Saturday, November 28, 2009

مادران عزادار - آب نمای یک پارک بزرگ


رادیو فرانسه : نه سرما و نه سرو صدای تلویزیون بزرگی که بالای آب نمای اصلی پارک کار گذاشت شده هم نتوانست از تجمع مادران قربانیان حوادث اخیر پس از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری جلوگیری کند. ساعت پنج بعد از ظهر بود و مادران کم کم با لباس های مشکی در پارک جمع می شدند سربازان اما مصمم بودند تا از ایجاد هر گونه تجمعی جلوگیری کنند . مادران آرام و بی صدا دور آب نمای بزرگ پارک لاله که در وسط پارک قرار دارد شروع به حرکت کردند. در حالی که هر لحظه به تعدادشان اضافه می گردید، همچنان ساکت و آرام به دور آب نمای اصلی پارک که در کنار آن آلاچیق هایی برای استراحت تعبیه شده بود در حرکت بودند. عمو پورنگ در تلویزیون بزرگ بالای آب نما که دست کمی از یک سینما نداشت سعی داشت با همکاری بچه های دستیارش امیر مهدی و متین و به کمک نمایش و ضرب المثل و شیرین کاری به بچه بگوید که دروغ کار زشتی است و دروغگو دشمن خداست. سربازان مدام جمعیت را پراکنده می کردند و اجازه ی تجمع را نمی دادند، چند تایی از مادران با سربازان که اغلب جوان بوده و معلوم بود که دوره ی نظام وظیفه ی خود را می گذراندند وارد بحث شدند. اما سربازان مدام تکرار می کردند که آنها مامور هستند و معذور، برخی از مادران نیز با سربازان همدردی کرده و سعی می کردند از حوزه ی ماموریت آن ها خارج شوند تا دردسری برای آنها پیش نیاید، از همین روی مادران کم کم به سمت در غربی پارک کشانده شدند. در آن جا در دسته های چند تایی به راه پیمایی سکوت پرداختند.

خانم میم می گوید از صبح ساعت نه به داخل متروی تهران می روم و در خطوط شلوغ وارد واگن ها می شوم عکس فرزندم را از کیفم بیرون می آورم و درباره ی او با مردم صحبت می کنم از این طریق اطلاع رسانی می کنم او می گوید تاکنون حتی یک نفر هم پیدا نشده که بخواهد با من برخورد تندی داشته باشد مردم همه همدلانه به حرف های من گوش می دهند زنان گاه حتی با شنیدن سن و سال فرزندم و اینکه با خون جگر خوردن های من و پدرش تازه به دانشگاه راه یافته بود می گریند. او می گوید من از این طریق یاد فرزندم را زنده نگه می دارم.

خانم الف نیز عکس کوچکی از فرزندش را از کیف مشکی خود درآورده و می گوید هر شنبه به اینجا می آیم و هر موقع که مناسب باشد آن را از کیفم خارج می کنم و در بالای سرم نگه می دارم نمی توانم آرام بگیرم ما هم فرزندانمان را از دست داده ایم و هم تحت فشار هستیم اما من از خون فرزندم نمی گذرم تا قاتلش را نیابم آرام نمی گیرم.

خانم دال می گوید اوایل می توانستیم به یاد کشته هایمان شمعی بیافروزیم اما مدتی است که فشارها افزایش یافته و ما ترجیح می دهیم در سکوت حضور خود را اعلام نمائیم. او می گوید شب های جمعه به یاد فرزندم یک شمع در جلوی در منزلم روشن می کنم که بعد از گذشت چند ساعت تبدیل به ده ها شمع می شود مردم و همسایه ها هر کدام شمعی به یاد فرزندم در مقابل در منزل ما قرار می دهند او می گوید تنها همین همدردی ها است که باعث تسلای دل مادران می شود.

خانم سین می گوید چهار ماه است از فرزندم بی خبرهستم او در جریان تظاهرات هجدهم تیر ماه و سالگرد حمله به کوی دانشگاه دستگیر شده در طول این مدت تمامی مراکز و نهادهای قضایی و امنیتی و یا هر جایی را که او احتمال می داده که از پسرش خبری داشته باشند زیر پا گذاشته او می گوید هنوز نا امید نیستم هر روز به امید یافتن نشانه ای از فرزندم از خانه بیرون می آیم.

مادران هم چنان در اطراف پارک مشغول به راه پیمایی هستند سربازها هم مشغول تذکر پس از چند دوری کم کم از تعداد جمعیت کاسته می شود ساعت از هفت بعداز ظهر گذشته است چند تایی سرباز در مقابل در جنوبی و غربی پارک به گفتگو با یکدیگر مشغول اند و چند تایی هم مشغول تماشای اخبار ورزشی از تلویزیون بالای آب نمای اصلی پارک لاله هستند. مادران پراکنده شده اند با هم قرار هفته ی آینده را گذاشتند. سربازان می دانند وضعیت تیم های منچستر و چلسی در جدول لیگ مسابقات چگونه است.
سیما حامد از تهران
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 10:48:36 توسط Ramin 1
مادران عزیز و سوخته دل مان! کیست که نتواند احساس پاک شما را درک کند؟ مثل روشنائی روز, مشخص است که بزودی هموطنان قهرمانمانم انتقام خون های ریخته شده این * نام نیک اوران * ایرانزمین را به بهترین نحوه ممکن, که شما را هم قدری تسلی دهد, از فاسدین حاکم خواهند گرفت. به این مهم اطمینان کامل! داشته باشید!!! و به وظیفه ای که در ان مرحله از مبارزه در برنامه شما است, ادامه دهید. با همگی شما همدردم.

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:42:17 توسط اميد
به اشكي كه از ديده مادران چكيده بمرگ عزيزان قسم كه تا صبح آزادي توده ها بجنگيم با خون و ايمان قسم

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:30:25 توسط مادر
روزی نچندان دیر انتقامه فرزندانه بی گناح کشته شدیه شوما مادرانه بی پناه و دلسوخته گرفته خواهد شد .ما را در غمه خود شریک بدانید .بخدا خجالت داره که باسمه اسلام این مادرانه زهمتکش را این طور رنج میدهید .بترسید از چوبه خدا که صدا نداره .هیج ظلمی بدونه جواب نمانده.

یورش نیروهای سرکوبگر با گاز اشک آور بسوی مادران عزادار

بنابه گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،مادران عزادار علیرغم حضور تعدادی از نیروهای سرکوبگر و پرتاب گاز اشک آور و برخورهای توهین آمیز و غیر انسانی ، تجمع اعتراضی خود را از میدان آب نمای پارک لاله به خیابانهای تهران کشاندند و در حین راه پیمائی شروع به خانواندن سرود ای ایران و یار دبستانی نمودند.
مادران عزادار از ساعت 17:00 در پارک حضور داشتند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شد . ساعت 17:15 دقیقه اقدام به راه پیمائی به دور میدان آب نما نمودند که با برخورد وحشیانه نیروهای ولی فقیه مواجه شدند و از ادامه راه پیمائی آنهادر پارک ممانعت گردیدد.ولی مادران قهرمان و دختران جوان شرکت کننده در این حرکت اعتراضی ،راه پیمائی خود را از پارک لاله بسوی خیابان کارگر و 16 آذر و بلوار گشاورز به مسافت طولانی ادامه دادند.
مادران و دختران جوان راه پیمائی خود را به خیابانهای تهران کشاندند. آنها با روشن کردن شمع و خواندن سرود ای ایران و یاردبستانی در خیابانها به اعتراضات خود ادامه دادند. ماشینها با مشاهدۀ راه پیمائی اعتراضی مادران به حمایت از آنها اقدام به بوق زدند می کردند و تعدادی از عابرین پیاده به حرکت اعتراضی مادران پیوستند.
تعداد مادران و دختران جوانی که در راه پیمائی امروز شرکت داشتند به بیش از 150 نفر تخمین زده می شد.
نیروهای سرکوبگر انتظامی و لباس شخصی حوالی ساعت 17:45 دقیقه برای متفرق کردن مادران اقدام به پرتاب گاز اشگ آور نمودند که تعدادی از مادران دچار ناراحتی تنفسی شدند. ولی مادران قهرمان با خواندن سرود به اعتراضات خود ادامه دادند و به اعمال سرکوبگران توجهی نکردند. رفتار نیروهای سرکوبگر با مادران و دختران جوان توهین آمیز و وحشیانه بود . این راه پیمائی تا حوالی ساعت 18:00 ادامه داشت
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 10:58:41 توسط ahmad az canada
I just want to know where are all those organizations claiming to defend the rights of Iranians? Groups such as Fadaee Aksariat who are sitting on the sideline and watching helplessly.. But their supporters are having a field day in PAltalk organizing chat room to discuss everything from every angle. what a bunch sick people.

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 10:41:05 توسط حجت
به بزرگ اهریمنان فرمانده ماردوش. اینکارهای جنایتکارانه عوامل خودفروخته سرکوب تومانند همه کارهای دستگاه نفهم واهریمنیت باعث نجاتتان ازنتیجه اعمالنتان نیست وخشم وغیرت وغرور ملت سربلندومبارزایرانرا تشدیدوپایان دردناک شماراتسریع مینماید. چه حکومتی تشکیل داده آن اهریمن معدوم وتوجانشین بیمقدار او که ازتعدادی زنان سربلندکه بخونخواهی فرزندانشان برخاسته وقصد هیچگونه خشونتی ندارندراتحمل نمیکنید. اینکه عده ای ازبیاصالتان قاتل وجنایتکاروشکنجه گران مسلح بیوجدان راکه برای پول حاضرند بامادروخواهر خودباشکال مختلف درآویزند!!! رامأموریت میدهیدکه باپرتاب گازاشک آور وباتوم والبته اگرلازم شوداسلحه گرم بااین بانوان که مورداحترام ملت وحدود آنها دایره غیرت مارامیپوشاندازاجتماع آنان جلوگیری کنند نشان میدهد که شما ناحق، ترسو، جنایتکار، بیوجدان و نادانید وهریک ازاین صفات خبیثه بتنهائی برای نابودی شما اهریمنان بی همه چیزکفایت میکند. تاریخ رابخوانید وببینید همانندهایتان چه سرنوشتی داشتند وبرسرنوشت دردناک ومحتوم خودنگران شوید. ای اهریمن بزرگ باورکن تمام شده ای وتلاش بیفایده است،باورکن وازپایان کارت بترس که سخت است

عکس :حضور یکی از خواهران بسیجی در عرصه های هنری! - "خبرگزاری" فارس


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:45:47 توسط علي
حضور یکی از خواهران بسیجی در عرصه های هنری..................آدم نميدونه به اون بزك و زير ابروي آنچناني نگاه كنه يا به اون يا حسين شهيدش نقاشي را كه ول حرف نداره اونم بااون اسلحه بدست ...ملا علي قربونت بره اي خواهر .حالا نگفتي عكس كدام يك از برادرها ! ! را داري ميكشي ؟؟؟؟

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:10:05 توسط ثقفی
چی نقاش چیره دستی هم هستند. نمایشگاه باید بگذارن.

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:30:58 توسط زویا
این خانم بسیچی تناقض فکری خودش رو در این طرح انعکاس داده، از یک طرف هوادار جنبش سبزه (توپکهای سبز زوی اثر خلق شده) و از طرف دیکه هوادار خشونت و اسلحه.

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:06:59 توسط سامان
خدا را شکر با این همه فرار مغزها هنوز اینطور نابغه های بسیجی در کشورمان داریم

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:03:04 توسط اصلان
بابا ایول!!!!!! عجب اثری خلق کرده!!!! چه ذوقی!! چه هنری!!!

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:00:29 توسط بابك
به اميد روزيكه تمام بچه هاي ايران نقاش هاي دور از خشونت بكشند ١٦آدر يادت نره

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:49:38 توسط مهدی
نقاشی صورت در اسلام حرام است. والسلام به همین دلیل هم طالبان در اولین اقدامشان تنها سینمای کابل را به آتش کشیدند. حالا هر مسلمان مدرنی میخواهد با هزار دلیل خلاف آنرا ثابت کند.

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:46:40 توسط veilan
از اين پسيجي هنرمند در نميايد ٠نقاشي از كودك ۵ ساله

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:35:41 توسط شا غلام
واای ما شألا، ننه جونت داغتو نبینه، عجب هنری. ولی‌ بعید میدونم بسیجی‌ باشه. مانتوی کتون، ا بروی برداشته، موهای پیدا از بالای سر بند. ؟؟؟؟!!!

نوشته شده در تاريخ هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:24:16 توسط حمید
به دوستان هموطنم که ایران را دوست دارند درود میفرستم به خائنین وطن فروش لعنت دارم عریزانم اولا این خواهر ایرانی نیست این کاملا اجنبی است از تمام کارها مشخص است از آن نقاشی ابتدایی دوم بقول خودشان آن چفیه به سر شانه اش انداخته سوم ما در اروپا این چفیه ها رو در آشپز خانه استفاده میکنیم چهارم این خواهر با یک چتور عرق میچسبد موفق باشید در ایران آزاد اینها جایگاهی ندارند بدرود

نرم افزار الترا سورف














UltraSurf
Privacy, Security and Freedom
الترا سورف
حریم خصوصی ، امنیت و آزادی

ورژن U96 را از لینک های زیر دانلود کنید .

لینک دانلود از سایت سازنده
http://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u96.zip

لینک دانلود شماره یک نرم افزار الترا سورف
http://www.megaupload.com/?d=VV5TI3QV

لینک دانلود شماره دو نرم افزار الترا سورف
http://www.easy-share.com/1908347871/u96.zip

لینک دانلود شماره سه نرم افزار الترا سورف
http://depositfiles.com/files/e2urwomo6

لینک دانلود شماره چهار نرم افزار الترا سورف
http://www.sendspace.com/file/tuf91a

لینک دانلود شماره پنج نرم افزار الترا سورف
http://netload.in/dateiAqdf99kY8V/u96.zip.htm

لینک دانلود شماره شش نرم افزار الترا سورف
http://www.megashare.com/1591091

لینک دانلود شماره هفت نرم افزار الترا سورف
http://www.2shared.com/file/8946769/c52ad033/u96.html

لینک دانلود شماره هشت نرم افزار الترا سورف
http://www.badongo.com/file/18231191

لینک دانلود شماره نه نرم افزار الترا سورف
http://rapidshare.de/files/48635533/u96.zip.html

لینک دانلود شماره ده نرم افزار الترا سورف
http://rapidshare.com/files/302642250/u96.zip.html

لینک اصلی مطلب :
http://cac.iranproxygroup.com/forum/showthread.php?p=714
آشنایی با نرم افزار UltraSurf :
UltraSurf نرم افزاری جهت دور زدن فیلترینگ است که علاوه بر این، امکان مخفی کردن آی پی آدرس و جستجوی ناشناس در اینترنت را فراهم می آورد.
این نرم افزار برای عبور از فیلترینگ ، از یک پروکسی سرور واقع در کشور آمریکا استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت سرور Ultrasurf، پس از اجرای آن به این سایت مراجعه کنید. كليك كنيد
آموزش استفاده از نرم افزار:
کار با این نرم افزار بسیار ساده است. فایل را پس از دانلود از حالت zip خارج کنید و فایل Ultra surfرا اجرا کنید. چند لحظه منتظر بمانید تا به سرور متصل شود. سپس نرم افزار را minimize کنید تا در نوار وظیفه (کنار ساعت) قرار بگیرد. اکنون یک پنجره مرورگر Internet Explorer باز کنید و آدرس سایت فیلتر شده را در Address Bar مرورگر تایپ کنید و کلید اینتر را فشار دهید. چند لحظه صبر کنید تا سایت مورد نظر باز شود. جهت غیر فعال کردن نرم افزار ، روی آیکن آن در نوار وظیفه و یا آیکن قفل طلایی رنگ که کنار صفحه قرار می گیرد ، راست کلیک کنید و آخرین گذینه یعنی Exit را انتخاب نمایید.
در صورتی که نرم افزار پس از اجرا به سرور متصل نشد ، روی دکمه Retry کلیک کنید و یا نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا کنید. با کلیک بر روی دکمه Option می توانید یکسری از ویژگی ها را به دلخواه تنظیم کنید.
در ارتباط با یاهومسنجر: در صورتی که پس از اجرای نرم افزار Ultrasurf ، نتوانستید از نرم افزار یاهومسنجر استفاده کنید و با آی دی خود Sing In کنید، می توانید نرم افزار Ultrasurf را ببندید و پس از Sing In شدن دوباره اجرا کنید. و یا به تنظیمات پروکسی مرورگر Internet Explorer بروید و پروکسی را غیر فعال کنید. تنظیمات پروکسی مرورگر Internet Explorer در مسیر زیر قرار دارد:
Tools ==> Internet Options ==> Connections ==> Setting(Lan Settings)
سپس تیک گزینه ی Use a proxy server for this connection را بردارید. پس از Sing In شدن به ID خود ، می توانید دوباره پروکسی را فعال کنید.
________________________________________
نحوه ی استفاده از نرم افزار Ultrasurf در مرورگرهای دیگر
برای استفاده از نرم افزار Utrasurf در مرورگرهای غیر از Internet Explorer ، باید پروکسی اتصال به سرور را بصورت دستی در تنظیمات پروکسی مرورگر وارد کنید. مشخصات پروکسی نرم افزار Ultrasurf به شکل زیر است:
IP Address: 127.0.0.1 Port: 9666

________________________________________
نحوه ی ست کردن پروکسی در مرورگر Mozilla Firefox:
در بالای پنجره ی فایرفکس روی Tools کلیک کنید. از منویی که ظاهر می شود، آخرین گذینه یعنی Options را انتخاب کنید. در پنجره جدید روی سربرگ Network کلیک کنید. در این قسمت روی دکمه Settings کلیک کنید. اکنون وارد قسمت تنظیمات پروکسی مرورگر فایرفکس شده اید. در این قسمت گذینه ی Manual proxy configuration را انتخاب کنید تا مستطیلهای پایین آن فعال شود. سپس در قسمت اول یعنی HTTP Proxy ، پروکسی زیر را وارد کنید:
HTTP Proxy: 127.0.0.1 Port: 9666
مسیر تنظیمات پروکسی در مرورگر فایرفکس بطور خلاصه:
Tools ==> Options ==> Network ==> Settings ==> Manual proxy configuration
سپس تمام پنجره ها را OK کنید و در نوار آدرس مرورگر خود آدرس یک سایت فیلتر شده را وارد کنید و صبر کنید تا سایت مورد نظر باز شود.
توجه داشته باشید که محل ست کردن پروکسی در برخی از نسخه های فایرفکس ، ممکن است با این مسیری که گفته شد ، متفاوت باشد. به عنوان مثال تنظیمات پروکسی در مرورگر Firefox 1.5 ، در مسیر زیر قرار دارد:
Tools ==> Options ==> General ==> Connection Settings ==> Manual proxy configuration
________________________________________
نحوه ی ست کردن پروکسی در مرورگر Opera:
1- ابتدا یک پنجره ی مرورگر Opera را باز کنید
2- در بالا پنجره ی بر روی Tools کلیک کنید و از منویی که ظاهر می شود آخرین گذینه یعنی Preferences را انتخاب و کلیک کنید
3- در پنجره ای که ظاهر می شود بر روی سربرگ Advanced کلیک کنید
4- در قسمت سمت چپ بر روی Network کلیک کنید
5- در قسمت Network بر روی Proxy Servers کلیک کنید
اکنون تیک گذینه ی اول یعنی HTTP را بزنید.
مسیر تنظیمات پروکسی در مرورگر Opera بطور خلاصه:
Tools==> Preferences ==> Advanced ==> Network ==> Proxy servers
پروکسی را بصورت زیر وارد کنید:
HTTP: 127.0.0.1 Port: 9666
سپس تمام پنجره ها را OK کنید و آدرس سایت فیلتر شده را در نوار آدرس مرورگر Opera وارد کنید