Saturday, January 24, 2015

سلامی، اسراییل را به «انتقام‌گیری خاص» تهدید کرد جانشین فرمانده کل سپاه: سپاه و حزب‌الله هیچ عملی را بدون پاسخ و انتقام رها نمی‌کنند

سلامی، اسراییل را به «انتقام‌گیری خاص» تهدید کرد

جانشین فرمانده کل سپاه: سپاه و حزب‌الله هیچ عملی را بدون پاسخ و انتقام رها نمی‌کنند

پس از این‌که فرمانده سپاه، اسراییل را بابت حمله‌ای که منجر به کشته‌شدن یک فرمانده سپاه و فرزند عماد مغنیه شد، به «صاعقه‌های ویران‌گر» تهدید کرد، سردار سلامی هم گفت که برای این موضوع تلافی خاصی در نظر گرفته خواهد شد.
سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه روز شنبه چهارم بهمن طی مصاحبه‌ای با شبکه العالم، با اشاره به حمله اخیر اسراییل به منطقه قنیطره و کشته‌شدن چند تن از مقام‌های حزب‌الله و افراد سپاه پاسداران، گفت که این واقعه بدون پاسخ و انتقام نخواهد ماند.
به گزارش فارس، سلامی گفت: «ما علاوه بر بازگشایی (جبهه) کرانه باختری، به عنوان یک تلافی اختصاصی از این ماجرا، حتما انتقامی خاص برای این موضوع در نظر خواهیم گرفت» و افزود: «این سیاست گذشتۀ ما است و برای آینده هم تداوم خواهد یافت. اما ما اختصاصاً برای تلافی و انتقام‌گیری از حادثه‌ای که در قنیطره و نزدیک جولان اتفاق افتاد، حتماً کار خاصی انجام خواهیم داد».
گفتنی است که طی حمله اسراییل به قنیطره، جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه و محمدعلی الله‌دادی یکی از فرماندهان سپاه در میان کشته‌شدگان بودند.
سلامی اما در پاسخ به این سوال که آیا این انتقام، توسط ایران صورت خواهد گرفت یا گروه‌های دیگر، گفت: «کیفیت آن را نمی‌شود اعلام کرد و ما درصدد اعلام کیفیت آن نیستیم اما اتفاقی است که ان شاء الله خواهد افتاد».
وی تأکید کرد: «همان طور که در بیانیه فرماندهی محترم کل سپاه ملاحظه کردید، سپاه و حزب‌الله در صحنه‌های تاریخی گذشته نشان دادند که هیچ عملی را بدون پاسخ و انتقام رها نمی‌کنند».
محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پیشتر در بیانیه‌ای، نوشت: «صهیونیست‌ها باید منتظر صاعقه‌های ویران‌گر باشند، آن‌ها در گذشته ظهور خشم ما را دیده‌اند». فرمانده سپاه همچنین تاکید کرد که جمهوری اسلامی «تا آخر پای فروپاشی» اسرائیل خواهد ایستاد.
اکنون نیز سلامی گفته که جمهوری اسلامی پیشتر پاسخ ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را داد و اضافه کرد: «اما فقط خود آن‌ها می‌دانند که پاسخ این اقدام را ما کجا دادیم، ما اعلام نمی‌کنیم اما خود آن‌ها می‌دانند».
جانشین فرمانده کل سپاه همچنین با ذکر این‌که «هر عملی که اسرائیلی‌ها انجام می‌دهند ریشه در تفکر و استراتژی آمریکایی‌ها دارد و ما هم این دو پدیده را از هم جدا نمی‌کنیم»، گفت: «مجموعه نبرد ما با رژیم صهیونیستی و متحدان راه‌بردی آن به خصوص آمریکا یک مجموعه و پکیج به هم پیوسته است».
سلامی با ذکر این‌که «میدان مواجه راه‌بردی ما با آمریکا میدان باز است»، تاکید کرد: «میدان‌های راه‌بردی نبردمان با آمریکایی‌ها در امتداد این جبهه‌هایی که نام برده شد با روش های خاص خودش ‌جریان دارد، گاهی با استفاده از روش‌های دیپلماتیک و سیاسی و گاهی به روش‌های دیگر

عکس / مقایسه قبر ملک عبدالله، شاه عربستان با قبر خمینی قبر ملک عبدالله که روز گذشته فوت کرد

عکس / مقایسه قبر ملک عبدالله، شاه عربستان با قبر خمینی

قبر ملک عبدالله که روز گذشته فوت کرد


2 عکس از مقبره چند صد میلیارد تومانی خمینی