Wednesday, October 21, 2009

رسانه های شیطان؛ ایرنا و فارس و کیهان



بازدید کنندگان نمایشگاه مطبوعات نوشتند:
رسانه های شیطان؛ ایرنا و فارس و کیهان
شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات وخبرگزاري ها درحالي با شعار "ارتقاي جايگاه رسانه و تعميق اخلاق حرفه اي روزنامه نگاري" درمحل مصلاي تهران آغاز شد كه جمع کثیری از نيروهاي لباس شخصي، نيروهاي يگان ويژه،نيروهاي انتظامي و... امنيت آن را به عهده گرفته بودند. با این حال همراهان جنبش سبز موفق شدند در دفتر پیشنهاد و انتقادات نشریات حامی کودتا بنویسند: رسانه های شیطان، ایرنا و فارس و کیهان.

بنا بود مراسم افتتاحیه ساعت 16 آغاز شود اما از آنجایی كه حامیان جنبش سبز خبر از حضورشان در این مراسم داده ‌بودند شب قبل از آغاز نمایشگاه از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام شد كه مراسم افتتاحیه بدون حضور مردم و ساعت 15 آغاز و از ساعت 18 در‌های نمایشگاه برای حضور عموم مردم باز می‌شود.

با این وجود کسانی كه پس از صدور اجازه‌ی ورود، در نمایشگاه حضور یافتند در حركتی نمادین و خودجوش اعتراضشان را به گونه‌ای نو به رسانه‌های حامی دولت كودتا اعلام كردند. هواداران جنبش سبز با حضور در مقابل غرفه‌ی روزنامه‌ی كیهان در دفتری كه برای یادداشت بازدیدكنندگان تدارك دیده شده‌ بود شعارهایی از جمله "مرگ بر دروغگو"، "مرگ بر دیكتاتور"، "ما بیشماریم"، "ما دوباره سبز می‌شویم"، "رسانه‌های شیطان، ایرنا و فارس و كیهان"، "13 آبان و 16 آذر بار دیگر سبز می‌شویم" و جملاتی در حمایت از میرحسین موسوی و مهدی كروبی نوشتند و در اقدامی دیگر روبان سبزی را به یكی از پرچم‌های كیهان متصل كردند.

این حركت در مقابل غرفه‌ی روزنامه‌ی اعتماد و سرمایه نیز به گونه‌ای دیگر رخ داد. حامیان جنبش سبز با دیدن بنر سبز رنگ "اعتماد" در دفتری كه مسئولان غرفه‌ی این روزنامه تهیه كرده ‌بودند در حمایت از شجاعت مدیرمسئول اعتماد جملاتی نوشتند.

به دنبال این مسئله، نيروي حراست نمايشگاه به سرعت توسط لباس شخصي ها شروع به فيلمبرداري از دفاتر انتقادها و پيشنهادها کرد و پس از مشاهده فيلم ها به سرعت به اين نتيجه رسيد كه يا همه دفترهاي موجود جمع آوري شوند يا تمام صفحه هاي نوشته به يكديگر منگنه شوند به نحوي كه قابل بررسي ومطالعه براي مراجعه كنندگان نباشند. آنچه در دفترهاي انتقادات وپيشنهادها بيش از همه به چشم مي خورد، تبليغ درباره "تجمع بزرگ خس وخاشاك در 13 آبان" بود.

حامیان جنبش سبز پیش از این در پيام هاي اينترنتي خود اعلام كرده بودند كه "قصد دارند درمراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات در حمایت از روزنامه نگاران بازداشتی و پاسداشت آزادی مطبوعات با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار کنند".

از ديگر برنامه های سبزها، پخش برگه هایی در محکومیت رسانه های حامی کودتا در محوطه مصلای تهران به ویژه روبروی غرفه های کیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن امروز و ایران بود. سبزها همچنین اعلام كرده بودند كه این برنامه ها با حضور دانشجویان و دیگر اقشار جامعه در طول روزهای برگزاری نمایشگاه اجرا خواهد شد.

به دنبال این اعلام ها بود که نمایشگاه مطبوعات باشرکت وزير فرهنگ وارشاد اسلامي در میان تدابیر شدید امنیتی و در غیاب مردم افتتاح شد.در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور نيروهاي اطلاعاتي بسیار برجسته بود و حتی نيروهاي انتظامي مراسم نظام جمع سربازان خود را درمحوطه مصلاي تهران برگزار کردند.

طيفي از مطبوعاتي ها مانند نشريه چشم انداز ايران، نمايشگاه شانزدهم را به دليل آنچه براهالي مطبوعات و... مي رود تحريم كرده بودند؛در عین حال موكت هايي كه هنوز نصب نشده و غرفه هايي كه بسياریشان هنوز برپا نشده بودند نشان دهنده نگرانی و دستپاچگی مسئولان این نمایشگاه بود.

روز اول اين نمایشگاه با تذكرات مأموران حراست به مسؤولان بعضی از غرفه‌ها كه در دفاتر آن‌ها جملات اعتراضی نوشته شده‌بود به پایان رسید، اما روزهای دیگر هم در پیش است.

شانزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا 4 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر میزبان مردم خواهد بود؛ مردمی که در میان آنان حامیان جنبش سبز جای ویژه ای دارند.




--------------------------------------------------------------------------------

دعوا بر سرطرحی که کسی از آن خبر ندارد


نماینده آیت الله خامنه ای در موسسه کیهان با حمله به یکی از عسگراولادی، از سران حزب راستگرای موتلفه در مورد طرح وحدت ملی هشدار داد و برای نشان دادن مخالفت کودتاچیان با هرگونه مذاکره،چنین طرحی را ادامه کودتای مخملی خواند.



حسین شریعتمداری روز گذشته همزمان با انتشار اخباری در مورد تهیه طرح وحدت ملی توسط شش تن از محافظه کاران، ضمن نگاشتن مقاله ای در کیهان عصبانیت خود را نسبت به اظهارات مداراجویانه عسگر اولادی ـ از تنظیم کنندگان این طرح که موسوی، کروبی و خاتمی را از "خانواده انقلاب" دانسته بود ـ نشان داد. نماینده ولی فقیه در کیهان در واکنش به اظهارات روز یکشنبه عسگر اولادی نوشته است: "مگر جمهوری اسلامی، قانون اساسی، اقتدار نظام اسلامی و... مفت به دست آمده اند که مفت از دست بدهیم."

این بخش ازنوشته مدیرمسئول کیهان در واقع پاسخی به بخشی از سخنان عسگر اولادی است که پیرامون سه رهبر سیاسی جنبش سبز گفته بود: "آنها را مفت به دست نیاورده ایم که مفت از دست بدهیم."



جنبش سبز و مارکسیست ها و بهایی ها



حسین شریعتمداری که علاقه مفرط خود به "محاکمه" و "مجازات" سران جنبش سبز را پنهان نکرده و آنان را افرادی با تاریخ مصرف تمام شده مورد خطاب قرار داده است، در این مطلب هم برای نشان دادن خشم خود از نرمش محافظه کاران میانه رو در برابر جنبش سبز، با افزودن بر عیار حملات خود علیه موسوی و کروبی آنان را هم صدا با "منافقین"، "مارکسیست" ها و "بهایی" ها معرفی کرده است که به "جان" نظام افتاده اند.



شریعتمداری که به دلیل حضور پررنگ در مجموعه امنیتی جمهوری اسلامی به "برادر حسین" مشهور است در این مقاله صریحا تشکیل شورایی برای پیشبرد طرح وحدت ملی را ادامه "کودتای مخملی" دانسته است.





نماینده ایت الله خامنه ای در موسسه کیهان که گفته می شود در روز قدس فرزند خود را با چاقو و چماق به منظور ضرب و شتم محمد خاتمی به میان جمعیت میلیونی سبزها روانه کرده بود در انتقاد از طرح مذکور می نویسد: "مگر جمهوري اسلامي ايران، قانون اساسي، دستگاه قضايي و راه كارهاي تعريف شده قانوني ندارد كه راه كاري بيرون از اين چارچوب پيشنهاد مي كنيد؟"



جالب اینکه این اظهارات توسط شخصی بیان می شود که خود تاکنون بدون داشتن هرگونه سمت قضائی و حقوقی بار ها خواستار پیگرد قضائی منتقدین دولت احمدی نژاد و معترضان به تقلب در انتخابات 22 خرداد شده است. ایراد بی وقفه اتهامات شریعتمداری که موسوی را عامل "صهیونیست" ها می خواند تا جایی پیش رفت که موسوی، خاتمی و بهشتی از او به دادگاه شکایت کردند. بازجوی سابق، روز سوم شهریور در دادگاه مورد بازجویی قرار گرفت اما آنچنان که علیزاده وکیل شاکیان روزنامه کیهان می گوید: "رفته تا اسنادش را بیاورد اما هنوز نیامده است."





حسین شریعتمداری در ستون "نکته" شماره دیروز کیهان، در ادامه مقاله اش با "فتنه" خواندن جنبش سبز نوشت: "سران فتنه با فرمول برگرفته از نظر مشترك «جرج سوروس، جين شارپ و مايكل لدين» ادعاي مضحك تقلب در انتخابات را پيش كشيدند و با حمايت سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا، انگليس و اسرائيل و رسانه هاي بيگانه و رسانه هايي كه در داخل كشور به اختيار گرفته بودند، در اين دروغ بزرگ دميدند."

این اظهارات شریعتمداری در تکمیل مواضع روح الله حسنیان نماینده تهران است که روز دوشنبه حملات تندی علیه طرح وحدت ملی محافظه کاران میانه رو انجام داده بود.



این حملات در شرایطی صورت می گیرد که میرحسین موسوی به صراحت گفته است از وجود چنین طرحی خبر ندارد و بر این باورست که هیچ طرحی بدون در نظر گرفتن مردم نمی تواند به نتیجه برسد. از جزییات این طرح هم هیچ اطلاعی در دست نیست؛ عسگراولادی در پاسخ خبرنگاران گفته است از ترس چشم و گوش دشمن،این طرح مخفی نگاهداشته شده است.

کروبی: خود را برای همه چیز آماده کرده‌ام


مهدی کروبی، نامزد معترض انتخابات ریاست‌ جمهوری در دیدار با نمایندگان کانون مدافعان حقوق بشر و شورای ملی صلح، ضمن تاکید بر مطالبات جنبش سبز، اعلام داشت خود را برای همه چیز آماده کرده است
نمايندگان اين دو نهاد مدنی در ديدار با مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی، با حساس ارزيابی کردن شرايط کشور از آنچه «تلاش برخی برای نظامی کردن فضای جامعه»، « نقض قانون اساسی» و «تشديد بحران اقتصادی» ناميدند، ابراز نگرانی کردند.

نمايندگان کانون مدافعان حقوق بشر و شورای ملی صلح همچنين «احتمال امتيازدهی در خارج و تشديد فشارها در داخل» از سوی دولت را به عنوان يکی از نگرانی‌های بزرگ خود توصيف کردند.

وضعيت فعالان سياسی و مدنی بازداشت شده در حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری نيز در ديدار نمايندگان کانون مدافعان حقوق بشر و شورای ملی صلح با مهدی کروبی مطرح شد.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خردادماه، که نتیجه آن مورد قبول میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد اصلا‌ح‌طلب، واقع نشد، شمار بسياری بازداشت شدند که دهها نفر از آنان همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

از جمله بازداشت‌شدگان می توان به عيسی سحرخيز، عبدالله مؤمنی، احمد زيدآبادی و کيوان صميمی اشاره کرد که از اعضای کميته اجرايی شورای ملی صلح هستند.

نمايندگان کانون مدافعان حقوق بشر و شورای ملی صلح همچنین با انتقاد از طرح برخی شعارها در چند ماه گذشته از جمله در راهپيمايی روز قدس، گفتند که اين شعارهای انحرافی می‌تواند زمينه برخورد سخت را با جنبش اصلاحی فراهم کند.

آقای کروبی با تاييد اين نظر گفت:«اين شعارها، عکس‌العمل کارهای نسنجيده آقايان است، چرا که ملت ايران، زمانی از مردم فلسطين حمايت می‌کردند که در سخت‌ترين شرايط قرار داشتند. بنابراين حالا معنا ندارد که اين شعارها داده شود.»

مهدی کروبی همچنين با اشاره به تلاش عده‌ای برای ايجاد انحراف در اساس انقلاب سال ۱۳۵۷ که خواستار حکومتی متکی به آرای مردم بود، گفت: «حوادثی بر اثر برخی غفلت‌ها رخ داده است که اوضاع اينگونه شده است.»

آقای کروبی فشارهای اخير بر فعالان سياسی را در ادامه حرکت اصلاحی مردم به دليل رشد آنان، بی‌اثر دانست و از روحيه مردم و به موقع حرکت کردن آنان به عنوان امری بسيار عظيم ياد کرد.

اين نامزد معترض انتخابات رياست جمهوری همچنين از اينکه راه‌های ارتباطی او را با مردم بسته‌اند، انتقاد کرد.

توقيف روزنامه‌ اعتماد ملی، پلمپ دفتر شخصی مهدی کروبی، پلمپ دفتر حزب اعتماد ملی و ممانعت از نشست دوستانه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، نمونه‌هايی بود که مهدی کروبی برای تأييد ادعای خود ذکر کرد.

مير حسين موسوی، ديگر نامزد معترض انتخابات رياست جمهوری، نيز روز يکشنبه در مصاحبه‌ای اينترنتی از اعمال محدوديت های رسانه‌ای انتقاد کرد.

نکته ديگری که مهدی کروبی در اين ديدار مطرح کرد، نامه‌هايش درباره تجاوز به برخی از بازداشت‌شدگان در زندان ها بود.
وی در پاسخ به اين اتهام که طرح موضوع تجاوز در زندان‌ها به زيان نظام جمهوری اسلامی تمام می شود، گفت:« اينکه گفته می‌شود نظام متهم می‌شود را قبول ندارم، چرا که هدف اين است تا نظام پالايش و پاک شود.»

آقای کروبی تأکيد کرد که همه فعالان جنبش سبز به دنبال اصلاحات هستند نه براندازی. در ماه‌های اخير مقام های امنيتی و نظامی، اصلاح‌طلبان را به تلاش برای براندازی نرم نظام کرده‌اند و بسیاری از آنها را با همین اتهام به محاکمه کشیده‌اند.

مهدی کروبی همچنين دفاع از حقوق افراد با گرايش‌های مختلف سياسی و عقيدتی با مشخص بودن چارچوب فکری را وظيفه خود دانست و گفت که خود را برای همه چيز آماده کرده است.

تنها سه کشور رتبه کمتری از ایران در آزادی مطبوعات دارند


سازمان گزارشگران بدون مرز اعلام کرد رتبه ایران در رده بندی جهانی آزادی مطبوعات با هفت پله سقوط به ۱۷۲ رسیده است.

این در حالی است که تنها سه کشور در شرایط بدتری از ایران در رده بندی جهانی آزادی مطبوعات در سال ۲۰۰۹ قرار دارند.

سازمان گزارشگران بدون مرز که یک سازمان مدافع حقوق روزنامه نگاران در سراسر جهان است، سه شنبه با انتشار هشتمین رده بندی جهانی آزادی مطبوعات ارزیابی سالانه خود از وضع روزنامه نگاران و رسانه ها را در ۱۷۵ کشور جهان ارائه داد.

بر اساس این ارزیابی، ایران و اسرائیل از کشورهایی هستند که وضع رسانه ها در آنها در سال ۲۰۰۹ روند نزولی داشته است.

در این حال، ایالات متحده موفق شده است جایگاه خود را در این رده بندی که همه ساله از سوی سازمان گزارشگران بدون مرز منتشر می شود، بهبود دهد و از رده چهل در سال گذشته به رده بیست ارتقا پیدا کند.

به گزارش گزارشگران بدون مرز، تغییر رویکرد دولت جدید آمریکا به رسانه ها عامل ارتقای رتبه این کشور در رده بندی امسال است.

کشورهای اروپایی همچنان مانند سال های گذشته صدرنشین این رده بندی هستند ولی سازمان گزارشگران بدون مرز درباره سقوط بعضی از کشورها مانند فرانسه و ایتالیا در این رده بندی هشدار داده است.

در این حال، سیزده کشور نخست در رده بندی امسال آزادی مطبوعات در جهان همگی اروپایی هستند.

به گزارش این سازمان، هجمه حکومت ایران علیه روزنامه نگاران در ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور و فشار اسرائیل بر رسانه ها برای توقف خبررسانی در جریان جمله به غزه این دو کشور سقوط این دو کشور را در رده بندی جهانی آزادی مطبوعات کاهش داده است.

رتبه ایران در رده بندی جهانی آزادی مطبوعات در سال ۲۰۰۸، ۱۶۶ بود. این رتبه امسال به ۱۷۲ رسیده است و تنها کشورهای ترکمنستان، کره شمالی و اریتره در رده پایین تری از ایران قرار دارند.

سازمان گزارشگران بدون مرز درباره وضع رسانه ها در ایران گفت: "انتخاب مجدد و مورد اعتراض محمود احمدی نژاد کشور را در بحرانی عمیق فرو برد و بدبینی مفرط مقامات حکومتی علیه روزنامه نگاران و وب نگاران شدت یافت. با استقرار نیروهای امنیتی در چاپخانه‌ها و تحریره‌های روزنامه‌ها، سانسور پیش از انتشار مطالب اعمال شد. و بازداشت و زندانی کردن، بدرفتاری غیر قانونی و گسترده با روزنامه نگاران بسیاری از انها را مجبور به ترک کشور کرد."

از دیگر علت های کاهش رتبه ایران، مرگ امید رضا میرصیافی، وبلاگ نویس جوان در زندان و بازداشت رکسانا صابری، روزنامه نگار ایرانی-آمریکایی عنوان شده است.

اسرائیل هم با ۴۳ رده سقوط، رتبه ۹۳ از رده بندی جهانی آزادی مطبوعات را به خود اختصاص داده است. به گزارش گزارشگران بدون مرز، سه خبرنگار در جریان جنگ غزه کشته و بیست تن مجروح شدند.

به گزارش گزارشگران بدون مرز، سانسور نظامی در زمان جنگ غزه و بازداشت بدون علت پنج روزنامه نگار از موارد منفی اسرائیل در زمینه آزادی مطبوعات است.

این مشت، نمونه خروار است




این مشت، نمونه خروار است
یک نمونه از اوباشی
که در کنار کودتاچی ها خدمت کرد





اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ کش، قبل از انقلاب، از جمله اوباش و باج گیرهای معروف محله جمشید تهران و یا همان شهرنو بود. با باج گیری از فاحشه ها و مشتریانشان امرار ‏معاش می کرد. بارها توسط شهربانی و دادگستری بازداشت شده بود. قبل از انقلاب در صنایع‌ پشتیبانی‌ و هلی‌كوپترسازی‌ كشور راننده بود اما بدلیل همین سوابق از کار اخراج شده بود.

با شروع انقلاب اسلامی ناگهان مسلمان شد و بعد از انقلاب هم خودش را چسباند به آیت الله ایروانی و "گروه ضربت جنوب تهران" را درست کرد که در شکم کمیته های انقلاب فعالیت می کرد.

حمله به منازل و مغازه ها و ادارات جنوب تهران و بازداشت افرادی از شهربانی که از آنها دل خونی داشت از فعالیت های این دوران او بود. با همین خدمات شد اولین فرمانده کمیته منطقه ۱۲ تهران!

سال ۱۳۶۸ رفت به سازمان دخانیات و شد مسئول حراست این سازمان!

در سال ۱۳۷۴ با توجه به سابق گذشته و آشنائی هائی که با اکبر خوش کوش(از نوجوانان معروف جنوب تهران که به اکبر "خوش گوشت" معروف بود) به محفل سعید امامی معاون سیاسی وزارت اطلاعات دوران علی فلاحیان وصل شد. تا سال ۱۳۷۷ در همین محفل مشغول به خدمت بود. از جمله این خدمات مشارکت در قتل "سیامک سنجری"، فاطمه قائم مقامی (مهماندار هواپیما که با علی فلاحیان رابطه داشت! و هر دو، یعنی سنجری و فاطمه به قتل رسیدند تا از بار پرونده فلاحیان کم شود!) و همچنین "ناصر سیگارودی معروف به "ناصر سگ سبیل" بود.

او از کنار همین خدمات توانست یک شرکت حمل و نقل دریایی ای را به ثبت برساند و صاحب چهار کشتی باری و یک نفتکش شد. دوستش احمد خوش کوش هم وارد کننده موبایل. وارداتی که سرانجام باعث اختلاف بین او و روح الله حسینیان شد و کارشان بسیار بالا گرفت. روح الله حسینیان اکنون در مجلس است و نقش اجرائی مهمی در کودتای 22 خرداد داشت.

احمد خوش کوش، یکبار در جریان رسیدگی به قتل های زنجیره ای، که منجر به خودکشی شدن سعید امامی شد دستگیر شد و در جریان بازجوئی ها، اعترافات سعید امامی را در باره قتل احمد خمینی کامل کرد. همه آنها بعدها آزاد شدند و بار دیگر حذف کارهای امنیتی شدند، غیر از سعید امامی که سرش را زیر خاک کردند چون زیاد می دانست و شروع کرده بود به گفتن رازهای نگو!

ارسال موشک بجای حبوبات به بلژیک توسط سعید امامی با یکی از کشتی های شرکت اسمال تیغ کش انجام شد.

محفل قتل های زنجیره ای از اسمال تیغ کش حمایت مالی و حمایت قضایی می کرد و او نیز برایشان هر چه می خواستند انجام می داد.

اسمال تیغ کش همان باج گیر قدیمی بود و به چاقوکشی عادت داشت و به همین دلیل دست به چند چاقوکشی، زن ربائی و قتل زد که برای وزارت اطلاعات دردسرساز بود. برای نمونه در تابستان سال ۷۷ با نام «تیمسار احمدی» دختر ۱۶ ساله ای را در میدان هفت تیر تهران ربود و پس از تجاوز، او را در خیابان رها کرد.

وقتی این موارد بی شمار شد، تصمیم گرفتند با توجه به اطلاعاتی که داشت، او را هم گوشمالی بدهند و هم از دسترس دور کنند. به جرم آدم ربایی، کلاهبرداری، زورگیری، تملک مال غیر، تجاوز به عنف و..... دادگاهی شد، اما قرار نبود برای این جرم ها محکوم به اعدام شود. به همین دلیل فقط به ۸ سال حبس تعزیری محکوم شد. او دردادگاه از خدماتش گفت و البته گوشی را هم داد دست بالادستی ها که زیاد می داند و صلاح نیست زیاد سر به سرش بگذارند. برای نمونه گفت: من در زمـان‌ خـدمتم‌ در كـمیتـه‌ ۶۰۰۰ نفـر را بازداشت‌ كرده‌ام. یـادم‌ نیست‌ كه‌ كدام‌ را برای‌ چه‌ دسـتگیـر و بـازداشـت‌ كرده‌ام‌.

او در زندان نیز ارتباط هایش را با مقامات اطلاعاتی حفظ کرد و به جای آنکه در خارج از زندان برایش ماموریت درست کنند؛ در زندان ماموریت های جدید به او دادند. از جمله اجازه دادند گروه و باند درست کند، چاقو دراختیار داشته باشد. برخی چهره های سیاسی را به بندی که او در آن بود فرستادند تا اسمال تیغ کش یا دخلشان را بیآورد و یا با چند نیش چاقو ادبشان کند. از جمله شاهکارهای او در این دوران، توطئه قتل دکتر زرافشان وکیل قتل های زنجیره ای بود که زندانی بود و او را به بند اسمال تیغ کش فرستاده بودند. قتلی که ناتمام ماند.

باند تجاوز به دانشجویان سیاسی را نیز او به اشاره مقامات اطلاعاتی – احتمالا در ارتباط با قاضی مرتضوی- تشکیل داد و فجایعی را نیز در این ارتباط مرتکب شد که برخی از دانشجویان و وبلاگ نویسان پس از بیرون آمدن از زندان به مجلس و نزد رئیس و معاون و سخنگوی قوه قضائیه وقت رفته و اتفاقات درون زندان را فاش ساختند.

در سال آخر دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد، ناگهان اسمال تیغ کش آزاد شد. در آن زمان همه معترض بودند که چرا مجرمی با این پرونده از زندان بیرون آمده است. بویژه که درست همزمان با طرح نمایشی مقابله با اوباش آزاد شد. پس از کودتای انتخاباتی و فجایعی که در کهریزک و زیر زمین وزارت کشور روی داد و شیخ مهدی کروبی به بخشی از آنها اشاره کرد، تازه مشخص شد که چرا اسمال تیغ کش را از زندان بیرون آوردند و دوباره به خدمت گرفتند!