Friday, April 16, 2010

وزیرعلوم : کاهش پذیرش دانشجو در تهران به دلیل تبعات زلزله

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: افزایش پذیرش دانشجویان کارشناسی در دانشگاههای شهرستانها سیاست وزارت علوم است که با سیاست دولت در خصوص کاهش جمعیت تهران به دلیل کاستن از تبعات زلزله احتمالی با هماهنگی و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو در جمع تعدادی از روسای دانشگاه‌های کشور دانشجو از روسای دانشگاهها در خواست کرد روند انتقال دانشجویان را به دانشگاههای همطراز دیگر بوِیژه برای دانشجویان دختر و از دانشگاههای تهران به شهرستانها را تسهیل کنند.

وی حوادث سال گذشته را امتحان بزرگی برای دانشگاهیان کشور عنوان کرد و گفت: جامعه دانشگاهی توانست با ولایت پذیری و همراهی با ملت از این امتحان سربلند بیرون بیاید بنابراین باید قدردان جامعه دانشگاهی باشیم وبه چنین اساتید و دانشجویانی افتخار کنیم

وزیر علوم گفت: دانشگاه مرکز آموزش توأمان علم و دین است و به فرموده امام خمینی "کارخانه آدم سازی است " بنابراین با جذب اساتید طراز اول از نظر علمی و معتقد به مبانی ارزشی و نیز تدوین متون درسی با محتوی اسلامی باید برای جامه عمل پوشاندن به این فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:03:59 توسط احد
این طرح برای خارج کردن دانشجویان کارشناسی که معمولاً شور و شوق بیشتری برای اعتراضات دارند می باشد.

محمد یزدی : برخی با اصطلاحاتي نظير فتوي شورايي ، اجتهاد شورايي ، حق حاکميت ، سازمان هاي بين المللي و حقوق بشر میخواهند اختيارات رهبری را محدود کنند

ایرنا - رييس دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از کساني که قصد دارند تا وظايف و اختيارات رهبري را محدود کنند، گفت: برخي به منظور تضعيف جايگاه رهبري قصد محدود کردن اختيارات ايشان را دارند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمد يزدي که پنجشنبه شب در ديدار با اعضاي شوراي مرکزي کميته امداد امام خميني ، سخن مي گفت، افزود: آنها قصدشان اين است تا براي رهبري تعيين تکليف کنند و مدام بگويند رهبري اين کار را بکند و اين کار را نکند.
یزدي افزود: اصطلاحاتي نظير فتوي شورايي ، اجتهاد شورايي ، حق حاکميت ، سازمان هاي بين المللي وحقوق بشر از جمله کلماتي هستند که بر اساس آن عده اي براي محدود کردن اختيارات رهبري از آنها استقاده مي کنند.
وي افزود : آنها مي گويند براي کار ولي امر بايد مدت زمان تعيين کرد يا مجلس خبرگان مدت زمان هريک از رهبران را تعيين نمايد.
رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: متاسفانه حتي برخي از شخصيت هاي برجسته کشور نيز به اين حرف ها توجه مي کنند.
وي گفت: در پيشگاه خدا بايد شهادت داد در تاريخ اسلام بعد از رهبري امام راحل ، مقام رهبري تنها رهبري است که توانست اين کشور و جامعه پر تلاطم را با وجود همه خطرات به شايستگي رهبري نمايد.
يزدي گفت: همگان بايد توجه داشته باشند که فقط نظر رهبري ملاک است و بايد آن را مد نظر قرار دهند و فريب اين افراد را نخورند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:09:52 توسط melina
تو دهن خودت جناب دزدى و اون رهبره وقيحت كه اينقدر ...شرف تشريف داره..

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:45:36 توسط برده هرگز
این عنصر فاسد با غلظت صد در صد معنی ولایت فقیه را خوب تعریف می کند، ولایت فقیه یعنی دیکتاتوری.

امام جمعه تهران : چه كنيم كه زير آوارها (بخاطر زلزله) نمانيم؟ چه كنيم كه گراني‌ها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه .... هيچ راهی جز پناه بردن به دين

امام جمعه موقت تهران گفت: بشر در معرض بلاست و بلاها نيز آثار كردار خود آدميان است؛ بنابراين يك حركت فرهنگي و اخلاقي براي جامعه ما لازم است، يك انقلاب و تحول كه جز با اراده عمومي امكان‌پذير نيست.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران با بيان اين‌كه " گناه در جامعه زياد شده است" افزود: گناهان صغيره ـ مثل برخي بي‌توجهي‌ها كه برخي بانوان دارند، يا بعضا جواناني كه بر سر كوچه‌ها اذيت‌ها و چشم‌چراني‌هايي مي‌كنند و يا برخي از خانواده‌ها در سفرها رعايت اصول و ارزش‌هاي ديني را نمي‌كنند ـ زياد شده است.

وي افزود: به خدا قسم همه اين‌ها دلي با خدا و ائمه دارند، آدم‌هاي بدي نيستند ولي حديث داريم كه گاهي يك فرد را خدا دوست دارد ولي عمل او خدا را ناراحت مي‌كند. بسياري از بانوان كه در ظاهر وضعيت خوبي ندارند در گرفتاري‌هاي خود نذر مي‌كنند، دل‌شان براي امام رضا بي‌تابي مي‌كند، براي زيارت كربلا و مكه مي‌روند و امام‌زاده‌ها را قبول دارند ولي وقتي بيرون مي‌آيند توجه نمي‌كنند وقتي گناه صغيره تكرار شد تبديل به گناه كبيره مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: ‌اين نوع جاذبه‌هايي كه برخي بانوان و دختران در خود در بيرون از زندگي خصوصي ايجاد مي‌كنند، جواناني كه دل‌شان تكان مي‌خورد و به طغيان بوالهوسي كشيده مي‌شوند و بعد هم دامن‌هاي آن‌ها آلوده مي‌شود و زنا در جامعه زياد مي‌شود ، طبق روايات ما يكي از عواملي است كه علت بعضي از بلاياي ناگهاني به حساب آمده است. وقتي زنا توسعه پيدا كند زلزله فراوان مي‌شود.

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به سخنان اخير احمدي‌نژاد مبني بر احتمال وقوع زلزله در تهران اظهار كرد: چه كنيم كه زير آوارها نمانيم؟ چه كنيم كه گراني‌ها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه بي‌اعتمادي‌ها زندگي ما را متلاشي نكند؟ چه كنيم كه اضطراب‌ها،‌افسردگي‌ها و بيماري‌هاي روحي‌مان را كم كنيم؟ هيچ راهي جز اين‌كه در پناه دين زندگي كنيم و با فرمول‌هاي اخلاقي اسلام خود را تطبيق دهيم نداريم.

وي گفت: يكي از اولياي الهي كه از دست مبارك حضرت امير در عالم مكاشفه جامي گرفتند و بينش خاصي نسبت به قرآن پيدا كرده‌اند به من فرمودند به مردم بگوييد كه توبه عمومي كنند؛ چراكه بلاها تهديد مي‌كند. پس پرده را جدي بگيريد. آن زلزله سياسي كه پيش آمد عكس‌العمل برخي عمل‌ها بود و حالا اگر زلزله طبيعي هم در شهري مثل تهران پيش بيايد هيچ‌كس حريف اين بلاها نيست بلكه فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست. پس خدا را ناراضي نكنيم، به هم ظلم و بي‌رحمي نكنيم، ظواهرمان را خداناپسند نكنيم و همه استغفار كنيم و بنا را بر اين بگذاريم كه بانوان حجاب و ظواهر خود و كسبه انصاف خود را رعايت كند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:07:54 توسط mohemnist
If earth quack can be caused by sins, our biggest sin was that we trust mollahs. We paid for this sin with 30 years of mollahs' government. V

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:03:18 توسط Pari az US
اگر آزادي فردي ميخواهيم بايد آن را از حلقوم ملا بيرون كشيد. متاسفانه منتظر احزاب چپ و راست و شاهي و حتي غرب هستيم كه از حقوق ما براي زيستن ما پا به ميدان گذارند. آزادگان در بندند و پولدار لمپن ج.ا در حال تفرش در خارج و كاخسازي در ايران. اميدوارم ناراحتتان نكنم گر گوييم ما بيشتر حرف ميزنيم تا عمل. والا چرا بايد نشينيم تا اين جفنگيات و مهملات را بخوانيم و بشنويم. اگر امروزهر كس انفرادي خدشه اي حتي اندك به پيكر ج.ا وارد كند ميتوانيم اميد به فردا داشته باشيم. اجازه ندهيم اين گفته صحت يابد (با پوزش ار تمامي عزيزان):"عرب را سير و ايراني را گرسنه نگهدار اگر حكومت با دوام ميخواهي." مردن بسي بهتر از زندگي در فقر ١٠٠% و عقب افتادگي از دستاورد هاي جهاني تكنولوژي تا جايي كه اين پارينه سنگيها خط مشي برايمان تعيين كنند.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:59:32 توسط س ع
رشته زلزله شناسی که هست . هواشناسی هم که هست و مهندسی سیلاب و غیره هم در دانشگاهها تدریس میشه. خوب ایشان هم تخصص زناشناسی داره. از مادرش یاد گرفته و داره به مردم هم یاد میده. چرا ناراحت میشید.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:56:50 توسط فریبرز
این آخوندهای نادان دارند کاری می کنند که اگر تا حالا یک عده مردم پاک زندگی کرده بودند از فردا به کوری چشم آنها و اسلام عزیزشان زناکار شوند! به یزدان گر ما خرد داشتیم / کجا این سرانجام بد داشتیم

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:54:50 توسط خواننده
من می خواهم از این دانشمند بزرگورار سوال کنم که پس چطور شده حوزه علمیه تا حالا سالم مانده و در اثر زلزله داغون نشده است؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:32:15 توسط تامی
تنها راهش اینه چوب توی ک.ن شما بکنیم که زلزله نیاد مادر به خطاهای جنایت کار به جنایتی می میرید که مردم شما رو قصابی میکنند مولاهای کثیف دنیا پرست انگل که از حیوان کمترید .....

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:02:23 توسط کیا Kiap78
درب تیمارستان را باز گذاشتند این دیوانگان زنجیری از آن فرار کرده اند حالا رئیس هم برای خود شده اند یکی نیست از این دیوانه بپرسد مردک میفهمی چه میگویی؟ فرض محال مزخرفات به هم بافته شما درست پس ببین این حسین تشنه لب چه خطاکار عظیمی بوده که این همه بلا سرش آمده نه؟ مهملات الله بیابانهای مدینه مثل آبکش سوراخ است آب را نگه نمیدارد !!! اباطیل گل هم میکنند خیال میکنند شق القمر موهوم کرده اند !!!!!!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:59:17 توسط آرش*
چو عاشق میشدم گفتم که بردم گوهر مقصود،ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد ! چگونه می‌توان پذیرفت که حکومتی با توافق قبلی‌ غارتگران جهانی خود را مطبق بر خواست‌های دموکراتیک اقتصادی،اجتمایی سیاسی کشور بنمایند و حکومتی در چهار چوب تنگ و محجر اسلامی طوری قرار دهد که خود را نیز نماینده خدا روی زمین بداند و کوچکترین تمرد و تخلفی با چنین قوانینی به عنوان مخالفت با خدا جرمی‌ بدون چون و چرایی اعدام باشد ! اگر این قوانین ولایت فقیه و این حکومت بوسیله رای مردم تولد یافته،باید به خواست رای مردم هم بمیرد! جنبه الهی دادن به این حکومت تمسخری بر رای مردم بیش نیست.چطور می‌توان جنایت‌های پایان ناپذیر مشتی جانیان بی‌ وطن و ضد انسانی شما را تحمل کرد ؟چگونه مردمانی به دزدی دروغ گویی فساد، به جنایت،رذالت و آدم کشی و خباثت حکومتی رای میدهند ؟ اگر در هنگام انقلاب و تغییر رژیم فرصت و تامل کافی‌ در برابر ولایت فقیه وجود نداشت و مردم بدون آگاهی‌‌های قبلی‌ و تنها برغم خلوص نیت خود به آن رای دادند، دلیلی ندارد که تا مادام العمر رای آنها مقبولیت استمراری داشته باشد...مرگ برحکومت جنون و جنایت ولایت فقیه.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:26:53 توسط irani
ابلهه كودن اينها رو به اون رهبر شيره ايت بگو كه به جوا نان ما طلم ميكنه خدا از دست شما اخونداي كتيف هم در حيرت هست گور تون رو گم كنيد از ايران نه زلزله ونه فساد تو ايران مياد دين يعني فساد

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:15:08 توسط gomnam
اين اخوندك راست ميگه٠ وقتي افراد پليد در جامعه زياد شوند بلاياي طبيعي هم زياد ميشه٠ شما امارهاي سيل و زلزله و غيره را در قبل و بعد از انقلاب مقايسه كنيد٠ براحتي موجه ميشويد كه بعد از ورود اين وحوش به ايران چگونه طبيعت كشور دچار التهاب و بحران شده ٠ پس لا اقل براي حفظ محيط زيست و اينده كشور بايد اين موجودات رذل و موذي ازميان برداشته بشن

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:58:11 توسط Satarkhan
این نماز جمعه شده خیمه شب بازی، هر هفته یک دیوانه پیدا میشود و شروع می‌کند به جوک و چرندیات گفتن، فقط مساله اینجاست که این ملیجک‌ها تصمیم گیرهای سرزمین آریایی هستند. کورش بخواب که ما بیداریم، زکی.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:26:58 توسط xxx
كاووسي فر هاي دلاور ايرانزمين نگذاريد اين اهريمنان بعداز اينهمه سال جنايت با اموال سرقتي از ملت ما بتوانند بگوشه اي دنج دراين جهان پهناور بگريزند و تا يكصد نسل پليد پي درپي دررفاه زندگي كنند و بريش ما بخندند.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:19:17 توسط fred
روزانه چند نوع این سرآن جنایتکار رژیم اسلامی حرف میزننــــــــــــد ؟ امام جمعه بیسواد چکار کنیم و چکار کنیم میکنـــــــــد ، احمقی نژاد برای فرزندان بیشتر ملیون میدهد و باید مثل قدیم چندتا بچه بیشتر داشته باشیم ، که ج-ا باقی بماند ، چه به بچه ها بدهیم که بخورند ؟ مدرسه و بهداشت و غیره چه میشه ؟ چرا این مشنگها جمع نمیشند و یک نوع دروغ تحویل ملت گول خورده بدهنــــد ؟ در حال حاضر اکسیژن کافی نیست، هوا همیشه آلوده بوده و هست، اتوبانها پراز ماشینه ، آب آشامیدنی تمیز کمیاب شده، گرانی و فقر غوغا میکنه ، کرایه خانه کمر هر مردی را خورد میکنه، و بزرکتر از همه آزادی نیست و حال خودمان باید چکار کنیم ؟ تنها راه آزادی و نابود رژیم منفور اسلامی بدست خود ملت شریف ایران است . بلند شوید آنها نمیتوانند تمامی ملت ایران را کشتار کننــــــد. تاآزادی ایران و ایرانی از چنگال رژیم خون و جنون اسلامی.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:15:00 توسط چلاقعلي
جوك اين هفته خيلي قشنگ بود كلي خنديدم خيلي ممنون كه بين خبرهاي سياسي تون جوك هم مي ذارين! راست از ملا حسني چيز جديدي ندارين؟ ظاهرا از وقتي اين نابغه رو جاي رفسنجاني آوردن ملا حسني ديگه غلاف كرده و به جوكهاي اين يكي مي خنده!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:06:49 توسط سائنا
ببخشید حالا که رسیدیم به بحث شیرین زنا! آیا تجاوز کردن زندانیان بیگناه در زندان باعث زلزله میشود؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:01:16 توسط نمک نشناس
ای آخوند نجس! (اصلا کلمه نجس برای من هیچ معنی‌ نمیدهد، ولی‌ چون این ها دیگران را نجس مینامند از این کلمه استفاده کردم،پوزش!) اگه تو مادرت رو میشناختی این حرفها رو نمی‌زدی!?،...بروید و ایران به کثافت کشیده از طرف امسال شما خمینیسم‌ها و شریعتی‌ چی‌‌ها و و، و ما را تنها بگذارید، روز شما هم خواهد رسید! این غرب و شرق دغل ترتیب شما‌ها را هم خواهند داد!‌ای ایران من،‌ای ایران من،‌ای ایرانی‌...بگو چکنیم!؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:52:31 توسط melina
امام جمعه تهران : چه كنيم كه زير آوارها (بخاطر زلزله) نمانيم؟ جواب سره تو بذار بمير .

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:31:14 توسط شهیدان شهر
بنام یک ایرانی که روزگاری در پی فریب شما حرفهای شما را باور میکردم میخواهم راه جلوی پای درمانده ومفسدتان بگذارم قدرت نظامی را در دست داشته باشید اما سیاست واقتصاد را به بیدین ترین ایرانیان بسپارید تا ببینید بعد از یکسال بهبودی حاصل وبعد از چند سال تنها چند سال ایران هیچکدام از مشکلات امروز را نداشته باشد بعد از 10 سال کشوری آباد باشد حتا اگر نفت نباشد مشکل شمایید آقایان روحانیون که دین را با سیاست آلودید وچون خود فاسد بودید وهستید وخواهید بود در آن دنیا نیز به مفسده ادامه خواهید داد ایران وایرانی را آلودید امروز فشاد وفحشا بیداد میکند خود میدانید در نظام پیشین از این خبر ها نبود حالا هی بنشینیذ به گردن دشمن بیندازید وهی وعده های پوچ بدهید هی به شکم های گنده سرداران توخالی دل خوش کنید کافی است در آمدهایتان و توسعه خود را با در آمدها وتوسعه کشورهای عرب حتا مقایسه کنید تا ببینید همه دود شد وبر آسمان رفت زیرا مدیر ومدبری نبود زیرا شما خلبانی بلد نیستید اما خلبانی میکنید خوب مردم را به زمین پرتاب میکنید البته با بگیر وببند شما همه مومن همه پاک شده اند اما روی دوم همه فساد را بنام اصل زندگی

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:20:12 توسط حجت
فقط یک کار ساده اما بسیار مشکل که برای جلوگیری از همه این مصائب و بدبختی های دیگری که تو نام نبرده ای وجود دارد: شورش و مبارزه بدون توقف تا ریشه کنی شما اهریمنان و قوانین ما قبل تاریخ تمدن که خمینی جلاد آورد و شما میراث خور آن شدید. نبرد تا نجات کشور ایران از شر شما. تا شما هستید هثچ بلائی بدتر از وجود منحوستان نیست.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:06:33 توسط baba karl
شهرهاي مختلف ايران´´ووو***)بيانگر عدم هماهنگي و اختلاف در سطح بسيار بالاي نطام است´´´´چرا بعد چندين سال رهبر خود فتوا صادر مي كند´´و زلزله تهران مطرح مي شود´´چرا زنا با اين كلمه زلزله همگام مي شود´´چرا مردم را از حق خود به اين صورت بر حزر مي دارند(حجاب و ازادي هاي فردي)چرا موسوي با اين كلمه وسياست ´´قانون اساسي را پيش مي كشد و بيان مي كند´´ ´´سوال اينجاست ايا ترازكشي همديگر است´??´ايا به اين نتيجه رسيده اند بايد جنگيد و كشور را بحراني كرد??ايا به اين نتيجه رسيده اند كه ملت را از دم تيغ ببرند?? يا يك شوك و يك زلزله مصنوعي بايد درست كرد?? چنان اين بابا امام جمعه را ترساندن كه مونده بگه فردا قرار قيامت بشه ٠ شايد هم شكرد حجتيه است كه امام زمان را با زلزله مصنوعي بيرون بياورد٠هرچه باشد دست همه انها براي ملت رو شده است ٠٠٠٠بايد منتطر ماند و هوشيار شايدبدون خونريزي همه چيز به نفع ملت تمام بشود

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:02:02 توسط baba karl
نحوه بيان ´´ديدگاه هاي سران نطام درست در يك ماه گدشته´´و با توجه به موقعيت حساس كشور و اگاهي و قيام مردم´´مي توان چنين برداشتي كرد*يك٠هرج و مرج در دستگاهي اجراي و قصاي و دخالت مداوم رهبري(گراني كه در راه است'موج بيكاري'معلق ماندن لايحه هدف مند كردن يارانها'وشكست پروزه دلالي يا اصل اقتصاد اسلامي ' شكست در برخورد با فساد اقتصادي و خودي و غيره خودي كردن ان در نتيجه به جان هم افتادن چندين گروه''نمايان شدن وعريان شدن چهره واقعي رهبران سياسي به همديگرو تحمل نكردن ان از هم و شناخت ان با اگاهي مردم در نتيجه منجر به بالا گرفتن اعتراصات مردمي د''مشكلات برنامه هستي و نبود هدف مشخص از ان و در گير ساختن بيگانگان و احتمال تحريمهاي شديد از صوي جامعه جهاني كه به سقوط دوبرابري نطام خواهد انجاميد''و از همه مهمتر نمايان شدن اتش زير خاكستر قيام و جنبش مردمي كه در حال روشن شدن است و اين بار باتوجه عدم خاموشي و گسترش ان به تمام

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:41:18 توسط شهروند-اول
چه كنيم كه زير آوارها نمانيم؟ چه كنيم كه گراني‌ها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه بي‌اعتمادي‌ها زندگي ما را متلاشي نكند؟ چه كنيم كه اضطراب‌ها،‌افسردگي‌ها و بيماري‌هاي روحي‌مان را كم كنيم؟ هيچ راهي جز اين‌كه دين را به دلهاى مردم و خلوت آنها با خدايشان بسپريم و سياست را امرى زمينى و جدا از موهومات بدانيم و شما علماى اعلام به آخور هميشگيتان برگرديد, چاره اى ديگر نيست و الا امورى كه ناميده اى حل شدنى نيست٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:06:23 توسط Ramin
پس شما حاجی بفرما که اگه الان تازه باید به دین پناه ببریم پس این سی سال به چی پناه بردیم ، ...؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:04:33 توسط اسلام زرشکیان
ایشان نمایندگی حسنی در تهران هستند

وکیل خاتمی: برخی نهادها مانع از سفر خاتمی شدند

وكیل رئیس جمهور سابق ايران تاكید كرد: هیچ حكم ممنوع الخروجی برای خاتمی صادر نشده است.

محمود علیزاده طباطبائی در گفتگو با ایلنا، در مورد ممانعت از خروج سید محمد خاتمی از كشور گفت: تا جایی كه اطلاع دارم، لغو سفر روز گذشته خاتمی به ژاپن به توصیه برخی نهادها بوده است و تاكنون هیچ حكم ممنوع الخروجی برای وی صادر نشده است.

وی افزود: ممنوع الخروج كردن یك فرد نیازمند حكم قضائی است، در حالی كه تاكنون هیچ پرونده قضایی برای خاتمی تشكیل نشده است و به هیچ شعبه بازپرسی نیز احضار نشده است.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:50:56 توسط Satarkhan
به درک مثل گرگ به جان خودشان افتاده‌اند. این جنگها مردم ایران را به آزادی نزدیک تر می‌کند. فردا هم حسن خمینی را دستگیر میکنند، پس فردا هم قاضی قاتل مرتضوی خودش را خود کشی می‌کند و بعد هم بشکه فیروز آبادی میترکد.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:22:39 توسط bahman
مدت زيادى است گاهى خاتمى ممنوع الخروج است و گاهى نيست٠اين مرد آنقدر مرموز است كه حتى در مورد خودش هم صحبتى نميكند٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:46:44 توسط mg
این یکی رو خوب آمدن این مرتیکه پر حرف مفت خور با پول مردم میره چه کار بکنه؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:30:43 توسط reza89
چه وكيل با هوشي!!

«ديش های ضد پارازيت برای مقابله با پارازیت های جمهوری اسلامی»


راديو فردا، حسین قویمی : یک عده از مهندسان مخابرات در ايران اخيرا، کمپين يا کارزاری به راه انداخته اند تا با پارازيت های جمهوری اسلامی مقابله کنند.

دست اندرکاران کمپين مقابله با پارازيت ماهواره ای در ايران، ميگويند کار مخفيانه خود را برای دسترسی ايرانيان به برنامه های راديو تلويزيونی خارج از کشور، انجام ميدهند.

راديو فردا در گفت و گو با مهندس مهدی عسگری يکی از اين گروه مهندسان، از زمان آغاز کار اين کمپين می پرسد.

مهدی عسگری: مسئله پارازيت اندازی ماهواره ای، اقدام جديدی نيست. اقدامی است که سالهاست توسط حکومت جمهوری اسلامی در حال انجام است.

به ويژه پس از انتخابات اخير ۲۲ خرداد اين مسئله شدت پيدا کرده و با توجه به اينکه فرستادن پارازيت های مخرب برخلاف تمامی اصول و موازين اخلاقی انسانی است، در حالی دارد انجام می شود که حکومت ايران با بهره گيری از قوانين آزادی بيان در غرب، اقدام به تاسيس آزادانه ده ها شبکه راديو تلويزيونی کرده و حتی در ساير شهرهای دنيا هم اقدام به تاسيس دفاتر برای اين شبکه های تلويزيونی کرده است. مسئله اينست که چرا اين حکومتی که بيش از همه از ماهواره دارد برای پخش برنامه های خودش استفاده می کند، برای تبليغات تئوری های حکومتی خودش دارد استفاده می کند، تلاش وافری به کار می گيرد که ديگران را از اين حق محروم کند.

اين کارزار يا کمپين درواقع يک مقابله است با تلاش های دولت جمهوری اسلامی برای رسيدن برنامه های راديو تلويزيونی خارج از کشور به درون ايران و ظاهراً چنين تلاش هايی مخفيانه است و برخلاف سياست کلی جمهوری اسلامی است، مگر نه؟ آيا برای شما مشکلی به وجود نمی آيد؟

در واقع ما سعی می کنيم که به صورت مخفيانه کار کنيم و مسلماً مشکل به وجود می آيد. اما کمپين ما چون اعضا داريم از سراسر ايران و خارج از ايران اعضايی هستند که دارند برای ما کار می کنند، از اين لحاظ سعی می کنيم که در وهله اول با مخفی کاری کارها را انجام بدهيم.

نه مشکلی به آن صورت فکر نمی کنم پيش بيايد. حرف ما در واقع اينست... يعنی اهداف کمپين ما اينست که اول اينکه اطلاع رسانی کنيم به نهادها بين المللی و سازمان های مربوطه که اين اقدام حکومت جمهوری اسلامی را در رابطه با نقض بند ۴۵ قانون اتحاديه ارتباطات بين المللی که پخش سيگنال های مزاحم را ممنوع می کند، نهادهای بين المللی را در جريان اين امر قرار دهيم که جمهوری اسلامی را از اين امر منع کنند.

ظاهراً يک سايت اينترنتی هم در اين رابطه در دست بازسازی است. چه موقع اين سايت کارش را آغاز می کند؟

به زودی آماده می شود. تقريباً می شود گفت که يک هفته ديگر آماده است که توسط همان دوستان توی کمپين دارد رويش کار می شود و به زودی می آيد بالا.

آقای عسگری، شما که مهندس آگاه به مسائل الکترونيک و مخابرات هستيد، ممکن است در اين مورد توضيح بدهيد که اصولاً پارازيت چيست و در اين مقطع زمانی، مردم عادی چطور می توانند اين پارازيت ها را دور بزنند، اگر امکان داشته باشد.

پارازيت يک نوع سيگنال مزاحم است که توسط دستگاه های فرستنده امواج مايکروويو بر روی گيرنده ها و يا فرستنده های ماهواره ای ارسال می شود و با يک فرکانسی تقريباً برابر همان فرکانس يا بسيار نزديک به آن فرکانس ارسال می شود روی گيرنده يا فرستنده ماهواره ای.

منتها شدت اين امواج تقريباً می شود گفت بايد بيش از هزار برابر شدت امواج فرکانس مربوطه باشد، که بتواند روی آن اثر کند و در سيگنال ماهواره اختلال ايجاد کند.

دو نوع پارازيت داريم. پارازيت نوع اول پارازيتی است که روی فرستنده ارسال می شود. به هر حال با تلاش نهادهای بين المللی يا ساير ارگان های مربوطه اين مسئله قابل حل است.

اما نوع دوم پارازيت، پارازيت های محلی است که به آن پارازيت های افقی می گويند که توسط دستگاه های فرستنده امواج مايکروويو که بر روی دکل ها و مناطق مرتفع و بلند در ساير نقاط که مد نظر باشد، نصب می شود. اين دستگاه ها با فرکانس ها و شدت بسيار بالايی که ايجاد می کنند، بر روی گيرنده های ماهواره اثر می گذارند و روی دريافت سيگنال توسط گيرنده ها اختلال ايجاد می کنند. مسئله اينست که ما الان داريم بحث نوع دوم پارازيت ها را دنبال می کنيم. چون نوع اول که عملاً کاری از دست کسی ساخته نيست. مگر اينکه نهادهای جهانی و بين المللی مثل سازمان های آی تی يو، سازمان بين الملل، مديران ماهواره های هات برد و يوتل ست... از طريق اينها قابل پيگيری است....

لطفاً بگوييد که آيا امکان دارد برای مردم عادی که می خواهند برنامه های راديو تلويزيونی خارج از کشور را ببينند و بشنوند، آيا می توانند اين پارازيت ها را يک جوری ضعيف کنند که بتوانند برنامه های مورد علاقه شان را دريافت کنند؟

در مورد پارازيت های نوع دوم که به صورت محلی ارسال می شود، يعنی در داخل کشور روی دکل ها و نقاط مرتفع نصب می شود، ما در حال طراحی روش های مقابله با اين مسئله هستيم. يکی از کارهايی که انجام داديم، ديش های ضد پارازيت را طراحی کرديم که به زودی جزئيات آن و روش ساخت آن را بر روی سايت قرار خواهيم داد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

آقای عسگری، اين پارازيت ها بر روی انسان يا موجودات زنده تاثير منفی هم می گذارد يا نه؟

بله. صد در صد همينطور است. تحقيقات ثابت شده علمی و نظريات پزشکان، اين مسئله را کاملاً ثابت کرده است. من مکانيسم آن را توضيح می دهم. وقتی امواج پارازيت، امواج پارازيت محلی، به بدن انسان يا ساير موجودات زنده برخورد می کند، اين امواج امواج مايکروويو است که با شدت و فرکانس بسيار بسيار بالا به بدن انسان اصابت می کنند. عضلات بدن انسان توانايی جذب اين امواج را دارند، وقتی در معرض اين امواج قرار می گيرند. اين امواج پس از جذب در بدن توليد گرما می کنند. اين گرما، جريان های القائی در بدن توليد می کنند، و جريان های يونی القا شده باعث بالا رفتن دمای بدن انسان می شود.

تحقيقات ثابت شده علمی اين را نشان داده که از بين رفتن تعادل دمای بدن بيش از ۵ درجه سانتيگراد، خطر مرگ را در پی دارد. ساير عوارضی که بر بدن انسان دارد، می شود به بحث مشکلات مغزی، گيجی، سردردهای مزمن، تحريک های عصبی، ناراحتی های گوش، تاثير بر روند تخمک گذاری زنان، روند توليد اسپرم در دستگاه های تناسلی مردان اشاره کرد. عمده تاثيرات آن می شود به گيجی اشاره کرد به سردردها اشاره کرد. من از مقامهای جمهوری اسلامی اين سئوال را دارم که آيا شما فکر نمی کنيد داريد نسل کشی انجام می دهيد؟ آيا فکر نمی کنيد که داريد با جان مردم بازی می کنيد؟

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:21:48 توسط نمک نشناس
همه چی‌ داشتیم، آخوند از هر نوع (قاتل، مثلا فیلسوف خاتمی شیاد (و بیسواد)! اولا شعر و فالانژ و تروریست و شهید زنده و و و فقط در قرن بیست و یکم فقط این یک قلم را : ارتش سرخ بود که کم داشتیم،‌ ای رفیق دلاور بسمه تعالی، بقییشو خودت بگو (البته) به خودت تا حالا!؟ ما ایرانیان دیگه میدونیم که....!؟ هر چند که غیب گو هم تشریف دارید، ولی‌ راستش خندم گرفت از چیزی که نوشتی،..دیگه خندم بند نمیاد،....بی‌ خیال رفیق، ...ما هر چی‌ کشیدیم از به اصطلاح توده ایهای نفتی‌ (حالا کاخ نشین در انگلیس=ابراهیم گلستان) و امسال لهم یا اینکه از چپی‌های دختر باز و عقده‌ای که مجانی‌ در خارج درس میخواندند و آروغ سیاسی می‌زدند! شما میتوانید بعد از این سیستم فاشیسم الکی‌ دینی، در کارناوال پیروزی در ایران دمکرات با حزبهای متعدد پایبند به قانون اساسی‌ از نو نوشته شده شرکت فرمائید! البته با ایرانیان دمکرات و نه سرخ و چه برسد به ارتش سرخی،... میبخشی دوباره خندم گرفت،... باشه رفیق ارتش سرخی از اطلاعات سریع شما،...داره دوباره خواندم میگیره،....شاید بهتر بود که به خاطر تو و خودم میگریستم، باشه رفیق..

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:04:13 توسط ايرج
اگر قرار است جاى اين حكومت را ارتش سرخ ويا رهبران ارتش سرخ بگيرند لطفا زحمت نكشيد بزاريد آخوندها بمانند٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:20:04 توسط ارتش سرخ ايران
اين مشکلات تا ۳ سال ديگه ادامه خواهد داشت . بعد ارتش سرخ ايران تومار اين رژيم فاسد را دار هم خواهد کوبيد وا ازاديبخش ايران خواهد بود. زمانش که فرا رسد از طريق همه وسايل جمعي همه هموطنان عزيز را دعوت به همکاري خواهيم کرد.

حكم جلب مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی، صادر شده است

صدور حكم جلب مهدی هاشمی و قطعی شدن دستگیری وی خبری بود كه در جلسه مشترك رئیس قوه قضائیه و اعضای كمیسون قضایی مجلس اعلام شده است.

به گزارش فارس، صدور حكم جلب مهدی هاشمی از جمله مطالبی است كه در جلسه مشترك آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه و جمعی از نمایندگان از جمله اعضای كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اعلام شد.

بر پایه این گزارش در این جلسه مشترك تصریح شد كه در صورت ورود مهدی هاشمی به كشور وی بر اساس این حكم دستگیر خواهد شد.

در این جلسه درباره احتمال عدم مراجعت مهدی هاشمی به كشور و راههای قانونی دستگیری وی مطالبی عنوان شده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:42:11 توسط PARVIZ
گر حكم شودكه مست گيرند بايدكه هرانكه هست گيرند ٠اگر اين بچه كوسه را گرفتند بايد رهبر و پسرش ٠ ناصر طبسي ٠يزدي ٠ لاري جاني٠ احمقي نژاد ٠ رحيمي٠ محصولي ٠مورچه جنتي ٠ تمام وزراو كلا در اين ٣٠ سال نحس٠عسگر اولادي هاي قورباغه چشم ٠ خود كوسه و بقيه بچه هاش از نر وماده را بگيرند ٠ روي اين حساب مهدي خان جايش امن است و اين ك٠٠٠شعر ها برا سر گرم كردن ما مردم است٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:08:44 توسط farzad
اين سياه بازى با روباه مكار رفسنجانى شده كه حرف جمهورى اسلامى تعيين كننده است٠ مرگ بر تمام اين اهريمنان٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:00:26 توسط farzad
در دهه ٦٠ كشتن جوانان ايران اين عواقب را براى پدر جانى او دارد٠ تا روزى فرزندان خامنه اى جنايتكار را محاكمه كنيم٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:16:23 توسط پیوند
چاقو در حال بریدن دسته خود ؟