Monday, June 4, 2012

ابلاغیه لاریجانی در پی تاخیر احمدی نژاد * احمد خاتمی: لباس رهبری تنها به قامت آیت الله خامنه‌ای زیبنده است ابلاغیه لاریجانی در پی تاخیر احمدی نژاد مهر : علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی تاخیر احمدی نژاد قانون اصلاح ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد. در نامه رئیس مجلس به احمدی نژاد آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح ماده (1) قانون هدفمند کردن یارانه ها که با عنون طرح دو فوریتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 1391.2.17 و تایید شورای نگهبان، به پیوست ابلاغ می گردد. احمد خاتمی: لباس رهبری تنها به قامت آیت الله خامنه‌ای زیبنده است خبرگزاری حوزه : سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزای حوزه با اشاره به سالروز آغاز رهبری آیت الله العظمی (!) امام (!) خامنه‌ای اظهار داشت: بعد از ارتحال امام خمینی دشمنان در پی آن بودند که راه این عالم ربانی را بی رهرو بگذارند ولی به فضل خداوند، با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه ای به مقام رهبری، این راه با نشاط و شفافیت ادامه یافت. عضوشورای عالی حوزه‌های علمیه در خاتمه تاکیدکرد: بنده به عنوان عضو خبرگان رهبری بر این مسئله تاکید دارم که در شرایط کنونی، لباس رهبری امت اسلام تنها به قامت مقام معظم رهبری زیبنده است.

ابلاغیه لاریجانی در پی تاخیر احمدی نژاد
* احمد خاتمی: لباس رهبری تنها به قامت آیت الله خامنه‌ای زیبنده است


ابلاغیه لاریجانی در پی تاخیر احمدی نژاد
مهر :  علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی تاخیر احمدی نژاد قانون اصلاح ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد.
در نامه رئیس مجلس به احمدی نژاد آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح ماده (1) قانون هدفمند کردن یارانه ها که با عنون طرح دو فوریتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 1391.2.17 و تایید شورای نگهبان، به پیوست ابلاغ می گردد.
احمد خاتمی: لباس رهبری تنها به قامت آیت الله خامنه‌ای زیبنده است
خبرگزاری حوزه : سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزای حوزه با اشاره به سالروز آغاز رهبری آیت الله العظمی (!) امام (!) خامنه‌ای اظهار داشت: بعد از ارتحال امام خمینی دشمنان در پی آن بودند که راه این عالم ربانی را بی رهرو بگذارند ولی به فضل خداوند، با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه ای به مقام رهبری، این راه با نشاط و شفافیت ادامه یافت.
عضوشورای عالی حوزه‌های علمیه در خاتمه تاکیدکرد: بنده به عنوان عضو خبرگان رهبری بر این مسئله تاکید دارم که در شرایط کنونی، لباس رهبری امت اسلام تنها به قامت مقام معظم رهبری زیبنده است.

قیمتها به روایت بانک مرکزی : قیمت یک کیلو مرغ 5000 هزار تومان و یک کیلو گوشت گوسفند با استخوان 22 هزار تومان در حالی که دولت با اختصاص 24 میلیارد دلار ارز دولتی برای تامین مواد اولیه و نهاده‌های تولید سعی در تنظیم بازار دارد اما قیمت‌ها حاکی از روند افزایشی بوده و ظاهرا برنامه‌های تنظیم کارساز نبوده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اختصاص 24 میلیارد دلار برای تامین مواد اولیه و نهاده بخش تولید، وزارت صنعت طی ماه گذشته با انقعقاد تفاهم‌نامه با اتحادیه‌های تولید برای توزیع خوراک دام وطیور که طی چند ماه گذشته از کمبود آن در بازار به عنوان موثرترین عامل افزایش قیمت یاد شده بود قول داد تا به میزانی که نیاز باشد نهاده‌ها را تامین کند اما این برنامه‌ریزی‌ها بر اساس قول داده شده پیش نرفت تا پیکان قیمت مواد پروتئینی همچنان روبه بالا باشد. مرغ کیلویی 5000 تومان بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش خود از قیمت‌ خرده‌فروشی‌های تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ را با 2.6 درصد افزایش نسبت به هفته قبل و 9.2 درصد نسبت به ماه قبل 5 هزار تومان اعلام کرده است. براساس این گزارش طی هفته گذشته قیمت گوشت قرمز نیز بدون کاهش بوده و هر کیلوگرم گوشت گوسفند با استخوان 22 هزار و 158 تومان و گوشت گاو و گوساله بدون استخوان نیز به قیمت 17 هزار و 674 تومان در خرده‌فروشی‌ها عرضه شده است.قیمتها به روایت بانک مرکزی : قیمت یک کیلو مرغ 5000 هزار تومان و یک کیلو گوشت گوسفند با استخوان 22 هزار تومان در حالی که دولت با اختصاص 24 میلیارد دلار ارز دولتی برای تامین مواد اولیه و نهاده‌های تولید سعی در تنظیم بازار دارد اما قیمت‌ها حاکی از روند افزایشی بوده و ظاهرا برنامه‌های تنظیم کارساز نبوده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اختصاص 24 میلیارد دلار برای تامین مواد اولیه و نهاده بخش تولید، وزارت صنعت طی ماه گذشته با انقعقاد تفاهم‌نامه با اتحادیه‌های تولید برای توزیع خوراک دام وطیور که طی چند ماه گذشته از کمبود آن در بازار به عنوان موثرترین عامل افزایش قیمت یاد شده بود قول داد تا به میزانی که نیاز باشد نهاده‌ها را تامین کند اما این برنامه‌ریزی‌ها بر اساس قول داده شده پیش نرفت تا پیکان قیمت مواد پروتئینی همچنان روبه بالا باشد. مرغ کیلویی 5000 تومان بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش خود از قیمت‌ خرده‌فروشی‌های تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ را با 2.6 درصد افزایش نسبت به هفته قبل و 9.2 درصد نسبت به ماه قبل 5 هزار تومان اعلام کرده است. براساس این گزارش طی هفته گذشته قیمت گوشت قرمز نیز بدون کاهش بوده و هر کیلوگرم گوشت گوسفند با استخوان 22 هزار و 158 تومان و گوشت گاو و گوساله بدون استخوان نیز به قیمت 17 هزار و 674 تومان در خرده‌فروشی‌ها عرضه شده است.

قیمتها به روایت بانک مرکزی : قیمت یک کیلو مرغ 5000 هزار تومان و یک کیلو گوشت گوسفند با استخوان 22 هزار تومان

در حالی که دولت با اختصاص 24 میلیارد دلار ارز دولتی برای تامین مواد اولیه و نهاده‌های تولید سعی در تنظیم بازار دارد اما قیمت‌ها حاکی از روند افزایشی بوده و ظاهرا برنامه‌های تنظیم کارساز نبوده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اختصاص 24 میلیارد دلار برای تامین مواد اولیه و نهاده بخش تولید، وزارت صنعت طی ماه گذشته با انقعقاد تفاهم‌نامه با اتحادیه‌های تولید برای توزیع خوراک دام وطیور که طی چند ماه گذشته از کمبود آن در بازار به عنوان موثرترین عامل افزایش قیمت یاد شده بود قول داد تا به میزانی که نیاز باشد نهاده‌ها را تامین کند اما این برنامه‌ریزی‌ها بر اساس قول داده شده پیش نرفت تا پیکان قیمت مواد پروتئینی همچنان روبه بالا باشد.
مرغ کیلویی 5000 تومان
 بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش خود از قیمت‌ خرده‌فروشی‌های تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ را با 2.6 درصد افزایش نسبت به هفته قبل و 9.2 درصد نسبت به ماه قبل 5 هزار تومان اعلام کرده است.
براساس این گزارش طی هفته گذشته قیمت گوشت قرمز نیز بدون کاهش بوده و هر کیلوگرم گوشت گوسفند با استخوان 22 هزار و 158 تومان و گوشت گاو و گوساله بدون استخوان نیز به قیمت 17 هزار و 674 تومان در خرده‌فروشی‌ها عرضه شده است.