Thursday, April 22, 2010

باز هم جنجال در آزمون دستیاری پزشکی؛این بار رتبه ها فروخته شد!

در حالی که آزمون نخست دستیاری پزشکی به دلیل افشای فروش سوالات آن ابطال شده بود و آزمون دوم تحت تدابیر شدید برگزار شده بود با اعلام نتایج آزمون دوم بازهم پزشکان در برابر وزارت بهداشت تجمع کردند و معتقد بودند این بار رتبه ها فروخته شده است.


کلمه: حدود ۳۰۰ نفر از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری با حضور در ساختمان وزارت بهداشت واقع در شهرک قدس اعتراض خود را نسبت به نتایج اعلام شده ابراز کرده اند.

در واکنش به این تجمع ، مسوولان معترضین را به سالن اجتماعان وزارت بهداشت هدایت کردند تا معاون وزیر پاسخگویشان باشد.این افراد معتقدند اگر در آزمون قبلی سوالات به فروش رفته است در آزمون اخیر رتبه ها فروخته شده است.

اکثر افراد حاضر در این تجمع جز رتبه های برتر پزشکی هستند که نسبت به آنچه وقوع تقلب در اعلام نتایج آزمون دستیاری می دانند معترضند.

در این باره ، محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص اعتراضات عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری که امروز چهارشنبه در محل وزارت بهداشت حضور یافته اند، گفت: سطح نمرات و کیفیت شرکت کنندگان در هر آزمون و هر دوره متفاوت است و در آزمونهای رقابتی همواره این نوع اعتراضات وجود داشته و طبیعی است.

وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته این است که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعداد درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند.

معاون وزیر بهداشت نگرانی داوطلبان را امری طبیعی دانست و در عین حال افزود: داوطلبان مطمئن باشند که نتیجه نهایی با نهایت دقت اعلام می شود.

انتقاد مخالفان موگابه از سفر احمدی نژاد به زیمبابوه

کلمه: جنبش تغییر دموکراتیک زیمبابوه، به رهبری مورگان چانگیرای، نخست وزیر این کشور از سفر محمود احمدی نژاد به هراره به شدت انتقاد کرده است.

این جنبش که با رابرت موگابه، رئیس جمهوری زیمبابوه در قدرت سهیم است، سفر رئیس جمهوری ایران را یک “افتضاح سیاسی بزرگ” دانست.به گزارش بی بی سی ، آقای احمدی نژاد روز پنجشنبه برای گفتگوهای تجاری و شرکت در یک نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری وارد زیمبابوه شد.او علاوه بر زیمبابوه از اوگاندا هم دیدار خواهد کرد.جنبش تغییر دموکراتیک زیمبابوه دعوت از آقای احمدی نژاد برای شرکت در نمایشگاه سرمایه گذاری را به “دعوت از یک پشه برای درمان بیماری مالاریا” تشبیه کرد.

این جنبش در بیانیه خود افزود: “سفر احمدی نژاد نه تنها توهین به مردم زیمبابوه که توهینی آشکار به دموکراسی و مردم ستمدیده ایران است.”

به رغم انتقاد مخالفان، رابرت موگابه ضمن استقبال از آقای احمدی نژاد، حمایت قاطع کشورش را از برنامه هسته ای ایران اعلام کرد.آقای موگابه علت فشار غرب بر ایران و زیمبابوه را “موضع گیری اصولی” دو کشور در عرصه های داخلی و بین المللی عنوان کرد.ایران و زیمبابوه همزمان با سفر آقای احمدی نژاد یازده سند همکاری امضا کردند.

آقای احمدی نژاد علاوه بر این از یک کارخانه نساجی در شهر هراره، پایتخت زیمبابوه بازدید کرد.او همچنین از یک کارخانه مونتاژ و ساخت تراکتور که به وسیله سه شرکت ایرانی در هراره تاسیس شده است، بازدید کرد و کلید اولین تراکتور مونتاژ شده را به آقای موگابه هدیه کرد.اوگاندا دیگر مقصد محمود احمدی نژاد در سفر او به آفریقاست.

این کشور از اعضای غیردائمی شورای امنیت است و آقای احمدی نژاد سعی دارد در این سفر حمایت این کشور را از ایران جلب کند تا به قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تشدید تحریم های کشورش رای ندهد.

مرگ يوزپلنگ زير چرخ‌هاي قطار

ایران : يك قلاده يوزپلنگ كمياب ايراني بر اثر برخورد با قطار در شهرستان دورود تلف شد.
ساعت 7 و 10 دقيقه صبح ديروز يك قلاده يوزپلنگ سرگردان وارد ايستگاه «بيشه» در منطقه شهرستان دورود شد و با قطار در حال حركت بشدت برخورد كرد و تلف شد.
منطقه كوهستاني «چم‌چيت» در شهرستان دورود مكان زيستگاه حيوانات وحشي از جمله يوزپلنگ و
گرگ است كه همه ساله تعدادي از اين حيوانات هنگام عبور از ريل راه‌آهن كشته مي‌شوند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 20:56:11 توسط ali
افسوس كه دركشور ما هيچ نوع غكس العملي نه ازناهييه دولت ونه ازطرف ملت ويا حيوان دوستان مشاهده نمي كنم اين يك فاجعه است ايران تنهاكشور اسيايي است كه هفتاد قلاده از اين جيوانات زيپا رادارا مي باشد اي كاش براي گذر اين حيوانات محل عبوري را در نظر مي گرفتند تااينها بايك همچين فجايعي روبرو نمشدند من به عنوان يك حيوان دوست حاضرم هركاري از دستم برمي ايد انجام دهم حتي تقبل هزينه

اصلاح طلبان و دفاع از مسلمانان مسیحی شده


اصلاح طلبان و دفاع از مسلمانان مسیحی شده

رئیس سازمان زندان ها: تعداد زندانیان دو برابر گنجایش زندان‌هاست

شهرزادنیوز: شمار زندانيان در زندان‌هاي کشور 175 هزار نفر است در حالي که فضاي فيزيکي زندانهاي کشور تنها جوابگوي يک دوم اين ميزان زنداني مي باشد. رئیس سازمان زندان‌ها با اعلام این خبر افزود به دستور خامنه‌ای، کاهش استفاده از مجازات حبس و کاهش زندانیان کيفري جزو سياستهاي اين سازمان قرار گرفته است.

به گفته‌ی اسماعيلي، رئیس سازمان زندان‌ها، 50 درصد ورودي زندانهاي کشور افراد معتاد يا داراي مشکلات و ناهنجاري هاي اجتماعي هستند. وی تعداد زندانیانی را که به پرداخت ديه، ساير جزاهاي نقدي نظير نفقه و بدهي هاي مالي محکوم شده‌اند اما قادر به پرداخت آن نیستند و ناگزیر در زندان باقی‌مانده‌اند، هشت هزار و 500 نفر اعلام کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها، قراردادن زندانیان سیاسی در کنار زندانیان معتاد و قاچاقچی را شایعه خواند و مدعی شد علیرغم تراکم جمعیت در زندان‌ها "هيچ کس براثر ابتلا به بيماري فوت نکرده است"

معاون اول احمدی نژاد: خداوند كليد پيروزي (نفت) را در دست مسلمان‌ها نهاده است

ایلنا: خداوند با قراردادن بخش مهمي از نفت جهان در منطقه خاورميانه، كليد پيروزي را در دست مسلمان‌ها نهاده است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، ‌معاون اول احمدی نژاد ضمن اعلام مطلب فوق در مراسم افتتاح پانزدهمين نمايشگاه نفت، گاز و پالايش و پتروشيمي افزود: بيشترين ذخاير نفت جهان در خاورميانه است و بيشترين ذخاير نفت خاورميانه در ايران، عراق و عربستان قرار دارد. نفت سياسي‌ترين كالا و كليدي‌ترين كالاي جهان است، به اين ترتيب خدا كليد پيروزي را به مسلمان‌ها داده است.
رحيمي گفت: امروز روز خجسته‌اي است. در اين بهار خجسته اينجا آمده‌ايم تا دستاوردهاي مهندسين صاحب صلاحيت نفت را از نزديك ببينيم.
رحيمي ادامه داد: به نظر من امروز جشن اخراج نيروهاي بيگانه حاكم بر نفت هم است.
او ادامه داد: تلاش‌گران صنعت نفت با اتكا به شعار ما مي‌توانيم نشان دادند كه توانايي رفع همه نيازها را دارند و ما امروز در جشن شكست دستان پليدي شركت كرديم كه در صنعت نفت ما بودند و ايادي پليدي كه نفت ما را به يغما مي‌بردند.
رحيمي در بخش پایانی سخنانش گفت: با كار مضاعف، امسال سالي است كه صادرات غيرنفتي ما بر واردات پيشي مي‌گيرد(!).

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:51:58 توسط fred
رحیمی بی همه چیز و دروغگو ، این چرندیات را برای احمدی مشنگ بگو ، مگر فکر میکنی ملت ایران فهم درک دروغهای شما جنایتکاران را ندارند ؟ از آن خدائی که تو صحبت میکنی همان شیطان بزرگ به فرماندهی علی گدا رهبر است. زمان نابودی ج-ا نزدیک گردیده و همگی سرآن این رژیم جنایتکار در دادگاهی ملی محاکمه خواهید شد. تاآزادی وطن عزیزمان.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:10:35 توسط hi
پیک ایران : لینک تبدیل حروف لاتین به فارسی در بالا آمده. با نوشتن هر کلمه وقتی کلید فاصله space بزنيد کلمه لاتين به فارسی تبديل ميشود.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:19:40 توسط آزاده
این خدابادادن نفت به مابدترین خیانت رادرحق ملت ایران انجام داد. اگرنفت نداشتیم بهتربود.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:23:09 توسط xxx
حتما نروژيها و آلاسكايي ها و آمريكايي ها و ونزويلياي ها و مكزيكيا و روسها شيعه ١٣ امامي هستند ! و عرب هاي سعودي سلفي كه بخونت تشنه هستند و تو و مولايت را بمسلماني قبول ندارند و از جهود دشمن تر دارند را هم جزو امت ولايت محسوب كرده اي ? اما بحث شيرين دكتراي قلابي و تقلب در انتخابات بكجا كشيد ?! اما اين مسلمانها كه بآنها مفتخري قرار است وقتي تحريم صدور نفتي شديد نياز مشتريان با وفاي ! شما را خود تامين كنند بنحويكه فقدان و بود و نبود شما در بازار نفت محسوس نشود.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:45:10 توسط melina
خداوند كليد پيروزي (نفت) را در دست يه مشت دزد ادم كش , بى وطن و ارازل و اوباش نهاده كه ملت غيور ايران بزودى انها به زباله دان تاريخ خواهد فرستاد.

شیوا نظرآهاری تفهیم اتهام شد: «تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی


کمیته گزارشگران حقوق بشر - دادسرای مستقر در زندان اوین، پس از «اخذ آخرین دفاعیات» از شیوا نظرآهاری، اتهامات «تبلیغ علیه نظام» و «اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع‌های ۱۳ آبان و ۱۶ آذر» را به وی تفهیم کرد.

نظرآهاری، شرکت در تجمع‌های ۱۳ آبان ۱۶ آذر را رد کرده و ابراز داشته در زمان برگزاری این تجمع‌ها «در محل کار خود حضور داشته است.»

بیش از ۱۲۰ روز از دومین بازداشت این عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر می‌گذرد و از ۲۴ خردادماه سال گذشته که او برای اولین بار بازداشت شد، به پرونده‌اش رسیدگی نشده بود.

شیوا نظرآهاری، فعال برجسته حقوق بشر و دانشجوی ستاره‌دار از خردادماه سال گذشته نزدیک به ۲۲۰ روز را در بازداشت به سر برده که حدود ۱۰۰ روز آن در سلول‌های انفرادی زندان اوین بوده است.

نظرآهاری، برای دومین بار در سال گذشته در ۲۹ آذرماه بازداشت شد. این درحالی است که در اول مهرماه با تودیع وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

در حال حاضر، نوید خانجانی، کوهیار گودرزی و شیوا نظرآهاری سه عضو بازداشت‌شده کمیته گزارشگران حقوق بشر هستند.

حکم فساداخلاقی سردار زارعی صادر شد

جهان نيوز : حکم يكي از فرماندهان سابق نیروی انتظامی ( سردار زارعی) که به اتهام فساد اخلاقی و مالی دستگیر شده بود و در زمان خود جنجال خبری گسترده ای هم به پا کرد، نهایتا صادر و پرونده آن به سرانجام رسید.

به گزارش سرويس جامعه جهان، پرونده يكي از فرماندهان سابق نیروی انتظامی پس از 2 جلسه دادگاه در بهمن و اسفند ماه سال گذشته، نهایتا در آخرین جلسه فروردین ماه امسال قطعی و این مقام متهم به فساد اخلاقی و مالی، به شلاق، حبس و جریمه نقدی محکوم شد.

مطابق این گزارش و حسب بررسی های چندین ماهه دادگاه، فیلمی که ادعا می شد از فساد اخلاقی متهم منتشر شده خلاف واقع بوده است و اساسا چنین فیلمی وجود ندارد.

دادگاه همچنین فساد اخلاقی این مسؤول سابق نیروی انتظامی را آنطور که رسانه ها نوشته بودند تکذیب کرد.

لازم به ذکر است كه نامبرده از فساد مالی تبرئه گرديد و هیچگونه شاکی خصوصی نیز نداشته است.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:42:58 توسط بهروز
اين حكومت نا مشروع ولايت فقيه خودش سراپا دزد و فاسد است چطور انتطار داريد براي دزدان و فاسدان همكيش خودش رامحاكمه كنند دزدي ديگر شده جز اصول دين اين غارتگران ومتجاوزان

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:30:08 توسط secular
نامبرده از فساد مالی تبرئه گرديد و هیچگونه شاکی خصوصی نیز نداشته است??????*********نه كشوري براي فرار و نه كشوري براي زندگي. شاكي جامعه مدني است!!!! و بزودي در دادگاه عدالت جامعه مدني كه دادستان آن نسل جوان و خردورز ايرانزمينست محاكمه خواهد شد!!!

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:21:09 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
چه ثوابي خواهد برد؟ كاربر محترمي از خوانندگان اين سايت وزين كه اگر بزودي فيلمي, هر چه هم كوتاه از مراسم نماز عرياني-عبادي اين سردار عظيم الشان مكتبي بهمراه همشيره هاي مكرمه سرداران ديگر را بر روي YOU TUBE قرار دهد, مخصوصا اينك كه دادگاه عدل اسلامي هم طالب انست.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:34:22 توسط شهیدان شهر
اگر بنا باشد سردار زارعی هم به کهریزک برود ویا مانند دهها نفر دیگر با مشت وگلد بمیرد که این سرداران کیلویی امروز نمیتوانستند باشند وبر سرمردم بکوبند تا آقا به دشمن دشنام دهد اینان مبرایند حال هر کاری را که دلشان بخواهد بکنند فرقی ندارد بر فرض نصف تهران را یکی از این درجه بالایی ها با نفت وبنزین ونمیدانم چی به آتش بکشند وخاکستر کنند هیچ اتهامی بر آنان وارد نیست زیرا در حلقه ولایت ودر رکاب ولایت حاکم مطلق اند خوب آن 6 زن یا خودکشی کرده میشوند یا تصادف میکنند یا جاسوس از آب در میایند هر کدام به نحوی به علت اعترافاتی که این سردار فلان کرد وبسان سزاوار برخورد ماموران امام زمان میشوند واز صفحه روزگار محو چندی دیگر این آدم کتیف یعنی زارعیجانشین فرمانده کل قوا هم بشود شک نکنید کاری که که با دانشجویان دانشگاه زنجان کردند هم همین بود

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:07:08 توسط الهام
بله ایشون نه نماز جماعت با بانوان اقامه کردن نه دستی در خورجین بیت المال کردن نه شاکی خاصی دارن برای اینکه بخواین بیشتر هم بدونین کسی به اسم سردار زارعی اصلن وجود خارجی نداره

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:00:28 توسط ساسان اول
"حکم فساداخلاقی سردار زارعی صادر شد " زکی ! یک باره بگوئید تبرئه شد و تمام کنید این لفاظی های مزخرف را ! با یک عنوان خبری غلط خواننده را فریب می دهید .راهنمای چپ می زنید و عملن به راست می پیچید . مگر 6 نفر زن در آن محفل فساد نبوده است ؟ مگر آن 6 زن که از نظر شما بی شرف ها ، آدم به حساب نمی آیند ، نمی توانند در دادگاه بلخ شما شهادت دهند ؟ اگر می گوئید این اتهام فیلم ندارد ، اما تجاوز حجت السلام گلستانی خودتان که فیلم جالبی هم داشت . با گلستانی زنا کار که به زن کارمند خود تجاوز کرد و فیلم آن هم وجود دارد ، چه گلی زدید ؟ آخر بی شرف های زناکار دزد و جنایت کار که تنها برای اعدام جوانان و زنان و دانشجویان ما زرنگ هستید ، ای خامنه ای جنایت کار مگر ما سردار زارعی و رفقای سپاه پاسداران اش نمی شناسیم ؟

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:09:36 توسط سیاوش از لندن
یاد کلمه ماست مالی به خیر

لاوروف: شورای امنیت بیش از این منتظر پاسخ تهران نمی ماند

خبرگزاری «ریا نووستی» : به گفته "سرگی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه درصورتی که رهبران ایران در مورد خروج از اوضاع پیچیده مرتبط با برنامه هسته ای خود تصمیم گیری نکنند، شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریماتی را بر تهران اعمال می کند.

وی که در کنفرانس خبری در مسکو سخن می گفت، افزود: "اگر قرار باشد که همه چیز به همان صورت که هست در وضعیت بن بست باقی بماند، تصور نمی کنم شورای امنیت بیشتر از این نظاره گر باقی بماند".

وی همچنین گفت نظر روسیه در مورد تشدید تحریم های تهران این است که "نباید .... تحریمها سبکتر یا سخت تر شود".

وی افزود: "ما همان موضع گیری را داریم که برای اجرای راه حل های اتخاذ شده در آژانس بین المللی هسته ای لازم است، راه حلهایی که سپس در شورای امنیت سازمان ملل متحد از آن حمایت شد. باید این راه حل ها و توافقاتی که در قالب گروه "3+3" با همکاران ایرانی خود به آن رسیدیم به اجرا درآورد" .

به گفته وی، بررسی این مسائل می تواند ارتباطات را اثر بخش تر کند.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:53:10 توسط azadeh
جناب مستطاب رهبر عظيم الشان والشعور مدير و مدبر بگير مزد پاچه خواري هايت را اينهم ازكعبه ات روسيه منتظر نظر چيني ها هم باش كه همين شكل جوابت را بدهند ٠ حالا ديگر يواش يواش سيد علي ميماند و٤ تا پاسدار تشتكي و ميبايستي موشكها را در خودتان استعمال بفرماييد ٠حالا تو ومحمودمشنگ دم بگيريد انرژي هسته اي حق مسلم ماست٠

فیلم / موضوع ارتباط بد حجابی و زمين لرزه همچنان مورد بحث رسانه های جهانی است

فیلم / موضوع ارتباط بد حجابی و زمين لرزه همچنان مورد بحث رسانه های جهانی است


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:27:33 توسط ساسان اول
با این استدلال فوق علمی این آیت اله ها ...باید منتظر یک زلزله 10 ریشتری در حوزه علمیه و فیضیه قم باشیم ! اما تعجب من این جاست چرا بر سر سردار زارعی که با 6 زن لخت بدام افتاد ، زلزله ای حادث نشد ؟ یا چرا بر سر حجت السلام گلستانی که فیلم آن هم موجود است و کارمند اش را به ماموریت فرستاد تا بتواند با همسرش زنا کند ، چرا هیچ زلزله ای حادث نشد ؟ یعنی خدا هم پارتی بازی می کند ؟ مگر تمام مردم فقر زده بم کرمان زنا کار بودند ؟خانواده آیت اله های مفت خور چطور؟

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:09:19 توسط شهیدان شهر
ملت ایران به عنوان یکی از با هوش ترین ملتها شناخته شده اند این جامعه عقب مانده درون حجره ها وآنانی از این طبقه که نمیخواهند خود را با دنیای امروز وفق دهند حتما ایرانی نیستند به رسم ما ایرانیان بخاطر سن وریش سفیدیشان احترامی میداشتند اما آنگونه که خود میخواهند انگار باید بچه های نوجوان ما هم جدای از دنیا به ریشخندشان بگیرد اینان آنقدر فهم وشعور ندارند که دنیا دگرگون شده است لااقل چیزی نگویند که پته شان بر آب افتد جالب آن است که اینها دست چین شده های مقام ولایت اند آفرین به هوش وذکاوتشان بهترین وبا آبروترین کاری راکه میتوانند بکنند برگردند به همان حجره ها این نشان میدهد که اداره مملکت هم بر اساس همین شعورها تا کنون اداره شده است بنابراین ما بیراهه رفته ایم یا مارا بیراهه برده اند البته در رسانه های خودی سرداران چاق وچله وزیر وزرا ومدیران فربه شده این نظام ومجریانش را دارای هوش فوق بشری مینامند وعیبی بر اظهارشن نیست زیرا از این آخور میخورند اما بیچاره سرزمین ایران ومردمانش که ره بجایی ندارند

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:11:25 توسط hamvatan
واقعا جای تاسف که یک زمانی از چه جایگاه والایی در بین ملل غرب برخودار بودیم اما حالا از صدقه سر تعدادی منگول عقب افتاده وسلیه خندیدن همان غربیها شده ایم . این واقعا حق ملتی با پیشینیه تمدنی ۷۰۰۰ هزار ساله نیست.

شروط جدید برای راه اندازی کافی نت در مشهد

پارسینه : به گزارش پارسینه، اخیرا شرایط گرفتن مجوز برای دایر نمودن سالن اینترنت حضوری (کافی نت) در مشهد افزایش یافته است که برخی از این شروط قابل توجه و حتی عجیب است و موجب اعتراض برخی کافی نت داران مشهدی نیز شده است.

متن کامل این شرایط از این قرار است:

1_متقاضی باید دارای حداقل 30 سال سن و متاهل باشد.
2_ دارا بودن گواهی پایان دوره ICDL از مراکز معتبر یا تحصیلات مرتبط با رایانه ، شبکه و اینترنت و یا تایید کمیسیون فنی اتحادیه.
3_نصب دوربین مدار بسته (مشخصات فنی دوربین توسط اتحادیه پس از اخذ تاییدیه از کمیته تخصصی تعیین خواهد شد )
4_ واحد صنفی باید در حاشیه خیابان باشد.
5_ واحد صنفی داخل پاساژ نباشد.
6_ واحد صنفی داخل طبقه نباشد.
7_واحد صنفی نزدیک مراکز آموزشی دخترانه نباشد
8_واحد صنفی کاملا آکواریوم و دارای شیشه بیرنگ باشد به طوریکه داخل واحد صنفی از بیرون کاملا قابل رویت باشد.
9_چسباندن هر نوع پوستر یا کشیدن پرده یا حصیر که باعث شود داخل مغازه از بیرون قابل رویت نباشد ممنوع است.
10_نشستن زن و مرد حتی محارم کنار یکدیگر ممنوع است.
11_از گذاشتن نام خارجی و اصطلاحات بیگانه جهت واحد صنفی جداخودداری نمایید.جهت انتخاب نام با دبیرخانه هماهنگی نمایید.
12_داشتن کپسول ضد حریق و جعبه کمک های اولیه الزامی است .
13_ساعت ورود و خروج مراجعان باید در دفتر مخصوصی ثبت گردد.
14-ارائه خدمات به کاربران بدون ارائه مدارک هویتی معتبر ممنوع است ..متصدی مکلف است پس از رؤیت اصل مدارک هویتی معتبر و تطیبق عکس ، نام و نام خانوادگی ،نام پدر ، شماره شناسنامه ، محل صدور و کد ملی را دقیقا" ثیت نماید.
15_متصدی مکلف به نگهداری اطلاعات مندرج در بند 14 به مدت 6 ماه و نگهداری اطلاعات دوربین مدار بسته به مدت 3 ماه میباشد.در غیر این صورت مسئولیت قانونی خواهد داشت

بند های 3 و 7 و 10 و 13 و 14 و 15 درقوانین صنفی هیچ کجای کشور و حتی در مشهد مقدس که این قانون لازم الاجراست جامه عمل نمی پوشد سوال اینجاست که آیا متصدی کافی نت میتواند واقعا این قوانین را در محل کار خود اجرا نموده و به ثبت مشخصات شناسنامه ای و کد ملی مراجعین و مانع شدن از نشستن محارم در کنار یکدیگر بپردازد ؟

آیا امکان این هست که زن و شوهری برای ثبت نام عتبات عالیات پشت کامپیوتر نشسته اند و یا پدر و دختری که در حال انتخاب واحد و پرداخت الکترونیک شهریه دانشگاه میباشند را به دو قسمت مجزای کافی نت هدایت کرد ؟

در روزگاری که قریب به اتفاق امور اینترنتی شده و دولت محترم نیز سعی در نهادینه کردن دولت الکترونیک مینماید و اکثر مراجعین به اینگونه امور میپردازند چنین قوانینی منطقی به نظر میرسد ؟ شاید در گوشه و کنار شهر همکاران بدون مجوز و غیر مسئول در محل کسب خود رعایت شئونات اسلامی را ننمایند که بسیار پسندیده است با اینگونه همکاران برخورد جدی شود و حتی در صورت داشتن پروانه کسب اتحادیه محترم میتواند پروانه فرد خاطی را باطل کند اما بسط دادن این گونه جرایم به کلیه کافی نت ها و بجای نظارت دقیق و برخود قاطع صدور چنین بخشنامه هایی که نمیتوان اجرا نمود جای تامل بیشتری دارد .

آیا با نظارت دستگاههای موازی متعدد نظیر بازرسی اتحادیه ; مجمع امور صنفی ; بازرسی اداره بازرگانی ; اداره نظارت بر اماکن عمومی ; و حتی پاسگاه انتظامی محل ! بر کار کافی نت ها بازهم در این صنف تخلف صورت میگیرد ؟

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:05:48 توسط hamed
بهترین کافی نت های دنيا

http://www.youtube.com/watch?v=ScOfA_y_Hmc&feature=related

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:59:13 توسط محمد
خواننده عزیز, مطمئن هستم اگر این قوم راس کار بمانند دوربین توی خونه مردم هم میگذارنند, حقیقت تلخ اینه که میشه در عرض چند روز از شر این قوم رها شد و نفس آزادی کشید اما مردم توان متحد شدن را ندارنند من هم جزوشون

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:16:41 توسط خواننده
فقط مانده که در خانه های مردم هم دوربین مداربسته نصب کنند و مشخصات مهمان ها را در جایی ثبت کنند!این دولت فقط با کنترل و ایجاد ترس و وحشت روی کار مانده است و خیال میکند همیشه در بر یک پاشنه خواهد چزخید.

فیلم دیدار نوروزی


فیلم دیدار نوروزی
فعالان جنبش زنان با زهرا رهنورد

آنچه را می بینید، فیلمی خصوصی و کوتاه – در چارچوب امکانات اندک- از دیدار مهمی است که طیف فعالان جنبش زنان ایران بمناسبت سال نو با دکتر زهرا رهنورد داشته اند. سخنان کوتاه برخی از حاضران دراین دیدار، با برخی بحث های خارج کشور پیرامون جنبش زنان تفاوتی از زمین تا آسمان دارد. زمین ایران، آسمان اروپا و امریکا! آن را ببینیم و با آن همسو شویم!


دولت در تبعید

پس از 3 گزینه علیه ج. اسلامی


حدس و گمان ها پیرامون پیش نویس قطعنامه ای که امریکا و دو متحد نزدیک آن در شورای امنیت سازمان ملل در پی تنظیم و سپس جلوگیری از وتوی آن توسط روسیه و چین هستند بتدریج در لابلای مطبوعات امریکا مطرح شده است.

در این قطعنامه 3 بند بسیار مهم پیشنهاد شده و در حال بررسی است:

1- تحريم صادرات نفت ايران و جلوگیری از واردات سوخت به ایران.

2- پیش بینی راه های اعمال زور عليه ايران.

3- متلاشی کردن قدرت نظامی سپاه و از این طریق متلاشی شدن دولت مرکزی که عملا دولت سپاه پاسداران است.

در حاشیه این 3 بند، تمرکز روی طرح حکومت جايگزين در ایران مطرح است. در این چارچوب بحث هائی در جریان است برای تشکیل یک دولت در تبعید که نفی رهبران کنونی جنبش سبز که در داخل کشور هستند هسته مرکزی آنست.

در همین ارتباط، دولت فرانسه متعهد به فراهم ساختن همه نوع امکانات برای تشکیل چنین دولتی شده و از هم اکنون نه تنها مذاکراتی در جهت تشکیل این دولت درجریان است، بلکه محل استقرارآن در حاشیه پاریس در نظر گرفته شد و نشست هائی در آنجا انجام می شود.







حدس و گمان ها پیرامون پیش نویس قطعنامه ای که امریکا و دو متحد نزدیک آن در شورای امنیت سازمان ملل در پی تنظیم و سپس جلوگیری از وتوی آن توسط روسیه و چین هستند بتدریج در لابلای مطبوعات امریکا مطرح شده است.

در این قطعنامه 3 بند بسیار مهم پیشنهاد شده و در حال بررسی است:



1- تحريم صادرات نفت ايران و جلوگیری از واردات سوخت به ایران.

2- پیش بینی راه های اعمال زور عليه ايران.

3- متلاشی کردن قدرت نظامی سپاه و از این طریق متلاشی شدن دولت مرکزی که عملا دولت سپاه پاسداران است.

در حاشیه این 3 بند، تمرکز روی طرح حکومت جايگزين در ایران مطرح است. در این چارچوب بحث هائی در جریان است برای تشکیل یک دولت در تبعید که نفی رهبران کنونی جنبش سبز که در داخل کشور هستند هسته مرکزی آنست.

در همین ارتباط، دولت فرانسه متعهد به فراهم ساختن همه نوع امکانات برای تشکیل چنین دولتی شده و از هم اکنون نه تنها مذاکراتی در جهت تشکیل این دولت درجریان است، بلکه محل استقرارآن در حاشیه پاریس در نظر گرفته شد و نشست هائی در آنجا انجام می شود.

گفته می شود آنچه که به همکاری کشورهای منطقه و بویژه خلیج فارس مربوط است، اینست که در راس همه کشورهای منطقه، عربستان سعودی نه تنها نسبت به تامین هزینه های چنین دولتی متعهد شده، بلکه در زمینه پر کردن جای خالی نفت ایران – چه در صورت تحریم صادرات آن و چه در جریان عملیات نظامی و ناممکن شدن صادرات نفت ایران- نیز قبول تعهد کرده است. این تعهد را کویت نیز پذیرفته و شیرهای نفت عراق هم تحت کنترل امریکاست.

در رابطه با حمله نظامی به تاسیسات اتمی و مراکز نظامی سپاه، گزینه ها، با توجه به نقل و انتقالات و امکانات جدید نظامی جمهوری اسلامی بصورت منظم تحت بازبینی است. اطلاعاتی که در این دو عرصه بدست امریکا و نزدیک ترین متحدان اروپائی آن می رسد در اختیار فرماندهی مرکزی ایالات متحده گذاشته می شود.

وضع به گونه پیش رفته است که دريادار مايک مولن فرماندهى کل ارتش امریکا هفته گذشته اعلام کرد: ما از نظر اطلاعات در شرایطی قرار داریم که برای استفاده از گزینه های نظامی علیه ایران هر لحظه آماده هستیم و نیازی به بازبینی برنامه های موجود نداریم.

پنتاگون در جدیدترین گزارش خود تاکید کرده است که وزارت دفاع امریکا تلاش های ایران برای حفاظت از تاسيسات اتمى خود را زیر نظر دارد و از جزئیات تدابیر شدید امنیتی در اطراف این تاسیسات آگاه است.

نکاتی از مصاحبه وزیر کم عقل اطلاعات

مهدی هاشمی، مثل ماهی لیز
از چنگ کودتاچی ها گریخت


حجت الاسلام "حیدرمصلحی" وزیر اطلاعات که نقش محلل را برای بردن این وزارتخانه به حجله سازمان امنیت سپاه پاسداران برعهده دارد، روز گذشته یک مصاحله مطبوعاتی کرد. او که به کم عقلی و پرت و پلا گوئی مشهور است، دراین مصاحبه و در پاسخ به سئوالی در ارتباط با جلوگیری از سفر محمد خاتمی به ژاپن گفت: بنده از ممنوع الخروج شدن ایشان اطلاعی ندارم. اما آقای خاتمی ممنوع الخروج نیست.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از این مصاحبه، ترکه ای را که بیت رهبری به کودتاچی ها برای رام کردن هاشمی رفسنجانی داده، بلند کرد و در خطاب غیر مستقیم به هاشمی رفسنجانی گفت: حکم جلب مهدی هاشمی را در اختیار داریم و هرگاه زمان آن برسد، حکم را اجرا خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات، روی "زمان" جلب مکث و تاکید کرد، اما نظری قطعی نداد زیرا ماموریتش فقط بلند کردن "ترکه" رام کردن بود و بیش از آن در قد و قواره وی نبود.

مهدی هاشمی اکنون ماه هاست در خارج از کشور بسر می برد، اما در جمع کودتاچی ها چند هدف از طرح گاه به گاه مسئله وی دنبال می شود.

نخست، همان تهدید هاشمی رفسنجانی، بویژه که او از مواضع انتقادی اش نسبت به سیاست های علی خامنه ای عدول نکرده و نگرانی از رسیدن سالگرد کودتای 22 خرداد هم تشدید شده است.

دوم، مصادره مطلوب به سپاه متروی تهران که هم نان و آبدار است و هم کنترل امنیتی آن برای سپاه از نان شب واجب تر شده است.

سوم، که در محافل کودتا با نگرانی از آن صحبت می شود، اولا محل غیر ثابت اقامت مهدی هاشمی است و سپس سفرها، دیدارها و رایزنی ها مهدی هاشمی در خارج از کشور، بویژه در کشورهای خلیج فارس – در راس همه آنها عربستان سعودی- .

چهارم- نگرانی از انتقال برخی اسناد مهم افشاء کننده وقایع 30 سال اخیر و بویژه یکسال اخیر توسط وی و حفظ و نگهداری آن برای آینده. ظاهرا هاشمی رفسنجانی برای جلوگیری از هم سرنوشت شدن مهدی هاشمی با احمد خمینی و برباد رفتن بسیاری اسناد تاریخی و با اطلاعی که از پیش از انتخابات نسبت به تدارک کودتای 22 خرداد داشته، او را سریع از ایران خارج کرد.

به همین چهار دلیل، ماجرای مهدی هاشمی و تهدیدهائی از آن دست که وزیر اطلاعات در مصاحبه خود کرد نه به نقش احتمالی او در انتخابات 22 خرداد مربوط است و نه به ثروت داشته یا نداشته وی و خانواده هاشمی رفسنجانی. حد وزیر اطلاعات و دادستان کل –اژه ای- که همطراز عقلی مصلحی است و اتفاقا او هم در روزهای اخیر اظهار نظری مشابه مصلحی کرد، فرا تر از همین تهدید ها نیست و ماموریت دیگری نیز به آنها داده نشده است.

سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب

کودتا، نقشه یکسره کردن
کار مخالفان و منتقدان را دارد


یکی از اعضای کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس، پس از توقیف پروانه فعالیت سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت زمزمه تازه ای را آغاز کرد، که عینا کپی برداری شده از طرح های مشابه در آغاز دهه 1360 است. وی، رهبران این دو حزب و سازمان سیاسی را متهم به ارتباط با دولت های خارجی کرد و مدعی شد که در زندان از آنها اعتراف گرفته شده است.

در همین ارتباط محسن آرمین سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اعلام داشت:

«محکومیت آقایان تاجزاده، میردامادی و سلیمانی اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران و حزب مشارکت به شش سال زندان و ده سال محرومیت از حقوق اجتماعی و کلیه فعالیت های سیاسی و مطبوعاتی درست همزمان با توقیف پروانه فعالیت این دو تشکل سیاسی و توقیف روزنامه تازه آزاد شده بهار تصویر روشنی از ماهیت و علل حوادث ماه های اخیر به نمایش می گذارد.

این احکام و اقدامات بیانگر این حقیقت است که اتهامات براندازی و اقدام علیه نظام و … تنها بهانه هایی برای خارج کردن منتقدان و مخالفان از عرصه سیاسی کشور است. واقعیت این است که مشکل اصلی حاکمان کنونی آزادی بیان و وجود منتقد در این کشور است. آقایان تاب تحمل منتقد و مخالف را ندارند از این رو می کوشند با تعطیلی و انحلال احزاب و نهادهای مدنی مستقل و محروم کردن مخالفان خود از فعالیت حزبی، سیاسی و حتی نوشتن مقاله و … عرصه سیاسی کشور را از وجود مخالفان و منتقدان پاکسازی کنند.

نحوه اداره انتخابات، برخورد با اعتراضات آرام مردمی علیه نتایج انتخابات، صدور احکام عام دستگیری گسترده قبل از برگزاری انتخابات، بازداشت های گسترده فعالان سیاسی بلافاصله پس از برگزاری انتخابات و پیش از حوادث، بستن و پلمب دفاتر مرکزی و ساختمان های وابسته با احزاب منتقد و توقیف پروانه فعالیت آن ها، توقیف مطبوعات مستقل و تعطیلی انجمن های دانشجویی و محکوم کردن فعالان سیاسی و مدنی مستقل و منتقد به حبس های طویل المدت و … گویای پروژه ای از پیش طراحی شده به منظور یکسره کردن کار مخالفان و منتقدان و تعیین تکلیف عرصه سیاسی کشور است.