Sunday, October 7, 2018

فیلم / اقدام عجیب ۲ مأمور راهور در "بشین پاشو" دادن به سرنشینان یک خودرو - روز جمعه در جاده چالوس

فیلم / اقدام عجیب ۲ مأمور راهور در "بشین پاشو" دادن به سرنشینان یک خودرو - روز جمعه در جاده چالوس 


 

فیلم/ پلیس بدون هیچ بهانه ای ما را متوقف کرد

فیلم/ پلیس بدون هیچ بهانه ای ما را متوقف کرد


شب گذشته بدون هیچ بهانه ای پلیس ما را متوقف می کند نسبت های فامیلی را می پرسد و شب ما را خراب کرد آخر هم بی دلیل دستبند زد. چون خلافی نکردیم.
 

فیلم / تجمع مخالفان اصول‌گرای FATF در پی تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم/ آنها ظاهرا غافلگیر شده بودند مخالفان اصول‌گرای FATF جلوی مجلس پس از تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم شعار می‌دهند: «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز» و بر سرشان می‌کویند.

فیلم / تجمع مخالفان اصول‌گرای FATF در پی تصویب  پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم/ آنها ظاهرا  غافلگیر شده بودند


مخالفان اصول‌گرای FATF  جلوی مجلس پس از تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم شعار می‌دهند: «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز» و بر سرشان می‌کویند.

احمدی نژاد بار دیگر برای برگزاری تجمع اعتراضی، درخواست مجوز کرد احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور ، به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی، بار دیگر درخواست کرد تا مجوز تجمع اعتراضی مردمی و آرام صادر گردد. هدف از برگزاری این تجمع، اعتراض به شرایط نابسامان اقتصادی، سوءتدبیرها، ضعف‌های آشکار مدیریتی و اشتباهات مکرر در تصمیمات کلان، بویژه در حوزه اقتصاد و همچنین اعتراض به اقدامات و تهدیدهای دولت آمریکا و تحریم‌های ظالمانه و دخالت‌های پیدا و پنهان انگلیس در امور داخلی ایران و روشنگری پیرامون فریبکاری و اجحافات تاریخی آنان علیه ملت ایران، اعلام شده است. به گزارش دولت بهار متن این درخواست که به وزارت کشور و استانداری تهران ارائه شده، به شرح زیر است: امروز شرایط کشور خطیر و مستلزم حفظ هوشمندی، وحدت و حضور در صحنه همگانی است. از یک سو دشمنان ملت به بهانه فشار بر دولت و کنترل رفتار او و بر خلاف موازین بین‌المللی و اخلاق انسانی همه توان خود را برای توسعه و تشدید فشار اقتصادی بر ملت بزرگ و عزیز کشورمان به کار گرفته‌اند و از سوی دیگر مدیران ارشد کشور فاقد برنامه موثر اقتصادی برای عبور از این شرایط و کاهش مشکلات و راهگشایی برای تداوم پیشرفت میهن عزیزمان هستند. وضعیت به گونه‌ای است که این باور عمومی ایجاد شده است که گویی کشور رها شده و مدیریتی بر آن اعمال نمی‌شود. بسیاری از مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکلات کمرشکن شده‌اند و مناسبات اقتصادی آسیب های جدی دیده و امکان و انگیزه برای فعالیت سازنده اقتصادی به افول گراییده است. اینک به استناد اصل 27 قانون اساسی و دستور العمل تفویض اختیارات وزارت کشور به استانداران در خصوص صدور مجوز برگزاری تجمعات و با هدف اعتراض به شرایط نابسامان اقتصادی، سوءتدبیرها، ضعف‌های آشکار مدیریتی و اشتباهات مکرر در تصمیمات کلان به ویژه در حوزه اقتصاد و همچنین اعتراض به اقدامات و تهدیدات دولت آمریکا و تحریم‌های ظالمانه و دخالت‌های پیدا و پنهان انگلیس در امور داخلی ایران و روشنگری پیرامون فریبکاری و اجحافات تاریخی آنان علیه ملت ایران، درخواست مجوز تجمع اعتراضی مردمی و آرام دارد.

احمدی نژاد بار دیگر برای برگزاری تجمع اعتراضی، درخواست مجوز کرد


احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور ، به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی، بار دیگر درخواست کرد تا مجوز تجمع اعتراضی مردمی و آرام صادر گردد.

هدف از برگزاری این تجمع، اعتراض به شرایط نابسامان اقتصادی، سوءتدبیرها، ضعف‌های آشکار مدیریتی و اشتباهات مکرر در تصمیمات کلان، بویژه در حوزه اقتصاد و همچنین اعتراض به اقدامات و تهدیدهای دولت آمریکا و تحریم‌های ظالمانه و دخالت‌های پیدا و پنهان انگلیس در امور داخلی ایران و روشنگری پیرامون فریبکاری و اجحافات تاریخی آنان علیه ملت ایران، اعلام شده است.

به گزارش دولت بهار متن این درخواست که به وزارت کشور و استانداری تهران ارائه شده، به شرح زیر است:

امروز شرایط کشور خطیر و مستلزم حفظ هوشمندی، وحدت و حضور در صحنه همگانی است.

از یک سو دشمنان ملت به بهانه فشار بر دولت و کنترل رفتار او و بر خلاف موازین بین‌المللی و اخلاق انسانی همه توان خود را برای توسعه و تشدید فشار اقتصادی بر ملت بزرگ و عزیز کشورمان به کار گرفته‌اند و از سوی دیگر مدیران ارشد کشور فاقد برنامه موثر اقتصادی برای عبور از این شرایط و کاهش مشکلات و راهگشایی برای تداوم پیشرفت میهن عزیزمان هستند. وضعیت به گونه‌ای است که این باور عمومی ایجاد شده است که گویی کشور رها شده و مدیریتی بر آن اعمال نمی‌شود.

بسیاری از مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکلات کمرشکن شده‌اند و مناسبات اقتصادی آسیب های جدی دیده و امکان و انگیزه برای فعالیت سازنده اقتصادی به افول گراییده است.

اینک به استناد اصل 27 قانون اساسی و دستور العمل تفویض اختیارات وزارت کشور به استانداران در خصوص صدور مجوز برگزاری تجمعات و با هدف اعتراض به شرایط نابسامان اقتصادی، سوءتدبیرها، ضعف‌های آشکار مدیریتی و اشتباهات مکرر در تصمیمات کلان به ویژه در حوزه اقتصاد و همچنین اعتراض به اقدامات و تهدیدات دولت آمریکا و تحریم‌های ظالمانه و دخالت‌های پیدا و پنهان انگلیس در امور داخلی ایران و روشنگری پیرامون فریبکاری و اجحافات تاریخی آنان علیه ملت ایران، درخواست مجوز تجمع اعتراضی مردمی و آرام دارد.

فیلم/ سیل در قلعه رودخان فومن

فیلم/ سیل در قلعه رودخان فومن


 

عکس/ سیل در شمال کشور با ورود سامانه بارشی از شمال کشور از روز جمعه (۱۳ مهر)، شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران و گیلان موجب آبگرفتی معابر و برخی محورهای مواصلاتی و همچنین وقوع سیل شده که خساراتی در برخی از روستاها به وجود آورده است.

عکس/ سیل در شمال کشور

 
با ورود سامانه بارشی از شمال کشور از روز جمعه (۱۳ مهر)، شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران و گیلان موجب آبگرفتی معابر و برخی محورهای مواصلاتی و همچنین وقوع سیل شده که خساراتی در برخی از روستاها به وجود آورده است.