Monday, June 11, 2012

پایان اعتصاب غذا و آغاز درمان سید حسین رونقی ملکی * اعتصاب ملاقات زندانیان بند ۳۵۰ اوین در روز ۲۲ خرداد پایان اعتصاب غذا و آغاز درمان سید حسین رونقی ملکی سید حسین رونقی ملکی، وبلاگ نویس زندانی که از روز شنبه ۶ خرداد در اعتصاب غذا بود، ظهر امروز به اعتصاب خود پایان داد تا روند درمان وی آغاز شود. او همچنان در بیمارستان و تحت نظر ماموران است. به گزارش کلمه، این زندانی سیاسی که که در پی اعتصاب غذا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شده بود، در اعتراض به رسیدگی نکردن مسئولان به خواسته هایش، از درمان خودداری کرده و از وصل کردن سرم به خود نیز جلوگیری کرده بود. این در حالی بود که وی در دوران حبس، یک کلیه خود را از دست داده و خطر از دست دادن کلیه دیگرش نیز وحود داشت. حسین رونقی روز سه شنبه ۱۶ خرداد در واکنش به بدرفتاری ماموران امنیتی، اعتصاب خود را برای دو روز به اعتصاب خشک تغییر داد که ممکن بود وضعیت وی را وخیم تر از قبل کند. اما اکنون او با توجه به وعده های مسئولان پرونده اش تصمیم به شکستن کامل اعتصاب غذا گرفته است و بدین ترتیب روند درمان وی از امروز آغاز خواهد شد. این در حالی است که مسئولان زندان برخلاف وعده قبلی خود، گفته اند هزینه های درمانی وی را پرداخت نخواهند کرد و نبود قرارداد بین زندان با بیمارستان را بهانه کرده اند. اعتصاب ملاقات زندانیان بند ۳۵۰ اوین در روز ۲۲ خرداد دهها زندانی بند ۳۵۰ زندان اوین امروز در سومین سالروز کودتای انتخاباتی سال ۸۸ و در اولین سالگرد شهادت هدی صابر، به عنوان اعتراض از حضور در سالن ملاقات خودداری کردند. به گزارش کلمه، در این «اعتصاب ملاقات» که در روز ۲۲ خرداد و در سومین سالروز انتخابات دهم ریاست جمهوری انجام شد، زندانیان در اعتراض به افزایش محدودیت ها و اعمال فشارهای روانی از سوی دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی بر زندانیان، از ملاقات با خانواده خویش سر باز زدند. زندانیان اعتصاب کننده، به خصوص به این موضوع اعتراض داشته اند که دوشنبه هفته قبل و در روز پدر، به بهانه تعطیلی امکان ملاقات از آنها سلب شده است و مسئولان زندان حتی به زندانیان اجازه تماس تلفنی با خانواده هم نداده اند. به گفته منابع نزدیک به زندانیان سیاسی، زندانیان همچنین با توجه به سالگرد درگذشت هدی صابر، به عدم رسیدگی به پرونده مرگ این همبند سابق خود نیز اعتراض داشته اند. از جمله زندانیانی که امروز در این حرکت اعتراضی شرکت داشته اند، می توان به نامهای ابوالفضل قدیانی، محسن میردامادی، عبدالله مومنی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، فیض الله عرب سرخی، علیرضا رجایی، عماد بهاور، بهمن احمدی امویی، محمد فرید طاهری قزوینی، امیرخسرو دلیرثانی، رضا بنی تبار، سیامک قادری، جعفر گنجی، محمد داوری، مزدک علی نظری، جواد علیخانی، مصطفی نیلی و مهدی خدایی اشاره کرد.

پایان اعتصاب غذا و آغاز درمان سید حسین رونقی ملکی
* اعتصاب ملاقات زندانیان بند ۳۵۰ اوین در روز ۲۲ خرداد


پایان اعتصاب غذا و آغاز درمان سید حسین رونقی ملکی
سید حسین رونقی ملکی، وبلاگ نویس زندانی که از روز شنبه ۶ خرداد در اعتصاب غذا بود، ظهر امروز به اعتصاب خود پایان داد تا روند درمان وی آغاز شود. او همچنان در بیمارستان و تحت نظر ماموران است.

به گزارش کلمه، این زندانی سیاسی که که در پی اعتصاب غذا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شده بود، در اعتراض به رسیدگی نکردن مسئولان به خواسته هایش، از درمان خودداری کرده و از وصل کردن سرم به خود نیز جلوگیری کرده بود. این در حالی بود که وی در دوران حبس، یک کلیه خود را از دست داده و خطر از دست دادن کلیه دیگرش نیز وحود داشت.

حسین رونقی روز سه شنبه ۱۶ خرداد در واکنش به بدرفتاری ماموران امنیتی، اعتصاب خود را برای دو روز به اعتصاب خشک تغییر داد که ممکن بود وضعیت وی را وخیم تر از قبل کند. اما اکنون او با توجه به وعده های مسئولان پرونده اش تصمیم به شکستن کامل اعتصاب غذا گرفته است و بدین ترتیب روند درمان وی از امروز آغاز خواهد شد.

این در حالی است که مسئولان زندان برخلاف وعده قبلی خود، گفته اند هزینه های درمانی وی را پرداخت نخواهند کرد و نبود قرارداد بین زندان با بیمارستان را بهانه کرده اند.
اعتصاب ملاقات زندانیان بند ۳۵۰ اوین در روز ۲۲ خرداد
دهها زندانی بند ۳۵۰ زندان اوین امروز در سومین سالروز کودتای انتخاباتی سال ۸۸ و در اولین سالگرد شهادت هدی صابر، به عنوان اعتراض از حضور در سالن ملاقات خودداری کردند.

به گزارش کلمه، در این «اعتصاب ملاقات» که در روز ۲۲ خرداد و در سومین سالروز انتخابات دهم ریاست جمهوری انجام شد، زندانیان در اعتراض به افزایش محدودیت ها و اعمال فشارهای روانی از سوی دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی بر زندانیان، از ملاقات با خانواده خویش سر باز زدند.

زندانیان اعتصاب کننده، به خصوص به این موضوع اعتراض داشته اند که دوشنبه هفته قبل و در روز پدر، به بهانه تعطیلی امکان ملاقات از آنها سلب شده است و مسئولان زندان حتی به زندانیان اجازه تماس تلفنی با خانواده هم نداده اند.

به گفته منابع نزدیک به زندانیان سیاسی، زندانیان همچنین با توجه به سالگرد درگذشت هدی صابر، به عدم رسیدگی به پرونده مرگ این همبند سابق خود نیز اعتراض داشته اند.

از جمله زندانیانی که امروز در این حرکت اعتراضی شرکت داشته اند، می توان به نامهای ابوالفضل قدیانی، محسن میردامادی، عبدالله مومنی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، فیض الله عرب سرخی، علیرضا رجایی، عماد بهاور، بهمن احمدی امویی، محمد فرید طاهری قزوینی، امیرخسرو دلیرثانی، رضا بنی تبار، سیامک قادری، جعفر گنجی، محمد داوری، مزدک علی نظری، جواد علیخانی، مصطفی نیلی و مهدی خدایی اشاره کرد.
 

دستگیری هنرپیشه زن سینما به علت بدحجابی مهر: جانسین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سینما به علت بدحجابی در برج میلاد خبر داد. سردار احمدرضا رادان خبر درگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد. وی ادامه داد: نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت نشود، جلوگیری می کند. رادان افزود: امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند. به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.

دستگیری هنرپیشه زن سینما به علت بدحجابی
مهر: جانسین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سینما به علت بدحجابی در برج میلاد خبر داد.

سردار احمدرضا رادان خبر درگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت نشود، جلوگیری می کند.

رادان افزود: امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.

محاصره محل کنسرت یک خواننده در برج میلاد توسط گشت های ارشاد و نیروی انتظامی مهر : نخستین شب کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد با استقرار گشت ارشاد همراه شد. به گزارش خبرنگار مهر، حضور ون های گشت ارشاد فضای کنسرت فلاحی را تا حدودی تحت الشعاع قرار داده است. به صورتیکه این کنسرت که قرار بود ساعت 18 آغاز شود تا زمان انتشار این خبر هنوز برگزار نشده است. طبق مشاهدات میدانی ماموران نیروزی انتظامی پس از تذکر، تعدادی از افرادی که با پوشش نا مناسب به این محل آمده بودند را با ون های گشت ارشاد به کلانتری منتقل کردند. این حرکت نیروی انتظامی با واکنش برخی از حاضران روبرو شد. اما با برخورد مناسب نیروهای گشت ارشاد هیچ تنش و درگیری گزارش نشده است. در کنار مدعوین کنسرت مازیار فلاحی برخی از بازدید کنندگان برج میلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند. این حضور گشت ارشاد برای اولین بار در چنین مراسمی به صحبتهای معاون اجتماعی نیروی انتظامی سردار کارگر روز گذشته در مراسم افتتاح انجمن سینمای پلیس برمی گردد که تاکید داشتند، مراسم و جشن های هنرمندان که بر مبنای ارزشها نباشد، همانند جشنواره غذا تعطیل می شود.

محاصره محل کنسرت یک خواننده در برج میلاد توسط گشت های ارشاد و نیروی انتظامی

مهر  : نخستین شب کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد با استقرار گشت ارشاد همراه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، حضور ون های گشت ارشاد فضای کنسرت فلاحی را تا حدودی تحت الشعاع قرار داده است. به صورتیکه این کنسرت که قرار بود ساعت 18 آغاز شود تا زمان انتشار این خبر هنوز برگزار نشده است.

طبق مشاهدات میدانی ماموران نیروزی انتظامی پس از تذکر، تعدادی از افرادی که با پوشش نا مناسب به این محل آمده بودند را با ون های گشت ارشاد به کلانتری منتقل کردند.

این حرکت نیروی انتظامی با واکنش برخی از حاضران روبرو شد. اما با برخورد مناسب نیروهای گشت ارشاد هیچ تنش و درگیری گزارش نشده است. در کنار مدعوین کنسرت مازیار فلاحی برخی از بازدید کنندگان برج میلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند.

این حضور گشت ارشاد برای اولین بار در چنین مراسمی به صحبتهای معاون اجتماعی نیروی انتظامی سردار کارگر روز گذشته در مراسم افتتاح انجمن سینمای پلیس برمی گردد که تاکید داشتند، مراسم و جشن های هنرمندان که بر مبنای ارزشها نباشد، همانند جشنواره غذا تعطیل می شود.
 

پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات يورو به بانوان پليس تهران از پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال يورو 2012 به زنان خبر داد. به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، اعلام كرد: در پي فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) توسط پرديس سينمايي زندگي و اطلاع ماموران پليس تهران از اين امر، ماموران پليس اماكن با مراجعه به اين محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند. به گزارش ايسنا، براساس گزارش پليس پايتخت، پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) تنها براي آقايان مجاز است و سينماهايي كه قصد فروش بليت در اين زمينه را دارند، بايد با هماهنگي انجمن سينماداران و پليس اماكن تهران براي دريافت مجوز در اين خصوص اقدام كنند. پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات يورو به بانوان پليس تهران از پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال يورو 2012 به زنان خبر داد. به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، اعلام كرد: در پي فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) توسط پرديس سينمايي زندگي و اطلاع ماموران پليس تهران از اين امر، ماموران پليس اماكن با مراجعه به اين محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند. به گزارش ايسنا، براساس گزارش پليس پايتخت، پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) تنها براي آقايان مجاز است و سينماهايي كه قصد فروش بليت در اين زمينه را دارند، بايد با هماهنگي انجمن سينماداران و پليس اماكن تهران براي دريافت مجوز در اين خصوص اقدام كنند.

پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات يورو به بانوان

پليس تهران از پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال يورو 2012 به زنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، اعلام كرد: در پي فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) توسط پرديس سينمايي زندگي و اطلاع ماموران پليس تهران از اين امر، ماموران پليس اماكن با مراجعه به اين محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند.

به گزارش ايسنا، براساس گزارش پليس پايتخت، پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) تنها براي آقايان مجاز است و سينماهايي كه قصد فروش بليت در اين زمينه را دارند، بايد با هماهنگي انجمن سينماداران و پليس اماكن تهران براي دريافت مجوز در اين خصوص اقدام كنند.
 

قطع گاز مشترکان بدهکار خمینی : دلخوش نباشيد كه مسكن فقط ميسازيم! آب و برق را مجاني ميكنيم معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز، مصطفی کشکولی در گفتگو درباره قطع گاز صنایع بدهکار گفت: بر اساس مصوبات هیئت دولت 2 تا 3 هشدار درباره پرداخت مطالبات معوق به مشترکان بدهکار توسط شرکت ملی گاز داده می شود. معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرد: اگر یک مشترک صنعتی پس از 2 تا 3 هشدار نسبت به پرداخت قبوض گاز اقدام نکند مطابق با مصوبات دولت اقدام خواهد شد. این مقام مسئول همچنین در پاسخ به پرسش مهر در خصوص قسط بندی گاز مشترکان و به ویژه صنایع بدهکار، بیان کرد: تمامی مشترکان صنعتی بدهکار می توانند برای قسط بندی گاز بهای معوق خود به شرکتهای گاز استانی سراسر کشور مراجعه کنند. بر این اساس، فروردین ماه سالجاری هیئت دولت مجوزی در اختیار شرکت ملی گاز برای قطع انشعاب گاز مشترکان قرار داده است با این مصوبه قطع گاز مشترکان بدهکار در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله نخست انشعاب گاز صنایع، نیروگاهها، جایگاه‌های سی.ان.جی، برخی از دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بدهکار برای مدتی قطع خواهد شد همچنین در مرحله دوم، بهای گاز مشترکان بدهکار به طور غیریارانه‌ای محاسبه خواهد شد، برای قطع گاز این دسته از مشترکان، هیات دولت مجوزهای قانونی را برای شرکت گاز صادر کرده است. این در حالی است که هیئت دولت زمستان سال گذشته هم مجوزی برای قطع 24 تا 48 ساعته گاز مشترکان پر مصرف گاز دولتی در اختیار شرکت گاز قرار داده بود.


قطع گاز مشترکان بدهکار
خمینی : دلخوش نباشيد كه مسكن فقط ميسازيم! آب و برق را مجاني ميكنيم

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز، مصطفی کشکولی در گفتگو درباره قطع گاز صنایع بدهکار گفت: بر اساس مصوبات هیئت دولت 2 تا 3 هشدار درباره پرداخت مطالبات معوق به مشترکان بدهکار توسط شرکت ملی گاز داده می شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرد: اگر یک مشترک صنعتی پس از 2 تا 3 هشدار نسبت به پرداخت قبوض گاز اقدام نکند مطابق با مصوبات دولت اقدام خواهد شد.
این مقام مسئول همچنین در پاسخ به پرسش مهر در خصوص قسط بندی گاز مشترکان و به ویژه صنایع بدهکار، بیان کرد: تمامی مشترکان صنعتی بدهکار می توانند برای قسط بندی گاز بهای معوق خود به شرکتهای گاز استانی سراسر کشور مراجعه کنند.
 
بر این اساس، فروردین ماه سالجاری هیئت دولت مجوزی در اختیار شرکت ملی گاز برای قطع انشعاب گاز مشترکان قرار داده است با این مصوبه قطع گاز مشترکان بدهکار در دو مرحله انجام می‌شود.
 
در مرحله نخست انشعاب گاز صنایع، نیروگاهها، جایگاه‌های سی.ان.جی، برخی از دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بدهکار برای مدتی قطع خواهد شد همچنین در مرحله دوم، بهای گاز مشترکان بدهکار به طور غیریارانه‌ای محاسبه خواهد شد، برای قطع گاز این دسته از مشترکان، هیات دولت مجوزهای قانونی را برای شرکت گاز صادر کرده است.
 
این در حالی است که هیئت دولت زمستان سال گذشته هم مجوزی برای قطع 24 تا 48 ساعته گاز مشترکان پر مصرف گاز دولتی در اختیار شرکت گاز قرار داده بود.