Thursday, April 22, 2010

فیلم / موضوع ارتباط بد حجابی و زمين لرزه همچنان مورد بحث رسانه های جهانی است

فیلم / موضوع ارتباط بد حجابی و زمين لرزه همچنان مورد بحث رسانه های جهانی است


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:27:33 توسط ساسان اول
با این استدلال فوق علمی این آیت اله ها ...باید منتظر یک زلزله 10 ریشتری در حوزه علمیه و فیضیه قم باشیم ! اما تعجب من این جاست چرا بر سر سردار زارعی که با 6 زن لخت بدام افتاد ، زلزله ای حادث نشد ؟ یا چرا بر سر حجت السلام گلستانی که فیلم آن هم موجود است و کارمند اش را به ماموریت فرستاد تا بتواند با همسرش زنا کند ، چرا هیچ زلزله ای حادث نشد ؟ یعنی خدا هم پارتی بازی می کند ؟ مگر تمام مردم فقر زده بم کرمان زنا کار بودند ؟خانواده آیت اله های مفت خور چطور؟

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:09:19 توسط شهیدان شهر
ملت ایران به عنوان یکی از با هوش ترین ملتها شناخته شده اند این جامعه عقب مانده درون حجره ها وآنانی از این طبقه که نمیخواهند خود را با دنیای امروز وفق دهند حتما ایرانی نیستند به رسم ما ایرانیان بخاطر سن وریش سفیدیشان احترامی میداشتند اما آنگونه که خود میخواهند انگار باید بچه های نوجوان ما هم جدای از دنیا به ریشخندشان بگیرد اینان آنقدر فهم وشعور ندارند که دنیا دگرگون شده است لااقل چیزی نگویند که پته شان بر آب افتد جالب آن است که اینها دست چین شده های مقام ولایت اند آفرین به هوش وذکاوتشان بهترین وبا آبروترین کاری راکه میتوانند بکنند برگردند به همان حجره ها این نشان میدهد که اداره مملکت هم بر اساس همین شعورها تا کنون اداره شده است بنابراین ما بیراهه رفته ایم یا مارا بیراهه برده اند البته در رسانه های خودی سرداران چاق وچله وزیر وزرا ومدیران فربه شده این نظام ومجریانش را دارای هوش فوق بشری مینامند وعیبی بر اظهارشن نیست زیرا از این آخور میخورند اما بیچاره سرزمین ایران ومردمانش که ره بجایی ندارند

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:11:25 توسط hamvatan
واقعا جای تاسف که یک زمانی از چه جایگاه والایی در بین ملل غرب برخودار بودیم اما حالا از صدقه سر تعدادی منگول عقب افتاده وسلیه خندیدن همان غربیها شده ایم . این واقعا حق ملتی با پیشینیه تمدنی ۷۰۰۰ هزار ساله نیست.

No comments:

Post a Comment