Tuesday, February 16, 2010

مسجد امیرالمومنین

مسجد امیرالمومنین
22 بهمن در آنجا بر جنایت
و تجاوز سجده می بردند!



نامه فاطمه کروبی – همسر مهدی کروبی- به علی خامنه ای، از آن اسناد این دوره 8 ماهه پس از کودتای 22 خرداد است که تاریخ فراموش نخواهد کرد. نه به این دلیل که با فرزند مهدی کروبی چه کردند و یا چه نکردند، بلکه به آن دلیل که یکی از مستندترین نامه هائی است که به نمایندگی از سوی همه قربانیان سراز بازداشتگاهها و زندان های کودتا در آورده نوشته شده است. در کودتای 28 مرداد با مردم چنین نکردند که در کودتای 22 خرداد کردند. در 15 خرداد نیز رژیم شاه با بازداشت شدگان آن نکرد که در کودتای 22 خرداد کردند. و جنایت همچنان ادامه دارد. علی خامنه ای بجای آنکه این مصیبت را به ملت ایران تسلیت بگوید، با خرسندی از آرام پشت سر ماندن 22 خرداد (به همان قیمتی که فاطمه کروبی در نامه اش نوشته) به مردم تبریک می گوید. برای آن حکم و فتوای آیت الله منتظری که گفت ولایت ایشان ولایت جائر است و برای آن فریاد خیابانی مردم "رهبر ما قاتله، ولایتش باطله" باز هم نیاز به سند و مدرک است؟ یکی از خواندنی ترین و هشداردهنده ترین مطالب روزنامه "خرداد" به صاحب امتیازی حجت الاسلام عبدالله نوری که عمر بسیار کوتاهی در دوران شکوفائی مطبوعات دوران خاتمی داشت، گزارشی بود که در همین روزنامه درباره تجاوز به جوانان در مساجد محلات منتشر شده بود. حتی شاید همین مسجد امیرالمومنین که فاطمه کروبی درباره فجایع روی داده در آن نوشته است. عبدالله نوری را محاکمه و زندانی کردند و روزنامه اش را هم توقیف. چرا؟ و توسط چه کسانی؟ برای ادامه همان جنایات و تجاوزها و توسط کسانی که امروز دولت را تحت حمایت نظامی و انتظامی دراختیار دارند و رهبر از آن حمایت می کند!



بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت اله خامنه ای – مقام معظم رهبری

با سلام و احترام



در ارتباط با راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال و حوادث پیرامون آن که شخصا شاهد بخش کوچکی آز آن بودم و یا فرزندم علی پس از آزادی، بیان کرد؛ با در نظر گرفتن خدا، صادقانه و به نیت درمان این غده ی سرطانی که تمامیت نظام و اسلام را نشانه گرفته است و با این امید که دستور صریح و قاطع جنابعالی به افراد صالح به پاک کردن همیشگی آن منجر شود، نکاتی به استحضار می رسانم.

اینجانبه از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۷ در کنار همسرم در مبارزه علیه رژیم سفاک پهلوی فراز و نشیب هائی را پشت سر گذاشتم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال توفیق یافتم در بنیاد شهید در دوران دفاع مقدس در بخش دارو و درمان به مجروحان و وخانواده های معزز شهدا خدمت نمایم و مورد تقدیر کتبی امام (ره) قرار گیرم. پس از آن نیز در هر مسئولیت اجرائی قرار گرفتم و یا نمایندگی مردم در مجلس را بر عهده داشتم، سعی کردم با خدمت به مردم بطور عملی از نظام و انقلاب حمایت کنم. همگان میدانند که اینجانبه از بدو انقلاب تاکنون نیز همواره از انقلاب، نظام و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و می کنم. استدعا دارم آنچه که در این نامه به نگارش در آمده را تنها از سر دلسوزی و برای پیشگیری از جنایات آتی علیه فرزندان این سرزمین بدانید، نه برای فرزندم علی که بازداشت او فقط یک نمونه کوچکی است از این دریا. توضیحات زیر تنها در این راستا بیان می گردد و لاغیر.

فرزند سوم ام علی که در سن ۲ سالگی دستگیری و محکومیت ۵ ساله پدر را در شمیران تجربه کرده بود، در کنار پدرش در راهپیمائی ۲۲ بهمن به رسم همه ساله شرکت کرد. همه گروه های سیاسی و شخصیت های هر دو جریان از مردم برای شرکت در این راهپیمائی بزرگ دعوت کردند و از آنان خواستند با پرهیز از افراط گرائی و خشونت زبانی و فیزیکی بطور آرام شرکت کنند. متاسفانه خشونت طلبان که حیات سیاسی و اقتصادی خود را در خشونت و بحران می بینند با دستور به پیاده نظام های بی هویت به همسرم این یار دیرینه امام و مردم یورش بردند که ابعاد آن را همگان می دانند. اینجانبه که برای شرکت در راهپیمائی رفته بودم با فاصله ای اندک شاهد آنچه گذشت بودم. در همان موقع، علی به جرم نانوشته شرکت و کمک به حفاظت از پدر دستگیر و به مسجد امیر المومنین (ع) برده شد و در خانه خدا این محل امن الهی در کنار سایر بازداشت شدگان کتک خورد و ناسزا شنید.

هنگامیکه اسامی بازداشت شدگان را یادداشت می کردند، اوباش هائی که امروز در لباس ضابطان قرار گرفته اند به هویت علی پی بردند و پس از ده دقیقه و کسب اجازه از مسوولان ارشد خود، او را از جمع جدا کرده و بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. این از خدا بی خبران مکان امن الهی را به شکنجه گاه فرزندان مردم تبدیل کردند. آنان در کنار ضرب و جرح شدید فیزیکی علی با بکارگیری سخیف ترین و زشت ترین الفاظ نسبت به فاطمه و مهدی کروبی او را تحت فشار روحی قرار دادند و در قبال اعتراض علی نسبت به آن اهانت ها و شکستن حرمت مسجد، نه تنها خشونت فیزیکی و زبانی را افزایش دادند بلکه این مرد ۳۷ ساله را در خانه خدا تهدید به … کردند – مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجازات اسلامی مرگ است. خدا می داند این جماعت وقیح با دست بازی که دارند بر سر جوانان کم سن و سال این کشور چه آورده و می آورند.

براستی که زبان و قلم از بیان وحشی گری این قوم که این روزها بر فرزندان این مرز و بوم حاکم شده اند قاصر و ناتوان است.



دستگیری علی فتح الفتوحات این جماعت بی هویت بوده که با افتخار و برای مرعوب کردن سایر بازداشت شدگان او را شکنجه می کردند. در هنگام انتقال بازداشت شدگان آنان علی را از جمع جدا کرده و به گارد ویژه به سرکردگی افراد فاسدی می سپارند که دور جدید شکنجه او آغاز می گردد. در هنگام شکنجه از او فیلم گرفته و با افتخار از اینکه فرزند مهدی کروبی در اسارت آنان است با زشت ترین الفاظ به مهدی کروبی و خانواده او توهین می کنند. هنگامیکه دستور انتقال و آزادی علی به پایگاه خیابان شهید مطهری می رسد، مامور شکنجه ضمن اظهار تاسف می گوید اگر ۲۴ ساعت دیگر اینجا بودی جنازه ات را تحویل می دادم. البته جا دارد از رفتار انسانی افسران پایگاه شهید مطهری و تلاش آنان در جهت درمان علی تشکر شود. برای نجات سایر بازداشت شدگان ایشان آمادگی دارند جزئیات بیشتر را در اختیار هر مقامی که صلاح بدانید قرار دهند.

این رنجنامه برای علی نیست زیرا او امروز تحت درمان و در کنار خانواده اش است. این نوشته برای آن است که جنابعالی تا دیر نشده به دادخواهی فرزندان بی نام و نشان این کشور، بویژه دستگیر شدگان جوان اخیر برسید. پیش از آنکه کامران ها و محسن های دیگر زیر شکنجه این افراد بی مسئولیت جان دهند و حیثیت این کشور و نظام را به چالشی اساسی بکشانند، تدبیری نمائید. امروز متاسفانه شاهد قوه قضائیه مستقل و مقتدر که بتواند به تظلم خواهی مردم رسیدگی کند و یا مجلسی توانمند که بخواهد به حمایت از حقوق مردم مبادرت کند نیستیم، فلذا از حضرتعالی خاضعانه و مصرانه می خواهم بداد مردم و ظلمی که بر آنان می رود برسید و از مسوولان قضائی بخواهید که چرا به جنایت آمران و عاملان اصلی جنایات کهریزک و سایر بازداشتگاه ها رسیدگی نمی کنند که اگر به دستور بجای جنابعالی در قبال کهریزک بدرستی عمل کرده بودند، امروز قطعا شاهد تکرار مجدد آن نبودیم.

گفتگوی اشپیگل با هانس بلیکس

گفتگوی اشپیگل با هانس بلیکس
امیدی برای گفتگوی اتمی
و راه حل سیاسی باقی مانده؟



هانس بلیکس،81 ساله، وزیر خارجه سابق سوئد، از1977 تا 1988، رئیس سازمان بین المللی مقامات انرژی اتمی و از سال 2000تا 2003 رئیس سازمان کنترل تسلیحات سازمان ملل متحد و مامور جستجوی سلاح های اتمی در عراق بود.
هفته نامه اشپیگل با او مصاحبه ای خواندنی کرده است که محور اصلی آن ایران و فعالیت های اتمی جمهوری اسلامی است.

اشپیگل: ایران اعلام کرده که گام نخست در غنی سازی اورانیوم از 3،5 به 20 درصد را برداشته است. آیا ما اینک وارد مرحله بالا تری از در گیری با ایران شده ایم؟
بلیکس: در آغاز ایران اعلام کرده بود قصد دارد برای تامین سوخت رآکتور های اتمی فقط تا 3،5 درصد غنی سازی کند، حالا برای تامین سوخت راکتور پژوهشی و بدست آوردن ایزوتپ های ضروری برای پزشگی، اورانیوم 20 در صدی می خواهد. ایران در آغاز سال های دهه هشتاد هم با این مسئله روبرو بود .آمریکا برای ایران یک راکتور پژوهشی ساخته بود، ایران مواد سوختی را سفارش می داد و حتی هزینه آنرا هم می پرداخت. ولی بعد انقلاب شد و آمریکا از ارسال مواد سوختی سر باز زد. از آن زمان غرب در برابر یک مسئله قرار گرفته است و آن این که: اگر ما مواد سوختی را به آنها ندهیم، ایران دلیلی برای تولید مستقل دارد. از این رو پیشنهاد برای مصالحه این بود که غنی سازی سوخت مورد نظر در خارج صورت گیرد.
اشپیگل: غرب سال ها از گفتگو حمایت کرده است. هنوز هم جائی برای راه آمدن با ایران باقی هست؟
بلیکس: جائی که هنوز می توان در باره آن با ایران گفتگو کرد محل مبادله اورانیوم تبدیل شده است. در این مورد راه حل مناسبی هست: ترکیه .ترکیه مورد اعتماد دو طرف است.
اشپیگل: ایرانی ها برای تامین سوخت رآکتور پژوهشی خود به چه مدت وقت نیاز دارند؟
بلیکس: هیچ معلوم نیست، و اصلا تردید جدی هست که آنها شرائط فنی اولیه برای غنی سازی بیست درصدی را داشته باشند.
اشپیگل : پس حرف های اخیر احمدی نژاد چه می شود؟
بلیکس: بخش عمده این حرف واکنشی بی محتواست. همین ادعا که ایران می خواهد 10 مرکز برای غنی سازی ایجاد کند ، آشکارا نشان میدهد که حرفی تبلیغاتی است. هیچکس در دنیا ده مرکز ندارد. آمریکا و فرانسه یک یا دو مرکز دارند، آرژانتین و هلند یک مرکز دارند. حرف از ده مرکز مسخره است.
اشپیگل: ولی اگر ایران موفق به غنی سازی شود آنوقت ” قدرت اتمی ویرتوئل” خواهد شد؟ که فقط کافیست دکمه را فشار دهد تا در مدت زمانی کوتاه صاحب بمب بشود؟
بلیکس: من با این اصطلاح موافق نیستم و به محمد البرادعی که این اصطلاح را متداول ساخت گفتم: مثلا ژاپن در حال حاضر می تواند انبوهی پلوتونیوم آکتیو کند، برزیل هم در میزانی کمتر می تواند. ولی حتی کسی که آغاز به این کار کرده باشد هم می تواند عقب گرد کند: آلمان ساختن دستگاه تجدیدغنی سازی، در ” واکرزدورف ” را هیچگاه بپایان نبرد.
اشپیگل: ولی اگر ایران اصلا قصد عقب گرد نداشته باشد و بخواهد بمب را بسازد چه؟
بلیکس:من غیر ممکن نمی دانم که ایران بمب اتمی را بخواهد، ولی این احتمال بیشتر است که رهبری سیاسی در این مورد اصلا اتفاق نظر نداشته باشد .داشتن توانائی غنی سازی به تنهائی برای ترساندن کافیست. شاید برای کسانی در رژیم ایران همین کافی باشد. اگر میل به داشتن بمب باشد آنوقت مطمئنا به سال های دهه هشتاد باز می گردیم و تهدیدات ناشی از برنامه اتمی رژیم عراق در آن زمان. ولی عراق در سال 1991 و یکبار هم در سال 2003 فروریخت، اگر امروز دلیلی برای خوش بینی من وجود داشته باشد این است که پس از خلع سلاح عراق، ایران دیگر دلیلی برای دستیابی به سلاح اتمی ندارد.
اشپیگل: آیا ایران احساس نمی کند که در محاصره دشمنان قرار گرفته است؟
بلیکس: فکر نمی کنم که ایران اسرائیل را برای خود تهدیدی بداند، تنازع دو کشور بر سر غنی سازی تقریبا تازه است. افغانستان؟ نه. پاکستان؟ نه. ترکیه و روسیه ؟ نه.
اشپیگل: و آمریکا؟
بلیکس: بله ، ناو های هواپیما بر در خلیج فارس، موضوع دیگری استT ولی درست در همین مورد بهترین امکانات برای حل مسئله هست: آمریکا به کره شمالی پیشنهاد صلح و برقراری مناسبات دیپلماتیک داده است. این دو موضوع در مورد ایران هنوز علنا مطرح نشده است. بنابراین نمی توان گفت که تمام امکانات دیپلماتیک بکار گرفته شده اند.
اشپیگل: غرب برای متوقف کردن برنامه اتمی ایران دیگر چه امکانی دارد؟ از عملیات پنهانی آمریکا در ایران چه می دانید؟
بلیکس: من سندی در دست ندارم، ولی تعجب هم نخواهم کرد. کنگره آمریکا برای این عملیات بودجه چند میلیونی تصویب کرده است. ناگفته نماند تصمیمی که چندان مدبرانه نبود، چون بسود تند رو ها و بزیان اپوزیسیون است.
اشپیگل: راجع به اقدامات تحریمی تازه در مورد ایران صحبت می شود. بنظر شما این اقدامات مفید خواهد بود؟
بلیکس: اقدامات تحریمی کاملا موفق هستند، مثلا در مورد لیبی، ولی بدرازا می کشد و یک سلاح کُند است. در موردعراق تاثیر فاجعه آمیزی داشت، ولی برای صدام تقریبا بی تاثیر بود. این که آیا این اقدامات علیه پاسداران موثر خواهند بود باید صبر کرد و دید. آنطور که پیداست مسدود کردن بعضی از حساب های بانکی در ”ماکائو” در مورد کره شمالی موثر بود. محاصره اقتصادی می تواند کاملا متناسب باشد، ولی من با ضربات نظامی مخالفم.
اشپیگل: اسرائیلی ها کم و بیش با صراحت تهدید کرده اند که به تاسیسات اتمی ایران حمله خواهند کرد.
بلیکس: تندروانی که امروز جوانب منفی راه حل دیپلماتیک را بر می شمرند باید عواقب منفی راه حل نظامی را هم ببینند. بمب انداختن آسان است و حمله مسلحانه هم ممکن است برنامه اتمی را مدت کوتاهی، یکی دو سالی به عقب بیاندازد. ولی در انتظار چه عواقب دراز مدتی باید بود؟ ایران که ساکت نمی نشیند، ناظر حمله نظامی باشد.
اشپیگل: آیا بمباران ایران اصلا می تواند برنامه اتمی ایران را منهدم کند؟ اکثر تاسیسات در اعماق زمین هستند.
بلیکس: کسی که نگران آنست که القاعده در غارهای هندوکش می تواند چاشنی های کثیف اتمی سرهم بندی کند، باید خیلی بیشتر نگران آثار بمباران باشند. ایران سرزمین بزرگی است، همه چیز را نمی شود بمباران و همه جا را اشغال کرد.
اشپیگل: یعنی شما حمله نظامی را بی فایده می دانید؟
بلیکس: بهر حال من معتقدم غیر ممکن است بتوان ایران را، بعنوان یک دشمن بالقوه از میدان بدر کرد. در حالی که ایران با وجود سخنان تحریک آمیز احمدی نژاد، دیر زمانی است که دیگر یک کشور مهاجم و توسعه طلب نیست و شراره ای که انقلاب در 1979 در سراسر منطقه برافروخت خاموش شده است .بویژه پس از آن انتخابات بی اعتبار و پس از فسادی گسترده، رژیم ایران دیگر نمی تواند برای کسی شور انگیز باشند. نه برای خود ایرانی ها و نه برای هیچ کس دیگری در منطقه.

جنایات 22 بهمن

جنایات 22 بهمن
که مردم نتوانستند از آن فیلم بگیرند



سلام . من یکی از خوانندگان قدیمی شما هستم و سالهاست که اخبار وتحلیل هایتان را می خوانم. چیزی که مرا وادار کرد برایتان این نامه را بفرستم گفتن وقایع روز 22 بهمن و یک حادثه بسیار درد ناک است که از دید همه پنهان ماند. روز 22 بهمن من از نزدیک دیدم در خیلی از خیابان های فرعی اکثر تظاهر کنندگان سبز بودند، اما نمی توانستند کاری بکنند. نخست بخاطر سیطره صدا و بلندگوهای حکومت در تمامی خیابان های اصلی وفرعی. نمی دانم چرا هیچ کس صحنه وحشتناک خیابان محمد علی جناح را منعکس نکرد. من ساعت 11 که در جهت عکس تظاهر کنندگان حرکت می کردم متوجه شدم یکدفعه یک جرثقیل بزرگ داخل خیابان که حکومت برای نصب بلندگوها آورده بود چپ شد و بیل چند تنی آن داخل جمعیت سقوط کرد . من که در چند قدمی واقعه بودم به سرعت به سمت راست رفتم که بیل در آنجا سقوط کرد .فکر می کردم خیلی کشته داده. همه هراسناک شده بودند.چند نفر زخمی شده بودند. اما نوجوانی افتاده بود. دقیقا مثل صحنه ندا. چشمانش باز بود. خون از زیر سرش می آمد. پلک هایش حرکت نمی کرد. حتی ناله هم نمی کرد. بیل چند تنی افتاده بود روی این نوجوان! من هر کاری کردم نگذاشتند فیلم بگیرم. موبایلم روشن بود اما چند لباس شخصی سریع دور جسد را گرفتند. داد می زدند: نگذارید فیلم بگیرند. برید کنار! برید چیزی نشده !

اما من نگاه های آن نوجوان را به یاد دارم . اگر این خبر را منعکس نکنید در قبال خون این نوجوان مسئولید.

MidEast.ru : احمدی نژاد با سخنان خود به مقامات اسرائیل کمک می کند

خبرگزاری «ریا نووستی» : پایگاه اینترنتی روسی MidEast.ru می نویسد: روز دوشنبه "بنیامین نتانیاهو" در مسکو با "دمیتری مدودف" رئیس جمهور روسیه مذاکراتی انجام داد. یکی از اهداف اصلی سفر نتانیاهو به مسکو، تلاش برای متقاعدسازی کرملین به این بود که باید در پاسخ به تصمیم مقامات ایران برای آغاز غنی سازی اورانیوم علیرغم قطعنامه های سازمان ملل متحد، "تحریمات شدیدی در رابطه با تهران اعمال کرد". این مطلب را نتانیاهو روز یکشنبه در نشست کابینه وزرای اسرائیل اعلام کرده بود.

در این مقاله آمده است: به گفته "الکساندر شومیلین" مدیر مرکز تحلیل مناقشات خاور نزدیک انستیتو آمریکا و کانادای آکادمی علوم روسیه، مسکو به "سیاست مانور متعادل" ادامه می دهد. شومیلین می گوید: "اما اگر ما قبلاً این تاکتیک را می دیدیم: یک گام به جلو، دو گام به عقب، اکنون مسکو دو گام به جلو می گذارد و یک گام به عقب. گواه این نیز آخرین اعلامیه های تند در رابطه با بلندپروازی های هسته ای تهران است. فکر می کنم که در نتیجه دیدار کنونی نتانیاهو ما شاهد واکنش مسکو خواهیم بود".

در ادامه گفته می شود: همچنین "الکساندر پیکایف" رئیس یکی از بخش های انستیو اقتصاد جهانی و روابط بین الملل آکادمی علوم روسیه معتقد است: "من فکر می کنم که نتانیاهو اشتباه بزرگی کرد که در آستانه سفر به مسکو وظیفه خود برای دسیابی به تشدید موضع روسیه در رابطه با مشکل هسته ای ایران را بیان کرد. بدین ترتیب واکنش مسکو برای مقابله با هرگونه تلاش برای اعمال فشار بر آن "برنامه ریزی شد". اتفاقی نبود که لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با شتاب اعلام کرد که مسئله تحریم ایران فعلاً بررسی نمی شود".

در این مقله گفته می شود: وی در ادامه گفت که صحبت درباره جنبه بیانیه ای مذاکرات است. در حقیقت دورنمای تحریمات و احتمال عرضه سیستم های روسی اس-300 به ایران، بستگی به مذاکرات روسیه - آمریکا دارد و از جمله به برنامه استقرار سیستم دفاع ضدموشکی آمریکا در لهستان، رومانی و اکنون در بلغارستان، مرتبط خواهند شد.

پیکایف ادامه داد: "من تمایل مسکو برای استفاده از ایران بعنوان منبعی برای مقابله با آمریکا در فضای شوروی سابق و خاور نزدیک را غیرممکن نمی دانم. اما در اینجا بین تمایل مسکو به تامین رژیم منع گسترش سلاح هسته ای و تمایل آن به حفظ نفوذ خود در منطقه مقابله منافع دیده می شود". علاوه بر این، به گفته پیکایف مسکو پس از آنکه بازار نظامی چین را تا حد بسیاری از دست داد، نمی خواهد در ایران نیز مواضع خود را از دست بدهد. وی همچنین می گوید که از سوی دیگر تنها 1% از مبادلات خارجی روسیه با ایران است. همه این ها به گفته این کارشناس، سبب افزایش نامشخصی در شکل گیری رویکرد نهایی مسکو نسبت به مشکل هسته ای ایران و از جمله به قراردادهای نظامی برای عرضه سیستم های اس-300 کمک می کند.

در پایان این مقاله گفته می شود: دوشنبه شب "یوگنی ساتانوفسکی" خاطر نشان نمود که "بهترین دستیار" مذاکره کنندگان اسرائیلی "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران است که به خود اجازه حملات تند به اسرائیل و یا آمریکا و همچنین به سایر کشورها، از جمله روسیه و همچنین به تصمیمات سازمان ملل متحد را می دهد. وی گفت: "به محض اینکه رئیس جمهور ایران شروع به صحبت می کند، برای نخست وزیر اسرائیل رساندن نقطه نظر خود به گوش مقامات روسیه آسانتر می شود".

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:22:37 توسط azad .
احمدی نژاد ۱۰۰ ./. یک عنصر اسرائیلی است . اگه شک دارید به حرفها و حرکت دولت ایشان توجه بفرمائید .

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:06:52 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
دنیا از دو چیز خبر ندارد, یکی افکار خطرناک حجتبه و دوم فریبها و حیله های رژیم. پس مهم هست که در هر کجا که هستیم در کنار این نکته ها هرچند به ظاهر بی اهمیت می نمایند, بی تفاوت نباشیم و ایندو را برای آنها افشاء کنیم.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:16:49 توسط keyvan
دوستان اصل ول کردن فرع چسپيدن چه فرقي ميکنه اين ديوانه رواني يهودي بوده که مسلمان شده مهم اينه دارن براي نجات خودشن ايران وارد جنگ ميکنون

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:36:33 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
ایراندوست عزیز. همه کسانی که فقط 10 سال در اروپا زندگی کردند و جذب حامعه جدید شدند, و قانونمندیهای جامعه را شناختند, در این مسئله شکی ندارند که کشورهای امپریالیستی با فروش سلاح میتوانند بحرانهای اقتصادی خود را به راحتی حل کنند. مگر در عرض این 31 سال کم افشاگری شد؟ یکبار یک ایرانی که در حزب یکی از اونهاست و از دولت کشور متبوع خود خواست که به ایران فشار بیاورند, نیم ساعت بعد یک کارشناس آمد به تلویزینون و گفت که اینجا صحبت ار یک رفم بالا پول هست.( این کشور با ایران یک قرارداد 9 میلیاردی دارد) اینها نافشان به بدبختی ما بسته هست. به همین دلیل اتحاد ما از هر راست و چپ میتواند توطئه های آنها را خنثی کند یا حداقل وادارشان کند که به رژیم خرافاتی فشار بیاورند.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:55:16 توسط AZAD
اخر اين خودش يهودي زاده بطا هر مسلمان شده است

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:54:55 توسط mohareb 11
دوست عزيز ايراندوست .آقاي موسوي هم در انتخابات ايراد کرد که خدمتي که احمدي نژاد به يهوديان کرد ايشان با صرف ميلياردها دلار هم نميوانستند در جهان کسب کنند. مراجعه به لينکي که در کامنت قبلي دادم.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 07:05:19 توسط ايراندوست
ساتانوفسكي اين يكي را درست گفت٠ هروقت ا٠ن حفره بزرگ خود (دهانش) را باز ميكند منطق اسرائيل را براي نشان دادن چهره كريه ج٠ا بدنيا و بهانه براي حمله آسانتر ميكند٠ از طرفي گفته ميشود ا٠ن٠ يهودي تبار است٠٠! آيا كسي از خوانندگان هست كه بگويد اين دو مطلب ربطي بيكديگر دارند يانه ! ؟ آيا ما حق داريم فكر كنيم كه يك توطئه بزرگ بين المللي براي ويراني اين خاك وبوم درحال اجراست ؟ باسپاس فراوان

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 07:01:40 توسط mohareb 11
ما که گفتيم اين بابا آقاي احمدي نژاد (سبورچيان) يهود زاده است. ولي کو گوش شنوا. http://freemasonsecret.wordpress.com/2010/01/03/ahmadinejad-is-a-mason/

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 06:51:24 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
دیوانه ها یک مزیت بر عاقلان شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد دارند. احمقی نژاد واقعییت خود را مثل آئینه منعکس میکند. اما آنها که همه چیز را با رزورق تزئئین میکنند میتوانند بیشتر سر همه از جمله شورای حقوق بشر سازمان مل متحد را شیره بمالند. تازه آین آقایان به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی کارهای خوبی هم کرده از جمله لطف کرده و اجازه داد که دختران هم درس بخوانند. آنکس که حقیقت را نمیداند بیشعور هست و آنکس که حقیقت را میداند و دروغ میپندارد, تبهکار. برتولت برشت. احمقی نژاد بیشعور هست و هیات جمهوری اسلامی و آنها که دروغهای شاخ و دم دار را در سازمان ملل میپذیرند, تبهکار.

فیلم صحنه جان سپردن ندا آقا سلطان برنده جایزه بهترین فیلم خبری سال شد


بی سی : روز سه شنبه، 27 بهمن (16 فوریه)، اسامی برندگان جایزه روزنامه نگاری جورج پولک George Polk برای بهترین فیلم های خبری در سال 2009 انتشار یافت و اعلام شد که تصویربردار ناشناسی که با استفاده از گوشی تلفن همراه صحنه قتل ندا آقا سلطان را در جریان تجمع معترضان به نتیجه انتخابات ایران ضبظ کرده و در دسترس جهانیان قرار داده بود بهترین تصویر بردار خبری سال شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، این نخستین بار است که اهدا کنندگان جایزه جورج پولک فردی ناشناخته را به عنوان یکی از برترین گزارشگران خبری سال بر می گزینند و مورد تقدیر قرار می دهند.

جوایز جوبج پولاک، که هر ساله توسط دانشگاه لانگ آیلند اهدا می شود، از معتبرترین جوایز برای روزنامه نگاران آمریکایی و خارجی در رشته های مختلف روزنامه نگاری است.

جان دارنتون، که سرپرستی هیات اعطا کننده جایزه را برعهده دارد، با صدور بیانیه ای گفته است که اگرچه فیلم کوتاه جان دادن ندا آقا سلطان توسط فردی ناشناخته ضبط و منتشر شد، اما میلیونها نفر در سراسر جهان بیینده آن بوده اند و این اثر به "تصویری نمادین از مقاومت مردم ایران" تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است که "اعطای جایزه به این فیلم به منزله بزرگداشت این واقعیت است که در جهان امروز، یک رهگذر عادی مجهز به دوربین تلفن همراه می تواند با بهره برداری از شبکه های اجتماعی اینترنتی حاصل کار خود را در اختیار همگان قرار دهد."

با انتشار این فیلم، تصویر ندا آقا سلطان نمونه ای از کاربرد خشونت کم سابقه بک نظام حکومتی علیه مردم خود در جهان امروز معرفی شد و خشم و انزجار جهانی را علیه سرکوب شهروندان توسط نیروهای امنیتی برانگیخت.

در مقابل، مقامات جمهوری اسلامی هر نوع ارتباط دستگاه های دولتی با این قتل را تکذیب کرده و کسان دیگری از جمله خبرنگاران خارجی، تظاهرکنندگان، رهگذران، یک پزشک شاهد صحنه و نامزد ندا آقا سلطان را به دست داشتن در قتل او متهم ساخته اند.

در چند مورد نیز دستگاه های دولتی برای اثبات نظر خود به برگزاری تظاهرات و حتی اجرای تئاتر خیابانی علیه کسانی که متهمان به این قتل خوانده شده اند مبادرت کرده اند که واکنش منفی معترضان و بستگان ندا آقا سلطان را در پی داشته است.

همزمان، با وجود اینکه دولت جمهوری اسلامی محدودیت های شدیدی را در زمینه انتشار و دسترسی مردم به اطلاعات و اخبار تحولات داخلی به اجرا گذاشته است، تهیه و انتشار گزارش های خبری و تصویری اعتراضات مردم توسط شهروندان عادی و با استفاده از وسایل ابتدایی پدیده ای جدید در عرصه اطلاع رسانی و مقابله با سانسور معرفی شده است.

در فهرست برندگان جوایز جورج پولک برای سال 2009، نام دیوید رودز، گزارشگر نشریه نیویورک تایمز نیز دیده می شود که به خاطر گزارش ماجرای ربوده شدن و اسارت خود توسط گروه طالبان مورد تقدیر قرار گرفت.

جایزه سالانه دیوید پولک در روزنامه نگاری در سال 1948 به یادبود دیوید پولک، گزارشگر شبکه خبری سی بی اس، ایجاد شد که هنگام تهیه خبر از جنگ داخلی یونان جان خود را از دست داد.

این جایزه هر ساله به بهترین کار در رشته های مختلف روزنامه نگاری از جمله گزارش خارجی، گزارش رادیویی، گزارش تلویزیونی، گزارش اقتصادی، گزارش کارگری، گزارش اینترنتی، تصویر خبری و چند رشته دیگر اعطا می شود.

جایزه ویژه ای هم برای خدمات طولانی در زمینه روزنامه نگاری در نظر گرفته شده است.

در میان برندگان جوایز پولک در گذشته اسامی شماری از روزنامه نگاران و گزارشگران برجسته آمریکایی و خارجی دیده می شود.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:04:32 توسط کاوه
این یک سند تاریخی از تمامی جنایات جمهوری اسلامی در ایران است که از لحظه تاسیس تاکنون خون بهترین جوانان و مبارزین راه آزادی و حکومت مبنی بر دمکراسی و حقوق بشر را بر زمین می ریزد .

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:16:23 توسط مهدی
WE ARE ALL NEDA

جزئیات بازداشت و شکنجه علی کروبی


























آنلاين، شيرين کريمي : دو روز پس از انتشار نامه همسر مهدی کروبی درباره شکنجه فرزندش، دادستان تهران منکر بازداشت علی کروبی، فرزند مهدی کروبی شد و اعلام کرد "او بایدبازداشت خود را اثبات کند".

این در حالیست که نفیسه پناهی، همسرعلی کروبی، جزئیات دیگری از بازداشت و شکنجه همسرش را اعلام کرده است. به گفته او فرمانده یگان ویژه، علی کروبی را پشت یک وانت انداخته و در طول مسیر، با کلماتی رکیک اعلام کرده که فرزند کروبی در اختیار اوست.

اما دادستان تهران دیروز در گفتگو با خبرگزاری ایلنا از فرزند مهدی کروبی خواست برای اثبات ادعای خود، دلایل و محل نگهداری اش در زمان بازداشت را اعلام کند.

عباس جعفری دولت آبادی ادعا کرده علی کروبی روز ۲۲ بهمن بازداشت نشده است و باید برای اثبات ادعای خود سند بیاورد.

او با بیان اینکه "هیچ حکمی در مورد بازداشت علی کروبی صادر نشده" گفته است که خبر بازداشت علی کروبی را عصر روز ۲۲ بهمن از طریق رسانه‌ها شنیده و پس از پی گیریهای قضایی مشخص شده که وی از سوی هیچ ارگانی بازداشت نشده است.

جعفری دولت آبادی همچنین افزوده است که: "در پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دادستانی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات اعلام کرده اند که علی کروبی را بازداشت نکرده اند".

این درحالیست که براساس اعلام نفیسه پناهی، علی کروبی علاوه بر تهدید به تجاوز، رکیک‌ترین دشنام‌ها را در چند ساعت بازداشت خود شنیده و با دست ترک‌خورده، سرشکافته، بدن متورم و شلوار خونین به خانه بازگشته‌ است.

جزئیات بازداشت

نفیسه پناهی، همسر علی کروبی با بیان اینکه همسرش به اتفاق مهدی کروبی به راهپیمایی 22 بهمن رفته بود به دویچه وله گفته است: "یکباره عده زیادی به حاج‌آقا با گاز فلفل حمله می‌کنند. فیلم‌اش هم هست. آنقدر اسپری زده بودند که دیگر چیزی در قوطی‌ها نمانده بوده. موقعیت طوری می‌شود که چشم‌ها به شدت می‌سوخته و دید همه هم خیلی کم می‌شود. در نتیجه همدیگر را گم می‌کنند و از هم دور می‌افتند. محافظان هم بیشتر دور حاج آقا را گرفته بودند و یکی از همراهان می‌بیند که یگان ویژه علی را گرفته و دارد می‌برد. او بود که فورا خبر داد. شاید اگر او را ندیده بودند، اصلا متوجه نمی‌شدیم که علی دستگیر شده است."

خانم پناهی که بعد از شنیدن خبر بازداشت همسرش به زندان اوین مراجمعه کرده بود افزوده است: "آنجا به من گفتند که همه دستگیری‌های امروز را به اوین منتقل کرده‌اند. راستش خیالم راحت شد، چون می‌دانیم که اوین قانونمندتر از بازداشتگاه‌های دیگر است. شب که آمد و شرح ماجرا را داد، آن موقع فهمیدیم کجا بوده است."

به گفته وی "پس از تمام شدن بازجویی‌ها گفته بودند برو خدا را شکر کن که گفتند آزادت کنیم، وگرنه اگر امشب اینجا مانده بودی، تو را می‌کشتیم. تا لحظه آخر چشم‌هایش را بسته بودند و بعد در را باز کرده و او را در خیابان انداخته‌اند. در خیابان بلافاصله یک ماشین جلوی پایش می‌ایستد و او را به نزدیکی خانه می‌رساند".

همسر علی کروبی احتمال داده که این ماشین نیز از خودشان باشد و در ادامه گفته است: "اول کار پول‌ها و موبایل‌اش را گرفته بودند، ولی موقع آزادی تنها پولش را پس داده بودند. من هم اتفاقا برای همین جلوی در ایستادم، به هوای اینکه حساب کنم. وقتی آمد، تنها کسی که احتمال می‌داد علی کتک خورده باشد، من بودم. دیگران می‌گفتند امکان ندارد علی را اذیت کنند. او را که دیدم، متوجه شدم خیلی حال‌اش بد است. دیدم دستش بسته است. گفتم اذیت‌ات کردند؟ گفت: خیلی خیلی…"

به گفته وی، "علی کروبی وقتی به منزل رسید، شلوارش خونی بود. سرش شکافته بود. دست‌اش طوری آسیب دیده بود که خودشان چیزی داده بودند برای بستن‌اش. با باتوم زده‌اند دستش ترک خورده است."

خانم پناهی افزوده است: "بالای ران‌اش خیلی زخمی و کبود است. بالای زانویش هم همین‌طور. وقتی او را گرفته‌اند، چشم‌ها و دست‌هایش را بسته بودند. از روی یک جوی آب ردش کرده‌اند که افتاده توی آن و آنها هم شروع کرده‌اند به خندیدن. الان زخم‌هایش خیلی دردناک هستند. بدن‌اش متورم است و جای ضرب ‌دیدگی‌ها تازه دارد سیاه می‌شود."

وی توضیح میدهد: "آنها وقتی علی را گرفته‌اند، اصلا نمی‌دانستند که او کیست. فقط چون دیده‌اند اطراف حاج‌آقاست، روی لباس‌اش علامت گذاشته بودند. یکی دو تا از دوستانش هم می‌فهمند و می‌گویند مراقب باش. به لباس‌های ما که کنار حاج‌آقا هستیم، دارند علامت می‌زنند. یگان ویژه وقتی اینها را می‌گیرد، به مسجدی می‌برد که مقر لباس شخصی‌ها بوده است. آنجا حدود ۴۰ نفر دستگیر شده بودند که شروع می‌کنند به پرسیدن اسامی‌شان. وقتی می‌گوید علی کروبی، می‌پرسند نسبت داری با آقای کروبی، می‌گوید پسرش هستم. اینجا بقیه را رها کرده و تنها به او بند می‌کنند. به قدری او را همان موقع کتک می‌زنند که حالش خیلی بد می‌شود. طوری که حتی یکی از لباس شخصی‌ها برایش آب قند درست می‌کند. بعد هم یگان ویژه می‌آید و دستگیرشدگان را تحویل می‌گیرد و سوار یک اتوبوس می‌کند. اینجا یکی از فرماندهان یگان ویژه وارد اتوبوس می‌شود و می‌گوید، شنیدم پسر کروبی داخل شماست. کجاست؟ تا علی بلند می‌شود، می‌آید دست او را می‌پیچاند و روی زمین می‌اندازد و به شیشه اتوبوس می‌کوبد و فحش می‌دهد. این فرمانده علی را موقع پیاده شدن از اتوبوس، از دیگران جدا می‌کند."

به گفته همسر علی کروبی "این مامور خیلی با او بد رفتاری کرده و حرف‌های زشت زده، اما فحش‌های رکیک را لباس‌شخصی‌های مسجد گفته‌اند. چیزهایی گفته‌اند که نمی‌شود بیان کرد."

خانم پناهی با بیان اینکه "از خیابان، شروع به فیلمبرداری از بازداشت شدگان کرده اند"، افزوده است: "در مسجد چشم‌هایش باز بوده و وقتی می‌فهمند کیست، چند نفری شروع می‌کنند به فیلمبرداری از او و مدام از او می‌خواهند که خود را معرفی کند. وقتی هم که آن فرمانده پلیس علی را از دیگران در اتوبوس جدا می‌کند، او را به وانتی می‌اندازد؛ از آن وانت‌ها که پشت‌شان سقف و کناره‌ی توری دارد و مثل قفس است. علی را در اینجا می‌اندازند و در به اصطلاح قفس را قفل می‌کنند و به شکلی تحقیرآمیز شروع می‌کنند به فیلم‌ گرفتن از او."

به گفته وی، "فرمانده پلیس هم در طول مسیر، مدام اعلام می‌کرده که من پسر کروبی را گرفته‌ام. پسر کروبی در وانت است. البته این‌ها را به صورت خیلی زشتی بیان می‌کرده است و در مقر یگان ویژه هم شروع می‌کنند به فیلمبرداری از علی. مدام می‌گفته‌اند سرت را بالا بگیر تا چهره‌ات کامل معلوم شود. حتی خود فیلمبردار هم مرتب به او فحش‌های زشت می‌داده و با مشت توی صورت او می‌کوبیده که صورت‌ات را بیار بالا."

همسر علی کروبی گفته است که "همراه یکی از دستگیرشدگان یک قمه بوده و به او گفته‌اند بگو این قمه مال من است. او هم گفته چرا بگویم. من قمه‌ام کجا بود؟"

وی با بیان اینکه "بدترین حرف‌ها را به من و مادر و پدرش زده‌اند و شب اول حالش خیلی بد بود" در خصوص واکنش اطرافیان نسبت به این قضیه گفته است: "هیچکس باور نمی‌کرد که با علی اینطور رفتار کنند. همه وقتی شنیدند که علی دستگیر شده، به من دلداری می‌دادند که با او کاری ندارند. وقتی از من شنیدند که ماجرا چیست، کسی باور نمی‌کرد. تا وقتی عکس‌ها منتشر نشد، بازهم کسی باور نمی‌کرد."

همسر علی کروبی که خواهر سه شهید است، با بیان اینکه مادرش نیز در حال نوشتن نامه ای در این زمنیه است تصریح کرده: "ما نگران بچه‌های مردم و خانواده‌هایی هستیم که کسی آنها را نمی‌شناسد و جایی ندارند که عنوان کنند چه بلایی سرشان آمده است. قصد ما از این نامه‌ها و روشنگری‌ها، این است که دیگران آسیب نبینند و این اتفاقات تکرار نشوند."

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:52:39 توسط روزشمار
عجبا كه كار ها به جايي رسيده كه ديگر خودي و يا ناخودي ديگر فرقي نميكند, هر كس كه تشخيص داده شود, بر سر راه تشنگان قدرت امپراتوري اسلامي قرار ميگيرند , بايد شكنجه داد , تجاوز كرد و يا احيانا به قتل رساند! و اين سرانجام نتايج گوسفندوارانه دنباله روي كردن است كه سي و يك سال پيش آغاز شد و هنوز ادامه دارد... يا بايد جمهوري اسلامي را دفن كرد و يا رضايت به اعمال آنان شد, راه سوم فقط فريب خود است!!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:47:53 توسط سارا٣٣ساله
خانم كروبي شما الان با مردم همدردي ميكنيد چون بلاها و شكنجه هايي را ميبينيد كه بر نزديكانتان وارد شده ٠ا ما مردم ايران سا ل است كه ميگويند بدون دليل رژيم ما را مي گيرد شكنجه ميكند تجاوز ميكند٠يعني ميخواهيد بگوييد اقاي مهدي كروبي در ان سي سال خبر نداشته؟ايشان رئيس مجلس و٠٠٠بوده.ايا حالاپشيمان شده ايد چون فهميده ايد كه اشتباه كرده ايد؟يااينكه جنگ اينكه كي سر قدرت باشه؟ اگر شرمنده ازگذشتتونيد ما مردم ايران به شرط اينكه ازمردم عذرخواهي كنيدمي پذيريم.اما بايد مردم را حمايت كنيد تمام زندانيها را.اعتصاب ها را رهبري كنيد نه فقط تظاهرات را٠باشد كه هم خدا و هم مردم خدا از شما راضي شوند٠ استقلال ازادي جمهوري ايراني.من دست همه شجاعان ازاديخواه را مي بوسم.سارا٣٣ساله

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:47:43 توسط درود
خانم یا آقای ملینا! سلام،حد اقل صد ها نفر جنایتکار،از جمله جنایتکاران اقتصادی در سی سال اخیر ملیارد ها جمع کردند.خون مردم ایران را می نوشند.بانکهای خارجی پر است از ملیارد هایشان. من و شما حتی نام خیلی از آنها را نمی دانیم.یک رقمش هجده و نیم ملیارد دلاری بود که دولت ترکیه برداشت و به حساب خود ریخت.حالا تو فکر کن چقدر از این جنایات روی داده که من و شما از آن بی خبریم. در بعضی از کشور ها با این پول ها حتی شهرک سازی شده است.و این در حالی است که در صد زیادی از مردم ما زیر خط فقر زندگی می کنند.در این میان لری شریف و یک لا قبا که انسانیت هنوز در وجودش نمرده بود از آنها جدا شد و به مردم پیوست،بیایید این عمل دلیرانه و انسانی را ارج بنهیم و این همه بر او و خانواده اش تاخت و تاز نکنیم، زیرا اشتباه ما را تاریخ ممکن است که نبخشد. خانواده آن خانم با دادن سه گلدسته خود به پیشگاه مردم ایران ثابت کرده که برای خود نیستند، و این در حالی است که بز دلان ضد مردمی که حتی نرفتند یک عکس یادگاری از جبهه بگیرند این روز ها از سوراخ ها در آمده رئیس و فرمانده شده اند.تضعیف جبهه مردم بیشک به سود دشمن است،هوشیار باش

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:07:53 توسط درود
درود بر همه کسانی که همراه مردم ایرانند. درود بر آن زن رنج دیده، و جاودان باد یاد همه کسانی که در راه آزادی و مرز و بوم ایران جان باختند. درود تاریخ بر برادران شهید شما که در راه میهن بزرگترین سرمایه خود یعنی جان را تقدیم کردند. اگر آنها و بسیاری دیگر از شهیدان دفاع از مرز و بوم امروز زنده بودند حتماً در برابر جنایتکاران قرار می گرفتند. آنهایی که از حمایت دولت بر خوردارند و به مردم حمله ور می شوند از بزدلانند؛ به عنوان نمونه: در خبر ها آمده بود که احمدی نژاد حتی یکبار هم به جبهه نرفته. تاریخ ایران در فردای آزادی دوباره نوشته خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 04:54:32 توسط امیر
مگر خود دادستان بعد از دستگیری عده ای در جلسه دعای کمیل اعلام نکردند که هیچگونه حکمی از طرف دادستانی برای دستگیری این افراد صادر نشده بود باز هم چندین روز این افراد زندانی بودند ! دومان مگر چندین هزارنفر که تا کنون دستگیر کردند به حکم داد ستان بوده است که حکم پسر آقای کروبی آخرش باشد

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 03:57:29 توسط کیا Kiap78
این آقا مگر کیست که ایشان اگر فحش بشنود خیلی بد است ولی به فرزندان ملت ایران تجاوز میکنند و فریادشان به جایی که نمیرسد، خوب تظلم خواهی هم حرفی است، دعوی گوسفند ربائی را پیش گرگ بردن خنده دار است، و از همه مهمتر هیچ سخنی از سایرین نیست، مثل اینکه جوالشان را از سایرین جدا کرده باشند که خط نیفتد! حالا حاج آقا!!!!!! که از جنس محاربین که نیستند خوب!!! محارب ! واقعا عجب خدایی است که مثلا بنده دیروز در فکر قتلش بئدم اینها آمدند نگذارند! کار جنون ما به تماشا کشیده است بابا

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 03:35:36 توسط برده هرگز
هر بدن کبود شده ای نشان از نا مشروع بودن این رژیم کثیف است. ما با یک دولت اشغال گر طرف هستیم، هر نوع همکاری با این رژیم باید به حکم خیانت به ایران تلقی شود. در آینده اگر گروهی خواست قدرت را به انحصار خود در آورد باید بدن این جوانان را نشان داد و گفت سکولار ها، سلطنت طلب ها، حامیان گروهای چپ و یا مذهبی ها ،همه تحقیر و شکنجه شدند، همه کشته دادند. این جوانان نظامی میخواهند که عدالت و آزادی حکومت میکند و زیر سلطه هیچ کس نه خواهند رفت چه سکولار باشد، چه سلطنت طلب ،چه چپی یا مذهبی.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 02:45:10 توسط melina
قصد همسر علی کروبی این است که دیگران آسیب نبینند و این اتفاقات تکرار نشوند." خدا لطف شما !!!!!را از سر ه ملت مبارزه ايران كم نكند . فكرشو بكن بدون شماها اين ٣٠ سال چى به سره مردم ميامد!!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 02:36:06 توسط اسلامی
دورود بر کروبی و خانواده محترمشان که با روشنگری و عدم سرپوش گذاشتن به جنایات بدنامان تاریخ ایران نور را بر سیاهی سوراخ دژخیمان تابیده اند

طنز : مناظره صفارهرندی و تاج‌زاده

اعتماد، ابراهیم ره : در یک روز سرد زمستانی خاله پیرزن نشسته بود و زل زده بود به در خانه کوچکش که صدای در بلند شد، در را باز کرد و صفارهرندی و مصطفی تاج زاده همزمان آمدند داخل. خاله پیرزن گفت؛ چه خبر، چی شده شما دوتا با هم اومدین؟ آنها هم مشترکاً جواب دادند؛ «اومدیم مناظره/ بزنیم حرف زیاد/ چاق بشیم چله بشیم،/ بعد بیان منو ببرن انفرادی اینم بره یه دانشگاه سخنرانی کنه با لنگه کفش بزننش.»

آن دو وارد شدند و دور کرسی نشستند. بعد صفار با کسب اجازه از حسین شریعتمداری شروع کرد به صحبت.

صفار؛ تو چرا در اغتشاشات حضور داشتی، چرا به اموال عمومی و خصوصی صدمه زدی؟ چرا با سنگ به نیروهای انتظامی زدی؟ چرا راهپیمایی ۲۵ خرداد رو برنامه ریزی کردی؟ چرا…

تاج زاده؛ گرم شدی داری پی کل ساختمان رو می کنی؟، منو بیست و سوم خرداد گرفتن.

صفار؛ من بحث عدد و رقم ندارم. نفس کار شماها بده. ماها هیچ کدوم بحث عدد و رقم نداریم. عدد و رقم اصلاً مهم نیست. ما در مناظره های احمدی نژاد برای انتخابات این مساله رو ثابت کردیم.

تاج زاده؛ از نظر شما کلاً چی مهمه؟

صفار؛ همینه که هست. تو چرا هفت، هشت ماهه مهمان برادران زحمتکش ما هستی، باهاشون همکاری نکردی؟ چرا زحمات مردم و در واقع پول بیت المال رو هدر دادی؟ تو از اون فامیلت پیداست عضو گروه سلطنت طلب هایی. تو چرا در دادگاه از خودت دفاع نکردی؟

تاج زاده؛ وقت مناظره رو رعایت کنی بد نیست. اینجا برنامه تلویزیون نیست که مجری اون بچه هه باشه، اینجا خاله پیرزنه. راستش من ۱۰ سال پیش از جنتی شکایت کردم هنوز رسیدگی…

صفار؛ شکایت از آقای جنتی حاشیه است. کهریزک حاشیه است.

تاج زاده؛ شما در این مدت چهار سال و نیم می دانید چه کردید؟ می دانید در این مدت چه اتفاقاتی افتاد؟

صفار؛ بله. انفجار بزرگ (بیگ بنگ) که پس از آن کهکشان ها شکل گرفت، در این مدت اتفاق افتاد. اختراع چرخ، کشف آتش، ساخت بمب اتم، بازی های المپیک، کشف دم کنی، رواج عینک ری بن در جنوب، درک فواید مسواک، ادیسون، زایش بقراط و یکسری چیزهای دیگر مثل ساخت اهرام ثلاثه یا دیوار چین هم از دستاوردهای دولت احمدی نژاد محسوب می شود. همین کل ایران باستان رو اگه صبح که از اینجا رد می شدی نمی دیدی، هنوز ساخته نشده بود، دانشمندان جوان ما ظهر تا حالا ساختن…

در همین حال صدای در بلند شد، خاله پیرزن پرسید کیه؟ ۱۷ نفر با هم جواب دادن اومدیم تحت الحفظ تاج زاده رو برگردونیم زندان، وقتش تمومه، صفار می تونه کماکان به مناظره ادامه بده، شما هم خاله پیرزن بیا به یک سوالاتی جواب بده، در غیاب تو مناظره تک نفره صفار رو این بچه هه مجری دیروز، امروز، فردا، پس فردا، هفته دیگه، چراغونی پارسال، برفً سال دیگه… اداره می کنه،

احمدی نژاد : در صورت تحريم از سوي كشورهاي غربي،عمل متقابل انجام خواهيم داد / مشايي انديشه زلالي دارد/ اصل توليد اورانيوم 20 درصد در برنامه‌هاي ما نبود

احمدی نژادگفت:در صورت تحريم از سوي كشورهاي غربي،عمل متقابل انجام خواهيم داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا محمود احمدي‌نژاد در ابتداي دومين نشست خبري خود با رسانه‌هاي داخلي و خارجي بعد از اتشكيل دولت دهم ضمن تبريك حلول ماه ربيع‌الاول گفت:‌ عنصر مشترك ميان ظهور همه پيامبران الهي احياي انسانيت انسان است و همه آنها آمده‌اند تا ارزش، كرامت و جوهره حقيقي انسان را به او بياموزند.
احمدی نژاد با بيان اينكه پيامبران الهي آمده‌اند تا انسان را در مسير شكوفايي، كمال و بازيابي هويت واقعي آنها قرار دهند، اظهار داشت: پيامبر عزيز اسلام انسان‌ها را به مسير و اهدافي دعوت كرد تا در آن مسير جزء نور،‌علم، رحمت،‌برادري، عدالت ، احترام و كمال نيست.
وي تنها راه نجات بشر را تمسك به انبياي الهي به ويژه پيامبر اكرم (ص) عنوان كرد و ادامه داد: از نگاه ما پيامبران واحد هستند و همه آنها يك رسالت و آرمان را دنبال مي‌كنند البته متناسب با وضعيت بشر سطح ارائه هدايت متفاوت است و متاسفانه شياطين در طول تاريخ اجازه نداده‌اند آنچه كه مد نظر پيامبران است تحقق يابد.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه بيشترين نياز بشر به تعليمات انبياي الهي به ويژه پيامبر اسلام است، ادامه داد: راه‌حل همه مشكلات بشر تمسك به سنت‌ها، اخلاق‌ و تعليمات نبوي است و ملت ايران نيز در انقلاب اسلامي همان اهداف پيامبران گرامي خصوصا پيامبر اسلام را دنبال كرد.
وي خاطر نشان كرد: خدا را سپاس‌گزاريم كه در سي‌ويكي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شاهد گسترش انديشه انقلاب اسلامي در جهان هستيم. ‌انقلاب اسلامي نه تنها نقطه آغازي براي ملت ايران بود بلكه براي بشريت است.
احمدی نژاد با تاكيد بر اينكه همه مناسبات برآمده از خودخواهي و سلطه‌طلبي به پايان رسيده، تصريح كرد:‌ در حال حاضر خودخواهان و سلطه‌طلبان در بن‌بست كامل قراردارند اما در نقطه مقابل شاهد بيداري ملت‌ها و گرايش به اخلاق و يكتاپرستي روزافزون در جهان هستيم.
وي ادامه داد: امروز اميد به اصلاح واقعي، اميد به برپايي عدالت واقعي و امنيت پايدار و نيز رفع اشغالگري و زورگويي‌ها روزافزون شده است و جهان آماده تحولات بزرگ است.
احمدي‌نژاد ادامه داد: دوراني كه چند كشور سرنوشت ملت‌ها را در دست گرفته و براي آنها نقشه كشيده و بعد آن نقشه‌ها را به نفع كلان سرمايه‌دارها به اجرا مي‌گذارند به پايان راه رسيده است. همچنين دوران نقاب زدن‌ها و سردادن شعارهاي عامه‌پسند به پايان رسيده و امروز دوراني آغاز مي‌شود كه همه ملت‌ها و دولت‌هاي برآمده از مردم به دنبال برپايي آينده‌اي روشن هستند و اين انديشه در حال همه‌گير شدن است.
در ادامه اين نشست خبرنگار شبكه خبر باحضور در جايگاه از احمدی نژاد پرسيد كه با توجه به اظهارات مقامات غربي مبني بر تصويب تحريم‌هاي احتمالي، آيا برنامه‌ريزي از سوي دولت در اين خصوص صورت گرفته و نسبت به اين تحريم‌ها دولت چه موضعي خواهد گرفت؟، كه احمدي‌نژاد پاسخ داد: در اين طرف و آن طرف چنين اظهارنظرهايي مي‌شود اما اين ادبيات متعلق به گذشته بوده و به پايان راه رسيده است.
وي ادامه داد: فكر مي‌كنيم وقت آن شده كه برخي چشم‌هاي خود را باز كرده و خود را با واقعيات تطبيق دهند.شايد برخي بخواهند تجربيات گذشته را تكرار كنند اما فكر مي‌كنم براي خود آنها لازم است كه راه خود را اصلاح و در مسير همكاري حركت كنند.
احمدی نژاد تصريح كرد: ما از تكرار اشتباهات از سوي آنها استقبال نمي‌كنيم. چرا كه براي ما نيز مشكل ايجاد نمي‌كند. اما اگر كسي عليه ما اقدامي كند عمل ما نيز متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود و عمل متقابل انجام خواهيم داد.
احمدي‌نژاد در ادامه اين گفت‌وگوي خبري در پاسخ به سئوال خبرنگار شبكه خبري العالم مبني بر اينكه غني‌سازي 20 درصد را چه زماني انجام مي‌دهيد؟، اظهار داشت: ما هر چيزي را كه اعلام كرده‌ايم انجام داده‌ايم و براي سوخت نيروگاه هم به تعداد معيني سانترفيوژ نياز داريم كه آنها را نصب كرده و مراحل نهايي آزمايش را مي‌گذرانند و پنج برابر سانترفيوژ‌هاي موجود ظرفيت دارند كه در آينده مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
وي تاكيد كرد: در استفاده از اورانيوم 20 درصد با كسي تعارف نداريم.
احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار واحد مركزي خبر در مورد خوشه‌بندي‌ها در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها با بيان اينكه اين طرح سخنگو دارد و هر تصميمي كميته مربوط به آن بگيرد به مردم اعلام مي‌شود، گفت: طرح هدفمند كردن يارانه‌ها طرح بزرگي است كه سازماندهي و طراحي جديدي مي‌خواهد و مردم مطمئن باشند هر كاري را بخواهيم انجام دهيم از قبل اعلام مي‌كنيم و آنها را براي شرايط جديد تجهيز مي‌كنيم و جاي نگراني از اين بابت نيست.
وي با بيان اينكه خوشه‌بندي‌هاي اعلام شده پيشنهادي است تصريح كرد: بناي دولت در تعلق يارانه‌ها به همه متقاضيان است ولي بعضي‌ها با تحليل‌هاي غلط خيال مي‌كنند مي‌توانند فضاي اقتصاد كشور را بر هم بزنند در حالي كه دولت هم‌پاي مردم حركت مي‌كند.
احمدي‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاري رويترز درباره سرنوشت طرح پيشنهاد سوخت از سوي ايران گفت: پيشنهاد تبادل سوخت بسته نشده است و حاضريم در يك چارچوب عادلانه اين كار را انجام دهيم گرچه مدعيان طرفداري از فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي به وظيفه قانوني خود كه كمك به ديگر كشورها در اين زمينه است، عمل نمي‌كنند و هر كس تبادل سوخت را بخواهد ما حاضر به اين كار هستيم.
رئيس دولت دهم در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار شبكه پرس تي‌وي درباره رابطه با انگلستان خاطر نشان كرد: سطح مناسبات كنوني دو كشور بالا نيست و مردم ما علاقه‌اي به توسعه اين مناسبات ندارند كه دولت هم از آنها تبعيت مي‌كند. گرچه مبادلات اقتصادي توسط مردم انجام مي‌شود.
وي افزود: اين مسئله به رفتار دولتمردان انگلستان برمي‌گردد كه هنوز حال و هواي 100 سال پيش از سرشان بيرون نرفته است و اميدواريم مردم آن كشور آنها را از آن حال و هوا بيرون آورند.
احمدي‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه ابتكار مبني بر اينكه علي‌رغم سخنان اسفنديار رحيم‌مشايي در جامعه وعاظ هنوز بسياري از افراد از سخنان وي قانع نشده‌اند، تصريح كرد: كشور ما آزاد است و افراد مي‌توانند اظهارنظر كنند. اما جنبه‌هاي اخلاقي بايد رعايت شود و من خبر دارم چه كساني در كجا عليه دولت دست به تخريب مي‌زنند در حالي كه آقاي مشايي از نيروهاي خدوم است و انديشه زلالي دارد و از بهترين همكاران دولت است كه شب و روز كار مي‌كند و جالب است افرادي كه اين سخنان را درباره وي مطرح مي‌كنند راجع به كساني كه دست به بيت‌المال مي‌برند حرفي نمي‌زنند.
وي با بيان اينكه اين روش‌ها درست نيست تاكيد كرد: زندگي مشايي پاك است و بايد با استدلال وي را نقد كرد و با هوچي‌گري نمي‌توان برخورد كرد؛ انديشه مشايي قابل استفاده براي همگان است و افرادي كه اين حرف‌ها را مي‌زنند تخطئه‌ مي‌كنند ولي اين روش‌هاي برخورد مدت‌ها است كه سوخته است.
احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار شبكه سي‌ان‌ان درباره توليد اورانيوم 20 درصد يادآور شد: اصل توليد اورانيوم 20 درصد در برنامه‌هاي ما نبود و ما مي‌خواهيم براي نيروگاه‌ها سوخت توليد كنيم و باور داشتيم كه اگر سوخت 20 درصد بخواهيم ديگران به ما مي‌دهند و پيشنهاد تبادل براي اين موضوع را هم داريم. اما آنها شرايطي گذاشتند كه درست نبود و احساس كرديم سوءنيتي وجود دارد و ما هم به دليل زمان كمي كه وجود داشت گفتيم كه خودمان اورانيوم 20 درصد را توليد خواهيم كرد.
وي ادامه داد: هم‌اكنون خط توليد جداگانه براي اورانيوم 20 درصد وجود دارد و توانايي آن را هم داريم و اگر ديگران سوخت 20 درصد ما را تامين كنند شرايط طور ديگري خواهد شد اما ما منتظر آن نخواهيم بود.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:27:27 توسط تامسون
منظورشون همین انبیا تجاوز و جنایت است خدایی در افریقا دور هم ندیدیم بعد از تجاوز اجساد بچه های مردم را بسوزانند که در این نظام ولایت امام زمان دیدیم .

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:47:59 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
مرگ بر اهریمن عزیز>> همه ما در یک کشتی شکسته نشسته ایم و دردمان مشترک میباشد. برادر شما یا فامیل شما فامیل ما هم هست. اگر میتوانی نشانیهایی نده که برای اون فامیل ات دردسر بیشتر بوجود بیاید. نوکران رژیم را میشود در هر لباسی دید. خدا رفته مرخصی و فعلا با شکنجه گران همکاری میکنه. خودمان باید به داد خودمان برسیم, هرچند که اعتقاد شما به اون خدای بی آزارتان هم محترم هست.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:29:18 توسط مرگ بر اهریمن
اخه چکار میتونی بکنی بوزینه. به خداوندی خدا قسم بزودی ملت گریبان همتونو میگیره ننگ بر خودتونو ایمانی که نداریدو از رهبره خونخاارتون گرفته تا تمامه جدو ابادتون. همین الان خبره دستگیریه پسر خالمو گرفتم دارم منفجر میشم مرگ بر شما باد به امیده آرزوی نابودی هر چه زودترتون نفرین ابدی بر شما باد. خدایا به دادمون برس.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 11:03:00 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
از مموتی کثافت تر همان صاحبان کارخانه های اسلحه سازی هستند که سازمان ملل متحد همچون دم و شاخ آنها بوده از منافع کثیف آنها حمایت میکند.من از همان اول میدانستم که این میخ به تخته میخورد. مگر اینها نیستند که هر 20 سال یک کودتا در یکی از کشورهای 5 قاره میکنند و نوکران خود را به قدرت میرسانند؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:55:23 توسط الزامعلی
فکر کنم این مطلب یعنی نقش پیامبران الهی و ادیان ابراهیمی را احمدی وقتی دانش آموز بود برای امتحان درس انشا برایش نوشتند و او حفظ کرد و حالا هم هی اینجا و اونجا دوباره همونو تکرار می کنه. در ضمن بدلیل کشف و شهودی که این سالها برای بزرگان دولت از رهبر تا زئیش جمهور پیش آمده شاید هم در مشایی آنی می بیند که ما نمی بینیم . یک اندیشه ی فراانسانی که برای همگان قابل استفاده است و شاید بعدها با شادی اعلام شود که ایشان امام زمان موعود است که امیدوارم باشد و کلک قضیه کنده شود تا دیگر وسیله تحمیق از دستشان گرفته شود. فقط باید بدنبال یک اسب بسیار خوب سفید برایشان گشت تا بعد از خروج از آن چاه ویل بتواند برآن سوار شود. در ضمن کارش این گنبد شهدایی را که ساخته اند و جرثقیل چند تنی را در درون آن جا گذاشته اند و نمی دانند که چگونه از آن بیرون بیاورند سر چاه جمکران ساخته بودند که امام با استفاده از جرثقیل آن خود را ببالا می رساند.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:29:45 توسط محمد
هرچه فکر می کنم که این بشر تا چه حد و اندازه بی شرم و دروغگو و بیحیا است نمتوانم حد و اندازه برای آن بیابم. با اجازه مولوی شعر زیر را برای اح مدی نژاد میتوان گفت سنگ پای قزوین به پیش تو فرو ریخت ز خجلت که گمان برد که او هم سر سختی (ولد زنایی) تو دارد

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:52:38 توسط روزبه
امیدوارم که محمود تحریمهایش را زودتر در مورد غربی ها به اجرا در بیاورد تا هم مقداری بخندیم و هم شاهد تسریع در امر به درک رفتن جمهوری اسلامی باشیم.

جان چهار زندانی بند1 زندان گوهردشت کرج در معرض خطر جدی قرار دارد

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"، برای انتقام گیری از زندانیان بند 1 چهار زندانی این بند پس از شکنجه های وحشیانه به سلولهای انفرادی بند سپاه که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند.
در پی آزادی سازی چند ساعته بند یک زندان گوهردشت معروف به بند آخر خطیها در 21 بهمن ماه و وادرا کردن علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج برای تن داده به خواسته های به حق زندانیان ، روز 25 بهمن چهار زندانی بند 1 به اطلاعات زندان فرا خوانده شدند.اسامی چهار زندانی فرآخوانده شده به ترتیب زیر می باشند،حسین کریمی محکوم به اعدام،علیرضا رضائیان،محمد محمدی و غلام علی می باشند.آنها برای انتقام گیری بخاطر آزادی سازی چندساعته بند1 و گوشمالی دادن به حسن آخرین رئیس بند 1 و گاردیهای مهاجم زندان به شکنجه گاه منتقل شدند.چهار زندانی نامبرده شده بالا توسط علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و حسن آخریان رئیس بند 1 چند روز تحت شکنجه های وحشیانه قرار داشتند.
گفته می شود که حسن آخرین رئیس بند 1 دست و پای حسین کریمی و علیرضا رضائیان را شکسته است . این 4 زندانی بعد از چند روز شکنجه وحشیانه با برانکارد لحظاتی به بهداری زندان برده شدند و سپس با وضعیت وخیمی به سلولهای انفرادی بند سپاه که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند.بنابه گفته شاهدان عینی وضعیت آقای حسین کریمی و علیرضا رضائیان و 2 زندانی دیگر بسیار وخیم بوده است.
یکی از پاسداربندها برای ایجاد رعب و وحشت به زندانیان بند 1 اعلام کرده است که دست و پای هر چهار نفر را شکستیم که دیگر کسی هوسه اعتراض کردن به سرش نزند. این پاسداربند در ادامه تهدیداتش گفته است : "رفتند تا با برف سال دیگر برگردند"

افزایش خط فقر به یک میلیون تومان

مهر: نماینده سابق کارفرمایان در سازمان جهانی کار گفت: حذف یارانه‌ها خط فقر را به بیش از یک میلیون تومان و نرخ تورم را نیز به 40 درصد افزایش خواهد داد.

عباس وطن پرور از افزایش خط فقر به یک میلیون تومان در سال آینده خبر داد و گفت: افزایش 40 هزار میلیارد تومانی رقم بودجه به دلیل اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها، خط فقر را به بیش از یک میلیون تومان و نرخ تورم را نیز به بیش از 40 درصد خواهد رساند.

نماینده سابق کارفرمایان در سازمان جهانی کار اظهار داشت: از سویی برنامه حذف صفرهای پول ملی افزایش میزان واردات و در نتیجه بالارفتن مجدد نرخ بیکاری را در پی خواهد داشت.

وی با ذکر این نکته که 20 هزار میلیارد تومان سهم مردم از 40 هزار میلیارد تومان ( براساس پیش بینی بودجه سال آنیده) حداقل 12 درصد نرخ تورم را افزایش خواهد داد، افزود: دولت در نظر دارد 12 هزار میلیارد تومان از 20 هزار میلیارد تومان دوم ( معادل 30 درصد 40 هزار میلیارد تومان) را به صنایع بدهد که به نوعی تزریق پول خواهد بود. به واسطه 8 هزار میلیارد تومان ( معادل 20 درصد از 40 هزار میلیارد تومان) را که خود دولت هزینه خواهد کرد، پول پرقدرت را در بازار افزایش می دهد.

این مقام کارفرمایی با ذکر اینکه پول پرقدرت افزایش نرخ تورم را در پی خواهد داشت، گفت: در این رابطه دولت موظف است روشهایی را اتخاذ کند تا با ریزش مشاغل مواجه نشویم.

وطن پرور در پایان سخنانش یادآور شد: افزایش نرخ بیکاری و تورم تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت.

پیش از این، برخی اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با اعلام اینکه خط فقر 900 هزار تومان است، گفته بودند: بر همین اساس، دستمزد کمتر از 500 هزار تومان در سال آینده معیشت خانوار کارگری 4 نفره و بیش از آن را به مخاطره می‌اندازد.

صدور حکم اعدام برای امیررضا عارفی

وبلاگ محمد مصطفایی وکیل دادگستری : روز یکشنبه بیست و پنجم بهمن از دفتر شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با من تماس گرفته شد تا در روز سه شنبه در رابطه با پرونده امیر رضا عارفی به شعبه مراجعه کنم. از اعلام احضار تلفنی نگران موکلم شدم تا اینکه امروز به دفتر شعبه رفته و حکم صادره علیه امیر رضا عارفی را مطالعه کردم. این جوان ۲۱ ساله به اتهام عضویت و همکاری و تلاش و فعالیت موثر در راستای پیشبرد اهداف گرهک تروریستی انجمن پادشاهی ایران که در روز ۲۶/۱/۱۳۸۸ دستگیر شده بود با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محارب شناخته شده و به استناد مواد ۱۸۶، ۱۸۷، ۱۸۹، ۱۹۰،۱۹۱ و ۴۶ قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم گردید.

از امروز بیست روز مهلت دارم تا نسبت به حکم صادره اعتراض کنم. امیدوارم دادگاه تجدیدنظر با دقت در محتویات پرونده و لوایحی که تقدیم شده است حکم صادره را نقض نماید تا این جوان که متاهل هم می باشد به آغوش خانواده برگردد.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:21:15 توسط مملي ف
خطاب به حاكمين جمهوري ننگين اسلامي: بس كنيد ديگر تا كي جنايت و انسان كشي با نام دين و ديگر عناوين !؟ تا كي حماقت تا كي شقاوت ؟؟ اين آخرين پيام به شما آدمكشان است.. بزودي پوست سر تك تك شما جانيان بي وطن را خواهيم كند. انقدر ظلم نكنيد, اي نادانها , اي بدبختها !! نكند هوس خودكشي كرده ايد!؟

یکی از فعالین کودک بیش از 47 روز است که در بند 209 بسر می برد

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،مهدی آمیزش از فعالین حقوق کودک بیش از 47 روز است که در بند 209 زندان اوین بسر می برد و خانواده او تاکنون موفق به دیدن او نشده اند.
مهدی آمیزش 22 ساله از فعالین حقوق کودکان کار و خیابانی که در ان.جی .او جمعیت دفاع از کودکان، 10 بهمن ماه حوالی ساعت 09:15 با یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزل آنها دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین منتقل شدند. در یورش به منزل آقای آمیزش 4 مامور وزارت اطلاعات شرکت داشتند . مهدی آمیزش هنگامی که از مامورین مهاجم وزارت اطلاعات خواستار دیدن حکم بازداشت خود می شود. آنها وحشیانه بسوی وی حمله ور می شوند و در مقابل چشمان بهت زده مادر و سایر اعضای خانواده آماج مشتهای آنان قرار می گیرد.مامورین وزارت اطلاعات همچنین منزل آنها را برای مدتی طولانی مورد بازرسی قرار دادند و کیس کامپیوتر ،سی . دی تلفن همراه و سایر مدارک شخصی او را با خود بردند.
زندانی سیاسی مهدی آمیزش از لکنت زبان شدید رنج می برد و هنگامی که تحت فشار روحی قرار می گیرد دیگر قادر به صحبت کردن نیست.
خانواده آمیزش از زمان دستگیری فرزندشان تا به حال از وضعیت و شرایط او بی خبر هستند و تاکنون موفق به ملاقات با فرزندشان نشده اند. آنها بارها به دادگاه انقلاب و زندان اوین مراجعه کردند ولی با برخوردهای وحشیانه و غیر انسانی آنها مواجه بودند.

فیلم : ادامه ویدیو کلیپ (جديد) ضرب و شتم شدید یک جوان توسط گارد ویژه / 22 بهمن




نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:55:20 توسط ميترا
وقتي توي خيابون اينجوري مردم را ميزنند ٠٠توي زندانها چه خبره٠٠٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:48:07 توسط َشهروند
تا وقتی مردم اینجور مثل بز وایستن کتک خوردن یک نفر را تماشا کنن همینه.بابا آخه مگه ما غیرت نداریم؟

حاشیه های نشست خبری احمدی نژاد : جمعيت تهران را كاهش ميدهم

ایلنا: دومين نشست احمدي‌نژاد از آغاز به كار دولت دهم عصر امروز با حضور نمانيدگان 63 رسانه داخلي و خارجي در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري برگزار شد.

مجري برنامه درآغاز پرسش‌هاي خبرنگاران از آنها خواست تا تنها به پرسيدن يك سوال بسنده كنند ولي زماني كه خبرنگار ايرنا (خبرگزاري جمهوري اسلامي) كه جزء نخستين طراحان سوال بود خواست كه دو سوال مطرح كند ، رئيس‌جمهور به مزاح گفت؛ مي‌خواهي به خاطر حضور رئيس اين خبرگزاري در جلسه ( علي اكبر جوانفكر ؛ مشاور مطبوعاتي احمدي‌نژاد ) پارتي بازي كني !!

احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي كه در مورد آلودگي هواي تهران گفت:راه حل اصلي اين مسئله اين است كه مهاجرت به تهران متوقف شود و جمعيت تهران كاهش پيدا كند كه در اين راستا طرح‌هائي داريم كه در آينده اعلام خواهيم كرد.

احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي در خصوص سياست‌هاي ايالات متحده به اشتباه ”اوباما“ را خانم ”اوباما“ ناميد.

اكثر سوال‌هاي رسانه‌هاي داخلي حول محور مسائل اقتصادي و بيشتر پرسش‌هاي رسانه‌هاي خارجي در خصوص موضوع هسته‌اي ايران بود.

اجراي دومين نشست خبري احمدي‌نژاد بعد از تشكيل دولت دهم بر عهده مراد عنادي از مجريان خبري صداو سيما بود.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 13:45:39 توسط ترتيبي
حتما نقشه دارد مردم را به كشتن دهد٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با شانزدهم فوريه ۲۰۱۰ ، 12:29:43 توسط تامسون
منظورشون همون ازمایش هسته ای در تهران است که جنبش سکولار نور پرده از ان برداشت این اتفاق در همین ایام تا به نوروز در دستور کار این نظام کثیف هست .

سئوالات کنکور کارشناسی

این گزارش را از روی یک وبلاگ برگرفته و برای پیک نت فرستاده اند. با فرض توطئه دولتی ها برای زمین زده دانشگاه آزاد این گزارش را بخوانید. هم درباره صحت آن این نکته را در نظر داشته باشید و هم این که ممکن است عوامل دولت واقعا سئوالات را بیرون داده باشند تا دانشگاه آزاد را زمین بزنند. 5 سال است احمدی نژاد برای قبضه دانشگاه آزاد نقشه دارد و هیات مدیره که هاشمی در جمع آنست در برای این چنگ اندازی دولت مقاومت کرده است.



گزارش:

سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال جاری را که در همین هفته برگزار می شود می توان با دو قیمت 500 هزار تومان برای کنکور سوالات علوم انسانی و 700 هزار تومان برای رشته مهندسی خرید.

دوست بنده که این سئوالات را خرید و خود شاهد بوده می گوید:

در میدان کاج سعادت آباد منتظر دوستی در مقابل بانک ایستاده بودم.فردی که در فاصله چند قدمی من بود پس ازچند دقیقه نزدیک شد و گفت: دانشجویید؟ گفتم: بله. گفت: سال چندم؟ گفتم چطور؟ گفت: کنکور امسال سراسری نداری؟ برایم جالب بود. گفتم چرا؟ چطور؟
گفت من سوالات را دارم. می فروشم. می خوای؟

من خشکم زد. گفتم این کلاهبرداری است. بعد دیدم یک لیست از داخل یک پلاستیک در آورد و گفت این لیست عنوان رشته ها است که من نمونه سوالاتش را دارم.

فکر کردم شاید مامور باشد و یا کلاهبردار.

گفتم: بریم چند کوچه بالاتر. به دوستم زنگ زدم و محل قرار را عوض کردم .

چند کوچه بالاتر مقابل یک آب میوه فروشی ایستادیم. دور و برم را نگاه کردم. لیست را گرفتم. مثل یک منوی غذا همه چیز توش بود.

من خود می خواهم در کنکور مدیریت اجرایی شرکت کنم. دیدم در لیست هست. در کنارش مدیریت MBA و بازرگانی و بیمه و اکثر مدیریتها بود.

گفت: هر کدام 500 تومان. به لیست زیری نگاه کردم. رشته های مهندسی بود. عمران. معدن. صنایع. مخابرات. من نساجی را برای دوستم مییخواستم که نبود. خلاصه پیش خودم گفتم اگر کلاس ماهان و پارسه میرفتم و این همه هزینه میکردم آخرش قبول نمی شدم. ریسک هر دو یکی است.

با این فرد کلی صحبت کردم و برایش آب میوه خریدم و طرح رفاقت ریختم. بچه شهرستان بود. بعد گفت سوالات را از فردی با نام علی که در وزارت علوم کار می کند در برابر یک ماشین سانتافه گرفتیم. ما 4 تا شریک هستیم. بقیه مقابل دانشگاه آزاد تهران جنوب. دانشگاه آزاد رودهن و دانشگاه علامه طباطبایی می ایستند برای پیدا کردن مشتری.

گفت یکی از شرکا از دوستان زمان خدمت سربازی علی است و به او تلفن زده و ما از مشهد به تهران آمدیم .

خلاصه در همین میان دوستم رسید و من چون پولی نداشتم.با او به دفتر کار پدرم در شهرک غرب رفتیم و پول سوالات رابه او دادم.

ازآنجایی که این دوست برای کنکور سراسری امسال تنها سوالات 10 سال گذشته و مجموعه تست های گرد آوری شده موسسات را خوانده بود, به امید تکراری بودن سوالات .

به من گفت که احتمال جعلی بودن سوالات بسیار پایین است، زیرا این سوالات بسیار استاندار بوده و کمترین تکرار را دارند.