Thursday, October 22, 2009

«بازداشت خانواده های اعضای زندانی جبهه مشارکت در مراسم دعای کمیل»


بنابر گزارش های رسيده، تعدادی از خانواده های اعضای جبهه مشارکت در مراسم دعای کميل که در منزل شهاب الدين طباطبايی در حال برگزاری بود، توسط نيروهای امنيتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش «نوروز»، وب سايت خبری حزب مشارکت، مهرک ميراب زاده، همسر شهاب الدین طباطبايی، سعيد نور محمدی، عضو جبهه مشارکت و محمدرضا جلايی پور که به تازگی بعد از تحمل بيش از دو ماه سلول انفرادی به تازگی آزاد شده بود، در ميان دستگیر شدگان هستند.

سایت «نوروز» همچنين از احتمال بازداشت زهرا مجردی، همسر محسن ميردامادی دبيرکل زندانی جبهه مشارکت، هادی حيدری، ايمان ميراب زاده، برادر همسر شهاب طباطبايی، همسر عبدالله رمضان زاده، محبوبه حقيقی، سميه مهرجو، زويا حسنی، سعيده کردی نژاد، علی ميردامادی، عليرضا طاهری، رضا مير و عطا تهرانچی خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری جبهه مشارکت، تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم نيز در داخل منزل شهاب طباطبايی گرفتار هستند و نيروهای امنيتی به آنها اجازه خروج از منزل نمی دهند.

براساس آخرین اخبار رسیده ، مهرک میراب زاده، همسر شهاب الدین طباطبایی، و فائزه ابطحی، دختر محمدعلی ابطحی، آزاد شده اند.

طبق اين گزارش، «مراسم دعای کميل» شب پنجشنبه برای آزادی شهاب الدين طباطبايی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت که هم اکنون در زندان به سر می برد، در منزل او برگزار شده بود.

این گزارش می افزاید: تمامی حاضران در مراسم دعای کميل در منزل شهاب الدين طباطبايی بازداشت و به وسيله سه خودرو به مکان نامعلوم منتقل شده اند.

يک شاهد عينی به نوروز گفته است که بازداشت شده ها دستبند به دست داشتند.

شهاب الدين طباطبايی که در جريان دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری رييس ستاد ۸۸ (حاميان جوان موسوی و خاتمی) بود، با آغاز نا آرامی های پس از انتخابات بازداشت شد.

وی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به پنج سال حبس تعزيری محکوم شده است.

در روز های آغازين ناآرامی های پس از انتخابات، تعداد زيادی از فعالان سياسی نزديک به اصلاح طلبان و همچنين روزنامه نگاران بازداشت شدند.

محسن ميردامادی، دبيرکل جبهه مشارکت، عبدالله رمضان زاده، قائم مقام دبيرکل جبهه مشارکت و سخنگوی دولت دوم سيد محمد خاتمی، آذر منصوری، معاون سياسی دبيرکل جبهه مشارکت، مصطفی تاج زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و معاون سياسی وزير کشور در دولت خاتمی، محسن صفايی فراهانی ، محسن امين زاده و علی تاجرنيا، رييس شورای منطقه تهران جبهه مشارکت از جمله بازداشت شدگان وقایع پس از انتخابات هستند.

استقبال حسینیان از حضور مخالفان دولت در راهپیمایی ۱۳ آبان


رئیس فراکسیون حامیان دولت در مجلس ایران گفته است که از حضور مخالفان دولت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان استقبال می کند.

روح الله حسینیان، رئیس فراکسیون "انقلاب اسلامی" در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) به خبرگزاری رسمی دولت ایران گفت: "برای راهپیمایی روز قدس هم تمام رادیوهای خارجی و ضد انقلاب و رسانه های داخلی همسو با این جریان تلاش خود را به کار بردند، اما نتوانستند بیش از چند هزار نفر را جمع کنند و این افراد در مقابل سیل جمعیت حزب اللهی به حساب نیامدند".

او گفت: "من خوشحال می شوم که این جریان روز ۱۳ آبان هم به میدان بیاید و در مقابل جریان انقلابی که امام آن را انقلاب دوم نامید شعار سر دهد تا معلوم شود که چه کسانی دنبال آشوب هستند".

این اظهارات آقای حسینیان در حالی بیان شده است که پیش تر احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و از پرنفوذترین روحانیان حامی دولت آقای احمدی نژاد، نسبت به احتمال حضور مخالفان دولت و حامیان جنبش اعتراضی موسوم به "جنبش سبز" در راهپیمایی روز ۱۳ آبان هشدار داده بود.

حضور گسترده مخالفان دولت در راهپیمایی روز قدس که خبرگزاری های بین المللی جمعیت آنها را "ده ها هزار" تن تخمین زده بودند، در حالی که سه ماه از آخرین اعتراض گسترده خیابانی آنها می گذشت، نشان داد که معترضان بر خواسته های خود پافشاری می کنند.

میرحسین موسوی، یکی از رهبران مخالفان دولت، پس از راهپیمایی روز قدس با صدور بیانیه ای آن را "نقطه عطف" خواند و نوشت که آیت الله خمینی در هر سال چند سنت و میعاد برای حضور مردم در خیابان ها گذاشت و تأکید کرد که "با چنین سنتی نمی توان مردم را از صحنه دور کرد".

به این ترتیب، هواداران جنبش اعتراضی ایران که مجوز گردهمایی مستقل به آنها داده نمی شود، استفاده از مناسبت ها و تظاهرات رسمی را برای حضور در خیابان ها و اعلام نظراتشان به عنوان یک تاکتیک انتخاب کرده اند.


سرنوشت دانشجویان پیرو خط امام

اکنون رئیس فراکسیون حامیان دولت در مجلس می گوید: "از خدا می خواهیم که آنها هم (در راهپیمایی ۱۳ آبان) بیایند و افکار و عقاید خود را اعلام کنند".

او گفته است: "این روز متعلق به جریان یا گروه خاصی نیست، بلکه برآیندی از فرایند انقلابی ملت ایران است".

۱۳ آبان سالروز اشغال سفارتخانه آمریکا در تهران در سال ۱۳۵۸ توسط "دانشجویان پیرو خط امام" است که به بحران گروگانگیری و قطع رابطه رسمی ایران و آمریکا انجامید.

محسن میردامادی یکی از رهبران گروه "دانشجویان پیرو خط امام" بود که در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران بازداشت شد و اکنون در زندان به سر می برد.

او دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی، یکی از تشکل های اصلی جناح اصلاح طلب ایران و حامی نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات بود.

روح الله حسینیان در گفت و گو با خبرگزاری دولت ایران در مورد سرنوشت "دانشجویان پیرو خط امام" گفته است: "امروز تعداد زیادی از آنها شهید شده اند، عده ای در خط امام و رهبری باقی مانده اند و تعداد کم دیگری به دریوزگی آمریکا رفته اند".

انفجار زیر زمینی

انفجار زیر زمینی
در تپه های "کتفرخون" پاکدشت


سلام- در شمال پاکدشت (حصار امیر سابق) تپه های جنگی وجود دارد که سالها است زاغه مهمات پارچین است. منطقه بزرگی که تا جنوب چشمه گالیون ادامه دارد. در میان این تپه ها منطقه ای بنام "تخت کفتر خون" وجود دارد که ماه ها است یک مته حفاری موبایل روی آن کار می کرد. آن زمین لرزه منطقه پاکدشت که سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد زلزله بوده، کار همین مته و انفجاری بود که در زیر زمین روی داد. من از بقیه اش خبری ندارم، یعنی نمی دانم آن مته در آنجا چه می کرده و انفجار چرا در زیر زمین روی داد، فقط خواستم این اطلاع را به شما بدهم تا از طریق شما به ملت اطلاع رسانی شود و این سیمای... فکر نکند می تواند مردم را خواب کند!

هرچه بود کپسول گاز نبود

درباره انفجار در کنار ساختمان وزارت نفت که در اینجا سیما گفت انفجار مربوط به یک کپسول گاز بوده می خواهم این نکات را با شما درمیان بگذارم:

1- آن منطقه سالهاست که لوله کشی گاز شده و کسی از کپسول استفاده نمی کند.

2- برخی از معتادان به تریاک از کپسول های کوچک (پیک نیک)استفاده می کنند که انفجار آن در زمانی که کاملا پر باشد هم نه قدرت تخریب دارد و نه صدائی که تا چند کیلومتر آنطرف تر شنیده شود.

3- آن طرف ها مغازه ای جهت پر کردن کپسول پیک نیک هم نیست. نزدیک ترین محل کپسول پرکنی نزدیک میدان امام حسین است.

4- در بحث زلزله هم صحبت هائی در رابطه با آگاهی دولت اسلامی به نوع, مقدار و کنترل زلزله می شود که منظور آنها نوعی انتقام گیری از ادامه جنبش سبز و همه گیر شدن آن است.

گزارشی که سرانجام نوشته خواهد شد

گزارشی که سرانجام نوشته خواهد شد
بعد از فوت بنیانگذار
بنیاد کشور و بنیانگذار را برباد دادند


بعد از فوت امام چه اتفاقاتی افتاد ؟!" عنوان گزارشی است كه دیر یا زود منتشر شده و اعجاب میلیون ها ایرانی را در داخل و خارج كشوربر خواهد انگیخت . ممكن است پاره ای از مطالب این گزارش را طی سال های گذشته مردم شنیده باشند اما آن چه در این گزارش مهم است مستنداتی است كه بر این وقایع صحه گذاشته و آن را از شایعه به خبر موثق تبدیل خواهد نمود .
در گزارش مذكور مواردی چون

1- نحوه تعیین رهبری و اتفاقات پشت صحنه و این كه چگونه و با چه شرط و شروطی خامنه ای را برای رهبری بر كشیدند و این كه ایشان چه قول و قرارهایی با هاشمی و بعضی از آیت الله ها گذاشته و چه تعهداتی به آنها داده است. نظر مرحوم سید احمد خمینی در خصوص انتصاب خامنه ای برای رهبری و تعهداتی كه از ایشان گرفته شد. عملكرد رهبر و عكس العمل های سید احمد خمینی در مقابل آن، بخش هایی از این گزارش را شامل می شود .

2- چگونگی به قتل رساندن مرحوم سید احمد خمینی و این كه در كدام لایه و با حضور چه كسانی این موضوع بررسی و این تصمیم اتخاذ شد و چه كسی فتوای قتل را صادرکرد!
3- عكس العمل خانواده امام خمینی در برابر به قتل رساندن سید احمد خمینی و در حصر قرار دادن خانواده امام برای جلوگیری از افشای این جنایت و تهدیداتی كه متوجه آن ها می كنند .

4- موضوع مصادره حساب های بانكی مراجع بر خلاف وصیت نامه آن ها مانند آن چه در خصوص ماترك وجوهاتی كه آیت ا.. گلپایگانی در اختیار داشت و بعد از ایشان آقایان بالا كشیدند و این كه این غارت در مورد اموال در اختیار دیگر مراجع مرحوم چگونه صورت گرفته است.

5- تشریح و تبیین این واقعیت تلخ كه حساب وجوهات مراجع را آقایان چگونه تبدیل به ذخیره ای كرده اند تا در اختیار رهبری نظام باشد و این كه از محل این وجوهات چه اقداماتی صورت می گیرد و این كه بر خلاف نص قرآن وجوهات مذكور به مستحق آن پرداخت نمی شود. این كه پول هایی كه مردم به حساب خمس و سهم مبارك امام می دهند بعد از فوت مراجع عظام چگونه تبدیل می شود به امكاناتی كه با آن ملت را مورد تجسس و سركوب قرار می دهند یا در خارج از كشور صرف برنامه های خود می كنند!

6- اتفاقاتی مانند معامله بر سر تمامیت ارضی ایران در دریای خزر، قرار دادهای نفتی، خلیج فارس و مناطقی در سیستان بلوچستان كه در اختیار گروه های تروریستی قرار داده شده است! همراه با گزارش دهها عملیات تروریستی برون مرزی كه بر خلاف قانون اساسی و خط امام و با صرف اموال مردم انجام گرفته است !

7- بخشی از این گزارش به موضوعاتی چون قاچاق سلاح و مواد مخدر، واردات و صادرات كالاهای بدون پرداخت تعرفه، اسكله های غیر قانونی، ثروت هنگفتی كه در لبنان ذخیره شده است و.... اختصاص داده شده است .

8- لایه مخوفی كه خامنه ای را در خدمت گرفته و او را در جهت برنامه های خود به كار می گیرد از دیگر مواردی است كه در این گزارش تشریح شده است .

13 ابان

احمدی نژاد، دو سال تحت مراقبتهای ویزه

بدلیل مشکلات روانی
احمدی نژاد، دو سال
تحت مراقبت های ویژه بود

سلام- در خبر "ناگفته های پشت پرده برنامه مناظره های انتخاباتی" اشاره به "پرونده
2 سال بستری و مراقبت های ویژه" احمدی نژاد را طرح کرده بودید. منظورم همان اشاره ایست که محسن رضائی قبل از شروع مناظره در راهروهای صدا و سیما و هنگام دهان به دهان شدن با احمدی نژاد می کند. از آنجا که نباید مردم را در خماری اخبار باقی گذاشت، به اطلاع شما و خوانندگان تان می رسانم که احمدی نژاد بمدت دو سال تحت مراقبت های ویژه روانی بوده است. البته این مراقبت ها مربوط به دوران پس از قتل دکتر سامی است که بطرز فجیعی در مطبش به ضرب چاقو تکه تکه شد و ظاهرا قاتل یکی از بیماران او بود. من اطلاع ندارم که آن فرد واقعا گرفتار بیماری روانی بود یا نه که ظاهرا هم نبوده، اما گرداننده و هدایت کننده آن قتل یا همان زمان گرفتاری روانی داشت و یا بعد از این قتل گرفتاری روانی پیدا کرد و بمدت دو سال تحت مراقبت های ویژه بود. این ها نکاتی نیست که امثال محسن رضائی و دیگر فرماندهان قدیمی سپاه و یا میرحسین موسوی و یا حتی پورمحمدی اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد از آن مطلع نباشند. هاشمی رفسنجانی که جای خود دارد، زیرا ذخیره اطلاعات است!

هر ایرانی یک خبرنگار است و لحظه لحظه های ایران خبر ساز!


هر ایرانی یک خبرنگار است و لحظه لحظه های ایران خبر ساز!
پاسداران، همه از یک قماش نیستند
همه آنها را با یک چوب نرانید!






دوستان سلام

اگر اینهمه در مورد پاسداران واقعی میهن و نه پاسداران رهبر صحبت نشده بود، بنده جرات فرستادن این اسکناس را نداشتم! اما خوشبختانه چنان پاسداران دارند جرات گفتار پیدا می کنند، که من تردیدی ندارم که این اسکناس کار یک پاسدار است. بنا بر این من هم صاحب جرات شده ام. جای بسی خوشحالی ست که نهضت سبز دارد تبدیل به انقلاب سبز می شود و جخ شده است! من این اسکناس را البته با چند اسکناس دیگر که همگی از شعار مزینند را نگه داشتم، هر یک از دیگری جالب تر! اما این یکی واقعا کار جالبی ست. می گوید: پاسداران همه سبزند، مگر چندتایی که نشستند در خانه ی یک رسوایی !

آن شوفر تاکسی ای که این اسکناس را به من داد و نگاه متعجب مرا دید گفت: میدونم آقا همش همینه!
من ضمن تبریک به مبتکر این کار و هم به سپاه پاسداران به هموطنان یادآور می شوم که مطئن باشند در آینده این کار آنها در سراسر جهان و در مبارزه با دیکتاتورها تقلید خواهد شد. مضافا من مطئنم که در آینده این اسکناس ها و تصاویرشان در موزه ها و کتاب های ملی نیز جای خواهد گرفت. من از گردانندگان سایت پیک نت تقاضا دارم که این اسکناس را منتشر کند. بنده اگر کار جالب دیگری نیز دیدم برویتان خواهم رساند.

قربانتان از تهران