Friday, April 9, 2010

احمدی نژاد تهدید به استعفا کرد


تحول سبز : با بالاگرفتن اختلافات بين مجلس وقوه مجريه بر سر ميزان درامد دولت از هدفمند سازي يارانه ها وعدم تمكين دولت نسبت به اجراي قانون، از منابع موثق شنيده شد كه رهبر ايران دو نفر از معتمدين خود آقا محمدي وفيروزابادي را كه با دولت واحمدي نژاد مناسبات دوستانه اي نيز دارند را مامو ر گفت وگو وحل اختلاف پيش امده كرده است .

به گزارش تحول سبز و به نقل از یک منبع معتبر چهارشنبه شب اين دوتن در دفتر احمدي نژاد با او ملاقات داشته اند وضمن شنيدن سخنان رييس دولت خواهان اجراي قانون شدند وعنوان كردند كه مجلس بي ترديد آمادگي اصلاح قانون را آن طور كه دولت ميپندارد دارد اما در شرايط كنوني اجرا كردن قانون ومعطل نماندن مصوبه مجلس از اهم موارد است ورهبري هم نظرش اجراي همين مصوبه است تا مشكلات ان در اجرا رو شود.اينان تاكيدداشتند در شرايط كنوني به خاطر مصالح نظام لازم است اتحاد بين نهادهاي حاكميت حفظ وبرقرار باشد.

اما ازآن سواين گفته ها گويا به مذاق رييس دولت خوش نيامده وعلي لاريجاني را مسئول مسايل پيش امده دانسته است.احمدي نژاد در اين مورد بيان داشته كه لاريجاني براي كار شكني عليه دولت از هيچ فرصتي فروگذاري نخواهد كرد از اين رو دولت فرصت چنين عرضه اندامي به او نخواهد داد چرا كه اين دولت منتخب 24 ميليوني مردم است وايستادگي دولت در مقابل اين زياده خواهي ها در واقع دفاع از راي ونظر مردم است.اگر هم توان دفاع از راي ونظر مردم را نداشته باشم در مقابل دوربين تلويزون ودر حضور مردم استعفاي خود را به ملت تقديم ميكنم.

تلاش آقا و خانم احمدی‌نژاد برای گرفتن یک میلیون...


تلاش آقا و خانم احمدی‌نژاد برای گرفتن یک میلیون...

به همه بگوييد : پرداخت قبض آب به منزله تبعيت از فتواي سيد علي خامنه اي است . پرداخت نکنيم .

سيد علي خامنه اي فتوا داده است که عدم پرداخت قبض آب حرام است و وضو با آن آب ، باطل .
در مبارزه اي مدني ، به همه بگوييم که قبض ها را پرداخت نکنند تا هم دولت کودتا را در فشار اقتصادي بگذاريم و هم فتواي اين مرجع قلابي و ولي جائر را باطل کنيم .
مبارزه مدني اقتصادي را شروع کنيم .

فیلم خنده آور فحش دادن نماینده جمهوری اسلامی درمونیخ

نماینده جمهوری اسلامی درمونیخ به تظاهرات کنندگان فحش های زشتی میدهد

اوباما: حملات لفظی احمدی‌نژاد را جدی نمی گیرم


باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا حملات لفظی اخیر رئیس جمهوری ایران علیه خود را "توهین آمیز" خواند، اما از پاسخ دادن به آن خودداری کرد.

آقای اوباما که روز جمعه ۲۰ فروردین (۹ آوریل) با برنامه "صبح به خیر آمریکا" از شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز گفت و گو می کرد، با این سئوال مواجه شد که در مقابل حملات شخصی محمود احمدی نژاد چه پاسخی دارد؟

مجری برنامه، ترجمه انگلیسی آن بخش از سخنان اخیر آقای احمدی نژاد را عینا برای آقای اوباما نقل کرد که او در آن شبیه به گاوچران ها و شخصی آماتور و بی تجربه توصیف می شد که باید صبر کند تا عرقش خشک شود و تجربه پیدا کند.

آقای اوباما در پاسخ گفت که رئیس جمهوری ایران به گفتن سخنان "غیر سازنده و بسیار توهین آمیز" معروف است، بنابراین او این حرف ها را جدی نمی گیرد.

سخنان مورد اشاره را آقای احمدی نژاد روز چهارشنبه و در واکنش به اعلام استراتژی جدید آمریکا در مورد استفاده از سلاح های اتمی ایراد کرده بود.

بر اساس این استراتژی، آقای اوباما اعلام کرده بود که آمریکا هرگز از بمب اتمی علیه کشورهایی که قدرت اتمی نیستند و به پیمان ان پی تی پایبندند، استفاده نخواهد کرد، اما ایران و کره شمالی را از این امر مستثنی دانست.

مقامات ایران این موضع گیری را نوعی تهدید نظامی تلقی کردند و پاسخ های تندی به آن دادند.

از جمله آقای احمدی نژاد خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: "بدان که گنده تر از تو و گردن کلفت تر از تو هم نتوانستند از این غلط ها بکنند. تو که جای خود داری."

اکنون آقای اوباما در واکنش به این سخنان گفته است: "این حرف ها را جدی نمی گیرم، آنچه جدی می گیرم این حقیقت است که اگر ما در اعمال فشار بین المللی ثابت قدم و پیگیر باشیم، حکومت ایران، که حکومت بی خردی نیست و اوضاع جهان را به دقت زیر نظر دارد، به مرور زمان تحلیل های متفاوتی از این موضوع پیدا خواهند کرد که آیا دنبال کردن برنامه ساخت سلاح اتمی برایش مفید است یا خیر".

او با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس جمهوری روسیه و ابراز موافقت دیمیتری مدودف با اعمال تحریم های سختگیرانه تر علیه ایران، گفت که چنین چیزی یک سال پیش قابل تصور نبود.

آقای اوباما افزود که "اتحاد بین المللی" به شکلی که در حال حاضر در مورد برنامه اتمی ایران وجود دارد، در گذشته هرگز وجود نداشت.

شورش پیروزمندانه ملت قرقیزستان


نهادهای سیاسی، دمکراتیک و اجتماعی قرقیز به رهبری جنبش مردمی متحد اپوزیسیون قرقیزستان برای بازپس گرفتن رای مردم آرام نگرفتند و به پیکار خود ادامه دادند تا اینکه صدای غرش ملت قرقیز برای تحمیل اراده خود به مافیای حاکم بر کشور، از قلب کوه‌های تین‌شان بر سراسر جهان طنین انداخت.



هشت ماه پیش ملت قرقیز با شعار انتخابات صادقانه بپای صندوق های رای رفتند تا با انتخاب رئیس جمهورشان، آینده ای بری از فساد، سرکوب و زندان را در جامعه تضمین کنند.


مافیای دولتی حاکم بر قرقیزستان با تقلب آشکار در رای گیری، نتایج انتخابات را بسود خود اعلام کرد و بیشرمانه رای، خواست و اراده ملت قرقیز را نادیده گرفت.


این رفتار مافیای حاکم بر کشور و دهن کجی به اراده ملت قرقیز با اعتراضات ملی و تظاهرات خیابانی پاسخ داده شد و نهادهای بین المللی ناظر بر انتخابات نیز بر عدم سلامت و صداقت در انتخابات تاکید کردند.


پیش از انتخابات قرقیزستان اپوزیسیون براساس نظرسنجی ها و پشتوانه اجتماعی خود روی کسب آراء بیش از 75 درصد حساب می کرد و تردیدی در پیروزی کاندید اپوزیسیون آلمازبک آتامبایف وجود نداشت. ولی احمدی نژاد قرقیز (باقی اف) با 76 درصد آراء از درون صندوق های رای سروکله ش پیدا شد و موجب شگفت زدگی عموم گردید.


از آن پس نهادهای سیاسی، دمکراتیک و اجتماعی قرقیز به رهبری "جنبش مردمی متحد اپوزیسیون قرقیزستان" برای بازپس گرفتن رای مردم آرام نگرفتند و به پیکار خود ادامه دادند تا اینکه صدای غرش ملت قرقیز برای تحمیل اراده خود به مافیای حاکم بر کشور، از قلب کوه‌های تین‌شان بر سراسر جهان طنین انداخت.


شورش پیروزمندانه ملت قرقیز و فتح کاخ فساد و استبداد در قرقیزستان توسط رزا آتونیایوا اعلام شد.


باقی اف با هواپیمای کوچک پایتخت را ترک کرده و دانیار یوسنوف، نخست وزیر نیز استعفا داده است.


بر اساس آخرین اخبار؛


خبرگزاری رویتر در گزارشی از بیشکک نوشت، رزا اوتانبایف رهبر مخالفان قرقیزستان قصد دارد برای تدوین طرح قانون اساسی جدید، دولت موقت برای مدت شش ماه تشکیل دهد.


خانم اوتانبایف گفته، برای مدت شش ماه در این سمت خواهم بود و در این مدت طرح قانون اساسی را آماده می کنیم و شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آزاد و سالم آماده می سازیم.