Wednesday, October 5, 2011

عکس / لجن درماني در درياچه اروميه (در ضمن دولت هنوز اقدامی برای نجات دریاچه انجام نداده است) جام جم آنلاین : آبهای شفا دهنده و گل و نمکهای معدنی دریاچه ارومیه فرصتهای گوناگونی از آب درمانی و لجن درمانی را برای درمان انواع بیماریهای رماتیسمی ،پوستی ،زنان و ... ارائه میکند.دریاچه ارومیه بدلیل حجم فوق العاده بالای نمک و مواد معدنی آن خالی از حیات می باشد و به این دلیل آب دریاچه قدرت شفابخشی و علاج امراض پوستی و رماتیسمی را داراست.همچنین غلظت بالای نمک این دریاچه این امکان را می دهد که به راحتی درروی آب شناور شده و تمدد اعصاب نمایید بدون آنکه غرق شوید. عكاس : مجيد حق دوست برای بزرگ نمایی روی عکسها کلیک کنید [تاريخ مطلب: سيزدهم مهر ۱۳۹۰ برابر با پنجم اکتبر ۲۰۱۱]


عکس / لجن درماني در درياچه اروميه (در ضمن دولت هنوز اقدامی برای نجات دریاچه انجام نداده است)
جام جم آنلاین : آبهای شفا دهنده و گل و نمکهای معدنی دریاچه ارومیه فرصتهای گوناگونی از آب درمانی و لجن درمانی را برای درمان انواع بیماریهای رماتیسمی ،پوستی ،زنان و ... ارائه میکند.دریاچه ارومیه بدلیل حجم فوق العاده بالای نمک و مواد معدنی آن خالی از حیات می باشد و به این دلیل آب دریاچه قدرت شفابخشی و علاج امراض پوستی و رماتیسمی را داراست.همچنین غلظت بالای نمک این دریاچه این امکان را می دهد که به راحتی درروی آب شناور شده و تمدد اعصاب نمایید بدون آنکه غرق شوید. عكاس : مجيد حق دوست

برای بزرگ نمایی روی عکسها کلیک کنید





























 
[تاريخ مطلب: سيزدهم مهر ۱۳۹۰ برابر با پنجم اکتبر ۲۰۱۱]

سایت خبری صدا و سیما برای هنرپیشه ایرانی که در برنامه "صدای آمریکا" بی حجاب ظاهر شده بود پرونده سازی میکند + عکس باشگاه خبرنگاران (متعلق به صدا و سیما) : به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مينا لاكاني بازيگر سينما و تلويزيون كه اخيرا از ايران گريخت، به علت مشكلات رواني، سال 86 در بيمارستان رسول اكرم(ص) تهران بستري شده بود. گفته مي شود وي دچار بيماري "مانيك" بوده و مدتها از اين بيماري رواني رنج برده است. "مانيك" يك بيماري رواني است كه در آن فرد بيمار در مقاطعي دچار پرش افكار و سرخوشي غيرقابل كنترل مي شود. اين بازیگر اخيرا در برنامه شباهنگ صدای آمریکا، بدون حجاب حاضر شده و مدعي شد كه به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است. لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه تصورات ذهنی خود مبنی بر تماس های مشکوک را مطرح کرد.

سایت خبری صدا و سیما برای هنرپیشه ایرانی که در برنامه "صدای آمریکا" بی حجاب ظاهر شده بود پرونده سازی میکند + عکس



باشگاه خبرنگاران (متعلق به صدا و سیما) : به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مينا لاكاني بازيگر سينما و تلويزيون كه اخيرا از ايران گريخت، به علت مشكلات رواني، سال 86 در بيمارستان رسول اكرم(ص) تهران بستري شده بود.

گفته مي شود وي دچار بيماري "مانيك" بوده و مدتها از اين بيماري رواني رنج برده است.

"مانيك" يك بيماري رواني است كه در آن فرد بيمار در مقاطعي دچار پرش افكار و سرخوشي غيرقابل كنترل مي شود.

اين بازیگر اخيرا در برنامه شباهنگ صدای آمریکا، بدون حجاب حاضر شده و مدعي شد كه به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.

لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه تصورات ذهنی خود مبنی بر تماس های مشکوک را مطرح کرد.

وحشت علی خامنه ای از درگیری میان فرماندهان سپاه بخشهایی از سخنان میر حسین موسوی در جمع مردم خراسان شمالی -۱۶ خرداد ۱۳۸۸ و پیش از رای گیری 22 خرداد 88 را دراین شماره پیک نت می خوانید. او را بدستور آقای خامنه ای حبس خانگی کردند و حالا که طشت رسوائی غارت کشور از بام بیت رهبری افتاده، ایشان می گوید "ماجرا را کش ندهید!" و این درحالی است که مهدی خزعلی در وبسایت خود، تا آستانه اعلام نام آن که در راس پرونده اختلاس است و در پناه سرنیزه سپاه و بیت رهبری پیش رفته و می نویسد که رئیس فراری بانک ملی "خاوری" آخرین حلقه این فساد و غارت است، در راس حلقه کس دیگری قرار دارند. و در محافل سیاسی تهران گفته می شود که در همان ابتدای علنی شدن غارت کشور توسط بانک های نوبنیاد و خصوصی، به خاوری گفتند استعفا داده و فورا راهی انگلستان شود. وقتی رسید به انگلستان به او گفتند لازم نیست باز گردی. برو کانادا. کشوری که در آن کارت اقامت و قصر خصوصی برای زندگی دارد. او را به انگلستان و کانادا فرستادند زیرا بیم داشتند، بازداشت شود و در زیر بازجوئی نام کسانی را بعنوان آمران این اختلاس و دزدی ملی بر زبان بیآورد که در نماز جمعه تهران دستور اعدام و حبس خانگی کروبی و موسوی را داد و چاووشی خوان قافله ایست که رئیس آن علی خامنه ایست! و حالا رهبر معظم و فرزانه که تمام امور مملکت زیر نظر او و در بیت او متمرکز شده، وحشت زده از ادامه افشاگری ها و آغاز تشتت و ریزش در میان فرماندهان سپاه و خیز برداشتن برخی از آنها برای جمع کردن سفره ای که رهبر پهن کرده، می گوید "کش ندهید!" سکوت برخی فرماندهان کودتاچی سپاه در روزهای اخیر، ناشی از وحشتی نیست که از شماری دیگر از فرماندهان معترض سپاه دارند؟ فرماندهانی که بدلیل مخالفت با کودتا به حاشیه رانده شدند و از ابتدا با روی کار آمدن احمدی نژاد موافق نبودند.


وحشت علی خامنه ای
از درگیری میان فرماندهان سپاه
 
 
 
 
بخشهایی از سخنان میر حسین موسوی در جمع مردم خراسان شمالی -۱۶ خرداد  ۱۳۸۸ و پیش از رای گیری 22 خرداد 88 را دراین شماره پیک نت می خوانید. او را بدستور آقای خامنه ای حبس خانگی کردند و حالا که طشت رسوائی غارت کشور از بام بیت رهبری افتاده، ایشان می گوید "ماجرا را کش ندهید!" و این درحالی است که مهدی خزعلی در وبسایت خود، تا آستانه اعلام نام آن که در راس پرونده اختلاس است و در پناه سرنیزه سپاه و بیت رهبری پیش رفته و می نویسد که رئیس فراری بانک ملی "خاوری" آخرین حلقه این فساد و غارت است، در راس حلقه کس دیگری قرار دارند. و در محافل سیاسی تهران گفته می شود که در همان ابتدای علنی شدن غارت کشور توسط بانک های نوبنیاد و خصوصی، به خاوری گفتند استعفا داده و فورا راهی انگلستان شود. وقتی رسید به انگلستان به او گفتند لازم نیست باز گردی. برو کانادا. کشوری که در آن کارت اقامت و قصر خصوصی برای زندگی دارد. او را به انگلستان و کانادا فرستادند زیرا بیم داشتند، بازداشت شود و در زیر بازجوئی نام کسانی را بعنوان آمران این اختلاس و دزدی ملی بر زبان بیآورد که در نماز جمعه تهران دستور اعدام و حبس خانگی کروبی و موسوی را داد و چاووشی خوان قافله ایست که رئیس آن علی خامنه ایست! و حالا رهبر معظم و فرزانه که تمام امور مملکت زیر نظر او و در بیت او متمرکز شده، وحشت زده از ادامه افشاگری ها و آغاز تشتت و ریزش در میان فرماندهان سپاه و خیز برداشتن برخی از آنها برای جمع کردن سفره ای که رهبر پهن کرده، می گوید "کش ندهید!" سکوت برخی فرماندهان کودتاچی سپاه در روزهای اخیر، ناشی از وحشتی نیست که از شماری دیگر از فرماندهان معترض سپاه دارند؟ فرماندهانی که بدلیل مخالفت با کودتا به حاشیه رانده شدند و از ابتدا با روی کار آمدن احمدی نژاد موافق نبودند.

خاوری آخر جدول بود، سران جدول را پیدا کنید اختلاس را کش ندهید تا از 12 صفر بیشتر کش نیآمده مهدی خزعلی: خاوری یک فرمانبر ساده بود و متهم اصلی یک مقام عالیرتبه است. بروید سراغ مقام عالیرتبه ای که آمرانه به خاوری دستور می دهد این رقم نجومی را سه سال استمهال نماید، آن هم با نرخ ۴ درصد! اختلاف نرخ سود ظرف سه سال قریب ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می شود – و نیم ساعت بعد تماس می گیرد که کار انجام شد یا نه؟ و خاوری می گوید: ” ظرف نیم ساعت چگونه می توانم هیئت مدیره را تشکیل داده و مصوبه بگیرم؟ باید دنبال کسی بود که می خواسته ظرف نیم ساعت ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به جیب کسی بریزد!


خاوری آخر جدول بود، سران جدول را پیدا کنیداختلاس را کش ندهید
تا از 12 صفر بیشتر کش نیآمده
 
 
 
 
مهدی خزعلی: خاوری یک فرمانبر ساده بود و متهم اصلی یک مقام عالیرتبه است. بروید سراغ مقام عالیرتبه ای که آمرانه به خاوری دستور می دهد این رقم نجومی را سه سال استمهال نماید، آن هم با نرخ ۴ درصد!
اختلاف نرخ سود ظرف سه سال قریب ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می شود – و نیم ساعت بعد تماس می گیرد که کار انجام شد یا نه؟ و خاوری می گوید: ” ظرف نیم ساعت چگونه می توانم هیئت مدیره را تشکیل داده و مصوبه بگیرم؟
باید دنبال کسی بود که می خواسته ظرف نیم ساعت ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به جیب کسی بریزد!

چرا نباید فاجعه را کش داد؟ حاکمیت سپاه، یعنی همین! ایشان حسین هدایتی است که روزگاری در لباس سپاه بوده و حالا از آن جلد در آمده و در این جلد به یکی از نزدیکان احمدی نژاد تبدیل شده است. مالک صنایع استیل آذین، شرکت خاورآذین، شرکت فجر گالوانیزه سپاهان کاشان، چندین کارخانهٔ فولادسازی و ورق، شرکت نایبند بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، و نیز برج‌سازی در دبی، سهامداری در بازار مبل ایران و بانک خصوصی تات ... است. ضمنا ریاست چندین شرکت تجاری در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه را نیز برعهده دارد و هتل سیروس و هتل کیش نیز سرمایه گذاری کرده است. امثال او ترک موتور سیکلت، روزهای آتش و خون و مظلومیت در تهران، مردم را شکار می کردند.


چرا نباید فاجعه را کش داد؟حاکمیت سپاه، یعنی همین!
ایشان حسین هدایتی است که روزگاری در لباس سپاه بوده و حالا از آن جلد در آمده و در این جلد به یکی از نزدیکان احمدی نژاد تبدیل شده است.
مالک صنایع استیل آذین، شرکت خاورآذین، شرکت فجر گالوانیزه سپاهان کاشان، چندین کارخانهٔ فولادسازی و ورق، شرکت نایبند بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، و نیز برج‌سازی در دبی، سهامداری در بازار مبل ایران و بانک خصوصی تات ... است. ضمنا  ریاست چندین شرکت تجاری در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه را نیز برعهده دارد و هتل سیروس و هتل کیش نیز سرمایه گذاری کرده است. امثال او ترک موتور سیکلت، روزهای آتش و خون و مظلومیت در تهران، مردم را شکار می کردند.