Thursday, January 21, 2010

سايت مير حسين موسوی در فيس بوک : بهمن سبز در راه است ... ما بیشماریم ...دوباره می آییم ...

سايت مير حسين موسوی در فيس بوک
بهمن سبز در راه است ... ما بیشماریم ...دوباره می آییم ... با تشکر از حامیان

The Green spring is on its way ... We are countless ... with special thanks to supporters.

هوا دلپذیر شد، گل از خاک بردمید
پرستو به بازگشت زد نغمه امید
به جوش آمدهست خون درون رگ گیاه
بهار خجسته فال خرامان رسـد ز راه

به خویشان، به دوستان، به یاران آشنا
به مردان تیزخشم که پیکار میکنند
به آنان که با قلم تباهی دهر را
به چشم جهانیان پدیدار میکنند
بهاران خجسته باد، بهاران خجسته باد

و این بند بندگی، و این بار فقر و جهل
به سرتاسر جهان، به هر صورتی که هست
نگون و گسسته باد، نگون و گسسته باد

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 18:00:58 توسط آرش
هدف تجمع مردم علیه حکومت برای ۲۲ بهمن است با هر عقاید و با هر مرام آنکه به بازار کار زار آید ،در راه مبارزه برای ملتی ستمدیده و در بند است ، پیام مشخص است ، سر نگونی حکومت برای آزادی و آینده ایران.. پیام دانشیان کجاست و شما کجا ؟ هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ...

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 17:50:28 توسط تهمتن
سكولار; دفاع و جواب دادن بشمارا ازهم اكنون تا ٢٢بهمن; به آن روز تاريخي مي سپارم كه جواب ات را در آن روز از قيام مردم خواهيد شنيد.. و هيچگاه هم جواب دادن به امثال شما در قاموس من نبوده و نيست..

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 17:11:02 توسط حجت
آقای موسوی، آیا توهنوز معتقد بقانون اساسی جمهوری اسلامی وولایت فقیه هستی؟ آیا توحمینی راجنایتکار ودروغگو و خائن نمیدانی؟ آیا تو همچنان معتقدی که با ید اسلام بصورت جبری بر سر مردم حاکم باشد؟ آیا تو هنوز فکر میکنی که زنان نصف مردانند؟ آیا تو هنوز گمان میکنی که شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی شعار انحرافی است؟ آیا تو هنوز فکر میکنی کشتار جوانان در سالهای 60 کار درستی بوده و برای صرفه جوئی در هزینه زندانها باید خمینی کشتار جمعی میکرد؟ اگر بیکی و فقط یکی از این سئوالات جوابت مثبت است کناربرو و بگذارمردم خود تکلیفشان رابا رژیم دد منش تسویه کنندوتو وزنه ای نیستی وشعار یا حسین میرحسین یک شعارانحرافی است. اگرمیخواهی باملت باشی بایدبه تمام سئوالات داده شده جواب منفی بدهی ورسماً وعلناً آنرا روشن کنی. بخواهی یا نخواهی ملت مالک ایران و فرمانده آن هستند و هرکه حق مردم را برسمیت نشناسد مردود است. رژیم بزانو درآمده و ماملت تنها وبدون کمک خارجی در مقابل رژِمی هستیم که جز ملت ایران کسی خواهان رفتن آنان نیست ولی ملت بزرگ ایران بتنهائی حریف است. به پیش بسمت پیروزی ای سر فرازان و گردان سرفراز ایران زمین.

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:59:42 توسط secular
تهمتن, با اين مهملات كه نگاشته اي مشخص گرديد كه متعلق به نسلهاي پيشين هستي و در خارج از كشور ساكنيد!!!دفاع كردن عين خردورزيست كه داراي ساختار خاصيست و اولين ركن آن غلبه كردن بر هيجان است و دومين ركنش هدفمندترين ضربه و كمترين هزينه است !!!

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:46:34 توسط یک ایرانی
درود برروان پاک کرامت دانشیان با سروده زیبایش . چون از دل بر خواست بر دل نشست. با اینکه ملاها چشم دیدن مجاهد و فدائی را ندارند مجاهد را منافق و فدایی را کافر خواندند ولی تاریخ نشان داد که آنان بر خواسته از میهن هستند فرزندان همین کارگران و دهقانان و زحمتکشان جامعه، آنان را که شاه و شیخ دشمن خواند ولی سرود این آزادگان است که هر کجا مبارزه است که پر آوازه و راه گشای میشود و خلقی را بپا میخواند که بپا خیز از جا کن بنای کاخ دشمن

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 16:20:29 توسط آرش
روز ۲۲ بهمن اگر روز سر نوشت سازی نباشد روز مهمی‌ خواهد بود .امید و انتظار بر آن است، هر کس در توان مبارزاتی خود در این راه همت گمارد ، تظاهرات خیابانی با آرامش شروع خواهد شد ، و این مزدوران حکومتی هستند که حمله را شروع میکنند،در چنین حالتی محاصره آنها با بودن انبوه جمعیّت دشوار نیست و کسی‌ که جنایت کرده است،پاداش آزادی ندارد،جواب‌ , های ،هوی است،دیر یا زود قسمتی‌ از نیروهای مسلح به مردم خواهند پیوست و این آغازی در امتداد انقلاب است.هم باید از دیگران دفاع کرد و هم باید دیگران از شما دفاع کنند ، نباید دستگیر شد و نباید اجازه داد دیگران دستگیر شوند . بهر حال لحظه‌ها تصمیم سازند و در شرایط زمانی‌ و مکانی همان است که انجام میشود.دنیای زور گویان زیر پای ماست ، و چشم اسیران و آزادگان در انتظار . پس ، هر چه کوبنده و پر توان باد عزم ما در ۲۲ بهمن..

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:58:33 توسط فريد
فدات اين مسيرهاي كه گفتي مردم برن بعد ديدن نشد برگردن برن بيت رهبري با هليكوپتر هم نميشود رفت مطمئن هستي طرحت عملي است يا حمله به مراكز نظامي و فتح ميدان انقلاب با خيابان انقلاب با حجوم يكپارچه و حتما جمعيت ميليوني هم با خودشون ببرن بيت رهبري و راديو تلويزيون از اين طرحها قبل از انقلاب يا زمان مصدق هم داشتيد شما در ايران هستي يا در اروپا زندگي ميكني كه ميگي مردم چه كار كنن

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 15:50:25 توسط افشین
یاران بشتابید که صبح پیروزی نزدیک است. ۲۲ بهمن ۸۸ را تبدیل به روز عزای ولی وقیح و باند و دار و دسته اش خواهیم کرد. ما همه با هم یورش خواهیم برد بر این جرثومه ننگ و فساد و ریشه اش خواهیم سوزاند. ما بشماریم. موسوی ، کروبی و خاتمی اگر با ما هستید ... بسم الله!!!!!!

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:49:23 توسط رنگین کمان محارب با خرافات
هر کس به جای مموتی و خامه ای بود, وصیت میکرد, که او را در چاه جمکران توی آب و نمک بخوابانند, چرا که حماس هم پشت آنها را خالی کرد. حماس اسرائیل را به رسمیت مشناسد و بزودی مردم دو کشور فلسطین و اسرائیل در کنار هم زندگی خواهند کرد. آخه دیواانه اگر نباشند که اینقدر احمق نیستند.

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:19:09 توسط تهمتن
بالاخره ايشان هم مجبور"بدنبال" قيام مردم در٢٢بهمن گرديدوبدون ذكر تاريخ آن(٢٢بهمن)در"پي" قيام مردم آمده است و نه درجلوي قيام!! دانشجويان مبارز ودليران جوان بپاخاسته ي ايران ; قيام عاشورا و روندتازه قيام كه در آن روز مزدوران نظام اسلامي گوشمالي شدند;كه اين روندتنها راه رهايي بوده كه در٢٢بهمن هم بايد صدبار بيشترخودرابه وسائل دفاعي سنگ وچوب و ككتل مولتوف مجهزنمود وهمچون روزعاشوا با شدتي هزار باربيشتر بمصاف مزدوران نظام اسلامي شتافت كه نفسهاي آخرخودرا ميكشد. تا آن زمان ووقت باقيمانده تا ٢٢بهمن;هيچگاه فريب طرفداران نظام اسلامي- اصلاحطلبان-را نخوريدكه سعي خواهندكرد تا از روند تازه قيام كه همان مصاف با مزدوران است;كه همان سرنگوني قطعي رادر پي دارد;كه همان ترس ووحشت باندهاي نظام ازجمله اصلاحطلبان رادرپي دارد;اين باند ودنبالچه هاي آن دراين مدت سعي خواهندكرد كه قيام خياباني٢٢بهمن ومردم وجوانانيكه اينبار مجهز به وسائل دفاعي به قيام خياباني خواهند پيوست;جلوگيري كنند ودوباره اين تظاهرات را به روند قبل ازعاشورا برگردانند.بمعناي ديگر تظاهرات دست خالي راتبليغ كنندكه گزندي به نظام اسلامي شان نرسد.

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:13:40 توسط hamid
نبايد بزاريم اين جنبش بخوابد نگاه كنيد تمام كساني كه مزدورها در فسلمها شناسايي شان كردند را دارند به بند ميكشند ما نبايد پشت انها را خالي كنيم گناه دارند بخدا فردا دوباره گشت ارشاد و گشتن كيف زنان وقتي از مغازه بيرون ميان يقه همه ما را ميگيرد پس ٢٢ بهمن مردانگي و ازادي را فرياد بزنيم

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:09:56 توسط فدات
پیشنهاد میکنم در ۲۲ بهمن جمیعت در حین سخنرانی احمدی نژاد درخیابان و میدان آزادی ۱- مدام شعار دهند. ۲- این شعارها اول ملایم و پس از بالا گرفتن صداها شعارهای بسیار تند مثل مرگ بر خامنه ای ۳- حرکت به سوی مرکز شهر و اشغال بیت رهبری و رادیو و تلویزیون ۴- سپس اشغال مراکز انتظامی و نظامی. اگر هم جمیعت در مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی که اجازه شروع رسمی دارد، بسیار زیاد بود و از همان جا شعارها تند شد، به جای رفتن به غرب و میدان آزادی میشود مستقیم رفت بیت رهبری و رادیو تلویزیون. باید جمیعت زیاد با هم باشند و به گروه های کوچک تقسیم نشوند. ولی به هر صورت میدان انقلاب و خیابان انقلاب را با حجوم یک پارچه جمیعت باید فتح کرد تا فرصت بلوک کردن پیدا نکنند. در ان روز با سنجیدن شرایط هر وقت که مبارزان صلاح دانستند به سمت شرق و مرکز شهر حرکت کنند ولی نکته اصلی این است که جمیعت میلیونی را با خود همراه کنند. از الان باید پخش کرد.

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:28:20 توسط ای جان
ای جان روحمان تازه بود و تازه تر شد ما همیشه در صحنه هستیم و خواهیم بود. در ضمن پاسداران و بسیجی ها خودشان را حاضر کنند تا دوشادوش مردم برای زسیدن به ازادی در کنارشان باشند و به مردم مبارز کمک کنند درود بر نمام ازادی خواهان ایرانی.22 بهمن روز فریاد ملت ایران درود بر میرحسن موسوی و کروبی و یارانش

رو به فردا" جوانمرگ شد

عصرایران - پس از آن که برخی محافل و چهره های سیاسی از حضور اصلاح طلبان در برنامه تلویزیونی" رو به فردا" انتقاد کردند و خواستار برچیده شدن بساط مناظره های تلویزیونی شدند ، "رو به فردا" با تغییر رویکردی که البته قابل انتظار هم بود ، با دعوت از چهره های همسوی اصولگرا برنامه جدید خود را پی گرفت و موضوع بحث را نیز سوژه ای قرار داد که هر دو طرف درباره آن اتفاق نظر داشتند.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، ابتدا اعلام شد که قرار است محسن رضایی و علی اکبر ولایتی با همدیگر مناظره کنند ولی با عدم حضور این دو چهره اصولگرا در برنامه ، "رو به فردا" با حضور روح الله حسینیان و علاءالدین بروجردی ، نمایندگان اصولگرای مجلس برگزار شد.

موضوع برنامه هم حوادث بعد از انتخابات و نقش بیگانگان در آن بود که هر دوطرف مناظره(!) هم بر محکومیت رویکردهای معترضین و مشخصاً میرحسین موسوی تاکید داشتند و هم از طرح های کشورهای خارجی و سازمان های جاسوسی غربی برای تنش زایی در ایران خبر می دادند.

در این به اصطلاح مناظره ، طرفین بارها در تایید سخنان همدیگر سخن گفتند و از یکدیگر تشکرها کردند به گونه ای که به عنوان مثال وقتی بحث به گزارش کمیته ویژه مجلس درباره کهریزک رسید و حسینیان در این باره سخن گفت، مجری با جملاتی مانند "آقای بروجردی در مقابل حرف های آقای حسینیان از خود دفاع کنید" برای "مناظره نمایی" برنامه تلاش کرد اما چون اساساً نقدی از سوی حسینیان متوجه بروجردی نشده بود ، دفاعی هم در کار نبود و اتفاقاً حسینیان تاکید داشت که اظهاراتش اصلاً متوجه بروجردی نبوده و اتفاقا از نقش او در کمیته ویژه قدردانی هم می کند.

این در حالی است که ذات مناظره بر پایه تقابل دو دیدگاه و نقد دو سویه طرفین در برابر ناظرین استوار است تا در نهایت قضاوت با مخاطبان باشد ولی وقتی طرفین در موضوعی مانند هم می اندیشند ، طبیعی است که جز یک گپ و گفت دوستانه ، چیز دیگری شکل نمی گیرد ، ولو این که نام این خوش و بش سیاسی را "مناظره" هم بگذارند!

در واقع ، در این برنامه ، تمام نقدها و انتقادات متوجه افرادی بود که در استودیو حضور نداشتند کما این که مباحث حسینیان با حمله به جواد اطاعت که در مناظره قبلی حاضر بود آغاز شد و با حمله به خاتمی، معاونان وزارت کشور دولت اصلاحات ، موسوی ، کروبی و ... ادامه یافت که در مواردی با همراهی بروجردی نیز مواجه بود.

فارغ از این که سخنانی که در این برنامه گفته شد ، مقرون به واقع بودند یا خیر ، از لحاظ شکلی باید گفت که آنچه در برنامه رو به فردای پنج شنبه شب گذشت ، نه یک مناظره ، که یک نشست دوستانه درون گروهی بود که بر روی آنتن رفت تا این تلقی به طور جدی شکل بگیرد که "رو به فردا "ی مناظره محور ، "جوانمرگ" و تبدیل به میزگردی شد که هزاران بار نظیر آن بر روی آنتن رفته است و این ، البته خبری خوشایند برای رسانه های بیگانه است که یکسویه نگری صدا و سیما ،"ممد حیات" و "مفرح ذات" شان است!

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 17:58:29 توسط آزادی
شما در مانده ها دائم از مردم و جنبش سبز ضربه می خورید و هرچه کلک می بافید با هوشیاری سبزها رشته رشته میشود.با استقبال ظاهری مردم از این نوع برنامه ها سقف تحمل خودتان را نشان دادید غافل از اینکه ما با فرستادن پیامک و اشغال خطها و پر کردن سایت ها از حقه بازی و کللک شما توپ را به زمین خودتان انداختیم و نه تنها به شما جانیان حالی کردیم که این حنا هم دیگر رنگی ندارد پیامی شفاف هم فرستادیم به اصلاح طلبان که ما اهل سازش و کنار آمدن با این حکومت جنایتکار و ایرانی کش نیستیم و خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر هستیم .دقیقا بعد از اجرای چند برنامه سید علی مفلوک، منفور ، پیزوری سراسیمه به میدان واردش کردند که با خواص خواص کردن ، به رفسنجانی و دارو دسته اش که طراح این نوع حرکات به ظاهر گول زنک بود پیام دهد که ما حتی در این سطح از انتقاد را هم تحمل نمی کنیم اگر چه طرح دولتی هم باشد. کشته ندادیم که سازش کنیم رهبر قاتل رو ستایش کنیم 22 بهمن روز شکست دشمن .....وعده ما تمام میادین و شهر های ایران

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 17:35:25 توسط Hoshang
اينها از يكديگر خيلي ممنون ومتشكر هستند و بخاطر سركوب مردم به همديگه تبريك ميگن ٠چون بچه هاي خودشون به جاي زندان و تجاوز تو ويلاهاشون تو شمال و خارج عيش و نوش دارن ميكنن٠ولي فقط ١٨ روز بيشتر تا ٢٢ بهمن نمونده٠ما با حصور ميليوني ٢٢ بهمن نطام منتصب به خودتان را برانداز ميكنيم به اميد خداوند٠

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 17:32:51 توسط farideh
اولا این چه مناظره است که هر دو طرف از یک جناح و تمام مدت از همدیگر تشکر میکردند. دوما اینها که تمام رساناها را در اختیار دارند و همه با ذهن مریضشان آشنایی دارند. سوماً به جای این همه کبری صغری چیدن در یک کلام بگید غیر از ما همه به علت‌های مختلف از جاسوس انگلیس گرفته تا محارب باید بمیرند. جوابتان را در ۲۲ بهمن مردم محارب جاسوس خواهند داد!!!!

نوشته شده در تاريخ يکم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 17:22:15 توسط سورنا
حالا هر چی دلتان میخواهد بگین، این حکومت را تنها با آهن و خون میتوان ریشه کن کرد و لا غیر. مسالمت جویانه فایده نداره، حتی انقلاب ۵۷ را دو روز آخر که مردم دست به اسلحه بردن پیروز کرد. میبینید که اینها هر روز پر روتر و گستاختر میشن. اگر روز عاشورا تو دلشون رعب انداخت برای این بود که مردم سوسول بازی رو کنار گذاشتن و از خودشون دفاع کردن. حالا شما هی لبخند بزنین و اونا گوله. عزت زیاد

لاریجانی: کشور را نباید با تخیلات اداره کرد


علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه با انتقاد از دولت محمود احمدی‌نژاد هشدار داد که کشور را «نباید با افراط‌گرایی و تخیلات اداره کرد». او همچنین با نفی «تخیلات افراطی که هدفی خاص را دنبال می‌کنند» توصیه کرد که کشور باید «در چارچوب قانون اساسی اداره شود».

آقای لاریجانی که در استان مرکزی به سر می‌برد اشاره نکرد که مقصودش از «تخیلات افراطی» در دولت آقای احمدی‌نژاد چیست و چه «هدف خاصی» با آنها دنبال می‌شود.

او گفت: «عده‌ای تخیلاتی دارند و علاقه دارند که در این ماجرا تخیلات خود را دنبال کنند، اما انقلاب اسلامی اصولی دارد که با تخیلات دنبال نمی‌شود.»


بیشتر بخوانید:
لاریجانی: حمایت برخی از اعضای شورای نگهبان از نامزدی خاص خامنه‌ای: خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص کنید رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تازه‌ترین گفته‌های آیت‌الله خامنه‌ای درباره حوادث پس از انتخابات گفت: «رهبری اعلام کردند که راه باز است و هر کس می‌تواند راه خود را مشخص کند.»

رهبر جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه در نشستی از همه جریان‌ها و گرایش‌های سیاسی در ایران خواست که «خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص کنند». او همچنین در این میان وظیفه «خواصی که تاثیرگذاری بالایی دارند» را بیش از دیگران دانست.

این گفته آقای خامنه‌ای در حالی بیان شد که با نزدیک شدن به روز ۲۲ بهمن که در ایران به عنوان روز پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود حامیان جنبش سبز ایران در داخل و خارج کشور همگان را به شرکت در راه‌پیمایی این روز دعوت می‌کنند که برگزاری آن در ایران سنتی سالانه است.

آیت‌الله خامنه‌ای مقصود خود را از «خواص» به روشنی اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد اشاره او به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی باشد که رسانه‌های حامی دولت در ایران در هفت ماه گذشته از آنها به عنوان «سران فتنه» یاد کرده‌اند.

«انتخابات اخیر نشان‌دهنده دموکراسی در کشور بود»

علی لاریجانی همچنین در ادامه سخنان خود انتخابات ریاست جمهوری اخیر را «نشان‌دهنده دموکراسی در کشور» دانست و گفت که حوادث پس از انتخابات امنیت ملی در کشور را تضعیف کرده است.

آقای لاریجانی سپس بدون اشاره به نام میرحسین موسوی و مهدی کروبی از این که آنها شورای نگهبان را «به عنوان مرجع رسیدگی به انتخابات مورد قبول قرار ندادند» انتقاد کرد.

او گفت: «بعضی از آقایان مطرح کردند که بعضی از اعضای شورای نگهبان قبل از انتخابات موضع خود را اعلام کرده و این باعث عدم صلاحیت آنها می‌شود.»

این در حالی است که علی لاریجانی خود یک هفته پس از اعلام نتیجه انتخابات در برنامه‌ای مستقیم از شبکه دو تلویزیون دولتی ایران اشاره کرد که بعضی از اعضای شورای نگهبان از یک نامزد خاص در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و جانب‌داری کرده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام حامیان محمود احمدی‌نژاد در شورای نگهبان گفت: «کاش برخی اعضای [شورای نگهبان] به نفع یک کاندیدای خاص وارد میدان نمی‌شدند.»

اعضای شورای نگهبان به عنوان مرجع نظارت بر اجرای قانون‌مندانه انتخابات و رسیدگی به تخلفات باید کاملا از جانب‌داری از نامزدها در هر انتخابات برکنار باشند.