Thursday, November 18, 2010

کوچکترین امامزاده دنیا

کوچکترین امامزاده دنیا


تیغ دروغ بر گلوی حقیقت

تیغ دروغ بر گلوی حقیقت


مردم را آزاد بگذارید

تا بگویند خائن و خادم کیست!







قای خامنه ای روز سه شنبه برای تعدادی اصفهانی - البته جز امام جمعه تحمیلی اصفهان بقیه حرف نزدند که معلوم شود اساسا اصفهانی اند یا خیر!- که در تهران به دیدارش برده شده بودند سخنرانی کرد و یکبار دیگر، تیغ بر گلوی حقیقت کشید. این دیدار و سخنرانی به بهانه آستانه عید قربان انجام شد و علی خامنه ای، از جمله گفت:



کشور پس از "عبور از فتنه سال گذشته " وارد مرحله جدیدی شد و برای رسیدن به سمت مقصد نهایی توان تازه یافت. معنای توفیق ملت ایران در عبور از این فتنه، در آشكار شدن قدرت این ملت خلاصه نمی شود، بلكه معنای اصلی عبور قدرتمندانه مردم از امتحان و محنت سال گذشته، این است كه ملت ایران، با تكیه بر ایمان، بصیرت، موقع شناسی، درك ضروریات زمان و انجام دادن اقدامات لازم، به مرحله جدیدی از حیات خود رسید و برای رسیدن به مقصود نهایی، توان تازه ای یافت. افرادی که در گوشه و کنار، با منفی‌بافی و «ایجاد بدبینی و یأس و تفرقه»، نظام اسلامی را به مسائل دل‌خواه بیگانگان متهم می‌کنند، در واقع به نیابت از دشمنان ملت عمل می‌کنند و درصددند ناکامی تبلیغاتی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها را جبران کنند. ایجاد شكاف میان ملت، فاصله انداختن میان مردم و مسئولان و ایجاد سوءظن و بگومگو بر سر مسائل هیچ و پوچ خیانت است و همه باید مراقب این حركات دشمنان باشند. تحریم های بین المللی آب در هاون کوبیدن است.



1- نام آن مرحله جدیدی که ایشان می گوید، جز برداشتن یک گام بلند دیگر به سوی استبداد مطلق چیست؟ آن مقصد نهائی که ملت نمی داند اما ایشان میداند کدام است؟



2- آنها که می گویند به مردم دروغ نگوئید، پشت سر مردم تصمیم نگیرید، مردم را زندانی نکنید، در زندان شکنجه نکنید، سیمای خودتان را سیمای ملی اعلام نکنید، نباید علیه رای مردم کودتا می کردید، فساد و اعتیاد و فحشاء و فقر حاصل 20 سال رهبری شخص علی خامنه ای با اختیاراتی شاهنشاهی است، همه چهره های واقعی حفظ استقلال کشور در برابر امریکا و طرفداران استقلال اقتصادی کشور و... همه عامل امریکا و صهیونیست ها هستند؟ اگر اینست، که نیست، پس شما تبلیغ امریکا و صهیونیست ها را می کنید!



3- هیچ مقامی باندازه شخص علی خامنه ای ملت را در 20 سال گذشته به چند دسته تقسیم نکرده است. خود او کاشف اصل تبعیض آمیز و تقسیم کننده ملت "خودی و غیر خودی" است. حداقل 14 میلیون رای دهنده انتخابات 22 خرداد که خود اعتراف کرده اند و حداکثر 22 میلیون ( گفته می شود بالای 24 میلیون) رای دهنده این انتخابات که پیروزی موسوی بر احمدی نژاد را قطعی کردند شما سرکوب کرده و فریب خورده اعلام کرده اید و با چماق و قمه و گلوله و زندان و شکنجه و اعدام جلوی اعتراض آنها را گرفته اید. شکاف میان مردم و تفرقه ملی بیش از این؟ بدبینی و یاس نسبت به هر انتخاباتی را چه کسی جز فرمانده کل کودتا بوجود آورده است؟



4- مردم این دولت را نمی خواهند و شما آن را به زور سپاه به مردم تحمیل کرده اید. اسم این سوء ظن و بگو مگو نیست. اسمش برقراری حکومت فردی با پشتوانه نیروی نظامی و امنیتی است. مسائلی هم بر سر آنها به قول شما بگو مگوست، هیچ و پوچ نیست. مسئله بر سر فقر و اختناق و بی کفایتی دولتی، بی هویتی مجلس، بازگرداندن سلطه دربار شاهنشاهی بنام "بیت رهبری" است. مسئله اینست که از روی سر مردم برای آنها تصمیم می گیرید. چه کسی به شما اختیار و اجازه داده اصول قانون اساسی را بدون رای مردم تغییر بدهید؟ این امام جمعه ها که امام جمعه کنونی اصفهان که شرفیاب شده یکی از آنهاست، بر اساس چه معیاری انتخاب شده اند؟ مردم آنها را نمی خواهند. به نماز جمعه آنها نمی روند. این فرماندهان سپاه و انتظامی بر اساس چه معیاری درجه و فرماندهی و دستور کشتار گرفته اند؟ اینها و دهها نمونه دیگر نامش بگو مگو نیست. نامش مقاومت مردم در برابر استبداد شما و تن ندادن به دیکتاتوری و ادامه دو دهه رهبری جنابعالی است که آنچه مردم در خانه و خیابان می بینند، شما را مسئول مستقیم آن میدانند. گذشت آن زمان که مردم نمی دانستند قدرت در کجاست و گریبان امثال خاتمی را با نامه نگاری می گرفتند. نام این کارنامه خیانت به یک ملت انقلاب کرده است!

اوج گیری فعاليت نازیسم و نژادپرست ها بر روي دامنه IR

اوج گیری فعاليت نازیسم و نژادپرست ها بر روي دامنه IR


تابناک : مدتي است كه انجمن نازیسم ایران و هوداران آدولف هیتلر اعلام موجودیت کرده است و جالبتر آن كه در تابلو اعلانات سایت هم زدند: «این تارنما طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحت نظارت کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند!»



به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، در حالي که مسئولان از نظارت بسیار بر فعالیت سایت های اینترنتی خبر می دهند، متاسفانه به نظر مي‌رسد هيچ گونه كنترلي بر روي دامنه‌هاي IR كه متولي آن سازمان فيزيك نظري است صورت نمي‌گيرد.



اين كه چطور وزارت ارشاد به انجمن نازيسم ايران مجوز فعاليت داده است خود سوال قابل تاملي است كه اميدواريم مسوولان در اين خصوص پاسخ مناسبي داشته باشند كه چطور به جاي ترويج مباحث ديني كشور به چنين انجمن‌ها و سايت‌هايي اجازه فعاليت مي‌دهند؟

سايت مذكور كه انجمني نيز براي هواداران خود به راه انداخته است در تابلو اعلانات خود اعلام كرده است: این تارنما کاملا پژوهشی، علمی و تاریخی است!



نکته جالب اینجاست که این سایت افراطی که فقط به گسترش تفکرات فاشیستی هیتلر می پردازد، یک بار فیلتر شده و مجددا رفع فیلتر شده است و این بدان معناست که فعالیت این فرقه افراطی مورد تایید مسئولان قرار گرفته است؟!



بر اساس آمارهاي ارايه شده در اين تارنما کاربران انجمن 2,322 پست در 320 موضوع ارسال کرده اند و انجمن مذكور دارای 293 کاربر ثبت نام کرده می‌باشد.



در اين سايت بخش‌هايي با عناوين «تالار رایش سوم»، «تالار جنگ جهانی دوم»، «ایدئولوژی و اصول و عقاید نازیسم»، «مباحث پیرامون شخصیت، افکار و سخنان پیشوا آدولف هیتلر» و ... به چشم مي‌خورد. در اين انجمن‌ها به ترويج عقايد آدولف هیتلر و پيروانش پرداخته شده است و تلاش شده تا كاربران را به سمت نازيسم و گرايشات آن سوق دهد. جالبتر آن كه عنوان يكي از مطالب به روز شده اين سايت «صعود روز افزون انجمن، تبریک به همه!» است كه شايد بايد بیشترين تبريك را در اين زمينه به مسوولان رصد سايت‌هاي ايراني گفت.



لوگوي سايت هم در نوع خود قابل توجه است:







در بیانه ستاد کل نازیسم ایران! که در این سایت منتشر شده نیز آمده است:



«یاری خدا و روح پیشوا آدولف هیتلر همیشه با ما خواهد بود.



ما همه سربازان نازیسم هستیم و مسئولین این ستاد مستثنا از این قاعده نخواهند بود.



تمام مسئولین باید زیر نظر مدیریت کل با تمام توان وظایف خود را انجام دهند.



تمام مسئولین موظف هستند تمام فعالیت های خود را هر 20 روز به مدیریت گزارش دهند.



تمام مسئولین باید وظایف موظفه را با حداکثر توان خویش انجام دهند در غیر این صورت استیضاح خواهند شد.»



نکته قابل توجه اینجاست که این انجمن نه تنها به کار پژوهش و امورات تاریخی نمی پردازد بلکه کاملا در مسیر ترویج تفکر و فرهنگ نازیسم فعالیت کرده و به نوعی در حال شستشوی مغزی کاربران با عقاید افراطی و نژادپرستی نازیسم و هیتلر می باشد.



در آخرين اطلاعيه انجمن آمده است:



«با درود به تمامی اعضای وفادار و شکیبای انجمن



دوستان همان طور که کاملا خبردار هستین سایت انجمن نازیسم ایران حدود یک ماه دچار مشکل بوده و مسدود و فیلter بوده که امروز به لطف خداوند و شکیبایی شما عزیزان مشکل حل شده و سایت به روال عادی و پیشروی خود بازگشته.



انجمن در تاریخ اول شهریور ماه رسما شروع به کار کرد و در اوج پیشرفت و افزایش فزونی تعداد اعضا و در عین ناباوری در روز 17 شهریور فیلter شد.



از آنجا که با کنترل خوب مدیران و کمک های اعضا هیچ گونه مورد سیاسی و یا مذهبی در سایت موجود نبود لذا گمان بردیم که سایت اشتباها دچار این مشکل شده و با عزم جزم شده قصد کردیم که تا پای شکایت از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیش برویم و از هیچ کار و راهی به خاطر گرفتن این حق خود فروگذار نباشیم. منتها در اواسط پیگیری ها و شکایات ما مواجه با موردی بسیار مهم شدیم آنکه انجمن نه به اشتباها و نه به خاطر مباحث سیاسی مذهبی فیلter شده بلکه تنها و تنها به خاطر توهین به اقلیت های مذهبی یعنی یهودیان بوده. همان طور که می دانید بندی از جرائم اینترنتی مربوط به توهین و تفرقه اندازی بین اقلیتهای مذهبی می باشد. و از آنجا هم که یهودیان همواره و همواره از نفوذ و قدرتشون همه جا به نفعشون استفاده می کنند ما هم مستثنی نبودیم و تنها بعد از 17 روز هدف این موجودات گشتیم و به خاطر شکایت شخصی یهودیان با این مشکل مواجه شدیم.



و دوستان نکته دیگه که خیلی میتونه کمک بکنه اینه که در صورت گفتن موردهایی مشابه و تند به یهودیان، از واژه یهود کمتر استفاده بکنید و بیشتر از صهیونیست استفاده کنید. از همکاری یکایک دوستان متشکرم که برای پیشرفت انجمن خودشان تلاش و مبارزه می کنند



با آرزوی موفقیت برای یکایک اعضا و انجمن و اثبات اینکه نازیسم بیدی نیست که با این بادها بلرزد و هر بار که ضربه ای بخورد با عزمی راسخ تر آن را پاسخ می دهد پس از این رو وظیفه همه مان نسبت به قبل دو چندان شده و باید پرچم بزرگ نازیسم ایران رو با سرعت و قدرت بالاتری به پیش برد که دشمنان به زانو در آمده اند.

با امید به پیروزی نهایی



دوست شما و سرباز همیشگی نازیسم بهروز ادمین انجمن نازیسم ایران»



به نظر مي‌رسد مسوولان محترم دستگاه‌ها بايد در اين زمينه و موارد مشابه دقت بيشتري داشته باشند تا شاهد انجام چنین فعالیت هایی حداقل بر روي دامنه ايراني IR نباشيم.





همه ٤٩ پناهجوی اعتصابی و متحصن در یونان اقامت گرفتند + عکس

همه ٤٩ پناهجوی اعتصابی و متحصن در یونان اقامت گرفتند + عکس




بنابه اطلاعیه "فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی" همه ٤٩ پناهجوی اعتصابی و متحصن در یونان اقامت گرفتند. در بخشی از اطلاعيه فدراسيون آمده است :



بیش از هفتاد روز از تحصن و یک ماه از اعتصاب غذای ٩ نفر از شما در مرکز شهر آتن برای کسب ابتدایی ترین خواستهایی که بطور مستمر از جانب ادارات پناهندگی و دولت یونان زیر پا گذاشته شده بود گذشت. در طول این تحصن، ایرانیان آزادیخواه و تشکلهای آزادیخواه یونان از مبارزات شما حمایت کردند و پیام شما بعنوان پناهجویان سیاسی به گوش بسیاری از تشکلها و نهادهای مدافع حقوق انسان رسید. مبارزه شما سخت و طولانی بود اما نتیجه آن شورانگیز بود.

باید از دولت یونان خواست که حق پناهندگی همه پناهجویان ایرانی در یونان را که در شهرهای مختلف یونان زندگی میکنند و امکان شرکت در این اعتصاب را نیافتند و هنوز در بلاتکلیفی به سر میبرند، برسمیت بشناسد.






فرمانده سپاه:بعد از هدفمندی یارانه ها اگر مردم به خیابان ها بریزند، ما مقصریم

سردار همدانی: دشمنان ما بیش از یکصد شبکه‌ ماهواره‌ای را بسیج کردند که از این فرصت سوء استفاده کنند و سوار بر جریان‌ها شوند و در ماهواره به جریان‌ها خط می‌دهند، پس اشکال ندارد که ما ماهواره ببینیم تا بفهیم که دشمن چه می‌کند که مردم را تحریک کند تا مثل سال گذشته به خیابان‌ها بیایند و به همین خاطر بود که مقام معظم رهبری بحث بصیرت را مطرح کردند پس اگر بعد از اجرای اصل ۴۴ و هدفمندی یارانه‌ها دشمن بتواند مردم را تحریک کرده و به خیابان کشاند ما مقصر هستیم.




فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان این‌که نباید وضعی ایجاد شود که نیروهای امنیتی درگیر شوند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حاضر نیستند هیچ کسی کشته شود چه آن‌ها که فریب خورده و به خیابان آمدند و چه دیگران. پس اصناف که مجاهدین عرصه‌ مقابله با تهدید اقتصادی هستند در این زمینه نقشی موثر دارند.



وی با اشاره به این‌که اختلاف مجلس و دولت بر سر زمان بندی اجرای هدفمندی یارانه‌هاست، اظهار کرد: دولت می‌گوید شوک اجرای هدفمندی باید یک دفعه انجام شود و مجلس مخالف آن است پس با اصل اجرای آن مخالفتی وجود ندارد و اختلاف نظرها بر سر روش اجرا است.



مشروح صحبت های سردار همدانی در ایسنا



محمود بهمنی که پیش از این با اعلام رقم تورم ۸ درصدی موجب شگفتی شده بود،

محمود بهمنی که پیش از این با اعلام رقم تورم ۸ درصدی موجب شگفتی شده بود،


در حالی از ذخیره سازی ۹۰۰ میلیون تن کالای اساسی در کشور خبر داده،

که تقسیم این میزان بر ۷۰ میلیون جمعیت ایران نشان می دهد جناب رئیس کل به ازای هر ایرانی، ۱۳ تن معادل یک کامیون کالای اساسی

ذخیره کرده است!وبا توجه به آنکه میزان اعتبار ذخیره سازی کالاهای اساسی در سالهای اخیر

حدود یک میلیارد دلار بوده، ظاهرا برای ۹۰۰سال کالای اساسی ذخیره فرموده‌اند





در حالی که رئیس کل بانک مرکزی در اظهارات اخیر خود از ذخیره سازی ۹۰۰ میلیون تن کالای اساسی در کشور خبر داده، این اظهار نظر شوک شدیدی به کارشناسان وارد کرده است.



کالاهای اساسی، به اقلامی چون برنج، شکر، روغن و گوشت اطلاق می شود و بیشترین ذخیره سازی این اقلام تا کنون، کمتر از ده میلیون تن بوده و حتی اگر کل تولید گندم ایران را که سالانه ۱۲ میلیون تن است، به این رقم بیفزاییم، باز هم به ۳ درصد رقم ادعایی رییس کل بانک مرکزی نمی رسد.



اما با توجه به آنکه میزان اعتبار ذخیره سازی کالاهای اساسی در سالهای اخیر حدود یک میلیارد دلار بوده، ظاهرا آقای بهمنی برای ۹۰۰ سال کالای اساسی ذخیره فرموده‌اند.



اظهارات آقای بهمنی در حالی بیان می شود که وزارت جهاد کشاورزی، رقم ذخیره سازی گوشت(قرمز و سفید) را برای طرح هدفمندی یارانه ها ۸۰ هزار تن(کمتر از یک ده هزارم رقم آقای بهمنی) اعلام کرده و مشخص نیست ۹۹۹۹ ده هزارم دیگر این ذخیره سازی را کدام کالاها تشکیل می دهد!



اگرچه این احتمال هم وجود دارد که مقصود جناب بهمنی از ۹۰۰ میلیون تن، ۹۰۰ هزار تن بوده و اشتباه ناقابل! افزایش ۳ صفر و هزار برابر اعلام کردن میزان ذخیره سازی، موجب کاهش اعتبار اظهارات و آمارهای رییس بانک مرکزی شده است.



رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد:۹۰۰ میلیون تن کالای اساسی ذخیره سازی شد



رئیس کل بانک مرکزی از ذخیره‌سازی ۹۰۰ میلیون تن کالای اساسی در کشور خبر داد و گفت: برای ۱۰ سال آینده نیازی به واردات طلا نداریم.



به گزارش ایرنا،’محمود بهمنی’روز شنبه در همایش بزرگ نظام بانکی در مسیر توسعه و تحول کشور با حضور رئیس جمهور در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، گفت: برای پشتیبانی از هدفمندی یارانه‌ها قراردادهایی در بخش‌های خرید و ذخیره‌سازی، زیرساخت‌ها، خرید کالاهای اساسی، حمایت از نانوایی های صنعتی و غیره منعقد کرده‌ایم.



وی از ذخیره سازی ۹۰۰ میلیون تن کالای اساسی در کشور خبر داد و گفت: با کوچکترین تهاجم این میزان کالای اساسی ذخیره شده بعنوان پشتوانه قوی توزیع خواهد شد.



وی با اشاره به اینکه درصورتی که قانون هدفمندی یارانه‌ها با تورم ۲۹٫۵ درصدی به اجرا درمی‌آمد بطور حتم آثار منفی زیادی به دنبال داشت‏، افزود: بنابراین حال که نرخ تورم کاهش یافته است هیچ نگرانی برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نخواهیم داشت.



نگاهی مصاحبه محمد جواد لاریجانی با C.N.N

نگاهی مصاحبه محمد جواد لاریجانی با C.N.N

اعتراض نشانه دمکراسی بود

سرکوب مردم نشانه چه بود؟





محمد جواد لاریجانی مشاور امور بین الملل رئیس قوه قضائیه که برای شرکت در شصت و پنجمین اجلاس عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد. او به سازمان ملل رفته تا بلکه مانع تصویب پیش نویسی شود که علیه نقض حقوق بشر در ایران قرار است به رای گذاشته شود. لاریجانی درهمین سفر، در برنامه "جی. پی. اس" پر بیننده ترین شبکه تلویزیونی "سی . ان. ان" شرکت کرد. طبیعی است که حضور در سی ان ان و یا بی بی سی، اگر با هدف دفاع از کودتا و سرکوب مردم و انکار واقعیات جامعه باشد هیچ منع قانونی ندارد و قابل هیچ نوع پیگرد کودتائی نیست!



پاسخ های محمد جواد لاریجانی به "فرید زکریا" گزارشگر سی ان ان، دلیل حجت بالاست. او در این مصاحبه، در باره پیش نویس قطعنامه نقض حقوق بشر درایران گفت:



تهیه پیش نویس قطعنامه علیه جمهوری اسلامی پیرامون نقض حقوق بشر اقدامی اساسا غیر حقوقی است زیرا حکومت ایران از رعایت کنندگان جدی حقوق بشر در جهان است! بحرانی بودن وضعیت حقوق بشر در ایران بی اساس است و ریشه این ادعا در ناتوانی کشورهای غربی در پذیرش یک ایران قوی است.



غربی ها گاهی برای زیر گرفته شدن یک حیوان خانگی در خیابان شیون و ماتم راه می اندازند اما چشم بر کشتار مردم بیگناه توسط دولت هایشان یا همپیمانانشان می بندند.غربی ها نگران الگو قرار گرفتن مدل دموکراسی مبتنی بر عقلانیت اسلامی ایران در سایر کشورهای منطقه هستند. در ایران این مردم هستند که تعیین می کنند چه کسی در مصدر امر باشد.



آمریکا اگر بپذیرد با یک ایران قدرتمند روبروست، همیشه درهای گفتگو و باب همکاری و برقراری ارتباط با آنها باز است.



انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته کاملا سالم برگزار شد، اما کشورهای غربی و خصوصا اوباما در باره اعتراضات که بسیار طبیعی و مرسوم و اساسا نشانه ای وجود دموکراسی است، موضع گیری بسیار اشتباهی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی

پارسال عده ای را کشتیم

اما امسال هنوز نکشته ایم!







بزرگترین دروغ دو روز گذشته را از زبان علی خامنه ای در دیدار با عده ای که گویا اصفهانی اند اما درتهران به دیدار وی برده شده اند. چند جمله از این سخنرانی سراپا دروغ را در همین شماره پیک نت می خوانید. بعد از دروغ رهبر، این چند دروغ را هم از مقلدان ایشان بخوانید که در دو روز گذشته و در آستانه عید قربان گفته اند و منتشر شده است:



اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده پلیس:سال گذشته هیچ کس به ضرب گلوله پلیس کشته نشد. پلیس کتک می‌خورد تا مردم اذیت نشوند./ فرارو



سرتیپ حسین همدانی، فرمانده سپاه تهران بزرگ: مقام معظم رهبری فرمودند حاضر نیستند هیچ کسی کشته شود چه آن‌ها که فریب خورده و به خیابان آمدند./ ایسنا



محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: بصیرت مردم و هوشیاری رهبری باعث شد مهره‌هایی که در فتنه سال 88 نقش آفرینی کردند، اعتبار خود را از دست بدهند./ ایسنا

محمد محمدیان، نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها: نظام تحمل شنیدن نظرات مختلف و آمادگی پاسخگویی به آرای مخالف را دارد./ ایسنا



حمیدرضا ترقی، معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی: فتنه سال گذشته برنامه بلند مدتی بود که توسط طراحان ضد انقلاب برنامه ریزی شده بود./ فارس