Tuesday, January 20, 2015

فریب رنگین؛ سبز و بنفش! کاسپین ماکان

فریب رنگین؛ سبز و بنفش!

کاسپین ماکان

فریب رنگین؛ سبز و بنفش!

بازار داغ فروشگاه‌های آنلاین اسباب‌بازی های جنسی در ایران:از «سکس توی» تقلبی تا ارسال با پست ملی ایران

بازار داغ فروشگاه‌های آنلاین اسباب‌بازی های جنسی در ایران:از «سکس توی» تقلبی تا ارسال با پست ملی ایران


به نظر میرسد هیچ قانون نوشته‌ای درباره "سکس توی"یا "اسباب‌بازی‌های جنسی"در ایران وجود ندارد. اما مصاحبه‌های رسانه‌ای فراوانی هست که در آنها مقامات وزارت بهداشت و یا دانشکده پزشکی این محصولات را "خلاف فرهنگ ایرانی"توصیف کرده‌، تاکید دارند که در ایران تا کنون هیچ مجوز بهداشتی به هیچ‌گونه "سکس توی" داده نشده و در این زمینه هیچ استانداردی تعیین نشده است.
اما جامعه جوان ایران که به شهادت آمار رسمی و غیررسمی، بسیاری از ازدواج‌ها در آن به دلیل مشکلات مختلف به طلاق می‌انجامد، بازار داغی برای "سکس توی"و یا "اسباب‌بازی‌های جنسی"بحساب می آید.
در ایران همچنان می‌شود گاهی در برخی مغازه‌ها و خیابان‌های خاص تهران، به شکل مخفیانه برخی سکس توی‌ها را یافت، اما حالا با بالارفتن ضریب نفوذ اینترنت در ایران، ده‌ها و یا شاید بتوان گفت صدها سایت، وبلاگ و حتی صفحات فیسبوکی به زبان فارسی وجود دارند که کارشان فروش اسباب‌بازی‌های جنسی است.
از کاندوم‌های عجیب گرفته تا ژل‌های غریب، "دیلدو"[آلت مردانه مصنوعی] تا دستگاه های ویبره کلیتوریس و آلت مردان.
محصولات اکثر این سایت‌ها هم در کمال تعجب توسط پست ایران به دست خریدار رسانده می‌شود. حتی بسیاری از این سایت‌ها خدماتی ارایه می‌دهند که در آن، خریدار می‌تواند پول کالا را به هنگام تحویل گرفتن آن به پستچی پرداخت کند.

، میتوان در یک سایت، یک دیلدو یا همان آلت جنسی مردانه مصنوعی را سفارش داد و پول آن را در هنگام دریافت محصول به پستچی پرداخت کرد نکته قابل توجه آنکه با
جستجو در اینترنت، هیچ ردی از کمپانی سازنده این اسباب بازی جنسی جز این سایت ایرانی نمیتوان یافت
 
اما با کمی تحقیق و بررسی کمپانی‌های سازنده و نام این محصولات در اینترنت، با کمال تعجب به این نتیجه می‌رسیم که نام کمپانی‌های سازنده بسیاری از محصولات حتی
کاندوم‌ها و ژل‌های روان‌کننده در این سایت‌ها، فقط در فضای وب فارسی یافت می‌شوند و هیچ اثری از کمپانی سازنده آنها در اینترنت وجود ندارد که احتمال تقلبی بودن و حداقل نا مرغوب بودن آنها را به شدت افزایش می‌دهد.
برخی از محصولات هم که در این فروشگاه‌های آنلاین به عنوان "سکس توی"معرفی شده‌اند نیز اساسا در واقع موارد استفاده دیگری دارند. به عنوان مثال یک کمپانی معروف سازنده دستگاه‌های الکتریکی یک مدل دستگاه ماساژور دارد که در سایت‌های فروش "اسباب‌بازی جنسی"در ایران به عنوان یک نوع دیلدوی همراه با ویبره مخصوص ارضای جنسی خانم‌ها معرفی شده است.
در این میان محصولاتی که از نظر علمی بی تاثیر بودن آنها ثابت شده به وفور به چشم می‌خورند که به طور مثال قرص‌ها و ژل‌های تنگ‌کننده واژن خانم‌ها و یا دستگاه‌های بزرگ‌کننده آلت‌جنسی آقایان از آنجمله است.

یک دستگاه ماساژ بدن ساخت یک کمپانی معروف ساخت وسایل خانگی، به عنوان یک دستگاه ویبره کلیتوریس زنان معرفی شده. سایت فروشنده این دستگاه مدعی شده این دستگاه زنان را بدون وارد کردن آن به واژن به اوج لذت جنسی میرساند
شرکت کننده
خانم دکتر سارا ناصرزاده روان‌درمانگر جنسی مقیم امریکا در این‌باره به می‌گوید:

از قدیم الایام، هم خانم‌ها و هم آقایان با توجه به فیزیک زنان و مردان، همراه با خلاقیت دست به ساخت اسباب‌بازی‌های جنسی زده‌اند که می‌توان نمونه‌های آنها را در موزه‌های مختلف یافت.
در دنیای مدرن و تمرکز شدید جوامع بر روی سکس و رابطه جنسی، گزینه‌ها برای انتخاب "سکس توی"نیز افزایش فراوانی یافته است.
در این میان بازاریابی قدرتمند کمپانی‌های سازنده این اسباب‌بازی‌های جنسی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد: "اگر از رابطه جنسی خود لذت نمی‌برید، سکس توی بخرید تا سکس بهتری داشته باشید."
با اینکه بیشتر این اسباب‌بازی‌ها جنبه درمانی و دارویی ندارند، اما ما در برخی موارد استفاده از برخی اسباب‌بازی‌ها را توصیه میکنیم. به طور مثال برخی خانم‌ها نیاز دارند که داخل واژنشان ماساژ داده شود و یا خانم‌هایی که به تازگی زایمان کرده‌اند و یا برخی خانم‌هایی که به دوران یائسگی رسیده‌اند.
اما خوب افرادی هم هستند که بدون مراجعه به متخصص چون احساس می‌کنند رابطه جنسی خوبی ندارند، این محصولات را می‌خرند که البته الزاما ایرادی هم ندارند. اما باید نکات مهمی را در استفاده از این محصولات در نظر داشت. مهمترین نکته این است که دراستفاده از اسباب‌بازی جنسی در صورتیکه فرد متاهل است، رضایت طرف مقابل جلب شود.
به طور مثال ظاهر برخی از این اسباب‌بازی‌ها کاملا مانند آلت تناسلی مردانه است، خوب در برخی موارد آقایان احساس بدی به آنها دست میدهد که شریک جنسیشان از اینگونه اسباب بازی ها استفاده کنند اعتماد به نفسشان آسیب میبیند چون فکر میکنند"من خوب نیستم که زنم این را میخواهد". این مسئله برای خانم‌ها هم هست.
نکته بعدی این است که خانم‌ها باید با میانه‌روی از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

 
یکی از محصولاتی که به گفته متخصصین، کاملا دروغ و غیر علمی است. نکته مهم دیگر درباره این محصول، کمپانی سازده آن است، هیچ اثری از این کمپانی جز
سایت های فروش محصولات جنسی ایرانی نیست، نام این کمپانی هم نام عجیبی است که به نوعی یاد آوری کلمه تبخال در انگلیسی است
مثلا دستگاه‌های ویبره کلیتوریس به نحوی کلیتوریس خانم‌ها را تحریک می‌کنند که هیچ مردی به هیچ شکلی نه با دست نه با زبان نه با آلت تناسلی خود نمی‌تواند آن را تحریک کند، خب اگر زن به این دستگاه ویبره آن هم با بالاترین درجه عادت کند، ارضای او در یک رابطه معمولی جنسی سخت می‌شود. با اینکه در این زمینه تحقیق چندانی صورت نگرفته اما من در مطب با این مسئله مواجهم که باید کم کم اعصاب افرادی که زیاد از این اسباب بازی ها استفاده کرده اند به یک رابطه جنسی عادی عادت داد.
نکته آخر هم بهداشت این دستگاه‌ها است. به خصوص اگر این دستگاه ها مشترکا استفاده می شود، حتما باید پیش و پس از هر استفاده شسته و خشک شود. در بسیاری از این دستگاه ها حفره های ریزی وجود دارد. اگر دستگاه با آب گرم شسته و خشک نشود، این حفره ها به بهترین محیط رشد میکروب ها بدل میشود.حتی اگر امکانش وجود دارد و مواد سرکننده کاندوم، باعث آسیب به آنها نمیشود باید روی آنها کاندوم بکشند.
این موارد برای استفاده از سکس توی‌هایی بود که به شکل استاندارد و با همین هدف ساخته شده اند.
نمونه از بسته پستی محصولات جنسی که جلوی در منزل به خریدار تحویل داده  میشود
اگر این اسباب بازی‌ها استاندارد و از مواد خوب ساخته نشده باشند، مشکلات و خطرات زیادی به همراه خواهند داشت.اگر این اسباب بازی‌ها استاندارد و از مواد خوب ساخته نشده باشند، مشکلات و خطرات زیادی به همراه خواهند داشت.
کارخانه‌های معتبر سازنده سکس توی، از موادی مانند سیلیکون استفاده می‌کنند که هیچ واکنش آلرژی‌زایی در بدن به خصوص در درون بدن ایجاد نکنند. به طور مثال اگر قرار است چیزی وارد واژن شود، با مایعات آن واکنش شیمیایی ندهد و باعث آلرژی درونی شود. اگر دستگاه‌های ویبراتور برای اینکار طراحی نشده باشند و یا درست طراحی نشده باشند میتوانند باعث آسیب به اعصاب آلت تناسلی بشوند و مشکلات فراوانی ایجاد کنند. در مواردی که دستگاه واقعا برای استفاده به عنوان سکس توی طراحی نشده باشد و یا مشکل طراحی داشته باشد، امکان برق گرفتگی وجود دارد.
اگر در اینگونه دستگاه‌ها از مواد دست اول و مناسب استفاده نشده باشد، امکان دارد استفاده کننده به عفونت و قارچ‌هایی مبتلا شود که هیچ گاه قابل درمان نباشد. قارچ‌هایی هستند که هیچ‌گاه به صورت کامل درمان نمی‌شوند و هر از گاهی عود می‌کنند و فرد بیمار تا پایان عمر به آن‌ها مبتلا خواهدبود.
طراحی این محصولات نیز مهم است. اگر درست و با مواد مناسب طراحی نشده باشند هم بسیار مشکل‌زا خواهند شد. به طور مثال چندی پیش ویدئویی منتشر شده بود از یک رینگ در ایران، مردی آلت خود را در یک رینگ که یک اسباب بازی جنسی است فرو کرده بوده[این رینگ‌ها ارضای جنسی را با محدود کردن جریان خون به تاخیر می‌اندازند] اما از آنجایی که این رینگ از جنس مناسب نبود، نتوانسته بود آن را دربیاورد، در حالی که رینگ باید از جنس سیلیکون باشد که در صورت بروز مشکل، به سرعت خود فرد بتواند آن را ببرد.


قرصی که به گفته متخصصین به هیچ وجه ماهیت آن مشخص نیست، رد این محصول را نیز تنها در یک فروم کوچک مالزیایی میتوان گرفت که در آن نیز این محصول ساخت تایلند معرفی شده است
در این بین باید به یک سری محصولات هم اشاره کرد که اساسا ادعاهای آنها هیچ ارزش علمی ندارد. به طور مثال قرص‌ها و یا ژل‌هایی که مدعی هستند واژن زنان را تنگ می‌کنند. اساسا چنین چیزی از نظر علمی ممکن نیست و دروغ محض است. دستگاه‌های افزایش اندازه آلت تناسلی مردان هم همینطور، تاکنون هیچ تحقیق علمی نشان نداده که این دستگاه‌ها توانایی بزرگ کردن آلت تناسلی را دارند. اینها کمی پوست را می‌کشند، تا شاید فرد خریدار تصور کند آلت تناسیلش بزرگ شده است.

عربستان یک زن را در مکه در ملاء عام با شمشیر سر برید

عربستان یک زن را در مکه در ملاء عام با شمشیر سر برید


این تصاویر که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، اعدام در ملاء عام یک زن در عربستان سعودی را نشان میدهد. این ویدئو به صورت پنهانی گرفته شده است. در این ویدئو، دیده میشود که به شیوه سنتی اعدام در این کشور، سر این زن از بدنش جدا میشود.
به علت خشونت زیادی که در این ویدئو وجود دارد، ناظران تصمیم گرفت این ویدئو را منتشر نکند.
لیلا بنت عبدالمطلب، زن اهل میانمار و ساکن کشور عربستان متهم به آزار جنسی دخترخوانده هفت ساله و قتل او شده بود.
در این ویدئو دیده میشود که تعداد زیادی پلیس در خیابان حضور دارند، زن متهم، تا پایان فریاد میزند بیگناه است و قربانی بی عدالتی شده است.
نهایتا جلاد، با سه ضربه شمشیر سر وی را از بدنش جدا میکند، صدای زن پس از اولین ضربه شمشیر ساکت میشود.


سپس در ویدئو صدایی از بلندگوهای محل شنیده میشود:"بیانیه وزارت کشور..."سپس صدای قرآن به گوش میرسد:"مجازات آنانی که به جنگ علیه پرودگار پرداخته اند، بریده شدن سر و یا قطع دست و پا است."
بر اساس اظهارات وزارت کشور عربستان، این کشور امیدوار است این مجازات باعث عبرت دیگران و جلوگیری از اقدام آنها به جرایم مشابه است.
میزان اعدام در عربستان سعودی طی سال گذشته افزایش یافته و از 78 مورد در سال 2013 به 87 مورد در سال 2014 رسیده است. لیلا هفتمین فرد اعدامی در دو هفته اول سال جاری میلادی در عربستان بود.
این ویدئو در حالی منتشر شد که عربستان پیشتر به خاطر محکوم کردن یک وبلاگ نویس به هزار ضربه شلاق، مورد انتقاد شدید نهادهای حقوق بشری قرار گرفته بود.
طبق حکم دستگاه قضایی عربستان، "ریف بدوی"هر جمعه باید پنجاه ضربه شلاق بخورد. او دو هفته پیش اولین دور محاکمه خود را تحمل کرد اما در پی فشارهای بین المللی، عربستان اعلام کرد اجرای باقی این حکم تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.
عربستان سعودی همچنین اعلام کرد فرد منتشر کننده این ویدئو را به تازگی بازداشت کرده است. به گفته مقامات عربستانی، منتشر کننده این ویدئو متهم به جرایم رایانه ای است.

از کرامات انقلابی "حاج صفر" در رشت و آستارا

از کرامات انقلابی "حاج صفر" در رشت و آستارا
حاج صفر، از جمله نمایندگانی است که به مطهری در مجلس حمله کرد و یا چون از قافله عقب مانده، حالا  جبران مافات کرده و دم خودش را به دم آنهائی که با مطهری دست به گریبان شدند بسته است. یا بخت و یا  اقبال: "اگر شانسی برای آنها درمجلس آینده بود، برای من هم هست و اگر نباشد همه با هم خیابان متر می کنیم."
ایشان هم یکی از همان دکترا گرفته هائی است که سیم بصیرتش را انداخته روی سیم بصیرت رهبری. بعد از حمله به مطهری در مجلس، این پوستر به سفارش ایشان تهیه شده و زینت بخش چند نقطه شهر رشت شده است. البته بنام مردم آستارا چک بی محل کشیده است. یعنی بنام مردم اما به کام ایشان!

تجمع اعتراضی در مقابل سفارت فرانسه

تجمع اعتراضی در مقابل سفارت فرانسه

جمعی از دانشجویان بسیجی در مقابل سفارت فرانسه در تهران با برگزاری تجمعی اعتراضی، با اعتراض به کاریکاتورهای منتشر شده در مجله شارلی ابدو و هتک حرمت پیامبر اسلام، از وزارت‌خارجه خواستار برخورد قاطع شدند.
امروز دوشنبه در تهران جمعی از دانشجویان بسیجی در مقابل سفارت فرانسه تجمع اعتراضی برگزار کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران،‌ ایسنا تجمع کنندگان با شعارهایی هم چون لبیک یا محمد، مرگ بر فرانسه و شهادت افتخار ماست،‌ نسبت به کاریکاتورهای منتشر شده در مجله شارلی ابدو و هتک حرمت پیامبر اسلام اعتراض کردند.
 تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکادرهایی با عنوان «من محمد را دوست دارم» به زبان های مختلف، تصاویری از پسر عماد مقینه را با خود حمل می کردند و به صورت نمادین نام خیابانی که سفارت فرانسه در آن واقع شده است را به خیابان «محمد» تغییر دادند.
در این تجمع احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرد و گفت حمله به این روزنامه بدکاره به نظر ساختگی است و توسط نیروهای جاسوسی موساد و سیا انجام شده است. وی در ادامه از عملکرد وزارت امورخارجه نیز انتقاد کرده و عنوان کرد:‌ «در حالی که فرانسه رفتارهای غیر اسلامی علیه مسلمانان انجام می‌دهد، وزارت امورخارجه کشورمان واکنش مناسبی نشان نمی‌دهد».
در ادامه این تجمع سید محسن میرلوحی،‌ نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:‌ «امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به این سفیر بی‌هویت فرانسوی بگوییم اگر این سفارت منحوس را امروز بر سرشان خراب نمی کنیم به دستور رهبرمان است و ما تک تک پشت سر پیامر مهربان اسلام حضور داریم». سپس سلیم ملازهی به نمایندگی از دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: «امروز روزی است که ما مسلمانان نتیجه تفرقه را می‌بینیم و مشاهده می‌کنیم که چگونه پیامبران را مورد توهین قرار داده اند. اسلام دین تکفیر نیست، اسلام مانند پیامبرش دین عطوفت و رحمت است»
همچنین در ادامه، پهلوان نماینده جامعه اسلامی دانشجویان با بیان این‌که «گروه‌های تروریستی توسط غربی‌ها ایجاد شده‌اند و به دنبال نفرت علیه اسلام هستند» گفت: «اگر حکم امام علیه سلمان رشدی انجام می‌گرفت دیگر کسی حق توهین به محمد (ص) را نداشت.»
حجت‌الاسلام پناهیان نیز در سخنانی گفت: «کشورهای اروپایی مانند سگ قلاده به گردن مهار خود را به دست آمریکا داده‌اند. ما هنوز جنایات دفاع مقدس را فراموش نکرده‌ایم.» پناهیان با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه کشورمان سخنرانی کرد و پس از سخنرانی وی تجمع کنندگان شعار «وزیر خارجه اقتدار اقتدار» سردادند.
در ادامه تجمع کنندگان بیانیه‌ای را در محکومیت توهین به پیامبر خواندند و پس از برگزاری مراسم عزاداری و سینه‌زنی در پایان دعای فرج قرائت کردند