Thursday, October 11, 2012

حزب الله لبنان مسئولیت به پرواز درآوردن پهپاد ساخت ایران بر فراز اسرائیل را بر عهده گرفت حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان در سخنانی که شامگاه امروز پنجشنبه از تلویزیون المنار متعلق به این حزب پخش شد اعلام داشت پهپادی که چند روز پیش بر فراز اسرائیل به پرواز درآمده بود ساخت ایران است و توسط حزب الله در لبنان مونتاژ شده است. وی در ادامه گفت این پهپاد صدها کیلومتر بر فراز تاسیسات اتمی حساس دیمونه اسرائیل به پرواز درآمده بود. نصر الله افزود: این عملیات نشان می دهد که نیروهای مقاومت از توان پنهان سازی توانمندی های خود برخوردارند و می توانند پیام های خود را در زمان مناسب ارسال کنند. وی در ادامه گفت:"ما در اینجا تنها بخشی از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم اما این اقدام تاثیری بر اقدامات غافلگیرکننده ای که وعده آنها را داده ایم ندارد. رهبر حزب الله خاطرنشان کرد:"ما به رهبران اسرائیل زمان کافی برای نتیجه گیری از این رویداد و بررسی توان علملیاتی پهپاد شناسایی را می دهیم، بویژه آنکه این پهپاد توانست در نخستین تجربه بر فراز دریا و خشکی به پرواز درآید". رهبر حزب الله در ادامه سخنان خود تاکید کرد که این پهپاد توانست با دقت صدها کیلومتر در مسیر تعیین شده به پرواز درآید و از اقدامات امنیتی اسرائیل بگذرد . وی سخنان مقامات اسرائیل مبنی بر شناسایی این پهپاد بر فراز دریا و اجازه ادامه پرواز به آن در مسافت معینی را تکذیب کرد و از آن به عنوان یک دروغ یاد کرد.



حزب الله لبنان مسئولیت به پرواز درآوردن پهپاد ساخت ایران بر فراز اسرائیل را بر عهده گرفت

حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان در سخنانی که شامگاه امروز پنجشنبه از تلویزیون المنار متعلق به این حزب پخش شد اعلام داشت پهپادی که چند روز پیش بر فراز اسرائیل به پرواز درآمده بود ساخت ایران است و توسط حزب الله در لبنان مونتاژ شده است.

وی در ادامه گفت این پهپاد صدها کیلومتر بر فراز تاسیسات اتمی حساس دیمونه اسرائیل به پرواز درآمده بود.

نصر الله افزود: این عملیات نشان می دهد که نیروهای مقاومت از توان پنهان سازی توانمندی های خود برخوردارند و می توانند پیام های خود را در زمان مناسب ارسال کنند.

وی در ادامه گفت:"ما در اینجا تنها بخشی از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم اما این اقدام تاثیری بر اقدامات غافلگیرکننده ای که وعده آنها را داده ایم ندارد.

رهبر حزب الله خاطرنشان کرد:"ما به رهبران اسرائیل زمان کافی برای نتیجه گیری از این رویداد و بررسی توان علملیاتی پهپاد شناسایی را می دهیم، بویژه آنکه این پهپاد توانست در نخستین تجربه بر فراز دریا و خشکی به پرواز درآید".

رهبر حزب الله در ادامه سخنان خود تاکید کرد که این پهپاد توانست با دقت صدها کیلومتر در مسیر تعیین شده به پرواز درآید و از اقدامات امنیتی اسرائیل بگذرد .

وی سخنان مقامات اسرائیل مبنی بر شناسایی این پهپاد بر فراز دریا و اجازه ادامه پرواز به آن در مسافت معینی را تکذیب کرد و از آن به عنوان یک دروغ یاد کرد.

تنش ترکیه و سوریه وارد مرحلۀ جدید می شود جت های ترکیه هواپیمای مسافربری سوریه را مجبور به فرود کردند یورو نیوز : از یک فروند هواپیمای مسافربری سوریه که ترکیه آن را در حریم هوایی خود مجبور به فرود کرد، اجزای سامانۀ موشکی و تجهیزات مخابراتی نظامی کشف و توقیف شده است. جت‌های جنگندۀ ارتش ترکیه عصر چهارشنبه این هواپیما را به ظن حمل اسلحه وادار به نشستن در فرودگاه آنکارا کردند. بنا به گفتۀ احمد داوود اوغلو، وزیر امور خارجۀ ترکیه، براساس مقررات هواپیمایی حمل قطعه‌های یافت شده در هواپیمای سوری باید از سوی حاملان آن‌ها اعلام می‌شد. هواپیمای مسافربری که با دست کم ۳۰ سرنشین از مسکو راهی دمشق بود، پس از توقیف قطعات مشکوک از فرودگاه آنکارا به پرواز خود ادامه داده است. ترکیه در گذشته دست کم یک هواپیمای ایرانی را نیز به ظن حمل سلاح به فرود واداشته بود. سخت گیری ترکیه در قبال سوریه واداشتن هواپیمای مسافربری سوری به فرود در ترکیه، مرحلۀ جدیدی از تنش میان دمشق و آنکارا است. ترکیه در روزهای گذشته شاهد شلیک خمپاره از سوریه به بعضی شهرهای مرزی‌اش بود و پاسخ قاطع و سریعی به آن‌ها داد. فرود اجباری هواپیمای سوری پس از بازدید فرمانده ارشد ارتش ترکیه از مناطق مرزی و هشدار او در قبال شلیک خمپاره از سوریه، نشان می‌دهد که ترکیه می‌خواهد فشار بر سوریه را افزایش دهد.

تنش ترکیه و سوریه وارد مرحلۀ جدید می شود
جت های ترکیه هواپیمای مسافربری سوریه را مجبور به فرود کردند


یورو نیوز : از یک فروند هواپیمای مسافربری سوریه که ترکیه آن را در حریم هوایی خود مجبور به فرود کرد، اجزای سامانۀ موشکی و تجهیزات مخابراتی نظامی کشف و توقیف شده است.

 جت‌های جنگندۀ ارتش ترکیه عصر چهارشنبه این هواپیما را به ظن حمل اسلحه وادار به نشستن در فرودگاه آنکارا کردند.

 بنا به گفتۀ احمد داوود اوغلو، وزیر امور خارجۀ ترکیه، براساس مقررات هواپیمایی حمل قطعه‌های یافت شده در هواپیمای سوری باید از سوی حاملان آن‌ها اعلام می‌شد.

 هواپیمای مسافربری که با دست کم ۳۰ سرنشین از مسکو راهی دمشق بود، پس از توقیف قطعات مشکوک از فرودگاه آنکارا به پرواز خود ادامه داده است.

 ترکیه در گذشته دست کم یک هواپیمای ایرانی را نیز به ظن حمل سلاح به فرود واداشته بود.

 سخت گیری ترکیه در قبال سوریه
 
 واداشتن هواپیمای مسافربری سوری به فرود در ترکیه، مرحلۀ جدیدی از تنش میان دمشق و آنکارا است.

 ترکیه در روزهای گذشته شاهد شلیک خمپاره از سوریه به بعضی شهرهای مرزی‌اش بود و پاسخ قاطع و سریعی به آن‌ها داد.

 فرود اجباری هواپیمای سوری پس از بازدید فرمانده ارشد ارتش ترکیه از مناطق مرزی و هشدار او در قبال شلیک خمپاره از سوریه، نشان می‌دهد که ترکیه می‌خواهد فشار بر سوریه را افزایش دهد.


Tehran. People putting advertisement for selling their kidney. so they can survive from the money... People in Tehran trying to sell their Kidneys to survive the high costs of living. This in one of the richest countries in the world.




Tehran. People putting advertisement for selling their kidney. so they can survive from the money...

People in Tehran trying to sell their Kidneys to survive the high costs of living. This in one of the richest countries in the world.

Tehran. People putting advertisement for selling their kidney. so they can survive from the money... People in Tehran trying to sell their Kidneys to survive the high costs of living. This in one of the richest countries in the world.



Tehran. People putting advertisement for selling their kidney. so they can survive from the money...

People in Tehran trying to sell their Kidneys to survive the high costs of living. This in one of the richest countries in the world.