Thursday, June 18, 2015

درمراسم تشییع غواص ها احمدی نژاد زیر آبی رفت و خودش را رساند کنار تریبون!

درمراسم تشییع غواص ها
احمدی نژاد زیر آبی رفت
و خودش را رساند کنار تریبون! 
 
 
 
 


روز گذشته، یک نمایش جنگی- احساساتی به بهانه تشییع جنازه 175 غواص غرق شده در جریان جنگ ایران و عراق در تهران بر پا شد که هدایت کننده اصلی آن سپاه و بسیج و طرفداران سیاست جنگی بودند.
مراسم را در میدان کوچک بهارستان ترتیب دادند که بتوانند جمعیتی را متمرکز از سیما پخش کنند و سخنران هم محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه که اخیرا بار دیگر به سپاه بازگشته و لباس سرلشگری می پوشد بود. رضائی که معلوم نیست به چه مناسبت سر و کله احمدی نژاد نیز در کنار او پیدا شده بود، در سخنرانی خود گفت:
امروز داعش به ۳۵ کیلومتری بغداد رسیده و باید از سوی ملت ایران پیامی به آنها داده می‌شد. صداهایی از اجنبی برخاسته که این شهدا در خاک عراق چه می‌‌کردند؟ عجیب است. شما توقع داشتید به متجاوزین گل می‌دادیم و تشویقشان می‌کردیم؟ اگر این غواصان در عمق خاک عراق نمی‌جنگیدند امروز ایران امنیت داشت؟ ما باید دشمن را تعقیب می‌کردیم و تنبیه می‌کردیم. دشمنی که به ایران تجاوز کرده بود و ۵ استان ایران را اشغال کرده بود. اگر بدون تنبیه و مجازات به خانه خود می رفت امروز هر کسی به خود اجازه نمی‌داد که وارد ایران شود و بگوید مگر با صدام چه کردید که امروز با ما می‌خواهید کنید؟
ما با کسی جنگ نداریم. می گوییم حرف منطقی ملت ایران را گوش کنید. غنی سازی را در چارچوب اصول بین المللی می خواهیم شما هم لطفا مزاحمت ایجاد نکنید. ما دنبال بمب اتم نیستیم. دنبال این هستیم که متجاوزانی که در منطقه حضور دارند از اسرائیل، عربستان و... را سر جای خودشان بنشانیم. فکرهایتان را روی هم بگذارید، قبل از اینکه بخواهید در داخل کشور فتنه ایجاد کنید یا در خارج به مرزهای ما نزدیک شوید.

آغاز طرح برخورد با تظاهر به روزه‌خواری (به بهشت بردن زوری مردم)/ توقیف خودروی روزه‌خواران در پایتخت رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت خبر داد و گفت: خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به روزه‌خواری کند، توقیف می‌شوند. سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر آغاز طرح برخورد به تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت گفت: همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان پلیس پایتخت طرح ویژه برخورد با روزه‌خواری را آغاز کرد که این طرح در اماکن عمومی به اجرا گذاشته خواهد شد. وی با بیان اینکه ماموران موتورسوار و خودرویی پلیس پایتخت اعم از یگان‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات در خودرو و معابر عمومی برخورد می‌کنند، گفت: ماموران در این طرح با استقرار در بزرگراه‌ها و معابر عمومی، خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند را مورد اعمال قانون قرار داده و توقیف خواهند کرد. محرابی افزود: از سوی دیگر ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ نیز ضمن بازدید از اغذیه‌فروشان سطح شهر، نسبت به برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف و پلمپ صنفی مربوطه اقدام می‌کنند.

آغاز طرح برخورد با تظاهر به روزه‌خواری (به بهشت بردن زوری مردم)/ توقیف خودروی روزه‌خواران در پایتخت

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت خبر داد و گفت: خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به روزه‌خواری کند، توقیف می‌شوند.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر آغاز طرح برخورد به تظاهر به روزه‌خواری در پایتخت گفت: همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان پلیس پایتخت طرح ویژه برخورد با روزه‌خواری را آغاز کرد که این طرح در اماکن عمومی به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماموران موتورسوار و خودرویی پلیس پایتخت اعم از یگان‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات در خودرو و معابر عمومی برخورد می‌کنند، گفت: ماموران در این طرح با استقرار در بزرگراه‌ها و معابر عمومی، خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشین اقدام به تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند را مورد اعمال قانون قرار داده و توقیف خواهند کرد.

محرابی افزود: از سوی دیگر ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ نیز ضمن بازدید از اغذیه‌فروشان سطح شهر، نسبت به برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف و پلمپ صنفی مربوطه اقدام می‌کنند.

«فعالان: ۲۰۶ نفر در هفده روز گذشته در ایران اعدام شدند»

«فعالان: ۲۰۶ نفر در هفده روز گذشته در ایران اعدام شدند»
http://ir.voanews.com/content/iran-/2826152.html
سازمان «حقوق بشر ایران» مستقر در اسلو می گوید طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه، ۲۶ و ۲۷ خردادماه، بیست و هفت نفر در زندان های ایران اعدام شدند.
این سازمان می گوید خبر این اعدام ها در ایران منتشر شده است. به گفته سازمان حقوق بشر ایران، از ابتدای ماه ژوئن تاکنون، - هفده روز گذشته - ۲۰۶ نفر در ایران اعدام شده اند.
سازمان «حقوق بشر ایران» می گوید روز سه‌شنبه ۲۵ نفر در زندان رجایی شهر کرج و روز چهارشنبه ۱ نفر در زندان مرکزی مشهد - وکیل آباد - و یک زندانی در زندان مرکزی ساری با چوبه دار اعدام شدند.
سازمان حقوق بشر ایران با محکوم کردن آنچه «موج بی سابقه اعدام ها در ایران» خوانده، خواستار واکنش فوری جامعه جهانی در این باره شده است.

عکس/ آخوندها در چه مراسم هایی شرکت میکنند

عکس/ آخوندها در چه مراسم هایی شرکت میکنند
منبع : دویچه وله


 در گذشته حضور روحانیون به حوزه‌های علمیه در قم و مشهد و مراسم مذهبی در دیگر شهرها محدود بود. اما بعد از انقلاب اسلامی، دیدن آنها در برنامه‌های رادیو و تلویزیون، مراسم کلنگ‌زنی، افتتاح پروژه‌ها گرفته تا حتی جشن پیروزی در یک رشته ورزشی کاملا محسوس است.



فرقی نمی‌کند یک پروژه چقدر بزرگ یا کوچک باشد، اما افتتاح آن در بسیاری موارد برعهده روحانیون است. در اینجا حجت‌الاسلام اسماعیل قلی‌پور، امام جمعه جویبار در حال افتتاح "رمپ ورود و خروج و پارکینگ" است.



جشنواره فیلم فجر در واقع "ویترین سینمایی – فرهنگی" جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید. در مراسم‌های مرتبط با این جشنواره روحانیون حضور بسیار کمرنگی دارند.



در سال‌های اخیر برخلاف روال معمول در مراسم‌ها، روحانیون در مراسم اهدای جوائز جشنواره فیلم فجر دیده نشده‌اند.



حضور روحانیون در نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که حتی در مراسم وابستگان نظامی سفارت‌خانه‌های کشورهای جهان نیز در تصویر حضور دارند.



روحانیون در نیروهای نظامی ارتش، سپاه و بسیج نیز حضور دارند.



نخستین بار روحانیون در "شهرآورد" سال ۹۱ به میان هواداران فوتبال رفتند. این طرحی بود که از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در شهرهای قم، تبریز و اهواز هم اجرا شد. اما ادامه اجرای این طرح به دلیل "کمبود منابع مالی" در بهمن ۹۲ متوقف شد.



گرچه روحانیون بیشتر به "کار فکری" می‌پردازند، اما با علاقه در بسیاری از مراسم "کلنگ زنی"‌ها نیز حضور دارند. (عکس: مراسم کلنگ‌زنی پارک ویژه بانوان در اهواز)



روز جمعه (۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد) مراسمی با حضور سه هزار کودک کار در "روز جهانی مقابله با کار کودکان" در مجموعه ورزشی نابینایان هرندی برگزار شد. در جمهوری اسلامی ایران معمولا در هر مراسمی تصاویر بسیار بزرگی از آیت‌الله خمینی، بنیانگذار و آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نصب می‌شود. به گفته شاهدان در این مراسم اما تصویری از این دو در سالن دیده نشد.



در مراسم "روز جهانی مقابله با کار کودکان" که سه هزار کودک کار در آن شرکت کردند، حتی یک روحانی هم حضور نداشت.



فرقی نمی‌کند که رئیس جمهور یک روحانی باشد یا غیر روحانی. در تمام دوران جمهوری اسلامی ایران به‌غیر از ۳۹ روز، تمام وزرای اطلاعات و امنیت از میان روحانیون انتخاب شده‌اند. محمد ری شهری، علی فلاحیان، قربانعلی دری نجف آبادی، علی یونسی، غلامحسین محسنی اژه‌ای (مجید علوی، یک روز و محمود احمدی‌نژاد ۳۸ روز به ‌عنوان سرپرست) حیدر مصلحی و در حال حاضر سید محمود علوی.



روحانیون در سینماها با لباس روحانیت دیده نمی‌شوند.



زمانی خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:«من خودم ورزشکار نیستم، اما ورزشکاران را دوست دارم». این جمله راهگشای حضور روحانیون در برخی مراسم پیروزی تیم‌های ورزشی شد. (عکس: حضور مجید انصاری، معاون پارلمانی حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در مراسم پیروزی تیم ملی واترپلو در رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو)



روحانیون در مراسم قهرمانی تیم ملی کشتی ایران در لیگ جهانی کشتی نیز حضور داشتند. فینال این رقابت‌ها بین تیم بیمه رازی شهدای جویبار و تیتان مرکوری آمریکا برگزار شد.



در کنسرت ارکستر ملی که پس از شش سال وقفه برگزار شد، محمد جواد ظریف به همراه همسر و دخترش، علی جنتی وزیر ارشاد و دیگر مقامات عالیرتبه دولتی حضور داشتند. هیچ‌یک از روحانیون اما در کنار مقامات دولتی دیده نشدند.



تولید موسیقی و اجرای کنسرت در جمهوری اسلامی ایران با رعایت ضوابط ویژه ‌و مجوزهای وزارت ارشاد صورت می‌گیرد. با این حال روحانیون در کنسرت‌های موسیقی به ندرت حضور می‌یابند و یا اصلا دیده نمی‌شوند.



وقتی تلاش نیروهای انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به نتیجه می‌رسد، در مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروهای انتظامی روحانیون نیز حضور دارند.

فرمانده عملیات در لحظه آغاز حمله: عملیات لو رفته است جواب: حمله باید به هر صورت انجام شود

فرمانده عملیات در لحظه آغاز حمله: عملیات لو رفته است
جواب: حمله باید به هر صورت انجام شود
هم‌دیگر را سخت به آغوش کشیدیم، همه می‌دانستیم حدوداً نیمی از این جمع بعد از عملیات به شهادت می‌‌رسند...
اسناد قبلی https://goo.gl/IjBtra و https://goo.gl/VIxzBP
محمدزاده، فرمانده گروهان غواص حضرت فاطمه‌زهرا (س) در مصاحبه با خبرگزاری فارس:
وی بیان می‌کند: به غواص‌ها پمادی را دادیم که گرما ایجاد می‌کرد، به همه گفتیم از این پماد استفاده کنند، چون واقعاً آب، سرد و غیرقابل تحمل بود، می‌ترسیدیم بچه‌ها از سرما سنگ‌کوب کنند، ساعت سه بعد از ظهر ما را به سنگر فرماندهی لشکر بردند تا آخرین سفارشات و توجیهات انجام شود، در آن جلسه به ما گفته شد نیروها ساعت هشت شب از مقر به‌سمت نقطه رهایی حرکت کنند و در کانالی که در کنار اروند بود، برای دستور عملیات به‌صورت آماده‌باش، مستقر شوند، در آنجا به ما گفتند سر ساعت 10:30 دقیقه باید وارد آب شوید و تا 10:45 دقیقه باید خودتان را به ساحل دشمن برسانید و با آنها درگیر شوید، در ادامه گفتند بعد از این که شما با دشمن درگیر شدید قایق‌ها وارد عمل می‌شوند و اگر در کارتان موفق نشدید به یقین از دست دیگر نیروها هم کاری برنخواهد آمد، بعد از این که صحبت‌های فرماندهان لشکر تمام شد و آقامرتضی آخرین تذکرات خود را داد، من رو کردم به ایشان و گفتم: «آقامرتضی! این‌طور که پیدا است، عملیات لو رفته است، در صورتی که این احتمال واقعیت داشته باشد، ما چه‌کار می‌توانیم بکنیم".
آقامرتضی محکم و قاطعانه گفت: «در هر صورت ما به خط دشمن می‌زنیم، شما نیروهای غواص به مثل پلی هستید که بقیه نیروها باید از روی‌تان عبور کنند، اگر همه شما شهید هم شدید که این احتمال هم می‌رود، باید این عملیات انجام بشود، توکل به خدا کنید هر چه خدا خواست همان می‌شود".
بعد از جلسه هم‌دیگر را سخت به آغوش کشیدیم، همه می‌دانستیم حدوداً نیمی از این جمع بعد از عملیات به شهادت می‌‌رسند

فرمانده عملیات در لحظه آغاز حمله: عملیات لو رفته است جواب: حمله باید به هر صورت انجام شود

فرمانده عملیات در لحظه آغاز حمله: عملیات لو رفته است
جواب: حمله باید به هر صورت انجام شود
هم‌دیگر را سخت به آغوش کشیدیم، همه می‌دانستیم حدوداً نیمی از این جمع بعد از عملیات به شهادت می‌‌رسند...
اسناد قبلی https://goo.gl/IjBtra و https://goo.gl/VIxzBP
محمدزاده، فرمانده گروهان غواص حضرت فاطمه‌زهرا (س) در مصاحبه با خبرگزاری فارس:
وی بیان می‌کند: به غواص‌ها پمادی را دادیم که گرما ایجاد می‌کرد، به همه گفتیم از این پماد استفاده کنند، چون واقعاً آب، سرد و غیرقابل تحمل بود، می‌ترسیدیم بچه‌ها از سرما سنگ‌کوب کنند، ساعت سه بعد از ظهر ما را به سنگر فرماندهی لشکر بردند تا آخرین سفارشات و توجیهات انجام شود، در آن جلسه به ما گفته شد نیروها ساعت هشت شب از مقر به‌سمت نقطه رهایی حرکت کنند و در کانالی که در کنار اروند بود، برای دستور عملیات به‌صورت آماده‌باش، مستقر شوند، در آنجا به ما گفتند سر ساعت 10:30 دقیقه باید وارد آب شوید و تا 10:45 دقیقه باید خودتان را به ساحل دشمن برسانید و با آنها درگیر شوید، در ادامه گفتند بعد از این که شما با دشمن درگیر شدید قایق‌ها وارد عمل می‌شوند و اگر در کارتان موفق نشدید به یقین از دست دیگر نیروها هم کاری برنخواهد آمد، بعد از این که صحبت‌های فرماندهان لشکر تمام شد و آقامرتضی آخرین تذکرات خود را داد، من رو کردم به ایشان و گفتم: «آقامرتضی! این‌طور که پیدا است، عملیات لو رفته است، در صورتی که این احتمال واقعیت داشته باشد، ما چه‌کار می‌توانیم بکنیم".
آقامرتضی محکم و قاطعانه گفت: «در هر صورت ما به خط دشمن می‌زنیم، شما نیروهای غواص به مثل پلی هستید که بقیه نیروها باید از روی‌تان عبور کنند، اگر همه شما شهید هم شدید که این احتمال هم می‌رود، باید این عملیات انجام بشود، توکل به خدا کنید هر چه خدا خواست همان می‌شود".
بعد از جلسه هم‌دیگر را سخت به آغوش کشیدیم، همه می‌دانستیم حدوداً نیمی از این جمع بعد از عملیات به شهادت می‌‌رسند

فرمانده عملیات در لحظه آغاز حمله: عملیات لو رفته است جواب: حمله باید به هر صورت انجام شود

فرمانده عملیات در لحظه آغاز حمله: عملیات لو رفته است
جواب: حمله باید به هر صورت انجام شود
هم‌دیگر را سخت به آغوش کشیدیم، همه می‌دانستیم حدوداً نیمی از این جمع بعد از عملیات به شهادت می‌‌رسند...
اسناد قبلی https://goo.gl/IjBtra و https://goo.gl/VIxzBP
محمدزاده، فرمانده گروهان غواص حضرت فاطمه‌زهرا (س) در مصاحبه با خبرگزاری فارس:
وی بیان می‌کند: به غواص‌ها پمادی را دادیم که گرما ایجاد می‌کرد، به همه گفتیم از این پماد استفاده کنند، چون واقعاً آب، سرد و غیرقابل تحمل بود، می‌ترسیدیم بچه‌ها از سرما سنگ‌کوب کنند، ساعت سه بعد از ظهر ما را به سنگر فرماندهی لشکر بردند تا آخرین سفارشات و توجیهات انجام شود، در آن جلسه به ما گفته شد نیروها ساعت هشت شب از مقر به‌سمت نقطه رهایی حرکت کنند و در کانالی که در کنار اروند بود، برای دستور عملیات به‌صورت آماده‌باش، مستقر شوند، در آنجا به ما گفتند سر ساعت 10:30 دقیقه باید وارد آب شوید و تا 10:45 دقیقه باید خودتان را به ساحل دشمن برسانید و با آنها درگیر شوید، در ادامه گفتند بعد از این که شما با دشمن درگیر شدید قایق‌ها وارد عمل می‌شوند و اگر در کارتان موفق نشدید به یقین از دست دیگر نیروها هم کاری برنخواهد آمد، بعد از این که صحبت‌های فرماندهان لشکر تمام شد و آقامرتضی آخرین تذکرات خود را داد، من رو کردم به ایشان و گفتم: «آقامرتضی! این‌طور که پیدا است، عملیات لو رفته است، در صورتی که این احتمال واقعیت داشته باشد، ما چه‌کار می‌توانیم بکنیم".
آقامرتضی محکم و قاطعانه گفت: «در هر صورت ما به خط دشمن می‌زنیم، شما نیروهای غواص به مثل پلی هستید که بقیه نیروها باید از روی‌تان عبور کنند، اگر همه شما شهید هم شدید که این احتمال هم می‌رود، باید این عملیات انجام بشود، توکل به خدا کنید هر چه خدا خواست همان می‌شود".
بعد از جلسه هم‌دیگر را سخت به آغوش کشیدیم، همه می‌دانستیم حدوداً نیمی از این جمع بعد از عملیات به شهادت می‌‌رسند