردن آثار ناشی از زندانی‌کردن‌ها و جنایت‌ها و شکنجه‌ها و کشتارهای خیابانی بهره برد. می‌خواهد چادری از مغلطه و کژنمایی بر این جنایات و وحشی‌گری‌های خود بکشد. راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال درحالی برگزار شد که نیروی‌های نظامی و امنیتی، تهران را به یک پادگان تبدیل کرده‌بودند. آن‌ها با هر حرکت و نشانه‌ای از عدم موافقت با وضع موجود، به‌شدت برخورد‌ می‌کردند و آن‌را خفه می‌کردند. طرفه آن‌که، حتی یک تصویر از این همه لشگرکشی و پرتاب نارنجک‌های اشک‌آور و ضرب و شتم شما مردم، در رسانه‌های داخلی نشان داده‌نشد! گویا چشمانشان، با پرده‌هایی از گمراهی پوشیده شده که گمان می‌کنند که توانسته‌اند بر خاطره جمعی مردم پرده فراموشی بکشند و با مصادره تمام و کمال این مراسم ملی و مذهبی و انقلابی به نفع خود، مستمسکی برای ادامه جریان «سلب حقوق حقه مردم» فراهم کنند. حال آن‌که بدون دعوت جریان‌های سیاسی و حضور مردمی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، به راهپیمایی بی‌رمق یگان‌های نظامی و امنیتی تبدیل می‌شد و امکان چنین بهره‌برداری تبلیغاتی برای ایشان فراهم نمی‌آمد.

همه ما می‌دانیم که حضور شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به یقین نه به دلیل علاقه‌تان به سیاست‌های سرکوب و پرکردن زندان‌ها که به‌دلیل علایق ملی و عشق‌تان به ایران، انقلاب و امام بود. شما مردم خوب کشورمان در راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی شرکت نکردید تا با کتک‌زدن مردم بیعت کنید. شما مردم مومن کشور ما بهتر از هرکسی می‌دانید که ریختن خون بی‌گناهان با مبانی دین و اخلاق‌تان سازگار نیست. مگر مولای ما علی (علیه‌السلام) برای تقویت حکومت خود زندان‌هایش را پرمی‌کرد؟ شما مردم شهید داده کشورمان، راضی به سرپوش گذاشتن روی جنایات کهریزک و مجتمع سبحان و خوابگاه‌های دانشجویی و بی‌حرمتی به مراجع نیستید و حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم، تاییدی بر آن جنایات نبوده‌است. با این‌حال کسانی که حداکثر تلاش خود را برای مهندسی تظاهرات ۲۲ بهمن به‌کار بردند و از سراسر کشور با صدها اتوبوس و قطار نیرو به تهران اعزام کردند، باید دلیل خالی ماندن میدان آزادی را به هنگام سخنرانی، علی‌رغم استفاده از این همه نیرو و بسیج نیروهای انتظامی و نظامی خود توضیح دهند. مگر می‌شود تصور کرد که مردمی چنین فهیم، دلیل حضور ده‌ها‌هزار نفری نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان‌ها را ندانند؟ آیا فکر می‌کنند مردم فشار نیروهای انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل، برای جلوگیری از پیوستن خدمتگزاران نظام و ایران به خیل خروشان‌شان را نمی‌بینند؟ آیا تصور می‌کنند که مردم متوجه ترس و ضعف حاکمیت نشده‌اند؟

مردم عزیز، حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قابل تحلیل نیست، مگر آن‌که صف‌آرایی‌های دو گرایش عمده در این تظاهرات، مستقل از هم، نمایش داده و ارزیابی شود. ما با دوگرایش روبرو هستیم. یکی گرایشی است که از حق اجتماع و راهپیمایی مردم که در اصل ۲۷ قانون اساسی نیز بر آن تصریح شده، می‌هراسد و برای‌همین روز راهپیمایی ملی، تهران را به پادگان تبدیل می‌کند. گرایشی که فقط حضور طرفداران خود را در راهپیمایی برمی‌تابد و ملت را مجموعه‌ای از افراد طرف‌دار و تابع خود می‌داند و بقیه مردم را، حتی اگر اکثریت نیز باشند، خس و خاشاک می‌خواند. اما سوی دیگر، گرایشی است که شما را با همه تنوع و رنگارنگی اعتقادی‌تان، فارغ از ویژگی‌های جنسیتی و قومیتی و فرهنگی و طبقاتی، به رسمیت می‌شناسد. گرایشی که مردم را نه صرفا به میدان آزادی، بلکه به نشستن سر سفره آزادی فرامی‌خواند. لذا برای ازمیان رفتن پرده‌های گمراهی از جلوی دیدگان جریان تمامیت‌خواه، براساس آموزه‌های مرادم امام خمینی(ره)، دو پیشنهاد دارم. پیشنهاد اولم این است که همان‌طور که حضرت امام در سال ۱۳۴۱ فرمود «حاکمیت یک میتینگ در یکی از میادین بزرگ تهران برگزار کند، به ما هم در بیابان و کویر قم اجازه متینگ بدهند»، می‌خواهم براساس حق مسلم مردم، طبق اصل ۲۷ قانون اساسی، مجوز بدهند که در میدانی از تهران راهپیمایی از طرف ما برگزار شود تا اقلیت و اکثریت مشخص شود. امنیتش را هم خودمان تامین می‌کنیم و تضمین می‌دهیم که این راهپیمایی با پرهیز از هرگونه شعار ساختارشکن برگزار شود؛ یک راهپیمایی آزاد، آن‌هم یک‌بار برای همیشه، تا وزن هر گرایش در جامعه ما، بی‌فشار و تهدید روشن شود.

اما پیشنهاد دوم: درحالی‌که جریان تمامیت‌خواه می‌خواهد راهپیمایی ۲۲ بهمن را به رفراندومی برای تایید سیاست‌های خشونت‌آمیز و ضدمردمی خود تبدیل کند، پیشنهاد می‌کنم که براساس اصل ۵۹ قانون اساسی، رفراندومی برای برون‌رفت از بحران برگزار شود تا به حاکمیت شورای نگهبان پایان دهد. دخالت‌هایی که به‌نام نظارت استصوابی، حاکمیت مردم را نشانه گرفته‌است و حتی از نظارت استصوابی هم پا را فراتر گذاشته‌است. این دخالت‌هاست که مانع برگزاری یک انتخابات آزاد ریاست‌جمهوری و تشکیل یک مجلس خبرگان و شورای اسلامی مستقل می‌شود. این چگونه مجلس مستقلی است که نمایندگان ملتش، از ترس نظارت شورای نگهبان، مجبورند که هربار بیانیه‌هایی برای محاکمه دلسوزان کشور تنظیم می‌شود، آن‌را امضا کنند؟ کارنامه انتخابات دهم ریاست جمهوری نشان داد که این، تنها رفراندوم است که می تواند راهگشای ما برای عبور از این تنگناها باشد. در کنار حضور مجلسی مستقل است که اصول مربوط به منافع و حقوق اساسی ملت مانند آزادی رسانه‌ها و مطبوعات، اصلاح شرایط برگزاری دادگاه‌های سیاسی و … هم تامین می‌شود. و نیز این گونه مجلسی، فارغ از سایه حاکمیت شورای نگهبان است که وزن نیروهای سیاسی در جامعه را روشن خواهد کرد، نه جوسازی و تمهیدات دولتی و هزینه‌های میلیاردی، چنان‌که در ۲۲ بهمن امسال دیدیم.

والسلام

مهدی کروبی



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:51:32 توسط abdi
آقاي كروبي رژيم خامنه اي نه تنها نشان داده كه با هيچگونه رفراندومي موافق نيست حتي عليرغم نص صريح قانون اساسي به صراحت اعلام كرده كه سبزها بدون مجوز حق را هپيمائي ندارند ؟! مجوزي كه آن نيز هرگز صادر نخواهد شد اما اراذل و اوباش و مشتي عامي و خرافي نه تنها به مجوز نياز ندارند بلكه با خيال راحت و در سايه نيروهاي نظامي امنيتي و تمامي امكانات عمومي و دولتي با چاشني انواع ساندويچ و ميوه و نوشيدني هاي مختلف و...حق راهپيمائي دارند. بنابراين با توجه به اينكه خود نيز دانسته پيشنهادهايي ارائه ميكنيد كه پيشاپيش نتيجه و عكس المعل آنرا از جانب رژيم ميدانيد عملا درجا زده و جنبش كه اميد به راهكارهاي شما چشم دوخته بدون تحرك درجا خواهد زد٠ آقاي كروبي شما و آقاي موسوي دو راه پيش روي داريد يا تسليم شويد و يا مخفي شويد و جنبش را رهبري كنيد اگر تسليم شديد نه تنها به ملت ايران خيانت كرده ايد بلكه قطعا روزي قرباني انتقام و نفرت ديكتاتور خواهيد شد.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:45:28 توسط rad
دست برداريد ازاين سياست هاي خاينانه٠ موسوي و كروبي دست بوس خميني جلاد بودند و هستند٠ ظرفيته مبارزه اين طرفداران رژيم اسلامي همين مقدار است و به جايي نمي رسد٠ اكثر پوچمغزان مذهبي خميني خونخوار را قبول دارند٠ مگر از اين طرز تفكر ميشود انتظار ازادمنشي داشت؟ چند چهره سياسي مبارز ميشناسيد كه سابقه پاك با شرف خالص ايراني داشته باشد؟ و متاسفانه بدليل ضعف و حافظه سياسي فراموش ميكنيم كه اين فرصت طلبان هنوز به گول زدن مشغولند٠ ان روزها كه اعتقاد به شياد خميني داشتند ايا براي قدرت بود يااعتقاد قلبي؟ در هر صورت اين افراد خاين بودند و اين ذهنيت شرم اور هميشه در وجودشان هست٠ فقط با رسيدن به ازادي ميتوانيم خيانت و چاپلوسي را از فرهنگ مان بشوريم٠ نابود باد كليت رژيم اسلامي٠

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:25:35 توسط كمال
اين نظرات كروبي به معني مشروطه در برابر مشروعه! رفراندم زير نظر سازمان ملل براي اينده ايران وايراني بهترين راه حل است! خوب است ببينيم كيهان و شريعتمداري چه ميگويند! لابد اينرا زير سر امريكا و انگليس ميدانند٠ شيخ كروبي زدي تو خال برو كه ملت ايران پشتت ايستاده!

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 14:14:56 توسط فريد
كروبي حرفهاي خوبي ميزنه ولي يك جوراي ملت ايران وقتي يك نفر رو تو لباس آخوندي ميبينن حالشون بد ميشه متاسفانه اين رژيم تصميم گرفته به هر قيمت كه شده باقي بماند. فكر نكنم جهان حاضر باشد علي خامنه اي موشكهاي اتمي داشته باشد تو اگر جاي اوباما بودي چكار ميكردي.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:45:09 توسط حجت
آقای کروبی، بارها من شمارا نصیحت کردم که این لباس را از تنت در بیاور و همچون بزرگانی مانند تقی زاده و مرحوم کسروی جامه آدمی بپ.ش و شچاعت لری خود را در راه در آوردن این ملت از زیر یوغ دین فروشان بکار بگیر، حال آنکه شما گویا خود در این منجلا آخوندی دچار باور شده ای که شاید راستی راستی خبری باشد. آقا مهدی باور کن خبری نیست و پایه شما در شن روان و دروغگوئی کاشته شده و نه ولایت فقیهی هست و نه نوع دیگر و بیخود با موسوی همراه نشو که شاید ولایت فقیه را حفظ کنی و اگر چنی شود این پنبه را از گوشت بیرون ک که روزی تورا بر این تخت بنشانند زیرا تو دور سفیدی و دور سیاهان مقدمند وگرنه مرحوم منتظری زود تر جانشین دور دوم امامان دوازده گانه میشد. آقا جان گیرم شورای نگهبان را بر چیدی و نام جدیدی بر آن نهادی؟ مردم اصل مسخره ولایت فقیه و ایده های آن جنایتکار خمینی را نمیخواهند شورای نگهبان که قابل بحث نیست. لطفاً شما و موسوی کنار بروید. 22 بهمن را از مبارزان گرفتید، دستخوش مبارزان ما خود میدانند چه میخواهند و بشما اختیاجی ندارند. درود بر ضد ولایت بر مردم عاقل و بالغ.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:21:55 توسط حمید - س
... ایران را می‌کنید ، این شما بودید و هستید که پیش از این اعلامیه صادر کردید و با برادر دروغگو تر از خودتان اقای موسوی همصدا شدید که عاشورای سرخ مردمی را عوامل بیگانه براه انداختند و کار شما نبود! حال میخواهید مردم را با سکوت به بیابانها بکشانید؟ اگر آن امامتان از سر شوخ مزاجی چیزی گفت تا شاه را به سخره کشد، تو شیخ باورت شده که این لطیفه گویی امام جاهلت عین مبارزه است و به تقلید کمر بسته یی! آنچه که در ۲۲ بهمن با مردم کردی بس نبود؟ حال با پر روئی آنرا به حساب رسمی‌ امامت هم واریز میکنی‌؟ اگر تو شیخ یک ذره هم از آن خا..ه که امام دجالت داشت تو داشتی بجای بیابانها، خیابانها را بر می‌‌گزیدی. حمید - س

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:21:18 توسط حمید - س
باز این شیخ "لر" ما خواب نما شده و باز هم خواب‌های تکراری! اگر تا دیروز از ولی‌ فقیه اجازه میخواست تا میتینگی در گوشه کنار تهران بر پا کند و هفته‌ها به انتظار مینشست و خبری از اجازت فقیه نبود، اینبار کمر همت بسته و از فقیه میخواهد که اگر خیابان جای تظاهرات نیست پس بیابان را به او ببخشد که امامش خمینی نیز چنین از شاهش طلب کرده بود! یکی‌ نیست به این شیخ با ادب، قانون شناس ، مطیع ولایت فقیه، سر و جان سپرده جمهوری اسلامی، طرفدار اصلاحات فرمایشی از نوع انقلابات سبز، سفید، نارنجی و از همه رنگش اما نه از نوع سرخش بگوید آخه شیخ رو هم خوب چیزیست اما پر روئی هم حدی دارد، تا کی میخواهی با این چرندیات که حتی دیگر برای دولت احمدی نژاد هم رنگی‌ ندارد مردم را فریب بدهی. اگر کمی‌ انصاف و وجدان در آن تن‌ پوشیده در عبای فریب و عمامه دروغ و تزویرتان بود باید اعتراف میکردید که این شما بودید و هستید که با سیاست مدارا و مماشات این رژیم اسلامی را از ضربه مردم حراست کرده‌اید و می‌کنید، این شما هستید که هنوز برای اینکه به مقام رهبر ولایت کثافت و نجاست شما برنخورد از محضر ایشان تقاضای میتینگ آنهم در کویر...

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:16:27 توسط راننده تاكسي
فرهاد عزيز تمام مردم دنيا رنگ سبز جنبش رو ديدند ٠ شماخواب بوديد٠ در صمن شيرين عباد ي هم مقبوليت داخلي داره ٠ هم در سطح جهاني نفود داره ٠

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:01:35 توسط آرش*
آقای کروبی:عدم موافقت با شما چنین است : شما دوباره تقاضای برقراری حکومتی از جمهوری اسلامی می‌کنید که مردم در طی این ۳۱سال مخالفت آنرا با هزاران هزار کشته و مصائب دیگر پرداخته اند ،خواست‌های شما بیشتر از سراب‌های تخیلی اوایل انقلاب نیست...سئوال دوم اینکه شما توانایی حتّی دفاع از خود را را در مقابل این حکومت ندارید: " ..حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه أی: سلام علیکم،بنا‌ به ابراز نگرانی حضرت عالی‌ مبنی بر نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و صلاح دید شخص شما بر ابقا جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد بر سمت ریاست جمهوری در این برهه حساس زمانی‌، لذا کلیه امور به گونه أی برنامه ریزی شد که نتیجه اعلام شده آنگونه که به صلاح نظام و انقلاب باشد به اطلاع عموم برسد و تمامی‌ تدابیر لازم برای حوادث احتمالی‌ بعد از انتخابات دیده شده و سران احزاب و نامزد‌های انتخاباتی تحت نظر شدید میباشند .لذا صرفا جهت اطلاع نتیجه واقعی‌ آرای اخذ شده را به صورت مکتوب به عرض میرساند..مجموع آرا اخذ شده :مجموع آرا اخذ شده :۴۳۰۲۶۰۷۸-- میر حسین موسوی-۱۹۰۷۵۶۲۳--کروبی- ۱۳۳۸۷۱۰۴--محمود احمدی نژاد-۵۶۹۸۴۱۷-- ....

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:45:11 توسط manochehr
من كه ديگز گول آخوند را نخواهم خورد حگم حكومتي يادتان هست

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:27:56 توسط keyvan
کروبي ميگه تامین می‌کنیم و تضمین می‌دهیم که این راهپیمایی با پرهیز از هرگونه شعار ساختارشکن برگزار شود؛ خوب شعار ساختارشکن يعني که نگي مرگ بر اصل ولايت فقيه نگي دين از سياست جداس از لغو حجاب اجباري صحبتي نشه

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:17:41 توسط خسرو
...براساس آموزه‌های مرادم امام خمینی(ره)،... آقايون و خانمهاى سبز پرست كه سنگ امثال اين شيخك رو به سينه ميزنند نوش جان كنندحالا! روشنتر و رك تر از اين بگه كه من قصدم عوض كردن پالون خره؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:04:37 توسط سمکو
عشق أمام؟ کدام عشق؟ ما عاشق کسی نمی شویم که‌ زندگی ما را به‌ جحنم تبدیل کرد. خمینی یک وبائی بود که‌ تخمه‌ عشق و عاشقی در أین سر زمین نابود کرد. بنیانگزار جمهوری خوف و کشتن و تجاوز و دروغ گوئی و مردم فریبی همان أمام بود.. من در آن خواب غفلت بیدار شده‌ام دیگه‌ کسی رهبر من نیست مگر خون پاکیزه‌ ندا سلطان مقدس

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:55:20 توسط پویا
افرادی که مدافع نظام جمهوری اسلامی و اصل ولابت فقیه هستند، نه واجد شرایط برای رهبری هستند و نه صلاحبت رهبری را دارند.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:51:44 توسط fred
هموطن عزیزم راننده تاکسی ، دمت گرم خوشم آمد ما ملت احتیاج به رهبری یک بانوی ایرانی و یک مادر دلسوز داریم ، بنده از صمیم قلب آرزو دارم که روزی رئیس جمهور و وزیر خارجه وطنم و بیشتر نمایندگان مجلس بانوان غیور ایرانی باشنـــــــــــد و آنهم بدون چارقت و چادر. تاآزادی ایران و ایرانی از بند جنایتکاران به رهبری خامنه ای خون آشام و سرآن وحشی رژیم اسلامی.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:40:54 توسط شهیدان شهر
آز خمینی نقل است که نگذارید لاریجانی ها بر مصدر امور نشینند اگر این درست باشد که هست آقای خامنه پیرو خط امام نیست زیرا او هست که لاریجانی ها را مالکین شلاق بدست ایران کرده است این برادران کاری را در رابطه با منافع ملت انجام نخواهند داد پست گرفته اند آنهم در عین بی لیاقتی باید در عوض برای رهبری فرمانبری کنند باید آنکه ریس مجلس است ووقتی میخواهد یک کلام حرف بزند مانند ماسین تپیده زور میزند تا چیزی بگوید ریس فرمایش باشد آن قاضی القضات هم ادای گزمه های مغول را در میاورد اگر شمشیر هم نداشته باشد میگوید بایستید تا بروم بیاورم وگردنتان را بزنم نمیپرسد که جرم چیست مجرم کیست باتوم بدستان متجاوزین قاتلین یا دستگیر شده هایی که الابختکی برای دریافت 250 هزارتومان توسط پاسداران دستگیر شده اند؟؟مهد جواد هم همان جواد است که حقوق بشر را میتواند نعل وارونه بزند وبگوید برای اعتراض کسی زندانی نمیشود این یکی دیگر بی ابروتر از آن دو است هرسه هم با تته پته کردنشان نشانگر بی لیاقتی اند وخمینی بدرستی میدانسته است که اینان که هستند خامنه ای آدمهایی از این قماش را لایقترین میداند زیرا حلقه بگوش اند و ستون خیانت

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:27:02 توسط فرهاد
آقاي راننده تاكسي، شما اول سبزي اش را ثابت كن، بعد براش رهبر تعيين كن. به قول معروف، طرف را توي ده راه نمي دادند، سراغ خونه كدخدا را مي گرفت.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:15:13 توسط zede din
کروبی، رفیق عزیزم، چند بار گفته ام، و باز هم می‌گویم: من نوکرتم. من نوکر آن پدر و مادرتم که یک همچین ادم آزادی خواه را به دنیا آورده اند. کروبی، تو همیشه حرف دل منو زدی و میزنی‌. کروبی حیف که آخوند هستی‌ و این بار به آخوند‌ها چیزی نمیگم، اما خیلی‌ دوستت دارم. درود بر آزادی. ۴-شنبه سوری یادتون نره

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:07:22 توسط نیرو
جانم فدای کروبی رفراندوم رفراندوم رفراندوم

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:05:24 توسط فرياد
اين حكومت ، اين دولت و اين كساني كه فعلاً سكان كشور را بدست گرفته اند خوب ميدانند كه نه تنها تخصص ، تعهد ، دلسوزي ، شايستگي و شرافت و اخلاق لازم را براي پستهاي اشغالي ندارند كه هرگز فرصتي بهتر از امروز براي سورچراني و دست اندازي به ثروتهاي ملي و پر كردن جيبهاي بي انتهاي خود و لذت استفاده از بالاترين امكانات مالي را نخواهند داشت بلكه به محض استقرار دولت و حكومتي شريف كالبدهاي فربه از جنايت و دزدي و چپاولشان براي برگرداندن حقوق مردم چنان چلانده خواهد شد كه تنها همان هيچ چيزي كه شايسته بيسوادي و بي رحمي و عدم داشتن اعتقاداتشان هست نصيبشان خواهد شد و بايد جوابگوي خون مردمي باشند كه قطره قطره زير شكنجه و عذاب ريخته شده باشند پس هرگز راضي به مسلخ رفتن نخواهند شد و اين مماشات راه به نتيجه اي نخواهد برد و نه تن به ميتينگ ميدهند و نه رفراندوم ، شايد تنها راه باج و امان دادن به سردسته هائي چون رادان و نقدي و فرماندهان سپاه باشد كه شرايط خونريزي كمتري را براي دستگيري ، خلع و به دادگاه كشيدن مسببان اين همه بي عدالتي و جنايت را چون مصباح يزدي ، جنتي ، شريعتمداري ، حسينيان و . . . ممكن كند .

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:49:59 توسط ولي
تهران در آستانه سقوط بود.بعد از اوجگيرى قيام در روز عاشورا و ضربات مهلكى كه نيروهاى رژيم از مردم و جوانان بپاخاسته دريافت كرده بودند، جلسات متعددى براى بررسى ضربات و بازسازى مجدد نيروهاى سركوبگر در سپاه و نيروى انتظامى تشكيل شد. در اين جمعبندى يكى از سركردگان قرارگاه ثارالله، گفت: «در ساعت 14روز عاشورا 5 منطقه از تهران بزرگ در دست نيروهاى اغتشاشگر قرار گرفته بود كه اگر اين 5 منطقه به هم مىپيوست، تهران سقوط مىكرد».

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:33:28 توسط Afshin az London
بهترین راه برای فلج کاردانه حکومته ایران با کمترین هزنیه ممکن فقط اعتصابه عمومی هستش. اعتصاب کردن نه اجازه میخاد و نه میتونن مردمو بزنن یا بکشان یا بگیران و زندان کنان. آقای کروبی و موسوی چرا اسرار دارند که مردمو به خیابونا بکشان وقتی که میتونن از مردم بخواهند که در خانهای خود بشینند و با این کار حکوماتو فلج کنند.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:29:43 توسط رحیم
درود بر آقای مهدی کروبی. واقعا ایشان شجاع هستند که در این فضای بسته حرف اکثریت مردم را به زبان می آورند. خدا به ایشان موفقیت عنایت کند. با ایشان و همراه ایشان هستیم، حتی در بیابانهای اطراف قم.

نوشته شده در تاريخ سوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و دوم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:58:58 توسط راننده تاكسي
بهترين رهبر براي جنبش سبز فقط شيرين عبادي