Thursday, July 5, 2018

عکس/ اگر اقیانوس را در اختیار این رژیم آخوندی بدهید آنرا خشک میکند؛ چشمه علی 8 هزار ساله خشک شد! چشمه علی نام برکره‌ای کوچک در شهر‌ری بود که قدمت آن حدود ۸۰۰۰ سال تخمین زده میشود.جایی که تابستان‌ها تحمل گرمای هوا را برای ساکنین شهر‌ری ممکن می‌کرد.جوانان تنی به آب میزدند و اوقاتی شاد را سپری میکردند. چشمه علی این روزها کاملا خشک شده است، انگار که اصلا در اینجا چشمه‌ای جاری نبوده. / تسنیم

عکس/ اگر اقیانوس را در اختیار این رژیم آخوندی بدهید آنرا خشک میکند؛
چشمه علی 8 هزار ساله خشک شد!


چشمه علی نام برکره‌ای کوچک در شهر‌ری بود که قدمت آن حدود ۸۰۰۰ سال تخمین زده میشود.جایی که تابستان‌ها تحمل گرمای هوا را برای ساکنین شهر‌ری ممکن می‌کرد.جوانان تنی به آب میزدند و اوقاتی شاد را سپری میکردند. چشمه علی این روزها کاملا خشک شده است، انگار که اصلا در اینجا چشمه‌ای جاری نبوده.  / تسنیم












فيلم/ آخوند صدیقی: از کانال‌های دشمن اخبار خود را پیگیری نکنید، ولو اینکه هزار بار راست هم گفته باشد، باز هم دشمن است!

فيلم/ آخوند صدیقی: از کانال‌های دشمن اخبار خود را پیگیری نکنید، ولو اینکه هزار بار راست هم گفته باشد، باز هم دشمن است!  

 
 

فيلم/ سیزدهم تیرماه ۹۷، شهر قم؛ این‌همه اتومبیل خارجی برای کیست و با چه نوع دلاری وارد کشور شده است

فيلم/  سیزدهم تیرماه ۹۷، شهر قم؛ این‌همه اتومبیل خارجی برای کیست و با چه نوع دلاری وارد کشور شده است 

 
 


فیلم/ تصاویری عجیب از داخل زندان که ادعا میشود قاتل وحید مرادی هستند و در عین ناباوری در زندان قمه و گوشی همراه دارند!!

فیلم/ تصاویری عجیب از داخل زندان که ادعا میشود قاتل وحید مرادی هستند و در عین ناباوری در زندان قمه و گوشی همراه دارند!!


 

حاشیه های جوشکاری امام جمعه خرمشهر!

حاشیه های جوشکاری امام جمعه خرمشهر!
حجت الاسلام «عبدالنبی موسوی فرد» - امام جمعه خرمشهر - در میان کارگرانی که برای رفع بحران آب خرمشهر مشغول به کار بودند حضور پیدا کرد و حتی سعی کرد در کار فنی آنان مشارکت کند!
این اقدام این امام جمعه با تحسین وبسایت های نزدیک به جمهوری اسلامی روبرو شد. به عنوان مثال وبسایت «تسنیم» که وابسته به سپاه پاسداران است، در این باره نوشت: «این اقدام امام‌جمعه خرمشهر با استقبال چشمگیر مردم خرمشهر مواجه شده است». یا «اسماعیل معنوی» از چهره های توییتری اصولگرایان نوشت: «امروز در آفتاب سوزان بالای 50درجه، نیم ساعت جوشکاری کرد تا روحیه کارگران را دوچندان کند و مشکل آب مردم زودتر حل شود...».
اما بسیاری از کاربران این اقدام را «نمایشی» خواندند. از جمله کاربری به نام «شوهر آهوخانم» در توییتر خود نوشت: «امام جمعه خرمشهر برای کمک به آبرسانی رفته کارگاه داره جوش کاری می‌کنه! من نمی‌دونم چرا هر جایی میرن اینا حتما باید عکاس هم همراه داشته باشن! حاج آقا کنده کاری هم بلدی؟»
درواقع بسیاری از کاربران گفتند این تلاشی ست برای کاستن از خشم بحق مردم خرمشهر از وضعیت بی آبی این شهر. یکی دیگر از کاربران توییتر این اقدام را «شوآف» خواند و نوشت: «اون انبر رو درست بگیر دستت، موقع جوشکاری کمرتو خم کن، اون ماسک هم کلاهیه باید بزنی رو صورتت نه دستت بگیری اخوی اینها رو قبل شوآف رعایت کن، حداقل عکست قابل باور بشه».
«کامبیز حسینی» - طنزپرداز مشهور ایرانی - درباره این اقدام امام جمعه خرمشهر- در صفحه فیس بوک خود نوشته بود: «امام جمعه خرمشهر با حضور عکاس ها رفته به جوشکاری لوله ای که معلوم نیست لوله چی هست!‌یعنی من دارم لوله رو جوش می دم آب برسه بهتون! اصلا این لوله سوراخ بود که شما آب نداشتید و امام جمعه جوش داد و همه چی درست شد! فکر می کنه مردم هم همه خرند و با دیدن این صحنه میان در خونه ش صف می کشند که نوبتی دست امام جمعه رو ماچ کنند!»
امام جمعه خرمشهر درباره اعتراضات مردم خرمشهر نیز گفته بود: «مطالبات مردم خرمشهر نباید به انحراف کشیده شود». او همچنین امروز گفت: «آب خرمشهر به حالت عادی خود برگشته است». بنا به ویدئوهای منتشر شده از اعتراضات مردم خرمشهر در ۸ تیر، مردم خرمشهر با سر دادن شعار «نمازتون باطله» مانع ورود امام جمعه رژیم به مصلا شده بودند.

سردار جلالی: «اسراییل ابرهای ایران را می دزد

سردار جلالی: «اسراییل ابرهای ایران را می دزد»!
غلامرضا جلالی - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: « تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست... تیم‌های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم».
مدیرکل سازمان هواشناسی نیز در پاسخ به این اظهارات گفت: « براساس اطلاعات هواشناسی امکان اینکه کشوری برف یا ابری را بدزد، وجود ندارد... کشوری نمی‌تواند، ابر بدزد،  ...

عکس روز؛

عکس روز؛
بدون شرح
از فیس بوک اردلان سرفراز