Tuesday, April 1, 2014

احمدی نژاد : روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید خبرگزاری بسیج: احمدی نژاد، طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید. به گزارش خبرگزاری بسیج اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور، محمود احمدی نژاد به همراه خانواده جهت بازدید از زیارتگاه های سرزمین نور وارد استان خوزستان شد. وی با حضور در منطقه شرق کارون و در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان، بر مزار 9 شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام نمود و طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های 8 سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید. گفتنی است غلامحسین الهام ، احمدی نژاد را در این سفر همراهی می کنند .

احمدی نژاد : روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید

خبرگزاری بسیج: احمدی نژاد، طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید.

به گزارش خبرگزاری بسیج اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور، محمود احمدی نژاد به همراه خانواده جهت بازدید از زیارتگاه های سرزمین نور وارد استان خوزستان شد.

وی با حضور در منطقه  شرق کارون  و در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان، بر مزار 9 شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام نمود و طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های 8 سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید.

گفتنی است غلامحسین الهام ، احمدی نژاد را در این سفر همراهی می کنند .

نگاه خاندان بهرمانی به بی‌بی‌سی؛ بنگاه خبرپراکنی بهرمانی (کارتون مشتی ماشا الله)


نگاه خاندان بهرمانی به بی‌بی‌سی؛ بنگاه خبرپراکنی بهرمانی
(کارتون مشتی ماشا الله)

مهدی هاشمی: بابایی BBC یعنی چه؟
هاشمی: Bahremani Broadcasting Corporation...See More


جیش العدل : تا پایان مذاکرات مرزبانان را اعدام نمیکنیم جیش العدل در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک این سازمان منتشر شده از تجدیدنظر در مورد کشتن یکی دیگر از مرزبانان ایرانی خبر داده و اعلام کرده است تا پایان مذاکرات با مسئولان ایرانی هیچ گونه خطری جان مرزبانان را تهدید نمی کند. در بیانیه سازمان جیش العدل آمده اشت: سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم میرساند که با وجود هشدارقبلی سازمان مبنی براینکه اگر رژیم به در خواست سازمان در خصوص آزادی زندانیان اهل سنت اقدامی نکند یک تن دیگر از پاسداران اعدام خواهد گشت،لذاسازمان در حکم صادره نسبت به اعدام پاسداران جهت بخشیدن فرصتی دیگر تجدیدنظر نموده است . ودر حال حاضر در این میان مذاکرات و رایزنی های در خصوص آزادی اسرا جاری است.لذا به اطلاع عموم میرسانیم که در حال حاضرتا پایان مذاکرات هیچ گونه خطری جان اسرا را تهدید نمی کند ودر آینده در این باره بیشتر روشنگری خواهد شد. سازمان جیش العدل

جیش العدل : تا پایان مذاکرات مرزبانان را اعدام نمیکنیم
جیش العدل در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک این سازمان منتشر شده  از تجدیدنظر در مورد کشتن یکی دیگر از مرزبانان ایرانی خبر داده و اعلام کرده است تا پایان مذاکرات با مسئولان ایرانی هیچ گونه خطری جان مرزبانان را تهدید نمی کند.

در بیانیه سازمان جیش العدل آمده اشت:

 سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم میرساند که با وجود هشدارقبلی سازمان مبنی براینکه اگر رژیم به در خواست سازمان در خصوص آزادی زندانیان اهل سنت اقدامی نکند یک تن دیگر از پاسداران اعدام خواهد گشت،لذاسازمان در حکم صادره نسبت به اعدام پاسداران جهت بخشیدن فرصتی دیگر تجدیدنظر نموده است .

ودر حال حاضر در این میان مذاکرات و رایزنی های در خصوص آزادی اسرا جاری است.لذا به اطلاع عموم میرسانیم که در حال حاضرتا پایان مذاکرات هیچ گونه خطری جان اسرا را تهدید نمی کند ودر آینده در این باره بیشتر روشنگری خواهد شد. سازمان جیش العدل